Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

37 λεπτά πριν, Giama είπε

Ναι, 2,5λιτρο. Το Volvo πιστεύω σίγουρα θα μας αρέσει, το θέμα είναι ότι αν τελικά καταλήξουμε σε plug-in θα είμαστε κάπως πιο στριμωγμένοι οικονομικά, οπότε θα πρέπει πραγματικά να αξίζει το επιπλέον κόστος (απόκτησης/συντήρησης/χρήσης). Σε λίγα χρόνια θα πρέπει να αντικατασταθεί και το μικρό αμάξι πόλης που έχουμε που είναι μοντέλο '04, ίσως είναι πιο συνετό να εξοικονομήσουμε αυτά τα χρήματα για αυτό το λόγο. Θα το δούμε όμως οπωσδήποτε το Volvo, έχουμε ήδη κλείσει test drive για τον άλλο μήνα.

Επιπλέον ερώτηση: Κοιτάω να βάλω και την επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια, καθώς εδώ όλοι δίνουν 2-3 χρόνια το πολύ. Θα το κάνατε ή το θεωρείτε περιττό έξοδο; Καλύπτει πράγματα που να έχει νόημα ή τα βγάζουν όλα ως αναλώσιμα και άρα εκτός εγγύησης και τα πληρώνεις; (Το κόστος της επέκτασης στα 5 χρόνια ανάλογα το μοντέλο είναι από 500-1900 Ευρώ.)

Πολύ ενδιαφέρον, ευχαριστώ. Μέχρι τώρα δεν είχα διαβάσει κάτι σχετικό σε reviews ούτε στο test drive φυσικά αν και δεν το ζόρισα και καθόλου.

Να βάλω και το Ford Kuga στην εξίσωση.

Έχει και 8 χρόνια εγγύηση! 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, Peugeot208 είπε

Να βάλω και το Ford Kuga στην εξίσωση.

Έχει και 8 χρόνια εγγύηση! 

Είμαι Γερμανία, εδώ έχει 2 ή 3 χρόνια, δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Giama είπε

Είμαι Γερμανία, εδώ έχει 2 ή 3 χρόνια, δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή.

Εντυπωσιακή διαφορά. 

Λες και το κάνουν για να μη πάρουν δουλειά από το VAG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Εντυπωσιακή διαφορά. 

Λες και το κάνουν για να μη πάρουν δουλειά από το VAG

Βασικά τώρα που ασχολήθηκα και τα κοίταξα λίγο, βλέπω τους πιο πολλούς Ιάπωνες να δίνουν 3 χρόνια, κάποιους Κορεάτες να δίνουν 4 και όλοι οι υπόλοιποι 2. Με ελάχιστες εξαιρέσεις στον παραπάνω κανόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Giama είπε

Βασικά τώρα που ασχολήθηκα και τα κοίταξα λίγο, βλέπω τους πιο πολλούς Ιάπωνες να δίνουν 3 χρόνια, κάποιους Κορεάτες να δίνουν 4 και όλοι οι υπόλοιποι 2. Με ελάχιστες εξαιρέσεις στον παραπάνω κανόνα.

Ευχαριστώ για την ενημέρωση! Όντως υπάρχει μεγάλη διαφορά με τις εδώ αντιπροσωπίες.

Βέβαια, στη Γερμανία αλλάζει ο στόλος των οχημάτων σημαντικά νωρίτερα σε σχέση με την Ελλάδα.

Οπότε μια εγγύηση 8 ετών ίσως είναι υπερβολική.

Υπολόγισε πόσο περίπου θα το κρατήσεις και προσπάθησε να βάλεις και την επέκταση στις διαπραγματεύσεις. Όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω η επέκταση να καλύπτει ότι και η εργοστασιακή.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Giama είπε

Είμαι Γερμανία, εδώ έχει 2 ή 3 χρόνια, δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή.

Περί erdgas θα ενδιέφερε κάτι;; μικρή γκάμα επιλογών γνωρίζω... αλλά έχετε την πολυτέλεια των πολλών πρατηρίων ( 868 ) 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, terry308 είπε

Περί erdgas θα ενδιέφερε κάτι;; μικρή γκάμα επιλογών γνωρίζω... αλλά έχετε την πολυτέλεια των πολλών πρατηρίων ( 868 ) 

Δεν το ειχαμε σκεφτει βασικα. Τσεκαρα και εχω 2 πρατηρια σε αποσταση 3 και 5 χλμ απο το σπιτι οποτε δεν θα ηταν προβλημα.

Δεν βρισκω ομως κατι να κυκλοφορει στην κατηγορια που ψαχνουμε, ισως το Seat Arona ειναι το πιο κοντινο αν και πιο μικρο απο αυτα που κοιταμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Giama είπε

Δεν το ειχαμε σκεφτει βασικα. Τσεκαρα και εχω 2 πρατηρια σε αποσταση 3 και 5 χλμ απο το σπιτι οποτε δεν θα ηταν προβλημα.

Δεν βρισκω ομως κατι να κυκλοφορει στην κατηγορια που ψαχνουμε, ισως το Seat Arona ειναι το πιο κοντινο αν και πιο μικρο απο αυτα που κοιταμε.

Skoda Kamiq , στη Γερμανική σελίδα της Skoda , το βλέπω διαθέσιμο , το έχει ο @paylidis από το εδώ club 😇 , ειναι 1000αρι κι αυτό ... μετά για 1΄.500 πας σε sedan , octavia/leon/golf/A3 ...

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω, βρηκα αυτη εδω τη λιστα με ολα τα μοντελα, την αφηνω εδω αν τυχον ενδιαφερει καποιον:

https://www.erdgas.info/fileadmin/Public/PDF/erdgas_mobil/Erdgas_Fahrzeuge_Uebersicht.pdf

Το Kamiq μαλλον ειναι μικρο για τις αναγκες μας. Βλεπω και καποια μεγαλυτερα sedan στη λιστα βεβαια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ πεσμένα τα πράγματα, τι έγινε ρε παιδιά;

 

Αυτό το είδε κανείς άλλος; Αν και δεν με τρελαίνει ιδιαίτερα η ιδέα του να κάνει το αυτοκίνητο πράγματα μόνο του, μου αρέσει το ότι σε περίπτωση που ο οδηγός δεν ανταποκριθεί αυτό θα βγάλει αλαρμ και θα πάει στην άκρη.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Epoxh-aytonomhs-odhghshs-3oy-epipedoy-sth-Honda_214122.asp

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως πολύ πεσμένα τα πράγματα, γι'αυτό γράφω κάποια πράγματα που μου άρεσαν από το test drive του RAV4 plug-in που δεν τα είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση πριν τα δω εν δράσει (πιο πολύ gimmicks παρά χρήσιμα έλεγα).

Να πω κατ'αρχήν ότι το τρέχον αμάξι μου είναι 15ετίας, οπότε αυτά τα πράγματα τα δοκίμασα πρώτη φορά. Είναι και η πρώτη φορά που αγοράζω αυτοκίνητο καινούριο, μέχρι τώρα δηλαδή πάντα ήμουν κάποια χρόνια πίσω στην τεχνολογία λόγω μεταχειρισμένων.

- head up display: Εδώ πέρα οδηγάω συνεχώς με το μάτι στην ταχύτητα που πηγαίνω για να μην την πατήσω (μαζί με τη σύζυγο έχουμε φτιάξει φωτογραφικό άλμπουμ πλέον με φωτογραφίες από κάμερες), οπότε συνέχεια κοιτάω την ταχύτητά μου. Τελικά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να έχεις την ταχύτητα μπροστά σου στο παρμπρίζ και να μην αφαιρείται η προσοχή σου ούτε στο ελάχιστο από το δρόμο. Μαζί με την ταχύτητα έγραφε και το όριο ταχύτητας και την επόμενη στροφή με βάση το GPS (το είχα ανενεργό όμως, κακώς). Η αλήθεια είναι ότι στα όρια ταχύτητας έκανε αρκετά λάθη, κάτι που δεν το περίμενα. Σε άσχετη στιγμή ας πούμε βρήκε ένα όριο 35 χλμ.... Πάντως είχα φουλ την προσοχή μου στο δρόμο χάρη σ'αυτό.

- ψηφιακός καθρέφτης: Τρελό gimmick σκεφτόμουν πριν το δω αλλά τελικά η υλοποίηση είναι πολύ καλή και είναι χρήσιμο αν έχουμε συχνά ψηλούς επιβάτες πίσω ή και φουλ φορτωμένο πορτμπαγκάζ. Ολοκάθαρη ορατότητα πίσω και πολύ καλή ευκρίνεια στην εικόνα αλλά είναι λίγο πιο δύσκολο να υπολογίσεις την απόσταση του πίσω οχήματος. Σταματημένος σε φανάρι φαινόταν το μισό αμάξι μόνο από πίσω, τα δείχνει όλα λίγο πιο μπροστά.

- κάμερα 360 μοίρες: Αυτό το θεωρώ ακόμα ψιλοgimmick, αν και δοκιμάζοντας να παρκάρω σε στενή θέση με λεπτές αραιά τοποθετημένες κολώνες ήταν πολύ χρήσιμο που έβλεπα ακριβώς πού ήταν τα εμπόδια στην οθόνη, γιατί πραγματικά ήταν δύσκολο να τα δω αλλιώς.

- Μου άρεσαν επίσης σαν ιδέα και οι αισθητήρες παρκαρίσματος με υποβοήθηση φρεναρίσματος, κάνουν τον ήχο δηλαδή αλλά αν δεν ανταποκρίνεσαι και συνεχίζεις να πηγαίνεις πίσω σε σταματάνε. Δεν το δοκίμασα αν λειτουργεί όντως, κάτσε μη τυχόν δεν λειτουργήσει και τρέχουμε.

Τώρα αν θα πλήρωνα για τα παραπάνω είναι ένα καλό ερώτημα. Νομίζω πως μόνο για το τελευταίο ίσως να πλήρωνα έτσι κι αλλιώς. Τα υπόλοιπα είναι nice to have που μόνο αν ήταν σε μια λογική τιμή ή πακέτο με άλλα που με ενδιαφέρουν οπωσδήποτε θα τα έπαιρνα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Πολύ πεσμένα τα πράγματα, τι έγινε ρε παιδιά;

 

Αυτό το είδε κανείς άλλος; Αν και δεν με τρελαίνει ιδιαίτερα η ιδέα του να κάνει το αυτοκίνητο πράγματα μόνο του, μου αρέσει το ότι σε περίπτωση που ο οδηγός δεν ανταποκριθεί αυτό θα βγάλει αλαρμ και θα πάει στην άκρη.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Epoxh-aytonomhs-odhghshs-3oy-epipedoy-sth-Honda_214122.asp

 

Ε δεν μπορούμε να είμαστε και συνέχεια στην τσίτα , έχουμε αναλύσει και πάρα πολλά τόσο καιρό :D

 

14 λεπτά πριν, Giama είπε

Όντως πολύ πεσμένα τα πράγματα, γι'αυτό γράφω κάποια πράγματα που μου άρεσαν από το test drive του RAV4 plug-in που δεν τα είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση πριν τα δω εν δράσει (πιο πολύ gimmicks παρά χρήσιμα έλεγα).

Να πω κατ'αρχήν ότι το τρέχον αμάξι μου είναι 15ετίας, οπότε αυτά τα πράγματα τα δοκίμασα πρώτη φορά. Είναι και η πρώτη φορά που αγοράζω αυτοκίνητο καινούριο, μέχρι τώρα δηλαδή πάντα ήμουν κάποια χρόνια πίσω στην τεχνολογία λόγω μεταχειρισμένων.

- head up display: Εδώ πέρα οδηγάω συνεχώς με το μάτι στην ταχύτητα που πηγαίνω για να μην την πατήσω (μαζί με τη σύζυγο έχουμε φτιάξει φωτογραφικό άλμπουμ πλέον με φωτογραφίες από κάμερες), οπότε συνέχεια κοιτάω την ταχύτητά μου. Τελικά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να έχεις την ταχύτητα μπροστά σου στο παρμπρίζ και να μην αφαιρείται η προσοχή σου ούτε στο ελάχιστο από το δρόμο. Μαζί με την ταχύτητα έγραφε και το όριο ταχύτητας και την επόμενη στροφή με βάση το GPS (το είχα ανενεργό όμως, κακώς). Η αλήθεια είναι ότι στα όρια ταχύτητας έκανε αρκετά λάθη, κάτι που δεν το περίμενα. Σε άσχετη στιγμή ας πούμε βρήκε ένα όριο 35 χλμ.... Πάντως είχα φουλ την προσοχή μου στο δρόμο χάρη σ'αυτό.

- ψηφιακός καθρέφτης: Τρελό gimmick σκεφτόμουν πριν το δω αλλά τελικά η υλοποίηση είναι πολύ καλή και είναι χρήσιμο αν έχουμε συχνά ψηλούς επιβάτες πίσω ή και φουλ φορτωμένο πορτμπαγκάζ. Ολοκάθαρη ορατότητα πίσω και πολύ καλή ευκρίνεια στην εικόνα αλλά είναι λίγο πιο δύσκολο να υπολογίσεις την απόσταση του πίσω οχήματος. Σταματημένος σε φανάρι φαινόταν το μισό αμάξι μόνο από πίσω, τα δείχνει όλα λίγο πιο μπροστά.

- κάμερα 360 μοίρες: Αυτό το θεωρώ ακόμα ψιλοgimmick, αν και δοκιμάζοντας να παρκάρω σε στενή θέση με λεπτές αραιά τοποθετημένες κολώνες ήταν πολύ χρήσιμο που έβλεπα ακριβώς πού ήταν τα εμπόδια στην οθόνη, γιατί πραγματικά ήταν δύσκολο να τα δω αλλιώς.

- Μου άρεσαν επίσης σαν ιδέα και οι αισθητήρες παρκαρίσματος με υποβοήθηση φρεναρίσματος, κάνουν τον ήχο δηλαδή αλλά αν δεν ανταποκρίνεσαι και συνεχίζεις να πηγαίνεις πίσω σε σταματάνε. Δεν το δοκίμασα αν λειτουργεί όντως, κάτσε μη τυχόν δεν λειτουργήσει και τρέχουμε.

Τώρα αν θα πλήρωνα για τα παραπάνω είναι ένα καλό ερώτημα. Νομίζω πως μόνο για το τελευταίο ίσως να πλήρωνα έτσι κι αλλιώς. Τα υπόλοιπα είναι nice to have που μόνο αν ήταν σε μια λογική τιμή ή πακέτο με άλλα που με ενδιαφέρουν οπωσδήποτε θα τα έπαιρνα.

άσχετα απο τα gimmicks η αίσθηση σαν αμάξι πως ήταν ?

Εκτός απο την κάμερα που μπορεί να πιάσει κάποιον πεζό που μπορεί να πεταχτεί απο το πουθενά , τα υπόλοιπα οκ , προσωπικά δεν θα τα πλήρωνα για να τα έχω

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsofras είπε

άσχετα απο τα gimmicks η αίσθηση σαν αμάξι πως ήταν ?

Εκτός απο την κάμερα που μπορεί να πιάσει κάποιον πεζό που μπορεί να πεταχτεί απο το πουθενά , τα υπόλοιπα οκ , προσωπικά δεν θα τα πλήρωνα για να τα έχω

Το θέμα είναι ότι οδηγάω πρώτη φορά αυτοκίνητο της κατηγορίας και πρώτη φορά αυτόματο (και πρώτη φορά καινούριο 😁). Γενικά μας άρεσε ως ποιότητα κύλισης, θέση οδήγησης, γενικά ήσυχο ήταν μέσα ακόμα και λίγο στον αυτοκινητόδρομο που βγήκαμε και αφού είχε αδειάσει η μπαταρία και δούλευε ο βενζινοκινητήρας. Το εσωτερικό και το infotainment είναι μια χαρά, απλά δεν είναι ότι ξετρελάθηκα. Με προβλημάτισε βέβαια λίγο και το βίντεο που έβαλε ο φίλος Peugeot208 παραπάνω. Δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο στο test drive αλλά ούτε το ζόρισα κιόλας οπότε δεν ξέρω.

Αύριο θα δοκιμάσουμε το Honda CR-V, νομίζω έχοντας άλλο ένα μέτρο σύγκρισης θα μπορώ να βγάλω καλύτερο συμπέρασμα.

Έτυχε να δω και το Kuga το plug-in "ζωντανά" και άρχισα να το σκέφτομαι κι αυτό. Βγαίνει στη φουλ plug-in έκδοση (συν 2-3 έξτρα που θέλω να βάλω) μετά την επιδότηση 34-35 χιλιάδες. Το πορτμπαγκάζ είναι κάπως οριακό για τις ανάγκες μας αλλά ίσως αξίζει να το δούμε κι αυτό (βολεύει κιόλας γιατί έχει έναν πολύ μεγάλο ντήλερ πολύ κοντά στο σπίτι. Για το CR-V αύριο και για το Volvo τον άλλο μήνα θα πρέπει να πάμε καμιά 30αριά χιλιόμετρα μακριά.) Για αξιοπιστία για το Kuga τι ακούγεται γενικά; (Παρεμπιπτόντως, εδώ δίνει 3 χρόνια εγγύηση η Ford)

58 λεπτά πριν, tsofras είπε

Εκτός απο την κάμερα που μπορεί να πιάσει κάποιον πεζό που μπορεί να πεταχτεί απο το πουθενά , τα υπόλοιπα οκ , προσωπικά δεν θα τα πλήρωνα για να τα έχω

Σωστό. Η πλάκα είναι ότι στο plug-in δεν μπορείς να επιλέξεις ξεχωριστά τι θα βάλεις, έχει μόνο δύο πακέτα, το "Technik" 7.500€ και το "Style" 4.900€. Όλα τα τεχνολογικά τα έχει στο Technik ΕΚΤΟΣ από την κάμερα 360 που την έχει στο Style... Αν θέλεις όλα μα όλα τα τεχνολογικά δηλαδή πρέπει να βάλεις και τα δυο πακέτα.

Να προσθέσω στα παραπάνω και το smart key, που ίσως να πλήρωνα για να ΜΗΝ το έχω. Σας αρέσει εσάς; Εγώ νομίζω πως θα μου τη δίνει στα νεύρα γιατί δεν θα ξέρω πότε είναι κλειδωμένο το αμάξι τελικά... (ίσως βέβαια και να μην κατάλαβα εντελώς πώς ακριβώς λειτουργεί)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/3/2021 στις 9:31 ΜΜ, Burgos είπε

Υβριδικό που φορτίζει με πρίζα.

 

 

υβριδικό σημαίνει βενζίνη και μπαταρία.

Οπότε αυτό έχει βενζίνη+μπαταρία που φορτίζει από την μπρίζα? Σωστά κατάλαβα?

Παιδιά καλησπέρα

Επανέρχομαι στο θέμα της τοποθέτησης οθόνης σε toyota auris 2007. Μετά από πολύ ψάξιμο παρατήρησα ότι όλες οι οθόνες κυμαίνονται στις 7'' . Επειδή με ενδιαφέρει μεγαλύτερη οθόνη, ψάχνοντας  ανακάλυψα ότι γίνονται και τοποθετήσεις Tablets με οθόνες 9'' και 10''.

Γνωρίζει κανείς ποια ειναι τα + και - των tablets έναντι των Multimedia ΟΕΜ οθονών?

ενδεικτικά βάζω τα παρακάτω links για να καταλάβετε τι εννοώ

https://www.korbos.gr/product-category/multimedia/multimedia-tablet/?min_price=270&max_price=800

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Giama είπε

Το πορτμπαγκάζ είναι κάπως οριακό για τις ανάγκες μας

Δεν μετακινούνται οι πίσω θέσεις στο Kuga;

Μήπως το είδες ενώ οι θέσεις ήταν τέρμα πίσω λέω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...