Προς το περιεχόμενο

ΚΤΕΟ κάθε χρόνο


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Η παρατεταμένη έκθεση σε μέτριες συγκεντρώσεις μπορεί να προκαλέσει οξέωση και να έχει αρνητικές συνέπειες για το μεταβολισμό του ασβεστίου και του φωσφόρου. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι τοξικό για την καρδιά και προκαλεί αρρυθμίες.

Σε περιεκτικότητα 1% v/v[6] (γεμάτη αίθουσα με κακό εξαερισμό), το CO2 μπορεί σε παρατεταμένη έκθεση να προκαλέσει υπνηλία.

Σε περιεκτικότητα 2% v/v το CO2 συμπεριφέρεται ως ήπιο ναρκωτικό. Προκαλεί αυξημένη αρτηριακή πίεση και καρδιακό ρυθμό, και μειώνει την ακοή.

Σε περιεκτικότητα περίπου 5% v/v προκαλεί διέγερση του αναπνευστικού κέντρου, ζάλη, σύγχυση και δυσκολία στην αναπνοή συνοδευόμενη από κεφαλαλγία και δύσπνοια.

Σε περιεκτικότητα 8% v/v προκαλεί κεφαλαλγία, εφίδρωση, παραισθήσεις, τρόμο και απώλεια συνείδησης μετά την έκθεση για πέντε έως δέκα λεπτά.

Α αυτό είχες στο μυαλό σου δείχνοντας το βιντεάκι με τον τυπά?

Τέτοιες συγκεντρώσεις πάντως τις καταφέρνεις μόνο αν το αυτοκίνητο λειτουργεί για ώρα σε κλειστό χώρο. Που και πάλι καμία σχέση δεν έχει με "καρκίνο" όπως είχες γράψει αρχικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Α αυτό είχες στο μυαλό σου δείχνοντας το βιντεάκι με τον τυπά?

Τέτοιες συγκεντρώσεις πάντως τις καταφέρνεις μόνο αν το αυτοκίνητο λειτουργεί για ώρα σε κλειστό χώρο. Που και πάλι καμία σχέση δεν έχει με "καρκίνο" όπως είχες γράψει αρχικά.

Εγώ για καρκίνο δεν έγραψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

μια χαρα σωστο ειναι να γινεται ελεγχος καθε χρονο, οσο καλοσυντηρημενο και να ναι τ αμαξι αμα εχει μια καποια ηλικια θα αρχισει να βγαζει βλαβες απο τη φθορα του χρονου. το προβλημα ειναι οτι περνανε ολα με λαδι οποτε τζαμπα πανε τα λεφτα. αν γινοταν πραγματικος ελεγχος θα ταν επενδυση, τωρα ειναι κερατιατικα δυστυχως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ποια ΚΤΕΟ βρε άνθρωποί μου...

Πήρε φίλος μεταχειρισμένο 508 1.6THP του 2011 με ελαστικά δεξιά Michelin με έτος κατασκευής 2011 και δεξιά Bridgestone με έτος κατασκευής 2014. Φυσικά αφού έλεγξε το αυτοκίνητο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα άλλαζε μετά την αγορά.

Το αυτοκίνητο το πέρασε η μάντρα ΚΤΕΟ και μαντέψτε! Δεν αναφερόταν καν στο δελτίο... Που κανονικά δεν περνάς καν με διαφορετικά ελαστικά στον ίδιο άξονα,, πόσο μάλλον με 9 ετίας και 6 ετίας αντίστοιχα...

Άρα αν βάλουν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο ή και κάθε μήνα ουδεμία σχέση έχει με το περιβάλλον, την ασφάλεια, τον δρόμο ή οτιδήποτε άλλο εκτός από τα λεφτάκια σας, στεγνά.-

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για πλάκα κοίταζα σήμερα στη γειτονιά μου.Καμιά 30αριά συνολικά παρκαρισμένα το νεώτερο του γιού μου 12 χρόνων.Τι τσαμπουνάνε κάποιοι.Ο κόσμος υποφέρει και αν το αλλάζει πάλι σε φτηνό μεταχειρισμένο πάει κοντά στη 10ετία.:D

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Ποια ΚΤΕΟ βρε άνθρωποί μου...

Πήρε φίλος μεταχειρισμένο 508 1.6THP του 2011 με ελαστικά δεξιά Michelin με έτος κατασκευής 2011 και δεξιά Bridgestone με έτος κατασκευής 2014. Φυσικά αφού έλεγξε το αυτοκίνητο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα άλλαζε μετά την αγορά.

Το αυτοκίνητο το πέρασε η μάντρα ΚΤΕΟ και μαντέψτε! Δεν αναφερόταν καν στο δελτίο... Που κανονικά δεν περνάς καν με διαφορετικά ελαστικά στον ίδιο άξονα,, πόσο μάλλον με 9 ετίας και 6 ετίας αντίστοιχα...

Άρα αν βάλουν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο ή και κάθε μήνα ουδεμία σχέση έχει με το περιβάλλον, την ασφάλεια, τον δρόμο ή οτιδήποτε άλλο εκτός από τα λεφτάκια σας, στεγνά.-

Αλήθεια, αυτά τα "δεν περνάς καν" και "9ετίας - 6ετίας" τα γνωρίζεις, ή απλά τα υποθέτεις?

Εγώ προσωπικά πάντως πήγα και ρώτησα σε 2 διαφορετικά ΚΤΕΟ αν θα κόψουν ή όχι ένα αυτοκίνητο με πολύ ταλαιπωρημένα λάστιχα (8 ετών, με μεγάλη και ανομοιόμορφη φθορά, και με τα πλαϊνά τους γεμάτα ρωγμές). Η απάντηση και των δύο ήταν ότι δεν κόβουν αυτοκίνητα λόγω ελαστικών, αλλά καλό θα ήταν να τα άλλαζα για τη δική μου ασφάλεια.

Ούτως η άλλως στην περίπτωση που αναφέρεις θα ήταν ανούσιο, ο έμπορος μια χαρά θα μπορούσε να πετάξει πάνω 4 ζάντες από ένα άλλο ίσα για να περάσει ΚΤΕΟ.

Άλλες είναι οι ουσιαστικές ελλείψεις, πχ όταν έχεις ένα μόνο αμορτισέρ πολύ πεσμένο ή σπασμένο (διαφορά απόδοσης ανάρτησης από 31% και πάνω), αν βρουν κάτι τέτοιο δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε κόψουν.

Όσο για τα ελαστικά, δες την επίσημη θέση ενός τυχαίου ΚΤΕΟ:

  • Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω ελαστικά;

Τα ελαστικά δεν έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής. Η ευθύνη της αντικατάστασής τους βαραίνει τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Ο ιδιοκτήτης πρέπει να λάβει υπόψην του τις συνθήκες αποθήκευσης και οδήγησης, το ιστορικό συντήρησης, τις πιθανές επισκευές που έχει κάνει και την δυναμική απόδοση των ελαστικών του. Τέλος οι οπτικοί έλεγχοι για φθορές, αλλοιώσεις, χτυπήματα, εξογκώματα ή ρωγμές είναι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψην για την αντικατάσταση ή όχι ενός ελαστικού. Καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε και έναν επαγγελματία πριν προβείτε σε κάποια αγορά.

https://www.kteohellas.gr/category/302/συχνεσ-ερωτησεισ.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Ποια ΚΤΕΟ βρε άνθρωποί μου...

Πήρε φίλος μεταχειρισμένο 508 1.6THP του 2011 με ελαστικά δεξιά Michelin με έτος κατασκευής 2011 και δεξιά Bridgestone με έτος κατασκευής 2014. Φυσικά αφού έλεγξε το αυτοκίνητο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα άλλαζε μετά την αγορά.

Το αυτοκίνητο το πέρασε η μάντρα ΚΤΕΟ και μαντέψτε! Δεν αναφερόταν καν στο δελτίο... Που κανονικά δεν περνάς καν με διαφορετικά ελαστικά στον ίδιο άξονα,, πόσο μάλλον με 9 ετίας και 6 ετίας αντίστοιχα...

Άρα αν βάλουν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο ή και κάθε μήνα ουδεμία σχέση έχει με το περιβάλλον, την ασφάλεια, τον δρόμο ή οτιδήποτε άλλο εκτός από τα λεφτάκια σας, στεγνά.-

Και το τραγελαφικό της κατάστασης είναι οτι ρωτάς άτυπα αν υπάρχει κάτι να έχεις στο νου σου αν πας συνεργείο και δεν σου λένε!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Για πλάκα κοίταζα σήμερα στη γειτονιά μου.Καμιά 30αριά συνολικά παρκαρισμένα το νεώτερο του γιού μου 12 χρόνων.Τι τσαμπουνάνε κάποιοι.Ο κόσμος υποφέρει και αν το αλλάζει πάλι σε φτηνό μεταχειρισμένο πάει κοντά στη 10ετία.:D

Ξέρεις αν μια οικογένεια έχει δύο αυτοκίνητα, ένα σχετικά καινούργιο και ένα πάνω από 12 ετών, μάντεψε ποιο από τα δύο θα βάζει στο γκαράζ και ποιο θα αφήνει έξω...

Αν βγεις στην εθνική πάντως θα παρατηρήσεις το ακριβώς αντίθετο, πως η πλειοψηφία των αυτοκινήτων θα είναι κάτω από 10 ετών.

2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Και το τραγελαφικό της κατάστασης είναι οτι ρωτάς άτυπα αν υπάρχει κάτι να έχεις στο νου σου αν πας συνεργείο και δεν σου λένε!

Στο ΚΤΕΟ εννοείς? Εγώ πάντως όσες φορές έχω ρωτήσει μου έχουν πει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Στο ΚΤΕΟ εννοείς? Εγώ πάντως όσες φορές έχω ρωτήσει μου έχουν πει...

Ναί...ίσως να είναι και θέμα πολιτικής του κάθε ΚΤΕΟ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Ξέρεις αν μια οικογένεια έχει δύο αυτοκίνητα, ένα σχετικά καινούργιο και ένα πάνω από 12 ετών, μάντεψε ποιο από τα δύο θα βάζει στο γκαράζ και ποιο θα αφήνει έξω...

Αν βγεις στην εθνική πάντως θα παρατηρήσεις το ακριβώς αντίθετο, πως η πλειοψηφία των αυτοκινήτων θα είναι κάτω από 10 ετών.

Εγώ νομίζω πως και στη Μεσογείων να βγείς  άντε να δεις 2 με 3  στα 10 κάτω από 10 χρόνια.Τώρα αν πας Κηφησιά - Εκάλη - Κεφαλάρι εκεί ενδεχομένως να αλλάξουν τα ποσοστά αλλά εκεί που κυκλοφορεί ο απλός λαός δυστυχώς αυτά είναι τα ποσοστά σε αυτοκίνητα κάτω της 10ετίας και δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε μία πτωχευμένη χώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Εγώ νομίζω πως και στη Μεσογείων να βγείς  άντε να δεις 2 με 3  στα 10 κάτω από 10 χρόνια.Τώρα αν πας Κηφησιά - Εκάλη - Κεφαλάρι εκεί ενδεχομένως να αλλάξουν τα ποσοστά αλλά εκεί που κυκλοφορεί ο απλός λαός δυστυχώς αυτά είναι τα ποσοστά σε αυτοκίνητα κάτω της 10ετίας και δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε μία πτωχευμένη χώρα.

Κοίτα, εγώ προσωπικά αν θέλω να διαπιστώσω τον μέσο όρο ηλικίας ούτε τη Μεσογείων θα πάρω σβάρνα, ούτε κάποιες συγκεκριμένες συνοικίες... Απλά θα κοιτάξω τα επίσημα στοιχεία που είναι διαθέσιμα σε όλους, τα οποία λένε ότι το 2019 ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων στην Ελλάδα ήταν 14,6 έτη.

Και φυσικά δεν χρειάζομαι καμία στατιστική για να μου πει ότι οι πιο εύποροι έχουν πιο νέα αυτοκίνητα από τους φτωχότερους :)

7 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ναί...ίσως να είναι και θέμα πολιτικής του κάθε ΚΤΕΟ...

Η ουσία είναι πως τα άξια αναφοράς (στην ουσία αυτά που ελέγχουν) ούτως ή άλλως γράφονται στις παρατηρήσεις του δελτίου ΚΤΕΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν βέβαια η τιμή του κτεο πέσει ας γίνει τότε κάθε χρόνο οχι να μας ξεζουμιζουν όσο για κάποιον που παραπάνω συμφωνεί στο να περνάν κάθε χρόνο μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και τα κτεο που παίρνανε αυτοκίνητα που είναι μισοτρακαρισμενα (ακόμα δεν θα ξεχάσω το hilux που είχα δει στο κτεο με την μισή καρότσα μέσα και φρέσκο κτεο αυτοκόλλητο) τα λάστιχα στα αυτοκίνητα /μηχανάκια τα βάζουμε για δική μας ασφάλεια όχι για το κτεο τώρα αν κάποιος είναι στον κόσμο του και δεν τα αλλάζει όταν θα τον σταματήσει είτε η τροχαία είτε στον έλεγχο κτεο εκεί θα την φάει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κοίτα, εγώ προσωπικά αν θέλω να διαπιστώσω τον μέσο όρο ηλικίας ούτε τη Μεσογείων θα πάρω σβάρνα, ούτε κάποιες συγκεκριμένες συνοικίες... Απλά θα κοιτάξω τα επίσημα στοιχεία που είναι διαθέσιμα σε όλους, τα οποία λένε ότι το 2019 ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων στην Ελλάδα ήταν 14,6 έτη.

 

Άρα συμφωνούμε   και εγώ νόμιζα πως λέγαμε αντίθετα πράγματα.😊

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Άρα συμφωνούμε   και εγώ νόμιζα πως λέγαμε αντίθετα πράγματα.😊

Στη μεθοδολογία της έρευνας διαφωνούμε μόνο, στο ότι έχουμε από τους πιο γερασμένους στόλους της Ευρώπης δεν νομίζω να υπάρχει κανένας που να διαφωνεί. Μόνο οι Πολωνοί μας ξεπερνάνε με 17,3 έτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδες το θεμα χρονολογια στα αυτοκινητα ειναι μεγαλη κουβεντα, οταν ειχα δωσει 14 χιλιαρικα για το Ibiza Top Gun στα 4 χρονια το αλλαξα...Οταν ειχα δωσει 25 για το Astra H Cosmo 1.8 στα 5 χρονια το αλλαξα....Τωρα που εδωσα πανω απο 40 το εχω 10 χρονια και δεν σκοπευω να το αλλαξω....Γιατι; Γιατι το Ibiza το ειχα πουλησει 8800 (και αρα ειχα χασει 35% της αξιας), το Astra το ειχα πουλησει 12900 (και αρα ειχα χασει το 53%) και αυτο που εχω τωρα πουλιεται 13 εφοσον ειναι 2λιτρο (εν ολιγοις θα χασω γυρω στο 70%). Και ενταξει καποια αυτοκινητα και 10ετιας που ειναι μετρανε πολυ στον δρομο.

Καποια αυτοκινητα με λιγα λογια στην Ελλαδα τα παντρευεσαι (εκτος αν τα φυσας πχ).

 

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...