Προς το περιεχόμενο

Number26: Τραπεζική Startup - Γερμανικός Λογαριασμός και Mastercard


djuan1988

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 λεπτά πριν, makaros1 είπε

Καλησπέρα, ξέρει κανείς τη χρέωση για έμβασμα από n26 σε 🏦 στην Ελλάδα? 

Εισερχόμενο έμβασμα σε Πειραιώς, 4ευρω χρέωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου εμφάνισε σήμερα η paysend το παρακάτω μήνυμα:

Make a fee-free international transfer at special rate. Get USD 10 equivalent bonus if your transfer is USD 99 or more. Valid until the end of this day(22.4.2022) exclusively for your account. 

Για να πάρω το bonus με μεταφορά από ελληνική κάρτα σε κάρτα Ν26 θα πρέπει η μεταφορά να γίνει σε δολάρια;

Επεξ/σία από George!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το LinkedIn εχει γεμίσει με απελπισμένους πελάτες της Ν26 που τους μπλοκάρει τους λογαριασμούς επειδή τους θεωρεί ύποπτους για ξέπλυμα ενώ γράφει πολύς κόσμος οτι εκεί πληρώνεται ο μισθός τους π.χ. Το support ανύπαρκτο, μόνο με δημόσιο κράξιμο κάτι γίνεται. Και φυσικά η Ν26 αποφασίζει αν τα έγγραφα που της στέλνουν είναι αρκετά ή όχι

Τελικά οι fintechs είναι καλές άντε να βάζεις ψιλά για να κάνεις καμία αγορά στο ίντερνετ ή άμα πας ταξίδι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλαβα νέο κωδικό για international free transfer από την paysend αλλά για κάποιο λόγο ενώ δέχεται τον κωδικό και δείχνει μηδέν προμήθεια, λέει ότι παραλήπτης θα λάβει 1,5€ λιγότερα όπως όταν υπάρχει προμήθεια. Γνωρίζει κανείς γιατί γίνεται αυτό;

Screenshot_20220424-183836_(1).png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 minutes ago, George! said:

Έλαβα νέο κωδικό για international free transfer από την paysend αλλά για κάποιο λόγο ενώ δέχεται τον κωδικό και δείχνει μηδέν προμήθεια, λέει ότι παραλήπτης θα λάβει 1,5€ λιγότερα όπως όταν υπάρχει προμήθεια. Γνωρίζει κανείς γιατί γίνεται αυτό;

Γιατί είναι στο ίδιο νόμισμα. Ο κωδικός είναι για μεταφορές σε διαφορετικό νόμισμα από της χώρας σου.

Επεξ/σία από Hapatingo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, kamilopardali said:

συγνώμη για το off topic αλλά δεν βρήκα ανάλογο νήμα, για Τomorrow που είναι επίσης Γερμανία έχεις κανείς εμπειρία;

Πιο πολύ με την vivid μοιάζει μίας και έχουν τον ίδιο provider την solarisbank, αλλά χωρίς τα καλούδια που έχει η vivid. Εάν έχεις διαβατήριο μπορείς να ανοίξεις στην tomorrow αλλά δεν έχει δωρεάν πλάνο, πρέπει να πληρώνεις κάθε μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kamilopardali είπε

συγνώμη για το off topic αλλά δεν βρήκα ανάλογο νήμα, για Τomorrow που είναι επίσης Γερμανία έχεις κανείς εμπειρία;

είχα ανοίξει ένα λογαριασμό τότε που ήταν δωρέαν. Δε προσέφερε κάτι επιπλέον σε σχέση με τις άλλες. απλά να υπάρχει.

Ζήτησα και την κάρτα (η οποία ήταν δωρεάν) αλλά δε την παρέλαβα ποτέ. Δε τους έστειλα καν μήνυμα ότι δε μου ήρθε.

Πλέον χρεώνουν στους νέους πελάτες, για τους παλιούς παραμένει δωρεάν. Συνολικά έκανα 3-4 μεταφορές χρημάτων έτσι αναγνωριστικά. Μιας και δεν έχω κάρτα, για μένα είναι σα να μην υπάρχει. Ίσως τους στείλω μήνυμα να τους πω ότι δε την έχω παραλάβει (εδώ κι ένα χρόνο). Αν μου πούνε να πληρώσω τα 10€ (επανέκδοση) εννοείται δε θα ασχοληθώ.

Γενικά με τόσες επιλογές, δε βρίσκω ούτε ένα λόγο να τους επιλέξω. Ειδικά τώρα που έχει και χρέωση, πρέπει να είσαι παλαβός για να τους επιλέξεις.

Τώρα αν είναι καλοί στο θέμα εξυπηρέτησης δε το ξέρω

Στις 24/4/2022 στις 1:07 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Το LinkedIn εχει γεμίσει με απελπισμένους πελάτες της Ν26 που τους μπλοκάρει τους λογαριασμούς επειδή τους θεωρεί ύποπτους για ξέπλυμα ενώ γράφει πολύς κόσμος οτι εκεί πληρώνεται ο μισθός τους π.χ. Το support ανύπαρκτο, μόνο με δημόσιο κράξιμο κάτι γίνεται. Και φυσικά η Ν26 αποφασίζει αν τα έγγραφα που της στέλνουν είναι αρκετά ή όχι

Τελικά οι fintechs είναι καλές άντε να βάζεις ψιλά για να κάνεις καμία αγορά στο ίντερνετ ή άμα πας ταξίδι. 

Δεν είναι μόνο η Ν26, αυτό το χάλι με τους παγωμένους λογαριασμούς ισχύει για όλες αυτές.

Έχουμε θεοποιήσει όλες αυτές τις fintech αλλά αν γίνει κάτι (που θα γίνει), κάντε το σταυρό σας. Είναι όλες τους μπακάλικα, απλά έχουμε οφέλη λόγω μετατροπής συναλλάγματος και δωρεάν εμβασμάτων και τις χρησιμοποιούμε. Απορώ με μερικούς που τις χρησιμοποιούνε για βασικές και λαμβάνουν τις πληρωμές τους εκεί. Πρέπει να είστε για δέσιμο.

Σε ελληνικές τράπεζες (με όλα τα στραβά τους) δεν υπάρχει περίπτωση να σου μπλοκάρουν λογαριασμό με το έτσι θέλω. Και πριν κάποιος βιαστεί να πει το κλασσικό, "εγώ τη χρησιμοποιώ τόσα χρόνια δεν έγινε κάτι, άρα κάτι λάθος κάνουν οι πελάτες", ας γκουγκλάρουν για μπλοκ ακουντς σε revolut, n26...... Πάρτυ κανονικό. Απορώ πως τους επιτρέπουν να λειτουργούν ακόμα. Και βρείτε μετά σε πόσους έχει μπλοκάρει ελληνική τράπεζα.

Στη revolut μου είχαν μπλοκάρει για 1 μήνα το λογαριασμό. τους έστελνα μήνυμα να μου πουνε τι θέλουν να τους στείλω και δεν έπαιρνα απάντηση. Για 1 μήνα. Και όταν τους έκραξα (ευγενικά) η απάντηση τους (μόνο σε αυτό απαντήσανε) ήταν ότι διακόπτεται η συνεργασία μας και δεν είναι υποχρεωμένοι να μου πούνε το λόγο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Bitbit είπε

είχα ανοίξει ένα λογαριασμό τότε που ήταν δωρέαν. Δε προσέφερε κάτι επιπλέον σε σχέση με τις άλλες. απλά να υπάρχει.

Ζήτησα και την κάρτα (η οποία ήταν δωρεάν) αλλά δε την παρέλαβα ποτέ. Δε τους έστειλα καν μήνυμα ότι δε μου ήρθε.

Πλέον χρεώνουν στους νέους πελάτες, για τους παλιούς παραμένει δωρεάν. Συνολικά έκανα 3-4 μεταφορές χρημάτων έτσι αναγνωριστικά. Μιας και δεν έχω κάρτα, για μένα είναι σα να μην υπάρχει. Ίσως τους στείλω μήνυμα να τους πω ότι δε την έχω παραλάβει (εδώ κι ένα χρόνο). Αν μου πούνε να πληρώσω τα 10€ (επανέκδοση) εννοείται δε θα ασχοληθώ.

Γενικά με τόσες επιλογές, δε βρίσκω ούτε ένα λόγο να τους επιλέξω. Ειδικά τώρα που έχει και χρέωση, πρέπει να είσαι παλαβός για να τους επιλέξεις.

Τώρα αν είναι καλοί στο θέμα εξυπηρέτησης δε το ξέρω

Δεν είναι μόνο η Ν26, αυτό το χάλι με τους παγωμένους λογαριασμούς ισχύει για όλες αυτές.

Έχουμε θεοποιήσει όλες αυτές τις fintech αλλά αν γίνει κάτι (που θα γίνει), κάντε το σταυρό σας. Είναι όλες τους μπακάλικα, απλά έχουμε οφέλη λόγω μετατροπής συναλλάγματος και δωρεάν εμβασμάτων και τις χρησιμοποιούμε. Απορώ με μερικούς που τις χρησιμοποιούνε για βασικές και λαμβάνουν τις πληρωμές τους εκεί. Πρέπει να είστε για δέσιμο.

Σε ελληνικές τράπεζες (με όλα τα στραβά τους) δεν υπάρχει περίπτωση να σου μπλοκάρουν λογαριασμό με το έτσι θέλω. Και πριν κάποιος βιαστεί να πει το κλασσικό, "εγώ τη χρησιμοποιώ τόσα χρόνια δεν έγινε κάτι, άρα κάτι λάθος κάνουν οι πελάτες", ας γκουγκλάρουν για μπλοκ ακουντς σε revolut, n26...... Πάρτυ κανονικό. Απορώ πως τους επιτρέπουν να λειτουργούν ακόμα. Και βρείτε μετά σε πόσους έχει μπλοκάρει ελληνική τράπεζα.

Στη revolut μου είχαν μπλοκάρει για 1 μήνα το λογαριασμό. τους έστελνα μήνυμα να μου πουνε τι θέλουν να τους στείλω και δεν έπαιρνα απάντηση. Για 1 μήνα. Και όταν τους έκραξα (ευγενικά) η απάντηση τους (μόνο σε αυτό απαντήσανε) ήταν ότι διακόπτεται η συνεργασία μας και δεν είναι υποχρεωμένοι να μου πούνε το λόγο. 

Και με τα χρήματα που ίσως έχεις μέσα τι γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...