Προς το περιεχόμενο

Καταργήθηκε η ανανέωση χρόνου ομιλίας των 5 € απο τα καταστήματα..;;


Dennis077

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γυρνάμε ολοι σε voip και αφήστε τους απατεώνες να κλαίνε μετά. Με 10 ευρω με χρέωση 1 λεπτό του ευρου μιλάμε 1000 λεπτά προς όλους που δεν λείγουν ποτέ. Έτσι θέλει αλλιώς δεν καταλαβαίνουν αυτοί.

για δώσε οδηγίες αν γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 613
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Έχετε δίκιο.. :) το τέλος ανανέωσης 0,30€ ανακοινώθηκε από τη vodafone στις 29/09 και θα ισχύει από 15/11.

 

Νόμιζα ότι κάνετε πλάκα σχετικά με αυτό το τέλος αλλά μόλις διάβασα την ανακοίνωση της Vodafone.

 

Ρε τι ξεφτιλες είναι αυτοί;

Έχουμε ΦΠΑ 24%, τέλος καρτοκινητής 12%, βάζουν τώρα και το τέλος των 0,3€.

Χρέωση ανά λεπτό+, το ποσό χάνεται σε 3 μήνες, τα πακέτα τα ανέβασαν, έκτος πακέτου δε τολμάς να μιλήσεις.....

 

Τι άλλο έμεινε;

Α, ναι .. ελάτε να μας γ@μησετε.

Στην επόμενη ανακοίνωση θα μας ζητάνε να πηγαίνουμε στα 4 στα καταστήματα τους.

 

Μιλάμε για καταστάσεις πέρα από κάθε λογική.

Δε με νευριάζουν οι αυξημένες τιμές, με νευριάζουν οι πουστιες που κάνουν για να σου τα αρπάξουν.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που παρατηρω και στεναχωριεμαι ειναι οτι μολις ο μεσος καταναλωτης χασει την βολη του αμεσως γκρινιαζει.

Ιδιωτικη εταιρια ειναι οτι θελει κανει δεν θα μας ρωτησει κιολας.

Ετσι ειναι κυριοι, εχω μαγαζι και αυριο μπορω να ανεβασω τις τιμες η να χαριζω.

Σταματηστε την γκρινια , θα γινετε σαν τους γερους που φωναζουν τα πρωινα στα μαγαζια κλεφτες κ λοποδητες.

Αν τωρα θεωρειτε πως η επικοινωνια ειναι αγαθο εσεις που φωναζετε πισω απο το πληκτρολογιο σας και στα καταστηματα στους ανθρωπους που εργαζονται εκει για ενα κομματι ψωμι ελατε να κατεβουμε ολοι μαζι στους δρομους και να απαιτησουμε με αγωνα τα δωρεαν αγαθα. Οπως ειναι το ρευμα και το νερο που πληρωνουμε.

Επανασταση τωρα , πρεπει να μπορουμε να βαζουμε καρτα 1 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αυτο που παρατηρω και στεναχωριεμαι ειναι οτι μολις ο μεσος καταναλωτης χασει την βολη του αμεσως γκρινιαζει.

Ιδιωτικη εταιρια ειναι οτι θελει κανει δεν θα μας ρωτησει κιολας.

Ετσι ειναι κυριοι, εχω μαγαζι και αυριο μπορω να ανεβασω τις τιμες η να χαριζω.

 

Δεν θα διαφωνούσα αν δεν ήταν καρτέλ οι εταιρείες κινητής κι υπήρχε κάποια εναλλακτική επιλογή. Όταν όμως κάνουν όλοι το ίδιο, meh...

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θελουν και ανεβασμενες τιμες..

 

Θα πω κατι σχετικο ασχετο με τη κουβεντα.

 

Πηγα ταξιδι Τρικαλα απο Αθηνα με το τρενο. Στο 80 χωρις να υπερβαλω % της διαδρομης η βονταφον δεν ειχε καθολου σημα! Ολη τη στερεα ελλαδα μεχρι τη θεσσαλια η διαδρομη περνουσε με mp3, ενω ειχα ηδη 1000+ mb για ιντερνετ στο κινητο.

Η κοσμοτε που ειχα παλι, αντε να να ειχε ενα 40% χονδρικα σημα.

 

Δηλαδη δε γαμιεται, χαιρομαι που ζω στην Αθηνα, στην επαρχεια ειναι τραγικα τα πραγματα. Μου διαφημιζουν 4G+ δικτυα οταν σε ολη την Ελλαδα δεν εχουν καν δικτυα 2G!!!

 

 

Στηβ επαρχεια μονο κοσμοτε αξιζει δυστυχως αλλα εχουν πανακριβα πακετα.

Και το κινητο δεν ειναι μονο ιντερνετ και χαβαλες, υπαρχουν και περιπτωσεις αναγκης.

 

Να φανε τις χρεωσεις τους στα νοσοκομεια. Δεν γινεται παλια να ηταν πιο φθηνες οι χρεωσεις.

Η λογικη λεει δινεις κατι ακριβα τωρα και σε λιγα χρονια το φθηνενεις. Οχι το αντιστροφο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα δεν είναι τόσο οι αυξημένες τιμές. αυτό αντιμετωπίζεται ως ένα βαθμό

το θέμα είναι τα νταβατζιλίκια κάθε είδους.

 

το επόμενο βήμα ποιο θα είναι; κάτσε να μαντέψω..

 

τέλος σύνδεσης στο δίκτυο. κάθε φορά που ανοίγουμε το κινητό μας και συνδεόμαστε στο δίκτυο θα πληρώνουμε 0,2€

τέλος διατήρησης της σύνδεσης. έχεις το κινητό ανοιχτό πάνω από 24 ώρες. τέλος 0,2€

τέλος σύνδεσης κεραίας. όταν κινούμαστε και μιλάμε θα πληρώνουμε τέλος καθώς συνδεόμαστε σε άλλη κεραία. 0,5€

 

είμαι σίγουρος ότι οι ιδέες μου είναι πολύ φτωχές σε σχέση με αυτό που θα σκεφτούνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης κάποιοι χρειαζόμαστε sim για gps tracker ή συναγερμούς. Δεν κάνουμε καθημερινή κατανάλωση εν ολίγοις και με αυτό τον τρόπο μας χρεώνει εμμέσως πάγιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το voip αποτελει την λυση.

Επισης κάτι που αρκετοι δε γνωριζουν, ειναι πως η δωρεαν προσβαση στο ιντερνετ σε δημοσιους χώρους, αποτελει πλέον μνημονιακή υποχρέωση, οπότε, άτομα που δε μπορουν να δινουν 10 ευρω για ανανεωση μιας κάρτας ανα 3μηνο, θα μπορουν να επικοινωνουν σε μεγάλο μέρος της περιοχής τους. Δεν είναι η καλυτερη λύση, αλλά ειναι κάτι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το voip αποτελει την λυση.

Επισης κάτι που αρκετοι δε γνωριζουν, ειναι πως η δωρεαν προσβαση στο ιντερνετ σε δημοσιους χώρους, αποτελει πλέον μνημονιακή υποχρέωση, οπότε, άτομα που δε μπορουν να δινουν 10 ευρω για ανανεωση μιας κάρτας ανα 3μηνο, θα μπορουν να επικοινωνουν σε μεγάλο μέρος της περιοχής τους. Δεν είναι η καλυτερη λύση, αλλά ειναι κάτι.

 

ή θα συνωστιζονται μπροστα στα ΑΤΜ της πειραιως που δινουν ( ; ) wi fi ; :P

 

Νταξει ομως υπαρχουν και ατομα οπως ο σφινξ που εχει συναγερμο και βαζει μια 10ευρη το χρονο ξερω γω, ατομα που ξερουν τα βασικα απο τεχνολογια και εχουν ενα τηλεφωνο μονο για ωρα αναγκης (παλι βαζουνν 10 ευρω το χρονο αφου εξαλλου να μιλησεις σε μια ωρα αναγκης 1-2 λεπτα φτανει) .

 

Στο κατω κατω αν θελαμε μηνιαιο παγιο ή τριμηνιαιο παγιο θα καναμε συμβολαιο , υποτιθεται οτι τα καρτοκινητα ηταν για να εισαι..ελευθερος :P  Θυμαστε καποτε που εβαζες 2 χηνες και ισχυαν για 2 μηνες, ενα ταλιρο και ισχυε για 5 μηνες και ενα 10χιλιαρο και ισχυε για 12 μηνες (ή μηπως 10 +2 δωρο ?) ? Λετε να το ξανακανουν ετσι ? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή θα συνωστιζονται μπροστα στα ΑΤΜ της πειραιως που δινουν ( ; ) wi fi ; :P

 

Νταξει ομως υπαρχουν και ατομα οπως ο σφινξ που εχει συναγερμο και βαζει μια 10ευρη το χρονο ξερω γω, ατομα που ξερουν τα βασικα απο τεχνολογια και εχουν ενα τηλεφωνο μονο για ωρα αναγκης (παλι βαζουνν 10 ευρω το χρονο αφου εξαλλου να μιλησεις σε μια ωρα αναγκης 1-2 λεπτα φτανει) .

 

Στο κατω κατω αν θελαμε μηνιαιο παγιο ή τριμηνιαιο παγιο θα καναμε συμβολαιο , υποτιθεται οτι τα καρτοκινητα ηταν για να εισαι..ελευθερος :P  Θυμαστε καποτε που εβαζες 2 χηνες και ισχυαν για 2 μηνες, ενα ταλιρο και ισχυε για 5 μηνες και ενα 10χιλιαρο και ισχυε για 12 μηνες (ή μηπως 10 +2 δωρο ?) ? Λετε να το ξανακανουν ετσι ? :P

 

Συμφωνώ.

 

Όλοι όμως γνωριζουμε οτι οι εταιρίες κινητής, έχουν χάσει πάρα πολύ από τα συμβόλαιά τους, οπότε με τέτοιους τρόπους, ανηθικους θα λέγαμε εμεις, μάρκετινγκ αυτοί, προσπαθουν να δεσμεύσουν τον κόσμο σε ένα συμβόλαιο που τα έχεις όλα.

 

Εγω νομιζω οτι θα χειροτερέψει το θέμα. Μπορει στο μέλλον να σου πουνε οτι αν δε βάζεις 20 ευρω το μηνα θα χάνεις τον αριθμο σου. Βάλε συμβόλαιο με 10 ευρω το μήνα και θα εισαι οκ. Ποιος τους σταματάει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα που έβαλα είναι τόσο επίκαιρο και δεν το περίμενα ότι έρχονται και άλλα...!!!!! Όλα περνάνε στο ντούκου κανείς δεν τα λέει αυτά στους καταναλωτές και όλοι θα βρεθούμε μια μέρα προ μεγάλων εκπλήξεων..!!! Ότι γίνεται στην συνδρομητική τηλεόραση θα είναι πολύ μικρό σε σχέση με αυτό που έρχεται στην κινητή τηλεφωνία..!!!!! Όλα πλέον θα είναι είδος πολυτελείας ακόμα και ένα απλό καρτοκινητό που είναι αναγκαίο..!!!!! Ένα θέλω να πώ στις εταιρίες κινητής αυτός ο λαός δεν είναι πλούσιος από που θα του τα Πάρουν δεν ξέρω..!!! Τα θέλουν ΟΛΑ δικά τους εμείς δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε γι αυτό...Έλεος πια...!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για καταστάσεις πέρα από κάθε λογική.

Δε με νευριάζουν οι αυξημένες τιμές, με νευριάζουν οι πουστιες που κάνουν για να σου τα αρπάξουν.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο. 

Μια ακόμα εξυπνάδα που εφάρμοσαν τα τελευταία χρόνια είναι η χρέωση στην υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών που ανέκαθεν ήταν δωρεάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις απόλυτο δίκιο. 

Μια ακόμα εξυπνάδα που εφάρμοσαν τα τελευταία χρόνια είναι η χρέωση στην υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών που ανέκαθεν ήταν δωρεάν.

Ήταν επόμενο να συμβεί όταν ορισμένοι πάροχοι πουλάνε κάτω του κόστους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή;

 

Ότι από τη στιγμή που πουλάνε κάτω του κόστους (και μπαίνουν μέσα) και οι πελάτες τους υποστηρίζουν αυτή την τακτική ψάχνοντας το φθηνότερο που υπάρχει αδιαφορώντας αν αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό, τότε είναι λογικό και επόμενο να προσπαθήσουν να βγάλουν περισσότερα πλαγιώς (με άλλους τρόπους).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...