Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

6€ βγαίνουν τα μεταφορικά και ο Κινέζος μάλλον δέχεται να τα πληρώσει. Αλλά νιώθω λίγο ξεκρέμαστος στέλνοντας το αντικείμενο και περιμένοντας ΜΕΤΑ και με την ελπίδα ότι δεν θα σκαρφιστεί καμιά ιστορία, να δω το ΑΝ θα κάνει το refund.

 

Αυτή είναι η διαδικασία; Το στέλνεις πίσω, περιμένεις να το παραλάβει και να σου κάνει το refund?

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

6€ βγαίνουν τα μεταφορικά και ο Κινέζος μάλλον δέχεται να τα πληρώσει. Αλλά νιώθω λίγο ξεκρέμαστος στέλνοντας το αντικείμενο και περιμένοντας ΜΕΤΑ και με την ελπίδα ότι δεν θα σκαρφιστεί καμιά ιστορία, να δω το ΑΝ θα κάνει το refund.

 

Αυτή είναι η διαδικασία; Το στέλνεις πίσω, περιμένεις να το παραλάβει και να σου κάνει το refund?

 

Κι εγώ αν θυμάμαι καλά 6 ευρώ μου είχαν βγει τα μεταφορικά για συστημένο για κάτι RAM που είχα επιστρέψει σε Κίνα.

Μια χαρά μου είχε έρθει το refund μετά από κάνα 20ήμερο νομίζω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά να σας ρωτήσω, εσείς είστε ικανοποιημένοι με τις αγορές σας από το ebay; Και για τι αγορές το χρησιμοποιείται κυρίως; Γιατί εγώ με τις τελευαίτες αγορές ξενέρωσα λίγο. Πήρα ένα μικρό φωτιστικό για διάβασμα το βράδυ, έναν φορτιστή/θήκη για ps3 controllers και ένα ps3 controller και όλα μου εμφάνισαν προβλήματα πάνω στις 2 βδομάδες. Είτε σημαντικά είτε λιγότερο σημαντικά αλλά με έβαλαν σε σκέψεις αν είναι να ξανακάνω αγορά σε τέτοια προιόντα να προτιμήσω τα αυθεντικά της εταιρίας παρά τα φτηνιάρικα της κίνας.

Εγω ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος...απλα θελει αρκετο διαβασμα πριν αγορασω κατι για μενα προσωπικα...ποτε δεν ημουν αγοραστης της στιγμης (impulse buyer)..και γενικα αποφευγω τα κινεζικα συνηθως εκτος και αν ειναι επωνυμα πχ xiaomi lenovo κλπ

Δημοσ.

καλησπερα. Μια ερωτηση καθως δεν μου εχει ξανασυμβει

 

ειχα παραγγειλει απο εβαυ ενα mp3 player αυτοκινητου

περασε ο χρόνος που έλεγε, περασαν και 20 μερες ακομα και εκανα τη διαδικασία

open request ...I haven't received it yet.

 

αυτο το έχω ξανακανει στο παρελθόν 4-5 φορές (στο συνολο πανω απο 100 παραγγελιων) που παλι δεν ειχαν ερθει τα προιοντα.

και ο πωλητης μου είχε επιστρεψει κατευθείαν τα χρήματα

 

Τωρα ο πωλητης επικοινωνησε λεει με το customer support και περιμενουμε απαντηση. Αυτο καταλαβα τουλαχιστον

Seller contacted Customer Support. Awaiting response

 

Καλα εχω καταλαβει; Περιμενω να μου πουν τι θα γίνει; Εχει περασει μια βδομαδα απο τοτε και δεν εχω καποια εξελιξη

Τι πρεπει να κανω; να περιμενω;

 

ευχαριστω εκ των προτέρων

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οχι. είναι ενα mp3 της πλακας με δωρεαν μεταφορικά. 10 ευρω εχει. Και να χασω τα χρηματα δε τρεχει κατι, αλλα να ξερω αν είναι να παραγγειλω αλλο

 

πηγαινοντας στη σελιδα της αγοράς μου βγάζει το μηνυμα

 

This purchased item information is no longer available.There are a number of reasons why this information isn't available. The most common reason is that item details for purchases are not kept for more than 90 days

 

90 μερες δεν εχουν περασει παντως.

 

Τι σημαινει το οτι εχει ενημερωσει το customer support; προσπαθει να τα γλυτωσει λες;

Επεξ/σία από georgalasg
Δημοσ.

Τι σημαινει το οτι εχει ενημερωσει το customer support; προσπαθει να τα γλυτωσει λες;

 

Αν το έχει στείλει χωρίς tracking no. και δήλωσες ότι δεν παρέλαβες, δεν γλυτώνει με τίποτα το refund.

Δημοσ.

Υπάρχει σελίδα που κάνει αποστολές προϊόντων από το ebay όταν ο πωλητής στέλνει μόνο Αγγλία;

Δηλαδή το πακετο να πάει σε ταχυδρομική θυρίδα (εικονική) και μετά την παραλαβή η εταιρεία/σελίδα να στείλει το πακετο με το ανάλογο αντίτιμο.. ;

Έχετε δοκιμάσει κάποια;

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Μου ήρθε χαλασμένο προιόν που όμως ήταν πολύ φτηνό οπότε βαριέμαι να μπλέκω με επιστροφές κτλ. Έκανα αρνητική κριτική και μου έστειλε μήνυμα να αναθεωρήσω την κριτική και να μου επιστρέψει τα χρήματα πίσω. Δέχτηκα και μου είπε πως έστειλε τα χρήματα οπότε τώρα είναι σειρά μου να αναθεωρήσω. Δεν θυμάμαι πόσο είχα στον λογαριασμό αλλά και πάλι κλάιν γιατί το ποσό ήταν αμελητέο. Το θέμα τώρα είναι. Να του παίξω πουστιά και να μην αλλάξω την κριτική; Τι λέτε εσείς;

Δημοσ.

Το σωστο ειναι αφου σου εδωσε πισω τα χρηματα , να τους αλλαξεις την κριτικη σου σε θετικη ;) , εκτος και αν το ηθελες το προιον και σε εβγαλε ας το πουμε καπως εξω απο το προγραμμα σου. ......

Δημοσ.

Μου ήρθε χαλασμένο προιόν που όμως ήταν πολύ φτηνό οπότε βαριέμαι να μπλέκω με επιστροφές κτλ. Έκανα αρνητική κριτική και μου έστειλε μήνυμα να αναθεωρήσω την κριτική και να μου επιστρέψει τα χρήματα πίσω. Δέχτηκα και μου είπε πως έστειλε τα χρήματα οπότε τώρα είναι σειρά μου να αναθεωρήσω. Δεν θυμάμαι πόσο είχα στον λογαριασμό αλλά και πάλι κλάιν γιατί το ποσό ήταν αμελητέο. Το θέμα τώρα είναι. Να του παίξω πουστιά και να μην αλλάξω την κριτική; Τι λέτε εσείς;

Απο την στιγμη που σου επέστρεψε τα χρήματα δεν υπάρχει και λογος για αρνητικο feedback.

Eγω προσωπικα θα το άλλαζα.

Δημοσ.

Βασικά εντάξει από την στιγμή που μου τα γύρισε δεν υπάρχει λόγος. Αλλά δεν μου κάθεται και καλό το να αλλάξω κριτική ενώ δεν ήταν καλό το προιόν. Απλά έπρεπε να το αφήσω όπως ήταν. Next time.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...