Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδια αυτη τη στιγμη παιρνω τηλ στο  2169003340 και το σηκωνουνε για 10 δευτερολεπτα και το κλεινουν. δεν μου μιλανε . παρτε και εσεις να δοκιμαστε μηπως σας μιλησουν και μαθουμε κανα νεο για τις παραγγελιες μας

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Υπάρχει κόσμος εν έτει 2019 (πάρα 20) που αγοράζει από ένα τυχάρπαστο μαγαζάκι στην Ελευσίνα που παίζει να το έχουνε τίποτα Ρομά από αυτούς που τους κλείσανε τα μαγαζιά στην Αγία βαρβαρα. Ειναι δυνατόν να προπληρώνετε προϊόν από αναξιόπιστο μαγαζάκι; Έλα Παναγία μου.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

12:48 κόπηκε η απόδειξη 12:49 έστειλε η acs το sms 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Άρε Κρήτη τι λαμόγια βγάζεις !!!!!!!!

Έπρεπε να γραφτώ για αυτό...και να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου.

Η ημερομηνία και ώρα που συμπίπτουν δεν αποδεικνύουν απάτη. Αν το είχε παραλάβει και 2 λεπτά αργότερα έκανε και post εδώ, τότε οκ, κάποιος μας δουλεύει. Απλώς η απόδειξη και η αποστολή SMS έγινε με διαφορά ενός λεπτού (πιο πιθανό με διαφορά δευτερολέπτων) λόγω ERP συνδεδεμένο με το API της ACS. Το χρησιμοποιούσα και εγώ κάποτε.

Εγώ είχα εκφράσει ανησυχία στο δικό blog για αυτό το κατάστημα, και το είχα βαφτίσει «κανόνι». Μπορεί να μην έσκασε και να παραδίδει, μένει να το δούμε βέβαια ακόμα αυτό, βέβαια δεν παύει να είναι απατεώνας με περικεφαλαία σε άλλο τομέα που δεν σας πάει ο νους. Κάποιοι σωστά το συνέδεσαν με άλλα γνωστά Σκρουτζομάγαζα. Όλα με την βούλα του Skroutz γίνονται πάντως.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αφού παρέλαβαν μερικοί, να ξαναμπεί το κατάστημα στο skroutz για να κάνουν και αξιολόγηση.... 

Αν οι παραγγελίες είναι μεγάλες σε αριθμό, ένας ωραίος τρόπος να κρατήσουν τον πολύ κόσμο από μηνύσεις και αμφισβητήση συναλλαγών είναι να στείλουν και μερικά τηλέφωνα ώστε να παίξουν με την ελπίδα των πολλών. 

Είναι απίστευτο το ότι βγαίνει ο οποιοσδήποτε να πει εγώ παρέλαβα, ΚΆΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΉ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΘΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΛΥΘΕΊ. 

Ντροπή ρε, ούτε οι αβανταδόροι στους παπατζήδες γύρω από το χάρτινο κουτί τέτοιο παραμύθι. Μιλάμε για ένα μαγαζί που δεν σηκώνει τηλέφωνα, το site μια δουλεύει και μια όχι, δεν υπάρχει κανένας υπεύθυνος να πει έστω κάτι, μια δικαιολογία, και ελπίζετε στον καθένα που ανεβάζει μια φωτογραφία; 

  • Like 10
  • Thanks 3
Δημοσ.

Το πιο ευκολο πραγμα ειναι να κανεις 15 τιμολογια στο excel και ενα κινητο και να τα φωτογραφησεις. Τα ανεβαζεις μετα με μαιμου λογαριασμους και ο αλλος νομιζει οτι ο Θανασης Παπας απο τα Γρεβενα παρελαβε. Εδω μιλαμε για λαμογια ολκης, σε τετοια θα κολλησουν? Και τους σειριακους να ελεξεις, κανονικοι θα βγουν, αφου εχει τηλεφωνα αποθεμα. Λογικα οτι ειχε το πουλαει τωρα απο τα αλλα σκρουτζομαγαζα που εχει. Και μετα στο επομενο, κλπ κλπ.

  • Like 3
Δημοσ.

Τουλάχιστον οι αρχικοί σχολιαστές να ξεκαθαρίσουν, παρέλαβαν ή δεν παρέλαβαν, επιστράφηκαν λεφτά ή όχι, εκκρεμούν οι μηνύσεις ή όχι. Οι τελευταίες σελίδες του νήματος είναι τραγικές και το πόσο μπαμ κάνουν από μακριά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, akatsim είπε

Το πιο ευκολο πραγμα ειναι να κανεις 15 τιμολογια στο excel και ενα κινητο και να τα φωτογραφησεις.

Υπάρχει το καρούλι του φορολογικού μηχανισμού, ακριβώς από κάτω. Και γιατί να παιδεύεται να φτιάξει επαγγελματική φόρμα στο EXCEL ίδια με αυτή του ERP,  ενώ μπορεί να κάνει την εκτύπωση από το ίδιο το ERP με αληθοφανή στοιχεία, και καπάκι σε δύο λεπτά να κόψει το ακυρωτικό;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

Υπάρχει το καρούλι του φορολογικού μηχανισμού, ακριβώς από κάτω. Και γιατί να παιδεύεται να φτιάξει επαγγελματική φόρμα στο EXCEL ίδια με αυτή του ERP,  ενώ μπορεί να κάνει την εκτύπωση από το ίδιο το ERP με αληθοφανή στοιχεία, και καπάκι σε δύο λεπτά να κόψει το ακυρωτικό;

Σωστος!!!

Δημοσ.

Εγω πιστεύω ότι τα τιμολόγια τα κόβουν οι ΕΛ και τα voucher είναι από διαγαλαξιακές κούριερ και σύντομα θα τα αποκαλύψει όλα ο Λιακόπουλος.

Ρε σοβαρευτείτε λίγο.. έχετε ξεφύγει τελείως..

Το κάνετε λες και είναι γήπεδο ή πολιτική. Ο ένας φανατικός να λέει ότι ο έμπορος θα κάνει μηνύσεις για δυσφήμιση επειδή φαίνεται να εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες και οι άλλοι έχουν βγάλει θεωρίες συνωμοσίας γιατί δεν μπορούν να δεχθούν ότι όντως εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες ! Ή το ένα άκρο, ή το άλλο !!

  • Like 3
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, itheodo είπε

Εγω πιστεύω ότι τα τιμολόγια τα κόβουν οι ΕΛ και τα voucher είναι από διαγαλαξιακές κούριερ και σύντομα θα τα αποκαλύψει όλα ο Λιακόπουλος.

Ρε σοβαρευτείτε λίγο.. έχετε ξεφύγει τελείως..

Το κάνετε λες και είναι γήπεδο ή πολιτική. Ο ένας φανατικός να λέει ότι ο έμπορος θα κάνει μηνύσεις για δυσφήμιση επειδή φαίνεται να εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες και οι άλλοι έχουν βγάλει θεωρίες συνωμοσίας γιατί δεν μπορούν να δεχθούν ότι όντως εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες ! Ή το ένα άκρο, ή το άλλο !!

Νομίζω ότι δεν είναι τόσο το θέμα αν πήγαν οι παραγγελίες αλλά περισσότερο ότι αυτοί που παρέλαβαν υπερασπίζονται κιόλας έναν έμπορο με φράσεις σε άλλους ταλαιπωρημένους αγοραστές του στυλ: "Μην βιάζεστε, ηρεμήστε, αφήστε τις καταγγελίες", λες και ο έμπορος είναι φίλος τους.

Σε λίγο θα ζητήσουν και από τον κόσμο να ζητήσει συγνώμη και να πει και ευχαριστώ που του έστειλαν την παραγγελία που είχε προπληρώσει... μιλάμε για τέτοια παράνοια...

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Νομίζω ότι δεν είναι τόσο το θέμα αν πήγαν οι παραγγελίες αλλά περισσότερο ότι αυτοί που παρέλαβαν υπερασπίζονται κιόλας έναν έμπορο με φράσεις σε άλλους ταλαιπωρημένους αγοραστές του στυλ: "Μην βιάζεστε, ηρεμήστε, αφήστε τις καταγγελίες", λες και ο έμπορος είναι φίλος τους.

Σε λίγο θα ζητήσουν και από τον κόσμο να ζητήσει συγνώμη και να πει και ευχαριστώ που του έστειλαν την παραγγελία που είχε προπληρώσει... μιλάμε για τέτοια παράνοια...

Συμφωνώ. Σκέψου όμως την ψυχολογία αυτού που παρέλαβε μετά από 1+ μήνα και πίστευε ότι μπορεί να έχασε τα λεφτά του, ή τέλος πάντων ότι μπορεί να ταλαιπωρηθεί πολύ για να βγάλει άκρη.

Ο ενθουσιασμός που προκαλείται μπορεί να οδηγήσει σε συμπεριφορές που περιγράφεις. Ξαναλέω, δεν συμφωνώ, αλλά εξηγείται.

Από εκεί και πέρα ότι κι αν λέει ο ένας, ή ο άλλος από τη στιγμή που η αξιοπιστία του καταστήματος έπεσε στα τάρταρα είναι αυτονόητο ότι και 1.000 άτομα να παρέλαβαν, πρέπει το κάθε θύμα της υπόθεσης να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να εξασφαλίσει το δυνατόν τα συμφέροντά του και να μην εξαρτάται από τις διαθέσεις του εμπόρου.

  • Like 2
Δημοσ.

που να δείτε τι γίνετε στην ομάδα τους στο FB (χαμός με φωτογραφίες) εγώ γράφτηκα μόνο και μόνο για να τους πω μερικά πράγματα και αποχώρησα οικειοθελώς

αν το 2019 προσεχώς 2020

που το διαδίκτυο είναι ο καλύτερος φίλος μας

που υπάρχουν ιστοσελίδες/κοινότητες που μπορείς να μάθεις ότι θες

που υπάρχουν μηχανές αναζήτησης

υπάρχει κόσμος που πέφτει θύμα απάτης και υπερασπίζεται με τόσο πάθος τον απατεώνα αντί να κυνηγήσει να πάρει τα χρήματα του πίσω και να καταγγείλει τον απατεώνα στις αρμόδιες αρχές...δεν υπάρχει σωτηρία καμία

όπως το είπα ραντεβού στο επόμενο θέμα που θα αφορά την "κηδεία/μνημόσυνο" κάποιου καταστήματος/μαγαζιού

μέχρι τότε

Καλά Χριστούγεννα , Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείτε να το έχετε.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, itheodo είπε

Εγω πιστεύω ότι τα τιμολόγια τα κόβουν οι ΕΛ και τα voucher είναι από διαγαλαξιακές κούριερ και σύντομα θα τα αποκαλύψει όλα ο Λιακόπουλος.

Ρε σοβαρευτείτε λίγο.. έχετε ξεφύγει τελείως..

Το κάνετε λες και είναι γήπεδο ή πολιτική. Ο ένας φανατικός να λέει ότι ο έμπορος θα κάνει μηνύσεις για δυσφήμιση επειδή φαίνεται να εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες και οι άλλοι έχουν βγάλει θεωρίες συνωμοσίας γιατί δεν μπορούν να δεχθούν ότι όντως εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες ! Ή το ένα άκρο, ή το άλλο !!

Επιτέλους ένα post to the point....!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, itheodo είπε

Συμφωνώ. Σκέψου όμως την ψυχολογία αυτού που παρέλαβε μετά από 1+ μήνα και πίστευε ότι μπορεί να έχασε τα λεφτά του, ή τέλος πάντων ότι μπορεί να ταλαιπωρηθεί πολύ για να βγάλει άκρη.

Ο ενθουσιασμός που προκαλείται μπορεί να οδηγήσει σε συμπεριφορές που περιγράφεις. Ξαναλέω, δεν συμφωνώ, αλλά εξηγείται.

Από εκεί και πέρα ότι κι αν λέει ο ένας, ή ο άλλος από τη στιγμή που η αξιοπιστία του καταστήματος έπεσε στα τάρταρα είναι αυτονόητο ότι και 1.000 άτομα να παρέλαβαν, πρέπει το κάθε θύμα της υπόθεσης να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να εξασφαλίσει το δυνατόν τα συμφέροντά του και να μην εξαρτάται από τις διαθέσεις του εμπόρου.

Απλως το ολο θεμα δειχνει το ποσο ελαφρα παιρνουμε τα θεματα αξιοπιστιας στην αγορα... 

Το οτι καποιος μετα απο μα μου και τοσο ντορο και τοση ταλαιπωρια πρεπει να συγχωρεθει λες και ηταν ενα λαθος μονο μιας παραγγελιας με φοβιζει...

Και δεν μιλαμε για ποσα της πλακας.  Οταν σου δεσμευει καποιος 1000+ ευρω και σε εχει στον αερα,  και σε αφηνει με το αγχος αν τα εχασες και τρεχεις και στο τελος σου στελνει το προιον με τα χιλια ζορια, και δεν εισαι σιγουρος αν το στελνει μονο και μονο επειδη εγινε ντορος και δεν την γλυτωσε,  και σκεφτεσαι να πεις "ε μωρε το εστειλε"  τι να πω... 

Μακαρι ολος ο κοσμος να παρει τα κινητα του και να τα χαρει. Αλλα μην συγχωρουμε τοσο ευκολα ανθρωπους που κανουν δουλειες του ποδαριου γιατι θα ξαναβρουν την ευκαιρια να ξανακανουν τα ιδια. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/12/2019 στις 5:11 ΜΜ, KATPAP1982 είπε

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς!

ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΡΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ?

ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ?

ΜΗΠΩΣ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΕΧΕΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ A-MOBILES ΜΠΗΚΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΠΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ. Μηπωσ ο κυριοσ σκρουτζ εχει μαγαζια με μεγαλα ονοματαπου κρυβονται πισω ?  ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΖΤΙΚΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. 

ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΑΝ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ? ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΟΙΚΕΙΑ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΣΑΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΔΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΤΙ.  

 

Στις 20/12/2019 στις 5:43 ΜΜ, insomnia.gr είπε

Συνεχίστε παρακαλώ με τον άλλο σας λογαριασμό, το @A-mobilesGR. Αν δημιουργήσετε κι' άλλο, θα αναγκαστούμε να τους αποκλείσουμε όλους.

Επειδη καποιοι μαλλον δεν το προσεξαν τι εχει ακριβως παιχτει.

  • Like 7
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...