Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Smash  πουλησε 12m τεμάχια σε λιγότερο απο μήνα... Και αν αυτο που δεν είναι παιχνίδι για ολους κανει τετοια νούμερα, απλα φανταστείτε τι θα γινει με τα Pokemon.. 

https://www.nintendo.co.jp/ir/en/finance/software/index.html

Επεξ/σία από Prospector8
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stafftw είπε

Τα είδα και εγώ αλλα δεν το ανέβασα γιατί είναι έθιμο να το κάνει ο mansa2k 😋

Κλαίω γιατί είδα στο nintendolife για reconfirms σε games και λέω δε το διαβάζω περιμένω ανάλυση από mansa2k. :P

 

Επεξ/σία από retard20
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Prospector8 είπε

Το Smash  πουλησε 12m τεμάχια σε λιγότερο απο μήνα... Και αν αυτο που δεν είναι παιχνίδι για ολους κανει τετοια νούμερα, απλα φανταστείτε τι θα γινει με τα Pokemon.. 

https://www.nintendo.co.jp/ir/en/finance/software/index.html

Ειδικά αν σκεφτείς οτι το Lets Go (που έχει φάει λίγο κράξιμο είναι η αληθεια) πούλησε 10m και με το smash σε ταυτόχρονη σχεδόν κυκλοφορία με το smash

Επεξ/σία από stafftw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Vagosman είπε

To let Go ειναι μπουρδάκι, απορώ πως πούλησε τοσο πολύ.

Κοίτα δεν είναι μπούρδα απλά είναι "εύκολο" (κυρίως επειδή το έχουν τερματίσει όλοι οι poke fans μαζι με τα άπειρα speedrun που έχουν δει 😋) αλλά είχε hype λόγω του core που έχει ανακοινωθεί (και αν και δεν είναι ακριβώς η nintendo απο πίσω μπορεί και να καθυστερήσει όπως πάντα😃) και πολλοί όπως και εγώ πήραν το switch μια ώρα αρχίτερα και για αυτό αγοράσαμε και πακέτο το lets go.Βάλε και την περιέργεια πολλών για το catching system κτλ, και λίγο οτι βγαίνει πρώτη φορα σε home console και έχεις απάντηση.

Τέλος δεν πιστεύω οτι έφερε πολύ κόσμο από το pokemon go tbh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Vagosman είπε

To let Go ειναι μπουρδάκι, απορώ πως πούλησε τοσο πολύ.

Ότι και να είναι στο τέλος της ημέρας είναι Pokemon. Ξέρεις πως είναι αυτά.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

NSP.png.2f5bcd85070c8a98233a593d952da4b7.png

Ο πίνακας (version 7.0.0) αποτελεί αντιγραφή από μέλος του resetera που το μετέτρεψε ακόμα καλύτερα για τα τωρινά αποτελέσματα. Εδώ μπορείτε να δείτε και την ανάλυση του για περαιτέρω πληροφορίες από την οποία "δανείστηκα" ένα δεδομένο.

 

Όπως γνωρίζεται ήδη τα οικονομικά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν και την παράσταση έκλεψε η δυναμική του software:
-Από τους γνωστούς evergreen τίτλους ξεχώρισε μακράν το MK8D επιπρόσθετα λόγω του πακέτου. Αν συνεχίσει με αυτόν τον ρυθμό άνετα θα ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια σε βάθος χρόνου. Βρίσκεται στην τέταρτη θέση πωλήσεων της σειράς μετά από τις εκδόσεις του 3DS (18,11), DS (23,60) και Wi (37,14). Επιπλέον είναι ο εμπορικότερος τίτλος του NSW όπως και αναμενόταν με βάση τα δεδομένα, βέβαια κανείς δεν το φανταζόταν όταν πρωτοκυκλοφόρησε το NSW. Αναλογία 47%.

-Το Odyssey κατάφερε τελικά να ξεπεράσει το BotW για δεύτερο συνεχόμενο τετράμηνο αλλά δεν τελικά δεν έκανε την διαφορά αφού συνολικά για το 2018 (Q4/17~Q3/18) το BotW το ξεπέρασε. Δεν νομίζω να περίμενε ποτέ κανείς Zelda παιχνίδι να ξεπερνάει τίτλο Super Mario (Koizumiiii1 πάρε εκδίκηση). Περίμενα επιπλέον να έχει ξεπεράσει και τα 14 εκατομμύρια συνολικά κάτι που δεν έγινε. Φυσικά κατέκτησε την πρώτη θέση του εμπορικότερου τίτλου της SM 3D σειράς ξεπερνώντας το SM Galaxy (12,78) όπως και είχα προβλέψει πολύ πριν την κυκλοφορία του. Πιθανόν η κυκλοφορία του NSMBUD θα στερήσει δυναμική από το Odyssey και προτιμώ η Ν να κυκλοφορήσει κάποιο season pass για να το επαναφέρει παρά μια συνέχεια. Αναλογία 43%

-Το παιχνίδι θαύμα που κατάφερε να γίνει evergreen όσο κανένα άλλο παρόλο την δημοτικότητα της σειράς δεν είναι άλλο από το BotW. Μια τεράστια επιτυχία που συνεχίζεται φτάνοντας τα 11,68 εκατομμύρια ξεπερνώντας οτιδήποτε είχε κυκλοφορήσει και το Twilight Princess ακόμα και συνδυαστικά (NGC+Wii+WiiU HD Edition). Το μόνο που μπορεί να ισχύει είναι να μην έχει ξεπεράσει το Ocarina οf Time που έχει κυκλοφορήσει σχεδόν παντού συμπεριλαμβανομένου και της VC αλλά δεν υπάρχουν δεδομένα προς σύγκριση. Αναλογία 36%.

*Παρόλα αυτά γενικότερα και με εξαίρεση το MK8D οι υπόλοιποι τρεις τίτλοι (και Splatoon 2) δείχνουν κάποια σημάδια "κόπωσης". Πιθανολογώ πως δεν αναμένεται να λειτουργήσουν επακριβώς το ίδιο δυναμικά ως system sellers για το 2019 συγκριτικά με πέρυσι. Ελπίζω το Splatoon 2 να μην "κολλήσει" και να ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια, ακόμα μια μεγάλη έκπληξη από ένα ουσιαστικά νέο ip. Πιστεύω ότι το Splatoon σαν σειρά έχει τεράστιο μέλλον αλλά θα εξαρτηθεί από την φαντασία της ομάδας που το έχει αναλάβει και έχω κάποιες ενστάσεις από την στιγμή που αποχώρησε ο Tsubasa Sakaguchi (ανέλαβε το Labo, ρε Ν τέτοιο ταλέντο του δίνουν ομάδα και του λένε ευχαριστώ).

-Από τις τεράστιες εκπλήξεις ήταν το Smash Bros Ultimate με 12,08 εκατομμύρια πωλήσεις που αποτελεί και τον γρηγορότερο σε πωλήσεις τίτλο κατά την κυκλοφορία του στην ιστορία της Ν. Το προηγούμενο ρεκόρ το κατείχε το NSMBWii με 10,55 εκατομμύρια αντίστοιχα. To τεράστιο περιεχόμενο του παιχνιδιού, η δυνατή προώθηση και τα πακέτα οδήγησαν σ αυτήν την τεράστια επιτυχία. Προς το παρόν ο τρίτος εμπορικότερος της σειράς (ακολουθεί το Brawl και συνδυαστικά τα Smash 3DS&WiiU). Αναμένεται φυσικά και συνέχεια και λόγω του season pass. Αναλογία 37%.

-Το PLG έφτασε στα 10 εκατομμύρια και τελικά πήγε καλύτερα από ότι πίστευα όμως και πάλι είχαμε δίκιο ότι δεν πετύχει η Ν τον στόχο των 20 εκατομμυρίων συστημάτων. Το PLG ήταν καλή ιδέα αλλά θωρώ πως η εκτέλεση ήταν λάθος όπως είχα αναφέρει παλιότερα. Το παιχνίδι μπορούσε πολλά περισσότερα μέσω καλύτερης συνεργασίας με το Pokemon Go και παράλληλα πιο μοντέρνα παρουσίαση με περισσότερη έμφαση στην επικοινωνία μεταξύ των παικτών. Αναλογία 31%.

-Μεγάλη έκπληξη αποτέλεσε και το SMParty στα 5,3 εκατομμύρια, αν και η Ν και συγκεκριμένα η Nd Cude δεν δείχνει ενδιαφέρον να προσθέσει δύο boards ακόμα. Φοβάμαι πως αυτό θα οδηγήσει σε πληθώρα συνεχειών αν και πάλι θα προτιμούσα απλά να προσθέτουν περιεχόμενο στο ήδη υπάρχον.

-Την υπόλοιπη δεκάδα κλείνουν με βάση τς συνολικές τους πωλήσεις τα 1-2-Switch (2.86) Mario Tennis Aces (2.53) Kirby Star Allies (2.42), περισσότερα εδώ.  Οι τρεις τίτλοι που βρέθηκαν εκτός λίστας είναι τα  XC:2, DKC: TF και ARMS όπως και είχε αναφερθεί.

-Σύμφωνα με την Ν τα ποσοστά πωλήσεων των first party τίτλων της εταιρίας αναλογικά με τις συνολικές πωλήσεις software (φυσικές και ψηφιακές εκδόσεις) φτάνει στο 84,6% για τους εννέα μήνες του οικονομικού έτους ενώ ανά τρίμηνο ήταν  82,9%-71%-89,8%.  Με λίγα λόγια η Ν αποτελεί τον νούμερα ένα λόγο αγοράς του συστήματος με διαφορά και καλό είναι κάποια στιγμή να συνέλθει δημιουργώντας νέες ομάδες, ενισχύοντας παράλληλα τις υπάρχουσες. Θέλω να πιστεύω ότι θα αρχίσει να τους προβληματίζει το γεγονός πως σε άλλες περιόδους με τέτοια δυναμική σε software θα είχαν πουλήσει περισσότερα συστήματα και αυτό να καταλήξει σε θετικές αλλαγές για εμάς. Βέβαια μιλάμε για την Ν που ακόμα δεν έχει αποφασίσει να ανακοινώσει το πρόγραμμα κυκλοφοριών του 2019 πέρα από το πρώτο τρίμηνο ενώ διανύουμε ήδη τον δεύτερο μήνα του έτους.

-Αντίστοιχα τα ποσοστά των ψηφιακών πωλήσεων (όλων των εταιριών) έναντι των φυσικών για τους εννέα μήνες του οικονομικού έτους είναι 21,8% ενώ ανά τρίμηνο 24,2%-26%-19,6%. Οι ψηφιακές πωλήσεις βρίσκονται σε χαμηλά ποσοστά κάτι που είναι ευχάριστο. Είναι μια επαλήθευση ότι τα indies games δεν αποτελούν τίποτα άλλο παρά συμπληρώματα. Βέβαια, μελλοντικά λογικά θα αυξήσουν την δυναμική τους γενικότερα σε όλες τις πλατφόρμες και επομένως το "στοίχημα" είναι μακροπρόθεσμο. 

-Προς το παρόν η Ν δεν έκανε καμία ανακοίνωση για το NSO το οποίο το βρίσκω ενδιαφέρον και μόνο που απέφυγαν να το αναφέρουν. Θα ακολουθήσει παρουσίαση στους μετόχους (*τελικά) και ίσως αναφέρουν κάτι σχετικά.

-Τα παιχνίδια που αναφέρει η Ν για το 2019 είναι τα Fire Emblem: Three Houses, Yoshi: Crafted World, Animal Crossing, Pokemon, Luigi’s Mansion 3, Daemon X Machina και MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: The Black Order. Δεν αναφέρεται πουθενά το Town της GameFreak ενώ το Bayonetta 3 είναι TBA που σημαίνει πάει για το 2020. Επομένως μένουν τρεις μήνες ελεύθεροι για το 2019 (ήδη γνωρίζουμε το πρόγραμμα για το πρώτο τρίμηνο του 2019). Σύμφωνα με την Emily Rogers οι μεταφορές από το WiiU θα συνεχιστούν και φέτος, βέβαια και το Darksider μεταφορά είναι. Μάλλον να περιμένουμε κανένα Mario Maker, μετά την κυκλοφορία του NSMBD δένει τέλεια.

*Στα γρήγορα: Captain Toad (1,05), Octopath Traveller (1,08 στην Δύση,δεν αναφέρθηκαν νούμερα στην Ιαπωνία), DKC:TF ξεπέρασε τα 2 εκατομμύρια. Το Labo kit 01 στο ένα εκατομμύριο, γενικώς δεν κατάφερε να προσελκύσει νέο κόσμο.

Από πλευράς hardware τα νούμερα είναι αρκετά καλά, η Ν φυσικά επαναπροσδιόρισε τον στόχο των 20 εκατομμυρίων και πλέον κυμαίνεται στα 17 εκατομμύρια. Τα νούμερα είναι οι ποσότητες που έχει διανέμει η Ν στα καταστήματα και όχι αυτά που έχουν πωληθεί στους καταναλωτές. Επειδή δεν γνωρίζουμε πόσα συστήματα έμειναν στο ράφι δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε αν πετύχουν τον τελικό στόχο τους. Πάντως αν συνεχίσουν με αυτήν την δυναμική τότε θα ξεπεράσουν τον αντίστοιχο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι φτάνοντας τα 18 εκατομμύρια ενώ ήδη στην Ιαπωνία (σύμφωνα με την Media Create) ο Ιανουάριος δείχνει καλύτερος (432,062-2019/269,047-2018). Φυσικά ο λόγος που δεν κατάφερε η Ν τον στόχο των 20 εκατομμυρίων οφείλεται ξεκάθαρα στην έλλειψη τίτλων εμπορικής δυναμικής ενώ οι τρεις που ξεχώρισαν κυκλοφόρησαν όλοι τέλος της χρονιάς. Ελάχιστα νούμερα απείχε από το N64 (32,93) το κλείσιμο του τρίτου τριμήνου κάτι που το έχει καταφέρει κιόλας το τέταρτο τρίμηνο που διανύουμε αυτήν την στιγμή.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας μεταξύ άλλων, μου πήρε ώρα να συλλέξω τα στοιχεία και είχε και λαϊκή σήμερα! Αν ξέχασα τίποτα θα το συμπεριλάβω αργότερα.

Edit: Προς διευκρίνηση μέρος όσο αναφέρω αποτελούν και παρατηρήσεις από όσα διάβασα στο διαδίκτυο, τις συνδυάζω με δικές μου για να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Έκανα κάποιες αλλαγές για να είναι πιο ευανάγνωστο το κείμενο και κάποιες αντίστοιχα προσθήκες.

Edit2: Για το τωρινό τέταρτο τετράμηνο δεν περιμένουμε μεγάλες αλλαγές. Το Yoshi: Crafted World δεν αναμένεται να βρεθεί στην λίστα με τους δέκα εμπορικότερους τίτλους και παράλληλα κυκλοφορεί στο τέλος του τριμήνου. Ελπίζω μακροπρόθεσμα να ξεπεράσει τα 2 εκατομμύρια πωλήσεις τόσο για την δυναμική του χαρακτήρα όσο και για την δουλειά που έχει ρίξει η GoodFeel που δεν έχει αναγνωριστεί όσο έπρεπε ως σήμερα παρόλο την εξαιρετική δουλειά που έχουν προσφέρει κατά το παρελθόν. 
Το NSMBUD ίσως βρεθεί στο τέλος της λίστας αλλά και πάλι τίποτα το σίγουρο αν κρίνω από την Ιαπωνία.
Από πλευράς hardware αναμενόμενα πλέον το σύστημα θα κυμανθεί, στην χειρότερη, στα επίπεδα του αντίστοιχου τριμήνου επομένως και έχει εξασφαλίσει τα 17 εκατομμύρια που είναι πλέον ο στόχος της εταιρίας.
Ο Φεβρουάριος θα είναι στεγνός μήνας επομένως καλά θα ήταν αν η Ν τον "γεμίσει" τουλάχιστον με πληροφορίες για το τι θα ακολουθήσει τουλάχιστον το πρώτο εξάμηνο του 2019.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 16
  • Thanks 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mansa2k είπε

NFY18Q3.png.71304d7f818bd7d1940021a893193278.png

Όπως γνωρίζεται ήδη τα οικονομικά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν και την παράσταση έκλεψε η δυναμική του software:
-Από τους γνωστούς evergreen τίτλους που παρουσιάζονται στο παραπάνω πίνακα ξεχώρισε μακράν το MK8D επιπρόσθετα λόγω του πακέτου. Αν συνεχίσει με αυτόν τον ρυθμό άνετα θα ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια σε βάθος χρόνου. Βρίσκεται στην τέταρτη θέση πωλήσεων της σειράς μετά από τις εκδόσεις του 3DS (18,11), DS (23,60) και Wi (37,14). Επιπλέον είναι ο εμπορικότερος τίτλος του NSW όπως και αναμενόταν με βάση τα δεδομένα, βέβαια κανείς δεν το φανταζόταν όταν πρωτοκυκλοφόρησε το NSW. Αναλογία 47%.

-Το Odyssey κατάφερε τελικά να ξεπεράσει το BotW για δεύτερο συνεχόμενο τετράμηνο αλλά περίμενα να ξεπεράσει και τα 14 εκατομμύρια συνολικά κάτι που δεν έγινε. Φυσικά κατέκτησε την πρώτη θέση του εμπορικότερου τίτλου της SM 3D σειράς ξεπερνώντας το SM Galaxy (12,78) όπως και είχα προβλέψει πολύ πριν την κυκλοφορία του. Πιστεύω ότι η κυκλοφορία του NSMBU θα στερήσει δυναμική από το Odyssey και προτιμώ η Ν να κυκλοφορήσει κάποιο season pass για να το επαναφέρει παρά μια συνέχεια. Αναλογία 43%

-Το παιχνίδι θαύμα που κατάφερε να γίνει evergreen όσο κανένα άλλο παρόλο την δημοτικότητα της σειράς δεν είναι άλλο από το BotW. Μια τεράστια επιτυχία που συνεχίζεται φτάνοντας τα 11,68 εκατομμύρια ξεπερνώντας οτιδήποτε είχε κυκλοφορήσει και το Twilight Princess ακόμα και συνδυαστικά (NGC+Wii+WiiU HD Edition). Το μόνο που μπορεί να ισχύει είναι να μην έχει ξεπεράσει το Ocarina οf Time που έχει κυκλοφορήσει σχεδόν παντού συμπεριλαμβανομένου και της VC αλλά δεν υπάρχουν δεδομένα προς σύγκριση. Αναλογία 36%.

*Παρόλα αυτά γενικότερα και με εξαίρεση το MK8D οι υπόλοιποι τρεις τίτλοι (και Splatoon 2) δείχνουν κάποια σημάδια "κόπωσης". Πιθανολογώ πως δεν αναμένεται να λειτουργήσουν επακριβώς το ίδιο δυναμικά ως system sellers για το 2019 συγκριτικά με πέρυσι. Ελπίζω το Splatoon 2 να μην "κολλήσει" και να ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια, ακόμα μια μεγάλη έκπληξη από ένα ουσιαστικά νέο ip. Πιστεύω ότι το Splatoon σαν σειρά έχει τεράστιο μέλλον αλλά θα εξαρτηθεί από την φαντασία της ομάδας που το έχει αναλάβει και έχω κάποιες ενστάσεις από την στιγμή που αποχώρησε ο Tsubasa Sakaguchi (ανέλαβε το Labo, ρε Ν τέτοιο ταλέντο του δίνουν ομάδα και του λένε ευχαριστώ).

-Από τις τεράστιες εκπλήξεις ήταν το Smash Bros Ultimate με 12,08 εκατομμύρια πωλήσεις που αποτελεί και τον γρηγορότερο σε πωλήσεις τίτλο κατά την κυκλοφορία του στην ιστορία της Ν. Το προηγούμενο ρεκόρ το κατείχε το NSMBWii με 10,55 εκατομμύρια αντίστοιχα. To τεράστιο περιεχόμενο του παιχνιδιού, η δυνατή προώθηση και τα πακέτα οδήγησαν σ αυτήν την τεράστια επιτυχία. Προς το παρόν ο τρίτος εμπορικότερος της σειράς (ακολουθεί το Brawl και συνδυαστικά τα Smash 3DS&WiiU). Αναμένεται φυσικά και συνέχεια και λόγω του season pass. Αναλογία 37%.

-Το PLG έφτασε στα 10 εκατομμύρια και τελικά πήγε καλύτερα από ότι πίστευα όμως και πάλι είχαμε δίκιο ότι δεν πετύχει η Ν τον στόχο των 20 εκατομμυρίων συστημάτων. Το PLG ήταν καλή ιδέα αλλά θωρώ πως η εκτέλεση ήταν λάθος όπως είχα αναφέρει παλιότερα. Το παιχνίδι μπορούσε πολλά περισσότερα μέσω καλύτερης συνεργασίας με το Pokemon Go και παράλληλα πιο μοντέρνα παρουσίαση με περισσότερη έμφαση στην επικοινωνία μεταξύ των παικτών. Αναλογία 31%.

-Μεγάλη έκπληξη αποτέλεσε και το SMParty στα 5,3 εκατομμύρια, αν και η Ν και συγκεκριμένα η Nd Cude δεν δείχνει ενδιαφέρον να προσθέσει δύο boards ακόμα. Φοβάμαι πως αυτό θα οδηγήσει σε πληθώρα συνεχειών αν και πάλι θα προτιμούσα απλά να προσθέτουν περιεχόμενο στο ήδη υπάρχον.

-Την υπόλοιπη δεκάδα κλείνουν με βάση τς συνολικές τους πωλήσεις τα 1-2-Switch (2.86) Mario Tennis Aces (2.53) Kirby Star Allies (2.42), περισσότερα εδώ.  Οι τρεις τίτλοι που βρέθηκαν εκτός λίστας είναι τα  XC:2, DKC: TF και ARMS όπως και είχε αναφερθεί.

-Σύμφωνα με την Ν τα ποσοστά πωλήσεων των first party τίτλων της εταιρίας αναλογικά με τις συνολικές πωλήσεις software (φυσικές και ψηφιακές εκδόσεις) φτάνει στο 84,6% για τους εννέα μήνες του οικονομικού έτους ενώ ανά τρίμηνο ήταν  82,9%-71%-89,8%.  Με λίγα λόγια η Ν αποτελεί τον νούμερα ένα λόγο αγοράς του συστήματος με διαφορά και καλό είναι κάποια στιγμή να συνέλθει δημιουργώντας νέες ομάδες, ενισχύοντας παράλληλα τις υπάρχουσες. Θέλω να πιστεύω ότι θα αρχίσει να τους προβληματίζει το γεγονός πως σε άλλες περιόδους με τέτοια δυναμική σε software θα είχαν πουλήσει περισσότερα συστήματα και αυτό να καταλήξει σε θετικές αλλαγές για εμάς. Βέβαια μιλάμε για την Ν που ακόμα δεν έχει αποφασίσει να ανακοινώσει το πρόγραμμα κυκλοφοριών του 2019 πέρα από το πρώτο τρίμηνο ενώ διανύουμε ήδη τον δεύτερο μήνα του έτους.

-Αντίστοιχα τα ποσοστά των ψηφιακών πωλήσεων (όλων των εταιριών) έναντι των φυσικών για τους εννέα μήνες του οικονομικού έτους είναι 21,8% ενώ ανά τρίμηνο 24,2%-26%-19,6%. Οι ψηφιακές πωλήσεις βρίσκονται σε χαμηλά ποσοστά κάτι που είναι ευχάριστο. Είναι μια επαλήθευση ότι τα indies games δεν αποτελούν τίποτα άλλο παρά συμπληρώματα. Βέβαια, μελλοντικά λογικά θα αυξήσουν την δυναμικής τους γενικότερα σε όλες τις πλατφόρμες και επομένως το "στοίχημα" είναι μακροπρόθεσμο. 

-Προς το παρόν η Ν δεν έκανε καμία ανακοίνωση για το NSO το οποίο το βρίσκω ενδιαφέρον και μόνο που απέφυγαν να το αναφέρουν. Δεν γνωρίζω αν θα ακολουθήσει παρουσίαση στους μετόχους όπως συνηθίζεται.

-Τα παιχνίδια που αναφέρει η Ν για το 2019 είναι τα Fire Emblem: Three Houses, Yoshi: Crafted World, Animal Crossing, Pokemon, Luigi’s Mansion 3, Daemon X Machina και MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: The Black Order. Δεν αναφέρεται πουθενά το Town της GameFreak ενώ το Bayonetta 3 είναι TBA που σημαίνει πάει για το 2020. Επομένως μένουν τρεις μήνες ελεύθεροι για το 2019 (ήδη γνωρίζουμε το πρόγραμμα για το πρώτο τρίμηνο του 2019). Σύμφωνα με την Emily Rogers οι μεταφορές από το WiiU θα συνεχιστούν και φέτος, βέβαια και το Darksider μεταφορά είναι. Μάλλον να περιμένουμε κανένα Mario Maker, μετά την κυκλοφορία του NSMBD δένει τέλεια.

*Στα γρήγορα: Captain Toad (1,05), Octopath Traveller (1,08), DKC:TF ξεπέρασε τα 2 εκατομμύρια. Το Labo kit 01 στο ένα εκατομμύριο, γενικώς δεν κατάφερε να προσελκύσει νέο κόσμο.

Από πλευράς hardware τα νούμερα είναι αρκετά καλά, η Ν φυσικά επαναπροσδιόρισε τον στόχο των 20 εκατομμυρίων και πλέον κυμαίνεται στα 17 εκατομμύρια. Τα νούμερα είναι οι ποσότητες που έχει διανέμει η Ν στα καταστήματα και όχι αυτά που έχουν πωληθεί στους καταναλωτές. Επειδή δεν γνωρίζουμε πόσα συστήματα έμειναν στο ράφι δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε αν πετύχουν τον τελικό στόχο τους. Πάντως αν συνεχίσουν με αυτήν την δυναμική τότε θα ξεπεράσουν τον αντίστοιχο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι φτάνοντας τα 18 εκατομμύρια ενώ ήδη στην Ιαπωνία (σύμφωνα με την Media Create) ο Ιανουάριος δείχνει καλύτερος (432,062-2019/269,047-2018). Φυσικά ο λόγος που δεν κατάφερε η Ν τον στόχο των 20 εκατομμυρίων οφείλεται ξεκάθαρα στην έλλειψη τίτλων εμπορικής δυναμικής ενώ οι τρεις που ξεχώρισαν κυκλοφόρησαν όλοι τέλος της χρονιάς. Ελάχιστα νούμερα απείχε από το N64 (32,93) το κλείσιμο του τρίτου τριμήνου κάτι που το έχει καταφέρει κιόλας το τέταρτο τρίμηνο που διανύουμε αυτήν την στιγμή.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας μεταξύ άλλων, μου πήρε ώρα να συλλέξω τα στοιχεία και είχε και λαϊκή σήμερα!

Αν ξέχασα τίποτα θα το συμπεριλάβω αργότερα.

Μετά από αυτό... my body is beyond ready for a Direct!

Επεξ/σία από EverythingYouBelieve
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πανε οι φημες για switch pro.Τωρα εχουμε νεες για mini switch και νεο online service πιο premium. 

2 Απριλιου το release του darksides και σε physical.Αγνωστη η τιμη για την ωρα.

Επεξ/σία από Mistwalker
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mistwalker είπε

Πανε οι φημες για switch pro.Τωρα εχουμε νεες για mini switch και νεο online service πιο premium. 

2 Απριλιου το release του darksides και σε physical.Αγνωστη η τιμη για την ωρα.

30 Ευρω διαβασα καπου οτι θα κοστιζει. Αν βρω το source θα το κανω edit

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραια θα ηταν να φερουν ενα dr mario και στο switch οπως το puyo puyo

2 ώρες πριν, najinblue3 είπε

30 Ευρω διαβασα καπου οτι θα κοστιζει. Αν βρω το source θα το κανω edit

 

Επεξ/σία από Mistwalker
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...