Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Και χωρίς RT είναι από τα καλύτερα του είδους. Απλά το RT σου δείχνει με τον χειρότερο τρόπο τους περιορισμούς των prebaked φωτισμών. 

Τι να σου πω, εγώ έχοντας όλα τα γραφικά στα Medium τα θεωρώ μέτρια, ίσως αν τα ανεβάσεις και άλλο να γίνονται πιο ωραία.

Το FSR πάντως απορώ γιατί το έβαλαν, μεγάλη μπούρδα και ρίχνει δραματικά την ποιότητα των γραφικών ακόμα και στο Ultra Quality.

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 18/2/2022 στις 10:29 ΠΜ, 3DJIN είπε

απο performance επεξεργαστη οταν ειναι μαξαρισμενο το παιχνιδι, με το νεο patch ειδατε διαφορα?

Επανερχομαι σε αυτο γιατι σημερα το εβαλα, οχι δεν παρατηρησα διαφορα σε οτι αφορα τις απαιτησεις απο πλευρας cpu. Built in benchmark δεν ειχαμε πριν βεβαια αλλα απο πλευρας cpu utilization δεν παρατηρησα διαφορες. 12900k βεβαια εγω δεν ξερω αν ειμαι και ο καταλληλος για να παρεις αποψη για το cpu scaling και για ποσους πυρηνες σε ενδιεφερε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, _Theo_ είπε

Τι να σου πω, εγώ έχοντας όλα τα γραφικά στα Medium τα θεωρώ μέτρια, ίσως αν τα ανεβάσεις και άλλο να γίνονται πιο ωραία.

Το FSR πάντως απορώ γιατί το έβαλαν, μεγάλη μπούρδα και ρίχνει δραματικά την ποιότητα των γραφικών ακόμα και στο Ultra Quality.

 διότι δεν έχουν όλοι nvidia 20/30 series..... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δουλειά που έχει γίνει στο Night City είναι κάτι το πραγματικά ασύλληπτο. Δε μπορώ να φανταστώ πόσοι άνθρωποι και πόσες ώρες εργάσθηκαν για να δώσουν ζωή στην πόλη του παιχνιδιού, είναι σα να κινείσαι σε κανονική πόλη.

Τα χρώματα, η σχεδίαση, τα κτίρια, το ύφος, η προσοχή στη λεπτομέρεια, οι τύποι έχουν αποτυπώσει μία πόλη του μέλλοντος όπως ακριβώς τη φαντάσθηκαν.

Σαν παιχνίδι έως τώρα μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και όντως περιμένω να το ολοκληρώσω για να δω τη συνέχεια και το τέλος της ιστορίας. Είδα κάποια bugs, ελάχιστα βέβαια και χωρίς να επηρεάζουν την εμπειρία, εκτός από ένα στο οποίο αναγκάσθηκα να φορτώσω από αποθηκευμένο σημείο γιατί ένας npc δεν ανταποκρινόταν.

Η δε δουλειά που έχει γίνει στο Ray Tracing επιδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την τεχνολογία αλλά και τη σημαντικότητα του DLSS. Μπράβο στην Nvidia που έφερε  και τα δύο στους προσωπικούς υπολογιστές όπως και αν προέκυψε αυτό. Αν και αρχικά στις πρώτες υλοποιήσεις του δεν είχε τα αποτελέσματα που περιμέναμε ούτε το RT ούτε το DLSS, το δούλεψαν πολύ τόσο στην εταιρία όσο και σε συνεργασία  με τους παραγωγούς και με τη δεύτερη γενιά παρότι παραμένει ακόμη βαρύ ακόμη και για τις ακριβότερες κάρτες ο συνδυασμός των δύο κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα. Νομίζω και ελπίζω ότι με την τρίτη γενιά καρτών με ανάλογη υποστήριξη η απόδοση θα εκτοξευθεί.

Από το Can it run Crysis στο Can it run Cyberpunk λοιπόν.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λένε ότι το patch υποστηρίζει VRS(variable rate shading) για βελτίωση επιδόσεων. Ωστόσο εγώ με Turing(το υποστηρίζει) βλέπω κάποια μείωση ακόμα με local RT shadows στο off. Ξέρει κανείς τι παίζει; Χρειάζεται τελευταίους drivers για να ενεργοποιηθεί ή απλά αύξησαν την ποιότητα(π.χ. draw distance) σε σχέση με την 1,31.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Λένε ότι το patch υποστηρίζει VRS(variable rate shading) για βελτίωση επιδόσεων. Ωστόσο εγώ με Turing(το υποστηρίζει) βλέπω κάποια μείωση ακόμα με local RT shadows στο off. Ξέρει κανείς τι παίζει; Χρειάζεται τελευταίους drivers για να ενεργοποιηθεί ή απλά αύξησαν την ποιότητα(π.χ. draw distance) σε σχέση με την 1,31.

Μιλάς για την πόλη τωρα; Έχουν αυξήσει κατά πολύ τους npc και αυτό πρέπει να παίζει ρόλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, _Theo_ είπε

Το FSR πάντως απορώ γιατί το έβαλαν, μεγάλη μπούρδα και ρίχνει δραματικά την ποιότητα των γραφικών ακόμα και στο Ultra Quality.

Όντως σε 1440p που δοκίμασα, δεν είναι καλή η υλοποίηση, καλά για 1080p δεν το συζητάμε καν (για ultra quality πάντα). Σε 4Κ πιθανόν να είναι καλύτερα, δεν έχω δοκιμάσει. Γενικά σε amd χίλιες φορές να κλείνεις rt και να παίζεις σε native resolution (με εξαίρεση ίσως το 4Κ) και όσο το δυνατόν καλύτερο frame rate. Έχουν κάνει όντως πολλή δουλειά στο 1,5 αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν θέματα. Θέλω να πιστεύω όμως ότι είμαστε σε καλό δρόμο και θα συνεχίζουν να τα δουλεύουν. Ούτως ή άλλως δεν με τρελαίνει σαν παιχνίδι (δεν είμαι fan των fps) οπότε θα περιμένω και άλλο για να το ξεκινήσω πάλι. (είχα τελειώσει τον πρόλογο και το παράτησα γιατί δεν μου έλεγε κάτι σαν παιχνίδι και υπήρχε/υπάρχει τρελό backlog).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Armoral είπε

Μιλάς για την πόλη τωρα; Έχουν αυξήσει κατά πολύ τους npc και αυτό πρέπει να παίζει ρόλο.

Το vrs συνήθως δίνει μέχρι ~10% ανώτερες επιδόσεις. Περίμενα τουλάχιστον τα ίδια καρέ, αλλά βλέπω παντού πτώση. Ακόμα και σε σχετικά ψιλοάδεια σημεία. Δεν έχω δοκιμάσει με τους τελευταίους drivers και δεν ξέρω αν έχει σημασία μιας και μιλάμε για Turing που πλέον δεν υποστηρίζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, chrisde είπε

Όντως σε 1440p που δοκίμασα, δεν είναι καλή η υλοποίηση, καλά για 1080p δεν το συζητάμε καν (για ultra quality πάντα). Σε 4Κ πιθανόν να είναι καλύτερα, δεν έχω δοκιμάσει. Γενικά σε amd χίλιες φορές να κλείνεις rt και να παίζεις σε native resolution (με εξαίρεση ίσως το 4Κ) και όσο το δυνατόν καλύτερο frame rate. Έχουν κάνει όντως πολλή δουλειά στο 1,5 αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν θέματα. Θέλω να πιστεύω όμως ότι είμαστε σε καλό δρόμο και θα συνεχίζουν να τα δουλεύουν. Ούτως ή άλλως δεν με τρελαίνει σαν παιχνίδι (δεν είμαι fan των fps) οπότε θα περιμένω και άλλο για να το ξεκινήσω πάλι. (είχα τελειώσει τον πρόλογο και το παράτησα γιατί δεν μου έλεγε κάτι σαν παιχνίδι και υπήρχε/υπάρχει τρελό backlog).

Πάντως οι φωτισμοί και οι σκιές ακόμα και χωρίς RT είναι άψογοι οπότε γιατί να μην το κλείσεις αν είναι να κερδίσεις σε framerate.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Armoral είπε

Πάντως οι φωτισμοί και οι σκιές ακόμα κακ χωρίς RT είναι άψογοι οπότε γιατί να μην το κλείσεις αν είναι να κερδίσεις σε framerate.

Εντάξει η αλήθεια είναι ότι με το rt πάνε σε άλλο επίπεδο, αλλά τουλάχιστον για amd δεν αξίζουν με τίποτα το κόστος σε frames ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για first person shooter. Συμφωνώ ωστόσο ότι και χωρίς rt, με ολα high-ultra μια χαρά είναι, τη δουλειά τους την κάνουν και με το παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To 2o Playthought παει εξαιρετικα, το ευχαριστιεμαι το παιχνιδι πιο πολυ απο οταν βγηκε.

60+ ωρες, τελειος κοσμος, το gunplay ειναι FUN!, bugιες προς το παρων δεν εχω δει στο 1.5.

Και ολα τερμα με dlss balanced παιζω 75+ σταθερα.

Εχω λιωσει και το Photomode.

Season 3 Nbc GIF by The Office

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Balantakos είπε

To 2o Playthought παει εξαιρετικα, το ευχαριστιεμαι το παιχνιδι πιο πολυ απο οταν βγηκε.

60+ ωρες, τελειος κοσμος, το gunplay ειναι FUN!, bugιες προς το παρων δεν εχω δει στο 1.5.

Και ολα τερμα με dlss balanced παιζω 75+ σταθερα.

Εχω λιωσει και το Photomode.

Season 3 Nbc GIF by The Office

 

Έπρεπε να περιμένεις μέχρι να βγουν τα DLC και να το ξεχάσεις λίγο. Στην ουσία κάνα χρόνο ακόμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...