Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ίδια φρένα, ίδιες αναρτήσεις, ίδιο στήσιμο? περίεργο μου φαίνεται

Και ο trcoff που έχει το 1.4 και είχε κάνει test drive το 2.0 , έχει πεί ακριβώς το ίδιο ότι διαφέρουν μόνο στον κινητήρα αλλά δεν ξέρω αν ισχύει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ίδια φρένα, ίδιες αναρτήσεις, ίδιο στήσιμο? περίεργο μου φαίνεται

Ναι ακριβως τα ιδια 

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Και ο trcoff που έχει το 1.4 και είχε κάνει test drive το 2.0 , έχει πεί ακριβώς το ίδιο ότι διαφέρουν μόνο στον κινητήρα αλλά δεν ξέρω αν ισχύει

Ακριβως τα ιδια στα παντα.

Η διαφορες ηταν στο μικρο με 120 αλογα και στο R

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Και ο trcoff που έχει το 1.4 και είχε κάνει test drive το 2.0 , έχει πεί ακριβώς το ίδιο ότι διαφέρουν μόνο στον κινητήρα αλλά δεν ξέρω αν ισχύει

 

1 λεπτό πριν, imr είπε

Ναι ακριβως τα ιδια 

Τότε η μόνη λογική εξήγηση είναι το 1.4 να φοράει ότι και το 2.0 που έχει περισσότερες απαιτήσεις και όχι το ανάποδο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Nabuko είπε

 

Τότε η μόνη λογική εξήγηση είναι το 1.4 να φοράει ότι και το 2.0 που έχει περισσότερες απαιτήσεις και όχι το ανάποδο.

Ναι το 1.4 με τα 160 φοραγε τα παντα του 2λιτρου στην ουσια. το 1.4 122 ειχε μικροτερα φρενα, ισως διαφορετικες αναρτησεις κτλ

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, tsofras είπε

Αλλά είναι γεγονός ότι εκεί που είναι οι ποτηροθήκες και το τεμπέλης , τις αχρηστεύει αν θες να έχεις το χέρι στον τεμπέλη (κάτι που δεν σε προβληματίζει με το αυτόματο προφανώς) . 

Καλημέρα στη παρέα, καλή Μεγάλη Εβδομάδα 

Ήρθα για το Service των 90.000χλμ, για να περάσει όμορφα η ώρα μπήκα σε ένα μαύρο fr που έχουν εδώ στην αντιπροσωπεία, δε ξέρω αν φταίει η θέση του καθίσματος, αλλά χάθηκα χαμηλά ... πίνακας οργάνων, Infotainment κτλ ήταν λίγο ψηλά, δεν έκατσα να παίξω με θέση, έβλεπα και το απλό leon για το test drive έξω & δε μπήκα στο τρυπακι να ζητήσω test drive,μιας και η tgi έκδοση είναι αλμυρή....αλλά πρόσεξα ότι έχει μια ποτηροθηκη που δεν βολεύει καθόλου όπως λες και μια μικρότερη πίσω από αυτή προς το τεμπέλη, που έχει σήμανση μάλλον για να αφήνεις το κλειδί.

Ο/H συνοδηγός που βάζει το καφεδάκι του/της; 

Κατά τ'άλλα, πολύ όμορφο αμάξι εξωτερικά και εσωτερικά... 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, terry308 είπε

Καλημέρα στη παρέα, καλή Μεγάλη Εβδομάδα 

Ήρθα για το Service των 90.000χλμ, για να περάσει όμορφα η ώρα μπήκα σε ένα μαύρο fr που έχουν εδώ στην αντιπροσωπεία, δε ξέρω αν φταίει η θέση του καθίσματος, αλλά χάθηκα χαμηλά ... πίνακας οργάνων, Infotainment κτλ ήταν λίγο ψηλά, δεν έκατσα να παίξω με θέση, έβλεπα και το απλό leon για το test drive έξω & δε μπήκα στο τρυπακι να ζητήσω test drive,μιας και η tgi έκδοση είναι αλμυρή....αλλά πρόσεξα ότι έχει μια ποτηροθηκη που δεν βολεύει καθόλου όπως λες και μια μικρότερη πίσω από αυτή προς το τεμπέλη, που έχει σήμανση μάλλον για να αφήνεις το κλειδί.

Ο/H συνοδηγός που βάζει το καφεδάκι του/της; 

Κατά τ'άλλα, πολύ όμορφο αμάξι εξωτερικά και εσωτερικά... 

Δεν έχω προσπαθήσει ακόμη να βάλω 2 καφέδες να σου πώ αν χωράνε , σίγουρα όμως δεν μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν έχω προσπαθήσει ακόμη να βάλω 2 καφέδες να σου πώ αν χωράνε , σίγουρα όμως δεν μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα

Εδω εισαι 😛

 

https://www.aliexpress.com/item/32750839064.html

 

Μαλλον εδω

https://www.skroutz.gr/s/9785446/Ποτηροθήκη-Βάση-Κινητού-KHOD-AX-A8.html

Δεν χρειαζεσαι και το android auto 😛

Επεξ/σία από imr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, imr είπε

Μία φορά είχα βάλει κάτι αντίστοιχο σε ένα απο τα αυτοκίνητα μου και είχε σπάσει μία λεπίδα απο τον αεραγωγό. Απο τότε δεν έχω ξαναπάρει τίποτα που να μπαίνει σε αεραγωγό.

Είναι όμως καλή λύση για το πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tsofras είπε

 

https://banggood.app.link/K4Tp4xMjNfb

 

Εδώ είσαι...

 

 

(Μου την έχει δώσει αυτή η μορφοποίηση από το κινητό και δεν μπορώ να διορθώσω τίποτα, sorry για το προηγούμενο, ας το σβήσει κάποιος)

Επεξ/σία από oykas2001
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους. Ποια συστήματα ασφαλείας θεωρείτε ότι είναι πραγματικά χρήσιμα και αξίζει να τα πληρώσεις σε ένα καινούργιο αμάξι? Εγώ σίγουρα θέλω φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης(για μικρές ταχύτητες κυρίως), αλλά θα ήθελα και blind spot monitoring και αν γίνεται και το "Rear cross traffic allert". Δυστυχώς σε B(SUVs) και C κατηγορίες είναι συνήθως έξτρα τα 2 τελευταία, ενώ παιζει παντού το Lane Keep που νομίζω θα είναι βολικό μόνο σε εθνική.  Επίσης το sign recognition αξίζει? Αν καταλαβαίνω κυρίως τα σήματα ταχύτητας αναγνωρίζουν οι περισσότερες εταιρίες, μόνο σε full εκδοση βλέπω συνήθως να αναγνωρίζει STOP και απαγορευτικά που φαίνεται πραγματικά χρήσιμο. Αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία από τα συστήματα αυτά ακόμα καλύτερα.

Επεξ/σία από tzampatzis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Καλησπέρα σε όλους. Ποια συστήματα ασφαλείας θεωρείτε ότι είναι πραγματικά χρήσιμα και αξίζει να τα πληρώσεις σε ένα καινούργιο αμάξι? Εγώ σίγουρα θέλω φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης(για μικρές ταχύτητες κυρίως), αλλά θα ήθελα και blind spot monitoring και αν γίνεται και το "Rear cross traffic allert". Δυστυχώς σε B(SUVs) και C κατηγορίες είναι συνήθως έξτρα τα 2 τελευταία, ενώ παιζει παντού το Lane Keep που νομίζω θα είναι βολικό μόνο σε εθνική.  Επίσης το sign recognition αξίζει? Αν καταλαβαίνω κυρίως τα σήματα ταχύτητας αναγνωρίζουν οι περισσότερες εταιρίες, μόνο σε full εκδοση βλέπω συνήθως να αναγνωρίζει STOP και απαγορευτικά που φαίνεται πραγματικά χρήσιμο. Αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία από τα συστήματα αυτά ακόμα καλύτερα.

To lane keep assist ειναι πιο χρησιμο απ' οτι φαινεται,  μεγαλυτερες συνεπειες στον οδηγο και στους γυρω του λογω μεγαλυτερων ταχυτητων. Δεν ειναι μονο για εθνικη.

Εγω βλεπω σκεπτικα το rear traffic alert για την Ελλαδα και το πως ξεπαρκαρουμε στην καθημερινοτητα. Νομιζω θα μου εσπαγε τα νευρα να προσπαθω με οπισθεν να μπω στο δεξι ρευμα βγαινοντας απο παρκινγκ πεζοδρομιου-καταστηματος οπου τα διερχομενα αυτοκινητα περνουν στα 60cm πισω μου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/4/2021 στις 1:20 ΜΜ, tzampatzis είπε

Καλησπέρα σε όλους. Ποια συστήματα ασφαλείας θεωρείτε ότι είναι πραγματικά χρήσιμα και αξίζει να τα πληρώσεις σε ένα καινούργιο αμάξι? Εγώ σίγουρα θέλω φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης(για μικρές ταχύτητες κυρίως), αλλά θα ήθελα και blind spot monitoring και αν γίνεται και το "Rear cross traffic allert". Δυστυχώς σε B(SUVs) και C κατηγορίες είναι συνήθως έξτρα τα 2 τελευταία, ενώ παιζει παντού το Lane Keep που νομίζω θα είναι βολικό μόνο σε εθνική.  Επίσης το sign recognition αξίζει? Αν καταλαβαίνω κυρίως τα σήματα ταχύτητας αναγνωρίζουν οι περισσότερες εταιρίες, μόνο σε full εκδοση βλέπω συνήθως να αναγνωρίζει STOP και απαγορευτικά που φαίνεται πραγματικά χρήσιμο. Αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία από τα συστήματα αυτά ακόμα καλύτερα.

To κακό με όλα αυτά είναι οτι διαφέρουν αρκετά στο πως δουλεύουν ανα εταιρία, μπορεί σε κάποια αυτοκίνητα να δουλεύουν άψογα μπορεί σε κάποια να σου σπάνε το νεύρο στο 2λεπτο! 

blis και αυτόματο φρενάρισμα είναι απο τα πιο χρήσιμα (αν και το δεύτερο είναι κάποιες φορές πολύ παρεμβατικό/ευαίσθητο χωρίς να μπορεί να ρυθμιστεί)

lane assist σε c3 aircorss ήταν απαράδεκτο!! Χτύπαγε συνέχεια και χωρίς λόγο χωρίς να διορθώνει τιμόνι ομως, απλά ειδοποίηση! Σε focus τελευταίο που το δοκίμασα ήταν οκ αν και πάλι το απενεργοποίησα στο 5 λεπτο γιατί κάνει ενοχλητικά για μένα τραβήγματα στο τιμόνι τη στιγμή που θέλω οι ρόδες μου να πάνε εκεί που του λέω εγω και οχι εκεί που θέλει αυτό για να αποφύγω πχ μια λακούβα ή για να μπω οπως θέλω εγω στη στροφή και ας πατήσω μισό πόντο τη γραμμή! Όλα αυτά βέβαια μέχρι να γίνουμε τελείως ρομπότ ή να μη σε ενδιαφέρει αν θα σκάσεις στη λακούβα...

Για να μην είμαι και τέρμα περίεργος αν είσαι πχ εθνική κουρασμένος ή δεν έχεις τόσο καλή όραση σαφώς βοηθάει. 

Στην Αγγλία όταν οδήγησα για πρώτη φορά δεξιοτίμονο (ενα tucson) με βοήθησε αρκετά για τα πρώτα 20-30 μίλια μέχρι να προσαρμοστώ.

Sign recognition βοηθάει πολύ αν όντως θέλεις/πρεπει να τηρείς τα όρια γιατί συνήθως προσαρμόζεται το cruise μονο του στο όριο χωρίς να κάνεις τίποτα ή σε μερικά μπορείς να βάλεις και αυτόματο speed limit που το παίρνει απο τις ταμπέλες. Εδώ ακόμα δεν έχουμε αυστηρή επιτήρηση, εξωτερικό βολεύει αρκετά.

Επεξ/σία από and_64
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...