spartak1 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 24 λεπτά πριν, _filippos_ είπε Τελικά μετα απο 40λεπτά αναμονής/κουβεντας με τον agent πέρασα το validation χρησιμοποιώντας την ιδια ταυτότητα με οταν άνοιξα τον λογαριασμο (πριν απο χρόνια). Όσο ήμουν pending δεν μου ειχαν κλειδώσει οι κάρτες. Περίεργο. Δεν τις κλειδώνουν σε όλους. Ούτε σε μένα τις έχουν κλειδώσει (ακόμα!)
zananiro Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greekboy είπε εχουν χασει και επισημα τη μπαλα. Ειχα ανοιξει το λογαριασμο με ταυτοτητα, ανεβαζω χθες διαβατηριο και μετα απο μια ωρα μου ξαναερχεται το ιδιο μηνυμα στην εφαρμογη οτι we need some new id και οτι το διπλωμα δεν το δεχονται πια. υποψιν δεν ηρθε μειλ. Τελικα δεν ξερω σε τι φαση ειναι ο λογαριασμος μου. Δεν ειναι κλειδωμενος παντως. Οχι τιποτα αλλο τεταρτη φευγω εξωτερικο. Monese και N26 θα τσιμπησουν τις προμηθειες γιατι η Revolut δεν εμπνεει σιγουρια αυτη την περιοδο. Και εγώ μια από τα ίδια. Ανέβασα διαβατήριο για να ξεμπερδεύω και έκτοτε δεν είχα ενημέρωση. Το ίδιο και άλλοι γνωστοί μου. Βασικά δεν ασχολούμαι ξανά, ας στείλουν ενημέρωση, αρκετό χρόνο έχασα χτες. Σκέφτομαι να βγάλω και μια Ν26 γιατί με με τη revolut δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από zananiro
soiramk Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, zananiro είπε Και εγώ μια από τα ίδια. Ανέβασα διαβατήριο για να ξεμπερδεύω και έκτοτε δεν είχα ενημέρωση. Το ίδιο και άλλοι γνωστοί μου. Βασικά δεν ασχολούμαι ξανά, ας στείλουν ενημέρωση, αρκετό χρόνο έχασα χτες. Σκέφτομαι να βγάλω και μια Ν26 γιατί με με τη revolut δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. 49 λεπτά πριν, _filippos_ είπε Τελικά μετα απο 40λεπτά αναμονής/κουβεντας με τον agent πέρασα το validation χρησιμοποιώντας την ιδια ταυτότητα με οταν άνοιξα τον λογαριασμο (πριν απο χρόνια). Όσο ήμουν pending δεν μου ειχαν κλειδώσει οι κάρτες. Περίεργο. 24 λεπτά πριν, spartak1 είπε Δεν τις κλειδώνουν σε όλους. Ούτε σε μένα τις έχουν κλειδώσει (ακόμα!) 20 λεπτά πριν, zananiro είπε Και εγώ μια από τα ίδια. Ανέβασα διαβατήριο για να ξεμπερδεύω και έκτοτε δεν είχα ενημέρωση. Το ίδιο και άλλοι γνωστοί μου. Βασικά δεν ασχολούμαι ξανά, ας στείλουν ενημέρωση, αρκετό χρόνο έχασα χτες. Σκέφτομαι να βγάλω και μια Ν26 γιατί με με τη revolut δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Ούτε που ξέρω πόσες ώρες ήμουν σε αναμονή στο chat... Εν τέλει, σήμερα το πρωί και αφού μου είχε έρθει 2 φορές notification για "need some new ID from you" (είχα στείλει από την Παρασκευή το βράδυ που το είχαν ζητήσει, την ίδια ταυτότητα, με λατινικούς και τυπωμένη που είχα κάνει εγγραφή κάνα χρόνο πριν), είδα στο chat που είχα ανοίξει: Είχα ήδη βγάλει όσα λεφτά είχα μέσα, καθώς δεν μου είχαν κλειδώσει το λογαριασμό.. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από soiramk
kon1to Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 δεν καταλαβαινω γιατι τοση υπερβολη... έστειλαν μια ειδοποιηση εν οψη brexit λόγω ψήφισης της συμφωνιας αυτό το σ/κ (δεν ξερω αν ειναι δικαιολογια απο τη μερια τους αλλα και να ειναι τι σημασια εχει;) Το email ηταν ξεκαθαρο... θελουμε να εχουμε επικαιροποιημενα στοιχεια σας σε περιπτωση brexit... δεν ελεγε πουθενα οτι θα κλειδωθει ο λογαριασμος ή κατι παρομοιο... Παρασκευη βραδυ εστειλα στοιχεια ταυτοτητας, Σαββατο μεσημερι μου ηρθε ειδοποιηση οτι η διασταυρωση ηταν επιτυχης, χωρις να χρειαστει να μιλησω με κανεναν στο chat... απο εκει και περα, σου λεει μπορει να παρει εως 72 ωρες, γιατι να χασει κανεις χρονο απο τη ζωη του, στελνοντας στο chat πριν περασει το διαστημα αυτο; 1
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Το ότι το δίπλωμα δεν μετράει ως αποδεικτικό μήπως είναι αυτοματοποιημένο ;Δλδ το γράφουν σε όλους;Σε εμενα πάντως που έκανα ταυτοποίηση με διαβατήριο δεν έχει έρθει κάτι ,ακόμα. Μόνο αυτο ήρθε πριν λίγο We’re always making improvements to the way our app works, tweaking things here and there to make your experience, as we say, buttery smooth. This process is known in the trade as User Experience design (UX for short). It applies to the way things look on screen, but also to menu navigation, and how easy it is for you to find whatever you intend to find. With this in mind, we’d love your input into how well we’re doing. After all, it is user experience, not ‘Revolut does what it wants and hopes for the best’ experience. Click or tap the button below to take an almost laughably short survey. Thank you for your valuable input. σε email
kon1to Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Το ότι το δίπλωμα δεν μετράει ως αποδεικτικό μήπως είναι αυτοματοποιημένο ;Δλδ το γράφουν σε όλους;Σε εμενα πάντως που έκανα ταυτοποίηση με διαβατήριο δεν έχει έρθει κάτι ,ακόμα. ναι, το λενε εκ των προτερων για να μην προσπαθησει καποιος να στειλει διπλωμα και μετα στελνει στην υποστηριξη να ρωταει γιατι δεν γινεται αποδεκτο το διπλωμα του...
bilya Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Το ότι το δίπλωμα δεν μετράει ως αποδεικτικό μήπως είναι αυτοματοποιημένο ;Δλδ το γράφουν σε όλους;Σε εμενα πάντως που έκανα ταυτοποίηση με διαβατήριο δεν έχει έρθει κάτι ,ακόμα. Μόνο αυτο ήρθε πριν λίγο We’re always making improvements to the way our app works, tweaking things here and there to make your experience, as we say, buttery smooth. This process is known in the trade as User Experience design (UX for short). It applies to the way things look on screen, but also to menu navigation, and how easy it is for you to find whatever you intend to find. With this in mind, we’d love your input into how well we’re doing. After all, it is user experience, not ‘Revolut does what it wants and hopes for the best’ experience. Click or tap the button below to take an almost laughably short survey. Thank you for your valuable input. σε email λογικά το στέλνουν μόνο σε όσους ζουν εκτός UK. Γιατί εγώ το 2015 έχω ανοίξει λογαριασμό με δίπλωμα κ η γυναίκα πέρσι με χειρόγραφη ταυτότητα κ δεν μας έχουν στείλει κάτι.
Black Demis Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, _filippos_ είπε Τελικά μετα απο 40λεπτά αναμονής/κουβεντας με τον agent πέρασα το validation χρησιμοποιώντας την ιδια ταυτότητα με οταν άνοιξα τον λογαριασμο (πριν απο χρόνια). Όσο ήμουν pending δεν μου ειχαν κλειδώσει οι κάρτες. Περίεργο. και σε μενα με ιδια ταυτοτιτα εγινε απλα με κλασσικο τρωπο (φωτο)
spartak1 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kon1to είπε δεν καταλαβαινω γιατι τοση υπερβολη... έστειλαν μια ειδοποιηση εν οψη brexit λόγω ψήφισης της συμφωνιας αυτό το σ/κ (δεν ξερω αν ειναι δικαιολογια απο τη μερια τους αλλα και να ειναι τι σημασια εχει;) Το email ηταν ξεκαθαρο... θελουμε να εχουμε επικαιροποιημενα στοιχεια σας σε περιπτωση brexit... δεν ελεγε πουθενα οτι θα κλειδωθει ο λογαριασμος ή κατι παρομοιο... Παρασκευη βραδυ εστειλα στοιχεια ταυτοτητας, Σαββατο μεσημερι μου ηρθε ειδοποιηση οτι η διασταυρωση ηταν επιτυχης, χωρις να χρειαστει να μιλησω με κανεναν στο chat... απο εκει και περα, σου λεει μπορει να παρει εως 72 ωρες, γιατι να χασει κανεις χρονο απο τη ζωη του, στελνοντας στο chat πριν περασει το διαστημα αυτο; Την ίδια ειδοποίηση την ξαναέστειλαν φέτος πριν μερικούς μήνες και την ξανακάναμε τη διαδικασία (με ταυτότητα τυπωμένη καινούρια) εν όψει Brexit (υποτίθεται). Τωρα γιατί μας τα ξαναζητάνε; Και γιατί δεν τα ξαναζητάνε άλλες αντίστοιχες Αγγλικές εταιρίες; Και γιατί σε κάποιους μπλοκάρουν τους λογαριασμούς με δικαιολογία αυτό; Σαν πολλές συμπτώσεις μαζεύτηκαν δε νομίζεις; Ακόμα και αν ψηφιστεί έξοδος αυτό το ΣΚ αυτη δε θα γίνει από Δευτέρα αλλά από 1/11/19. Αρα προς τι η βιασύνη και το μπλοκάρισμα των λογαριασμών; Η απάντηση είναι απλή: Δεν ξέρουν τι τους γίνεται και δεν έχουν προσωπικό να διαχειριστούν τους πελάτες τους Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από spartak1 1
bilya Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 παίδες επειδή κουράζει για άλλη μια φορά αυτή η κουβέντα. Ας μην σπαμαρουμε άλλο το θέμα λέγοντας τα ίδια κ τα ίδια. Η revo μπορεί να ζητήσει όσες φορές θέλει τα στοιχεία μας, σε όποιον δεν αρέσει, ενοχλείται ας κλείσει τον λογαριασμό κ προχωρήσει σε άλλη υπηρεσία. 1 2
spartak1 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 9 λεπτά πριν, bilya είπε παίδες επειδή κουράζει για άλλη μια φορά αυτή η κουβέντα. Ας μην σπαμαρουμε άλλο το θέμα λέγοντας τα ίδια κ τα ίδια. Η revo μπορεί να ζητήσει όσες φορές θέλει τα στοιχεία μας, σε όποιον δεν αρέσει, ενοχλείται ας κλείσει τον λογαριασμό κ προχωρήσει σε άλλη υπηρεσία. Οχι βεβαια δεν είναι έτσι. Κάποιοι μπορεί να αποδέχονται να τους ζητάνε ξανά και ξανά αδιαμαρτύρητα τα στοιχεία τους (την ίδια ταυτότητα δηλαδή). Κάποιοι μπορεί να μη νοιάζονται για το μπλοκάρισμα των λογαριασμών των άλλων (γιατί αν ήταν ο δικός τους πιθανόν να αντιδρούσαν διαφορετικά). 1
turbat0s Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Μα αυτό λέμε. Όποιος δεν αποδέχεται την τακτική της revolut (και δικαίως), απλά χαιρετάει και τέλος. Τί νόημα έχει να παίρνουμε συνεχώς ειδοποιήσεις και να διαβάζουμε τα ίδια? 1
revyien Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Εδώ βρε παιδιά μας πριζουν τα φουσκωτά οι κανονικές τράπεζες φέρτε μας ταυτότητα αφμ εκκαθαριστικό ε3 και λογαριασμό της ΔΕΗ για επικαιροποιηση στοιχείων καλή ώρα Πειραιώς γιουρομπανκ εθνική που πρέπει να τρέξουμε να τους τα πάμε και όλας και χαλιομαστε τόσο για αυτό; Αν δεν κρύβει κάτι ύποπτο από πίσω ποιός νοιάζεται για 5 λεπτα υπόθεση απο τον καναπέ,και εγώ θορυβηθηκα γιατί με ερχόταν μαζί και ενα άκυρο μέιλ αυτοματοποιημένο για αποτυχημένο τοπ απ που ποτέ δεν έκανα αλλα ως εκεί, όταν κατάλαβα οτι είναι απλά αυτόματες διαδικασίες ελειξε το θέμα Τώρα αν κάτι στραβωσει οκ το ξανα συζητάμε lol 2
Dr.Fuzzy Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Είναι Αγγλία αυτό διάστημα για κάποιους μήνες και επειδή ήθελα ένα UK account γρήγορα για payroll account χωρίς να τρέχω σε κατάστημα να ανοίξω, έφτιαξα ένα στη revolut. Πολύ πρακτικό συν ότι είναι δωρεάν οι μεταφορές στους άλλους euro λογαριασμούς μου και με maximum exchange rate. Παράγγειλα και μια physical card αν και κυρίως την έχω περάσει στο Apple Pay και την χρησιμοποιώ μέσω αυτού. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από Dr.Fuzzy
MauroPaltoudias Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 @revyien Όντως, ισχύει αυτό. Ωστόσο έχουν γίνει βήματα προς τα εμπρός αναφορικά με την επικαιροποίηση στοιχείων στις ελληνικές τράπεζες. Και στο Web banking της ΕΤΕ αλλά και στης Alpha (ή Πειραιώς, δεν θυμάμαι ακριβώς για να είμαι ειλικρινής) υπάρχει section όπου σκανναρει κανείς τα δικαιολογητικά και τα ανεβάζει στο σύστημα, χωρίς να χρειάζεται δια ζώσης επίσκεψη/εις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα