Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, kkkk1 είπε

Σκέφτομαι να αγοράσω αυτό https://www.plaisio.gr/smart-tech-gadgets/ilektrokinisi/ilektrika-podilata/egoboo-e-treck-grey-ilektriko-podilato_3776565 

Βλέπω ότι έχει 6 ταχύτητες ενώ τα άλλα έχουν 21. Επίσης δεν ξέρω τι ροπή έχει. Είχα οδηγήσει ένα ποδήλατο ideal το οποίο είχε ελάχιστη υποβοήθηση και ένα o2feel το οποίο ήταν πραγματικά σαν μηχανάκι. Το ποδήλατο egoboo e treck είναι καλή τιμή επειδή θα κάνω καθημερινά διαδρομή με  μεγάλη ανηφόρα 1,5 χιλιόμετρο με αυτά χαρακτηριστικά  με καλύπτει;

Ανετα κατα την γνωμη μου,το εχω εδω και καποιο καιρο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Επεξ/σία από CarlitoGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες πτώση τιμής στο UrbanGlide BIKE 140

Τίμιο για τη τιμή του , και σε αυτή την έκπτωση ακόμα περισσότερο !!

https://www.skroutz.gr/s/18008776/UrbanGlide-Bike-140-14-Μαύρο-Σπαστό-Ηλεκτρικό-Ποδήλατο-Πόλης-χωρίς-Ταχύτητες-με-Δισκόφρενα.html

4154482E-096A-4D80-8E98-CD0327B99EA0.jpeg.2d03e97f1a948f7fb2e9f6dd4f8217f3.jpeg
EDIT

τελείωσε η προσφορά :c

Επεξ/σία από mAs_81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/8/2022 στις 12:06 ΠΜ, kkkk1 είπε

Σκέφτομαι να αγοράσω αυτό https://www.plaisio.gr/smart-tech-gadgets/ilektrokinisi/ilektrika-podilata/egoboo-e-treck-grey-ilektriko-podilato_3776565 

Βλέπω ότι έχει 6 ταχύτητες ενώ τα άλλα έχουν 21. Επίσης δεν ξέρω τι ροπή έχει. Είχα οδηγήσει ένα ποδήλατο ideal το οποίο είχε ελάχιστη υποβοήθηση και ένα o2feel το οποίο ήταν πραγματικά σαν μηχανάκι. Το ποδήλατο egoboo e treck είναι καλή τιμή επειδή θα κάνω καθημερινά διαδρομή με  μεγάλη ανηφόρα 1,5 χιλιόμετρο με αυτά χαρακτηριστικά  με καλύπτει;

Είναι όμορφο, με μπαταρία στον σκελετό και σε καλή τιμή. 1,5 χιλιόμετρο ανηφόρα είναι μεγάλη, αν δεν πεις τί κλήση έχει και πόσο ζυγίζεις δύσκολο να σου απαντήσει κάποιος. Το βάρος του αναβάτη στα ποδήλατα έχει ΜΕΓΑΛΗ επίδραση στις ανηφόρες. 

Επ ευκαιρίας θα γράψω και κάποιες γενικές σκέψεις, με τη μικρή έστω εμπειρία που απέκτησα φέτος, μπαίνοντας στο τρυπάκι του ποδηλάτου, σχεδόν στα 50 μου.

Δυστυχώς οι εταιρίες δεν δίνουν χαρακτηριστικά ροπής, οπότε πολύ εύστοχη η απορία σου. Μόνο ισχύ, που και αυτή σε πληροφορώ ανακριβής είναι συνήθως, άλλος δίνει μέγιστη, άλλος μέση. Ο σίγουρος τρόπος είναι να συνδέσεις ένα bench power supply, εν στάση, και πατώντας φρένο να δεις τα φορτία. Όμως τότε το έχεις ήδη αγοράσει...

Ανεξαρτήτως watt, όσο μεγαλύτερο και βαρύτερο είναι το hub drive (το μοτέρ στο κέντρο του τροχού), τόσο ικανότερο θα είναι στην ανηφόρα, δίχως ζόρια υπερθερμάνσεις κλπ. Είναι θέμα φυσικής. Παράδειγμα, οι ροδίτσες - hub motors ηλεκτρικών πατινιών μπορεί να είναι και 500W ο καθένας αλλά στις ανηφόρες δεν... Επιπλέον, υπάρχουν direct drive και geared, τα 2α υπερέχουν στις ανηφόρες.

Γενικά, μέσα στην πόλη, το τελευταίο που θα με απασχολούσε είναι η ισχύς κι η τελική ταχύτητα. Η ροπή είναι το θέμα. Αν κάνετε ποδήλατο στην Αθήνα θα διαπιστώσετε πως είτε είναι ελαφρώς κατηφορικά οπότε πας τέρμα και δίχως καν μοτέρ, είτε παρατεταμένη ανηφόρα και ζορίζεσαι κι εσύ και το ποδήλατο. Στην 1η περίπτωση μάλιστα, επειδή πολλά ebikes του εμπορίου έχουν κοντό γρανάζωμα για τις ανηφόρες δεν μπορείς καν να κάνεις πετάλ. Οπότε το ερώτημα δεν είναι αν κάνουν οι 6 ή οι 8 ταχύτητες, αλλά το συνολικό γρανάζωμα σε συνδιασμό με τις περιοχές που κινείσαι. . Ευτυχώς τα ανταλλακτικά στα ποδήλατα είναι φθηνά και στο υπογράφω πως αφού το πάρεις τον 1ο χρόνο θα κάνεις τις αλλαγές που σου ταιριάζουν (εμπρός-πίσω γρανάζια, σέλα κλπ)

Το θέμα είναι να μπορείς να διατηρήσεις μια σταθερή ταχύτητα, έστω και αργή, για ασφαλείς μετακινήσεις δίχως άγχος και καταπόνηση αναβάτη και ποδηλάτου. Αυτό μαθαίνεται με τον καιρό, μαθαίνεις τις αντοχές σου, το ποδήλατο, τις διαδρομές, και προσαρμόζεις τον ρυθμό σου ανάλογα. Δεν διστάζουμε/βαριόμαστε να χρησιμοποιήσουμε πεζοφάναρα, πεζογέφυρες σε δύσκολα σημεία. Συνδιασμό με μετρό σε μεγάλες διαδρομές, αν είναι εφικτό. Δεν είναι μηχανή, και αν το αγοράσει κάποιος γι αυτό θα απογοητευτεί, εκτός κι αν δώσει 2-3 χιλιάρικα minimum και πάρει με φαρδιούς τροχούς, 1000W και άνω, με τα ανάλογα περιφερειακά. Μόνο έτσι μπορείς κι ακολουθείς στοιχειωδώς τη ροή της κυκλοφορίας και δεν κινδυνεύεις από τις λακούβες, τα σαμάρια, τις σχάρες και τις γραμμές του τραμ. 

Τέλος, για χρήση πόλης θα απέφευγα αλουμινένιο σκελετό. Έχω και ξέρω. Σκληρότερη αίσθηση στις λακούβες, μειωμένη αντοχή σε κόπωση, για μικρό κέρδος στο βάρος. Με 1 carbon τιμονάκι και παλουκόσελο που βρίσκεις και με 30-40 ευρώ το καθένα γλιτώνεις περισσότερο βάρος και κερδίζεις και σε άνεση.

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/8/2022 στις 12:30 ΠΜ, CarlitoGR είπε

Ανετα κατα την γνωμη μου,το εχω εδω και καποιο καιρο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Από μπαταρία πως πάει; Γτ είναι ένα ερώτημα τα 30-35 χλμ αυτονομία που δίνει ο κατασκευαστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, kostass__ είπε

Από μπαταρία πως πάει; Γτ είναι ένα ερώτημα τα 30-35 χλμ αυτονομία που δίνει ο κατασκευαστής.

Κοίτα σε αυτό έχουν πολλά να κάνουν,όπως το βάρος σου η φυσική σου κατάσταση κ.α,προχθές πήγα Καματερό - Αιγάλεω 10km + 10km μέσω Θηβών πολύ άνετα και η μπαταρία ήταν στα 3/4 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Κοίτα σε αυτό έχουν πολλά να κάνουν,όπως το βάρος σου η φυσική σου κατάσταση κ.α,προχθές πήγα Καματερό - Αιγάλεω 10km + 10km μέσω Θηβών πολύ άνετα και η μπαταρία ήταν στα 3/4 .

Όντως; Πολύ καλό ακούγεται, και κάτι ακόμα γτ βρίσκω διάφορες εκδοχές στο ίντερνετ, η μπαταρία του είναι αποσπώμενη; Η φορτίζει κατευθείαν πάνω στο ποδήλατο;

Σε ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι έχω καταλάβει το βγάζει και άλλη εταιρεία με άλλο όνομα.Η μπαταρία είναι μέσα στο σκελετό κ δεν βγαίνει για να την φορτίσεις αλλά εάν έχω καταλάβει  σωστά σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή μπορούν να την βγάλουν.Ενα μεγάλο plus πάντως για όσους το θέλουν για την πόλη είναι τα λάστιχα του που είναι μικρά  κ δεν έχουν τριβές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Από ότι έχω καταλάβει το βγάζει και άλλη εταιρεία με άλλο όνομα.Η μπαταρία είναι μέσα στο σκελετό κ δεν βγαίνει για να την φορτίσεις αλλά εάν έχω καταλάβει  σωστά σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή μπορούν να την βγάλουν.Ενα μεγάλο plus πάντως για όσους το θέλουν για την πόλη είναι τα λάστιχα του που είναι μικρά  κ δεν έχουν τριβές.

Φοράει ελαστικά κούρσας;

Θενξ για την μπαταρία, αρνητικό αυτό ρε γαμωτο ιδίως όσοι είμαστε σε πολυκατοικίες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, kostass__ είπε

Φοράει ελαστικά κούρσας;

Θενξ για την μπαταρία, αρνητικό αυτό ρε γαμωτο ιδίως όσοι είμαστε σε πολυκατοικίες 

Ναι δεν ειναι mountain ειναι fitness 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Από ότι έχω καταλάβει το βγάζει και άλλη εταιρεία με άλλο όνομα.Η μπαταρία είναι μέσα στο σκελετό κ δεν βγαίνει για να την φορτίσεις αλλά εάν έχω καταλάβει  σωστά σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή μπορούν να την βγάλουν.Ενα μεγάλο plus πάντως για όσους το θέλουν για την πόλη είναι τα λάστιχα του που είναι μικρά  κ δεν έχουν τριβές.

Οι τριβές στα σύγχρονα ελαστικά έχουν να κάνουν περισσότερο με τη σχεδίαση του ελαστικού, παρά με το φάρδος του. Για την Αθήνα δυστυχώς θες λίγο φαρδύ για μεγαλύτερη ασφάλεια. Η πίεση πολύ σημαντική επίσης, επενδύστε και σε μια καλή τρόμπα!!

Επεξ/σία από nicksoti
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντιθετα οσο πιο φαρδυ το ελαστικο τοσο πιο ανετα μιας κ στα ποδηλατα η ουσιαστικη αναρτηση ειναι τα λαστιχα plus to καλυτερο κρατημα χανοντας λιγο σε ευελιξια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Neural_handshake είπε

αντιθετα οσο πιο φαρδυ το ελαστικο τοσο πιο ανετα μιας κ στα ποδηλατα η ουσιαστικη αναρτηση ειναι τα λαστιχα plus to καλυτερο κρατημα χανοντας λιγο σε ευελιξια 

Το προφίλ δίνει άνεση, το πλάτος δίνει μεγαλύτερη επιφάνεια (πρόσφυση) και συνεπακόλουθα τριβή κύλισης (κακό για την κατανάλωση/αυτονομία).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχει άλλη ποιότητα στην κύλιση του ένα στενό λάστιχο στην άσφαλτο,καμία σχέση με τα πλατιά λάστιχα που έχουν τα mountain.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Το προφίλ δίνει άνεση, το πλάτος δίνει μεγαλύτερη επιφάνεια (πρόσφυση) και συνεπακόλουθα τριβή κύλισης (κακό για την κατανάλωση/αυτονομία).

Δεν είναι εντελώς σωστό αυτό. Σϋμφωνοι, το προφίλ δίνει άνεση. Το εμβαδό της επιφανειας επαφής δεν αλλάζει δραστικά από φαρδύτερο σε στενότερο, το σχήμα αλλάζει. Πιο μακρουλό στο στενό λάστιχο. Δεν αλλάζει σημαντικά η κατανάλωση. Απλά έχουμε συνηθίσει τα φαρδιά ελαστικά να έχουν άλλη σχεδίαση, πιο off road. Κυκλοφορούν πλέον αξιοπρεπέστατες σειρές πιο φαρδιών road ελαστικών που έχουν αναλυτικά χαρακτηριστικά τριβής κύλισης - αντοχής κλπ κλπ. από όπου μπορείς να επιλέξεις. Αρκεί να το παίρνει η ζάντα. Γι αυτό η ζάντα είναι πολύ σημαντικό, την παντρεύεσαι. Να αλλάξεις κοστίζει, ιδίως πίσω που έχει γρανάζια και μοτέρ το hub, θες πλέξιμο τροχού.

Πέραν του προφίλ, σημαντικός παράγοντας είναι ο συνολικός όγκος του αέρα, αφού αυτός στην τελική είναι που συμπιέζεται. Πχ 29άρης τροχός με χαμηλό προφίλ μπορεί να έχει ίδιο όγκο με 27άρη μεγαλύτερου προφίλ. Βέβαια αλλάζει και η γωνία πρόσπτωσης στην ανωμαλία, πιο ομαλή στο μεγάλο ελαστικό. Γι αυτό καβαλάς 29άρι ποδήλατο με λάστιχο φλίδα και δεν είναι τόσο ξερό όσο περίμενες. 

Edit: το ποδήλατο παραπάνω, στο Πλαίσιο, έριξε τιμή σήμερα σχεδόν 4 κατοστάρικα! Τυχεράκηδες!

Επεξ/σία από nicksoti
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...