Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναφέρομαι και στους εν Ελλάδι εισαγωγείς όχι μόνο στις μιτρικές εταιρίες.

Το ίδιο κάνει και θα σου εξηγήσω γιατί. 
Ο εισαγωγέας τον συμφέρει να εχει και το service (κέρδη) και αν δεν μπορεί να το εχει (εργαστήριο, μηχανήματα, υπαλλήλους), βρίσκει μια αλλη εταιρεία που παρέχει το service και μαζί κάνουν πρόταση στην sony,htv,κλπ 
 
Εναλλακτικά η μαμά εταιρεία βρίσκει το service και μετά πουλά η ίδια κινητά σε διάφορους μεταπωλητές. 
 
Σε κάθε περιπτωση το γράμμα πρέπει να πάει στη μαμά εταιρεία και να λεει κάτι του στυλ «Η εικόνα του προϊόντος σας ειναι άθλια και οφείλεται στις υπηρεσίες service που παρέχετε. Δειτε στα παρακατω Links. Εγω δηλώνω οτι δεν ψωνίζω ξανά sony,htc,κλπ και μεχρι να διορθώσετε το πρόβλημα θα αποθαρρύνω οποιονδήποτε με ρωτάει.»
 
Δεδομένου οτι η Ελλάδα ειναι μικρή αγορα, τα γράμματα πρέπει να ειναι πάρα πολλά. 
 
Για τα Links βάλε ελληνικα forums και ασε τους να βρουν μεταφραστες
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να ρωτήσω κάτι γιατί μπερδεύτηκα... Αν αγοράσω LG κινητό από ΣΚρουτζ θα πρέπει να σταλεί Αρβάτο αν έχει πρόβλημα; Εξαρτάται από την εταιρεία, από πού το αγόρασα, ή αν είναι εισαγωγής το τηλέφωνο (δεν ξέρω αν φαίνεται με κάποιο τρόπο); Ετοιμαζόμουν να αγοράσω από Kaiser η οποία λέει Arvato σαν σέρβις και έτσι σταμάτησα τη διαδικασία. Είδα σε άλλη σελίδα ότι λέει 2 χρόνια εγγύηση σε εξουσιοδοτημένο σέρβις LG. Εννοεί την ίδια την εταιρεία ή καμια αρβάτο;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι γιατί μπερδεύτηκα... Αν αγοράσω LG κινητό από ΣΚρουτζ θα πρέπει να σταλεί Αρβάτο αν έχει πρόβλημα; Εξαρτάται από την εταιρεία, από πού το αγόρασα, ή αν είναι εισαγωγής το τηλέφωνο (δεν ξέρω αν φαίνεται με κάποιο τρόπο); Ετοιμαζόμουν να αγοράσω από Kaiser η οποία λέει Arvato σαν σέρβις και έτσι σταμάτησα τη διαδικασία. Είδα σε άλλη σελίδα ότι λέει 2 χρόνια εγγύηση σε εξουσιοδοτημένο σέρβις LG. Εννοεί την ίδια την εταιρεία ή καμια αρβάτο;

Ευχαριστώ.

 

Εφοσον αγορασεις συσκευη LG Ευρωπαικης προελευσης, απο οπου κ να τη αγορασεις και εφοσον χρειαστεις service εντος εγγυησης απευθυνεσαι κατευθειαν στην LG Hellas η οποια συνεργαζεται με την Procordia για το service των κινητων τηλεφωνων της.

 

Στελνουν courier στο χωρο σου, παραλαμβανουν τη συσκευη και στην επιστρεφουν επισης με courier (με δικης τους χρεωση φυσικα).

 

Η LG παραμενει μια απο τις πιο αξιοπιστες εταιριες στον τομεα του service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφοσον αγορασεις συσκευη LG Ευρωπαικης προελευσης, απο οπου κ να τη αγορασεις και εφοσον χρειαστεις service εντος εγγυησης απευθυνεσαι κατευθειαν στην LG Hellas η οποια συνεργαζεται με την Procordia για το service των κινητων τηλεφωνων της.

 

Στελνουν courier στο χωρο σου, παραλαμβανουν τη συσκευη και στην επιστρεφουν επισης με courier (με δικης τους χρεωση φυσικα).

 

Η LG παραμενει μια απο τις πιο αξιοπιστες εταιριες στον τομεα του service.

 

Χρησιμη ενημερωση!

Ομως καλο θα ηταν να ξεραμε αν ειναι 'καλο' το service της procordia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@mentoras99

 

Καλημέρα φιλέ μου.

 

Δυο φορές που χρειάστηκε για μένα κ για δικο μου άτομο, έχω τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο απο άποψη δουλειάς, χρονου (4-5 μέρες max συμπεριλαμβανομένου του πηγαινε-ελα Θεσσαλονίκη-Αθήνα) όσο και της γενικότερης εξυπηρέτησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@mentoras99

 

Καλημέρα φιλέ μου.

 

Δυο φορές που χρειάστηκε για μένα κ για δικο μου άτομο, έχω τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο απο άποψη δουλειάς, χρονου (4-5 μέρες max συμπεριλαμβανομένου του πηγαινε-ελα Θεσσαλονίκη-Αθήνα) όσο και της γενικότερης εξυπηρέτησης.

 

Thanks!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν τα χω διαβασει ολα αλλα προσωπικη μου εμπειρια>>>>>popc3 δεν διαβαζε καρτα μνημης ,το εστειλα μεσω wind μου γυριζει με ενδειξη να αλλαχθει η καρτα sd.(ενω σε αλλα μηχανηματα δουλευε)το στελνω αρβατο. το εφτιαξαν αλλα εγινε μπερδεμα με τα στοιχεια λογω ορθογραφικου λαθος η μαλλον δυσαναγνωστης γραφης.ευτυχως της εκοψε και ζητησε το ιμει και συννενοηθηκαμε.τωρα.....επεσε σε καφε .μολις πηγα στην αρβατο μου ειπαν  ξεχασε το δε γινετε τπτ ισα ισα θα χρεοωθω για τον ελεγχο(επισης μου ειπαν πως αν ηταν εντος τριμηνου θα μου το αλλαζαν :blink: η λαθος καταλαβα),συμπληρωνω το εντυπο εξυπηρετησης και φευγω.ελα ομως που πρωτα το ειχα παει  για σερβις στον μπομπ τον μαστορα .το δωσε στον τεχνικο του ,το περνω που λεει ξεχασε το,  051 λεωφορειο γυρισμο, τωρα

λεω παει το κινητο,,,,,,τελικα λεω δεν το ανοιγω να δω?αποτελεσμα?ανοιγει ,δουλευει αλλα αμα το βαλεις στην αναμονη και πατησεις το κουμπι δεν πιανει το toych.ξεχασα να αναφερω οτι μετα τον καφε ανοιγε κανονικα αλλα δεν δουλευε το τοuch,,,,,κλεινωντας το popc3 το εχω σπιτι για εφαρμογες ,παιχνιδια κτλ,,,,,,,σιμ για τηλεφωνο δεν πιανει,καρτα sd δε δοκιμασα ......και πριν το παω στον μπομπ πανω δεξια τωρα εχει ενα φως οταν φορτιζει το οποιο πριν δεν θυμαμαι να ειχε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφοσον αγορασεις συσκευη LG Ευρωπαικης προελευσης, απο οπου κ να τη αγορασεις και εφοσον χρειαστεις service εντος εγγυησης απευθυνεσαι κατευθειαν στην LG Hellas η οποια συνεργαζεται με την Procordia για το service των κινητων τηλεφωνων της.

 

Στελνουν courier στο χωρο σου, παραλαμβανουν τη συσκευη και στην επιστρεφουν επισης με courier (με δικης τους χρεωση φυσικα).

 

Η LG παραμενει μια απο τις πιο αξιοπιστες εταιριες στον τομεα του service.

Ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα και εγω παρόμοια εμπειρια με τους προηγούμενους, για αλλο λογο εστειλα ενα κινητο SONY και αυτη το βγάλανε εκτος εγγύησης λογο καποιο μικρού σημαδιού στην γωνία. Ενα μικρό σημάδι, που το έχει 8 μηνες τώρα. και ζήτουσαν 20 ευρω παραπάνω απο οσο έχει το κινητο τώρα, για να μου βάλουν αλλο πλάισιο (δεν αγοράζω καλητερα καινούριο) . τηλεφωνησα στην σονυ, εκανα τα παραπονα μου και αυτοι δεν μπορουν να κανουν τίποτα "αφου το ειπε ο τεχνικος.." ζητησα να μου φτιάξουν το προβλημα και αυτοι λένε ή ολο ή τιποτα.... μετα πολλα τηλεφωνμηατα στη σονυ μου είπαν για εκπτωση 30% δεν δέχτηκα και έιπα να το στείλουν πισω. ο αντιπροσωπος που έστειλε το κινιτο μου, μου λέει οτι θελουν 18 ε για τον έλεγχο, τι να κάνω? του λέω περιμεωε να παρω τηλ την σονυ, τους τα έψαλα παλι, και τελικος η σονυ κανονισε να μην πληρωσω τα 18 ε.(εκανε και ενα καλο, τρομάρα της). το πείρα και το πουλησα ενα 50αρι και δεν θελω να ξανα δώ και ΔΕΝ προκείτε να ξανα αγοράσω σονυ. πριν μια εβδομαδα η ανιψια μου έιχε πρόβλημα με ενα Lg Που ήταν πιο χτυπημενο και γρατσουνισμένο, ηρθαν το πείραν (τζαμπε) και το έφεραν και φτιαγμένο (τζαμπε) μου εκανε πολυ εντύπωση, ολη η διαδικάσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

εχω ενα Sony Xperia SP και εχει χαλασει το κουμπι του power που εχει μπει ποιο μεσα απο οτι πρεπει και οταν το παταω δεν κανει καλη επαφη. Επειδη εχω διαβασει πολλα ασχημα πραγματα για το σερβις του αρβατο μπορει καποιος να μου πει ενα καλο σερβις που να δεχεται εγγυηση εντος Αθηνων

 

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Πήγα στην εν λόγο εταιρεία μια συσκευή. Με ενημέρωσαν να πάω να το πάρω. Η απορία που έχω είναι ότι αφού υπάρχει εγγύηση γιατί πρέπει να πληρώσω το ποσό που ζητάνε για τον έλεγχο; Κανονικά αυτά δε καλύπτονται απ την εγγύηση; Μη μας περνάνε για κορόιδα.

ΥΓ. Όταν πήγα να αφήσω τη συσκευή μου, καθώς περιμένα στη σειρά, μια κυρία πήρε το τηλέφωνο της και επειδή είχε θέμα με τη κάμερα της έλεγε κάποιος ότι αν θέλει να το φτιάξουν πρέπει να αλλάξουν την πλακέτα του κινητού και η κάμερα θα δουλεύει μια χαρά. Ζήτησε η κυρία να της αντικαταστήσουν τη συσκευή με καινούργια και της απάντησε ότι δεν υφίσταται λόγος αλλαγής συσκευής.

Έχω μεγάλη αγωνία για μένα. Ποιος ξέρει τι θα ακούσω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

εδωσα πριν 2+ εβδομαδες ενα lumia 535 4 ημερων για σερβις στο καταστημα αγορας (εσβησε το backlight της οθονης, γνωστο πλεον προβλημα των συγκεκριμενων lumia) και αυτοι με τη σειρα τους στην arvato. εχει κανεις αποψη τι παιζει με τα lumia? καπου διαβαζα οτι τα στελνουν εξω και κανουν κανα μηνα..απο το μαγαζι δεν εχουν καμια ενημερωση. δεν εχω παρει κανενα τηλ ακομα εκει γιατι θεωρω οτι δεν ειναι δικη μου δουλεια, αλλα αν χρειαστει θα δουμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα μια φορά που βρέθηκα εκεί ο προηγούμενος από εμένα είχε δώσει ένα νοκια για επισκευή. Η κοπέλα εκεί του απάντησε πως σερβις νοκια δεν υπάρχει πια και αν δεν είναι κάτι εύκολο προς επισκευή τα στέλνουν έξω. Και πως τα νοκια care δεν έχουν όλοι τεχνικούςκαι δεν γνωρίζουν πολλά πια.Δεν γνωρίζω τα όσα άκουσα όμως ισχύουν διότι δεν ξέρω τι παίζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το πόσταρα πριν μερικές ημέρες σε άλλο topic, αλλά νομίζω πως εδώ ταιριάζει καλύτερα:


 


Τους πήγα το Z3 μου την προηγούμενη Δευτέρα. Το πήγα ο ίδιος στα κεντρικά τους στον Κηφισό για να μη μπλέκω με ενδιάμεσα καταστήματα, μεταφορές με courier κλπ κλπ. Το μπροστινό τζάμι φαινόταν να είχε ξεκολλήσει στο πάνω μέρος στο σημείο που ενώνεται με το πλαίσιο και πλεον φαινόταν πως "μπάζει" το εσωτερικό του μιας και οι ενδείξεις στο βαρόμετρο δεν άλλαζαν όταν πίεζα ελαφρά τη συσκευή.


 


Το κινητό ήταν από την Cosmote και το είχα πειράξει αλλάζοντας απλά τη Rom με άλλη (με το flashtool) για να πετάξω όλες τις βλακείες της cosmote (boot screen, apps κλπ). Πριν τους το πάω όμως του ξαναπέρασα την αρχική rom της cosmote καλού κακού. Την απόδειξη δεν τη ζήτησαν μιας και μόλις σκάναραν το IMEI μου είπαν πως έχει ενεργή εγγύηση 2 ετών από τον κατασκευαστή.


 


Την Τετάρτη έλαβα sms πως πέρασε τον έλεγχο και είναι προς επισκευή εντός της εγγύησης και την Πέμπτη το παρέλαβα μετά από νεότερο sms. Η συσκευή ήταν μέσα σε κουτάκι με προστατευτικά αυτοκόλλητα και σακουλάκι και μάλιστα είχαν βάλει μέσα και 2 προστατευτικές μεμβράνες για την πρόσοψη και το πίσω μέρος (άσχετα που δεν θα τις βάλω μιας και τα σιχαίνομαι όλα αυτά).


 


Μαζί μου έδωσαν και 2 σελίδες Α4 με όλες τις αλλαγές εξαρτηματων που έκαναν! Άλλαξαν όλη την οθόνη (μιας και παει σετ όλο το μπροστά), την μπαταρία (δεν είχα ποτέ πρόβλημα), τα ηχεία (ούτε με αυτά είχα θέμα), εσωτερικές καλωδιοταινίες, αυτοκόλλητα και όλα τα σημεία στεγανοποίησης. Το πιο σημαντικό είναι πως πλεον είναι σα να έχω μια εντελώς νέα συσκευή μιας και διόρθωσαν όλα τα σημεία που με ενοχλούσαν από τη στιγμή που το αγόρασα. Η οθόνη έδεσε άψογα και εξαφανίστηκαν και ορισμένα κενά που είχε από τη "μαμά" της η συσκευή καθώς και ένα σημείο στα δεξια που όταν το χάιδευα με το δάχτυλο, το ένιωθα να βρίσκει λίγο σαν ξυράφι (έχουμε πει πως είμαι ψείρας μέχρι αηδίας...). Επιπλέον στερέωσαν με ακόμη καλύτερη ακρίβεια τις 4 προστατευτικές γωνίες που υπάρχουν στο πλαίσιο.


 


Είχα διαβάσει και γω τα χειρότερα κατά καιρούς και πηγα με "κρύα καρδιά", αλλά η προσωπική μου εμπειρία μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί.  :)


  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...