Προς το περιεχόμενο

Πρόσληψη στο Πλαίσιο


dinak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι αυτονόητο ότι υπάρχει απαίτηση από τους πωλητές να γνωρίζουν τον τομέα ευθύνη τους ή αν ερωτηθούν κάτι πολύ εξειδικευμένο να μπορούν να αναζητήσουν επιτόπου την πληροφορία για να τη δώσουν. Αυτός που έχει χρεωθεί τον τομέα των κινητών θα πρέπει να μπορεί να απαντήσει άμεσα (ή να ψάξει την πληροφορία άμεσα) αν το Χ κινητό βγαίνει σε μαύρο χρώμα, ποιά έκδοση Android φοράει ή τι SAR έχει, με τον ίδιο τρόπο που ο άλλος που έχει χρεωθεί τον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών θα μπορεί να μου πει τι διαφορά έχουν τα 2000 από τα 2400 Watt στις ηλεκτρικές σκούπες ή σε πόσες στροφές/βαθμούς πλένει το Ψ πλυντήριο ρούχων.

 

Αν η γνώση αναλίσκεται επιτηδευμένα στο «μπορώ να σας βοηθήσω με κάτι;» και στο «το τάδε turbo-x laptop είναι τέλειο γιατί φοράει ΤΕΤΡΑΠΥΡΗΝΟ!!!11 επεξεργαστή!», τότε μιλάμε για μεθοδευμένη εξαπάτηση του αγοραστικού κοινού (όταν αυτό είναι σε άγνοια γύρω από αυτό που θέλει να αγοράσει) από το μέρος των πωλητών. Προφανώς, αυτό είναι «πολιτική» του καταστήματος και δεν φέρουν αποκλειστική ευθύνη τα παιδιά που δουλεύουν εκεί.

 

Και εν τοιαύτη περιπτώσει ποτέ μου δεν το κατάλαβα αυτό, γιατί αυτός που πουλάει καζανάκια ή κλιματιστικά να είναι σε θέση (και να έχει την υποχρέωση) να μου πουλήσει με ειλικρίνεια βάσει των αναγκών μου, αλλά όταν κάποιος εργάζεται σε πιο hardcore τεχνολογικό τομέα να του δίνουμε απαλλαγή γιατί «είναι πολύπλοκα μαραφέτια οι mobos» ή γιατί «είναι πολλά τα προϊόντα που αλλάζουν συχνά!».

Σεβαστή η γνώμη σου εννοείται αλλά εγώ δεν έχω τέτοια απαίτηση :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μενα η πολιτικη της εταιριας ειναι η εξαπατηση του πελατη.+-  Αν τους πεις θελω το lg γ4 θα σου πουν γιατι δεν παιρνεις το turbox κινητο που ειναι κ 8πυρινο κ πολυ πιο φθηνο,ειναι τα ιδια απλα στην lg πληρωνεις το ονομα! Ειναι σιγουρο πια οτι οι υπαληλοι δεν θα σε βοηθησουν να παρεις κατι καλο αλλα αυτα που τους εχει φυτεψει στο κεφαλι η εταιρια.Δεν λεω οτι καποια turbox ειναι κακα αλλα ελεος!!!Επισης και το αλλο που δεν μ αρεσει ειναι τα αυτοματα μηνυματα που τους αναγκαζει να λενε''εισαστε ευχαριστημενος με την εξυπηρετηση,θα θελατε κατι αλλο?(ενω ειμαι στο ταμειο και περιμενω να πληρωσω!)Δηλαδη ακομα και το ευχαριστω νιωθεις οτι στο λενε ρομποτ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά «χιλιάδες προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά»; Το κάθε κατάστημα είναι χωρισμένο σε τομείς. Άλλος στα παιχνίδια, άλλος στις τηλεοράσεις κλπ.

 

Για παράδειγμα υπάρχουν άτομα εξειδικευμένα στα κινητά. Αυτή τη στιγμή το Πλαίσιο έχει 22 κινητά απλής χρήσης και 147 smartphones. Είναι τόσο δύσκολο να κάνουν εκπαίδευση μια στο τόσο για να ενημερώνουν τους εκάστοτε πωλητές για 160 συσκευές (ή έστω να τους ενημερώνουν πως να βρίσκουν τις πληροφορίες που θέλει ο πελάτης); Θέλει πτυχίο πυρηνικής φυσικής; Δύο φορές, πάντως, που είχα ρωτήσει για SAR συσκευής και τις δύο φορές με κοίταζαν σαν εξωγήινο.

Να ξέρουν το sar για τόσες συσκευές;! Αυτό μπορεί να υπάρχει σε ένα ταμπελάκι με τα χαρακτηριστικά της συσκευής αλλά όχι και να το ξέρει απ'έξω ο πωλητής! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξέρουν το sar για τόσες συσκευές;! Αυτό μπορεί να υπάρχει σε ένα ταμπελάκι με τα χαρακτηριστικά της συσκευής αλλά όχι και να το ξέρει απ'έξω ο πωλητής! :)

Ας ξερει ο πωλητης εστω τι ειναι το Sar και να παει να το κοιταξει στον υπολογιστη ας ξερει που να ψαξει,οχι να σου λεει δεν το βρισκει.

 

Εγω πχ οταν ειχα ρωτησει πιο παλια για εγγυηση στα Public mall των πωλητη για κατι ακουστικα logitech του λεω''γιατι στο site λετε ενα χρονο ενω τα ακουστικα γραφανε πανω στο κουτι και μεσα στο site για 3 χρονια''?Η απαντηση??''Εγω στο site βλεπω και γραφει ενα χρονο.Τα υπολοιπα να πας να τα ρωτησεις στην Logitech''.Ε δεν παει ετσι μεγαλε αν εσυ βαριεσαι την ζωη σου,δεν θα την πληρωσουμε εμεις γιαυτο.

Γιαυτο πχ και το public εχει φαει εδω και χρονια ακυρο απο μενα σχεδον στα παντα.Μονο για κανενα βιβλιο/comic αξιζει πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ξερει ο πωλητης εστω τι ειναι το Sar και να παει να το κοιταξει στον υπολογιστη ας ξερει που να ψαξει,οχι να σου λεει δεν το βρισκει.

 

Εγω πχ οταν ειχα ρωτησει πιο παλια για εγγυηση στα Public mall των πωλητη για κατι ακουστικα logitech του λεω''γιατι στο site λετε ενα χρονο ενω τα ακουστικα γραφανε πανω στο κουτι και μεσα στο site για 3 χρονια''?Η απαντηση??''Εγω στο site βλεπω και γραφει ενα χρονο.Τα υπολοιπα να πας να τα ρωτησεις στην Logitech''.Ε δεν παει ετσι μεγαλε αν εσυ βαριεσαι την ζωη σου,δεν θα την πληρωσουμε εμεις γιαυτο.

Γιαυτο πχ και το public εχει φαει εδω και χρονια ακυρο απο μενα σχεδον στα παντα.Μονο για κανενα βιβλιο/comic αξιζει πλεον.

Στο πρώτο για το sar συμφωνώ, πρέπει να ξέρει τι είναι και πως να το ψάξει. Στο άλλο παράδειγμα δε μπορώ να πω ότι συμφωνώ. Αφού το site της εταιρείας που δουλεύει λέει αυτό πως να σου πει κάτι διαφορετικό ο υπάλληλος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πρώτο για το sar συμφωνώ, πρέπει να ξέρει τι είναι και πως να το ψάξει. Στο άλλο παράδειγμα δε μπορώ να πω ότι συμφωνώ. Αφού το site της εταιρείας που δουλεύει λέει αυτό πως να σου πει κάτι διαφορετικό ο υπάλληλος;

Μαλλον και εσυ δεν γνωριζεις καποια βασικα πραγματα γιαυτο και εισαι οκ με τους περισσοτερους πωλητες καταστηματων.Ακου λοιπον να μαθαινεις.

 

Οταν λοιπον πας εσυ και αγορασεις πχ το συγκεκριμενο Logitech ακουστικο κανονικα οφειλει να σε ενημερωσει πχ οτι το προιον εχει 1 χρονο εγγυηση υπο την λογικη οτι θα αναλαβει το Public την ευθυνη/μεταφορια για να σου αλλαξει τα ακουστικα/στειλει στην Logitech κλπ,και επισης αλλα 2 χρονια εγγυηση που θα πρεπει να απευθυνθεις/στειλεις στην Logitech εσυ ο ιδιος.

 

Με το να σου λεει ομως το οτι τα ακουστικα εχουν 1 χρονο εγγυηση γενικα,αυτο λεγεται παραπληροφορηση. Γιατι βλεπεις ακομα και να ισχυε αυτο τα 2χρονια εγγυηση σε προιοντα που πωλουνται εντως ΕΕ το Public το κανει κλασσικα γαργαρα ετσι???

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον και εσυ δεν γνωριζεις καποια βασικα πραγματα γιαυτο και εισαι οκ με τους περισσοτερους πωλητες καταστηματων.Ακου λοιπον να μαθαινεις.

 

Οταν λοιπον πας εσυ και αγορασεις πχ το συγκεκριμενο Logitech ακουστικο κανονικα οφειλει να σε ενημερωσει πχ οτι το προιον εχει 1 χρονο εγγυηση υπο την λογικη οτι θα αναλαβει το Public την ευθυνη/μεταφορια για να σου αλλαξει τα ακουστικα/στειλει στην Logitech κλπ,και επισης αλλα 2 χρονια εγγυηση που θα πρεπει να απευθυνθεις/στειλεις στην Logitech εσυ ο ιδιος.

 

Με το να σου λεει ομως το οτι τα ακουστικα εχουν 1 χρονο εγγυηση γενικα,αυτο λεγεται παραπληροφορηση. Γιατι βλεπεις ακομα και να ισχυε αυτο τα 2χρονια εγγυηση σε προιοντα που πωλουνται εντως ΕΕ το Public το κανει κλασσικα γαργαρα ετσι???

Αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι θέμα πωλητή. Αν είναι έτσι η γραμμή της εταιρείας δεν μπορεί αυτός να σου πει κάτι διαφορετικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι θέμα πωλητή. Αν είναι έτσι η γραμμή της εταιρείας δεν μπορεί αυτός να σου πει κάτι διαφορετικό

ΤΙ λες ρε συ Zio????Οταν ρωτας εσυ τον πωλητη τι εγγυηση εχει το προιον δεν οφειλει να σου πει την εγγυηση του??Θα τρελαθουμε και θα ξεχασουμε και τα βασικα που ξερουμε??? Αν ειναι να μην σου δινει βασικες πληροφοριες οπως αυτο,ας κλεισουν ολα τα μαγαζια και να απολυσουν ολο αυτο τον κοσμο να γινουν μονο ηλεκτρονικα(που προφανως και δεν αξιζει για το προσωπικο κυριως).Κοροιδευομαστε τωρα??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΙ λες ρε συ Zio????Οταν ρωτας εσυ τον πωλητη τι εγγυηση εχει το προιον δεν οφειλει να σου πει την εγγυηση του??Θα τρελαθουμε και θα ξεχασουμε και τα βασικα που ξερουμε??? Αν ειναι να μην σου δινει βασικες πληροφοριες οπως αυτο,ας κλεισουν ολα τα μαγαζια και να απολυσουν ολο αυτο τον κοσμο να γινουν μονο ηλεκτρονικα(που προφανως και δεν αξιζει για το προσωπικο κυριως).Κοροιδευομαστε τωρα??

Τι να σου πω ρε συ, αν αυτοί δίνουν ένα χρόνο (έστω και παράνομα) τι να σου πει ο πωλητής; Είναι λάθος του καταστήματος, όχι του πωλητή, αυτό λέω. Αν ψάξεις εσύ και βρεις ότι έχεις κι άλλα δύο χρόνια πχ από την εταιρεία οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ποιά είναι η δουλειά του πωλητή, κατά την άποψή σου, zio; Τι καθήκοντα θεωρείς ότι -πρέπει να- έχει (εκτός από το να σφουγγαρίζει το μαγαζί το βράδυ);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά είναι η δουλειά του πωλητή, κατά την άποψή σου, zio; Τι καθήκοντα θεωρείς ότι -πρέπει να- έχει (εκτός από το να σφουγγαρίζει το μαγαζί το βράδυ);

Να σου δώσει μια τίμια κατεύθυνση σύμφωνα με τις ανάγκες και το budget σου. Το να ξέρει πόσα γραμμάρια ζυγίζει το κάθε κινητό πχ δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό. Να μας κατευθύνει προς τη σωστή ομάδα προϊόντων ας το πούμε και μετά κοιτάμε τις λεπτομέρειες και διαλέγουμε μόνοι μας.

 

Κάποιος με πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις πιστεύω ότι το έχει ήδη ψάξει και καταλήξει. Μπορεί να ρωτάει πιο πολύ για να εκθέσει τον υπάλληλο παρά για να μάθει (αυτό που ήδη ξέρει) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μας κατευθύνει προς τη σωστή ομάδα προϊόντων ας το πούμε και μετά κοιτάμε τις λεπτομέρειες και διαλέγουμε μόνοι μας.

Όπως οι υπάλληλοι των ελληνικών super market δηλαδή? Αυτοί δεν θεωρούνται πωλητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως οι υπάλληλοι των ελληνικών super market δηλαδή? Αυτοί δεν θεωρούνται πωλητές.

Όχι δεν είναι ακριβώς το ίδιο (αν και τα μεγάλα καταστήματα είναι λίγο σαν σούπερ μάρκετ). Αυτό που εννοώ είναι να περιγράφει ο πελάτης περίπου τι θέλει να κάνει με ένα λάπτοπ πχ ή με ένα κινητό και πόσα λεφτά μπορεί να δώσει και ο πωλητής να του δίνει κάποιες επιλογές που τον καλύπτουν.

 

Επίσης,  να του λέει με ειλικρίνεια ότι τα λεφτά που δίνει δεν φτάνουν γι'αυτό που θέλει ή και το αντίθετο, ότι δίνει πολλά γι'αυτά που ζητάει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Να σου δώσει μια τίμια κατεύθυνση σύμφωνα με τις ανάγκες και το budget σου. Το να ξέρει πόσα γραμμάρια ζυγίζει το κάθε κινητό πχ δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό. Να μας κατευθύνει προς τη σωστή ομάδα προϊόντων ας το πούμε και μετά κοιτάμε τις λεπτομέρειες και διαλέγουμε μόνοι μας.

 

Να διαλέξει μόνος του ποιός; Προφανώς, οι γνώσεις του πωλητή δεν απευθύνονται σε μένα και σε σένα που θα έχουμε ψάξει όλα τα κινητά του πλανήτη πριν καταλήξουμε σε αγορά, χαίρω πολύ. Απευθύνονται στον άσχετο που δεν ξέρει από το αντικείμενο και που στο τέλος θα καταλήξει ο καψερός να αγοράσει γουρούνι στο σακί (ή turbo-x, same thing). Ο άσχετος δεν μπορεί να διαλέξει μόνος του, γιατί αφενός δεν ξέρει και αφετέρου δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει όταν υπάρχει πωλητής που μπορεί να τον κατευθύνει με τις γνώσεις του.

 

 

 

Κάποιος με πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις πιστεύω ότι το έχει ήδη ψάξει και καταλήξει. Μπορεί να ρωτάει πιο πολύ για να εκθέσει τον υπάλληλο παρά για να μάθει (αυτό που ήδη ξέρει) :)

 

Άκου μια ιστορία: πριν παραγγείλω αυτό για το πισί μου από το amazon, είχα πάει μια βόλτα από τα Public, μπας και το είχαν στο κατάστημα. Πάω λοιπόν στον ΥΠΕΥΘΥΝΟ του GAMING SECTION και του λέω -επί λέξει- «Μήπως έχετε τον wireless adapter για να παίζει ασύρματα το gamepad του XBOX ONE σε πισί;» για να λάβω την αποστομωτική απάντηση «Γιατί, το χειριστήριο του XBOX ONE δεν είναι bluetooth;». Ξαναλέω, ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ των GAMES.

 

Και μετά μου λες εσύ ότι θέτουμε ερωτήσεις παγίδες για να τους εκθέσουμε. Λες και δεν εκτίθενται από μόνοι τους, θέλουν και σιγοντάρισμα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω σκοπό να υπερασπιστώ τους πωλητές του πλαισίου ή του κάθε μεγαλοκαταστήματος ούτε ξέρω και κανέναν προσωπικά! Ας πούμε ότι είμαι λίγο πιο ελαστικός γιατί δεν ξέρω και πόσο εντός θέματος είμαστε! :)

 

Απλά να πω ότι είναι πάντα και ευθύνη του αγοραστή να το ψάξει λίγο πριν από οποιαδήποτε αγορά. Όσο καλή πρόθεση και να έχει ο πωλητής κι όσες γνώσεις κι αν έχει δεν είναι σίγουρο ότι θα σου κάνει μια σωστή και πετυχημένη πρόταση.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...