Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έτσι να ανάβουν τα αίματα ( κάποιο bug έχει και από κινητό βάζει τις παραθέσεις από κάτω τώρα τελευταία)

Λοιπόν ζητάς όσα ζηταγα και εγώ στο περίπου

Το Mazda 3 δεν το φτάνεις αν θες και εξοπλισμό της προκοπής είναι και δίλιτρο

Θα επανέλθω αργότερα

12 λεπτά πριν, PSYHAS είπε

Χαιρετώ τους συντρόφους στην αναζητηση νέου αυτοκινήτου. Αφού συγχαρώ τον οραματιστή και πρωτοπόρο ιδρυτη του θεματος, που καταφερε να κρατησει πανω απο μηνα το νεο αυτοκίνητο του, θα βαλω κι εγω τα δικα μου θελω, λιγο πριν πάρω σβάρνα τις αντιπροσωπείες. 
Καταρχην,διαπιστωνω οτι δεν ειναι καθολου καλη εποχη για αγορα. Οι τιμες εχουν ανεβει, η φαση ηλεκτρικο δεν ειναι απολυτα ετοιμη, το πετρελαιο επισης αμφιβολο, ενω τα suv εχουν μια κανιβαλιστικη ταση και αναγκαστικα θα δεις και κατι απο κει μερια. 
Ας ξεκινησω απο το βασικο οριο,που ειναι το οικονομικο. Τελικη με ολα μεσα δεν θελω να παω πανω απο 25χιλ, τα περισσοτερα,αν οχι ολα ,αμεσα. Αρα αποκλείουμε τους πολυ premium παικτες,που για να εχεις ενα αξιοπρεπες συνολο θελεις κανα 30αρι και βαλε. Ενα ιδανικο αυτοκινητο για μενα θα ηταν ενα mazda 3, αλλα με εναν 1500αρι στα ιδια αλογα με τον 2χιλιαρο, λιγο πιο μαζεμενο . Και κανα πεντοχιλιαρο πιο φτηνο,βεβαια. Δεν θελω με τιποτα vag, αν επαιρνα ξανα κατι απο κει ισως ενα leon,αλλα ως τελευταια λυση.

Δεν θέλω πολυ μεγαλους χώρους,αλλα καλή οδηγικη αισθηση,να στριβει που λεμε, να μην ειναι ψοφιο αρα καλη ροπη, να ειναι αξιοπιστο και ποιοτικό τοσο σε κινητηρα οσο και στο εσωτερικο, ανετο στον δρομο,καλη εγγυηση, γενικα απλα πραγματα. Θα ηθελα αυτοματο,αλλα θα ξεφυγουμε στην τιμη. Υβριδικο δεν ξερω αν ειναι πολυ χρησιμο.

Σκεφτομουν απο λιγο ψαξιμο που εχω κανει, να ριξω μια ματια στα ford focus και puma, στο kia xceed, το hyundai i30, ισως στο corolla, κι ετσι για να βγουν τα απωθημενα το civic και το mazda 3. Να δω αν θα αξίζε να κανω υπερβαση στο μπατζετ.

Αν υπαρχει καποια αλλη προταση, πολυ ευχαριστως να την διαβασω, οπως και ποια εκδοση στα παραπανω αξιζει να δω.

 

Όταν λες δεν θέλεις χώρους μέχρι πόσα λίτρα είσαι εντάξει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

40 λεπτά πριν, PSYHAS είπε

Χαιρετώ τους συντρόφους στην αναζητηση νέου αυτοκινήτου.

Εγγύηση κτλ KIA xceed , sportage  1.6D 136ps 2wd DCT LX Optimum 48V Hybrid    26.490 € πιστεύω ότι θα πάρεις καλύτερη τιμή, new hyundai tucson μηχανικό κιβώτιο... 

Θα περίμενα το λανσάρισμα του νέου ds4 , αν οι τιμές πάνε με τα δεδομένα της προηγούμενης γενιάς θα είσαι on budget...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29200 έχουν πει αρχική τιμή για έξω στο ds4 πόσο να πέσει εδώ?

7 λεπτά πριν, terry308 είπε

Εγγύηση κτλ KIA xceed , sportage  1.6D 136ps 2wd DCT LX Optimum 48V Hybrid    26.490 € πιστεύω ότι θα πάρεις καλύτερη τιμή, new hyundai tucson μηχανικό κιβώτιο... 

Θα περίμενα το λανσάρισμα του νέου ds4 , αν οι τιμές πάνε με τα δεδομένα της προηγούμενης γενιάς θα είσαι on budget...

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, PSYHAS είπε

Χαιρετώ τους συντρόφους στην αναζητηση νέου αυτοκινήτου. Αφού συγχαρώ τον οραματιστή και πρωτοπόρο ιδρυτη του θεματος, που καταφερε να κρατησει πανω απο μηνα το νεο αυτοκίνητο του, θα βαλω κι εγω τα δικα μου θελω, λιγο πριν πάρω σβάρνα τις αντιπροσωπείες. 
Καταρχην,διαπιστωνω οτι δεν ειναι καθολου καλη εποχη για αγορα. Οι τιμες εχουν ανεβει, η φαση ηλεκτρικο δεν ειναι απολυτα ετοιμη, το πετρελαιο επισης αμφιβολο, ενω τα suv εχουν μια κανιβαλιστικη ταση και αναγκαστικα θα δεις και κατι απο κει μερια. 
Ας ξεκινησω απο το βασικο οριο,που ειναι το οικονομικο. Τελικη με ολα μεσα δεν θελω να παω πανω απο 25χιλ, τα περισσοτερα,αν οχι ολα ,αμεσα. Αρα αποκλείουμε τους πολυ premium παικτες,που για να εχεις ενα αξιοπρεπες συνολο θελεις κανα 30αρι και βαλε. Ενα ιδανικο αυτοκινητο για μενα θα ηταν ενα mazda 3, αλλα με εναν 1500αρι στα ιδια αλογα με τον 2χιλιαρο, λιγο πιο μαζεμενο . Και κανα πεντοχιλιαρο πιο φτηνο,βεβαια. Δεν θελω με τιποτα vag, αν επαιρνα ξανα κατι απο κει ισως ενα leon,αλλα ως τελευταια λυση.

Δεν θέλω πολυ μεγαλους χώρους,αλλα καλή οδηγικη αισθηση,να στριβει που λεμε, να μην ειναι ψοφιο αρα καλη ροπη, να ειναι αξιοπιστο και ποιοτικό τοσο σε κινητηρα οσο και στο εσωτερικο, ανετο στον δρομο,καλη εγγυηση, γενικα απλα πραγματα. Θα ηθελα αυτοματο,αλλα θα ξεφυγουμε στην τιμη. Υβριδικο δεν ξερω αν ειναι πολυ χρησιμο.

Σκεφτομουν απο λιγο ψαξιμο που εχω κανει, να ριξω μια ματια στα ford focus και puma, στο kia xceed, το hyundai i30, ισως στο corolla, κι ετσι για να βγουν τα απωθημενα το civic και το mazda 3. Να δω αν θα αξίζε να κανω υπερβαση στο μπατζετ.

Αν υπαρχει καποια αλλη προταση, πολυ ευχαριστως να την διαβασω, οπως και ποια εκδοση στα παραπανω αξιζει να δω.

Το Civic απλά μόνο για test drive, στα λεφτά μόνο το 1.0 θα βρεις και ίσως θα είναι η βασική έκδοση (το 1.5 ξεκινάει από τα 25-26 χιλιάρικα).

Δες τα υπόλοιπα.

 

Αν και βέβαια θα έλεγα να κάνεις λίγο υπομονή και να αγοράσεις το Leon από τον @tsofras
😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

29200 έχουν πει αρχική τιμή για έξω στο ds4 πόσο να πέσει εδώ?

 

τιμές 2019

Είμαστε οι φτωχοί συγγενείς ... πιστεύω γύρω στα 25Κ θα είναι ...

Μέχρι τότε , σκέψου το cupra leon :) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, terry308 είπε

τιμές 2019

Είμαστε οι φτωχοί συγγενείς ... πιστεύω γύρω στα 25Κ θα είναι ...

Μέχρι τότε , σκέψου το cupra leon :) 

Άσε του 2019 και το χειροκίνητο εδώ έχουν αρπάξει όλα το λιγότερο 2000€ με τα συστήματα ασφαλείας

Το cupra πάει πολλά , αν ήταν να φτάσω εκεί θα αγόραζα την Giulia που την βλέπω και λιώνω

15 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Το Civic απλά μόνο για test drive, στα λεφτά μόνο το 1.0 θα βρεις και ίσως θα είναι η βασική έκδοση (το 1.5 ξεκινάει από τα 25-26 χιλιάρικα).

Δες τα υπόλοιπα.

 

Αν και βέβαια θα έλεγα να κάνεις λίγο υπομονή και να αγοράσεις το Leon από τον @tsofras
😛

Και έρχεται και το νέο

Δύσκολο budget τα 25k για hatchback με  όλα αυτά που ζητάς

@PSYHAS

Αν δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις σε χώρους θα πρότεινα i20N

Κάπου πρέπει να κάνεις πίσω είτε σε ποιότητα είτε σε γκάζι είτε σε εξοπλισμό

Για εμένα η χρήση τομή είναι το Leon γιατί και χώρους έχει και ασφάλεια και εξοπλισμό και καγκουρια

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, PSYHAS είπε

Χαιρετώ τους συντρόφους στην αναζητηση νέου αυτοκινήτου. Αφού συγχαρώ τον οραματιστή και πρωτοπόρο ιδρυτη του θεματος, που καταφερε να κρατησει πανω απο μηνα το νεο αυτοκίνητο του, θα βαλω κι εγω τα δικα μου θελω, λιγο πριν πάρω σβάρνα τις αντιπροσωπείες. 
Καταρχην,διαπιστωνω οτι δεν ειναι καθολου καλη εποχη για αγορα. Οι τιμες εχουν ανεβει, η φαση ηλεκτρικο δεν ειναι απολυτα ετοιμη, το πετρελαιο επισης αμφιβολο, ενω τα suv εχουν μια κανιβαλιστικη ταση και αναγκαστικα θα δεις και κατι απο κει μερια. 
Ας ξεκινησω απο το βασικο οριο,που ειναι το οικονομικο. Τελικη με ολα μεσα δεν θελω να παω πανω απο 25χιλ, τα περισσοτερα,αν οχι ολα ,αμεσα. Αρα αποκλείουμε τους πολυ premium παικτες,που για να εχεις ενα αξιοπρεπες συνολο θελεις κανα 30αρι και βαλε. Ενα ιδανικο αυτοκινητο για μενα θα ηταν ενα mazda 3, αλλα με εναν 1500αρι στα ιδια αλογα με τον 2χιλιαρο, λιγο πιο μαζεμενο . Και κανα πεντοχιλιαρο πιο φτηνο,βεβαια. Δεν θελω με τιποτα vag, αν επαιρνα ξανα κατι απο κει ισως ενα leon,αλλα ως τελευταια λυση.

Δεν θέλω πολυ μεγαλους χώρους,αλλα καλή οδηγικη αισθηση,να στριβει που λεμε, να μην ειναι ψοφιο αρα καλη ροπη, να ειναι αξιοπιστο και ποιοτικό τοσο σε κινητηρα οσο και στο εσωτερικο, ανετο στον δρομο,καλη εγγυηση, γενικα απλα πραγματα. Θα ηθελα αυτοματο,αλλα θα ξεφυγουμε στην τιμη. Υβριδικο δεν ξερω αν ειναι πολυ χρησιμο.

Σκεφτομουν απο λιγο ψαξιμο που εχω κανει, να ριξω μια ματια στα ford focus και puma, στο kia xceed, το hyundai i30, ισως στο corolla, κι ετσι για να βγουν τα απωθημενα το civic και το mazda 3. Να δω αν θα αξίζε να κανω υπερβαση στο μπατζετ.

Αν υπαρχει καποια αλλη προταση, πολυ ευχαριστως να την διαβασω, οπως και ποια εκδοση στα παραπανω αξιζει να δω.

Πάντως η bmw 118 χειροκίνητη είναι στα λεφτά σου. Η αυτόματη πχ μου βγήκε 28. 1.5 136 άλογα, αξιοπρεπές γκάζι που δεν θα βάλει βέβαια και φωτιά στην άσφαλτο, άνετο, εσωτερικό απολύτως ποιοτικό με μόνο μαλακά πλαστικά μέσα και απο εξοπλισμό είναι επίσης αξιοπρεπές.

Υβριδικό μέχρι 25 μόνο Corolla νομίζω υπάρχει αλλά το αν αξίζει δεν μπορώ να το κρίνω.

btw αν πας σε παραγγελία σε οποιαδήποτε εταιρία να είσαι προετοιμασμένος για μεγάλη αναμονή. Στη mercedes πχ σήμερα μου είπαν πως ότι παραγγελία γίνεται σήμερα πάει για Φλεβάρη του 22 το λιγότερο και βλέπουμε.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, tsofras είπε

θα αγόραζα την Giulia που την βλέπω και λιώνω

Το πιο ωραίο αμάξι, αυτό χάζευα σήμερα. Αλλά δεν καταλαβαίνω την τιμολογιακή πολιτική τους. Αφού δεν πουλάει τ' αμάξι γιατί δεν τις ρίχνουν λίγο? Πιστεύω αν έβαζαν και έναν 1600αρη κινητήρα με αρκετά χαμηλότερη τιμή θα είχε ξεπουλήσει

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Το πιο ωραίο αμάξι, αυτό χάζευα σήμερα. Αλλά δεν καταλαβαίνω την τιμολογιακή πολιτική τους. Αφού δεν πουλάει τ' αμάξι γιατί δεν τις ρίχνουν λίγο? Πιστεύω αν έβαζαν και έναν 1600αρη κινητήρα με αρκετά χαμηλότερη τιμή θα είχε ξεπουλήσει

Φαντάζομαι δεν πουλάει Ελλάδα , έξω δεν ξέρω τι κάνει βέβαια

Αλλά τιμή και κινητήρας είναι απαγορευτικά θεωρώ

Είναι πανέμορφο όμως

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Φαντάζομαι δεν πουλάει Ελλάδα

Πούλησε μόνο 5 αυτοκίνητα, ενώ η 3αρα bmw 100, το octavia 176 και το Tesla model 3 194

Σελίδα 6, απ' τον κατάλογο με τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Τον χάζευα σήμερα και κατάλαβα ότι τα Toyota πουλάνε μόνα τους και ότι οι έλληνες προτιμούν τις premium μάρκες

https://seaa.gr/wp-content/uploads/2021/05/2021-4-seg.pdf

 

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία η Giulia αλλά με την πολιτική της Alfa να αλλάζει μοντέλα κάθε 10 χρόνια καταστρέφει τα πάντα. Είναι αυτοκίνητο 6 ετών πια και το δείχνει ενώ η τιμή της είναι στα επίπεδα της 3άρας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι,απο χωρους εννοω οτι ενα πορτμπαγκαζ γυρω στα 350 λτ μια χαρα ειναι. Λογω υψους,κοντα στο 1.90, δεν θελω κατι που να ζοριζομαι. Ειχα οδηγησει τοσο bmw 1 οσο και mercedes a class,τα προ τριετιας μοντελα και μου φαινοταν πολυ κλειστοφοβικα. Ενα κλικ πιο πανω η μπεμπα,για μενα,αλλα πανω απο τα 25. Ισως την βαλω στην λιστα,ετσι για να μου φυγει. 
Ντιζελ δεν θελω, κυριως γιατι ειναι καπως αβεβαιη η κατασταση με την χρηση του,ειδικα σε πολεις. Καταλαβαινω οτι το μελλον ειναι ηλεκτρικο,απλα οχι ακομα, και σιγουρα οχι στην Ελλαδα.

Τα ds4 δεν εχει ερθει ακομα, δεν ειμαι και πολυ της γαλλικης σχολης,αν και οσο περνανε τα χρονια εκτιμω την ανεση τους. Αν η alfa ειχε δεκα χιλιαρικακια παρα κατω, μπορει και να το σκεφτομουνα. Απο την αλλη, στο θεμα αξιοπιστια και αντοχη στον χρονο, δεν μπορω να πω οτι με τρελαινουν ιτσλογαλλοι.

Το i30N ειναι 2000κ.εκ και πανω απο το budget, ενω το fastback πολυ μεγαλο σε μηκος, για αυτο εβλεπα και το απλο. Θα με ενδιεφερε μια γνωμη και για το xceed, παντως φιλος με το απλο το ceed δηλωνει πολυ ικανοποιημενος. Εχει και καλη εγγυηση..

Απο διαφορες αποψεις, αυτο που θα μου εκανε μπορει να ειναι το focus, ομως φοβαμαι την αξιοπιστια τους. Μου αρεσει και το puma,εμφανισιακα,θελω να το δω κι αυτο. 
Επειδη νυσταξα! Δεν μου ερχεται κατι αλλο τωρα. 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, PSYHAS είπε

Ναι,απο χωρους εννοω οτι ενα πορτμπαγκαζ γυρω στα 350 λτ μια χαρα ειναι. Λογω υψους,κοντα στο 1.90, δεν θελω κατι που να ζοριζομαι. Ειχα οδηγησει τοσο bmw 1 οσο και mercedes a class,τα προ τριετιας μοντελα και μου φαινοταν πολυ κλειστοφοβικα. Ενα κλικ πιο πανω η μπεμπα,για μενα,αλλα πανω απο τα 25. Ισως την βαλω στην λιστα,ετσι για να μου φυγει. 
Ντιζελ δεν θελω, κυριως γιατι ειναι καπως αβεβαιη η κατασταση με την χρηση του,ειδικα σε πολεις. Καταλαβαινω οτι το μελλον ειναι ηλεκτρικο,απλα οχι ακομα, και σιγουρα οχι στην Ελλαδα.

Τα ds4 δεν εχει ερθει ακομα, δεν ειμαι και πολυ της γαλλικης σχολης,αν και οσο περνανε τα χρονια εκτιμω την ανεση τους. Αν η alfa ειχε δεκα χιλιαρικακια παρα κατω, μπορει και να το σκεφτομουνα. Απο την αλλη, στο θεμα αξιοπιστια και αντοχη στον χρονο, δεν μπορω να πω οτι με τρελαινουν ιτσλογαλλοι.

Το i30N ειναι 2000κ.εκ και πανω απο το budget, ενω το fastback πολυ μεγαλο σε μηκος, για αυτο εβλεπα και το απλο. Θα με ενδιεφερε μια γνωμη και για το xceed, παντως φιλος με το απλο το ceed δηλωνει πολυ ικανοποιημενος. Εχει και καλη εγγυηση..

Απο διαφορες αποψεις, αυτο που θα μου εκανε μπορει να ειναι το focus, ομως φοβαμαι την αξιοπιστια τους. Μου αρεσει και το puma,εμφανισιακα,θελω να το δω κι αυτο. 
Επειδη νυσταξα! Δεν μου ερχεται κατι αλλο τωρα. 

 

 

 

 

Καλημέρα φίλε μου, κάτοχος του xceed από αρχές Φεβρουαρίου με περίπου 4500 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό σε όλα του και κάθε ειλικρίνεια με ικανοποιεί σε όλους τους τομείς. Εξαιρετική είναι η ποιότητα κύλισης, η αίσθηση του κιβωτίου, η εσωτερική σχεδίαση, η ρύθμιση των αναρτήσεων, η άνεση των καθισμάτων, το απλό και 100% περιεκτικό infotainment και άλλα πολλά που δεν θυμάμαι. Στα αρνητικά οι πολλές αναγεννήσεις του dpf (περίπου κάθε 400 χιλιόμετρα) αλλά αυτό είναι χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου diesel κινητήρα, οι οποίες μάλιστα παύουν να ενοχλούν αν σκεφτεί κανείς την κατανάλωση, η οποία με πολύ βαρύ πόδι δεν ανεβαίνει από τα 5.9.

IMG_20210528_205223_optimized.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ASTOU είπε

Καλημέρα φίλε μου, κάτοχος του xceed από αρχές Φεβρουαρίου με περίπου 4500 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό σε όλα του και κάθε ειλικρίνεια με ικανοποιεί σε όλους τους τομείς. Εξαιρετική είναι η ποιότητα κύλισης, η αίσθηση του κιβωτίου, η εσωτερική σχεδίαση, η ρύθμιση των αναρτήσεων, η άνεση των καθισμάτων, το απλό και 100% περιεκτικό infotainment και άλλα πολλά που δεν θυμάμαι. Στα αρνητικά οι πολλές αναγεννήσεις του dpf (περίπου κάθε 400 χιλιόμετρα) αλλά αυτό είναι χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου diesel κινητήρα, οι οποίες μάλιστα παύουν να ενοχλούν αν σκεφτεί κανείς την κατανάλωση, η οποία με πολύ βαρύ πόδι δεν ανεβαίνει από τα 5.9.

IMG_20210528_205223_optimized.jpg

Γράψε μας λίγο τι λέει από ανάρτηση και ηχομόνωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...