Προς το περιεχόμενο

E-pass διοδίων


lek88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 15/8/2022 στις 10:00 ΠΜ, Joshua21 είπε

Και από λωρίδα με εισπράκτορα να περνούσατε την ίδια ακριβώς χρέωση θα είχατε, η Γέφυρα έχει διαφορετικό τρόπο τιμολόγησης από ότι η Αττική οδός (και γενικότερα τα υπόλοιπα διόδια), λαμβάνει υπόψιν το ύψος αντί για το μήκος. Επιβατικά και φορτηγά με 2 άξονες τα ίδια ακριβώς πληρώνουν, 13,70€ όταν έχουν ύψος κάτω από 2 μέτρα και 21,00€ όταν έχουν ύψος κάτω από 2 μέτρα και πάνω.

Μάλλον ο υπάλληλος στην εξ. πελατών της ΑΟ δεν γνώριζε το πως τιμολογεί η Γέφυρα, το βρίσκω εντελώς απίθανο να σας επιστραφούν χρήματα.

image.png.924cb62c3845aa14da8ccc848f98b310.png

Αν είχες ποδήλατα από πάνω; Το ίδιο είναι θεωρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 354
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Αυτό δηλαδή, που γράφει στην επίσημη ιστοσελίδα και έχω επισυνάψει, δεν ισχύει κατά τη γνώμη σας; (βλ. και παραπάνω)

Γιατί από τα όσα διατυπώνονται εκεί, εγώ διαπιστώνω (ξανά αυθαίρετα) ότι η ίδια η διαχειρίστρια εταιρεία αποδέχεται εμμέσως το λάθος της, καλώντας τους οδηγούς των διερχόμενων οχημάτων να περάσουν από τις λωρίδες με εισπράκτορα (χρησιμοποιώντας μάλιστα, φράσεις/λέξεις όπως "ενδέχεται", "είναι σκόπιμο" κ.λπ. / βλ. και σύνδεσμο). 

Βέβαια, μπορεί το συμπέρασμα μου να είναι και πάλι αυθαίρετο (έστω και αν αναγράφεται ξεκάθαρα στην ιστοσελίδα) και εδώ στο insomnia να ξέρουμε - ως είθισται - καλύτερα από τον καθένα. 

Κατά τη γνώμη μου αυτό που παρέθεσες από την επίσημη ιστοσελίδα είναι λίγο αόριστο, δεν εξηγεί με κάποιο παράδειγμα τι ακριβώς εννοεί όταν γράφει "ενδέχεται να αναγνωριστεί σαν όχημα άλλης κατηγορίας"? Σαν ποια άλλη κατηγορία από τις υπόλοιπες 8 μπορεί να αναγνωριστεί?

Αντιθέτως αυτά που γράφει στον τιμοκατάλογο είναι σαφέστατα και δεν επιδέχονται ερμηνείας, ξεκαθαρίζει ακόμα και το ότι οι κατηγορίες χρέωσης 2 και 3 (που τις αναφέρει ως επιβατικό ΙΧ με ύψος < 2m και ≥ 2m αντίστοιχα) δεν αφορούν απαραίτητα επιβατικό, αφορούν οποιοδήποτε όχημα με 4 τροχούς. 

Η μόνη εξήγηση που φαίνεται λογική στο μυαλό μου είναι πως τα ηλεκτρονικά συστήματα δυσκολεύονται να αντιληφθούν αν το όχημα που πέρασε ένα όχημα ή συνδυασμός ρυμουλκό + ρυμουλκούμενο, οπότε αν περάσει πχ ένα SUV με μπαγκαζιέρα οροφής (ύψος ≥ 2m) με ρυμουλκούμενο ενδέχεται να το αντιληφθεί ως φορτηγό με 3 άξονες και να το χρεώσει λανθασμένα με 34,00€ αντί για 21,00€ που θα έπρεπε να χρεώσει κανονικά. Ίσως βέβαια να εννοεί κάτι άλλο από αυτό που σκέφτηκα, δεν είμαι σίγουρος, εσύ είσαι?

3 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Αν είχες ποδήλατα από πάνω; Το ίδιο είναι θεωρώ.

Δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτουν τα διόδια της Γέφυρας, αυτό που ξέρω από πρώτο χέρι είναι πως μπάρες/σκάρες κτλ τις μετράνε κανονικά ενώ τις κεραίες όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κατά τη γνώμη μου αυτό που παρέθεσες από την επίσημη ιστοσελίδα είναι λίγο αόριστο, δεν εξηγεί με κάποιο παράδειγμα τι ακριβώς εννοεί όταν γράφει "ενδέχεται να αναγνωριστεί σαν όχημα άλλης κατηγορίας"?

Αυτό νομίζω ότι είναι λίγο αυθαίρετο ως συμπέρασμα, όπως λέτε και εσείς. Αλλά όπως σας είχα πει και νωρίτερα, ο καθένας έχει δικαίωμα να θεωρεί ό,τι αυτός θεωρεί σωστό.
 

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ίσως βέβαια να εννοεί κάτι άλλο από αυτό που σκέφτηκα, δεν είμαι σίγουρος, εσύ είσαι?

Αχ τι να σας πω εδώ. Ευτυχώς για μένα, δεν είμαι αυτός που (πρωτο)χαρακτήρισα απόψεις ή/και εκτιμήσεις. Έγραψα "κατά την άποψή μου" αποφεύγοντας οποιονδήποτε άλλο χαρακτηρισμό, μέχρι τη στιγμή όπου απαντήσατε εσείς. Βέβαια τότε, φανηκατε αρκετά σίγουρος, οπότε δεν ξέρω ειλικρινά τι να σας απαντήσω στην παρούσα φάση.

Το μόνο σίγουρο συμπέρασμα είναι ότι ενώ υπάρχει επίσημη ενημέρωση στην ιστοσελίδα, εμμένετε να ερμηνεύετε όπως εσείς πιστεύετε τα όσα διατυπώνονται ξεκάθαρα εκεί. Έχουμε δηλαδή περάσει σε άλλο επίπεδο εδώ στο insomnia.

Αυτά από εμένα και θερμή παράκληση, δεν επιθυμώ άλλο διάλογο μαζί σας, οπότε μην με παραθέτετε. Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Αχ τι να σας πω εδώ. Ευτυχώς για μένα, δεν είμαι αυτός που (πρωτο)χαρακτήρισα απόψεις ή/και εκτιμήσεις. Έγραψα "κατά την άποψή μου" αποφεύγοντας οποιονδήποτε άλλο χαρακτηρισμό, μέχρι τη στιγμή όπου απαντήσατε εσείς. Βέβαια τότε, φανηκατε αρκετά σίγουρος, οπότε δεν ξέρω ειλικρινά τι να σας απαντήσω στην παρούσα φάση.

Μα συνεχίζω να είμαι το ίδιο σίγουρος, δεν άλλαξε κάτι, συνεχίζω να θεωρώ σαφέστατους τους ορισμούς και τις περιγραφές του τιμοκαταλόγου.

12 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Το μόνο σίγουρο συμπέρασμα είναι ότι ενώ υπάρχει επίσημη ενημέρωση στην ιστοσελίδα, εμμένετε να ερμηνεύετε όπως εσείς πιστεύετε τα όσα διατυπώνονται ξεκάθαρα εκεί. Έχουμε δηλαδή περάσει σε άλλο επίπεδο εδώ στο insomnia.

Δικό σας συμπέρασμα είναι αυτό, και όχι απαραίτητα σωστό. Εκτός και αν έχετε το αλάθητο...

22 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Αυτά από εμένα και θερμή παράκληση, δεν επιθυμώ άλλο διάλογο μαζί σας, οπότε μην με παραθέτετε. Ευχαριστώ.

Το αίτημα σας απορρίπτεται, αν εσείς δεν επιθυμείτε διάλογο μαζί μου τότε εσείς να σταματήσετε να μου απαντάτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/8/2022 στις 11:41 ΠΜ, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι βρίσκω εντελώς αυθαίρετη την ερμηνεία που δίνεις, δλδ ότι δεν αναφέρεται στο πραγματικό ύψος που έχει το αυτοκίνητο τη στιγμή της διέλευσης αλλά στο υποθετικό ύψος που θα είχε χωρίς τις όποιες προσθήκες. Επίσης στην πράξη η τιμολόγηση ακόμα και σε λωρίδα με εισπράκτορα γίνεται αυτόματα από ηλεκτρονικά συστήματα και το αντίτιμο το βλέπεις στην οθόνη πριν καν φτάσεις στο "γκισέ", δεν βγαίνει έξω ο εισπράκτορας με τη μετροταινία προσπαθώντας να μαντέψει πόσο θα ήταν το ύψος χωρίς μπάρες/μπαγκαζιέρες/μπόγους ή ότι άλλο υπάρχει πάνω στην οροφή.

 

 

Στις 15/8/2022 στις 12:19 ΜΜ, MauroPaltoudias είπε

Σύμφωνοι, δικαίωμά σας είναι να βρίσκετε όπως εσείς θεωρείτε, την άποψη ή/και την ερμηνεία του καθενός. 

Αφήνω και αυτό εδώ, για όσους ενδιαφέρονται. Αντιγράφω και το απόσπασμα από την επίσημη ιστοσελίδα της διαχειρίστριας εταιρείας της Γέφυρας :

Ποιες λωρίδες διοδίων μπορώ να χρησιμοποιήσω για την διέλευση μου από τη Γέφυρα αν διαθέτω ηλεκτρονικό πομποδέκτη “Γέφυρα e-pass”;

[...]

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν η οροφή του επιβατικού σας οχήματος φέρει ευμέγεθες φορτίο, ενδέχεται να αναγνωριστεί ως όχημα άλλης κατηγορίας. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν σκόπιμο να επιλέξετε λωρίδα με εισπράκτορα ώστε να γίνει σωστή κατηγοριοποίηση και χρέωση της διέλευσής σας.

Μπορει η μετρηση να γινεται αυτοματα, αλλα ο υπαλληλος μπορει να αλλαξει την κατηγορια απο μεσα, για αυτο αναφερει και το παραπανω στους ορους. Αν περνουσες εξαρχης απο εισπρακτορα, θα εβγαζε φορτηγο αλλα θα το αλλαζε σε Ι.Χ. 

Ειναι ξεκαθαρη η τελευταια προταση, και τι εννοει. Δεν χρειαζεται να βρουμε αλλη εννοια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

 

Μπορει η μετρηση να γινεται αυτοματα, αλλα ο υπαλληλος μπορει να αλλαξει την κατηγορια απο μεσα, για αυτο αναφερει και το παραπανω στους ορους. Αν περνουσες εξαρχης απο εισπρακτορα, θα εβγαζε φορτηγο αλλα θα το αλλαζε σε Ι.Χ. 

Ειναι ξεκαθαρη η τελευταια προταση, και τι εννοει. Δεν χρειαζεται να βρουμε αλλη εννοια. 

Σαφώς και ο υπάλληλος μπορεί να αλλάξει την κατηγορία, αλλά κάτι τέτοιο θα το κάνει μόνο αν τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου έχουν κάνει λάθος. Και στην περίπτωση του φίλου σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο δεν είχε γίνει κανένα απολύτως λάθος, ορθώς χρεώθηκαν 21,00€ μια και το όχημα τους διέθετε 4 τροχούς και είχε ύψος άνω των 2 μέτρων.

ΥΓ Μην σε μπερδεύουν οι όροι ΙΧ, ΔΧ, φορτηγό, επιβατικό κτλ, όπως έγραψα και παραπάνω η γέφυρα έχει δικό της τρόπο κατηγοριοποίησης, τον οποίο τον περιγράφει με ακρίβεια στον τιμοκατάλογο που έχω παραθέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το θέμα του ύψους, είχα πάρει τηλ και τις 2 εταιρίες (αττική και Νέα οδό) και μου είχαν πει να περάσω 1 φορά από εισπράκτορα και θα μου πει αν το βλέπει το όχημα κανονικά ή όχι. ετσι και έκανα, (btw μπορείς να πληρώσεις με το μηχάνημα και σε εισπράκτορα) Τελικά μια χαρά, suv με μπαγκαζίερα (οριακά ή και λίγο πάνω από το όριο) το βλέπει κανονικά. Από τότε περνάω από το αυτόματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το ποδηλατο πανω σε suv δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα στο αυτοματο γιατι κοιταζω το extrait καθε μηνα ..επισης με σερφ και πανια ματσες περναει τα 2 μετρα σε υψος αλλα και παλι δεν εχω δει περιεργη χρεωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή ένα μέλος εδώ μέσα το έχω στην αγνόηση και ως εκ τούτου δεν μπορώ (και προφανώς δεν με ενδιαφέρει) να ξέρω τι λέει, επισυνάπτω ορισμένα αποσπάσματα οθόνης, αναφορικά με τα όσα έγιναν. Το πρώτο αφορά στη χρέωση που μας έγινε, όπως είχα αναφέρει (21€, ως ΚΑΤ. 3). Το δεύτερο αφορά στην επιστροφή (πίστωση, 7.30€) που μας έγινε σήμερα 17.08.2022 και φάνηκε στην εφαρμογή της Αττικής Οδού (αυτές τις απίθανες επιστροφές όπως τις χαρακτήριζαν εδώ μέσα , ορισμένοι... απίθανοι τύποι). 

Σύμφωνα με τα λιγοστά μαθηματικά που γνωρίζω : 21€ - 7.30€ = 13.70€ (κατ. 2).

 

Τα συμπεράσματα δικά σας.

 

 

 

 

 

Screenshot_20220817_201511.jpg

Screenshot_20220817_201041.jpg

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/8/2022 στις 8:58 ΜΜ, MauroPaltoudias είπε

Αυτό δηλαδή, που γράφει στην επίσημη ιστοσελίδα και έχω επισυνάψει, δεν ισχύει κατά τη γνώμη σας; (βλ. και παραπάνω)

Γιατί από τα όσα διατυπώνονται εκεί, εγώ διαπιστώνω (ξανά αυθαίρετα) ότι η ίδια η διαχειρίστρια εταιρεία αποδέχεται εμμέσως το λάθος της, καλώντας τους οδηγούς των διερχόμενων οχημάτων να περάσουν από τις λωρίδες με εισπράκτορα (χρησιμοποιώντας μάλιστα, φράσεις/λέξεις όπως "ενδέχεται", "είναι σκόπιμο" κ.λπ. / βλ. και σύνδεσμο). 

Βέβαια, μπορεί το συμπέρασμα μου να είναι και πάλι αυθαίρετο (έστω και αν αναγράφεται ξεκάθαρα στην ιστοσελίδα) και εδώ στο insomnia να ξέρουμε - ως είθισται - καλύτερα από τον καθένα. 

 

Λάθος στην έκφραση την δική μου: σωστά έχει γράψει για το ύψος- εγώ δεν έχω πληρώσει παραπάνω περνώντας από οποιοδήποτε σημείο (για φορτηγά ή αυτοκίνητα) γιατί ποτέ δεν έχω φτάσει το ύψος που χρεώνεσαι.

Πάντως γνωστοί μου που περνάνε συνέχεια, δεν πληρώνουν πάντα όταν έχουν παραπάνω ύψος. Αλλά από την άλλη είναι κ γνωστοί με τα άτομα των διοδίων γιατί είναι από την περιοχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

πρόκειται να κάνω ταξίδι Αθήνα - Ιωάννινα. 

Πέρα από το ότι δεν περιμένω στις ουρές, έχει κάποιο άλλο όφελος το e-pass? 

Προσφέρει κάποια έκπτωση?

Δεν είχα ποτέ μου οπότε δεν έχω εμπειρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Tsino είπε

Πέρα από το ότι δεν περιμένω στις ουρές, έχει κάποιο άλλο όφελος το e-pass? 

Προσφέρει κάποια έκπτωση?

Κάθε πομποδέκτης, έχει διαφορετικές εκπτώσεις. Σε αυτοκινητόδρομο ΆΛΛΟ από την εταιρεία έκδοσης, ναι μεν δεν έχεις έκπτωση, έχεις όμως την ευκολία του να μη περιμένεις στην ουρά (σημαντικό σε μποτιλιάρισμα :P). Οπότε καλύτερα να εκδόσεις από την εταιρεία της οποίας τον/ους αυτοκινητόδρομο/υς χρησιμοποιείς πιο συχνά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/12/2022 στις 11:02 ΠΜ, Haldol είπε

Κάθε πομποδέκτης, έχει διαφορετικές εκπτώσεις. Σε αυτοκινητόδρομο ΆΛΛΟ από την εταιρεία έκδοσης, ναι μεν δεν έχεις έκπτωση, έχεις όμως την ευκολία του να μη περιμένεις στην ουρά (σημαντικό σε μποτιλιάρισμα :P). Οπότε καλύτερα να εκδόσεις από την εταιρεία της οποίας τον/ους αυτοκινητόδρομο/υς χρησιμοποιείς πιο συχνά.

Το σοβαρό πλεονέκτημα είναι ότι δεν σταματάς. Και δυο αμάξια να έχει ουρά, το να σταματήσεις να ανοίξεις παράθυρο να δίνεις λεφτά σε σχέση με το να περνάς απλά με 20χλμ/ώρα είναι χάος άμα κάνεις συχνά ταξίδι. Οι εκπτωσούλες έιναι το κερασάκι στη Τούτρα.

+ Εκδίδεις το τιμολόγιο του μήνα σε pdf, που σε άλλη περίπτωση ούτε που θα μάζευες τις αποδείξεις μια-μια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Το σοβαρό πλεονέκτημα είναι ότι δεν σταματάς.

Ακριβώς. Και να μην είχε καμία έκπτωση πάλι θα 'χα e-pass. Αν δε, έχει και σχετική ουρά (καθόλου ασυνήθιστο για την Αττική Οδό) είναι πολύ μεγάλη υπόθεση το να περάσεις "αέρα - πατέρα" χωρίς να σταματήσεις καν. 

Το μόνο που με χαλάει είναι ότι στην κίνηση, πάντα, μα πάντα, θα βρεθεί ένα γίδι χωρίς e-pass, να μπει στις λωρίδες του e-pass, απλά επειδή είναι άδειες.

:D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ακριβώς. Και να μην είχε καμία έκπτωση πάλι θα 'χα e-pass. Αν δε, έχει και σχετική ουρά (καθόλου ασυνήθιστο για την Αττική Οδό) είναι πολύ μεγάλη υπόθεση το να περάσεις "αέρα - πατέρα" χωρίς να σταματήσεις καν. 

Ανάλογα πόσο συχνά ταξιδεύεις, για 1-2 φορές το χρόνο που ταξιδεύουν οι περισσότεροι δεν αξίζει να αποκτήσεις e-pass (ή olympia pass ή όποιο άλλο).

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...