Προς το περιεχόμενο

Ειναι τα ΜΜΕ τοσο αξιοπιστα ωστε να εφευρισκουν νεους ορους και κατηγοροποιησεις?


forgotten

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
51 minutes ago, AtiX said:
57 minutes ago, georgiouu said:

η υποθεση με το βιτριολι ηταν αποπειρα γυναικοκτονιας απο γυναικα;

Ουσιαστικά ναι…

Αλήθεια τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 605
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, DrLo είπε

πωψψψψψψψψψψ, αντε πάλι με τον καθένα

μετά μου λένε ότι είμαι "condescending"

ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ, μπράβο σου ... κερδίζεις χρυσό ορολόγιον

Απάντησα γιατί χρησιμοποιείται περισσότερο τελευταία.

Δε ξέρω πως να εκφράσω με μια λέξη την αδυναμία σου να καταλάβεις πράγματα, υπάρχει και ο μπαμπούλας της correctίλας στο ινσομνια.

Γιατί αποδεικνύεις σε κάθε ποστ την μη γνώση σου επί του θέματος? Το έχουμε καταλάβει ότι πρώτη φορά φέτος άκουσες τον όρο και επειδή θίχτηκε ο ανδρισμός σου, λες και κατηγορούν εσένα, είπες την γνώμη σου… 

6 λεπτά πριν, primeragt είπε

Δεν είπα ότι είναι ρατσισμός, είπα τα κτήρια είναι πιο κοντά στο ρατσισμό. Στη μια περίπτωση βλέπεις κτήση (κατώτερος άνθρωπος κοινός που μου ανοίξει) στην άλλη βλέπεις μια γενικότερη ανωτερωτητα του ρατσιστή προς το θύμα και μια απέχθεια. Και στις δύο περιπτώσεις έχεις σχέσεις ισχύος ανώτερου- κατώτερου μεταξύ των θύτη - θύματος.

κοιτα συνήθως στον ρατσισμό τα αιτία είναι περισσότερο ο φόβος και η έλλειψη κοινωνικότητας και εκφράζεται σε κοινωνικές ομάδες και όχι σε συγκεκριμένα άτομα… στην έμφυλη βίας και κατ’ επέκταση στην γυναικοκτονία η αίσθηση την κατοχής είναι επικεντρωμένη σε ένα πρόσωπο κάθε φορά… ο γυναικοκτόνος δεν βλέπει μέσω στου θύματος του όλες τις γυναίκες…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, AtiX είπε

Γιατί αποδεικνύεις σε κάθε ποστ την μη γνώση σου επί του θέματος? Το έχουμε καταλάβει ότι πρώτη φορά φέτος άκουσες τον όρο και επειδή θίχτηκε ο ανδρισμός σου, λες και κατηγορούν εσένα, είπες την γνώμη σου… 

Την τελευταία φορά απάντησες σε κάτι που δεν απήφθηνα σε σένα. Εσύ ένιωσες την ανάγκη να πεταχτεις σαν .... για να αποδείξεις πότε άκουσες τι (και είχαμε όλοι μια σκασίλα).

Μπορείς να βρεις να κάνεις κάτι άλλο με το χρονο σου;

Δε θέλω να σπαταλήσω άλλο ακούγοντας μπλιπ μπλιπ σε μνματα με κάποιον που δεν μπορει να πάρει μυρωδιά τι διαβάζει. YOU WIN !!!

Ούτε Vegan τόση επιμονή.

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, AtiX είπε

Γιατί αποδεικνύεις σε κάθε ποστ την μη γνώση σου επί του θέματος? Το έχουμε καταλάβει ότι πρώτη φορά φέτος άκουσες τον όρο και επειδή θίχτηκε ο ανδρισμός σου, λες και κατηγορούν εσένα, είπες την γνώμη σου… 

κοιτα συνήθως στον ρατσισμό τα αιτία είναι περισσότερο ο φόβος και η έλλειψη κοινωνικότητας και εκφράζεται σε κοινωνικές ομάδες και όχι σε συγκεκριμένα άτομα… στην έμφυλη βίας και κατ’ επέκταση στην γυναικοκτονία η αίσθηση την κατοχής είναι επικεντρωμένη σε ένα πρόσωπο κάθε φορά… ο γυναικοκτόνος δεν βλέπει μέσω στου θύματος του όλες τις γυναίκες…

Σίγουρα, αλλά και στο δύο περιπτώσεις το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει στον θύτη η αίσθηση της ισότητας και η αντίληψη του διαφορετικού ( είτε αυτό είναι ιδέα, χρώμα, οτιδήποτε). Αυτός έχει το δίκιο και ο άλλος πρέπει να υπακούσει ( μιλάμε για αυτούς που πράττουν βία). Απλά στη μια περίπτωση έχει την αντίληψη ότι είναι ανώτερος από τη γυναίκα "ΤΟΥ" και στην άλλη ότι είναι ανώτερους από όλους τους άλλους που δεν είναι σαν αυτόν (πολλές φορές και από ομοίους του).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία ανατροφή δείχνετε ορισμένοι εδώ μέσα.

Να δω τι ταμπέλα θα βάζατε αν ο πατερας σας σκότωνε την μανα σας γιατί δεν πετυχε τα γεμιστα και του τα επρηζε την ωρα του τσαμπιονς λήγκ οταν αυτος γυρισε με νευρα απο την δουλειά, ή αν κάποιος σκότωνε την αδερφή σας από θιγμένο εγωισμό επειδή του έδωσε χυλόπιτα, η αν τραμπούκιζε και έδερνε την συντροφό σας επειδή αργουσε στο παρκάρισμα, ανάβανε τα αίματα και την σκοτωνε εν βρασμώ. Αν ειχε απεναντι εναν αντρα θα έκανε το ίδιο με την ίδια ευκολία?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, DrLo είπε

Την τελευταία φορά απάντησες σε κάτι που δεν απήφθηνα σε σένα. Εσύ ένιωσες την ανάγκη να πεταχτεις σαν .... για να αποδείξεις πότε άκουσες τι (και είχαμε όλοι μια σκασίλα).

Μπορείς να βρεις να κάνεις κάτι άλλο με το χρονο σου;

Δε θέλω να σπαταλήσω άλλο ακούγοντας μπλιπ μπλιπ σε μνματα με κάποιον που δεν μπορει να πάρει μυρωδιά τι διαβάζει. YOU WIN !!!

Ούτε Vegan τόση επιμονή.

Το ότι “συγκρίνεις” τους βιγκαν με την γυναικοκτονια, ως ενόχληση προς εσένα σε έναν διάλογο, αποδεικνύει το πόσο έχεις καταλάβει για τι μιλάς…

Σοβαρά??? Για τέτοιο σοβαρό θέμα δέκα φορές χειρότερος από τους βιγκαν που ξέρεις θα γίνω…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, AtiX είπε

Φίλε μου αντί να ψάχνεις δράκους και υποκινητές θα ήταν προτιμότερο να σκεφτείς γιατί φτάσαμε από τις αρχές του χρόνου σε 11 δολοφονίες γυναικών από του συντρόφους τους…

Για να καταλάβεις η γυναικοκτονία είναι πιο κοντά στο αδελφοκτονία, μητροκτονία… έχει σχέση με την αιτία αλλά το βασικότερο στοιχείο ώστε να χαρακτηριστεί ως γυναικοκτονία είναι σχέση που εχει το θύμα και ο θύτης…

Όχι 11 δολοφονίες γυναικών δεν είναι πολλές. Ούτε οι 90 δολοφονίες ανδρών που γίνονται κάθε χρόνο θα έλεγα ότι είναι πολλές. Οι ετήσιοι θάνατοι στη χώρα μας είναι 120.000. Αυτό σημαίνει ότι η πιθανότητα ένας άνδρας να βιώσει βίαιο θάνατο είναι περίπου 1 στις 650. Η πιθανότητα για μια γυναίκα είναι περίπου 1 στις 5.500. Ζούμε πρακτικά στη λιγότερο βίαιη εποχή της ιστορίας αλλά παρόλα αυτά καλλιεργείται ένα κλίμα υστερίας.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, primeragt είπε

Σίγουρα, αλλά και στο δύο περιπτώσεις το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει στον θύτη η αίσθηση της ισότητας και η αντίληψη του διαφορετικού ( είτε αυτό είναι ιδέα, χρώμα, οτιδήποτε). Αυτός έχει το δίκιο και ο άλλος πρέπει να υπακούσει ( μιλάμε για αυτούς που πράττουν βία). Απλά στη μια περίπτωση έχει την αντίληψη ότι είναι ανώτερος από τη γυναίκα "ΤΟΥ" και στην άλλη ότι είναι ανώτερους από όλους τους άλλους που δεν είναι σαν αυτόν (πολλές φορές και από ομοίους του).

Κάπου μάλλον μπερδεύεσαι με το αίσθημα θεωρώντας ότι αγάπη/μίσος έχουν κοινούς μηχανισμούς… 

ξανα λέω ο ρατσισμός έχει να κάνει με μια ομάδα ανθρωπίνων με κάποιο κοινό χαρακτηριστικό, ένας γυναικοκτονος δεν μισεί όλες τις γυναίκες αλλά συγκεκριμένο πρόσωπο…  

2 λεπτά πριν, michael92 είπε

Όχι 11 δολοφονίες γυναικών δεν είναι πολλές. Ούτε οι 90 δολοφονίες ανδρών που γίνονται κάθε χρόνο θα έλεγα ότι είναι πολλές. Οι ετήσιοι θάνατοι στη χώρα μας είναι 120.000. Αυτό σημαίνει ότι η πιθανότητα ένας άνδρας να βιώσει βίαιο θάνατο είναι περίπου 1 στις 650. Η πιθανότητα για μια γυναίκα είναι περίπου 1 στις 5.500. Ζούμε πρακτικά στη λιγότερο βίαιη εποχή της ιστορίας αλλά παρόλα αυτά καλλιεργείται ένα κλίμα υστερίας.

Γιατί μπερδεύεις τις αιτίες θανάτου έτσι ώστε να σε συμφαιρει??? Γιατί μου βάζεις τους φυσικούς θανάτους, τους θανάτους από ασθένεια, τα ατυχήματα και όλα τα αλλά και δεν μου λες πόσοι δολοφονήθηκαν φέτος????

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, AtiX είπε

Γιατί μπερδεύεις τις αιτίες θανάτου έτσι ώστε να σε συμφαιρει??? Γιατί μου βάζεις τους φυσικούς θανάτους, τους θανάτους από ασθένεια, τα ατυχήματα και όλα τα αλλά και δεν μου λες πόσοι δολοφονήθηκαν φέτος????

Με τι θα συγκρίνεις τις δολοφονίες αν όχι με τους συνολικούς θανάτους; 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, AtiX είπε

Κάπου μάλλον μπερδεύεσαι με το αίσθημα θεωρώντας ότι αγάπη/μίσος έχουν κοινούς μηχανισμούς… 

ξανα λέω ο ρατσισμός έχει να κάνει με μια ομάδα ανθρωπίνων με κάποιο κοινό χαρακτηριστικό, ένας γυναικοκτονος δεν μισεί όλες τις γυναίκες αλλά συγκεκριμένο πρόσωπο…  

Η αγάπη και το μίσος προς ένα πρόσωπο όντως είναι πολύ κοντά. 

Τα στοιχεία που συνθέτουν τις δύο αυτές συμπεριφορές είναι πολύ πιο κοντά από ότι μακρυά. Ένα λευκός το εξωτερίκευσει σε ένα μαύρο πχ ένας στρέιτ σε ένα γκέη κλπ. Ο άλλος το εξωτερίκευει στη γυναίκα του.  Όλα όμως ξεκινούν από το ότι και οι δύο δεν δέχονται τόσο το διαφορετικό (γενικότερα) όσο και την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων. Αυτά λείπουν και από τους δύο , απλά εξωτερικευονται με διαφορετικό τρόπο και προς διαφορετικούς ανθρώπους.

Επεξ/σία από primeragt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, michael92 είπε

Με τι θα συγκρίνεις τις δολοφονίες αν όχι με τους συνολικούς θανάτους; 

Το ξέρεις ότι αυτό δείχνει την άποψη που έχεις για τις δολοφονίες??? Κοινός τις δικαιολογείς με πρόσχημα την αριθμητική υπέροχοι των φυσικών αιτιών θανάτου, των ασθενειών ή ατυχημάτων… 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, AtiX είπε

Το ξέρεις ότι αυτό δείχνει την άποψη που έχεις για τις δολοφονίες??? Κοινός τις δικαιολογείς με πρόσχημα την αριθμητική υπέροχοι των φυσικών αιτιών θανάτου, των ασθενειών ή ατυχημάτων… 

Το όλο point είναι ότι οι δολοφονίες σήμερα είναι σταγόνα στον ωκεανό. Ρίξε μια ματιά εδώ: https://ourworldindata.org/ethnographic-and-archaeological-evidence-on-violent-deaths

Στη Δυτική Ευρώπη και στις ΗΠΑ του 1900-1960 γινόντουσαν δεκαπλάσιες δολοφονίες από ότι σήμερα.

Στη Γαλλία του 19ου αιώνα γινόντουσαν 30 φορές περισσότερες δολοφονίες από ότι σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, AtiX είπε

Το ξέρεις ότι αυτό δείχνει την άποψη που έχεις για τις δολοφονίες??? Κοινός τις δικαιολογείς με πρόσχημα την αριθμητική υπέροχοι των φυσικών αιτιών θανάτου, των ασθενειών ή ατυχημάτων… 

Διαφωνώ. Σαφώς και είναι κριτήριο οι συνολικοί θάνατοι προς τις δολοφονίες για να δεις αν έχεις μια γενικώς βίαιη κοινωνία. Αν δε παρατηρήσεις και αύξηση η μείωση αυτών διαχρονικά τότε βλέπεις και τις τάσεις της κοινωνίας. Ακόμη και η σύγκριση των δολοφονιών προς τα συνολικά εγκλήματα δείχνουν τάσεις και μπορείς να το εξειδικευσεις ακόμα περισσότερο. Επουδενί δεν σημαίνει ότι δικαιολογεις τέτοιες πράξεις. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Η αγάπη και το μίσος προς ένα πρόσωπο όντως είναι πολύ κοντά. 

Τα στοιχεία που συνθέτουν τις δύο αυτές συμπεριφορές είναι πολύ πιο κοντά από ότι μακρυά. Ένα λευκός το εξωτερίκευσει σε ένα μαύρο πχ ένας στρέιτ σε ένα γκέη κλπ. Ο άλλος το εξωτερίκευει στη γυναίκα του.  Όλα όμως ξεκινούν από το ότι και οι δύο δεν δέχονται τόσο το διαφορετικό (γενικότερα) όσο και την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων. Αυτά λείπουν και από τους δύο , απλά εξωτερικευονται με διαφορετικό τρόπο και προς διαφορετικούς ανθρώπους.

Κοίτα, η αγάπη και το μίσος έχουν ομοιότητες μόνο όταν εκδηλώνονται σε μόνο ένα πρόσωπο… αντίθετα ενώ μπορείς να μισείς μια ομάδα ανθρώπων, δεν μπορείς να αγαπάς μια ομάδα επειδή έχει κάποιο κοινό στοιχείο…

ο ρατσισμός δεν είναι το αντίθετο της αγάπης…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα εγκλήματα κατηγοριοποιούνται όταν εκφράζουν ένα συγκεκριμένο κοινωνικό φαινόμενο και όχι κάποιο μεμονωμένο περιστατικό, πχ ρατσιστική βία, αθλητική βία, θρησκευτική βία κλπ. Τι μανία σας πιάνει με τον όρο γυναικοκτονία και αφρίζετε;

Δεν είναι ξεχωριστό έγκλημα ή κάτι τέτοιο, απλά εκφράζει ένα συγκεκριμένο κοινωνικό πρόβλημα της χώρας. Αν ξαφνικά είχαμε μαζικές δολοφονίες αντρών από τις συζύγους τους, προφανώς θα υπήρχε και σχετικός όρος. Απλά στην Ελλάδα δεν υπάρχει τέτοιο φαινόμενο, οπότε δεν χρειάζεται ο όρος.

Επεξ/σία από giwrgostr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...