Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Να το ελεγξει καπιος εγκαταστατης αυτο καλυτερα .Αδεια κυκλοφοριας αλλαξε ?

Φυσικα να το δει και μηχανικος αν ολα ειναι ΟΚ .Γιατι το εβγαλε απο οτι σου λεει ?

Δε ξέρω γιατί αφαιρέθηκε...είχαμε μιλήσει για το αμάξι, και μετά πρόσεξα ότι σε μια φωτό φαινόταν ένα μπουτόν υγραερίου. Απ' ότι κατάλαβα το είχε αφαιρέσει ο πρώτος ιδιοκτήτης (ήταν 2ος κάτοχος ο συγκεκριμένος, εδώ και 70Κ χιλιόμετρα περίπου, τώρα το αμάξι είχε 268Κ χλμ περίπου)

2 ώρες πριν, aviador είπε

Τα Ford όπως και τα Mazda έχουν μηχανικά ωστήρια που σημαίνει ότι οι βαλβίδες τους δεν είναι αυτορυθμιζομενες όπως με τα υδραυλικά ωστήρια. 

Οπότε κάθε κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα πρέπει να ελέγχονται και να ρυθμίζονται από μηχανικό. Αλλά γενικά από όσα έχω διαβάσει η φθορά είναι αναπόφευκτη από το υγραέριο όταν έχει μηχανικά ωστήρια. 

Μαλιστα, αυτό εξηγεί γιατί σε μεταχειρισμένα πολύ σπάνια βλέπω Ford (της περιόδου '99-'04, λόγω εύρους τιμής) με υγραέριο.

Ευχαριστώ για τη πληροφορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, aviador είπε

Τα Ford όπως και τα Mazda έχουν μηχανικά ωστήρια που σημαίνει ότι οι βαλβίδες τους δεν είναι αυτορυθμιζομενες όπως με τα υδραυλικά ωστήρια. 

Οπότε κάθε κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα πρέπει να ελέγχονται και να ρυθμίζονται από μηχανικό. Αλλά γενικά από όσα έχω διαβάσει η φθορά είναι αναπόφευκτη από το υγραέριο όταν έχει μηχανικά ωστήρια. 

Ισχύει αυτό που γράφεις . Έχω Mazda 6 του 2005 με υγραέριο . Έχει μηχανικές βαλβίδες με καπελώτα . Κάθε 30,000 χιλιόμετρα κάνεις έλεγχο .Ο έλεγχος δεν είναι ακριβός , η ρύθμιση είναι ακριβή σε σύστημα με καπελώτα . Προηγουμένως είχα Honda Accord του 2003 με μηχανικές ξανά .Κάθε 30,000 χιλιόμετρα έκανα έλεγχο διάκενων βαλβιδών . Το αμάξι με υγραέριο έκανε 200,000 χιλιόμετρα και συνολικά 500,000 

Και στα 2 αμάξια είχαν ρυθμιστεί στο δρόμο και με μεικτό ψεκασμό 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εγω δέν θα το αγόραζα . Γιατί μου πάει το μυαλό το σύστημα υγραερίου να μην είχε ρυθμιστεί σωστά και να έχει προκαλέσει φθορά στίς βαλβίδες κινητήρα .  Για ποιό λόγο το αφαίρεσε ; Εσυ εάν το πάρεις θα βάλεις ξανά υγραέριο ;

 

Δεν το πρόλαβα το αμάξι...το έβαλε στα 1600€ από 2000€ και φυσικά εξαφανίστηκε πριν το δω...

Απ' ότι διαβάζω και το να δώσεις ως ιδιώτης το αυτοκίνητο είναι ταλαιπωρία, με τα τηλέφωνα και το κάθε τυχάρπαστο που θα σου φάει το χρόνο, αλ΄λα οι έμποροι δίνουν εξευτελιστικές τιμές για παλιότερα αμάξια, οπότε αν θέλεις να πωληθεί γρήγορα, βάζεις μια καλή τιμή κι εξαφανίζεται εντός της ημέρας.

...μπορεί και να γλιτώσαμε όμως, ποιός ξέρει;

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να χαίρεσαι φυσικά .Αν κάποιος έχει ford μπορεί να ρισκάρει να του βάλει υγραέριο. Αν όχι ποτέ δεν πάμε να αγοράσουμε ford να του βάλουμε υγραέριο. Υπάρχουν τόσα άλλα αξιόπιστα.

Πήρε και ένας φίλος ford με υγραέριο πάνω. Δεν το είχε ένα χρόνο κάρφωσε βαλβίδες με 150 χιλιόμετρα  και πέταξε τα μάτια. Το πήγε για παλιοσίδερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, definitio είπε

Δεν το πρόλαβα το αμάξι...το έβαλε στα 1600€ από 2000€ και φυσικά εξαφανίστηκε πριν το δω...

Απ' ότι διαβάζω και το να δώσεις ως ιδιώτης το αυτοκίνητο είναι ταλαιπωρία, με τα τηλέφωνα και το κάθε τυχάρπαστο που θα σου φάει το χρόνο, αλ΄λα οι έμποροι δίνουν εξευτελιστικές τιμές για παλιότερα αμάξια, οπότε αν θέλεις να πωληθεί γρήγορα, βάζεις μια καλή τιμή κι εξαφανίζεται εντός της ημέρας.

...μπορεί και να γλιτώσαμε όμως, ποιός ξέρει;

Κάνε υπομονή είσαι ακόμη στη αρχή .

Εγώ 3 μήνες έψαχνα . Οι περισσότεροι το ακυρωναν τελευταία στιγμή ή δεν το έφερναν σε συνεργείο . Ωστόσο δεν θα έτρεχα ο ίδιος . Βρήκα ιδιώτη που το έφερε και το αμάξι ήταν καθαρό.

Μόνο ένα αισθητήρα λ ήθελε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Κάνε υπομονή είσαι ακόμη στη αρχή .

Εγώ 3 μήνες έψαχνα . Οι περισσότεροι το ακυρωναν τελευταία στιγμή ή δεν το έφερναν σε συνεργείο . Ωστόσο δεν θα έτρεχα ο ίδιος . Βρήκα ιδιώτη που το έφερε και το αμάξι ήταν καθαρό.

Μόνο ένα αισθητήρα λ ήθελε .

Εγώ κλείνω 2 μήνες τώρα. Κοιτάζω κυρίως τα μικρομεσαία (Astra, Focus, 307 κυρίως κι αν τύχει Leon, 147...ως συμβιβασμό διαστάσεων και άνεσης/χώρων), αλλά αν είναι καλή περιπτωση θα έπαιρνα κι ένα Clio 1.4-90ps (όχι 1.2, δεν θα το χρησιμοποιώ για καθημερινές μετακινήσεις στη πόλη, αλλά περισσότερο σε εβδομαδιαία βάση, για εκδρομες και ταξίδια) ή οικογενειακό Opel Vectra B, που τα εκτιμώ ιδιαίτερα (αλλά είναι δυσκολότερο να βρεις χώρο στάθμευσης)

Το πρώτο που είδα ήταν το καλύτερο (Opel Astra, full extra), αλλά ο πωλητής άρχισε τα περίεργα όταν ήρθε η ώρα της συναλλαγής...μύρισε κάποια κομπίνα ή είχε θέματα με τράπεζες και με συμβουλή δικηγόρου τον απέφυγα.

Ένα εξαιρετικό Focus Mk2 σε πολύ καλή τιμή, τηλεφώνησα πρώτος, έκλεισα έλεγχο επομένη πρωί-πρωί, αλλά το απόγευμα κάποιος πήγε και του έδωσε λεφτά στο χέρι

Δύο άλλα (Astra, 147)  που δε λειτουργούσε καθόλου ο κλιματισμός κ τρέχα γύρευε πού ήταν η βλάβη (μόνο ψυγείο, συμπιεστής, και τα δύο; ), ο ιδιοκτήτης δεν έδινε σαφείς απαντήσεις (είχαν αφεθεί μάλλον καιρό χωρίς κλιματισμό), οπότε θα ήταν ρίσκο - μαζί με ό,τι άλλο συμμάζεμα ήθελαν - γιατί το κόστος των άμεσεων επισκευών θα μπορούσε να φτάσει το 50% του κόστους του αυτοκινήτου...
...σε τέτοια περίπτωση ο ιδιοκτήτης οφείλει να κάνει μια διάγνωση, για να υπάρχει εκτίμηση του κόστους ή τουλάχιστον να συμπληρώσει φρέον...αν ο άλλος πληρώνει για έλεγχο αυτοκινήτου, σεβάσου το χρόνο και τα χρήματά του...δε μπορείς να αγοράσεις στα τυφλα όταν η βλάβη μπορεί να κοστίζει από 150-200€ έως 600+

Ενα άλλο 147 (πολύ προσεγμένο εξωτερικά/σαλόνι) που ο ιδιοκτήτης είχε φροντίσει να κάνει διάγνωση προβλήαμτος κλιματισμού στην αντιπροσωπεία (με χαρτί ότι ήθελε μόνο αλλαγή ψυγείου), αλλά τελικά προέκυψαν κι άλλα θέματα που συνολικά αύξησαν το κόστος επισκευών στα 800€+ (μονάδα ABS, αντλία νερού, τέρμα φαγωμενα δισκόφρενα, αλλά και μεταβλητός χρονισμού και κάτι ψιλά).

Ένα Clio που το έχασα γιατί είχαν κλείσει τα συνεργεία, έκλεισα για μεσημε΄ρι επομένης, αλλά ο πρώτος που το είδε το πρωί το τσίμπησε.

Κι αυτό το Focus.

Αλλά κοστίζει κι όλας το άθλημα...λόγω αιματολογικού νοσήματος κ πανδημίας, αλλά και αποστάσεων (δεν έχω τώρα μεταφορικό) έχω προτιμήσει 3 φορές τον έλεγχο με SpotMechanic και δε πάει άλλο.

Είναι κι οι ιδιώτες πωλητές ό,τι νά'ναι, έτσι μού'ρχεται να πάω σε έμπορο, να έχω τουλάχιστον κάποιον να βρίζω...

Ερώτηση

Τα VW Polo (μέχρι 2001, πριν αλλάξει η μάσκα στα διπλά στρογγυλα φώτα) πώς τα πάνε με το υγραέριο; Είδα ένα σ' έναν έμπορο της γειτονιάς αλλά λόγω αυξημένης σχετικά τιμής και αδιάφορου - για μένα - αυτοκινήτου (χώροι, οδηγική συμπεριφορά) δεν το έχω ελέγξει ακόμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, definitio είπε

Ερώτηση

Τα VW Polo (μέχρι 2001, πριν αλλάξει η μάσκα στα διπλά στρογγυλα φώτα) πώς τα πάνε με το υγραέριο; Είδα ένα σ' έναν έμπορο της γειτονιάς αλλά λόγω αυξημένης σχετικά τιμής και αδιάφορου - για μένα - αυτοκινήτου (χώροι, οδηγική συμπεριφορά) δεν το έχω ελέγξει ακόμη.

Θα αγοράσεις 20+ ετών ΙΧ για να του βάλεις υγραέριο; και πότε θα τα βγάλεις τα χρήματα που θα δώσεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως έβαλα σε focus MK2 του 2010 υγραέριο με OBD II και ψεκασμό βενζίνης. Δεν έχω κάνει χλμ πριν μερικούς μήνες το έβαλα, εχω γύρω στα 5.000 χλμ. Ολα καλά μέχρι στιγμής, το παραμικρό θέμα δεν έχω από την αρχή, συντηρητικά οδηγώ ποτέ δεν το σπάω ακόμα και δε εθνική το μέγιστο πάω 120 χλμ (από πρίν όχι ειδικά τώρα με το αέριο), ελπίζω να μην το μετανιώσω σύντομα αλλά αρκετά αργότερα. Κατανάλωση γύρω στα 9 λίτρα εκτός πόλης και στα 10 εντός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, definitio είπε

Εγώ κλείνω 2 μήνες τώρα. Κοιτάζω κυρίως τα μικρομεσαία (Astra, Focus, 307 κυρίως κι αν τύχει Leon, 147...ως συμβιβασμό διαστάσεων και άνεσης/χώρων), αλλά αν είναι καλή περιπτωση θα έπαιρνα κι ένα Clio 1.4-90ps (όχι 1.2, δεν θα το χρησιμοποιώ για καθημερινές μετακινήσεις στη πόλη, αλλά περισσότερο σε εβδομαδιαία βάση, για εκδρομες και ταξίδια) ή οικογενειακό Opel Vectra B, που τα εκτιμώ ιδιαίτερα (αλλά είναι δυσκολότερο να βρεις χώρο στάθμευσης)

Το πρώτο που είδα ήταν το καλύτερο (Opel Astra, full extra), αλλά ο πωλητής άρχισε τα περίεργα όταν ήρθε η ώρα της συναλλαγής...μύρισε κάποια κομπίνα ή είχε θέματα με τράπεζες και με συμβουλή δικηγόρου τον απέφυγα.

Ένα εξαιρετικό Focus Mk2 σε πολύ καλή τιμή, τηλεφώνησα πρώτος, έκλεισα έλεγχο επομένη πρωί-πρωί, αλλά το απόγευμα κάποιος πήγε και του έδωσε λεφτά στο χέρι

Δύο άλλα (Astra, 147)  που δε λειτουργούσε καθόλου ο κλιματισμός κ τρέχα γύρευε πού ήταν η βλάβη (μόνο ψυγείο, συμπιεστής, και τα δύο; ), ο ιδιοκτήτης δεν έδινε σαφείς απαντήσεις (είχαν αφεθεί μάλλον καιρό χωρίς κλιματισμό), οπότε θα ήταν ρίσκο - μαζί με ό,τι άλλο συμμάζεμα ήθελαν - γιατί το κόστος των άμεσεων επισκευών θα μπορούσε να φτάσει το 50% του κόστους του αυτοκινήτου...
...σε τέτοια περίπτωση ο ιδιοκτήτης οφείλει να κάνει μια διάγνωση, για να υπάρχει εκτίμηση του κόστους ή τουλάχιστον να συμπληρώσει φρέον...αν ο άλλος πληρώνει για έλεγχο αυτοκινήτου, σεβάσου το χρόνο και τα χρήματά του...δε μπορείς να αγοράσεις στα τυφλα όταν η βλάβη μπορεί να κοστίζει από 150-200€ έως 600+

Ενα άλλο 147 (πολύ προσεγμένο εξωτερικά/σαλόνι) που ο ιδιοκτήτης είχε φροντίσει να κάνει διάγνωση προβλήαμτος κλιματισμού στην αντιπροσωπεία (με χαρτί ότι ήθελε μόνο αλλαγή ψυγείου), αλλά τελικά προέκυψαν κι άλλα θέματα που συνολικά αύξησαν το κόστος επισκευών στα 800€+ (μονάδα ABS, αντλία νερού, τέρμα φαγωμενα δισκόφρενα, αλλά και μεταβλητός χρονισμού και κάτι ψιλά).

Ένα Clio που το έχασα γιατί είχαν κλείσει τα συνεργεία, έκλεισα για μεσημε΄ρι επομένης, αλλά ο πρώτος που το είδε το πρωί το τσίμπησε.

Κι αυτό το Focus.

Αλλά κοστίζει κι όλας το άθλημα...λόγω αιματολογικού νοσήματος κ πανδημίας, αλλά και αποστάσεων (δεν έχω τώρα μεταφορικό) έχω προτιμήσει 3 φορές τον έλεγχο με SpotMechanic και δε πάει άλλο.

Είναι κι οι ιδιώτες πωλητές ό,τι νά'ναι, έτσι μού'ρχεται να πάω σε έμπορο, να έχω τουλάχιστον κάποιον να βρίζω...

Ερώτηση

Τα VW Polo (μέχρι 2001, πριν αλλάξει η μάσκα στα διπλά στρογγυλα φώτα) πώς τα πάνε με το υγραέριο; Είδα ένα σ' έναν έμπορο της γειτονιάς αλλά λόγω αυξημένης σχετικά τιμής και αδιάφορου - για μένα - αυτοκινήτου (χώροι, οδηγική συμπεριφορά) δεν το έχω ελέγξει ακόμη.

Αstra ποιο από όλα κοιτάζεις ; 147 συνήθως πονάνε στο μεταβλητό χρονισμό .

Ότι και να πάρεις υπολόγισε ένα μάζεμα μαζί με το Service 400-600€ + λάστιχα εάν δέν είναι καλά . Να μήν πάρεις έτοιμο με υγραέριο πάντως . 

Το Vectra B είναι μοντέλο του 1996 θα θέλει αρκετά μαζέματα , δές καλύτερα Vectra C του 2006 .

Βασικά μέχρι πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις , και τι κυβικά κοιτάζεις ;

 

2 ώρες πριν, dr_papas είπε

Εγώ πάντως έβαλα σε focus MK2 του 2010 υγραέριο με OBD II και ψεκασμό βενζίνης. Δεν έχω κάνει χλμ πριν μερικούς μήνες το έβαλα, εχω γύρω στα 5.000 χλμ. Ολα καλά μέχρι στιγμής, το παραμικρό θέμα δεν έχω από την αρχή, συντηρητικά οδηγώ ποτέ δεν το σπάω ακόμα και δε εθνική το μέγιστο πάω 120 χλμ (από πρίν όχι ειδικά τώρα με το αέριο), ελπίζω να μην το μετανιώσω σύντομα αλλά αρκετά αργότερα. Κατανάλωση γύρω στα 9 λίτρα εκτός πόλης και στα 10 εντός.

Στίς 30,000 χιλιόμετρα μέτρησε διάκενο βαλβιδών  δέν είναι πολύ δαπανηρό 40-50€ . Εάν θες γράψε κινητήρα και χρονολογία να σου γράψω το διάκενο που δίνει ο κατασκευαστής .

2 ώρες πριν, definitio είπε

Έχει ήδη υγραέριο

Εάν εννοείς να το μεταφέρεις απο το παλιό αμάξι δέν γίνεται . Μόνο τη μπουκάλα επιτρέπεται και να μην έχει ληξεί . Για τα άλλα χρειάζεσαι καινούργια υποχρεωτικά + ΚΤΕΟ 81€ Αρχική 

Για δές τι σύστημα έχει επάνω , εννοείται εάν το πάρεις να μπεί κατευθείαν σε Η/Υ να γίνει έλεγχος της χαρτογράφησης 

 

7 ώρες πριν, papoys1 είπε

Παιδιά δεν ξέρω για άλλους κινητήρες αλλά θα σας πω για τον  Z16xe της opel που φοράει το δικό μου vectra του 2005.

Θεωρώ ότι είναι από τους πιο ιδανικούς κινητήρες για υγραέριο . Βαλβίδες αυτορυθμιζόμενες οπότε δεν χρειάζονται ποτέ ρύθμιση. Σύστημα του έχω βάλει από τα πιο φτηνά γιατί δεν θέλει ψεκασμούς βενζίνης. Από τη στιγμή που ζεσταθεί και γυρίσει, μόνο υγραέριο. Μου καίει μικτό κύκλο περίπου 8 λίτρα στα 100 χιλ. σε ανοιχτό δρόμο το πάει και 7 λίτρα.

Χιλιόμετρα 196.000 με υγραέριο και 128.000 με βενζίνη σύνολο 324.000 . Φυσικά δεν έχει ανοιχτεί μηχανή , μόνο μία φλάντζα στο ψευτοκάπακο άλλαξα γιατί είχε στεγνώσει και δάκρυζε λίγο λάδι. Λαδάκια όπως τα βάζω τα βγάζω και λάδια του lidl 10/40.

Παλαιό ναι αλλά για κάποιον που ψάχνει μεταχειρισμένο να του βάλει υγραέριο είναι μία καλή λύση από τη στιγμή που δεν έχει κάνει και πολλά χιλιόμετρα.

Παρόμοιο μοτέρ έχει και το Corsa C που αγόρασα. Εγώ θα του βάλω υγραέριο και με μεικτό ψεκασμό και ας έχει υδραυλικά ωστήρια . Πρώτα απο όλα για τα μπέκ βενζίνης , δεύτερον για να ανανεωνέται η βενζίνη σταθερή .

Σε αυτά τα μοτερ βγάζουν ως συχνή βλάβη : βαλβίδα πίεσης λαδιου, ( γνήσια έχει 20€ ) . Εάν δεν το αντιληφθείς νωρίς λαδώνει πλεξούδα , χαλάνε οι 2 λ αισθητήρες και στην χειρότερη ο εγκέφαλος . . Εγω την άλλαξα προληπτικά . Και μετα έχουν με τη καδένα και τη φλάντζα καθρέφτη .

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Στίς 30,000 χιλιόμετρα μέτρησε διάκενο βαλβιδών  δέν είναι πολύ δαπανηρό 40-50€ . Εάν θες γράψε κινητήρα και χρονολογία να σου γράψω το διάκενο που δίνει ο κατασκευαστής .

Είναι focus MKII , Ιούλιος του 2010, κινητήρας ASDA 1P, 1.4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, dr_papas είπε

Είναι focus MKII , Ιούλιος του 2010, κινητήρας ASDA 1P, 1.4

Εκτύπωσε το και όταν συμπληρώσεις 30,000 πήγαινε για έλεγχο διάκενων .Ρώτησε και το μηχανικό σου κιόλας .Δέν σε είχαν ενημερώσει όταν σου έβαλαν υγραέριο για τίς βαλβίδες .

Είναι μηχανικές και κατά 90% πρέπει να έχει με καπελώford.png.41501295a4a897651d97f3e08d80766f.pngτο και όχι με κοκοράκια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εκτύπωσε το και όταν συμπληρώσεις 30,000 πήγαινε για έλεγχο διάκενων .Ρώτησε και το μηχανικό σου κιόλας .Δέν σε είχαν ενημερώσει όταν σου έβαλαν υγραέριο για τίς βαλβίδες .

Είναι μηχανικές και κατά 90% πρέπει να έχει με καπελώford.png.41501295a4a897651d97f3e08d80766f.pngτο και όχι με κοκοράκια .

Eννοείται πως με έχει ενημερώσει εξ αρχής ο μηχανικός μου και ναι είναι με καπελώτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Αstra ποιο από όλα κοιτάζεις ; 147 συνήθως πονάνε στο μεταβλητό χρονισμό .

Ότι και να πάρεις υπολόγισε ένα μάζεμα μαζί με το Service 400-600€ + λάστιχα εάν δέν είναι καλά . Να μήν πάρεις έτοιμο με υγραέριο πάντως . 

...

Το Vectra B είναι μοντέλο του 1996 θα θέλει αρκετά μαζέματα , δές καλύτερα Vectra C του 2006 .

Βασικά μέχρι πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις , και τι κυβικά κοιτάζεις ;

...

Εάν εννοείς να το μεταφέρεις απο το παλιό αμάξι δέν γίνεται . Μόνο τη μπουκάλα επιτρέπεται και να μην έχει ληξεί . Για τα άλλα χρειάζεσαι καινούργια υποχρεωτικά + ΚΤΕΟ 81€ Αρχική 

Για δές τι σύστημα έχει επάνω , εννοείται εάν το πάρεις να μπεί κατευθείαν σε Η/Υ να γίνει έλεγχος της χαρτογράφησης 

 

Σε κάθε αυτοκίνητο υπολογίζω ~500€ επισκευές...αν όμως υπερβούν τα 700€, προσπερνώ...και με ίδια τελική τιμή, θα προτιμήσω ένα με υψηλότερη αρχική, πχ 2500€ που θέλει 500€, παρά ένα των 2000€ που θέλει 800-1000€ εργασία.

Μέχρι 2500€ κοιτάζω, αλλά με προτίμηση στο εύρος 2000-2300€..

Μέχρι 1600 κυβικά.

...

Το Astra G μ' αρέσει περισσότερο...Astra G, Focus MkI, Peugeot 307, Alfa 147, Seat Leon...το sweetspot για μένα...

και αποκλειστικά με 4-5 πόρτες, έχω βλαστημήσει όποτε φίλος/συγγενής έχει 3θυρο...και με ηλικιωμένους γονείς, αν χρειάζεται να τους μεταφέρω εγώ, δε θέλω να σκέφτομαι τη ταλαιπωρία του να χώνω έναν από τους δύο πίσω...θα μου μείνουν στα χέρια.

...

Μόνο το μοντέλο της 147 με τους 120ίππους φέρει Valve-Timing Variator / μεταβολέα ή μεταβλητό χρονισμού...αυτό με τους 105ίππους των TwinSpark απαλλάσσεται από τη κακή αυτή υλοποίηση...αλλα δεν είναι τόσα πολλά σε κυκλοφορία, οι περισσότεροι προτίμησαν το ισχυρότερο μοντέλο.

...βρήκα ένα τέτοιο Θεσσαλονίκη, αλλά ο πωλητής (στη πάρλα του μέσα) είπε πως έχει αλλάξει 2 φτερά επειδή "έχει στενή πυλωτή" κι ο φανοποιός "το άλλαξε αντί να το φτιάξει, πριν του πω εγώ", πως του καίει 0.5 λίτρο λάδι σε μεγάλο ταξίδι αν πατήσει το γκάζι, πως πρακτικά το χρησιμοποιούσε για να μεταφέρει μεταλλικά εργαλεία στο χωριό γιατί λυπόταν το νεώτερο Fiesta που έχει, ενώ βρήκα αγγελία 2 μηνών του ίδιου στο Facebook με 250€ χαμηλότερη τιμή και 500 χλμ περισσότερα στο κοντέρ (πες πως βαριόταν κι έβαλε χονδρικά, αλλά ντάξει), ενώ έχει περάσει από 2 άλλους κατόχους ήδη (τον αρχικό, το γιό του τωρινού ιδιοκτήτη) και 3ος τώρα ο πωλητής και σίγουρα είπε πως θέλει αμορτισέρ...
Δε καίγομαι να σκάσω 70 έουρα για να κάνω έλεγχο στο αμάξι και δε φιλοδοξώ να γίνω ο 4ος κάτοχος...

...

Το Vectra B μια χαρα κρατάει, έτσι κι αλλιώς τα Vectra-C σ' αυτή τη κατηγορία τιμής είναι για απόσυρση...ενώ μεγάλη η αλλαγή σε ποιότητα εσωτερικού (πλαστικά που ξεφτίζουν και ξεφλουδίζουν εύκολα) και σε αισθητική (γωνιώδεις, χοντροκομμένες, άσχημες επιφάνειες) μετά το 2003-2004, δεν αντέχω να τα βλέπω καθόλου.

...

Για το Polo, είναι εγκατεστημένο ήδη...τί να μεταφέρω;

Ρωτάω μόνο αν αυτό το μοντέλο τα πάει καλά με το υγραέριο ή έχει παρόμοια θέματα με το Focus που λέγαμε...

...όταν βλέπω χαμηλή τιμή σε αυτοκίνητο με υγραέριο (όταν το εξωτερικό είναι φροντισμένο) συνήθως θέλει αλλαγή η δεξαμενή ή/και πλησιάζει ένας ακριβότερος έλεγχος/ρύθμιση (όπως είχα δει τα στάδια ελέγχου ανά χλμ σε Zavoli πχ)
+ ό,τι άλλο μπορεί να θέλει...

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε εγώ που έχω υγραέριο 8 χρόνια ,μεταχειρισμένο με υγραέριο δεν θα έπαιρνα ποτέ εκτός και είναι από τη μάννα του.

Σε αυτά που έχεις επιλογή για τα peugeot και γενικά τα Ιταλικά έχω ακούσει καλές κριτικές με υγραέριο. Μία σίγουρη μάρκα είναι γενικά πιο παλαιά ΤΟΥΟΤΑ corola αλλά δεν είναι στις επιλογές σου. Αν και έχω opel vectra όπως είπα θα σου έλεγα να αποφύγεις astra και γενικά ford.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...