Προς το περιεχόμενο

Horizon Forbidden West [PS4][PS5]


Fulgore

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 719
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, ilos είπε

Ένα παράπονό μου με το game τώρα που ασχολήθηκα λίγο παραπάνω με το online pve, είναι το scaling στα 2 άτομα. Κάποια bosses που ήδη ήταν kinda tanky είναι σα να έχουν 3πλά hp.😁 Makes 0 sense.

  Απόκρυψη περιεχομένων

Πχ πας στον Godfrey solo και μπορείς να φωνάξεις Shabiri, Nepheli και Mimic και εξαϋλώνεται σε dt και μετά λες να πας elden beast για χαβαλέ με ένα φιλαράκι (double moonveils εγώ - blasphemers αυτός οπότε δε λες ότι δεν έχουμε DPS) και είναι war of attrition κυριολεκτικά και δε το βγάζουμε με τίποτα στο τέλος.😁 Boss που το έβγαλα με την 3η σε blind run solo.

 

Μήπως μπέρδεψες τα θέματα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βελτιώθηκε αρκετά θα έλεγα η εικόνα στο performance mode. Επίσης με το τελευταίο patch σαν να μου φαίνεται ότι η απόκριση της κάμερας είναι πιο άμεση και γρήγορη. 

Έπρεπε να το καθυστερούσαν λίγο και να έβγαινε έτσι όπως είναι τώρα το παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, privateer είπε

 

Κάτι πρέπει να έχει η μηχανή αυτού του παιχνιδιού..Δεν έχω παίξει το δύο αλλά το πρώτο που το είχα παίξει στο pc ήταν τίγκα στο shimmering και το alliasing.Ειδικα με το foliage σε έπιανε ναυτία...Δε ξέρω αν ήταν έτσι και στο ps η το έκρυβαν με motion blur.Αλλα από ότι βλέπω και το δυο έχει ακριβώς τα ίδια θέματα 

Επεξ/σία από jimtriol
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, jimtriol said:

Κάτι πρέπει να έχει η μηχανή αυτού του παιχνιδιού..Δεν έχω παίξει το δύο αλλά το πρώτο που το είχα παίξει στο pc ήταν τίγκα στο shimmering και το alliasing.Ειδικα με το foliage σε έπιανε ναυτία...Δε ξέρω αν ήταν έτσι και στο ps η το έκρυβαν με motion blur.Αλλα από ότι βλέπω και το δυο έχει ακριβώς τα ίδια θέματα 

οντως το shimmering στο πρωτο στο pc ηταν τραγικο. Οπως φαινεται δεν το ελυσαν στο 2ο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος...

Μετα από 86 ωρες(στο hard) και 90% στα τροπαια, χωρίς να "κυνηγήσω" μέσω οδηγού να πάρω κανένα...όλα μέσα από εξερευνηση απ' τις άπειρες δραστηριότητες που χει το παιχνίδι να κάνεις...εκτός από το επιτραπέζιο προσωπικά ασχολήθηκα με τα πάντα χωρίς να βαριεμαι στο ελάχιστο...

Φοβερή δουλειά στην aloy(και γενικά στους χαρακτήρες) αλλά ειδικά σ αυτήν, καθώς στο zero dawn μου φαινόταν "ξύλινη" και χωρίς καθόλου προσωπικότητα...Εδώ της έδωσαν τη βαρύτητα που χρειάζεται σε μια πρωταγωνιστρια 

Οπως είπα και λίγο καιρό πριν μια επική παραγωγη απ' την guerilla, το παιχνίδι δουλευτηκε με πολύ μεράκι (και ο τελευταίος npc είχε lip sync δεν το χω ξαναδεί πουθενά αυτό) και προσωπικά αν και ίσως υπερβολή το βάζω μόνο κάτω απ' το rdr2 στη προσωπική μου λίστα με open world...

Αυτά τα ολίγα...

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα πάντως μου αρέσει περισσότερο το οπτικό αποτέλεσμα του τελευταίου patch. Έχει χαθεί λίγο το sharpness σε μερικά σημεία αλλά η εικόνα έχει λιγότερα jaggies και μου είναι πιο ευχάριστη στο μάτι. Ειδικά στην κίνηση. 
 

Νομιζω ότι πρέπει να έχουμε και λίγο πιο ρεαλιστικές προσδοκίες. Δεν μπορούμε να έχουμε ποιότητα 4Κ χωρίς shimmer και παράλληλα 60 fps. Υπάρχει πάρα πολύ foliage για να καλυφθεί επαρκώς με ΑΑ. Μόνο η υψηλή ανάλυση βοηθάει σε αυτή την περίπτωση. 
 

Ίσως θα ήταν χρήσιμο ένα slider όπου ο χρήστης θα ρύθμιζε το sharpness του AA σύμφωνα με τα γούστα του. Άλλοι προτιμούν μια πιο soft εικόνα με λιγότερο aliasing, άλλοι προτιμούν πιο sharp λεπτομέρειες. 
 

Το σίγουρο είναι ότι δεν μπορούν να γίνουν θαύματα. Το επίπεδο λεπτομέρειας των γραφικών είναι πολύ υψηλό και η δύναμη της κονσόλας έχει και όρια. Όπως και να χει ο οπτικός τομέας είναι φοβερός στο σύνολο του και συγχαρητήρια στην Guerilla που κατάφερε τέτοιο αποτέλεσμα σε cross gen τίτλο. Μου φαίνεται ότι κάποιοι αρέσκονται στο να διυλίζουν τον κώνωπα ποσταροντας βίντεο χωρίς καν να έχουν στην κατοχή τους το παιχνίδι ώστε να κρίνουν από μόνοι τους πως φαίνεται στην TV τους…

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω θα πω οτι παίζοντας στο τέρμα δύσκολο πρεπει να με καπου στις 60 ωρες κ στο story συγκεκριμένα εχω κανει 

Spoiler

τη dhmhtra posidona aether k με στελνει στο ταφο τοu faro, ( θεωρώ οτι είμαι στο 80% κ θα τελειώσει το στορυ )

, ε νιώθω ότι μπούχτισα.

το τέρμα δύσκολο σε αναγκάζει να παιζεις με πολους συνδυασμούς οπλων κ παγίδων να φτιάχνεις στρατηγική κ ενώ είμαι 45 λβλ να με πετσώνουν 25αρια 30αρια. Αυτό κανει καθε μαχη να ειναι κανονικο pvp το οποίο ναι μεν είναι απολαυστικότατο εν τελη νομίζω ότι τρώει πολυ ωρα. θα μου πεις βρήκες κ εσυ να γκρινιαξεις αλλαξε επιπεδο.. ε πλεον σε μικρότερο επίπεδο μου φαινετε οτι κανω βολτα στη παιδική χαρά. 

οπότε εαν κάποιος το ξεκιναει τωρα κ σκοπεύει να ασχοληθεί κ τον τραβάει ο κοσμος του  θα πρότεινα να το βάλει στο δύσκολο σκέτο να υπάρχει μια ισορροπία χρόνου κ τερματισμού παιχνιδιού

δεν εχω κανει αρένες κ τον επιτραπέζιο πόλεμο βαριέμαι, όμως τα υπόλοιπα καθαρίζονται χωρίς τη βαρεμάρα που εβγαζαν τα ερωτηματικά του assassin's creed.

το παιχνιδι εχει καποια εξυπνα side quest

Spoiler

μαρεσε παρα πολυ  με το πως συνδυάσανε  τις γιορτές του παλιού κόσμου Χριστούγεννα πασχα πρωτοχρονιά κτλ με το κοσμο, το ότι σκεφτήκανε να φταίξουν αερόστατο κτλ.

επίσης κάποιοι γρίφοι στα ερείπια όταν προχωρήσει  είναι αρκετά καλοι κ σε βαζουν να σκευτεις, δεν είναι απλα παρε κουνα αυτό ανεβα εκεί παρε λουλούδι για να το γεμίσουν.

το patch να μαζεύεις αντικείμενα χωρίς animation πραγματικά ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ μπορούν να το βάλουν σε όλα τα παιχνίδια που μαζεύεις τόσο συχνά ? έπρεπε να το χαν day one!

 

τωρα για αυτούς που κάθονται κ βλέπουν video Κ ψειρίζουν τη μαιμου χωρίς να το εχουν παίξει έστω σε φιλο τους καποιες ωρες δεν εχω να πω κατι , στο μυαλο μου είναι σαν και αυτους που "παιζουν" κ τερματίζουν παιχνίδια βλέποντας αλλους να το κανουν video στο youtube.

Δε θα κρινω αν είναι όμορφο η άσχημο στο performance η στο quality η αν ειναι playable κ γενικα αν ειναι αξιο συζητησης στο συγκριμένο παιχνιδι  οποιος εχει το game το βλέπει.

όμως προσωπικά συνεχίζω να μη μπορώ να παίξω στο perfomance mode νομίζω οτι ζαλίζομαι κ με πιανει πονοκέφαλος στη μια ωρα  , εχω φιλο που το ευχαριστείται πολύ καλυτέρα στο performance, και με αυτά που διαβαζω  εχω αρχίσει να πιστεύω οτι εχει να κανει η τηλεόραση σε τι αποσταση παιζουμε κ ποσο ευαισθησία έχουμε εμείς οι ιδιοι στα μάτια μας το ποσο σε κουράζει ένα παιχνίδι σε 30 η 60 fps συγκριτικά με την ανάλυση

 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sndev είπε

εγω θα πω οτι παίζοντας στο τέρμα δύσκολο πρεπει να με καπου στις 60 ωρες κ στο story συγκεκριμένα εχω κανει 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

τη dhmhtra posidona aether k με στελνει στο ταφο τοu faro, ( θεωρώ οτι είμαι στο 80% κ θα τελειώσει το στορυ )

, ε νιώθω ότι μπούχτισα.

το τέρμα δύσκολο σε αναγκάζει να παιζεις με πολους συνδυασμούς οπλων κ παγίδων να φτιάχνεις στρατηγική κ ενώ είμαι 45 λβλ να με πετσώνουν 25αρια 30αρια. Αυτό κανει καθε μαχη να ειναι κανονικο pvp το οποίο ναι μεν είναι απολαυστικότατο εν τελη νομίζω ότι τρώει πολυ ωρα. θα μου πεις βρήκες κ εσυ να γκρινιαξεις αλλαξε επιπεδο.. ε πλεον σε μικρότερο επίπεδο μου φαινετε οτι κανω βολτα στη παιδική χαρά. 

οπότε εαν κάποιος το ξεκιναει τωρα κ σκοπεύει να ασχοληθεί κ τον τραβάει ο κοσμος του  θα πρότεινα να το βάλει στο δύσκολο σκέτο να υπάρχει μια ισορροπία χρόνου κ τερματισμού παιχνιδιού

δεν εχω κανει αρένες κ τον επιτραπέζιο πόλεμο βαριέμαι, όμως τα υπόλοιπα καθαρίζονται χωρίς τη βαρεμάρα που εβγαζαν τα ερωτηματικά του assassin's creed.

το παιχνιδι εχει καποια εξυπνα side quest

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

μαρεσε παρα πολυ  με το πως συνδυάσανε  τις γιορτές του παλιού κόσμου Χριστούγεννα πασχα πρωτοχρονιά κτλ με το κοσμο, το ότι σκεφτήκανε να φταίξουν αερόστατο κτλ.

επίσης κάποιοι γρίφοι στα ερείπια όταν προχωρήσει  είναι αρκετά καλοι κ σε βαζουν να σκευτεις, δεν είναι απλα παρε κουνα αυτό ανεβα εκεί παρε λουλούδι για να το γεμίσουν.

το patch να μαζεύεις αντικείμενα χωρίς animation πραγματικά ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ μπορούν να το βάλουν σε όλα τα παιχνίδια που μαζεύεις τόσο συχνά ? έπρεπε να το χαν day one!

 

τωρα για αυτούς που κάθονται κ βλέπουν video Κ ψειρίζουν τη μαιμου χωρίς να το εχουν παίξει έστω σε φιλο τους καποιες ωρες δεν εχω να πω κατι , στο μυαλο μου είναι σαν και αυτους που "παιζουν" κ τερματίζουν παιχνίδια βλέποντας αλλους να το κανουν video στο youtube.

Δε θα κρινω αν είναι όμορφο η άσχημο στο performance η στο quality η αν ειναι playable κ γενικα αν ειναι αξιο συζητησης στο συγκριμένο παιχνιδι  οποιος εχει το game το βλέπει.

όμως προσωπικά συνεχίζω να μη μπορώ να παίξω στο perfomance mode νομίζω οτι ζαλίζομαι κ με πιανει πονοκέφαλος στη μια ωρα  , εχω φιλο που το ευχαριστείται πολύ καλυτέρα στο performance, και με αυτά που διαβαζω  εχω αρχίσει να πιστεύω οτι εχει να κανει η τηλεόραση σε τι αποσταση παιζουμε κ ποσο ευαισθησία έχουμε εμείς οι ιδιοι στα μάτια μας το ποσο σε κουράζει ένα παιχνίδι σε 30 η 60 fps συγκριτικά με την ανάλυση

 

 

Παιδιά δε μπορώ να καταλάβω γιατί αρπαζεστε έτσι με το παραμικρό .Είδα ένα βίντεο και ανέφερα ότι το πρώτο που είχα παίξει στο pc είχε τρελό θέμα με shimmering στο foliage κάτι που βλέπω ότι έχει και το δεύτερο και είναι εμφανές και δεν είναι καθόλου ψειρισμα αυτό ,δε θα είχαν βγάλει τόσα πάτς προκειμένου να το διορθωσουν..Σε εμένα είναι πολύ ενοχλητικό αυτό όπως είναι και σε άλλα παιχνίδια που παρουσιάζουν το ίδιο πράγμα όπως πχ και στο Rdr 2 και γενικά είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο στα games πλέον με το foliage.Για αυτό είναι τα βίντεο για να βλέπεις αν κάτι σε χαλάει....Το ίδιο θέμα σε μικρότερο βαθμό έχουν και τα forza Horizon και το 4 και το 5 και το έχω σχολιάσει επίσης άρα μη βλέπετε παντού εχθρούς του brand.Επισης ποιος κανόνας λέει ότι πρέπει να παίξεις κάτι για να έχεις άποψη αν κάτι σου κάνει η όχι ιδίως στο τεχνικό τομέα που μπορείς να δεις αν κάτι σε ενοχλεί..Αν ένα παιχνίδι δλδ είναι στα 30 fps πρέπει να το παίξω για να ξέρω αν με ενοχλεί((δεδομένα θα με ενοχλεί γιατί με ζαλίζει), οπότε επιτρέψετε μου να έχω την άποψη μου όπως έχουν και όλοι εδώ μέσα για τα πάντα και επί παντός επιστητού ..Ήμουν ξεκάθαρος στο σχόλιο που έκανα πιο.πανω ,δικαίωμα μου,σε όποιον δε συμφωνεί η δεν αρέσει το προσπερνάει,απλο

Επεξ/σία από jimtriol
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Παιδιά δε μπορώ να καταλάβω γιατί αρπαζεστε έτσι με το παραμικρό .Είδα ένα βίντεο και ανέφερα ότι το πρώτο που είχα παίξει στο pc είχε τρελό θέμα με shimmering στο foliage κάτι που βλέπω ότι έχει και το δεύτερο και είναι εμφανές και δεν είναι καθόλου ψειρισμα αυτό ,δε θα είχαν βγάλει τόσα πάτε προκειμένου να το διορθωσουν..Σε εμένα είναι πολύ ενοχλητικό αυτό όπως είναι και σε άλλα παιχνίδια που παρουσιάζουν το ίδιο πράγμα όπως πχ και στο Rdr 2 και γενικά είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο στα games πλέον με το foliage.Για αυτό είναι τα βίντεο για να βλέπεις αν κάτι σε χαλάει....Το ίδιο θέμα σε μικρότερο βαθμό έχουν και τα forza Horizon και το 4 και το 5 και το έχω σχολιάσει επίσης άρα μη βλέπετε παντού εχθρούς του brand

Εάν οι κονσόλες δεν αποκτήσουν κάποια μορφή AI upscaling όπως πχ το dlss, το πρόβλημα του shimmering σε παιχνίδια με πυκνό foliage θα παραμείνει. Είναι ένας περιορισμός της τεχνολογίας μέχρι στιγμής και δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει κάτι η Guerilla (ή η Rockstar στο RDR 2) για να το εξαλείψει σε μεγάλο βαθμό. Προφανώς με χαλάει και εμένα σε ένα βαθμό αλλά ίσως λιγότερο από κάποιους άλλους σε αυτή την περίπτωση γιατί αντιλαμβάνομαι ότι προσπάθησαν να αποδώσουν ένα πιο πλούσιο περιβάλλον από τα συνηθισμένα που βλέπουμε σε άλλους open world τίτλους. 
 

Δεν νομίζω όμως ότι μιλάμε για κάποιο τρομερό πρόβλημα στα visuals που πρέπει να το αναδεικνύουμε διαρκώς με κάθε ευκαιρία. 

Διάβαζα κάποια σχόλια στο video που παρέθεσε ο @privateer όπου πχ κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος επειδή λέει το παιχνίδι δεν δείχνει όπως το GoW και το Spider-Man. Παιχνίδια με μηδενικό foliage δηλαδή και έπαιρνε και like από τον YouTuber ο οποίος με αυτή την κίνηση εμένα μου δείχνει ότι θέλει περισσότερο να προκαλέσει εντυπώσεις για το κανάλι του παρά να δώσει μια αντικειμενική εξήγηση. Δεν γίνεται να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Υπάρχει λόγος που αυτό το παιχνίδι δείχνει έτσι και τα άλλα που ανέφερε, αλλιώς. 
 

Κοινώς μη κάνουμε την τρίχα τριχιά. Το παιχνίδι πάσχει από τα ίδια προβλήματα που πάσχουν άλλα του είδους του. Απλώς λόγω της αυξημένης λεπτομέρειας, αυτά τα προβλήματα είναι λίγο περισσότερο εμφανή σε αυτή την περίπτωση. 
 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Εάν οι κονσόλες δεν αποκτήσουν κάποια μορφή AI upscaling όπως πχ το dlss, το πρόβλημα του shimmering σε παιχνίδια με πυκνό foliage θα παραμείνει. Είναι ένας περιορισμός της τεχνολογίας μέχρι στιγμής και δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει κάτι η Guerilla (ή η Rockstar στο RDR 2) για να το εξαλείψει σε μεγάλο βαθμό. Προφανώς με χαλάει και εμένα σε ένα βαθμό αλλά ίσως λιγότερο από κάποιους άλλους σε αυτή την περίπτωση γιατί αντιλαμβάνομαι ότι προσπάθησαν να αποδώσουν ένα πιο πλούσιο περιβάλλον από τα συνηθισμένα που βλέπουμε σε άλλους open world τίτλους. 
 

Δεν νομίζω όμως ότι μιλάμε για κάποιο τρομερό πρόβλημα στα visuals που πρέπει να το αναδεικνύουμε διαρκώς με κάθε ευκαιρία. 

Διάβαζα κάποια σχόλια στο video που παρέθεσε ο @privateer όπου πχ κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος επειδή λέει το παιχνίδι δεν δείχνει όπως το GoW και το Spider-Man. Παιχνίδια με μηδενικό foliage δηλαδή και έπαιρνε και like από τον YouTuber ο οποίος με αυτή την κίνηση εμένα μου δείχνει ότι θέλει περισσότερο να προκαλέσει εντυπώσεις για το κανάλι του παρά να δώσει μια αντικειμενική εξήγηση. Δεν γίνεται να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Υπάρχει λόγος που αυτό το παιχνίδι δείχνει έτσι και τα άλλα που ανέφερε, αλλιώς. 
 

Κοινώς μη κάνουμε την τρίχα τριχιά. Το παιχνίδι πάσχει από τα ίδια προβλήματα που πάσχουν άλλα του είδους του. Απλώς λόγω της αυξημένης λεπτομέρειας, αυτά τα προβλήματα είναι λίγο περισσότερο εμφανή σε αυτή την περίπτωση. 
 

 

Βρε συ εγώ μιλάω γενικά .Άσε τις κονσόλες τα τελευταία χρόνια σε αρκετά παιχνίδια υπάρχει θέμα με το foliage και σε κάποια παιχνίδια είναι υπερβολικά ενοχλητικό..Και μιλάω ακόμα και για pc που ακόμα και να ανεβάσεις την ανάλυση είναι αρκετά ενοχλητικό ..Tα horizon είναι από αυτά όπως ήταν και το rdr 2 και αρκετά άλλα..Εντωμεταξυ το αστείο είναι ότι όσο προοδεύει η τεχνολογία το βλέπεις σε πιο πολλά games από ότι πριν το 2015..Υπάρχουν πολλά άρθρα για αυτό..Και το βαλχαλα το έχει αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό...Εμένα ειλικρινά είναι ότι χειρότερο σε ένα game γιατί με ζαλίζει αυτό το shimmering τρεμοπαιγμα όλη την ώρα,Ξέρω ότι είναι πρόβλημα του aa αλλά ειλικρινά κάθε φορά που ξεκινάω ένα παιχνίδι εύχομαι να μην έχει τέτοιο θέμα και δυστυχώς έχουν πολλά τα τελευταία χρόνια..Σε αλλά παλεύεται σε άλλα οχι..Εντωμεταξυ το μόνο χειρότερο παιχνίδι παλιό που έχω δει σε αυτό το θέμα σε σχέση με τα καινούρια είναι το Fallout 4....Πραγματικά εκεί είναι unplayable και 8κ να το κάνεις upscale

Επεξ/σία από jimtriol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Εντωμεταξυ το αστείο είναι ότι όσο προοδεύει η τεχνολογία το βλέπεις σε πιο πολλά games από ότι πριν το 2015..

Είναι λογικό γιατί όσο πιο πυκνό foliage έχει ένα παιχνίδι, τόσο πιο δύσκολη η δουλειά του AA. Γι αυτό το βλέπουμε περισσότερο σε μοντέρνα παιχνίδια. Επειδή υπάρχει πλέον η ισχύς για πυκνή βλάστηση αλλά όχι όμως και για το ανάλογο IQ.

Όπως και να χει μόνο τεχνικές όπως το dlss μπορούν να κάνουν καλή δουλειά σε αυτόν τον τομέα (αν και εκεί υπάρχουν διαφορετικά προβλήματα). 

Προς το παρόν είναι κάτι που ή το αποδέχεσαι ως φυσιολογικό σε ένα βαθμό, ή περιμένεις μέχρι η βιομηχανία να βρει μια one-size-fits-all λύση. 

Στο Forbidden West τώρα, το φαινόμενο έχει μειωθεί κάπως με το ανάλογο trade-off μιας πιο soft εικόνας. Ανάλογα λοιπόν τι προτιμάει κάποιος να θυσιάσει. Όπως είπα, ένα slider ίσως να βοηθούσε γιατί πχ εγώ είμαι ευχαριστημένος με αυτή την αλλαγή αλλά κάποιοι άλλοι όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...