Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα παιδιά! Έχοντας διαβάσει όλα (!) τα μηνύματα του θρυλικού θέματος, από τα οποία έμαθα πολλά, μετακόμισα κι εγώ στο club και για πρώτη φορά θα ρωτήσω κι εγώ κάτι:

Για πρώτη φορά στη ζωή μου μπαίνω στη διαδικασία να κάνω test drive διάφορα μοντέλα και να επιλέξω. Ουσιαστικά έκανα το πρώτο test drive μου την περασμένη εβδομάδα αλλά, επειδή μάλλον πιο πολύ το απόλαυσα παρά ψαχούλεψα το αμάξι προσεκτικά 😁, ήθελα να ρωτήσω τους έμπειρους, τι προσέχετε σε ένα αυτοκίνητο όταν κάνετε test drive ώστε να είμαι πιο προσεκτικός στα επόμενα που έχω στο πρόγραμμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Giama είπε

Καλησπέρα παιδιά! Έχοντας διαβάσει όλα (!) τα μηνύματα του θρυλικού θέματος, από τα οποία έμαθα πολλά, μετακόμισα κι εγώ στο club και για πρώτη φορά θα ρωτήσω κι εγώ κάτι:

Για πρώτη φορά στη ζωή μου μπαίνω στη διαδικασία να κάνω test drive διάφορα μοντέλα και να επιλέξω. Ουσιαστικά έκανα το πρώτο test drive μου την περασμένη εβδομάδα αλλά, επειδή μάλλον πιο πολύ το απόλαυσα παρά ψαχούλεψα το αμάξι προσεκτικά 😁, ήθελα να ρωτήσω τους έμπειρους, τι προσέχετε σε ένα αυτοκίνητο όταν κάνετε test drive ώστε να είμαι πιο προσεκτικός στα επόμενα που έχω στο πρόγραμμα.

Τα ψαχουλέματα σταματημένος στην αντιπροσωπεία

Στο test drive θα δεις θέση οδήγησης , φρένα , κινητήρα απο στάση και σε ρεπριζ , ανάρτηση πέφτοντας σε λακκούβες , ορατότητα μπροστά και πλάγια απο τις κολώνες σε πλατεία και διασχίζοντας κάθετα τον δρόμο , αίσθηση του κιβωτίου ταχυτήτων και τέλος κάνεις και ένα παρκάρισμα να δείς αν σε βολεύει το μέγεθος - ορατότητα προς τα πίσω.

Δεν ξέρω αν ξέχασα κάτι , πες όμως και τι έκανες test drive

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω!

Εκανα το Toyota RAV4 plug-in hybrid και εχω κλεισει για την επομενη εβδομαδα το Honda CR-V hybrid και τη μεθεπομενη το Volvo XC60 Recharge (αν και αρκετα χλωμο γενικα, αν παρουμε τελικα αποφαση να παρουμε plug-in τοτε δεν απεχει τοσο πολυ σε τιμη απο το RAV4 plug-in.)

Αν και θεωρω πιθανοτερο να καταληξουμε τελικα σε απλο υβριδικο, οχι plug-in, λογω κοστους αγορας κατα βαση. Απο την αλλη με βαση τη χρηση που αναμενεται να κανουμε ταιριαζει το plug-in. Τελοσπαντων, θα δουμε, ακομα στην αρχη ειμαστε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, eMike είπε

Χωρίς υποδοχή για CD. Μόνο οθόνη.

Κατάλαβα. Σε διάφορα sites βλέπω οθόνες τύπου εργοστασιακές με κουμπία δεξιά και αριστερά. Επίσης βλέπω και οθόνες οι οποίες έχουν πολύ λιγότερα κουμπιά άρα μεγαλύτερη διάσταση οθόνης. Επειδή με ενδιαφέρει η μεγάλη οθόνη (9''-10'') Επιλέγω εγώ την οθόνη που θα βάλω? 

6 ώρες πριν, paylidis είπε

λογικα εννοεις 75% να κοβει ε; νομιζω παει 80 μετα 50 και μετα 65..

αξιζει παιδια παντως-εχω μεμβρανες πανω απο 10 χρονια και με το που παρω αμαξι ειναι το πρωτο πραγμα που κανω, εντος 10 ημερων μαλιστα!

Γνωρίζουμε περίπου το κόστος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, prophil1 είπε

Γνωρίζουμε περίπου το κόστος?

100€ του οδηγού και 140€ όλα τα υπόλοιπα σε περίοδο προσφοράς από Carglass , αν θέλει συμπλήρωσε τη φόρμα τους

Μετά είναι ανάλογα εταιρεία και ποιότητα μεμβρανών 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, prophil1 είπε

Κατάλαβα. Σε διάφορα sites βλέπω οθόνες τύπου εργοστασιακές με κουμπία δεξιά και αριστερά. Επίσης βλέπω και οθόνες οι οποίες έχουν πολύ λιγότερα κουμπιά άρα μεγαλύτερη διάσταση οθόνης. Επειδή με ενδιαφέρει η μεγάλη οθόνη (9''-10'') Επιλέγω εγώ την οθόνη που θα βάλω? 

Ιδανικα ψάχνεις για ΟΕΜ multimedia που θα κουμπώσει ακριβώς εκεί που θα βγει αυτό που έχεις, χωρίς μετατροπές και πάνω στις ίδιες φισες. 

Ανοίγεις, λοιπόν, το Google, πατάς ΟΕΜ Multimedia + μάρκα /μοντέλο και βλέπεις τις επιλογές σου.. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Giama είπε

Ευχαριστω!

Εκανα το Toyota RAV4 plug-in hybrid και εχω κλεισει για την επομενη εβδομαδα το Honda CR-V hybrid και τη μεθεπομενη το Volvo XC60 Recharge (αν και αρκετα χλωμο γενικα, αν παρουμε τελικα αποφαση να παρουμε plug-in τοτε δεν απεχει τοσο πολυ σε τιμη απο το RAV4 plug-in.)

Αν και θεωρω πιθανοτερο να καταληξουμε τελικα σε απλο υβριδικο, οχι plug-in, λογω κοστους αγορας κατα βαση. Απο την αλλη με βαση τη χρηση που αναμενεται να κανουμε ταιριαζει το plug-in. Τελοσπαντων, θα δουμε, ακομα στην αρχη ειμαστε.

To hybrid γνωρίζω τι είναι.

Το plug in επίσης το γνωρίζω

Το Plug in hybrid σε τι διαφέρει από τα παραπάνω?

1 ώρα πριν, terry308 είπε

100€ του οδηγού και 140€ όλα τα υπόλοιπα σε περίοδο προσφοράς από Carglass , αν θέλει συμπλήρωσε τη φόρμα τους

Μετά είναι ανάλογα εταιρεία και ποιότητα μεμβρανών

Η car glass θεωρείται αξιόπιστη στην τοποθέτηση μεμβρανών?  Γενικά τι θα πρέπει να προσέξω κατά την τοποθέτηση μεμβρανών  και ποια είναι τα ευαίσθητα σημεία ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, prophil1 είπε

To hybrid γνωρίζω τι είναι.

Το plug in επίσης το γνωρίζω

Το Plug in hybrid σε τι διαφέρει από τα παραπάνω?

Υβριδικό που φορτίζει με πρίζα.

 

2 ώρες πριν, Giama είπε

Ευχαριστω!

Εκανα το Toyota RAV4 plug-in hybrid και εχω κλεισει για την επομενη εβδομαδα το Honda CR-V hybrid και τη μεθεπομενη το Volvo XC60 Recharge (αν και αρκετα χλωμο γενικα, αν παρουμε τελικα αποφαση να παρουμε plug-in τοτε δεν απεχει τοσο πολυ σε τιμη απο το RAV4 plug-in.)

Αν και θεωρω πιθανοτερο να καταληξουμε τελικα σε απλο υβριδικο, οχι plug-in, λογω κοστους αγορας κατα βαση. Απο την αλλη με βαση τη χρηση που αναμενεται να κανουμε ταιριαζει το plug-in. Τελοσπαντων, θα δουμε, ακομα στην αρχη ειμαστε.

To Rav 2,5λιτρο δεν είναι; Πάντως αν μπορείς να πας σε XC60 αξίζει το κάτι παραπάνω κατά τη γνώμη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Giama είπε

Ευχαριστω!

Εκανα το Toyota RAV4 plug-in hybrid και εχω κλεισει για την επομενη εβδομαδα το Honda CR-V hybrid και τη μεθεπομενη το Volvo XC60 Recharge (αν και αρκετα χλωμο γενικα, αν παρουμε τελικα αποφαση να παρουμε plug-in τοτε δεν απεχει τοσο πολυ σε τιμη απο το RAV4 plug-in.)

Αν και θεωρω πιθανοτερο να καταληξουμε τελικα σε απλο υβριδικο, οχι plug-in, λογω κοστους αγορας κατα βαση. Απο την αλλη με βαση τη χρηση που αναμενεται να κανουμε ταιριαζει το plug-in. Τελοσπαντων, θα δουμε, ακομα στην αρχη ειμαστε.

Καλησπέρα.

Αν θέλεις δες το παρακάνω βίντεο. 

Για καινούριο αυτοκίνητο η οδηγική του συμπεριφορά είναι απαράδεκτη.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Burgos είπε

To Rav 2,5λιτρο δεν είναι; Πάντως αν μπορείς να πας σε XC60 αξίζει το κάτι παραπάνω κατά τη γνώμη μου

Ναι, 2,5λιτρο. Το Volvo πιστεύω σίγουρα θα μας αρέσει, το θέμα είναι ότι αν τελικά καταλήξουμε σε plug-in θα είμαστε κάπως πιο στριμωγμένοι οικονομικά, οπότε θα πρέπει πραγματικά να αξίζει το επιπλέον κόστος (απόκτησης/συντήρησης/χρήσης). Σε λίγα χρόνια θα πρέπει να αντικατασταθεί και το μικρό αμάξι πόλης που έχουμε που είναι μοντέλο '04, ίσως είναι πιο συνετό να εξοικονομήσουμε αυτά τα χρήματα για αυτό το λόγο. Θα το δούμε όμως οπωσδήποτε το Volvo, έχουμε ήδη κλείσει test drive για τον άλλο μήνα.

Επιπλέον ερώτηση: Κοιτάω να βάλω και την επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια, καθώς εδώ όλοι δίνουν 2-3 χρόνια το πολύ. Θα το κάνατε ή το θεωρείτε περιττό έξοδο; Καλύπτει πράγματα που να έχει νόημα ή τα βγάζουν όλα ως αναλώσιμα και άρα εκτός εγγύησης και τα πληρώνεις; (Το κόστος της επέκτασης στα 5 χρόνια ανάλογα το μοντέλο είναι από 500-1900 Ευρώ.)

14 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Καλησπέρα.

Αν θέλεις δες το παρακάνω βίντεο. 

Για καινούριο αυτοκίνητο η οδηγική του συμπεριφορά είναι απαράδεκτη.

 

Πολύ ενδιαφέρον, ευχαριστώ. Μέχρι τώρα δεν είχα διαβάσει κάτι σχετικό σε reviews ούτε στο test drive φυσικά αν και δεν το ζόρισα και καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Giama είπε

Επιπλέον ερώτηση: Κοιτάω να βάλω και την επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια, καθώς εδώ όλοι δίνουν 2-3 χρόνια το πολύ. Θα το κάνατε ή το θεωρείτε περιττό έξοδο; Καλύπτει πράγματα που να έχει νόημα ή τα βγάζουν όλα ως αναλώσιμα και άρα εκτός εγγύησης και τα πληρώνεις; (Το κόστος της επέκτασης στα 5 χρόνια ανάλογα το μοντέλο είναι από 500-1900 Ευρώ.)

Αυτό πρέπει νομίζω να το δεις σε κάθε εταιρία. Απ'οσο ξέρω άλλες  δίνουν οι ίδιες την επέκταση άλλες το κάνουν μεσω ασφαλιστικής, οπότε πρέπει να δεις τους όρους που υπογράφεις που θα αναφέρει τι καλύπτει και τι οχι (κατα πάσα πιθανότητα όχι αυτα που καλύπτει η στάνταρ εγγύηση!)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, and_64 είπε

Αυτό πρέπει νομίζω να το δεις σε κάθε εταιρία. Απ'οσο ξέρω άλλες  δίνουν οι ίδιες την επέκταση άλλες το κάνουν μεσω ασφαλιστικής, οπότε πρέπει να δεις τους όρους που υπογράφεις που θα αναφέρει τι καλύπτει και τι οχι (κατα πάσα πιθανότητα όχι αυτα που καλύπτει η στάνταρ εγγύηση!)

Αυτό ακριβώς αν είναι εργοστασιακή και καλύπτει τα πάντα ναι , αν καλύπτει μόνο κινητήρα ας πούμε και κανα 2 άλλα τότε όχι

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αυτό ακριβώς αν είναι εργοστασιακή και καλύπτει τα πάντα ναι , αν καλύπτει μόνο κινητήρα ας πούμε και κανα 2 άλλα τότε όχι

Σε vag μην πεις ποτε οχι (λενε οι κακες οι γλώσσες, εγω δεν ξερω απ'αυτα) 😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...