Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, pkaramol είπε

Eπίσης βασική απορία: Είναι αλήθεια ότι για 80% αστική χρήση (συχνά σταμάτα / ξεκίνα όπως και μικρές διαδρομές - σουπερ μαρκετ, γειτονιά κλπ) τα diesel είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ?

Αν ναι, γιατί π.χ. η Renault και η Peugeot (αλλά και η Citroen και η Fiat - π.χ. 500x Urban νομίζω) βγάζουν αυτοκίνητα πόλης με diesel?

τα diesel θέλουν να ζεσταθούν , θέλουν να στροφάρει ο κινητήρας για να μην μαζεύει και κάνει συχνά αναγέννηση , θέλει αναγέννηση σε τακτά διαστήματα οπότε θέλει 5-10-15 χιλιόμετρα για την αναγέννηση κλπ κλπ. Είναι ταξιδιάρικοι κινητήρες. Θα έβαζα ελάχιστη διαδρομή τα 10 χλμ στο 70-80% της χρήσης , στο υπόλοιπο 20% μπορεί να λειτουργήσει σε αστικό ιστό 1-2 χλμ.

Τα supermini δεν είναι αποκλειστικά πόλης , και το 500x δεν είναι καν supermini αλλά κάτι ανάμεσα σε B-SUV και C-SUV.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οπότε εγώ που θέλω κάτι κατά που ΑΡΚΕΤΑ ως ΠΟΛΥ συχνά θα παίζει στα παρακάτω σενάρια:

- πάνε τα παιδιά σχολείο (1-2 km)

- φέρε τα παιδιά από σχολείο (1-2km)

- πετάξου στο σούπερ μάρκετ (1-2km)

- πάνε μανάβη / μπακάλη (1-2km)

Θα είναι βέβαια και αυτοκίνητο για καθημερινή μετακίνηση στη δουλειά αλλά εκεί μιλάμε για ημι-αστικές συνθήκες (προάστεια)

κλπ κλπ μάλλον πρέπει να μείνω μακριά από diesel...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, pkaramol είπε

Οπότε εγώ που θέλω κάτι κατά που ΑΡΚΕΤΑ ως ΠΟΛΥ συχνά θα παίζει στα παρακάτω σενάρια:

- πάνε τα παιδιά σχολείο (1-2 km)

- φέρε τα παιδιά από σχολείο (1-2km)

- πετάξου στο σούπερ μάρκετ (1-2km)

- πάνε μανάβη / μπακάλη (1-2km)

Θα είναι βέβαια και αυτοκίνητο για καθημερινή μετακίνηση στη δουλειά αλλά εκεί μιλάμε για ημι-αστικές συνθήκες (προάστεια)

κλπ κλπ μάλλον πρέπει να μείνω μακριά από diesel...

με τέτοιες συνθήκες , ναι έχεις πολλές πιθανότητες να εμφανίσει τις σχετικές ζημιές. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές τις συνθήκες - εκτός εργασίας-  δεν είναι ιδανικές για κανένα αυτοκίνητο , δεν καλύπτεις ούτε τα Ah που χαλάς στο μιζάρισμα και καταπονείς τη μηχανή (+ λάδια-νερά ) η οποία δεν προλαβαίνει καν να ζεσταθεί .  Ειδικά ομως το diesel θα το σκοτώσουν - παρατήρησε οτι δεν το κλείνουν σχεδόν ποτε οι ταξιτζήδες πέρα απο όταν παρκάρουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

20 ώρες πριν, pkaramol είπε

Οπότε εγώ που θέλω κάτι κατά που ΑΡΚΕΤΑ ως ΠΟΛΥ συχνά θα παίζει στα παρακάτω σενάρια:

- πάνε τα παιδιά σχολείο (1-2 km)

- φέρε τα παιδιά από σχολείο (1-2km)

- πετάξου στο σούπερ μάρκετ (1-2km)

- πάνε μανάβη / μπακάλη (1-2km)

Θα είναι βέβαια και αυτοκίνητο για καθημερινή μετακίνηση στη δουλειά αλλά εκεί μιλάμε για ημι-αστικές συνθήκες (προάστεια)

κλπ κλπ μάλλον πρέπει να μείνω μακριά από diesel...

Με τέτοιες συνθήκες πάρε ένα απλό βενζίνη . Ουτε Diesel αλλά ούτε και υγραέριο , δέν θα προλαβαίνει να γυρίζει στο υγραέριο . 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, meletis_m είπε

αλλά ούτε και υγραέριο , δέν θα προλαβαίνει να γυρίζει στο υγραέριο . 

το χειμώνα σε μεγάλα κρύα , αλλά πάλι απο τη στιγμή που θα χρησιμοποιείται και για τη δουλειά , μια χαρά θα κάνει δουλειά το υγραέριο (ίσως και φυσικό αέριο αν βολεύει)

Δεν ξέρω αν τα εργοστασιακά LPG γυρνάνε πιο γρήγορα στα μεγάλα κρύα (πχ clio,sandero)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/8/2021 στις 3:36 ΜΜ, pkaramol είπε

@filarhos το punto diesel έχεις?

 

Eπίσης βασική απορία: Είναι αλήθεια ότι για 80% αστική χρήση (συχνά σταμάτα / ξεκίνα όπως και μικρές διαδρομές - σουπερ μαρκετ, γειτονιά κλπ) τα diesel είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ?

Αν ναι, γιατί π.χ. η Renault και η Peugeot (αλλά και η Citroen και η Fiat - π.χ. 500x Urban νομίζω) βγάζουν αυτοκίνητα πόλης με diesel?

Mήπως είναι κάτι το οποίο οι blue dCi το ψιλοαντιμετωπίζουν?

Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη η συμβουλή κάποιου που έχει diesel και το υποβάλει σε τέτοιου είδους χρήση.

Έχω το 85 cv με ταξινόμηση 2014. 

Η χρήση του τα πρώτα 5 χρόνια ήταν 15χλμ χ2 κάθε μέρα μέσα στο κέντρο της Αθήνας (~5λίτρα/100χλμ) ~10χιλχλμ και 5χιλχλμ σε ταξίδια. Τα τελευταία 2 είναι 25χ2 κάθε μέρα εθνική οδό με 90χλμ/ώρα και παρκάρισμα κέντρο (~4λίτρα/100χλμ). Πρόβλημα εκτός από μια αστοχία στο δίσκο πλατό τον πρώτο χρόνο (450€) και διαρροή στο καπάκι της αντλίας πετρελαίου (5€) κανένα. Ούτε που έχει κάνει στα 110χιλχλμ δυναμικό καθαρισμό του dpf (ανάβει λαμπάκι και δεν σβήνεις με τίποτα).

Εγώ το πήρα πετρέλαιο γιατί δεν υπήρχε σημαντική διαφορά στην τιμή αγοράς με το αντίστοιχο βενζίνης και από τον πρώτο χρόνο κερδίζω χρήματα με την διαφορά του κόστους στο καύσιμο ~5€/100χλμ και τα τέλη κυκλοφορίας 0€ ένατι 100+€. Τώρα αν κάποια στιγμή βγάλει ότι θέλει αλλαγή το dpf (σημείωση: πλέον στα βενζινοκίνητα υπάρχει το gpf) έχει περίπου 500€, θα το αλλάξω. Φίλος άλλαζε καταλύτη κάθε 80χιλχλμ στο βενζινοκίνητο του =300€.

 

Υ.Γ. Αυτό που έχω καταλάβει δεν είναι ότι είναι ακατάλληλα για χρήση μέσα στην πόλη, αλλά για χρήση με σύντομες διαδρομές. Έχω δύο φίλους ταξιτζήδες με dpf, αυτοί οι δύο δεν το έχουν αφαιρέσει έχω κι άλλους που το αφαίρεσαν για οικονομία, και δεν έχουν κανένα πρόβλημα παρά τα 350χιλχλμ και 290χιλχλμ που έχουν. Κάθε τόσο το δικό μου (περίπου μια ανά ένα τεπόζιτο ~700-900χλμ) ανεβάζει την κατανάλωση όποτε επιλέξει αυτό και καθαρίζει το dpf.

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/8/2021 στις 12:11 ΠΜ, pkaramol είπε

Το yaris hybrid δίνει 4.0lt/100km (WLTP πάντα) μέσο κύκλο. Μια εκτίμηση θα ήταν 4.2-4.3 για κύκλο πόλης κάτι το οποίο επιβεβαιώνουν (πάνω κάτω) διάφορες δοκιμές. π.χ. αυτή. Αλλά ας υποθέσουμε ότι είναι 4.0 ο κύκλος πόλης του (αποκλείεται πρακτικά)

Mέσες τιμές diesel / αμόλυβδης 95 για Αττική, από εδώ.

Κόστος χρήσης Yaris Hybrid στην πόλη

4.0 x 1.663 = 6.652 ευρώ / 100km 

Κόστος κλήσης Renault Clio Blue dCi στην πόλη (παίρνω το άνω όριο του WLTP spec)

5.0 x 1.377 = 6.885 ευρώ / 100km

Το λάθος που φαίνεται να έχω κάνει στον παραπάνω υπολογισμό είναι το εξής:

Ενώ όλα τα 100% βενζινοκίνητα έχουν προφανώς μεγαλύτερο κύκλο πόλης, το yaris "αδικείται" (σκόπιμα τα εισαγωγικά) γιατί ΜΕΣΑ στην πόλη είναι που διαπρέπει. Αναφέρονται τιμές της τάξης των 3.8lt/100km (αν έχει κάποιος ιδία εμπειρία ας επιβεβαιώσει / διαψέυσει)

(η δοκιμή στην οποία παραθέτω το link μιλάει για ΜΕΣΟ κύκλο 4.2, όχι ΠΟΛΗΣ)

Και ναι @filarhos αυτό ακριβώς είναι το θέμα μου, οι πολλές συχνές μικρές σύντομες διαδρομές (εξ' ού και πάει άκλαυτη η ιδέα του diesel με βάση όσα χρήσιμα παρέθεσαν και πολλοί φίλοι εδώ μέσα)

Y.Γ. 1: Ο επίσημος κύκλος πόλης από την Toyota (δε μπορώ να το βρώ στο site, αλλά σε διάφορα άρθρα όπως αυτό - και κάποια άλλα πέτυχα) μιλάει για 2.9lt/100km αλλά οκ ας είμαστε σοβαροι, δε γίνονται αυτά.

Υ.Γ. 2: Αν και αυτό το βίντεο δείχνει στην πράξη κάποια εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Επεξ/σία από pkaramol
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς οι πολλές μικρές διαδρομές κάνουν κακό σε όλα... Αλλά τι να κάνεις;

 

 

Στα πετρελαιοκίνητα που έχουν το dpf μπουκώνει και στα καινούρια βενζινοκίνητα με το gpf φαντάζομαι το ίδιο θα συμβαίνει... Ενδεχομένως να μειώνεται και η διάρκεια ζωής του καταλύτη γιατί δεν προλαβαίνει να στεγνώσει από την υγρασία που μένει μέσα και σκουριάζει  (λύση ο κεραμικός; ) 

Επιπλέον πρόβλημα είναι ότι τα καινούρια έχουν τα περισσότερα turbo. Δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ούτε να κρυώσει η τουρμπίνα σε καμία διαδρομή, δηλαδή να κάνει κύκλο λειτουργίας. Το ίδιο συμβαίνει σε λάδια και βαλβολίνες...

 

Υ.Γ. Επιπλέον μείον είναι και η αυξημένη κατανάλωση... Για αρκετό καιρό οι διαδρομές μου ήταν 15-20 λεπτών 5-6χλμ στην κίνηση, αναλόγως εποχής δεν προλάβαινε ούτε το νερό να ζεσταθεί. Και φυσικά είχα +25% μεγαλύτερη κατανάλωση...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/9/2021 στις 10:01 ΠΜ, filarhos είπε

Δυστυχώς οι πολλές μικρές διαδρομές κάνουν κακό σε όλα... Αλλά τι να κάνεις;

 

 

 

 

εκτός από τα ηλεκτρικά , δεν έχουν λάδια να γυρνάνε αυτά ....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτσι για τη συζήτηση κατέληξα στο Yaris Hybrid.

Aν έχουμε κάναν κάτοχο στη συζήτηση ας γράψει εντυπώσεις ή με PM αν θεωρείται εκτός topic μια τέτοια κουβέντα.

Επίσης ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ έρχεται Ελλάδα (μου είπαν) 15 Νοέμβρη άρα παράδοση 1η Δεκέμρη. Γενικά τι καθυστερήσεις έχετε βιώσει (αγοραστές Yaris) κατά τις παραγγελίες?

Επεξ/σία από pkaramol
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έρθει το εργαλείο , ο λαός απαιτεί φωτογραφίες

Από καθυστερήσεις , ανάλογα τον φόρτο του λιμανιού , τα υπόλοιπα πλέον γίνονται μέσω ιντερνετ. Τις προηγούμενες μέρες είδα φωτογραφία ξεφόρτωμα 1500 αυτοκίνητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, pkaramol είπε

αν θεωρείται εκτός topic μια τέτοια κουβέντα.

φυσικά και είναι εκτός ,(νήμα για υγραέριο?), αλλά εννοείται άνοιξε θέμα ή σε κάποιο ποιο σχετικό νήμα αντίστοιχο βάλε φωτό :)

Επεξ/σία από korakios
link
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Στις 9/7/2021 στις 3:51 ΜΜ, vaggooss είπε

Το δικό μου είναι skoda του 2005 μοντέλο και με είχε ρωτήσει το 2014 ο μάστορας μου αν θέλω να ψεκάζει και βενζίνη αν και δεν χρειάζεται οπότε του είπα όχι. Δεν ψεκάζει ποτέ αλλά μου είπε καλό είναι κάποιες φορές να το βάζω να δουλεύει λίγο και στην βενζίνη και το εφαρμόζω ειδικά αν πάω ταξίδι.ο φίλος ποιο επάνω έγραψε ότι κάνει κάθε μέρα 50 χιλιόμετρα οπότε θεωρώ είναι μονόδρομος για αυτόν. Για τα μπεκ δεν θυμάμαι να σου πω το μόνο που άλλαξα σίγουρα είναι τα μπουζί μετά από κάποια χιλιόμετρα που ήταν ούτος η άλλος για αλλαγή και έβαλα ποιο ακριβά για να αντέχουν από ότι μου είπε.

Φίλε έχω το vectra του 2005  το 1600 το απλό 16βάλβιδο έμεσου ψεκασμού. Του έχω βάλει το απλό σύστημα χωρίς ψεκασμούς όταν γυρίσει υγραέριο. Απίστευτο κέρδος.

Σε απλά μοτέρ μην ακούς ψεκασμούς , δεν χρειάζονται. Ένα θα σου πω. Πριν 2-3 μέρες έσπασα το φράγμα των 200.000 χιλιομέτρων με υγραέριο και 328.000 στο κοντέρ με τις ίδιες βαλβίδες. Μηχανή δεν έχει ανοιχτεί λαδάκι 10/40 από το lidl κάθε 7.000 χιλιόμετρα μαζί με το φίλτρο , το οποίο λάδι βγάζω όπως το βάζω χωρίς συμπλήρωμα άντε να λείπουν 100-150 cc.

Μπουζί βάζω τα απλά τα δικά του και δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/9/2021 στις 12:15 ΠΜ, pkaramol είπε

Έτσι για τη συζήτηση κατέληξα στο Yaris Hybrid.

Aν έχουμε κάναν κάτοχο στη συζήτηση ας γράψει εντυπώσεις ή με PM αν θεωρείται εκτός topic μια τέτοια κουβέντα.

Επίσης ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ έρχεται Ελλάδα (μου είπαν) 15 Νοέμβρη άρα παράδοση 1η Δεκέμρη. Γενικά τι καθυστερήσεις έχετε βιώσει (αγοραστές Yaris) κατά τις παραγγελίες?

Αν ισχύει αυτό, είσαι τέρμα κωλόφαρδος γιατί στην Τογιότα που πήρα εγώ το Κορόλλα μου είπαν πως τα Yaris που παραγγέλνουν τώρα πάνε για παράδοση Μάρτιο. Νοέμβριο ήταν η παράδοση για όσους είχαν παραγγείλει πριν το καλοκαίρι, μήπως το δικό σου είναι απο καμία ακύρωση;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...