Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, terry308 είπε

Μέχρι που είδα το λινκ του Θωμά νόμιζα ότι κάνατε πλάκα, γιατί lada Ελλάδα δε έχει...  αν ξεκινήσει και φέρνει και το vesta cng τότε θα είναι το απόλυτο vfm. 

Αν βγεί σκυλί και αυτό σαν το Niva όντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να συμπληρωσω σε αυτα που λεγαμε για τα ¨μικρα¨, οτι δεν ειναι οπως παλια, τωρα πλεον πλησιαζουν σε χωρους κι ανεση τα μεγαλυτερα. Μπηκα σε polo τελευταιας γενιας φιλου και νομιζα οτι ημουν στο παλιο το golf μου. Ειδικα το fiesta το γλυκοκοιταζω εδω και καιρό. Θα εχω στο νου μου και το i20N,παντως, οταν ερθει.

Το yaris cross δεν το εχω δει απο κοντά,παντως σε φωτο δεν μου αρεσει. Σαν ενα chr πιο μαζεμενο μου φαινεται και δεν ξερω τι παραπανω θα εχει απο ενα stonic για παραδειγμα. 
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στην ομάδα, για όσους ενδιαφέρονται για το i20N, τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται κοντά στις 10 Ιουνίου στις αντιπροσωπείες και η τιμή του θα είναι στα 24.900...
Εξοπλισμούς κλπ δεν γνωρίζω ακόμη, ωστόσο λένε ότι θα είναι κατά πολύ άνω του ανταγωνισμού (βλέπε fiesta πχ)...

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Thanos1921 είπε

Επανέρχομαι με τα σχόλια για το αμάξι. Θα ξεκινήσω από όλη την αναζήτηση που έγινε οπότε προειδοποιώ ότι ακολουθεί σεντόνι.

Πήγα να δω (σχεδόν) ότι αμάξι υπάρχει σε mini, supermini, B-SUV και C-segment. Μετά από όμως από σκέψη απέκλεισα τα μικρά καθώς έχω ήδη στην κατοχή μου ένα lancia ypsilon 1.3 diesel (το οποίο θα συνεχίσει να υπάρχει για τα πρωινά που πηγαίνω κέντρο). Επίσης απέκλεισα τα C-segment καθώς στα 24 μου θεωρώ ότι ήταν μεγάλη υπερβολή σε μέγεθος. Όποιος θέλει άποψη για κάποιο mini, supermini ή c-segment ευχαρίστως να βοηθήσω καθώς έκανα και πολλά test drive.

Τώρα σχετικά με τα B-SUV, απέκλεισα σχετικά γρήγορα το c3 aircross, το 2008, το Mokka, το Stonic, το Kona, το t-cross, το Renegade, το Arona και το Q2. Το c3 aircross για τα λεφτά του ήταν πολύ τίμιο, αλλά δεν με ενθουσίαζε κάτι. Βασικό πρόβλημα που είχε η τριάδα c3/2008/mokka ήταν ο πολύ κακός λεβιές ταχυτήτων. Το 2008 στην allure plus που κοιτούσα ήταν επιεικώς απαράδεκτο στο εσωτερικό/εξοπλιστικά για τα χρήματα που ζητούσε. Το Mokka δεν μου άρεσε καθόλου εσωτερικά (+τον λεβιέ που είπαμε πριν). Το t-cross ήταν επίσης απαράδεκτο μέσα ειδικά σε σχέση με το αδερφάκι του το Kamiq και δεν έβγαινε σε πετρέλαιο. Το q2 δεν με συγκίνησε επίσης σε κάποιον τομέα (με εξαίρεση ίσως το εσωτερικό), ήταν σχετικά άδειο για τα λεφτά που ζητούσε και δεν υπήρχε πετρέλαιο πλέον. Stonic και Kona ζητούσαν πολλά λεφτά για πετρέλαιο (ήθελα αναδιπλούμενος και είχαν στις πιο ακριβές εκδόσεις). Το εσωτερικό τους θεωρώ δεν ήταν για 23κ. Στο Renegade πραγματικά στεναχωρήθηκα γιατί όταν το είδα μου άρεσε πολύ εξωτερικά. Μόλις μπήκα μέσα όμως ξενέρωσα άσχημα. Arona φυσικό αέριο αποκλείστηκε επίσης γρήγορα για τον ίδιο λόγω με το t-cross. Το juke δεν πήγα να το δω λόγω κινητήρα.

Η τελική 3αδα για να μην μακρηγορώ ήταν το Kamiq style φυσικό αέριο, το Captur dynamic υγραέριο και το Puma st-line πετρέλαιο.

Στο Kamiq πραγματικά εντυπωσιάστηκα από το εσωτερικό του. Τεράστιο και με ποιότητα που ντρόπιαζε τα αδέρφια t-cross και Arona. Στα θετικά η τεράστια οικονομία στα καύσιμα. Στα αρνητικά του τα 90 άλογα (ερχόμουν από αμάξι με 95 άλογα και 300 κιλά ελαφρύτερο), η θέση οδήγησης μου φάνηκε χαμηλή για το είδος του αυτοκινήτου και εμφανισιακά ήταν σαφώς χειρότερο από τα άλλα 2.

Το Captur θεωρώ πως είχε το καλύτερο εσωτερικό ποιοτικά από όσα είδα (με εξαίρεση ίσως το Q2), είχε τον καλύτερο εξοπλισμό και μαζί με το Puma ήταν τα αγαπημένα μου σε εμφάνιση. Α και είχε το λεβιέ ψηλά, πράγμα που έχω συνηθίσει από το ypsilon και μου άρεσε. Στα αρνητικά του τα 100 άλογα με υγραέριο (από ότι είδα κιόλας σε μετρήσεις δεν τα πάει καλύτερα από το Kamiq με τα 90).

Το Puma μου άρεσε πολύ εξωτερικά, είχε μεν χειρότερο εξοπλισμό από το Captur αλλά αυτά που ήθελα υπήρχαν και στο εσωτερικό η ποιότητα παρότι χειρότερη από Kamiq / Captur δεν απείχε τρομερά. Η μεγάλη διαφορά όμως με τα άλλα 2 ήταν ο κινητήρας και γενικότερα ο συμπλέκτης-λεβιές-τιμόνι ήταν σαφώς ανώτερα. 

Επειδή τελικά μακρηγόρησα και για να το κλείσω, επέλεξα το Puma. Προτιμώ να μην έχω κάμερα και το πλαστικό στην πόρτα να μην είναι όλο μαλακό (έχει μια επένδυση το Puma μόνο στο μισό μέρος της πόρτας) αλλά να μπορώ να κάνω πιο εύκολα ένα ταξίδι με 4 άτομα και κλιματισμό. Ξέχασα να πω πως στα 24, οι χώροι μου ήταν σχετικά αδιάφοροι. Αν κάποιος θέλει χώρους, το Kamiq δεν έχει ανταγωνισμό. Κάνει μεγαλύτερα αμάξια να μοιάζουν μικρά μέσα.

Εχθές έκανα και τα πρώτα 100 χιλιόμετρα (τα περισσότερα σε Αττική). Αρκετά άνετο θα έλεγα, στρίβει πολύ καλά, ο κινητήρας παρότι diesel δεν ακούγεται καθόλου συγκριτικά με το ypsilon και γενικότερα πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής. Για να είμαι απόλυτα αντικειμενικός θα ήθελα περισσότερο φως στην καμπίνα ειδικά το βράδυ και μεγαλύτερους καθρέφτες. Βρίσκω παράλογο το ypsilon να έχει μεγαλύτερους καθρέφτες από το Puma.

 

Μπορεις να αναφερεις την τιμη; Ο κινητηρας τραβαει γενικα; Για αυτοματο ή για την επομενη εκδοση εξοπλισμου υπηρχε μεγαλη χρηματικη διαφορα;

Πανω κατω στις τιμες του διαμορφωτη τι εκπτωση να υπολογιζω;

Αν θα μπορουσες να ανεβασεις κι αλλες φωτογραφιες θα σου ημουν υποχρεος. 
 

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Καλησπέρα στην ομάδα, για όσους ενδιαφέρονται για το i20N, τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται κοντά στις 10 Ιουνίου στις αντιπροσωπείες και η τιμή του θα είναι στα 24.900...
Εξοπλισμούς κλπ δεν γνωρίζω ακόμη, ωστόσο λένε ότι θα είναι κατά πολύ άνω του ανταγωνισμού (βλέπε fiesta πχ)...

Αουτς το περίμενα κάπου 22 με 23 μαξ

24900 για χειροκίνητο κιβώτιο αν γνωρίζεις?

Άσχετο πήγα να πάρω το C3 από το πλυντήριο που είχε αφήσει η γυναίκα μου.

Είχα να το καβαλήσω από όταν πήρα το Leon , σφίχτηκα σε μία λακκούβα από συνήθεια με το Leon και μου φάνηκε αλοιφή η ανάρτηση. Επίσης ακόμη και τα φρένα του C3 έχουν καλύτερη αίσθηση από του Leon , πάτησα φρένο και πήγα να κολλήσω στο τιμόνι ( το είχα πει σαν αρνητικό από το τεστ ντραιβ αυτό, ακόμη και του Ibiza έδειχναν ότι πιάνουν καλύτερα)

Η ξενερα όμως με το C3 είναι ότι ήδη πήγε στον 1.5 χρόνο για αλλαγή αισθητήρα αερόσακου και άνοιξα το καπό να βάλω νερό και να δω μία τα λάδια και παρατήρησα ότι το ψυκτικό ( αν δεν κάνω λάθος αυτό που γράφει max min είναι για το βεντιλατερ? Είμαι και άσχετος) έχει πέσει κάτω από το minimum.

Ελπίζω να μην έχει καμία διαρροή , να πάρω να συμπληρώσω ή να το πάω για έλεγχο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tsofras είπε

Η ξενερα όμως με το C3 είναι ότι ήδη πήγε στον 1.5 χρόνο για αλλαγή αισθητήρα αερόσακου και άνοιξα το καπό να βάλω νερό και να δω μία τα λάδια και παρατήρησα ότι το ψυκτικό ( αν δεν κάνω λάθος αυτό που γράφει max min είναι για το βεντιλατερ? Είμαι και άσχετος) έχει πέσει κάτω από το minimum.

Ελπίζω να μην έχει καμία διαρροή , να πάρω να συμπληρώσω ή να το πάω για έλεγχο?

πταισματα... παρε αντιψυκτικο και γεμισε παντα κρυο. οχι με νερο. Παρακολουθησε το για το αν το ξανα-κανει αν και θα σου χτυπουσε καποιο λαμπακι στο καντραν αν ηταν κατω απο το καποιο οριο. Πολυ πιθανον να μη το ελεγξαν καν στα σερβις για να συμπληρωσουν, απο τους 15 ελεγχους που λεει το βιβλιαρακι κανουν μονο αλλαγη λαδιων -φιλτρων κλπ. Τους υπολοιπους απλα του αγνοουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, tsofras είπε

Η ξενερα όμως με το C3 είναι ότι ήδη πήγε στον 1.5 χρόνο για αλλαγή αισθητήρα αερόσακου και άνοιξα το καπό να βάλω νερό και να δω μία τα λάδια και παρατήρησα ότι το ψυκτικό ( αν δεν κάνω λάθος αυτό που γράφει max min είναι για το βεντιλατερ? Είμαι και άσχετος) έχει πέσει κάτω από το minimum.

Ελπίζω να μην έχει καμία διαρροή , να πάρω να συμπληρώσω ή να το πάω για έλεγχο?

Λογικά ναι αρκεί να μην είναι το δοχείο για το υγρό φρένων 😂

Δεν θα έπρεπε να πίνει καθόλου κανονικά αν και δεν είναι εντελώς απίθανο να πιεί απο το max στο min αν δουλεύει συνέχεια πόλη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, xgol είπε

Μπορεις να αναφερεις την τιμη; Ο κινητηρας τραβαει γενικα; Για αυτοματο ή για την επομενη εκδοση εξοπλισμου υπηρχε μεγαλη χρηματικη διαφορα;

Πανω κατω στις τιμες του διαμορφωτη τι εκπτωση να υπολογιζω;

Αν θα μπορουσες να ανεβασεις κι αλλες φωτογραφιες θα σου ημουν υποχρεος. 
 

Ευχαριστω

21500 σε αυτό το χρώμα κλειδί. Στο site είχε 22700 συν τα υπόλοιπα έξοδα. Άρα έκπτωση γύρω στο 1 με 1μιση χιλιάρικο. 

Ο κινητήρας τραβάει πολύ καλά από χαμηλά στο normal που το έχω δουλέψει. Δεν αισθάνομαι ότι λείπει δύναμη και δεν είναι καθόλου τραχύς χαμηλά σε σχέση με το ypsilon. Κατανάλωση είμαι στα 5 λίτρα σύμφωνα με το trip. 

Δεν ρώτησα για παραπάνω έκδοση σε πετρέλαιο γιατί πήγαινε 27πλας στο site. 

Μόλις μπορέσω θα ανεβάσω και φωτογραφίες. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, and_64 είπε

Λογικά ναι αρκεί να μην είναι το δοχείο για το υγρό φρένων 😂

Δεν θα έπρεπε να πίνει καθόλου κανονικά αν και δεν είναι εντελώς απίθανο να πιεί απο το max στο min αν δουλεύει συνέχεια πόλη...

 

50 λεπτά πριν, bjj-p είπε

πταισματα... παρε αντιψυκτικο και γεμισε παντα κρυο. οχι με νερο. Παρακολουθησε το για το αν το ξανα-κανει αν και θα σου χτυπουσε καποιο λαμπακι στο καντραν αν ηταν κατω απο το καποιο οριο. Πολυ πιθανον να μη το ελεγξαν καν στα σερβις για να συμπληρωσουν, απο τους 15 ελεγχους που λεει το βιβλιαρακι κανουν μονο αλλαγη λαδιων -φιλτρων κλπ. Τους υπολοιπους απλα του αγνοουν.

Θα ανεβάσω μια φωτό αύριο για να μου πείτε ευχαριστω παίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Αουτς το περίμενα κάπου 22 με 23 μαξ

24900 για χειροκίνητο κιβώτιο αν γνωρίζεις?

Άσχετο πήγα να πάρω το C3 από το πλυντήριο που είχε αφήσει η γυναίκα μου.

Είχα να το καβαλήσω από όταν πήρα το Leon , σφίχτηκα σε μία λακκούβα από συνήθεια με το Leon και μου φάνηκε αλοιφή η ανάρτηση. Επίσης ακόμη και τα φρένα του C3 έχουν καλύτερη αίσθηση από του Leon , πάτησα φρένο και πήγα να κολλήσω στο τιμόνι ( το είχα πει σαν αρνητικό από το τεστ ντραιβ αυτό, ακόμη και του Ibiza έδειχναν ότι πιάνουν καλύτερα)

Η ξενερα όμως με το C3 είναι ότι ήδη πήγε στον 1.5 χρόνο για αλλαγή αισθητήρα αερόσακου και άνοιξα το καπό να βάλω νερό και να δω μία τα λάδια και παρατήρησα ότι το ψυκτικό ( αν δεν κάνω λάθος αυτό που γράφει max min είναι για το βεντιλατερ? Είμαι και άσχετος) έχει πέσει κάτω από το minimum.

Ελπίζω να μην έχει καμία διαρροή , να πάρω να συμπληρώσω ή να το πάω για έλεγχο?

Δεν το γνωρίζω για να είμαι ειλικρινής, αλλά για να μου έδωσαν αυτή την τιμή θεωρώ πως θα είναι η αρχική, οπότε δεν νομίζω να αφορά αυτόματο.
Επίσης, χωρίς να είμαι σίγουρος πάλι, δεν ξέρω αν θα βγαίνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε αυτόματο...
Υπομονή λίγες μέρες για να δούμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/5/2021 στις 6:50 ΜΜ, gxyp είπε

Πήρα τώρα μια προσφορά για Corolla..

Σας αποστέλλουμε προσφορά, για την αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου, μάρκας ΤΟΥΟΤΑ, τύπου COROLLA 1.2 LIVE , χρώματος 8U6.

ΑΞΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ 18.000 ΕΚΠΤΩΣΗ ΜΑΪΟΥ 600

ΕΞΟΔΑ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ 200

ΣΥΝΟΛΟ 17.600

 

ΜΕ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ 8.000 ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΟ 9.600 ΔΟΣΕΙΣ 48 x 241 €

 

*Εκτιμώμενος χρόνος άφιξης του αυτοκινήτου στο τελωνείο 10/08/2021

 

Σε σχέση με Ibiza που λέω καλύτερα να πάω εδώ;

Βέβαια αυτός ο χρόνος παράδοσης είναι κάπως χαχαχα...

Το Live είναι για ηλικιωμένους, η οθόνη του θυμίζει τερματικό των 80ς. Στα 18.400 πήρα το Eco, με πολλά εξτραδάκια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Thanos1921 είπε

21500 σε αυτό το χρώμα κλειδί. Στο site είχε 22700 συν τα υπόλοιπα έξοδα. Άρα έκπτωση γύρω στο 1 με 1μιση χιλιάρικο. 

Ο κινητήρας τραβάει πολύ καλά από χαμηλά στο normal που το έχω δουλέψει. Δεν αισθάνομαι ότι λείπει δύναμη και δεν είναι καθόλου τραχύς χαμηλά σε σχέση με το ypsilon. Κατανάλωση είμαι στα 5 λίτρα σύμφωνα με το trip. 

Δεν ρώτησα για παραπάνω έκδοση σε πετρέλαιο γιατί πήγαινε 27πλας στο site. 

Μόλις μπορέσω θα ανεβάσω και φωτογραφίες. 

Σ ευχαριστω. Πολυ καλη τιμη. Πως και προτιμησες πετρελαιο; Δε μπορω να βρω review του κινητηρα.

Νομιζω θα σε ξαναενοχλησω καποια στιγμη για το ονομα του εμπορου!

Επεξ/σία από xgol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν..

Νομίζω πως αποφάσισα πως θα πάρω το Seat Ibiza Optimum 110Hp με συνολικό κόστος 16.700€ περίπου με χρηματοδότηση..

Αν θεωρείτε ότι υπάρχει καλύτερη εναλλακτική σε αυτά τα χρήματα σε αυτή την κατηγορία ας μιλήσει τώρα, ή ας σωπάσει για πάντα!!😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hiundai I20 αυτοματο κιβωτιο 18 χιλιαρικα με το κλειδι στο χερι, η BMW 116 αυτοματο με καπου 32Κ ;

Η διαφορα στη συνολικη ποιοτητα και την επιπλεον  ευχαριστηση που θα δωσει το πρεμιουμ , ανταποκρινεται στη διαφορα τιμης; Αξιζει τη Θυσια ;

 

Επεξ/σία από nepomuk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...