Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, alex2468 είπε

Τώρα και περίπου 7.5-8λτ στα 100χλμ

πολλά δεν είναι για χιλιάρι ? Εκτός αν είσαι μέσα στην κίνηση (άσχετο κρίμα που δεν πήρες την έκδοση CNG ,νομίζω τότε κυκλοφορούσε)

3 λεπτά πριν, alex2468 είπε

Επίσης όταν θα βάλω αέριο με το καλό το αμάξι θα χάσει αξία στη μεταπώληση; Και αν όχι θα είναι το ίδιο εύκολο να πουληθεί όπως ένα βενζινοκίνητο; 

εδώ είναι δίκοπο μαχαίρι . Συνήθως προτιμούν σε μτχ χωρίς μετατροπή για να βάλουν οι ίδιοι αργότερα υγραέριο. Αλλά , αν του έχεις καλό σύστημα και με τα service στην ώρα τους μετράει αρκετά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

37 λεπτά πριν, alex2468 είπε

Τώρα και περίπου 7.5-8λτ στα 100χλμ. Μάλλον με πείσατε για την μετατροπή. Σας παρακαλώ έχετε να μου προτείνετε έναν αξιόπιστο μάστορα εδώ στην Αττική; Μέχρι τώρα καλή εντύπωση μου έχει κάνει μόνο ο Μπιρμπος με το σύστημα prince. Ήταν ο μόνος που έκατσε και μου τα εξήγησε όλα βέβαια το σύστημα του το silverline νομίζω δεν έχει σύνδεση στο obd για να γίνεται συνεχής χαρτογράφηση αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Επίσης όταν θα βάλω αέριο με το καλό το αμάξι θα χάσει αξία στη μεταπώληση; Και αν όχι θα είναι το ίδιο εύκολο να πουληθεί όπως ένα βενζινοκίνητο; 

Εννοείται πως ανεβαίνει η μεταπώληση το δικό μου μοντέλο το βρίσκω 2500 στο car και όσα έχουν αέριο ανεβαίνουν από 500-1000 αλλά αυτό είναι το τελευταίο που θα σε νοιαξει. Πήγαινε σε αυτόν που είπες να ξεμπερδευεις εσύ θα κάνεις απόσβεση από τον πρώτο χρόνο με τόσα χιλιόμετρα που κανείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπέρα.Εχω ένα honda civic 1400cc,μοντέλο 2002 με 220.000 χλμ.Σε ερώτηση που έγινε σε συνεργείο,μου είπε ότι το landi renzo είναι το "κατάλληλο" γι'αυτό το αυτοκίνητο.εχει κάποιος το ίδιο αμάξι να μου πει μια γνώμη;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, adartis77 είπε

Καλησπέρα.Εχω ένα honda civic 1400cc,μοντέλο 2002 με 220.000 χλμ.Σε ερώτηση που έγινε σε συνεργείο,μου είπε ότι το landi renzo είναι το "κατάλληλο" γι'αυτό το αυτοκίνητο.εχει κάποιος το ίδιο αμάξι να μου πει μια γνώμη;

Απλώς ο συγκεκριμένος παίρνει μεγαλύτερο μερίδιο απο το συγκεκριμένο σύστημα . Δέν υπάρχει σύστημα για κάθε τύπο οχήματος ( εκτός απο κινητήρες άμεσου ψεκασμού)

Επειδή ήμουν κάτοχος ίδιας χρονολογίας αλλά Honda Accord είχα βάλει υγραέριο και έκανε απροβλημάτιστα 200,000 με υγραέριο και 500,000 σύνολο . 1ο χέρι ήμουν .

Βάλε ένα πολωνικό ή ιταλικό σύστημα με μπέκ τύπου βενζίνης της εταιρείας Hana ή Barracuda . Υπ όψιν τα Honda έχουν χαμηλό ρελαντί απο το εργοστασίο . Θέλει προσοχή στο τρύπημα εισαγωγής που θα μπουν τα μπέκ υγραερίου. Να βγεί στο πάγκο εργασίας η εισαγωγή και να τρυπηθεί.

Τα υπόλοιπα είναι θέμα ρύθμισης , γνώσης και ότι το αμάξι πρέπει να δουλεύει σωστά στήν βενζίνη πρίν τη οποιαδήποτε μετατροπή .

Βάλε παράλληλο ψεκασμό και βενζίνης, και επιπλέον κάθε 30,000 χιλιόμετρα έλεγχο διάκενων βαλβιδών. Έχεις με κοκοράκια βαλβίδες δέν είναι πολυδάπανη η ρύθμιση . Εάν θες γράψε αριθμό μοτέρ να δω τι δίνει η Honda όσο αφορά το διάκενο βαλβιδών τόσο εισαγωγής αλλά και εξαγωγής .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/7/2021 στις 4:00 ΜΜ, alex2468 είπε

Τώρα και περίπου 7.5-8λτ στα 100χλμ. Μάλλον με πείσατε για την μετατροπή. Σας παρακαλώ έχετε να μου προτείνετε έναν αξιόπιστο μάστορα εδώ στην Αττική; Μέχρι τώρα καλή εντύπωση μου έχει κάνει μόνο ο Μπιρμπος με το σύστημα prince. Ήταν ο μόνος που έκατσε και μου τα εξήγησε όλα βέβαια το σύστημα του το silverline νομίζω δεν έχει σύνδεση στο obd για να γίνεται συνεχής χαρτογράφηση αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Επίσης όταν θα βάλω αέριο με το καλό το αμάξι θα χάσει αξία στη μεταπώληση; Και αν όχι θα είναι το ίδιο εύκολο να πουληθεί όπως ένα βενζινοκίνητο; 

Δεν αξίζει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάντως 8 λίτρα είναι πάρα πολλά για το συγκεκριμένο θα έπρεπε να είσαι βαριά στα 6.5 με 7 με τα χίλια ζόρια εκτός αν το πηγαίνεις σχεδόν τέρμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, meletis_m είπε

Απλώς ο συγκεκριμένος παίρνει μεγαλύτερο μερίδιο απο το συγκεκριμένο σύστημα . Δέν υπάρχει σύστημα για κάθε τύπο οχήματος ( εκτός απο κινητήρες άμεσου ψεκασμού)

Επειδή ήμουν κάτοχος ίδιας χρονολογίας αλλά Honda Accord είχα βάλει υγραέριο και έκανε απροβλημάτιστα 200,000 με υγραέριο και 500,000 σύνολο . 1ο χέρι ήμουν .

Βάλε ένα πολωνικό ή ιταλικό σύστημα με μπέκ τύπου βενζίνης της εταιρείας Hana ή Barracuda . Υπ όψιν τα Honda έχουν χαμηλό ρελαντί απο το εργοστασίο . Θέλει προσοχή στο τρύπημα εισαγωγής που θα μπουν τα μπέκ υγραερίου. Να βγεί στο πάγκο εργασίας η εισαγωγή και να τρυπηθεί.

Τα υπόλοιπα είναι θέμα ρύθμισης , γνώσης και ότι το αμάξι πρέπει να δουλεύει σωστά στήν βενζίνη πρίν τη οποιαδήποτε μετατροπή .

Βάλε παράλληλο ψεκασμό και βενζίνης, και επιπλέον κάθε 30,000 χιλιόμετρα έλεγχο διάκενων βαλβιδών. Έχεις με κοκοράκια βαλβίδες δέν είναι πολυδάπανη η ρύθμιση . Εάν θες γράψε αριθμό μοτέρ να δω τι δίνει η Honda όσο αφορά το διάκενο βαλβιδών τόσο εισαγωγής αλλά και εξαγωγής .

Σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου.σε λίγες μέρες θα κάνω την μετατροπή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, adartis77 είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου.σε λίγες μέρες θα κάνω την μετατροπή

Ποια άλλα συστήματα βάζει ; Και πιο μοντέλο σου είπε συγκεκριμένα;

Επίσης εάν δεν έχεις κάνει έλεγχο διακενων βαλβίδων πρόσφατα δηλαδή το έχεις αφήσει πάνω από 40,000 κάνε ένα έλεγχο πριν βάλεις υγραέριο και μετά κάθε 30,000 με 40,000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ποια άλλα συστήματα βάζει ; Και πιο μοντέλο σου είπε συγκεκριμένα;

Επίσης εάν δεν έχεις κάνει έλεγχο διακενων βαλβίδων πρόσφατα δηλαδή το έχεις αφήσει πάνω από 40,000 κάνε ένα έλεγχο πριν βάλεις υγραέριο και μετά κάθε 30,000 με 40,000

Δεν τον ρώτησα για άλλα συστήματα.επειδη είναι κολλητόςκαι μου τον σύστησε το συνεργείο που κάνω σέρβις 14 χρόνια,το μόνο που του είπα είναι αν ήταν το δικό του honda,ποιο σύστημα θα έβαζε και μου απάντησε το ιταλικό landirenzo.ελεγχο βαλβίδων δεν έχω κάνει, οπότε θα γίνει οπωσδήποτε.σε ευχαριστώ που μου το είπες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, adartis77 είπε

Δεν τον ρώτησα για άλλα συστήματα.επειδη είναι κολλητόςκαι μου τον σύστησε το συνεργείο που κάνω σέρβις 14 χρόνια,το μόνο που του είπα είναι αν ήταν το δικό του honda,ποιο σύστημα θα έβαζε και μου απάντησε το ιταλικό landirenzo.ελεγχο βαλβίδων δεν έχω κάνει, οπότε θα γίνει οπωσδήποτε.σε ευχαριστώ που μου το είπες

Εάν προσέξει τη εγκατάσταση και τη ρύθμιση να ασχοληθεί στο δρόμο εν κινήσει και στα φορτία βάλει και βενζίνη , το λογικό είναι ότι δεν θα παρατηρήσεις διάφορα καμία . Ίσως πηγαίνει και καλύτερα στο υγραέριο. Τις βαλβίδες να τη δεις . Θέλουν με κρύο μοτέρ . 30-40€ κοστίζει ρύθμιση - έλεγχος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα.

Είναι κανείς κάτοχος ή γνωρίζει κάποιον που να έχει αμάξι με εργοστασιακό LPG (Dacia / Renault?)

Ενδιαφέρομαι και για τα 2 ( Sandero Stepway / Clio), τελευταία έκλεινα προς το Sandero Stepway (λόγω του σχετικά καλού vfm για crossoverάκι) αλλά έπεσα σε αυτό το άρθρο που αναφέρει:

Αναφορά σε κείμενο

Εμείς, μετρήσαμε μέση πραγματική κατανάλωση 12,1 l/100 km με το LPG και 7,5 l/100 km με τη βενζίνη, κάνοντας χρήση και του κλιματιστικού συστήματος και στις δύο περιπτώσεις.

12.1 (!!!). Είναι τελείως αποτρεπτικό....Εξανεμίζει τη διαφορά με τη βενζίνη.

Έχει κάποιος γνώμη σχετικά με το θέμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, pkaramol είπε

Καλημέρα.

Είναι κανείς κάτοχος ή γνωρίζει κάποιον που να έχει αμάξι με εργοστασιακό LPG (Dacia / Renault?)

Ενδιαφέρομαι και για τα 2 ( Sandero Stepway / Clio), τελευταία έκλεινα προς το Sandero Stepway (λόγω του σχετικά καλού vfm για crossoverάκι) αλλά έπεσα σε αυτό το άρθρο που αναφέρει:

12.1 (!!!). Είναι τελείως αποτρεπτικό....Εξανεμίζει τη διαφορά με τη βενζίνη.

Έχει κάποιος γνώμη σχετικά με το θέμα?

Παρα παρα πολλα για ενα τετοι αμαξι !!!

Λιγο παραπανω μου καιει το Honda CRV εντος πολης και παντα με a/c αλλα ειναι και 2000 κυβικα και μεγαλο σε ογκο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, pkaramol είπε

 

Ενδιαφέρομαι και για τα 2 ( Sandero Stepway / Clio), τελευταία έκλεινα προς το Sandero Stepway (λόγω του σχετικά καλού vfm για crossoverάκι) αλλά έπεσα σε αυτό το άρθρο που αναφέρει:

12.1 (!!!). Είναι τελείως αποτρεπτικό....Εξανεμίζει τη διαφορά με τη βενζίνη.

Έχει κάποιος γνώμη σχετικά με το θέμα?

12 lt/100 κατανάλωση δεν έχει καλά καλά ούτε το Passat μου 20ετιας, 1800αρι με σχεδόν 200 άλογα!! Κάτι έχει πάει ΠΟΛΥ λάθος όμως! Δεν περιμένουμε βέβαια τις εργοστασιακές τιμές της Dacia αλλά από 7,5 σε 12 ούτε με τσιμεντόλιθους να το είχαν φορτωμένο! Είναι τρομερά μεγάλη η διαφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν ευχαριστώ όσους μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν.

Κοιτώντας σαν εναλλακτική το Clio παρατηρώ τα εξής.

(οι καταναλώσεις μπορούν να διασταυρωθούν από εδώ ενώ για τις μέσες τιμές LPG/Diesel χρησιμοποιώ την fuelGR android app).

Το use case θα αφορά κύκλο πόλης μια και γι' αυτό ενδιαφέρομαι κυρίως (αν και φαντάζομαι τα αποτελέσματα δε θα διαφέρουν και πολύ στο μεικτό)

Κινητήρας 1.0 ΤCe LPG (100hp/170Nm)

Σε κύκλο πόλης 8.8-10.0 lt/100km LPG, οπότε με μέση τιμή 0.797ευρώ -> περίπου 9.4 (μέση τιμή κατανάλωσης) x 0.797 = 7.5 ευρώ / 100km με LPG

Κινητήρας 1.0 Blue dCi (100hp/260Nm)

Σε κύκλο πόλης 4.8-5.0 lt/100km Diesel, οπότε με μέση τιμή 1.318ευρώ -> περίπου 4.9 (μέση τιμή κατανάλωσης) x 1.318 = 6.45 ευρώ / 100km με Diesel

Άρα το Diesel είναι φτηνότερο (τουλάχιστον για τα δεδομένα κύκλου πόλης) και παίρνεις και την τούμπανη ροπή.

Am I missing something?

Αν δεν έχει γίνει κάποιο λάθος στα παραπάνω, τίθεται το ερώτημα γιατί να προτιμήσει κάποιος LPG (εκτός απο το ότι είναι κάνα χιλιάρικο πιο ακριβός ο Diesel κινητήρας). Μήπως έχει τέλη κυκλοφορίας? Πιο ακριβά service? Πιο ζημιάρικος?

Να σημειωθεί ότι και οι 2 κινητήρες έχουν Euro6D Full κλάση ρύπων και οι εκπομπές διοξειδίου άνθρακα στα ίδια επίπεδα (107-121/2 g/km)

Επεξ/σία από pkaramol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...