Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, jp77s είπε

Προσωπικά σιώπησα γιατί δεν έχω καμία όρεξη να σε παρακαλάω να δώσεις κάποια στοιχεία για όσα υποστηρίζεις και αυτά τα λίγα που λες να σου τα βγάζουμε με το τσιγγελι. Αν βαριέσαι να ασχοληθείς, μην ασχολείσαι. Στείλε μας τουλάχιστον το report από το προσεχές meetong σου μήπως και ξεστραβωθουμε.

Δημοσίευσα παραπάνω επιστημονική δημοσίευση από Fire Safety journal. Tην διάβασες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Δημοσίευσα παραπάνω επιστημονική δημοσίευση από Fire Safety journal. Tην διάβασες;

Έχεις ποστάρει 10 μηνύματα και έβαλες 1 link. Άλλος χρήστης εγραψε 2 γραμμές και εδωσε 1 link με βίντεο προσφέροντας περισσότερη ουσία στη συζήτηση από οτι εσυ (προσωπική άποψη). Δεν χρειάζεται να μου υπενθυμίσεις ότι δεν θες να μας τα δίνεις όλα στο πιάτο. Το θυμάμαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς ζούμε στην εποχή που όλοι θέλουν εύπεπτα βίντεο για να βγάλουν το ποπ-κορν να τα παρακολουθήσουν, τη στιγμή που η ουσία βρίσκεται σε τεχνικά και επιστημονικά κείμενα που θέλουν πραγματικα πολλές ώρες αφιερωμένες για να κατανοήσεις τί παίζει.

Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αφιερώσει χρόνια από τη ζωή τους για να περιγράψουν και να τεκμηριώσουν τον κίνδυνο - για πολλά σενάρια και περιπτώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω απορω για ποιον λογο συζητατε για το κατα ποσο ειναι ασφαλη η υγραεροκινηση από την στιγμή που ειναι εγκεκριμενη με προτυπα και ΙSO. Θα το ξαναπω: ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΙ.

 

αν ειναι ετσι μην μπαινετε σε αεροπλανο.. εχετε δει ποσο επικινδυνο ειναι αν πεσει. Απλα ελεος με την λογικη μερικων. Αν εχουν τηρηθει ολοι οι κανονες ασφαλειας στην εγκατασταση, στην συντηρηση αλλα και στην υλοποιηση, εισαι το ιδιο ασφαλης οσο με οποιοδηποτε αλλο μεταφορικο μεσο. Αμαξια παιρνουν φωτια απο βραχυκυκλωμα του βλακα του ηλεκτρολογου, απο μη-σφυξιμο καποιου κολάρου στην αντλια βενζινης, απο απο απο απο απο. Αν ο μαστορας σας ειναι κεφτες, ε φταις, αν το πας σε αυτον.Ανεξαρτητος οχηματος, καυσιμου, βλαβης.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, kallair είπε

Εγω απορω για ποιον λογο συζητατε για το κατα ποσο ειναι ασφαλη η υγραεροκινηση από την στιγμή που ειναι εγκεκριμενη με προτυπα και ΙSO. Θα το ξαναπω: ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΙ.

αν ειναι ετσι μην μπαινετε σε αεροπλανο.. εχετε δει ποσο επικινδυνο ειναι αν πεσει. Απλα ελεος με την λογικη μερικων. Αν εχουν τηρηθει ολοι οι κανονες ασφαλειας στην εγκατασταση, στην συντηρηση αλλα και στην υλοποιηση, εισαι το ιδιο ασφαλης οσο με οποιοδηποτε αλλο μεταφορικο μεσο. Αμαξια παιρνουν φωτια απο βραχυκυκλωμα του βλακα του ηλεκτρολογου, απο μη-σφυξιμο καποιου κολάρου στην αντλια βενζινης, απο απο απο απο απο. Αν ο μαστορας σας ειναι κεφτες, ε φταις, αν το πας σε αυτον.Ανεξαρτητος οχηματος, καυσιμου, βλαβης.

Η προκαταληψη καποιων οδηγει σε λαθος συμπερασματα .Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/9/2018 στις 2:53 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Δημοσίευσα παραπάνω επιστημονική δημοσίευση από Fire Safety journal. Tην διάβασες;

Η δημοσίευση δέν έχει σχέση με αυτό που θέλεις να αποδείξεις.

Αναφέρει επι χάρτου σενάρια για ένα γκαράζ. Θα μπορούσε πχ να κάνει τα ίδια σενάρια με βενζίνη ή με αεροπλάνο που πέφτει πάνω στην βουλή ή με αυτοκίνητα που κάηκαν στην πυρκαγιά του Ματιού.

Δέν αναφέρει σύγκριση με βενζίνη ή κάτι άλλο που να αποδυκνύει οτι το LPG είναι καλύτερο - χειρότερο ή ίδιο με την βενζίνη.

Φυσικά δέν αντιλέγω οτι θα υπάρχουν άλλες μελέτες, πιο σχετικές με αυτό που θέλεις να αποδείξεις.

Επεξ/σία από teachertza
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη εχω γραψει αρεκτα εδω σχετικα μετην υγαεροκινηση (εχω σε τρια αμαξια στην οικογενεια) σημερα μου δημιουργηθηκε μια απορια απο απαντηση καποιου που εργαζεται σε εγκαταστατη που εχω βαλει κι εγω . 
Πιο συγεκριμενα :

Απο οτι ξερω μονο η Lovato(δεν εχω lovato) εχει επισημο δικτυο συνεργατων.

Τον ρωτησα αν υπαρχει διαφορα σε θεμα εγγυησης και εξυπηρετησης μετα την εγγυηση απο καποιον που ανηκει  επισημο δικτυο απο ενα αδειουχο καλοεγκαταστατη μου ειπε οτι θα το μαθω ...οταν χρειστει ...

Προσωπικη αποψη ευτυχως δεν χρειστηκε να εχω 

Υπαρχει μια ομαδα σε facebook που ειμαι μελος αν θελει καποιος κατι πιο πολυ.

 

https://www.facebook.com/groups/ygraeriokinisi/?ref=bookmarks

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας και απο εμενα. Εχω μια 66lt δεξαμενη και οταν τοποθετηθηκε ο μηχανικος μου τοτε, μου ειχε πει πως περνει 52,4 με 52, 6 lt αεριου. Θα χρησιμοποιησω την λεξη αμετρητες , για τις φορες που στο γεμισμα απο αδειανη δεξαμενη , (με κοβει ο αυτοματισμος και γυριζω στην βενζινη) μου εχουν βαλει απο 53 εως 55,7 λιτρα!. Για μενα ειναι συστηματικη κλοπη απο παρα πολλα πρατηρια.

Οταν σε καινουριο πρατηριο της ΕΤΕΚΑ εβαλα 55,3 λιτρα καλεσα τον υπευθυνο να διαμαρτηρηθω και να προειδοποιησω πως αλλη φορα δεν θα το αφησω ετσι και θα κανω καταγγελεια. Αυτος θορυβημενος μου εδειξε το αποτελεσμα του ελεγχου που ειχε γινει την προηγουμενη μερα απο υπαλληλους της Νομαρχιας και οταν του ειπα πως θα καταγγειλω και αυτους μαζι , αρχισε να λεει ανοησιες στην αρχη και μετα σωπασε. Μετα απο τρεις μηνες ξαναεβαλα στο ιδιο πρατηριο αεριο (παντα βαζω οταν η δεξαμενη μου ειναι εντελως αδεια) πιστευοντας πως θα ειχαν συμορφωθει και τοτε ειδα μια αλλη κομπινα του πρατηριουχου. Ναι μεν εβαλε 52,7 λιτρα κατι που το θεωρησα αποδεκτο , ΟΜΩΣ τα συνολικα χιλιομετρα με τις ιδιες ακριβως συνθηκες καταναλωσης του καυσιμου μειωθηκαν απο 425 κατα μεσο ορο που παντα τσεκαρω με τον χιλιομετρο μετρητη του αυτοκινητου -ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ- κατα 75 χιλιομετρα. Οποτε δεν ξαναπαω εκει και τελος (ενας ακομα παρατηριουχος στην μαυρη λιστα μου) . Ασε που δεν ειναι ευκολο στην δευτερη περιπτωση να αποδειξω οτι με κλεβουν .. Αυτα για τους νεοτερους της υγραεριοκινησης ,,μιας και εχω τετοιο συστημα απο το 2008.Δεκτες παρατηρησεις και σχολια!.

Επεξ/σία από AnasKapa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν είχα το Όπελ είχα διάφορα έως και 5 λίτρα ανά γεμίσματα 

Πχ στο 1 γέμιζε 38 λίτρα, στο επόμενο 43, μετά για 7 8 γεμίσματα στα 38 έπειτα πάλι 1 2 στα 43 και πάει λέγοντας.

Διαφορά στα χλμ βγάζει δικαιολογημένη, αν κάνεις πολλά μέσα σε πόλη/κίνηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια καλή αρχή οδηγικής παιδείας στα εναλλακτικά καύσιμα, θα ήταν να μάθουν πρώτα οι περισσότεροι οδηγοί τί είναι το καύσιμο που καίνε.

Με εξαίρεση λίγους που το έχουν ψάξει, οι περισσότεροι που έχουν βάλει υγραέριο, δεν γνωρίζουν καν τη διαφορά υγραερίου και φυσικού αερίου και τί μείγμα είναι αυτό που καίει το αμάξι τους και από ποιά κύρια φυσικά χαρακτηριστικά διέπεται η ύπαρξή του.

Όταν γίνει αυτό, μπορούμε να μιλήσουμε για τους κινδύνους πιο εμπεριστατωμένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε τον κόπο και γράψε μας όλα αυτά που θέλεις να πεις με μισόλογα εδώ και μερικές σελίδες. Όσοι έχουν άποψη στο θέμα την γράφουν χωρίς μισόλογα. Εμείς οι απλοί άνθρωποι ούτε γνώσεις έχουμε ούτε χρόνο για να βρούμε και να καταλάβουμε αυτά που λες. Ετσι λοιπόν σε παρακαλώ ενημέρωσε μας πλήρως και ξεκάθαρα για όλα αυτά που λες. Αλλιώς άσε μας στην άγνοια μας γιατί έτσι όπως μιλάς δεν προσφέρεις τίποτα στη συζήτηση, και συζητάμε εδώ για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον και όχι για να δείξουμε ποιος γνωρίζει περισσότερα. Φιλικα παντα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφω αυτά, διαπιστώνοντας ότι το μεγάλο μέρος του κόσμου αγνοεί πολύ βασική πληροφορία, οπότε τούς κάθεται «βαριά» η επιστημονική γνώση. Όταν επεξεργαστούν όλοι την παρακάτω πληροφορία, μπορεί να γίνει πιο ολοκληρωμένη συζήτηση.


"
Τι είναι το υγραέριο;

Το υγραέριο ή LPG (Liquefield Petroleum Gas) παράγεται από το πετρέλαιο κατά τη βιομηχανική επεξεργασία διύλισής του και αποτελείται κυρίως από προπάνιο. Το υγραέριο είναι βαρύτερο του αέρα (1,6 έως 2,1 φορές), δε διαχέεται στην ατμόσφαιρα και σε ενδεχόμενο διαρροής συγκεντρώνεται χαμηλά στο έδαφος, γι’αυτό είναι πολύ επικίνδυνο να προκαλέσει έκρηξη. Η θερμοκρασία ανάφλεξης του LPG είναι στους 480 βαθμούς Κελσίου, όταν στη βενζίνη είναι γύρω στους 300 βαθμούς Κελσίου και στο πετρέλαιο είναι στους 220 βαθμούς Κελσίου.

Τι είναι το φυσικό αέριο;

Το φυσικό αέριο ή CNG (Compressed Natural Gas), όπως υποδηλώνει και η ονομασία του προέρχεται από την φύση και εξάγεται από γεωτρήσεις, σε αντίθεση με το LPG που είναι παράγωγο του πετρελαίου. Το CNG αποτελείται κυρίως από μεθάνιο και είναι ελαφρύτερο από τον ατμοσφαιρικό αέρα κατά 0,6 φορές. Έτσι διαφεύγει προς τα πάνω και διαχέεται εύκολα στην ατμόσφαιρα σε αντίθεση με το βαρύτερο LPG. Η θερμοκρασία ανάφλεξής του είναι υψηλότερη έναντι των άλλων καυσίμων, στους 650 βαθμούς Κελσίου."

http://www.autogreeknews.gr/autokinita-fusikou-aeriou-aeriokinisi/6940-ygraerio-kinisis-lpg-i-fysiko-aerio-cng-ti-einai-kai-pou-diaferoun

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Μια καλή αρχή οδηγικής παιδείας στα εναλλακτικά καύσιμα, θα ήταν να μάθουν πρώτα οι περισσότεροι οδηγοί τί είναι το καύσιμο που καίνε.

Με εξαίρεση λίγους που το έχουν ψάξει, οι περισσότεροι που έχουν βάλει υγραέριο, δεν γνωρίζουν καν τη διαφορά υγραερίου και φυσικού αερίου και τί μείγμα είναι αυτό που καίει το αμάξι τους και από ποιά κύρια φυσικά χαρακτηριστικά διέπεται η ύπαρξή του. 

Όταν γίνει αυτό, μπορούμε να μιλήσουμε για τους κινδύνους πιο εμπεριστατωμένα.

Σωστό είναι αυτό που λες και επεκτείνεται σε όλους τους τομείς πάνω στον τομέα ΟΔΗΓΗΣΗ. Γιατί, ξέρει κανένας τι διαφορά έχει η Βενζίνη από το Πετρέλαιο, και τι διαφορές έχει ο κινητήρας Otto (αλίμονο κι αν ξέρει τι είναι!) από τον Diesel? Ξέρει κανένας τι είναι ο συμπλέκτης, ο πολλαπλασιαστής, τι δουλειά κάνουν οι βαλβίδες, η πεταλούδα, τα μπουζί...γιατί ο diesel δεν έχει μπουζί...και πάει λέγοντας...

Όσον αφορά τους κινδύνους, ό,τι κίνδυνο αντιμετωπίζεις με την βενζίνη, αντιμετωπίζεις και με το υγραέριο. Πυροσβεστήρα ποιος έχει αναγωμωμένο και πάνω από κιλό στο αμάξι του (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο, ηλεκτρικό, δεν έχει σημασία) να βλέπω χεράκια να σηκώνονται!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην τα λες έτσι απότομα φίλε και στεναχωρείς τους ειδικούς της αυτοκίνησης στο φόρουμ. :D

Το 99% των οδηγών με υγραέριο δεν εχουν καν πυροσβεστήρα στο αυτοκίνητο και αν έχουν, είναι παλιός και σε μη λειτουργική κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχετε υπόψιν , ότι το μείγμα αλλάζει με τον καιρό , άλλο βάζετε χειμώνα και άλλο το καλοκαίρι , αλλάζει η αναλογία του ... 

Επίσης παίζει ρόλο και η εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος καθώς και η πίεση της "αντλίας"  , καθώς και η οδήγηση σας , δεν οδηγάτε πάντα το ίδιο , δεν είστε πάντα στη κίνηση κτλ κτλ 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...