Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, optimus prime είπε

Μπηκα επαιξα μιση ωρα,βγηκα εξω για λιγο και απο τοτε εχω φαει καμια 10αρια flatline.

Δεν ξεκιναει με τιποτα,το εκανα uninstall και το κατεβαζω ξανα.

Κλεισε απο task manager τα Nahimic resoursces.

Ιδιο bug με Forza 5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

πάντως για εμένα, το patch ήρθε στην κατάλληλη στιγμή: μόλις είχα ξεκινήσει το 2ο playthrough.

με την ευκαιρία να πω, πως το παιχνίδι μου άρεσε πάρα πολύ. τόσο πολύ μάλιστα, που ξεκίνησα στο καπάκι 2ο playthrough, και όχι μόνο δεν το βαριέμαι, αλλά το βρίσκω και πιο ενδιαφέρον από το πρώτο, αφού τώρα παρατηρώ πολλές λεπτομέρειες για χαρακτήρες και πλοκή, που στο πρώτο δεν μπορούσα...

ελπίζω να διορθώθηκαν τα δύο bug που είχα βρει ενοχλητικά: η απουσία του αυτοκινήτου του V στην αποστολή these boots are made for walkin' και το γεγονός ότι στην οδήγηση πολλές φορές η κάμερα κολλούσε σε προοπτική πρώτου προσώπου, χωρίς να μπορείς να την αλλάξεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως και εγω παρατηρησα μετα το patch , 5-10 fps  κατω απο πριν , και επειδη το ειχα ξαναβαλει και επαιζα την  τελευταια βδομαδα , καταλαβα αμεσως την διαφορα και μαλιστα χωρις να βλεπω διαφορα στην απεικονιση απο πριν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιος που το τρέχει χωρίς RT βλέπει διαφορά στα FPS σε σχέση με πρίν;

Το είχα κάνει uninstall και δεν μπορώ να κάνω δοκιμές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Balantakos είπε

Κλεισε απο task manager τα Nahimic resoursces.

Ιδιο bug με Forza 5.

To εγκατεστησα ξανα και τωρα δεν κρασαρει πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

τελικα με τα perks τι εγινε? σας τα εκανε φουτανα?

Εγιναν ολα reset, γιατι εκαναν αρκετες αλλαγες!

-

Εγω ξεκινησα 2ο Playthrough. Hyped. 

Excited Lets Go GIF

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Η εξηγηση ειναι εδω 

 

Πρέπει να βγάλουν full RT έκδοση που να δημιουργεί όλα τα εφέ από 1 ray per pixel per frame, όπως στο Metro exodus. Αλλιώς ή δεν θα βλέπεται(pop in) ή δεν θα παίζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Πρέπει να βγάλουν full RT έκδοση που να δημιουργεί όλα τα εφέ από 1 ray per pixel per frame, όπως στο Metro exodus. Αλλιώς ή δεν θα βλέπεται(pop in) ή δεν θα παίζεται.

Ουτε με rtx 5090 αυτο ομως. Στο metro ειναι πολυ απλοικες οι περιοχες σε σχεση με το cb2077. Μονο τα reflection γονατιζουν τα παντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Ουτε με rtx 5090 αυτο ομως. Στο metro ειναι πολυ απλοικες οι περιοχες σε σχεση με το cb2077. Μονο τα reflection γονατιζουν τα παντα

Οχι απαραιτητα, τιποτα δεν ειναι απλοικο οσο αυξανεται το bounce των godrays απο τον ηλιο. Ειδικα σε foliage και δεντρα οπως σε καποιες πιστες στο Metro Exodus αν ειχαν αυξησει τo light bounce μεσα στα δεντρα θα ειχαμε ενα πολυ ομορφο rendering - slideshow .. Εκει τα computations ειναι αμετρητα με τετοιο shadow cast γιατι virtually καθε επιφανεια ειναι ενα πιθανο light source.. Και στο dying light 2 οταν βγαινεις στην εξοχη γινεται της ιεροδουλης παροτι δεν ειναι τοσο advanced σε RTGI..

Επισης το Metro Exodus ειναι φτιαγμενο from the ground up στην enhanced edition εχουν μονο raytraced GI και οχι RT mixed with baked lighting οπως στην αρχικη version.  Για αυτο και το Metro Exodus ειναι το μονο παιχνιδι που απαιτει RT gpu για να το τρεξεις πλεον χωρις να  "χανεται το φως το αληθινο" 😛 . Τα παντα απο shadows κανουν cast πλεον στο παιχνιδι στην enhanced edition ακομη και τα miniscule light sources συμμετεχουν για να γινει globally illuminated ολο αυτο στους περιβαλλοντες χωρους. Αλλο παιχνιδι που να το κανει αυτο δεν υπαρχει σε τετοιο βαθμο.. 

Παρολαυτα ναι ενα περιβαλλον αστικο και τοσο πυκνοκατημενο με τοσους NPCs και επιφανειες διαδραστικες ειναι και αυτο χαωτικο.. Ειδικα αν ακολουθουσαν την μεθοδο αυτη με ενα μελλοντικο patch θα γελουσε και το παρδαλο κατσικι..

Οπως και να εχει ειναι εντυπωσιακο πως μεσα σε δυο γενιες εχουμε προχωρησει τοσο.. Χωρις AI machine learning βεβαια και DLSS ουτε καν αλλα και παλι ειναι εντυπωσιακο για οποιον καταλαβαινει τι εχουμε ηδη καταφερει..

Και τι εχουμε να δουμε ακομη..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Ουτε με rtx 5090 αυτο ομως. Στο metro ειναι πολυ απλοικες οι περιοχες σε σχεση με το cb2077. Μονο τα reflection γονατιζουν τα παντα

Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα. Στο metro το κόστος του RT ανά καρέ είναι σχετικά σταθερό. Όλα τα εφέ δημιουργούνται από 1 ray/pixel/frame. Τόσο info χρειάζεται το engine για να ανοίξεις τα RT reflections απ' όσο θυμάμαι. Ελαφρύτερο θα γίνει έτσι το CP2077, όπως περίπου η UE5 που μαζεύει μικρή πληροφορία μεν από πολλά διαδοχικά καρέ δε. Ίσως να μη θυμάσαι πόσο βαρύ ήταν το Exodus αρχικά με ένα GI της πλάκας.

Για να το κάνεις όμως αυτό θες άλλη software δομή. Καθόλου raster φωτισμούς. Κάπως έτσι φανταζόμουν το next gen upgrade. Όχι να βάλουν RT shadows στις κονσόλες(γελάει ο κόσμος) και κάτι τρέχει στα γύφτικα.

Δεν έχω δοκιμάσει την 1.5 αλλά τα benchmarks τρέχουν τραγικά. Τώρα είναι που θέλει 5090 για να τρέξει μαξαρισμένο.

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/cyberpunk-2077-v-1-5-test-gpu-cpu

 

Στις 16/2/2022 στις 1:08 ΜΜ, xartemporas είπε

 

Ακούτε την επιστήμη. Σώστε τα μάτια σας.

 

image.png.0cc23db380eea76adfee1f769a3e6daa.png

 

Spoiler

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...