Προς το περιεχόμενο

Τι θα γινει επιτελους με αυτο το νεο νομο για την ιθαγενεια?


rezoma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οτι να ναι.

Οπως σεβομαι τις αποψεις των αλλων μελων ετσι να σεβαστεις και εσυ την δικια μου δεν δεχομαι ειρωνιες ουτε καν στο ιντερνετ που ειμαστε ανωνυμοι.Φιλικα παντα.

 

1) Άλλο πράγμα ο κλέφτης και άλλο ο λαθρομετανάστης.

 

2) Δε μου λέει τίποτα το ότι για κάποιους ισχύει το «Έλληνας=κλέφτης». Ούτε μ' ενοχλεί, ούτε το αμφισβητώ εξ ολοκλήρου (παντού υπάρχουν κλέφτες...), αλλά κυρίως, δεν έχει καμία σχέση με το θέμα τής κουβέντας...

 

...«Είσαι απατεώνας, ρε!»

«Ναι, αλλά κι εσύ οδηγείς χωρίς δίπλωμα...»

 

3) Παρουσίασε τα στοιχεία που έχεις για το πόσοι Έλληνες που μετανάστευσαν σε Αμερική, Γερμανία και Αυστραλία, μπήκαν «πηδώντας κάγκελα» και θα δούμε ποιος είναι μακριά και ποιος κοντά νυχτωμένος. Στην οικογένειά μου, από το ...1955 μέχρι σήμερα, έχουν υπάρξει - αρκετοί είναι εν ζωή ακόμα και συνεχίζουν να βρίσκονται στους τόπους όπου μετανάστευσαν - πάνω από 20 άτομα μετανάστες σ' αυτές τις χώρες. Εγώ από αυτούς ξέρω το τι τράβηξαν για να μπουν, όπως και το ότι το να μπουν παράνομα - πόσο μάλλον να παραμείνουν ανενόχλητοι αν τελικώς δεχτούμε ότι κάποιοι το κατάφεραν, χάριν τής συζήτησης... - ήταν αδύνατο. Η δική σου βεβαιότητα, από πού ακριβώς πηγάζει;

 

4) Σαφώς και είναι μεγάλη μαγκιά! Τι λες τώρα; Ακόμα πιο μεγάλη μαγκιά δε, είναι να αξιολογείς την κάθε παρανομία, σύμφωνα με το τι σε βολεύει.

 

5) Εσύ φαντάζομαι ποστάρεις από το εξυπνόφωνο, ενώ αναρριχάσαι σε βράχο...εντάξει, το ομολογώ! Εγώ έχω μεγαλώσει πια για τέτοιες ταρζανιές. Πάντως πρέπει να έχετε πολύ μεγάλο καημό με τους ...καναπέδες, ορισμένοι. Είτε κάποιος ασκεί κριτική στη λαθρομετανάστευση, είτε τα βάζει με τους μπαχαλάκηδες, είτε κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, το «μιλάς από τον καναπέ», είναι η αγαπημένη σας αποστομωτική - νομίζετε... - απάντηση. 

Φιλε μου και εγω απο τον καναπε ποσταρω.Συμφωνω σε πολλα που ειπες διαφωνω σε καποια αλλα.Αυτο με το καναπε το ειπα να  για να δεις πιο σφαιρικα το θεμα.

1)ναι

2)οκ ηταν περιττο κα αστοχο

3)στοιχεια δεν εχω μονο συγγενεις και φιλους τους που μου εχουν πει.

4)Εμενα δεν με βολευει γιατι δεν εχω παει μεταναστης,απο συγγενεις στην Αμερικη,Αγγλια και Καναδα και φιλο απο την Αλβανια και Ιρακ εχω μαθει για το θεμα της μεταναστευσης.Δηλαδη ρε συ αμα ησουν φτωχος,ζουσες σε ενα απολυαρχικο καθεστως γενικα δεν ειχες μελλον και μιλαμε για πατο, οχι απλα δεν εχω λεφτα να παρω καινουρια παπουτσια δεν θα εψαχνες καπως να φυγεις?Αν θες να ριξει καπου το φταιξιμο ριξτον στο κρατος που αδυνατει να παρει μετρα οχι στον φουκαρα που μπαινει.

 

Καποιοι εχετε την εντυπωση οτι εγω λεω να ανοιξουμε τα συνορα και να μπουνε ολοι.Φυσικα και οχι.Οι λαθραιοι να απελαθουν εκτος απο τους προσφυγες(αληθινους ομως οχι μαιμου).Αν ειναι να ερθει καποιος να γινεται με κριτηρια οπως Καναδας κτλ.

Αλλα οσοι ειναι νομιμοι και ζουνε 20 χρονια εδω αν οχι αυτοι τα παιδια τους σιγουρα δικαιουνται την Ελληνικη ταυτοτητα.

Δεν ειναι δυνατον να εχεις γεννηθει εδω να τελειωνεις σχολειο,πανεπιστημιο και μετα να ζητανε ενσημα αλλιως απελαση.(δινουν νομιζω ενα χρονο μετα το πτυχιο.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τι κωλοbug είναι αυτό με το edit?

Τεσπα τα ξαναγράφω.

 

Το υπηκοότητα προήλθε από το υπακούω.Το υπακούω προέρχεται από το υπό και ακούω. Χρησιμοποιήθηκε για να δηλώσει την υπακοή του πολίτη στον μονάρχη του. Στις ελεύθερες χώρες ο πολίτης δεν υπακούει στο κράτος, αλλά σέβεται τους νόμους του και χρησιμοποιεί την δύναμή του (πχ εκλογές, απεργίες) όταν αυτό ξεφεύγει από τα όρια.

 

Κάνε μία επανάληψη στις γνώσεις σου σχετικά με την Αγγλία, γιατί ο όρος subject σε λίγα χρόνια θα πάψει να υφίσταται όταν θα πεθάνουν και οι τελευταίοι εν ζωή subject. Για αμερική δώσε λινκ που να εξηγεί τι συμβαίνει, γιατί υποψιάζομαι ότι μπερδεύεσαι με τις άδειες παραμονής και εργασίας.

 

Το περίεργο είναι ότι αν ζουν στην Ελλάδα, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΒΕΛΓΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ. Για να παίρνεις το ταμείο ανεργίας πρέπει να ζεις στο Βέλγιο και καθημερινά να ψάχνεις για δουλειά, όχι να κάνεις διακοπούλες στην Ελλάδα εις υγείαν του βέλγικου κράτους-κορόιδου.

 

Επειδή είχε παιδί στην ξενιτιά, δικαιούνταν να πάει να μείνει εκεί και επιστρέφοντας στην Ελλάδα να πάρει την πλουσιοπάροχη αυστραλέζικη σύνταξη. Κοντά 30 χρόνια την είχε, τι χρώμα είχαν τα ένσημα ιδέα δεν είχε.

 

Και όσον αφορά το τελευταίο, ξεχνάς νομίζω ότι η Ελλάδα γεωγραφικά είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη Ευρώπη. Αν βρισκόταν εκεί που βρίσκεται πχ το Λουξεμβούργο, ουρές θα έκαναν τα αυτοκίνητα.

Και δεν κατάλαβα, γιατί να αρνηθώ την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε έναν άρρωστο, από όποια χώρα και αν προέρχεται; Δηλαδή αν αύριο μεθαύριο η δική σου μητέρα αρρωστήσει και για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείς να της προσφέρεις ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στην Ελλάδα αλλά μπορείς σε κάποια άλλη χώρα, δεν θα την πας εκεί; Δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα; Σοβαρά;

Και γιατί το υπηκοότητα προήλθε από το υπακούω και όχι το αντίστροφο ή και τα δύο να προέρχονται από το υπό και ακούω?

Όπως και νάχει, με καθαρά νομικο-πολιτικούς όρους:

Υπηκοότητα: ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη ενός κράτους με το κράτος αυτό!

Ιθαγένεια: ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη με το κράτος στο οποίο ανήκει!

Η διαφορά είναι σαφής.

 

Όσο για το Βέλγιο και το ταμείο ανεργίας, και στην Ελλάδα το ίδιο ισχύει. Γνωρίζω έναν Ρουμάνο που παίρνει ταμείο ανεργίας από Ελλάδα, αλλά ζει και εργάζεται στην Αγγλία παρόλο που υποτίθεται ότι ζει εδώ και ψάχνει εργασία. Ίδια ακριβώς περίπτωση σαν τη δική σου. Για αυτό δεν μου φαίνεται περίεργο, περίεργο θα μου φαινόταν να παίρνει ταμείο ανεργία κάποιος χωρίς να έχει δουλέψει καθόλου στη χώρα που του το δίνει.

 

Όσο για τη σύνταξη της Αυστραλίας, όπως σου είπα δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

 

Και τέλος κάνεις λάθος, το αντίθετο θα γινόταν, αν η Ελλάδα βρισκόταν εκεί που βρίσκεται το Λουξεμβούργο, δεν θα έβλεπες Αλβανικό αυτοκίνητο ούτε για δείγμα.

Επίσης αν εσύ προσωπικά δεν θες να αρνηθείς την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε έναν άρρωστο, από όποια χώρα και αν προέρχεται, δικό σου θέμα. Μπορείς να χαλάσεις τα δικά σου χρήματα όπως ακριβώς νομίζεις.

Όταν πρόκειται για την Ελλάδα όμως που δεν μπορεί καλά καλά να περιθάλψει τους Έλληνες, είναι αστείο να συζητάμε για την περίθαλψη των συγγενών του κάθε μετανάστη που βρίσκεται εδώ.

 

Οκ, πάντως δεν είναι απαραίτητο αυτό για να πάρει κάποιος την ελληνική ιθαγένεια. Δες εδώ: http://www.ypes.gr/el/Generalsecretariat_PopulationSC/diefthinsi_ithageneias/ktisi_ithageneias/

Τον γνωρίζω τον νόμο περί ιθαγένειας, αν πρόσεχες θα έβλεπες ότι τον έχω παραθέσει ήδη λίγο παραπάνω.

 

Και ο Νινης που λες ότι έχει Ελληνες γονείς, δε νομίζω ότι ισχύει. Οσοι κατάγονται από τη Βορεια Ηπειρο έχουν και την ελληνική υπηκοότητα; Οχι...

Πριν ρώτησες:

 

Ο Νίνης τότε πως είναι Ελληνας ενώ γεννήθηκε στην Αλβανία;

Προσπἀθησε να εμπεδώσεις ότι Έλληνας δεν είναι όποιος γεννιέται στην Ελλάδα, αλλά όποιος έχει Ελληνική καταγωγή. Και οι Βορειοηπειρώτες έχουν Ελληνική καταγωγή.

 

Υπηκοότητα όμως γιατί να μην έχω τόσο καιρό;

Επειδή από το 1974 η Ελλάδα έχει καταργήσει την υπηκοότητα και έχει μόνο ιθαγένεια, κακώς κατά τη γνώμη μου.

 

Επίσης εσύ που λές ότι ο Νίνης είναι Έλληνας επειδή οι γονείς του είναι Έλληνες (Βορειοηπειρώτες) είσαι βαθία νυχτωμένος αν νομίζεις ότι είναι Έλληνες. Έχω άπειρα παραδείγματα που Αλβανοι έχουν "βαφτηστεί" βορειοηπειρώτες..

Το γνωρίζω αυτό. Μήπως όμως τυγχάνει ένα από τα άπειρα παραδείγματα που έχεις να συμπεριλαμβάνει και τους γονείς του Νίνη? Και να έχεις και αποδείξεις για αυτό?

 

Όσο για τα υπόλοιπα που ρωτάς δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω, αν ήταν στο χέρι μου δεν θα είχες κανένα από τα προβλήματα που έχεις τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γιατί το υπηκοότητα προήλθε από το υπακούω και όχι το αντίστροφο ή και τα δύο να προέρχονται από το υπό και ακούω?

Όπως και νάχει, με καθαρά νομικο-πολιτικούς όρους:

Υπηκοότητα: ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη ενός κράτους με το κράτος αυτό!

Ιθαγένεια: ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη με το κράτος στο οποίο ανήκει!

Η διαφορά είναι σαφής.

 

Όσο για το Βέλγιο και το ταμείο ανεργίας, και στην Ελλάδα το ίδιο ισχύει. Γνωρίζω έναν Ρουμάνο που παίρνει ταμείο ανεργίας από Ελλάδα, αλλά ζει και εργάζεται στην Αγγλία παρόλο που υποτίθεται ότι ζει εδώ και ψάχνει εργασία. Ίδια ακριβώς περίπτωση σαν τη δική σου. Για αυτό δεν μου φαίνεται περίεργο, περίεργο θα μου φαινόταν να παίρνει ταμείο ανεργία κάποιος χωρίς να έχει δουλέψει καθόλου στη χώρα που του το δίνει.

 

Όσο για τη σύνταξη της Αυστραλίας, όπως σου είπα δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

 

Και τέλος κάνεις λάθος, το αντίθετο θα γινόταν, αν η Ελλάδα βρισκόταν εκεί που βρίσκεται το Λουξεμβούργο, δεν θα έβλεπες Αλβανικό αυτοκίνητο ούτε για δείγμα.

Επίσης αν εσύ προσωπικά δεν θες να αρνηθείς την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε έναν άρρωστο, από όποια χώρα και αν προέρχεται, δικό σου θέμα. Μπορείς να χαλάσεις τα δικά σου χρήματα όπως ακριβώς νομίζεις.

Όταν πρόκειται για την Ελλάδα όμως που δεν μπορεί καλά καλά να περιθάλψει τους Έλληνες, είναι αστείο να συζητάμε για την περίθαλψη των συγγενών του κάθε μετανάστη που βρίσκεται εδώ.

 

 

Τον γνωρίζω τον νόμο περί ιθαγένειας, αν πρόσεχες θα έβλεπες ότι τον έχω παραθέσει ήδη λίγο παραπάνω.

 

 

Πριν ρώτησες:

 

 

Προσπἀθησε να εμπεδώσεις ότι Έλληνας δεν είναι όποιος γεννιέται στην Ελλάδα, αλλά όποιος έχει Ελληνική καταγωγή. Και οι Βορειοηπειρώτες έχουν Ελληνική καταγωγή.

 

Δεν σταματάς τα copy paste από τα ηλίθια blogs και χωρίς να δίνεις και "πηγή" κιόλας, παρουσιάζοντάς τα σαν δικά σου λόγια, λέω γω;

πχ

http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.be/2009/12/blog-post_24.html

 

τι μου θυμίζουν τι μου θυμίζουν αυτά που γράφει εκεί ο τύπος με τα δικά σου τα λεγόμενα...

 

Κατά τ'άλλα...η λέξη υπάκουος προυπήρχε της λέξης υπηκοότης.

Για να δούμε τι λέει ένας δικηγόρος

 

http://dikigoros-alexandroupoli.gr/%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B9%CE%B8%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1/

 

 

 

Συχνοί όροι που συναντάμε και η έννοιά τους:

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ είναι ο νομικός δεσμός ενός ατόμου με ένα κράτος. Αν ο δεσμός αυτός υπάρχει, λέμε ότι το άτομο αυτό είναι πολίτης του συγκεκριμένου κράτους.

ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ είναι ο δεσμός ενός ατόμου προς ορισμένο έθνος.

ΑΝΙΘΑΓΕΝΕΙΑ είναι η έλλειψη ιθαγένειας.

ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗ είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους κάποιος αλλοδαπός αποκτά την ελληνική ιθαγένεια. Πρόκειται για μια ατομική διοικητική πράξη που απαιτεί δύο στοιχεία: τη βούληση του προσώπου να γίνει Έλληνας πολίτης και τη βούληση του Ελληνικού κράτους να δεχτεί το συγκεκριμένο πρόσωπο ως πολίτη του

ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ είναι ένα άτομο που δεν έχει την ελληνική ιθαγένεια (δεν είναι Έλληνας πολίτης) ανεξάρτητα από το αν είναι πολίτης άλλου κράτους ή δεν έχει καμία ιθαγένεια.

ΟΜΟΓΕΝΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ είναι αυτός που, ενώ έχει ελληνική εθνικότητα, δεν είναι Έλληνας πολίτης.

ΑΛΛΟΓΕΝΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣείναι αυτός που δεν έχει ελληνική εθνικότητα και δεν είναι Έλληνας πολίτης.

 

Για να δούμε τι λέει ο Μπαμπινιώτης 

 

 

Ιθαγένεια/υπηκοότητα/εθνικότητα
 

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, η ιδιότητα τού να είναι κανείς πολίτης του ελληνικού κράτους, ο νομικός δεσμός που τον συνδέει με το κράτος ώστε να είναι πολίτης του, ονομάζεται ιθαγένεια. Για τον ίδιο νομικό δεσμό χρησιμοποιήθηκε παλαιότερα ο όρος υπηκοότητα, ο οποίος όμως επειδή αντιστοιχούσε στην ιδιότητα τού υπηκόου ενός μονάρχη, έπαψε να χρησιμοποιείται στο πλαίσιο τής χωρίς μονάρχη δημοκρατικής πολιτείας. Πολλές φορές ωστόσο οι όροι αυτοί εναλλάσσονται στη χρήση, χωρίς να διαφοροποιούνται σημασιολογικά. Στο νομικό / διοικητικό επίπεδο, πάντως, χρησιμοποιείται ο όρος ιθαγένεια. Συνεπώς, μπορεί κάποιος να έχει ελληνική ιθαγένεια (να είναι Έλληνας πολίτης), χωρίς να ανήκει στο ελληνικό έθνος. Αξίζει να σημειωθεί ότι τον δεσμό ενός ανθρώπου με συγκεκριμένο έθνος δηλώνει ο όρος εθνικότητα. Στη σύγχυση, πάντως, των παραπάνω όρων συντελεί και η ασυνεπής χρήση των όρων ιθαγένεια και εθνικότητα σε μεταφράσεις από και προς τα Ελληνικά, όπως επίσης και το γεγονός ότι στον νου τού μέσου ομιλητή η λέξη ιθαγένεια συνδέεται αναπόφευκτα ετυμολογικά με το ιθαγενής, το οποίο στην κοινή χρήση δηλώνει τον γηγενή, τον ντόπιο κάτοικο μιας χώρας, οπότε η ιθαγένεια αποκτά σημασία πλησιέστερη στην ετυμολογία της (ιθαγενής «αυτόχθων» ή «καθαρός ως προς το γένος - ευγενής») παρά στη νομική της χρήση.
ΛΕΞΙΚΟ ΣΥΝΩΝΥΜΩΝ ΑΝΤΩΝΥΜΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ

 

 

Αλλά όπως φαίνεται εσύ και τα μπλογκς του κώλου γνωρίζετε περισσότερα από τους δικηγόρους και τον Μπαμπινιώτη όσον αφορά τι σημαίνουν οι λέξεις και ποια η νομικο-πολιτική τους χρήση.

 

Πάμε παρακάτω...

Διαφορές ελληνικού με βέλγικου ταμείου ανεργίας.

Ελληνικό στα 400 ευρώ και πολλά βάζω, βέλγικο στα 1000 και βάλε.

Ελληνικό δίνεται για 12 μήνες, βέλγικο απεριόριστα όσο ψάχνεις δουλειά και δεν βρίσκεις.

Ελλάδα, το μόνο που ζητάνε είναι μία φορά τον μήνα να παρουσιάζεσαι για να παραλάβεις το ταμείο, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΛΕΓΧΟΣ, Βέλγιο είναι ΟΡΟΣ ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. Σε περίπτωση ελέγχου αν δεν μπορέσεις να αποδείξεις ότι έψαχνες για δουλειά, θα σου κοπεί το ταμείο. Ο ΟΑΕΔ χέστηκε αν στους 12 μήνες που σου έδινε τα 400 εσύ έψαχνες για δουλειά ή τα έκανες αέρα όλη μέρα.

 Ο ρουμάνος θα πάρει τα ελληνικά 400 για ένα χρόνο, ο έλληνας θα πάρει τα βέλγικα 1200 για δύο χρόνια το λιγότερο πριν τον πάρουν χαμπάρι. Αν είναι έξυπνος, μπορεί να γίνει και πενταετία και βάλε.

Ίδιες περιπτώσεις κατά τ'άλλα, έτσι;

 

Με λίγα λόγια, το αν οι ρουμάνοι ή οι αλβανοί κάνουν μαιμουνιές στο ελληνικό κράτος, σε πληροφορώ και ο έλληνας μόλις την βρει την ευκαιρία θα την κάνει την μαιμουνιά του απέναντι στο ξένο κράτος. Όχι μόνο ο έλληνας, ο καθένας από οποιαδήποτε χώρα σε οποιαδήποτε χώρα και αν βρεθεί.

 

Η σύνταξη της πεθεράς της θείας μου ισχύει. Αν δεν πιστεύεις, τράβα σε κανά φόρουμ μεταναστών και ρώτα αυστραλούς μετανάστες. Κατά προτίμηση άτομα που βρίσκονται χρόνια εκεί, γιατί μπορεί να έχουν αλλάξει οι καταστάσεις τώρα.

 

Αν η Ελλάδα βρισκόταν εκεί που είναι το Λουξεμβούργο, μπορεί να μην βλέπαμε ούτε ένα αλβανικό αυτοκίνητο μέσα στην χώρα, οι γειτονικές χώρες όμως θα ήταν ΓΕΜΑΤΕΣ από ελληνικά αυτοκίνητα, όπως κάνουν τώρα τα αλβανικά στην Ελλάδα. Δεν το έπιασες, δεν μου κάνει εντύπωση.

 

Όσον αφορά το τελευταίο, αποφεύγεις να μου απαντήσεις σε αυτό που ρώτησα.

Αν η μάνα σου αρρωστήσει και δεν μπορεί να έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στην Ελλάδα, αλλά μπορείς να την πας σε κάποια άλλη χώρα και να μπορέσει εκεί να λάβει την περίθαλψη που χρειάζεται, θα την πήγαινες ή θα την άφηνες να ψοφήσει σαν το σκυλί στ'αμπέλι, λέγοντάς της ότι η ξένη αυτή χώρα ήδη αδυνατεί να εξυπηρετήσει τον δικό της πληθυσμό;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θεωρούμαι παράνομος μετανάστης, γιατί δεν μας έδιωξαν απο την αρχή;Γιατί μας άφησαν και τώρα να κινδυνεύουμε να με οτιδήποτε αυτό συνεπάγεται;

 

Γιατί εγω να κάτσω όλα μου τα χρόνια εδώ να διαβάσω, να περάσω στο πανεπιστήμιο και τώρα να πρέπει κάθε χρόνο να κάνω ανανέωση για άδεια διαμονής;

 

Στο πρωτο ερωτημα.

Σας αφησαν γιατι το κρατος που ηρθατε ειναι μπ@@ρδελο. Ενα σοβαρο κρατος θα σας ειχε διωξει. Το γεγονος βεβαια οτι το κρατος ειναι μπ@@ρδελο και σας αφησε δεν σημαινει πως σας νομιμοποιει...

 

Στο δευτερο ερωτημα.

Σε αναγκασε κανενας με το ζορι να μεινεις εδω? Ετσι οπως το λες φαινεται να νομιζεις πως η Ελλαδα σου χρωσταει και απο πανω επειδη εκατσες εδω και πηγες πανεπιστημιο. Αν δεν σου αρεσει αντιο... Τοσο απλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Το ότι κάτι σου θυμίζουν αυτά που γράφω, σημαίνει ότι τα έχω κάνει copy paste από κάπου? Μάλιστα...

 

Όσο για τους ορισμούς ιθαγένειας και υπηκοότητας, τους αντέγραψα από το λεξικό Τριανταφυλλίδη. Που καμία σχέση δεν έχει με τον αμφιλεγόμενο Μπαμπινιώτη.

 

Όσο για τα ταμεία ανεργίας, καθόλου σχέση δεν έχουν οι λεπτομέρειες που αναφέρεις. Η ομοιότητα είναι πως και εδώ και εκεί πολλοί παίρνουν το επίδομα ενώ δεν ζουν καν στην ίδια χώρα. Παρανόμως και στις δύο περιπτώσεις.

 

Φυσικά ο Έλληνας θα κάνει και αυτός τη μαιμουνια του οπουδήποτε, το θέμα μας όμως εδώ είναι που το Ελληνικό κράτος τις επιτρέπει.

 

Όσο για τη σύνταξη της πεθεράς του μπατζανάκη της θείας κτλ, σου είπα πως δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Αν θες να πείσεις για αυτό το θέμα, βρες εσύ αποδείξεις.

 

Όσο για το αν η Ελλάδα βρισκόταν σε άλλη γεωγραφική θέση δεν ξέρω τι είχες στο μυαλό σου, αυτό που έγραψες σχολίασα. Άλλο πάντως λέω εγώ, άλλο σχολιάζεις εσύ.

 

Όσο για το τελευταίο δεν απάντησα αφενός γιατί μου φάνηκε ρητορική η ερώτηση, αφετέρου τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Φυσικά και θα έκανα το παν για τη δική μου μάνα, θα έβαζα σε δεύτερη μοίρα τα προβλήματα της άλλης χώρας.

Η ουσία όμως είναι όπως έγραψα και παραπάνω στο Ελληνικό κράτος που τα επιτρέπει αυτά, και όχι σε αυτούς που τα κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως σεβομαι τις αποψεις των αλλων μελων ετσι να σεβαστεις και εσυ την δικια μου δεν δεχομαι ειρωνιες ουτε καν στο ιντερνετ που ειμαστε ανωνυμοι.Φιλικα παντα.

 

 

 

 

 

Τοτε να κοψεις τις προσβλητικες εκφρασεις και να μην λες οτι η λεξη Ελληνας (μεταναστης) ηταν συνωνυμη του κλεφτη μονο και μονο για να δικαιολογησεις τους εδω (μαγκες οπως τους ειπες ) λαθρομεταναστες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πρωτο ερωτημα.

Σας αφησαν γιατι το κρατος που ηρθατε ειναι μπ@@ρδελο. Ενα σοβαρο κρατος θα σας ειχε διωξει. Το γεγονος βεβαια οτι το κρατος ειναι μπ@@ρδελο και σας αφησε δεν σημαινει πως σας νομιμοποιει...

 

Στο δευτερο ερωτημα.

Σε αναγκασε κανενας με το ζορι να μεινεις εδω? Ετσι οπως το λες φαινεται να νομιζεις πως η Ελλαδα σου χρωσταει και απο πανω επειδη εκατσες εδω και πηγες πανεπιστημιο. Αν δεν σου αρεσει αντιο... Τοσο απλα...

Καλημέρα,

 

Φίλε μου δεν αναφερθηκα πουθενά οτι η Ελλάδα μου χρωστάει κάτι ούτε οτι δεν μου αρέσει εδώ και θέλω να φύγω.

Αλλά το να είμαι 17 χρόνια εδώ και να κινδυνεύω να απελαθώ (αυτό βέβαια δεν θα γίνει πότε, αλλα με την έλληψη υπηκοότητας υπάρχει και αυτό το παραθυράκι).

 

Για σένα είναι λογικό να φανταστώ ότι ναι μεν μας άφησαν άλλα μετά απο τόσα χρόνια δεν κάνουν κάτι ώστε να έχουμε κάτι παραπάνω στην διαθεσή μας απο θέμα χαρτιά. Αλλά βέβαια στα @@ τους, τα λεφτά θέλουν και τπτ άλλο οπότε το καταλαβαίνω.

 

Μπ@@ρδέλο το κράτος ναι αλλά και μπουρδέλο να είναι, είτε σε διώχνει είτε σε νομιμοποιεί αλλιώς θα φτάσει στην κατάσταση που είναι σήμερα η Ελλάδα.

 

Δεν λέω μια χαρά νόμιμοι είμαστε και ειδικά ο πατέρας μου, απλά εγώ μιλάω για υπηκοότητα που σαν τόσα χρόνια εδώ με τις ίδιες υποχρεώσεις με εσένα, με τα ίδια λεφτά που έχουμε δώσει στο κράτος με εσένα (πολύ πιθανό να είναι και παραπάνω) δεν είναι και σενάριο επιστημονικής φαντασίας να έχουμε υπηκοότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοτε να κοψεις τις προσβλητικες εκφρασεις και να μην λες οτι η λεξη Ελληνας (μεταναστης) ηταν συνωνυμη του κλεφτη μονο και μονο για να δικαιολογησεις τους εδω (μαγκες οπως τους ειπες ) λαθρομεταναστες

Αν σε πειραζει η αληθεια τοτε κλεισε τα αυτακια σου.Αυτο μου το εχει πει καθηγητης και οικογενειακος φιλος, μου που μεγαλωσε στην Γερμανια και η ιδια η μανα του μου το εχει επαληθευσει.Επιπλεον απαντησα για αυτο στο ποστ #121 στο 2).Οπως γενικα και προς το θεμα των λαθρομεταναστων.Στην θεση τους το ιδιο θα εκανα,εσυ θα καθοσουν να πεθανεις απο την πεινα με τον φοβο μην σε σφαξουν καμια μερα.Ο καθενας αξιος της μοιρας του λοιπον σε αυτη τη ζωη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πεταξε και το αξιος της μοιρας ςου.Γιατι δεν πηγαν να πηδηξουν καμμια μαντρα στην Γερμανια και να τους πεισουν με αυτα τα ακλονητα επιχειρηματα.Ασε που σε λιγο θα θελουν να απολογηθουμε και για το καθεστως της χωρας τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

 

Φίλε μου δεν αναφερθηκα πουθενά οτι η Ελλάδα μου χρωστάει κάτι ούτε οτι δεν μου αρέσει εδώ και θέλω να φύγω.

Αλλά το να είμαι 17 χρόνια εδώ και να κινδυνεύω να απελαθώ (αυτό βέβαια δεν θα γίνει πότε, αλλα με την έλληψη υπηκοότητας υπάρχει και αυτό το παραθυράκι).

Εμενα αυτο μου εδωσες να καταλαβω με αυτο που ειπες. Ισως δεν το διατυπωσες σωστα ή δεν το καταλαβα εγω καλα.

 

Για σένα είναι λογικό να φανταστώ ότι ναι μεν μας άφησαν άλλα μετά απο τόσα χρόνια δεν κάνουν κάτι ώστε να έχουμε κάτι παραπάνω στην διαθεσή μας απο θέμα χαρτιά. Αλλά βέβαια στα @@ τους, τα λεφτά θέλουν και τπτ άλλο οπότε το καταλαβαίνω.

Το γεγονος οτι σας αφησαν να μπειτε και να μεινετε εννοειται δεν μου φαινεται λογικο.  Επρεπε να σας ειχαν απελασει εδω και 20 χρονια, οπως θα εκανε καθε σοβαρο κρατος.

Το γεγονος οτι σημερα δεν μπορεις και δεν πρεπει να εχεις κατι παραπανω σε χαρτια το βρισκω πολυ λογικο. Και οχι απλα λογικο αλλα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.

Αυτο για τα λεφτα δεν το καταλαβα? Τι εννοεις? Πως δεν θελεις να πληρωνεις τα νομιμα (δεν ξερω τι χρειαζεται ακριβως) για να μεινεις στην χωρα?

 

Μπ@@ρδέλο το κράτος ναι αλλά και μπουρδέλο να είναι, είτε σε διώχνει είτε σε νομιμοποιεί αλλιώς θα φτάσει στην κατάσταση που είναι σήμερα η Ελλάδα.

Αν καποιος ειναι παρανομος τον διωχνει. Αν καποιος ειναι νομιμος μεταναστης κανει τα απαραιτητα εγγραφα κλπ και μενει για οσο του επιτρεπεται. Απλα τα πραγματα.

 

Δεν λέω μια χαρά νόμιμοι είμαστε και ειδικά ο πατέρας μου, απλά εγώ μιλάω για υπηκοότητα που σαν τόσα χρόνια εδώ με τις ίδιες υποχρεώσεις με εσένα, με τα ίδια λεφτά που έχουμε δώσει στο κράτος με εσένα (πολύ πιθανό να είναι και παραπάνω) δεν είναι και σενάριο επιστημονικής φαντασίας να έχουμε υπηκοότητα.

Ζεις στο ελληνικο κρατος και εννοειται θα εχεις τις ιδιες υποχρεωσεις που εχει οποισδηποτε αλλος. Το γεγονος οτι εχεις τις ιδιες υποχρεωσεις δεν σημαινει πως πρεπει να σου δωσουμε και υπηκοοτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

 

 

 

Πως θα περιέγραφες τον εθνοτικό σου αυτοπροσδιορισμό?

 

Με λίγα λόγια σε πoιο εθνοτικό γκρούπ θεωρείς ότι ανήκεις (εαν θεωρείς δλδ ότι ανήκεις σε κάποιο/κάποια)?

Επεξ/σία από Τοξοβόλος__UK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τοτε να κοψεις τις προσβλητικες εκφρασεις και να μην λες οτι η λεξη Ελληνας (μεταναστης) ηταν συνωνυμη του κλεφτη μονο και μονο για να δικαιολογησεις τους εδω (μαγκες οπως τους ειπες ) λαθρομεταναστες.

 

 

Συμπωματικά έπεσε στα χέρια μου ένα δημοσίευμα της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας (30/4/06) με τίτλο <<Μετανάστες χωρίς πατρίδα>>.

 

Το δημοσίευμα ασχολείτο με την εποχή που η φτώχεια έσπρωχνε κατά κύματα τους Έλληνες σε χώρες του εξωτερικού.

Κάποτε λοιπόν και πιο συγκεκριμένα στις αρχές του 20ου αιώνα ήμασταν οι Αλβανοί των ΗΠΑ.

Πως φερθήκαμε και πως μας υποδεχτήκανε;

 

Ας δούμε πρώτα πως φερθήκαμε.

Τα παρακάτω στοιχειά ανήκουν στην Επιτροπή Ουίκερσαμ μια επιτροπή στην οποία ανέθεσε ο πρόεδρος Χούβερ να ερευνήσει την εγκληματικότητα στην Αμερική.

 

Αριθμός συλληφθέντων ηλικίας άνω των 18 ετών στην πολιτεία της Νέας Υόρκης το 1929, κατά αδίκημα, και με αναγωγή σε πληθυσμό 100.000 της ίδιας εθνικότητας.

post-237343-0-54965500-1368884762_thumb.jpg

 

Αριθμός ατόμων που συνέλαβε η αστυνομία σε πόλεις μεγαλύτερες των 500.000 κατοίκων το 1930, με αναγωγή σε πληθυσμό 10.000 της ίδιας εθνικότητας.

post-237343-0-93007900-1368884773_thumb.jpg

 

Αριθμός ξένων λευκών άνω των 18 ετών, οι οποίοι φυλακίστηκαν επί 1 τουλάχιστον χρόνο, με αναγωγή σε πληθυσμό 100.000 της ίδιας κατηγορίας.

post-237343-0-68212900-1368884782_thumb.jpg

 

Τα στοιχεία των πινάκων δεν επιδέχονται καμιά αμφισβήτηση. Προέρχονται από την "Εκθεση Ουίκερσαμ" και δημοσιεύονται στο έργο του Thorsten Sellin "Culture Conflict and Delinquency" (New York, Social Science Research Council, 1938). Πρόκειται για ένα κλασικό έργο της παγκόσμιας εγκληματολογικής βιβλιογραφίας, γραμμένο από έναν διαπρεπή επιστήμονα.

 

Χρησιμοποιήθηκαν μάλιστα ατυχώς και από Ελληνικά χέρια.

 

Paul Koken, Th. Ν. Constant, Ser. G. Canoutas

«Αhistory of the Greeks in the Americas 1453-1938» (Proctor, Michigan, 1995)

Πρόκειται για την ιστορική μελέτη τριών επιφανών Ελληνοαμερικανών, του Seraphim Canoutas, του Theodore Constant και του Paul Koken, «Α history of the Greeks in the Americas, 1453-1936».

 

Η μελέτη αυτή γράφτηκε μεταξύ 1935 και 1938, αλλά εκδόθηκε μόλις το 1995. Ο Paul Koken ήταν τότε ήδη 94 ετών, ενώ οι δυο άλλοι συγγραφείς είχαν πεθάνει. Οι τρεις Ελληνοαμερικανοί έζησαν από πρώτο χέρι την περίοδο του μεσοπολέμου στις ΗΠΑ και όσα γράφουν αποτελούν εν μέρει και προσωπικά τους βιώματα.

 

Η προσπάθειά τους είναι να αποδείξουν ότι οι Ελληνες δεν ήταν χειρότεροι από τους άλλους. Παίρνουν, λοιπόν, στοιχεία από την Εκθεση Ουίκερσαμ και συγκρίνουν τα στοιχεία εγκληματικής δράσης των Ελλήνων μεταναστών με τα αντίστοιχα στοιχεία των πολιτών που είχαν γεννηθεί στις ΗΠΑ. Μάλιστα η σύγκριση που υπάρχει στο βιβλίο γίνεται για το Σικάγο και όχι για την Νέα Υόρκη όπου τα αποτελέσματα θα ήταν σαφώς δυσμενέστερα.

 

Βλέπουμε λοιπόν ότι κατά τις πρώτες δεκαετίες παραμονής τους στις ΗΠΑ οι Έλληνες όντως μεγαλούργησαν αλλά σε λίγο αμφιλεγόμενους τομείς.

 

Πάμε στο πως μας υποδέχτηκαν.

 

Το παραπάνω βιβλίο αφιερώνει ειδικό κεφάλαιο στις ρατσιστικές προκαταλήψεις εις βάρος των Ελλήνων στις ΗΠΑ (σ. 149-155) και άλλο κεφάλαιο στα «Προβλήματα με το νόμο» (σ. 155-162).

Στο βιβλίο αναλύονται οι ρίζες της ρατσιστικής προκατάληψης: «Κατά το μεσοδιάστημα μεταξύ της πρώτης εκδήλωσης φυλετικής μισαλλοδοξίας και το ξεκίνημα της μαζικής ελληνικής μετανάστευσης κατά το 1882, οι παλιοί μισητοί "νεοφερμένοι" μετανάστες έγιναν οι "μισούντες" τους καινούριους "νεοφερμένους" από τις νοτιοευρωπαϊκές χώρες και η Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως ένας εντελώς ανεπιθύμητος τόπος προέλευσης μεταναστών. Το φάσμα της ρατσιστικής διάκρισης είχε ρίξει μια βαριά σκιά πάνω στη ζωή των ελλήνων μεταναστών από την πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκε το μεταναστευτικό ρεύμα» (σ. 150).

 

Η μελέτη καταγράφει παραδείγματα ανθελληνικής συμπεριφοράς των παλιότερων κατοίκων στις ΗΠΑ, εξηγώντας ότι αναγκαστικά περιορίζεται σε ελάχιστα από τα «χιλιάδες επεισόδια που συνέβησαν» σε κάθε γωνιά της χώρας. Το όνομα «Ελληνας» -θυμούνται οι συγγραφείς- το φώναζαν στους μετανάστες για να τους βρίσουν. Και απαριθμούν τις ανθελληνικές ταραχές που ξέσπαγαν σε όλα τα μήκη και πλάτη της μεγάλης χώρας.

 

Οι τρεις ελληνοαμερικάνοι συγγραφείς δεν αποφεύγουν να ακολουθήσουν το συρμό της εποχής τους, δηλαδή να θεωρήσουν αυτονόητη τη συσχέτιση της εγκληματικής δράσης με κάποιου είδους φυλετική προδιάθεση:

 

Σας θυμίζουν τίποτα τα παραπάνω;

Άλλα βιβλία στα οποία αναφέρονται στοιχεία σχετικά με την ρατσιστική συμπεριφορά που αντιμετώπισαν οι Έλληνες μετανάστες είναι τα παρακάτω:

Theodore Saloutos

«The Greeks in the United States» (Harvard U.P., Cambridge Μ., 1964)

Η πιο σοβαρή ακαδημαϊκή εργασία για την ιστορία της ελληνικής μετανάστευσης στις ΗΠΑ.

 

Charles C. Moskos, Jr

«Greek Americans. Struggle and Success» (Prentice-Hall, Englewood Cliffs, 1980)

Συνοπτικό αλλά εμπεριστατωμένο εγχειρίδιο για την ιστορία των Ελληνοαμερικανών που αξιοποιεί τις παλιότερες μελέτες.

 

Dan Georgakas

«Greek America at Work» (Greek American Labor ouncil, Flushing ΝΥ, 1992)

Διάγραμμα της ελληνικής μετανάστευσης στους τόπους δουλειάς σε όλες τις περιοχές των ΗΠΑ. Οι δυσκολίες, ο ρατσισμός, η προκατάληψη, οι εξεγέρσεις.

 

Γράφει λοιπόν ο Thorsten Sellin:

 

"Ακόμα κι αν διαθέταμε ακριβή στατιστικά στοιχεία του πληθυσμού, θα έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της αξιολόγησης και της χρησιμότητας των εγκληματολογικών στατιστικών."

Ο Sellin προχωρούσε παραπέρα:

"Υπάρχουν πολλές αποδείξεις ότι ο μετανάστης είναι αντικείμενο μιας διαφορετικής μεταχείρισης από τη διοίκηση και τη δικαιοσύνη. Αυτό οφείλεται εν μέρει στην προέλευσή του και εν μέρει στην οικονομική και κοινωνική του κατάσταση. Ο,τι και να συμβαίνει, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να συλληφθεί και να καταδικαστεί ένας μετανάστης, παρά ένας γηγενής αυτής της χώρας. Και όταν συλλαμβάνεται, είναι πιθανότερο να καταδικαστεί σε μεγαλύτερη ποινή ο μετανάστης παρά ο γηγενής. Όταν ανήκει κάποιος σε μια ομάδα μεταναστών - ειδικά όταν η κοινωνική απόσταση ανάμεσα σ' αυτή την ομάδα και την ομάδα που κυριαρχεί στην κοινωνία είναι σημαντική - τα ποσοστά εγκληματικότητας είναι τεχνητά αυξημένα, και ο ερευνητής οφείλει να το λαμβάνει αυτό υπόψη."

Γνωρίζουμε ότι σήμερα η ελληνική παρουσία στη Νέα Υόρκη δεν έχει τίποτα να κάνει με τη σκοτεινή εικόνα του 1929. Το ελληνικό λόμπι θεωρείται απολύτως προσαρμοσμένο στα ήθη της αμερικανικής πατρίδας και οι εγκληματολογικές στατιστικές δεν παρουσιάζουν καμιά απόκλιση από τον εθνικό μέσο όρο. Την εξέλιξη αυτή την είχε προβλέψει ο ίδιος ο Sellin, ο οποίος έγραφε ότι οι μετανάστες δεύτερης γενιάς, οι οποίοι τείνουν να ενσωματωθούν στη χώρα υποδοχής, εμφανίζουν πολύ μικρές αποκλίσεις στην κοινωνική συμπεριφορά. Όσοι, λοιπόν, βρίσκουν αφορμή από τις στατιστικές του αστυνομικού δελτίου, για να ζητήσουν την εκδίωξη των μεταναστών από την Ελλάδα, ας αναρωτηθούν λίγο για τον τρόπο υποδοχής και τις δυνατότητες ενσωμάτωσης που τους προσφέρουμε. Και την επομένη φορά που θα νιώσουν την ανάγκη να λιντσάρουν κάποιον ξένο πορτοφολά στο λεωφορείο, ας στρέψουν λίγο τη σκέψη τους στους εξαθλιωμένους Έλληνες μετανάστες στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη δεκαετία του '20 και του '30.

 

Όσοι σπεύσουν να κατηγορήσουν το δημοσίευμα αυτό ως ανθελληνικό ας αναλογιστούν πρώτα τι υπηρεσίες προσφέρουν στην πατρίδα ο <<παρωπιδισμός>> , η επιλεκτική μνήμη και η άγνοια.

 

Πηγές:

 

Ελευθεροτυπία

 

www.iospress.gr

 

Να προσθέσω στα παραπάνω οτι και οι τότε Ελληνες, δεν ηταν πάντα νόμιμοι μετανάστες :-)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...