Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 minutes ago, l337 said:

Το ότι αλλάζει κάθε 72 ώρες αφορούσε την cosmote και μόνο (στους υπόλοιπους δεν γνωρίζω ακριβώς).
Με "το ότι συμβαίνει σε όλους" εννούσα ότι σε όλους αλλάζει ανα τακτά χρονικά διαστήματα (το "κάθε πόσο" εξαρτάται από τον isp)

παντως σε forthnet εχω δει ατομα με μηνες με την ιδια Ip και δεν θυμαμαι να ηταν static.σε forthnet συγκεκριμενα.και εγω για τους αλλους παροχους δεν ξερω τι ισχυει.

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Από σήμερα το απόγευμα έχω πρόβλημα με την σύνδεσή μου (CYTA).

Αναβοσβήνει συνεχώς (με πράσινο φως) το λαμπάκι του Broadband και είναι αναμμένα σταθερά (με πράσινο φως) το Power και το Wireless. (Thomson)

Δεν υπάρχει πάνω τηλέφωνο κουμπωμένο.

Για λίγη ώρα επανήλθε η σύνδεση, με το internet να σέρνεται και μετά από κάποια ώρα πάλι έπεσε.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει;

Σε τηλέφωνο που πήρα, μου είπαν ότι θα με καλέσει τεχνικός σε 3 ημέρες για να έρθει να δει τι γίνεται.

Παίζει να φταίει κάποιο καλώδιο ή η γραμμή;

Δημοσ.
12 hours ago, anaximandros said:

Από σήμερα το απόγευμα έχω πρόβλημα με την σύνδεσή μου (CYTA).

Αναβοσβήνει συνεχώς (με πράσινο φως) το λαμπάκι του Broadband και είναι αναμμένα σταθερά (με πράσινο φως) το Power και το Wireless. (Thomson)

Δεν υπάρχει πάνω τηλέφωνο κουμπωμένο.

Για λίγη ώρα επανήλθε η σύνδεση, με το internet να σέρνεται και μετά από κάποια ώρα πάλι έπεσε.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει;

Σε τηλέφωνο που πήρα, μου είπαν ότι θα με καλέσει τεχνικός σε 3 ημέρες για να έρθει να δει τι γίνεται.

Παίζει να φταίει κάποιο καλώδιο ή η γραμμή;

αν εχεις αλλο εξοπλισμο  δοκιμασε αν και δυσκολο να φταιει αυτος.

β.δοκιμασε με αλλο τηλεφωνικο καλωδιο.

γ.αν πιανουν τα χερια σου δοκιμασε κατανεμητη ή στην κεντρικη πριζα.

δ.ερχεται τεχνικος και βλεπει τι φταιει.μπορει κατι απεξω μπορει κατι σε σενα.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, poulinos είπε

αν εχεις αλλο εξοπλισμο  δοκιμασε αν και δυσκολο να φταιει αυτος.

β.δοκιμασε με αλλο τηλεφωνικο καλωδιο.

γ.αν πιανουν τα χερια σου δοκιμασε κατανεμητη ή στην κεντρικη πριζα.

δ.ερχεται τεχνικος και βλεπει τι φταιει.μπορει κατι απεξω μπορει κατι σε σενα.

Σε εξοπλισμό δεν έχω κάτι άλλο για δοκιμές.

Η καλωδίωση είναι εξωτερική και όχι εσωτερική μέσα σε τοίχους.

Ο τεχνικός που ήρθε, μου είπε ότι η καλωδίωση είναι ΟΚ σε εμένα και ότι στα 80 μέτρα υπάρχει βραχυκύκλωμα στη γραμμή. Μου είπε θα δηλώσει βλάβη στον ΟΤΕ για να το κοιτάξουν οι εκεί τεχνικοί. 

Χθες που μου έριξαν από τα κεντρικά την ταχύτητα για να προσπαθήσουν να συγχρονίσουν την γραμμή, έπιασε, αν και ήταν πάρα πολύ αργό σε ταχύτητες και μετά ξαναέπεσε. Αν το πρόβλημα ήταν το βραχυκύκλωμα κανονικά δεν θα έπρεπε να μην συνδεθεί καθόλου; Τώρα δεν έχω καθόλου σύνδεση.

Δημοσ.
4 minutes ago, anaximandros said:

Σε εξοπλισμό δεν έχω κάτι άλλο για δοκιμές.

Η καλωδίωση είναι εξωτερική και όχι εσωτερική μέσα σε τοίχους.

Ο τεχνικός που ήρθε, μου είπε ότι η καλωδίωση είναι ΟΚ σε εμένα και ότι στα 80 μέτρα υπάρχει βραχυκύκλωμα στη γραμμή. Μου είπε θα δηλώσει βλάβη στον ΟΤΕ για να το κοιτάξουν οι εκεί τεχνικοί. 

Χθες που μου έριξαν από τα κεντρικά την ταχύτητα για να προσπαθήσουν να συγχρονίσουν την γραμμή, έπιασε, αν και ήταν πάρα πολύ αργό σε ταχύτητες και μετά ξαναέπεσε. Αν το πρόβλημα ήταν το βραχυκύκλωμα κανονικά δεν θα έπρεπε να μην συνδεθεί καθόλου; Τώρα δεν έχω καθόλου σύνδεση.

το adsl μπορει να παιξει ακομα και με βραχυκυκλωμενη γραμμη ακομα και με τον εναν πολο.επισης εξαρτατε παντα τι βραχυκυκλωμα υπαρχει.ειναι το tip με το Ring. ειναι το tip με το ground.ειναι το tip με το tip απο αλλο καλωδιο?ολα σου δημιουργουν προβλημα μεν αλλα σε διαφορετικο βαθμο δε.απο τον παροχο σου ανεβασαν το Margin με σκοπο μηπως παιξεις εστω και λιγακι ωστε να εχεις ιντερνετ χωρις να σημαινει οτι δουλευει παντα ή οτι αμα δουλεψει 10 λεπτα  οτι θα παιζει συνεχεια.οποτε υπομονη .ο οτε λεει θεωρητικα 48 ωρες.πρακτικα....

Δημοσ.

Είμαι πελάτης cyta. Λόγω της συγχώνευσης με τη Vodafone ήρθαν τεχνικοί και μου άλλαξαν το router. Το ίδιο απόγευμα έπεσε η σύνδεση του ίντερνετ και του τηλεφώνου. Τηλέφωνο στη cyta, την επόμενη μέρα (Τρίτη) στέλνουν τεχνικό στο σπίτι, μου λέει η βλάβη είναι καλωδιακή και ότι θα ενημερώσουν τον ΟΤΕ. Κάθε μέρα επικοινωνία με cyta, μου έλεγαν αύριο θα έρθει ο ΟΤΕ. Πλέον, μια εβδομάδα χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο. Μίλησαν πριν από λίγο και μου είπαν αύριο θα μιλήσουν ξανά με ΟΤΕ. Επειδή είμαι άσχετος από αυτά, τι γίνεται ρε παιδιά; Με δουλεύουν; 

Δημοσ.

εδω και μερικες μερικες μερες ενω συνεχει παρακολουθω τον συνχρονισμο του ρουτερ στο 192.168.1.1 
και μια θα εχει 10.061, και μια 8360, σε adsl 2 plus και 2 φορες μου εχει τυχει να γυρισει σε Transmission mode ADSL_G.dmt.bis , γιατι γινεται αυτο;
και τωρα που μπηκα εχει συνχρονισει σε 6377 kbps

DSL/Internet status Up/Up
Transmission mode ADSL_G.dmt.bis
Downstream 6377 kbps
Upstream 992 kbps
SNR(Down/Up) 14.4/10.6 dB
Attenuation(Down/Up) 32/17.1 dB
CRC Errors(Down/Up) 1433/95
FEC Errors(Down/Up) 618/107311 

τι γινεται; 
το ειχα δηλωσει βλαβη εφαγε πανω απο 5 ημερες που το εψαχναν, μια μου ειχανε ανεβασει το κλειδωμα στο ρουτερ στο προφιλ 13,22 και μου συνχρονιζε στα 13400 και αλλες φορες ειχε παει στο 1244 , σε καθε περιπτωση εγω συνχρονιζα στα 10031 συνηθως. αλλα παντα σε adsl 2 plus transmission mode , τωρα γιατι αλλαζει σε adsl g.dmt.bis ? . 
το τρελο ειναι οταν κανουνε επανεκινηση απο το 13888 εκεινοι δεν κανουνε στο ρουτερ και δεν μηδενιζονται τα crc και fec errors απλα αλλαζει μονο ο συνχρονισμος. 
και επισης δεν παρατηρω στο ρουτερ να εχει κανει μονο του αποσυνδεση για να μηδενισει το crc errors και το fec errors. 
Τι παιζει εδω; . 
το μοντεμ μου ειναι το speedport entry 2i , και επισης εχω ups στο ρουτερ λετε να φταιει αυτο; 
αλλα επειδη την πατησα με προβλημα τασης δεν συνχρονιζε το ρουτερ και εκανε επανεκκινησεις συνεχεια λογω οτι δεν ειχα ρευμα παλια και το ειδα , τωρα δεν εχω θεμα με αποσυνχρονιμους. 
τι να κανω; να μπω στο ρουτερ μεσα και να αποτικαρωτο adsl g.dmt.bis ? , γινεται; ή αμα το κανω θα εχω προβληματα; . λεω να το ξανα δηλωσω βλαβη. αλλα παλια τα ιδια με βλεπω μετα . 
κατι αλλο λετε να φταιει το καλωδιο του οτε εξωτερικα ; ή καμια σχεση; αμα εφταιγε αυτο δεν θα ειχα καθολου ιντερνετ και τηλεφωνο ετσι δεν ειναι; .
 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fotodv7 είπε

Είμαι πελάτης cyta. Λόγω της συγχώνευσης με τη Vodafone ήρθαν τεχνικοί και μου άλλαξαν το router. Το ίδιο απόγευμα έπεσε η σύνδεση του ίντερνετ και του τηλεφώνου. Τηλέφωνο στη cyta, την επόμενη μέρα (Τρίτη) στέλνουν τεχνικό στο σπίτι, μου λέει η βλάβη είναι καλωδιακή και ότι θα ενημερώσουν τον ΟΤΕ. Κάθε μέρα επικοινωνία με cyta, μου έλεγαν αύριο θα έρθει ο ΟΤΕ. Πλέον, μια εβδομάδα χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο. Μίλησαν πριν από λίγο και μου είπαν αύριο θα μιλήσουν ξανά με ΟΤΕ. Επειδή είμαι άσχετος από αυτά, τι γίνεται ρε παιδιά; Με δουλεύουν; 

Welcome to the club!

Και εγώ στην αναμονή είμαι για το τι θα πει ο ΟΤΕ, αφού γίνει έλεγχος. Δεν μου άλλαξαν ρούτερ.

Πρέπει να έχει αλλάξει και η ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού. Ο δικός μου στην CYTA έβγαινε κάθε 1η του μήνα και τώρα με την Vodafone βγαίνει στις 15.

Ελπίζω μόνο μην τύχει και χρεωθώ τίποτα "εργασίες" της γραμμής σε κανένα λογαριασμό και αρχίσω και τους σιχτιρίζω...

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, anaximandros είπε

Welcome to the club!

Και εγώ στην αναμονή είμαι για το τι θα πει ο ΟΤΕ, αφού γίνει έλεγχος. Δεν μου άλλαξαν ρούτερ.

Πρέπει να έχει αλλάξει και η ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού. Ο δικός μου στην CYTA έβγαινε κάθε 1η του μήνα και τώρα με την Vodafone βγαίνει στις 15.

Ελπίζω μόνο μην τύχει και χρεωθώ τίποτα "εργασίες" της γραμμής σε κανένα λογαριασμό και αρχίσω και τους σιχτιρίζω...

Εγώ τους είπα να μη τολμήσουν να μου στείλουν ολόκληρο λογαριασμό τον επόμενο μήνα και μου είπαν ότι θα αφαιρεθούν οι μέρες που δεν έχω υπηρεσίες. 

Από πότε είσαι χωρίς υπηρεσίες εσύ; 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, fotodv7 είπε

Εγώ τους είπα να μη τολμήσουν να μου στείλουν ολόκληρο λογαριασμό τον επόμενο μήνα και μου είπαν ότι θα αφαιρεθούν οι μέρες που δεν έχω υπηρεσίες. 

Από πότε είσαι χωρίς υπηρεσίες εσύ; 

Από Κυριακή μεσημέρι.

Δημοσ.
Στις 8/4/2019 στις 3:11 ΜΜ, poulinos είπε

δεν συμβαινει σε ολους τους παροχους.σε Forthnet εχω κλεισει και 20 και 30 ημερες με την ιδια Ip χωρις disconnects.

Δηλαδή είναι φυσιολογικό κάθε 2-3 μέρες να κάνει επανεκκίνηση το ρούτερ? 

Στο συνεργείο έχω συναγερμό και κάμερες και όποτε κανει επανεκκίνηση μένω στον αέρα. Ακόμη και το βράδυ έχει γίνει αυτό.

Κάνει γύρω στα 5-7 λεπτά να συγχρονίσει ξανά.

Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να φτιάξει?

Πριν το γυρίσουν σε voip δεν είχα τέτοια προβληματα.

Δημοσ.
1 hour ago, pavloa said:

Δηλαδή είναι φυσιολογικό κάθε 2-3 μέρες να κάνει επανεκκίνηση το ρούτερ? 

Στο συνεργείο έχω συναγερμό και κάμερες και όποτε κανει επανεκκίνηση μένω στον αέρα. Ακόμη και το βράδυ έχει γίνει αυτό.

Κάνει γύρω στα 5-7 λεπτά να συγχρονίσει ξανά.

Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να φτιάξει?

Πριν το γυρίσουν σε voip δεν είχα τέτοια προβληματα.

κανονικα δεν πρεπει να κανει restart ο εξοπλισμος αλλα αν ειναι οπως το λενε θα πρεπει να σβηνει το ppp/internet και να ξαναναβει. μιλα μαζι τους να σου πουν αν ειναι πραγματι αλλαγη ip ή αν εχει θεμα το ρουτερ.γιατι το να κανει restart ο εξοπλισμος το θεωρω εκτος πραγματικοτητας.το να χασει ppp και να ξαναπαρει ip μπορει να γινει γρηγορα αλλα το να κανει Reboot ειναι πολυ χρονοβορα διαδικασια συν οτι μπορει να σου κανει και προβλημα στο εσωτερικο δικτυο λογω οτι χανεις τον Dhcp κτλ. οποτε μηπως απλα το ρουτερ δεν παιζει σωστα?

11 hours ago, fotodv7 said:

Είμαι πελάτης cyta. Λόγω της συγχώνευσης με τη Vodafone ήρθαν τεχνικοί και μου άλλαξαν το router. Το ίδιο απόγευμα έπεσε η σύνδεση του ίντερνετ και του τηλεφώνου. Τηλέφωνο στη cyta, την επόμενη μέρα (Τρίτη) στέλνουν τεχνικό στο σπίτι, μου λέει η βλάβη είναι καλωδιακή και ότι θα ενημερώσουν τον ΟΤΕ. Κάθε μέρα επικοινωνία με cyta, μου έλεγαν αύριο θα έρθει ο ΟΤΕ. Πλέον, μια εβδομάδα χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο. Μίλησαν πριν από λίγο και μου είπαν αύριο θα μιλήσουν ξανά με ΟΤΕ. Επειδή είμαι άσχετος από αυτά, τι γίνεται ρε παιδιά; Με δουλεύουν; 

θεωρητικα ο οτε λεει 48 ωρες για αποκατασταση βλαβης.στην πραξη εδω και 6-7-8 μηνες ολες  οι βλαβες τραβανε πολυ περισσοτερο.

9 hours ago, fotodv7 said:

Εγώ τους είπα να μη τολμήσουν να μου στείλουν ολόκληρο λογαριασμό τον επόμενο μήνα και μου είπαν ότι θα αφαιρεθούν οι μέρες που δεν έχω υπηρεσίες. 

Από πότε είσαι χωρίς υπηρεσίες εσύ; 

θα στο πιστωσουν ακομα και αν δεν φταινε αυτοι.no worries.

10 hours ago, anaximandros said:

Welcome to the club!

Και εγώ στην αναμονή είμαι για το τι θα πει ο ΟΤΕ, αφού γίνει έλεγχος. Δεν μου άλλαξαν ρούτερ.

Πρέπει να έχει αλλάξει και η ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού. Ο δικός μου στην CYTA έβγαινε κάθε 1η του μήνα και τώρα με την Vodafone βγαίνει στις 15.

Ελπίζω μόνο μην τύχει και χρεωθώ τίποτα "εργασίες" της γραμμής σε κανένα λογαριασμό και αρχίσω και τους σιχτιρίζω...

βλαβη δεν χρεωνεσαι εκτος αν φταις εσυ

Δημοσ.
16 minutes ago, fotodv7 said:

Μόλις μίλησα με Vodafone-Cyta. Ο ΟΤΕ έδωσε νέα ημερομηνία αποκατάστασης, 24/04. Είναι για γέλια πραγματικά... 

μην σε παραξενευει,.καθημερινο φαινομενο. που να δεις να ζητας συνδυαστικο και να βγαινει κανα δυο βδομαδες μετα.

Δημοσ.
Στις 16/4/2019 στις 10:34 ΠΜ, poulinos είπε

κανονικα δεν πρεπει να κανει restart ο εξοπλισμος αλλα αν ειναι οπως το λενε θα πρεπει να σβηνει το ppp/internet και να ξαναναβει. μιλα μαζι τους να σου πουν αν ειναι πραγματι αλλαγη ip ή αν εχει θεμα το ρουτερ.γιατι το να κανει restart ο εξοπλισμος το θεωρω εκτος πραγματικοτητας.το να χασει ppp και να ξαναπαρει ip μπορει να γινει γρηγορα αλλα το να κανει Reboot ειναι πολυ χρονοβορα διαδικασια συν οτι μπορει να σου κανει και προβλημα στο εσωτερικο δικτυο λογω οτι χανεις τον Dhcp κτλ. οποτε μηπως απλα το ρουτερ δεν παιζει σωστα?

Σήμερα ήρθε τεχνικός απο τον οτε.

Μέτρησε μου είπε δεν βλέπω κάτι στην γραμμή. Μου λέει θα πάω πιο πάνω στο Καφάο να δω κάτι και έρχομαι. 

Μετά απο 10 λεπτά ήρθε και μου είπε οτι άλλαξε ενα φίλτρο μέσα στο καφάο. Ξήλωσε ενα καλώδιο που ερχοταν απο την πόλη μήπως έκανε παρεμβολές.

Μου εκανα το προφιλ απο  fast/interleaved σε fast/fast. 

Και μου λέει τώρα λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα. 

20190417_111839.jpg

20190417_111909.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...