Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε

Σίγουρα αισθάνομαι σαν να κέρδισα το joker με το δικό μου στο θέμα του drift. 3 χρόνια και καλά κρατεί ακόμα. 

Βάλε και μένα μέσα, απο Νοέμβρη του 17 κανένα θέμα μη το ματιάσω και τρώνε αρκετό ξύλο τα joycons απο τα παιδιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, θέλω τη βοήθειά σας για αγορά vbucks για fortnite. Από πού μπορώ να αγοράσω online και να στείλω τον κωδικό ? Είναι για δωράκι και δεν έχω πρόσβαση στο switch. Απλά θα στείλω τον κωδικό. Αν έχει κάποιος λινκ από κάποιο έμπιστο eshop για nintendo switch. Ευχαριστώ

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/4/2021 στις 12:07 ΜΜ, james9tito είπε

Θενκς γιατι διαβασα κατι περιεργα οτι ειναι πολυ δυσκολο κλπ και δεν εβαλα καν το κασετακι στο tray, αλλα θα δοκιμασω να εχω αποψη. Οκ δεν υπαρχει jrpg να μην θελει εστω και λιγο grind αλλα μην φυγει και το χειριστηριο απο το παραθυρο. 

δεν ειναι δυσκολο. Αλλα οπως το πρωτο θελει αρκετο grind αν θες να κυλαει σχετικα ομαλα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/4/2021 στις 11:55 ΠΜ, james9tito είπε

Ισχυει οτι το Bravely Default II ειναι πανδυσκολο? Μολις το πηρα αλλα δεν ειμαι σε φαση υπομονης αυτη την περιοδο. 

Μεγας φαν των jrpg αλλα οκ οχι σε σαδιστικη δυσκολια. I mean, που στεκεται σε σχεση με Octopath, DQ11 για να πιασω καποια προσφατα που εχω στο μυαλο μου?

εγώ πρόσφατα το τελείωσα κ μπορώ να πω οτι ίσως στην αρχή μπορεί να σου φανεί δύσκολο, αλλά αν ανεβάσεις κάποια jobs γίνεται τέρμα σπασμένο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάλι ειπα να ξεσκονιστώ λίγο το backlog προτού ξεκινήσω το BOTW , και ξεκίνησα να παίζω το dead cells και…….μιλάμε εχω φάει τρελό κόλλημα!!!Το παιχνίδι ειναι απλα φανταστικό!!

Roguelite που δε σου σπάει τα νεύρα όταν ξεκινάς απο την αρχή,αλλα σε πορωνει!!

Πηρα ολα τα dlc , και το λιώνω κανονικά 

Δεν ειναι καινουργιο παιχνίδι , αλλα οποίος δεν το’χει παιξει,

- μπαίνει συχνά σε sales στο store - 

του το προτείνω ανεπιφύλαχτα !! Ειναι must για το switch κατα τη γνώμη μου!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/5/2021 στις 10:41 ΠΜ, mAs_81 είπε

Εγω πάλι ειπα να ξεσκονιστώ λίγο το backlog προτού ξεκινήσω το BOTW , και ξεκίνησα να παίζω το dead cells και…….μιλάμε εχω φάει τρελό κόλλημα!!!Το παιχνίδι ειναι απλα φανταστικό!!

Roguelite που δε σου σπάει τα νεύρα όταν ξεκινάς απο την αρχή,αλλα σε πορωνει!!

Πηρα ολα τα dlc , και το λιώνω κανονικά 

Δεν ειναι καινουργιο παιχνίδι , αλλα οποίος δεν το’χει παιξει,

- μπαίνει συχνά σε sales στο store - 

του το προτείνω ανεπιφύλαχτα !! Ειναι must για το switch κατα τη γνώμη μου!

 

Ειμαι σιγουρος πως το Hades θα σου αρέσει πολύ παραπάνω απο το Dead Cells. Έχω >65 ωρες Dead Cells και >115 σε Hades, αποτελούν δυο απο τα παιχνδια που έχω κάψει περισσότερο. To Hades έχει τα πάντα, εχει υπεροχη ιστορια, πολύπλευρη, με πάρα πολλα quests, πανεμορφο, ελληνική μυθολογία στα καλύτερά της, πάρα πολλά πράγματα να ξεκλειδώσεις  προχωράς ιστορία για κάθε χαρακτήρα κτλ κτλ. Αντιθετα για Dead Cells έχουμε μέχρι και memes για την μηδενική ύπαρξη lore. Ειναι κλάσης ανώτερο απο το Dead Cells για εμένα. Η τιμή του δεν ειναι απαγορευτική οπότε κατα την γνώμη μου δοκίμασε το. O χρόνος να τελειώσεις τον κάθε γύρο ειναι πάνω κάτω ο ίδιος.

Επεξ/σία από Te0sX
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/4/2021 στις 4:37 ΜΜ, Lithra είπε

Καλησπέρα παιδιά, θέλω τη βοήθειά σας για αγορά vbucks για fortnite. Από πού μπορώ να αγοράσω online και να στείλω τον κωδικό ? Είναι για δωράκι και δεν έχω πρόσβαση στο switch. Απλά θα στείλω τον κωδικό. Αν έχει κάποιος λινκ από κάποιο έμπιστο eshop για nintendo switch. Ευχαριστώ

 

 

 

Καλησπέρα, είχα ακριβώς την ίδια ανάγκη πέρσι.

Αν δεν έχει αλλάξει κάτι από πέρσι οι επιλογές σου είναι:

1) θα αγοράσεις eshop κάρτα αξίας ενός ποσού για την πλατφόρμα που θέλεις (πχ nintendo eshop) και θα τη δωρίσεις όπως είναι. O παραλήπτης μετά θα προσθέσει το ποσό από την κάρτα στο λογαριασμό του στην πλατφόρμα (πχ nintendo) και μετά στο fortnite αγοράζοντας vbucks με αυτό το ποσό

2) θα φτιάξεις λογαριασμό στο fortnite (δεν χρειάζεται να είναι στην ίδα πλατφόρμα, μπορείς και από PC/PS4/Xbox), θα κάνεις φίλο τον παραλήπτη και μετά θα αγοράσεις vbucks για εσένα. μετά, μπορείς να ξοδέψεις αυτά τα vbucks και να δωρίσεις κάποιο αντικείμενο στον παραλήπτη μέσα από το παιχνίδι, αλλά όχι vbucks (έτσι θυμάμαι)

Δεν έχω ξαναασχοληθεί από πέρσι, οπότε ίσως να έχει αλλάξει το πώς μπορείς να δωρίσεις. Α, κάτι τελευταίο, οι επιλογές για δώρο μέσα από το game αλλάζουν καθημερινά.

Καλές αγορές, ελπίζω να βοήθησα.

Επεξ/σία από UNPAIKTABLE
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/5/2021 στις 7:19 ΜΜ, UNPAIKTABLE είπε

Καλησπέρα, είχα ακριβώς την ίδια ανάγκη πέρσι.

Αν δεν έχει αλλάξει κάτι από πέρσι οι επιλογές σου είναι:

1) θα αγοράσεις eshop κάρτα αξίας ενός ποσού για την πλατφόρμα που θέλεις (πχ nintendo eshop) και θα τη δωρίσεις όπως είναι. O παραλήπτης μετά θα προσθέσει το ποσό από την κάρτα στο λογαριασμό του στην πλατφόρμα (πχ nintendo) και μετά στο fortnite αγοράζοντας vbucks με αυτό το ποσό

2) θα φτιάξεις λογαριασμό στο fortnite (δεν χρειάζεται να είναι στην ίδα πλατφόρμα, μπορείς και από PC/PS4/Xbox), θα κάνεις φίλο τον παραλήπτη και μετά θα αγοράσεις vbucks για εσένα. μετά, μπορείς να ξοδέψεις αυτά τα vbucks και να δωρίσεις κάποιο αντικείμενο στον παραλήπτη μέσα από το παιχνίδι, αλλά όχι vbucks (έτσι θυμάμαι)

Δεν έχω ξαναασχοληθεί από πέρσι, οπότε ίσως να έχει αλλάξει το πώς μπορείς να δωρίσεις. Α, κάτι τελευταίο, οι επιλογές για δώρο μέσα από το game αλλάζουν καθημερινά.

Καλές αγορές, ελπίζω να βοήθησα.

Σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Τελικά αγόρασα κωδικό από eneba και έκανα την ενεργοποίηση μέσω του pc (site της epic).

όλα μια χαρά! thx again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φημολογείται NDirect πριν την Ε3 και σχετικά σύντομα αφού το χρονικό διάστημα είναι περιορισμένο. Αν ισχύει προφανώς η Ν θα θέλει να απαλλαγεί από διάφορες ανακοινώσεις και να ρίξει βάρος σε συγκεκριμένα πράγματα στην Ε3.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@mansa2kαυριο αναμενουμε την αναλυση σου για τα οικονομικα αποτελεσματα .

Επισης για τους φαν του Tony hawk στις 25 ιουνιου η κυκλοφορια

Προσωπικα προτιμω το 3,μιας και ειναι το μονο που εχω παιξει βεβαια.

edit

Και να νεο "παιχνιδι" απο την Nintendo

 

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάλυση Τετάρτου Οικονομικού Τριμήνου Περιόδου Ιανουαρίου ~ Μαρτίου 2021/Οικονομικού Έτους 

fyq21.png.1140c6d7ee8cd6b0651ee96c19c8ef0d.png
Παρατηρήσεις που είχαν επισημανθεί σε προηγούμενες αναλύσεις και πλέον επαληθεύονται (ή όχι):

-Tο Nintendo Switch (NSW) ξεπέρασε το Game Boy Advance (81,51 εκατομμύρια) και θα ακολουθήσει το Wii (101,63 εκατομμύρια) στο τωρινό οικονομικό έτος.

-Οι πωλήσεις του Lite είναι στα 14,7 εκατομμύρια (+1,17 εκατομμύρια, τρίμηνο) που αντιστοιχεί στο ~17,38% των συνολικών πωλήσεων (29,5% για το οικονομικό έτος) ξεπερνώντας σε πωλήσεις το Wii U (13,56).

-To πινακάκι προσφέρει αρκετές πληροφορίες όπως κάποιοι evergreen τίτλοι έχουν ξεπεράσει την δυναμική τους σε σχέση με τα προηγούμενα οικονομικά έτη. Γενικότερα για την υψηλή δυναμική πωλήσεων και άλλα πράγματα έχω αναφερθεί στο παρελθόν επομένως δεν υπάρχει λόγος για επανάληψη.

Πληροφορίες από τα Οικονομικά Αποτελέσματα:

-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 42,8% (34% στο αντίστοιχο οικονομικό έτος πέρυσι).

-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 79,4% (82,8% στο αντίστοιχο οικονομικό έτος πέρυσι).* Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.

-Στο Mobile, IP related income, etc.(* Includes income from smart-device content and royalty income) υπήρξε μια μικρή αύξηση σε σχέση με πέρυσι 11.3 % φτάνοντας στα 57.0 bn yen. Συνεχίζω να πιστεύω ότι μπορεί να φτάσει τα 100 bn yen μακροπρόθεσμα ειδικά αν συμπεριληφθούν μελλοντικά και τα έσοδα από τα theme parks.

–Δεν βρήκα αναφορά στους συνδρομητές του Nintendo Switch Online (ξεπερνάνε τα 15 εκατομμύρια ~27% των τότε συνολικών συστημάτων σύμφωνα με παλιότερη αναφορά) και πόσο κόστισε τελικά η εξαγορά της Next Level Games.

– O Chris Meledandri αναφέρεται ως Outside Director (Current: CEO of Illumination Entertainment. Προφανώς λόγω της συνεργασίας της Ν με την ΙΕ για την ανάπτυξη της ταινίας Super Mario.

-H N αυξήθηκε στους 6.574 υπαλλήλους από 6.200 το προηγούμενο οικονομικό έτος.

-Σύγκριση ποσοστών ανά ήπειρο συγκριτικά με το προηγούμενο οικονομικό έτος:
region.png.3187588ee82a344d5de0be303e0cf62a.png

Δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές, πέρα από μια μικρή άνοδο στους others.

-Η Nintendo πέτυχε τους στόχους σε software με 230,88 εκατομμύρια (στόχος στα 200,50 εκατομμύρια) και hardware με 28,82 εκατομμύρια (στόχος στα 26,50 εκατομμύρια) με Attach Rate 8,01.

-Οι στόχοι για το παρόν οικονομικό έτος είναι 190 εκατομμύρια software και 25,5 εκατομμύρια hardware (Attach Rate 7,45). Τα νούμερα αυτά προμηνύουν νέα έκδοση;.

-Αποτελεί το καλύτερο οικονομικό έτος σε κερδοφορία σε απόλυτα νούμερα (χωρίς να υπολογίζεται ο πληθωρισμός, κτλ). Συγκεκριμένα τα κέρδη αντιστοιχούν σε 480,376 δις γιέν όταν το αμέσως επόμενο είναι το οικονομικό έτος 2009 (Περίοδος Μάϊος 2008 ~ Μάρτιος 2009) που κυμάνθηκε στα 279,089 δις γιεν.
>H N αύξησε αρκετά τα αποθεματικά της αλλά τη ν ίδια στιγμή και τις υποχρεώσεις (Liabilities).
>Η αναλογία κερδών/εσόδων(όπου έσοδα σημαίνει αλλιώς και τζίρος) έφτασε στο 27,31% που είναι επίσης το μεγαλύτερο στην ιστορία της εταιρίας. Το 2009 αντιστοιχούσε στο 15,18 ενώ το δεύτερο μεγαλύτερο πλέον είναι στα 20,89 του 2001. Η διαφορά αυτή μεταξύ των δύο πιο κερδοφόρων ετών οφείλεται στο γεγονός ότι τα ψηφιακά έσοδα αυξήθηκαν κάτι που αποφέρει περισσότερα κέρδη στην εταιρία αφού δεν μεσολαβούν μεσάζοντες και κόστη διανομής/συσκευασίας. Αυτό γίνεται ακόμα πιο κατανοητό μέσω των εσόδων που κυμάνθηκαν στα 1838,622 δις γιέν to 2009 και 1758,9 δις γιέν το οικονομικό έτος 2021.

-Οι στόχοι για το παρόν οικονομικό έτος είναι 340 δις γιεν κέρδη.

Γενικές Παρατηρήσεις:

-Το NSW εδώ και οκτώ συνεχόμενα τρίμηνα σπάει τα ρεκόρ πωλήσεων της γενιάς για το εκάστοτε τρίμηνο. Με λίγα λόγια είναι το καλύτερο Q4 σε πωλήσεις της γενιάς και το αμέσως προηγούμενο ήταν πάλι του NSW στο προηγούμενο οικονομικό έτος (FY20Q4 – 3,29 εκατομμύρια). Τα προηγούμενα εφτά τρίμηνα αποτελούν επίσης τα αντίστοιχα καλύτερα δημιουργώντας το σερί των οκτώ συνεχόμενων τρίμηνων.

-Το NSW ξεπέρασε σε πωλήσεις Software το άθροισμα των WiiU και 3DS ενώ σε βάθος χρόνου θα τα ξεπεράσει και σε Hardware.

-Τα πράγματα παραμένουν το ίδιο στάσιμα σε θέματα κατασκευαστικό, υπηρεσίες (πέρα από αναβάθμιση των servers), συνέπεια και feedback. Ελπίζω να μην επαναληφθεί η στασιμότητα των Wii/Nintendo DS όπου η Nintendo παρά την υψηλή κερδοφορία δεν προχώρησε σε ουσιαστικές επενδύσεις.

-Τα μεγαλύτερα έσοδα προκύπτουν από το hardware. Περισσότερα εδώ.

Προβλέψεις για το τωρινό οικονομικό έτος:

-Πέρυσι είχα αναφέρει πως δεν προβλέπω ιδιαίτερη δυναμική για το NSW και διαψεύστηκα. Ακολούθησε το φαινόμενο Animal Crossing και η κατακόρυφη αύξηση δυναμικής του τοπικού πολλαπλού λόγω πανδημίας (τα οποία ανέλυσα στην ανάλυση του προηγούμενου οικονομικού τριμήνου).Φέτος δεν γνωρίζουμε αρκετά και δεν ξέρουμε επίσημα αν θα κυκλοφορήσει νέα έκδοση αλλά ούτε και τα παιχνίδια που θα ακολουθήσουν. Συνεχίζω να πιστεύω ότι η Ν χρειάζεται να επενδύσει περισσότερο στο Ρίσκο και αυτό αναλύει στο παρακάτω άρθρο:

Nintendo Software: Τα Μοντέλα Διατήρησης και Ρίσκου

Νούμερα άλλων τίτλων (πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα):

>Paper Mario: The Origami King – 3,12 εκατομμύρια (+0,07, τρίμηνο).
>Super Mario 3D All-Stars – 9,01 εκατομμύρια (+0,69, τρίμηνο).
>Xenoblade Chronicles Definitive Edition – 1,52 εκατομμύρια (+ 0,04, τρίμηνο).
>Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics – 3,14 εκατομμύρια (+ 0,52, τρίμηνο).
>Ring Fit Adventure – 10,11 εκατομμύρια (+1,43 τρίμηνο).
>Luigi’s Mansion 3 – 9,59 εκατομμύρια (+ 0,46, τρίμηνο).
>Hyrule Warriors: Age of Calamity – 3,7 εκατομμύρια με τα 3,07 στην Δύση (+ 0,86, τρίμηνο).
>Super Mario Maker 2 – 7,15 εκατομμύρια (+0,24, τρίμηνο).
>Mario Kart Live: Home Circuit – 1,27 εκατομμύρια (+0,19, τρίμηνο).
>Pikmin 3 Deluxe – 2,04 εκατομμύρια (+ 0,1, τρίμηνο).
>Super Mario 3D World + Bowser’s Fury - 5,59 εκατομμύρια.
*Και τελικά το The Legend of Zelda: Link’s Awakening τελικά εμφανίστηκε!
>The Legend of Zelda: Link’s Awakening  - 5,49 εκατομμύρια (+1,11, έτος)
*There is a total of 36 million-seller titles for this fiscal year, including 14 titles from these other software publishers. Επιπλέον στην διάρκεια ζωής του NSW ως σήμερα γνωρίζουμε 37 first party million sellers (Nintendo published).

H αναλογία ανά σύστημα της Nintendo μέχρι σήμερα:

tr21.png.e3619a247123c58e81e99c87cfe08dbc.png

Τα οικιακά συστήματα υπερέχουν σε αναλογία και κυμαίνονται κάπου στους 7~9 τίτλους με καλύτερο το Nintendo GameCube. Τα φορητά κυμαίνονται στους 4~6 τίτλους με καλύτερο το Nintendo DS. Πιθανόν αυτό συμβαίνει διότι κυκλοφορούν πολλαπλές εκδόσεις στα φορητά συστήματα. Το Nintendo Switch πέρυσι βρισκόταν ακριβώς στην μέση (6,39) επιβεβαιώνοντας και στην πράξη τον υβριδικό του χαρακτήρα. Φέτος έκανε το άλμα και ξεπέρασε το Nintendo 64 φτάνοντας στα 6,94.

Φυσικά bonus το πινακάκι για τους τοπ30 εμπορικότερους τίτλους της εταιρίας (διορθώθηκε το last quarter):
top30-21.png.cb660aff395f1b1125b4b63023b9eb7a.png

Μελλοντικά από τους τίτλους που έχουν κυκλοφορήσει πιθανότερο είναι να προστεθεί το Super Mario Party (14,79 εκατομμύρια).

Edit: Οι όποιες προσθήκες/διορθώσεις θα εμφανίζονται με πλάγια γράμματα.

Bonus Πληροφορίες:

Κάποτε είχε γίνει συζήτηση περί πωλήσεων με συγκριτικά ανά οικονομικό έτος διαφόρων συστημάτων. Είχα επισημάνει τότε ότι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία η σύγκριση όσο η ροή δυναμικής.

salesperfy.png.b4ac36046d47d8a40da6061c1f6c0322.png

Η διαφορά δυναμικής των παραπάνω συστημάτων είναι εμφανής. Το PS2 κατάφερε να ξεπεράσει τα 155 εκατομμύρια (το πινακάκι αναφέρετε σε γνωστά νούμερα) διότι μετά την κυκλοφορία του ps3 εξακολούθησε να πουλάει προστέθοντας πάνω από 30 εκατομμύρια στην συνολική δυναμική του.

Όσο αφορά το NSW -όπως προαναφέρθηκαν- θα ξεπεράσει το Wii αλλά είναι άγνωστο τι θα ακολουθήσει διότι δεν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες.

*Να διευκρινίσω πως τα παραπάνω νούμερα είναι με βάση τα οικονομική έτη και δεν ταυτίζονται με την ημερομηνία κυκλοφορίας που διαφέρει ανά σύστημα. Με βάση την κυκλοφορία γίνεται αναφορά εδώ.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 7
  • Thanks 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Θα κάνω αργότερα παράθεση σε δύο τρία σημεία του πολύ ενημερωτικού μηνύματός σου, αλλά για αρχή θέλω να σχολιάσω αυτό:

2 hours ago, mansa2k said:

-Οι στόχοι για το παρόν οικονομικό έτος είναι 190 εκατομμύρια software και 25,5 εκατομμύρια hardware (Attach Rate 7,45). Τα νούμερα αυτά προμηνύουν νέα έκδοση;

Όχι, τα νούμερα από μόνα τους δεν προμηνύουν νέα έκδοση, το προμηνύει η αγορά όμως, εφόσον η Ν θέλει να διατηρήσει την δυναμική της κονσόλας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν είναι μια random χρονιά στον πλανήτη (έχουμε μια πανδημία να μας κλείνει στα σπίτια μας) και δεν είναι και μια random χρονιά στο gaming (έχουν βγει μόλις 6 μήνες οι νέες κονσόλες).

Θα έρθει κάποια στιγμή προς το τέλος της χρονιάς, στις διακοπές, που ο γονιός θα κοντοσταθεί μπροστά στο ράφι με τις κονσόλες (γιατί τότε δεν θα υπάρχει έλλειψη και τα ράφια θα είναι γεμάτα) και θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στο χρέπι πενταετίας που δεν σηκώνει ούτε σε 1080p τα games του και κοστίζει €350 ή στο νέο μηχανάκι που πρακτικά μόλις έσκασε στην αγορά καλογυαλισμένο, σηκώνει 4Κ και κοστίζει €400.

Εκεί η Ν θα θέλει να έχει κάτι αντίστοιχο να προτείνει απέναντι στα twins, δεν βλέπω πως αλλιώς μπορεί να διατηρήσει την δυναμική της η κονσόλα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Όχι, τα νούμερα από μόνα τους δεν προμηνύουν νέα έκδοση, το προμηνύει η αγορά όμως, εφόσον η Ν θέλει να διατηρήσει την δυναμική της κονσόλας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν είναι μια random χρονιά στον πλανήτη (έχουμε μια πανδημία να μας κλείνει στα σπίτια μας) και δεν είναι και μια random χρονιά στο gaming (έχουν βγει μόλις 6 μήνες οι νέες κονσόλες).

Θα έρθει κάποια στιγμή προς το τέλος της χρονιάς, στις διακοπές, που ο γονιός θα κοντοσταθεί μπροστά στο ράφι με τις κονσόλες (γιατί τότε δεν θα υπάρχει έλλειψη και τα ράφια θα είναι γεμάτα) και θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στο χρέπι πενταετίας που δεν σηκώνει ούτε σε 1080p τα games του και κοστίζει €350 ή στο νέο μηχανάκι που πρακτικά μόλις έσκασε στην αγορά καλογυαλισμένο, σηκώνει 4Κ και κοστίζει €400.

Εκεί η Ν θα θέλει να έχει κάτι αντίστοιχο να προτείνει απέναντι στα twins, δεν βλέπω πως αλλιώς μπορεί να διατηρήσει την δυναμική της η κονσόλα.

Καταρχήν είμαι υπέρ μιας νέας έκδοσης, το έχω επισημάνει αρκετές φορές ενώ αντίστοιχα έχω γράψει και ένα άρθρο- ευχολόγιο σχετικά με βελτιώσεις/προσθήκες που θα μπορεί να περιλαμβάνει. Παρόλα αυτά δεν είμαι σίγουρος σχετικά με τα έντονα σημεία στην ανάλυση σου.

Σχετικά με τα twins έμπρακτα το σύστημα διαφοροποιείται διότι δεν υπάρχει άλλο υβρίδιο και ούτε άλλο φορητό ανταγωνιστικό σύστημα. Το επισημάνω αυτό διότι θεωρώ πως η κυκλοφορία των move/kinect είχαν την ανάλογη επίδραση στην δυναμική του Wii κάτι που δεν συμβαίνει στο NSW.

Η δυναμική του NSW -αυτήν την στιγμή- δείχνει να μην επηρεάζεται από την κυκλοφορία των twins. Το βλέπουμε στην πράξη με τα τελευταία νούμερα της NPD στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου για άλλη μια φορά το σύστημα ήταν πρώτο σε πωλήσεις. Μόλις χθες ανακοινώθηκε πως το NSW και το Pokemon Snap ήταν τα πρώτα σε πωλήσεις για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου τον Μήνα Απρίλιο. Το NSW έχει πείσει ως concept αντίθετα με το WiiU. Γενικώς όπως δεν επηρέασε αλλά ούτε επηρεάστηκε από τα ps4/xb1 έτσι αντίστοιχα συμβαίνει και με τους διαδόχους τους.

Η αγορά παρόλα αυτά δείχνει να έχει και όρια αλλά αυτό δεν επηρεάζει την ροή αν ρίξουμε μια ματιά στο παρελθόν. Ένα σύστημα είτε μπορεί να πουλήσει τάχιστα (βλέπε DS), είτε μακροπρόθεσμα (βλέπε PS2). Ακόμα όμως και εδώ η Ν διαφοροποιεί τα προϊόντα της σε δύο διαφορετικές εκδόσεις (μένει να δούμε αν θα συνεχιστεί αυτή η τάση και στην επόμενη έκδοση) και μέσω του Lite στοχεύει σε διαφορετική αγορά lifestyle (όπως αναφέρουν) και παράλληλα περισσότερα συστήματα στο ίδιο σπίτι.

Δεν μπορώ να προβλέψω πως μπορούν να εξελιχτούν τα πράγματα αργότερα (έχω αποτύχει στο παρελθόν αισχρά σε προβλέψεις) έστω και αν απέχουμε μόλις 1,5 μήνα από το καλοκαίρι αλλά κάτω από αυτές τις συνθήκες βρίσκω τα 25,5 εκατομμύρια υψηλό νούμερο για στόχο του τωρινού οικονομικού έτους. Είναι μόλις 3,3 εκατομμύρια κάτω από το fy21 και θα αποτελεί το δεύτερο καλύτερο σε πωλήσεις συστημάτων για το NSW. 

Δύο σημεία από τον David Gibson από Q&A (*υπάρχει περίπτωση να έχει αντιληφθεί/μεταφράσει κάποια λάθος. Περισσότερα όταν ανέβει το επίσημο έγγραφο).
>Hardware guidance of 25.5m is based on parts known and hence can produce. If could produce more then will do so given momentum is strong.
>We are still mid way through Switch cycle, so software plus outsourcing costs are increasing for switch which is the main factor. Also cost per title is increasing and need a certain level of scale.

Το δεύτερο δεν είναι λίγο περίεργο; Γιατί να αυξάνεται το κόστος στο software όταν -τουλάχιστον έτσι γνωρίζω- στην πάροδο του χρόνου του εκάστοτε συστήματος τα κόστη μειώνονται;

Τέλος και κάτι από Samus Hunter:
They are likely working on two revisions:
-A more expensive model but with more features and better graphics
-A model that just improves on the current Switch model, but with some hardware features from the other

Με τόσα που έχω διαβάσει μοιάζει να έχει λογική🤣.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Θα έρθει κάποια στιγμή προς το τέλος της χρονιάς, στις διακοπές, που ο γονιός θα κοντοσταθεί μπροστά στο ράφι με τις κονσόλες (γιατί τότε δεν θα υπάρχει έλλειψη και τα ράφια θα είναι γεμάτα) και θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στο χρέπι πενταετίας που δεν σηκώνει ούτε σε 1080p τα games του και κοστίζει €350 ή στο νέο μηχανάκι που πρακτικά μόλις έσκασε στην αγορά καλογυαλισμένο, σηκώνει 4Κ και κοστίζει €400.

Τι σε κανει να πιστευεις οτι εαν κυκλοφορησει ενα Switch Pro,θα εχει μολις 50ευρω διαφορα,ενω θα ειναι και αισθητα δυνατοτερο οπως λες?

Για δεδομενα Nintendo μιλαμε και αρα πιο πιθανο με την ελευση του Switch Pro,να φαει μια μειωση τιμης το κανονικο και αρα να το κανει πιο ελκυστικο ή το pro να ειναι αισθητα ακριβοτερο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...