Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, majnun είπε

// Μεταξύ σοβαρού και αστείου θα πω ότι το πετρέλαιο σκοτώνει τον έρωτα //

Μέχρι να γνωρίσεις το φυσικό αέριο

over Terry 

😎

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

35 λεπτά πριν, majnun είπε

Λοιπόν έχω mindfuck επιπέδου Tsofras

Προσοχή ακολουθεί σεντόνι

Έχει βρεθεί αγοραστής για το Υψιλον σε λεφτά που θέλω να το δώσω. Ψημένος, έτοιμος.

Ανοίγω παρένθεση που έχει σημασία για τη συνέχεια:
Το Υ αγοράστηκε ως το τέλειο αμάξι πόλης που δε θα πει όχι και στο Αθήνα - Κόρινθος - Πάτρα - Χαλκίδα (είναι διαδρομές που κάνω). Και ώς τούτο έχει ανταποκριθεί τέλεια στο ρόλο του.
Παρόλα αυτά οδηγικά αν και πιάνω τον εαυτό μου να το ευχαριστιέται ακόμη, οδηγικά δεν έχει τίποτα να πει και η θέση οδήγησης δε με βολεύει καλά.
Είναι πετρέλαιο και πραγματικά ξεχνάς να βάλεις καύσιμο. Σε ουστιαστικές συνθήκες κίνησης δεν έχει γράψει ποτέ πάνω από 5 lt/100km. Ένα από τα μεγαλύτερα ατού είναι να βάλεις 20ε να πας Ναύπλιο και να γυρίσεις και να έχει μείνει και καύσιμο. Προ ημερών με 20ε έγραψα (αλήθεια) σχεδόν 400χλμ.
Δύο χρόνια πριν από αυτό είχε αγοραστεί Giulietta επίσης πετρέλαιο που όμως την άφησα στην οικογένεια γιατί παρότι οδηγικά με πόρωνε, σε καθημερινή συνθήκη με κούραζε πολύ το μέγεθος της και ο βαρύς συμπλέκτης της και το μόνιμο άγχος ότι θα μου την κοπανήσουν.
Κλείνει παρένθεση.

Στο μυαλό μου έχω τρεις επιλογές (στην πράξη 1003)

- Fiesta ST λευκό με μόνο έξτρα τα full LED που με κάποιο μαγικό τρόπο μου βγαίνει στα 21Κ με το κλειδί στο χέρι.

- Fiesta Active 1.5 έτους με 10.000χλμ από την ίδια τη Ford, πετρέλαιο με μόνο δυνατό έξτρα το καλό ηχοσύστημα στα 17.5Κ

- MX5 που έχει 2 ακόμα στοκαρισμένα η Mazda στα 27Κ

Να πω ότι θέλω να οδηγήσω το MX5 πριν καταλήξω σε αυτό ή το αποφύγω, αλλά είναι δύσκολο χρηματικά.
Πρέπει να δώσω ότι εχω και δεν έχω και να βάλω και δόσεις 

Ο προβληματισμός έχει ως εξής:

- Κινούμε προς το Active το οποίο ως πετρέλαιο θα συνεχίσει να με ανταμοίβει με ελάχιστα κόστη μετακίνησης, θα έχει νεοτερισμούς σε σχέση με το Υ αλλά χειρότερα φώτα (έχει απλά LED ενώ το Υ έχει Xenon). 
Θεωρητικά όλα τα Fiesta είναι οδηγοκεντρικά αλλά αυτό είναι το πιο "φλώρικο" οδηγικά μιας και είναι ψηλωμένο και πετρέλαιο οπότε ακυρώνει ελαφρώς (ή βαρέως) το λόγο του να επιλέξω το Fiesta ως μοντέλο και γενικά να αλλάξω αυτοκίνητο.
Έξτρα δυσκολία ότι δε μπορώ να το οδηγήσω πουθενά για να καταλάβω τι πσάργια πιάνει.

- Κινούμε προς το ST το οποίο είναι ένα όπλο με πολλά άλογα και οδηγικές δυνατότητες που μάλλον θα εξαντλήσω στην άλλη ζωή. Παρόλα αυτά περιμένω μια μέση κατανάλωση άνω του 8 και αυτό έχει ως συνέπεια πραγματικό διπλάσιο κόστος μετακίνησης από το Υ. Επίσης με προβληματίζει πολύ το κοπάνημα στην πόλη και ο μεγάλος κύκλος στροφής. Ήδη δηλαδή σκέφτομαι πως θα το βάζω στο πάρκιν που νοικιάζω εδώ και κανά χρόνο μιας και είναι πολύ στριμοκωλο και με το Υ κάνω χαλαρά 10 μανούβρες για να το βάλω στη θέση του. Είναι βέβαια κάτι τελείως διαφορετικό σε σχέση με αυτό που είχα. Έκανα ένα πολύ σύντομο TD μεταχειρισμένου όπου διαπίσωστα ότι θα δυσκολευτώ με το συμπλέκτη αφού δεν πέτυχα καμία ομαλή αλλαγή (έχω να το κάνω αυτό από αρχάριος οδηγός) και είχε πολύ μικρή διαδρομή όπου "έπιανε". Παρόλα αυτά ακουγόταν και πήγαινε σα διαστημόπλοιο. Απλά αλλού σε σχέση με ό,τι έχω οδηγήσει.

Οπότε  για να συνοψίσω:

- Κρατάω το Υ και τα ωραία λεφτάκια μου, και παίρνω απόφαση ότι θα μείνω με αυτό μέχρι να χαλάσει.

- Παίρνω το Active το οποίο μου δίνει κάτι αντίστοιχο με αυτό που έχω και είχα,σε καλύτερο αλλά θέλει διπλάσια και, χρήματα

- Παίρνω το ST το οποίο είναι ένα ζώον που δε ξέρω αν θα δαμάσω, είναι φοβερό, το θέλω αλλά δεν καταλαβαίνω αν το χρειάζομαι ή θα με βολέψει

- Κοιτάω το MX5, μου τα σκάει και παίρνω απόφαση να ξεφραγκιαστώ μέχρι κεραίας.

Στα υπόψη πρέπει να ληφθεί ότι για την ώρα τουλάχιστον κάνω 50χλμ και 1.5 ώρα καθημερινά για τη δουλειά,  αλλά μετά από αυτό δεν είμαι ο τύπος που παίρνει το αμάξι για ψύλλου πήδημα. Επίσης, ακόμη για την ώρα, μπορώ να βάλω χέρι σε ένα μικρό Twingo που υπάρχει διαθέσιμο αν απαιτηθεί. Το αυτοκίνητο θέλω να είναι παρόλα αυτά το κύριό μου και με εκνευρίζει να είναι "δεύτερο". Παιδιά, σκυλιά, γατιά, εκτός εξίσωσης.

//Η απόφαση πρέπει να ληφθεί εντός Ιουνίου//

//Δεν κοιτάω τίποτα άλλο //

// Μεταξύ σοβαρού και αστείου θα πω ότι το πετρέλαιο σκοτώνει τον έρωτα //

-- Οποιος διάβασε όλο το σεντόνι, συγχαρητηρια. Όποιος το διαβάσει, με καταλάβει και μου απαντήσει, τον ευχαριστώ προκαταβολικά --

Κοίτα έτσι όπως τα διαβάζω

Κάνεις πολλά χιλιόμετρα οπότε με το mx5 θα πονέσει μία φορά η τσέπη στην αγορά και μετά στο καύσιμο. Άλλο αμάξι από τα υπόλοιπα αλλά αν λες ότι θα ξεφύγεις μάλλον ξέρεις την απάντηση

Με το ST πάλι θα πονάς στο καύσιμο οπότε αν δεν έχεις την διάθεση να δίνεις τόσα άκυρο και αυτό

Το active ακούγεται καλή περίπτωση αλλά έχεις θέμα με το parking

Για να προλάβω τον terry με τόσα χιλιόμετρα μήπως να κοιτάξεις για cng , lpg ?

3 λεπτά πριν, terry308 είπε

Μέχρι να γνωρίσεις το φυσικό αέριο

over Terry 

😎

Ρε διαολε μαζί γράφαμε πάλι δεν σε πρόλαβα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, nepomuk είπε

Hiundai I20 αυτοματο κιβωτιο 18 χιλιαρικα με το κλειδι στο χερι, η BMW 116 αυτοματο με καπου 32Κ ;

Η διαφορα στη συνολικη ποιοτητα και την επιπλεον  ευχαριστηση που θα δωσει το πρεμιουμ , ανταποκρινεται στη διαφορα τιμης; Αξιζει τη Θυσια ;

 

Η 116 32k;;; Μόνο με ηλιοροφές, acc και δέρματα θα φτάσει τόσο. Η βασική έκδοση κάτω από 25 πρέπει να βγαίνει.Σκέψου  28 μου βγήκε η 118 sport line.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Κοίτα έτσι όπως τα διαβάζω

Κάνεις πολλά χιλιόμετρα οπότε με το mx5 θα πονέσει μία φορά η τσέπη στην αγορά και μετά στο καύσιμο. Άλλο αμάξι από τα υπόλοιπα αλλά αν λες ότι θα ξεφύγεις μάλλον ξέρεις την απάντηση

Με το ST πάλι θα πονάς στο καύσιμο οπότε αν δεν έχεις την διάθεση να δίνεις τόσα άκυρο και αυτό

Το active ακούγεται καλή περίπτωση αλλά έχεις θέμα με το parking

Για να προλάβω τον terry με τόσα χιλιόμετρα μήπως να κοιτάξεις για cng , lpg ?

Ρε διαολε μαζί γράφαμε πάλι δεν σε πρόλαβα

- Θέμα με το πάρκιν νομίζω θα έχω με το ST λόγω μεγάλου κύκλου στροφής που αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο μόνο.
Το Active ειναι στα 10.3 και το ST στα 11.

- Άλλο μοντέλο δε βάζω στην εξίσωση.

- Εντωμεταξύ το μυαλό πάει σαν εκκρεμές μεταξύ του ST και του Active. Πόρωση ή πρακτικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το mx5 ειναι έρωτας μεγάλος όπως και αλλα πολλα αμαξια στα 30+ χιλιαρικα αλλα δυστυχως αν δεν έχεις και την οικονομικη άνεση να τα ευχαριστηθεις δεν αξιζει να έχεις ενα μονιμο αγχος για πληρωμη δόσης, έξοδα συντηρησης και λεφτα για βεντζινη... να  σκεφτεσαι αν θα πας για καφε  ή να κερασεις εναν καφε,   πρεπει να εχεις ενα αμαξι και να εισαι ανετος στην ζωη σου, αυτό πιστευω εγω.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Burgos είπε

Η 116 32k;;; Μόνο με ηλιοροφές, acc και δέρματα θα φτάσει τόσο. Η βασική έκδοση κάτω από 25 πρέπει να βγαίνει.Σκέψου  28 μου βγήκε η 118 sport line.

 

 

Μερσι για την ανταποκριση , αναφερομαι σε εκδοση την απλουστερη με οπωσδηποτε αυτοματο κιβωτιο. Κατ αρχην λογω διευκολυνσης συζυγου  αλλα και για μενα που βλεπω τα 60 καταφατσα  και σε τυχον μποτιλιαρισμα στο λεκανοπεδιο το αριστερο ποδι ζοριζεται .Για το αυτοματο Ι20 ρωτησα δια ζωσης σε εκθεση και βγαινει 18Κ με το κλειδι στο χερι , για 116 ειδα τιμη καταλογου , ONLINE .Δεν με ενδιαφερει η εξωτερικη εμφανιση του οχηματος αλλα ο εσωτερικος του κοσμος , τι θα λαβω στο καθισμα του οδηγου απο το πρεμιουμ  σε σχεση με τα Β και σουπερ Β της αγορας , Kia rio , fiesta ,208 , corsa ,c3 , ibiza , micra kok .Εχω ξεμεινει με nissan sunny (Ν14) 1.4 , dohc , 16V απολυτως γυμνο με  τιποτα  .. made in Greece 1993  στο Βολο.Γραφω λιγα χλμ ετησιως κυριως ταξιδια ,υπεραστικες διαδρομες , ογκωδη ψωνια , οταν βρεχει κτλπ , εχω και παπακι GLX , εχω βαλει παραγγελια  για Scooter SYM 125 και ζυγωνοντας τα 60 προβαινω σε αλλαγες τωρα που μου κανει ακομα αισθηση.Το γνωριζω πως οτι και να παρω  η διαφορα απο ενα μοντελο γυμνο κατασκευης 1993 θα ειναι τεραστια , σαν να οδηγω μερσεντες λιμουζινα . Γενικευω ομως το ερωτημα : αξιζει το Premium BMW 116 αυτοματο , εναντι των υπολοιπων κατηγοριας Β ; Γνωριζουμε την τελικη καταληξη : Τα ηλεκτρικα θα επικρατησουν σε μια δεκαετια , οποτε στα 68 + χρονια αφου θα εχω ευχαριστηθει το "Βαυαρικο εργαλειο " , στα γεραματα να παω σε ηλεκτρικο και αυτονομο - αυτοοδηγουμενο ενδεχομενως.

Για ενα ζευγαρι προοριζεται το οχημα γι αυτο συγκρινω με κατηγορια Β  που ειναι επαρκεις οι χωροι , ενω δεν υπαρχει νομιζω μικροτερο BMW . Χωρος σταθμευσης δεν υπαρχει καθολου , θα  κειται στο δρομο το 116 οπως το σάνυ. Ενα σεναριο χρησης προβλεπει εκκινηση απο Πειραια χαλαρα ,πολλες στασεις και διανυκτερευσεις  τερματισμος στο Φαρο της Πορτογαλλιας και επιστροφη απο Βορεια διαδρομη .Το 116 κινδυνευει περισσοτερο να "απαχθει" πχ στην κατω ιταλια ; Κτυπαει πιο πολυ στο ματι απο ενα ΚΙΑ Rio ; Γενικo ερωτημα : Τα σερβις του 116 προφανως σε επισημο οσο ειναι εγγυηση και τα ανταλλακτικα ειναι πολυ πιο ακριβα απο ΚΙΑ και Hyundai ; Συγγνωμη κουρασα με ολο το στορυ μου , αλλα ειμαι τελειως εκτος της συγχρονης πραγματικοτητας οσον αφορα τα αυτοκινητα . Επισης ΔΕΝ ειμαι ψηφιακα αναλφαβητος , σε ειδη πληροφορικης επενδυω μια ζωη , οπως και σε ταξιδια ,μακρινα και παντα στο αυτονομο , οχι σαν προβατο με γκρουπ . Καθε απαντηση απο τους επαιοντες ευπροσδεκτη και νομιζω θα βοηθησει πολλους ασχετους.

 

Επεξ/σία από nepomuk
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nepomuk είπε

Μερσι για την ανταποκριση , αναφερομαι σε εκδοση την απλουστερη με οπωσδηποτε αυτοματο κιβωτιο. Κατ αρχην λογω διευκολυνσης συζυγου  αλλα και για μενα που βλεπω τα 60 καταφατσα  και σε τυχον μποτιλιαρισμα στο λεκανοπεδιο το αριστερο ποδι ζοριζεται .Για το αυτοματο Ι20 ρωτησα δια ζωσης σε εκθεση και βγαινει 18Κ με το κλειδι στο χερι , για 116 ειδα τιμη καταλογου , ONLINE .Δεν με ενδιαφερει η εξωτερικη εμφανιση του οχηματος αλλα ο εσωτερικος του κοσμος , τι θα λαβω στο καθισμα του οδηγου απο το πρεμιουμ  σε σχεση με τα Β και σουπερ Β της αγορας , Kia rio , fiesta ,208 , corsa ,c3 , ibiza , micra kok .Εχω ξεμεινει με nissan sunny (Ν14) 1.4 , dohc , 16V απολυτως γυμνο με  τιποτα  .. made in Greece 1993  στο Βολο.Γραφω λιγα χλμ ετησιως κυριως ταξιδια ,υπεραστικες διαδρομες , ογκωδη ψωνια , οταν βρεχει κτλπ , εχω και παπακι GLX , εχω βαλει παραγγελια  για Scooter SYM 125 και ζυγωνοντας τα 60 προβαινω σε αλλαγες τωρα που μου κανει ακομα αισθηση.Το γνωριζω πως οτι και να παρω  η διαφορα απο ενα μοντελο γυμνο κατασκευης 1993 θα ειναι τεραστια , σαν να οδηγω μερσεντες λιμουζινα . Γενικευω ομως το ερωτημα : αξιζει το Premium BMW 116 αυτοματο , εναντι των υπολοιπων κατηγοριας Β ; Γνωριζουμε την τελικη καταληξη : Τα ηλεκτρικα θα επικρατησουν σε μια δεκαετια , οποτε στα 68 + χρονια αφου θα εχω ευχαριστηθει το "Βαυαρικο εργαλειο " , στα γεραματα να παω σε ηλεκτρικο και αυτονομο - αυτοοδηγουμενο ενδεχομενως.

Για ενα ζευγαρι προοριζεται το οχημα γι αυτο συγκρινω με κατηγορια Β  που ειναι επαρκεις οι χωροι , ενω δεν υπαρχει νομιζω μικροτερο BMW . Χωρος σταθμευσης δεν υπαρχει καθολου , θα  κειται στο δρομο το 116 οπως το σάνυ. Ενα σεναριο χρησης προβλεπει εκκινηση απο Πειραια χαλαρα ,πολλες στασεις και διανυκτερευσεις  τερματισμος στο Φαρο της Πορτογαλλιας και επιστροφη απο Βορεια διαδρομη .Το 116 κινδυνευει περισσοτερο να "απαχθει" πχ στην κατω ιταλια ; Κτυπαει πιο πολυ στο ματι απο ενα ΚΙΑ Rio ; Γενικo ερωτημα : Τα σερβις του 116 προφανως σε επισημο οσο ειναι εγγυηση και τα ανταλλακτικα ειναι πολυ πιο ακριβα απο ΚΙΑ και Hyundai ; Συγγνωμη κουρασα με ολο το στορυ μου , αλλα ειμαι τελειως εκτος της συγχρονης πραγματικοτητας οσον αφορα τα αυτοκινητα . Επισης ΔΕΝ ειμαι ψηφιακα αναλφαβητος , σε ειδη πληροφορικης επενδυω μια ζωη , οπως και σε ταξιδια ,μακρινα και παντα στο αυτονομο , οχι σαν προβατο με γκρουπ . Καθε απαντηση απο τους επαιοντες ευπροσδεκτη και νομιζω θα βοηθησει πολλους ασχετους.

 

Πωπω Nissan Sunny το είχε ο πατέρας του κολλητού μου και ήταν το πρώτο του αμάξι. Όλα τα ταξίδια μας σαν νέοι με αυτό το κάναμε, 400.000 χλμ σκυλί τίποτα δεν είχε βγάλει (εκτός από την συντήρηση προφανώς)

Στα του θέματος η 118 sport line που σου έγραψε ο @Burgos

Είναι αυτόματη στα 28κ
Η συντήρηση από ότι ακούω είναι πιο ακριβή από το Hyundai . Τώρα και από πλευράς αξιοπιστίας πάλι πιστεύω η Hyundai είναι καλύτερη σε σχέση με την BMW .
Σίγουρα όμως για τα ταξίδια που λες με την BMW θα τα κάνεις πιο ευχάριστα.
Όπως είπες και εσύ από το Sunny όπου και αν πας θα είναι η μέρα με την νύχτα
Καλό είναι να πας να κάνεις ένα test drive και τα δύο για να αποφασίσεις εσύ αν αξίζουν τα 10.000€ διαφορά

 

 

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nepomuk είπε

Μερσι για την ανταποκριση , αναφερομαι σε εκδοση την απλουστερη με οπωσδηποτε αυτοματο κιβωτιο. Κατ αρχην λογω διευκολυνσης συζυγου  αλλα και για μενα που βλεπω τα 60 καταφατσα  και σε τυχον μποτιλιαρισμα στο λεκανοπεδιο το αριστερο ποδι ζοριζεται .Για το αυτοματο Ι20 ρωτησα δια ζωσης σε εκθεση και βγαινει 18Κ με το κλειδι στο χερι , για 116 ειδα τιμη καταλογου , ONLINE .Δεν με ενδιαφερει η εξωτερικη εμφανιση του οχηματος αλλα ο εσωτερικος του κοσμος , τι θα λαβω στο καθισμα του οδηγου απο το πρεμιουμ  σε σχεση με τα Β και σουπερ Β της αγορας , Kia rio , fiesta ,208 , corsa ,c3 , ibiza , micra kok .Εχω ξεμεινει με nissan sunny (Ν14) 1.4 , dohc , 16V απολυτως γυμνο με  τιποτα  .. made in Greece 1993  στο Βολο.Γραφω λιγα χλμ ετησιως κυριως ταξιδια ,υπεραστικες διαδρομες , ογκωδη ψωνια , οταν βρεχει κτλπ , εχω και παπακι GLX , εχω βαλει παραγγελια  για Scooter SYM 125 και ζυγωνοντας τα 60 προβαινω σε αλλαγες τωρα που μου κανει ακομα αισθηση.Το γνωριζω πως οτι και να παρω  η διαφορα απο ενα μοντελο γυμνο κατασκευης 1993 θα ειναι τεραστια , σαν να οδηγω μερσεντες λιμουζινα . Γενικευω ομως το ερωτημα : αξιζει το Premium BMW 116 αυτοματο , εναντι των υπολοιπων κατηγοριας Β ; Γνωριζουμε την τελικη καταληξη : Τα ηλεκτρικα θα επικρατησουν σε μια δεκαετια , οποτε στα 68 + χρονια αφου θα εχω ευχαριστηθει το "Βαυαρικο εργαλειο " , στα γεραματα να παω σε ηλεκτρικο και αυτονομο - αυτοοδηγουμενο ενδεχομενως.

Για ενα ζευγαρι προοριζεται το οχημα γι αυτο συγκρινω με κατηγορια Β  που ειναι επαρκεις οι χωροι , ενω δεν υπαρχει νομιζω μικροτερο BMW . Χωρος σταθμευσης δεν υπαρχει καθολου , θα  κειται στο δρομο το 116 οπως το σάνυ. Ενα σεναριο χρησης προβλεπει εκκινηση απο Πειραια χαλαρα ,πολλες στασεις και διανυκτερευσεις  τερματισμος στο Φαρο της Πορτογαλλιας και επιστροφη απο Βορεια διαδρομη .Το 116 κινδυνευει περισσοτερο να "απαχθει" πχ στην κατω ιταλια ; Κτυπαει πιο πολυ στο ματι απο ενα ΚΙΑ Rio ; Γενικo ερωτημα : Τα σερβις του 116 προφανως σε επισημο οσο ειναι εγγυηση και τα ανταλλακτικα ειναι πολυ πιο ακριβα απο ΚΙΑ και Hyundai ; Συγγνωμη κουρασα με ολο το στορυ μου , αλλα ειμαι τελειως εκτος της συγχρονης πραγματικοτητας οσον αφορα τα αυτοκινητα . Επισης ΔΕΝ ειμαι ψηφιακα αναλφαβητος , σε ειδη πληροφορικης επενδυω μια ζωη , οπως και σε ταξιδια ,μακρινα και παντα στο αυτονομο , οχι σαν προβατο με γκρουπ . Καθε απαντηση απο τους επαιοντες ευπροσδεκτη και νομιζω θα βοηθησει πολλους ασχετους.

 

Σίγουρα ότι και να πάρεις η διαφορά με το Sunny θα είναι τεράστια. Η Bmw είναι κατηγορία C, πιο σωστή σύγκριση δηλαδή θα γινόταν με το i30, Focus, Golf κλπ. Είναι λίγο άδικο να τη συγκρίνεις στο οικονομικό με ένα i20. Πολύ πιο άνετη σε ταξίδι από τα αυτοκίνητα της B τα οποία κατά κύριο λόγο κατασκευάζονται για οδήγηση εντός πόλης. Σαν κάτοχος 118 δεν θα πρότεινα την 116 γιατί σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι πολύ γυμνό για τα λεφτά του.

Στο θέμα σέρβις και ανταλλακτικών δεν έχω ακόμα άποψη αλλά σίγουρα μακροπρόθεσμα η συντήρηση του θα είναι σαφώς ακριβότερη από ένα μικρότερο και μη "premium".

Παίρνεις βέβαια ένα αυτοκίνητο που το εσωτερικό του σου δίνει μια αίσθηση premium, ευχάριστο εσωτερικό με μαλακά πλαστικά παντού, άνετο κάθισμα με οσφυική υποστήριξη, full led φώτα, αξιοπρεπή ηχομόνωση και παρά τη σφιχτή ανάρτηση είναι και άνετο στον δρόμο. Είναι όμως και αρκετά χαμηλό και προσωπικά στα 40 μου σχεδόν, με 1.90 ύψος με κουράζει το μπες βγες.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, majnun είπε

- Εντωμεταξύ το μυαλό πάει σαν εκκρεμές μεταξύ του ST και του Active. Πόρωση ή πρακτικότητα.

Η αλήθεια είναι ότι κάνεις πολλά χμ και η βενζίνη, όχι απλά θα σε πονέσει, προερχόμενος από πετρέλαιο θα νομίζεις ότι καις ένα τάνκερ την φορά (ειδικά με την βενζίνη στο 1,55+  ευρώ).

Μαζί σου και στο MX-5 και στο ST, (207 RC έχω) αλλά η λογική, με βάση την χρήση σου, λέει το Active!

Επεξ/σία από lefkrc
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Η αλήθεια είναι ότι κάνεις πολλά χμ και η βενζίνη, όχι απλά θα σε πονέσει, προερχόμενος από πετρέλαιο θα νομίζεις ότι καις ένα τάνκερ την φορά (ειδικά με την βενζίνη στο 1,55+  ευρώ).

Μαζί σου και στο MX-5 και στο ST, (207 RC έχω) αλλά η λογική, με βάση την χρήση σου, λέει το Active!

Αυτό θα έγραφα και εγω, μετα απο τόσα χρονια πετρέλαιο δε θα μπορει να διανοηθεί το κόστος των καυσίμων σε οτιδήποτε άλλο παει πλην πετρελαίου και ΦΑ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

E07D06E0-F070-4728-A4CE-6371674EB624.jpeg.56ecc16be9127bb76a09c3619fb33b8a.jpeg

μου το έστειλαν χτες από λιμάνι Κύθνου.. έμεινε το Volvo από κιβώτιο.. αυτά με φοβίζουν..

Και εμένα τελευταία φορά που έσπασε ήρθε άλλος γερανός και το σήκωσε γιατί δεν τσούλαγε. Ευτυχώς ήμουν παρκαρισμένος .

Το παραπάνω το φοβόμουν όταν πήγαινα διακοπές

Λοιπόν έκλεισα carglass την Δευτέρα

244ε Νανοκεραμικές μπρός , οδηγού , συνοδηγού απλές στα υπόλοιπα (δεν ρώτησα το γιατί ο βλάκας)

Εγκατάσταση 3 ώρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, paylidis είπε

Αυτό θα έγραφα και εγω, μετα απο τόσα χρονια πετρέλαιο δε θα μπορει να διανοηθεί το κόστος των καυσίμων σε οτιδήποτε άλλο παει πλην πετρελαίου και ΦΑ

Φοβούμε με αυτήν την επιλογή ότι θα καταλάβω τη μικρότερη διαφορά. Αξίζει να δώσω τα διπλά+ χρήματα για την αλλαγή;

Με τόσο μικρή διαφορά το ST πραγματικά μου φαίνεται ως το πιο VFM μικρό αυτή τη στιγμή και μια αλλαγή ορατή σε αισθήσεις. Το μόνο ερωτηματικό είναι αν θα ταιριάξω μαζί του.

ΟΥΦ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, majnun είπε

Φοβούμε με αυτήν την επιλογή ότι θα καταλάβω τη μικρότερη διαφορά. Αξίζει να δώσω τα διπλά+ χρήματα για την αλλαγή;

Με τόσο μικρή διαφορά το ST πραγματικά μου φαίνεται ως το πιο VFM μικρό αυτή τη στιγμή και μια αλλαγή ορατή σε αισθήσεις. Το μόνο ερωτηματικό είναι αν θα ταιριάξω μαζί του.

ΟΥΦ

Βλέπω δεν έχει πετρέλαιο έστω σε ST Line το fiesta

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...