Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ενημερωτικά:

Συκοφαντικές αναρτήσεις για άλλες εταιρείες δεν θα γίνουν ανεκτές. Εάν θέλετε να συνεχίσουμε το topic, ας προσέχουμε λίγο. 

  • Like 2
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αγαπητοί Πελάτες ,

Με το παρόν μήνυμα μας, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας κάνουμε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης γιατί ακούγονται πολλά και εκφράζονται διάφορα γεγονότα που ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα έχουν. Ανήμερα Black Friday έχοντας κάνει μια συμφωνία με τον προμηθευτή μας με ρήτρα το Skroutz λόγω των χαμηλών τιμών μας κατέβασε δίχως λόγο και αιτία με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε τον στόχο μας. Ως εκ τούτου και  η καθυστέρηση της παράδοσης/επιστροφής χρημάτων. Τα τηλέφωνα χτυπάγανε συνεχώς, οργισμένος κόσμος ερχόταν στο κατάστημα απειλώντας το προσωπικό, χτυπώντας τις πόρτες και δημιουργώντας φασαρία και προτρέποντας και άλλους να έρθουνε να κάνουνε το ίδιο.  Δημιουργώντας μια κατάσταση η οποία δεν ευνοούσε την ταχύτερη εκτέλεση της επιστροφής χρημάτων και της τιμολόγησης. Πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι πολιτισμένοι και αυτό δεν ήταν μια πολιτισμένη αντίδραση. Συμμεριζόμαστε το άγχος σας και την αγανάκτησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα παραλάβετε τα κινητά σας ή την επιστροφή σας. Εκφράζουμε την συγνώμη μας για την καθυστέρηση και σας ζητάμε να κάνετε λίγη υπομονή. Έχουνε τιμολογηθεί ήδη πολλά κινητά και επιστραφεί πολλά χρήματα και συνεχίζουμε με ταχύτατους ρυθμούς. Το γεγονός ότι μας κατέβασαν από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία αμφισβήτησης από τους πελάτες οι οποίοι καλούσαν ασταμάτητα το κατάστημά μας μη επιτρέποντας στο προσωπικό να λειτουργήσει όπως συνήθως.  Όσον αφορά τις συκοφαντίες επισυνάπτω αποδείξεις και αν είναι κάτι συκοφαντία αυτό είναι όλα αυτά τα οποία λέγονται για το κατάστημά μας. Το σχόλια δικά σας.

number 1.jpg

number 2.jpg

number 3.jpg

  • Like 1
  • Thanks 3
  • Sad 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

Αγαπητοί Πελάτες ,

Με το παρόν μήνυμα μας, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας κάνουμε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης γιατί ακούγονται πολλά και εκφράζονται διάφορα γεγονότα που ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα έχουν. Ανήμερα Black Friday έχοντας κάνει μια συμφωνία με τον προμηθευτή μας με ρήτρα το Skroutz λόγω των χαμηλών τιμών μας κατέβασε δίχως λόγο και αιτία με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε τον στόχο μας. Ως εκ τούτου και  η καθυστέρηση της παράδοσης/επιστροφής χρημάτων. Τα τηλέφωνα χτυπάγανε συνεχώς, οργισμένος κόσμος ερχόταν στο κατάστημα απειλώντας το προσωπικό, χτυπώντας τις πόρτες και δημιουργώντας φασαρία και προτρέποντας και άλλους να έρθουνε να κάνουνε το ίδιο.  Δημιουργώντας μια κατάσταση η οποία δεν ευνοούσε την ταχύτερη εκτέλεση της επιστροφής χρημάτων και της τιμολόγησης. Πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι πολιτισμένοι και αυτό δεν ήταν μια πολιτισμένη αντίδραση. Συμμεριζόμαστε το άγχος σας και την αγανάκτησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα παραλάβετε τα κινητά σας ή την επιστροφή σας. Εκφράζουμε την συγνώμη μας για την καθυστέρηση και σας ζητάμε να κάνετε λίγη υπομονή. Έχουνε τιμολογηθεί ήδη πολλά κινητά και επιστραφεί πολλά χρήματα και συνεχίζουμε με ταχύτατους ρυθμούς. Το γεγονός ότι μας κατέβασαν από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία αμφισβήτησης από τους πελάτες οι οποίοι καλούσαν ασταμάτητα το κατάστημά μας μη επιτρέποντας στο προσωπικό να λειτουργήσει όπως συνήθως.  Όσον αφορά τις συκοφαντίες επισυνάπτω αποδείξεις και αν είναι κάτι συκοφαντία αυτό είναι όλα αυτά τα οποία λέγονται για το κατάστημά μας. Το σχόλια δικά σας.

number 1.jpg

number 2.jpg

 

1ον σηκώστε τα τηλέφωνα σας 

2ον στείλτε email στους πελάτες σας για την εξέλιξη των παραγγελίων 

3ον γράψτε στο site ώρες λειτουργίας του καταστήματος να μπορεί ο κόσμος να έρχεται . 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

Αγαπητοί Πελάτες ,

Με το παρόν μήνυμα μας, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας κάνουμε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης γιατί ακούγονται πολλά και εκφράζονται διάφορα γεγονότα που ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα έχουν. Ανήμερα Black Friday έχοντας κάνει μια συμφωνία με τον προμηθευτή μας με ρήτρα το Skroutz λόγω των χαμηλών τιμών μας κατέβασε δίχως λόγο και αιτία με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε τον στόχο μας. Ως εκ τούτου και  η καθυστέρηση της παράδοσης/επιστροφής χρημάτων. Τα τηλέφωνα χτυπάγανε συνεχώς, οργισμένος κόσμος ερχόταν στο κατάστημα απειλώντας το προσωπικό, χτυπώντας τις πόρτες και δημιουργώντας φασαρία και προτρέποντας και άλλους να έρθουνε να κάνουνε το ίδιο.  Δημιουργώντας μια κατάσταση η οποία δεν ευνοούσε την ταχύτερη εκτέλεση της επιστροφής χρημάτων και της τιμολόγησης. Πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι πολιτισμένοι και αυτό δεν ήταν μια πολιτισμένη αντίδραση. Συμμεριζόμαστε το άγχος σας και την αγανάκτησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα παραλάβετε τα κινητά σας ή την επιστροφή σας. Εκφράζουμε την συγνώμη μας για την καθυστέρηση και σας ζητάμε να κάνετε λίγη υπομονή. Έχουνε τιμολογηθεί ήδη πολλά κινητά και επιστραφεί πολλά χρήματα και συνεχίζουμε με ταχύτατους ρυθμούς. Το γεγονός ότι μας κατέβασαν από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία αμφισβήτησης από τους πελάτες οι οποίοι καλούσαν ασταμάτητα το κατάστημά μας μη επιτρέποντας στο προσωπικό να λειτουργήσει όπως συνήθως.  Όσον αφορά τις συκοφαντίες επισυνάπτω αποδείξεις και αν είναι κάτι συκοφαντία αυτό είναι όλα αυτά τα οποία λέγονται για το κατάστημά μας. Το σχόλια δικά σας.

number 1.jpg

number 2.jpg

number 3.jpg

Άρα καλά έκανε το σκρουτζ και σας απενεργοποίησε. Δηλαδή αν δεν πιάνατε τον χ στόχο που σας έθεσε ο προμηθευτής σας θα ακυρώνατε όλες τις παραγγελίες των χ-1 πελατών σας επειδή δεν πιάσατε τον στόχο σας και ο προμηθευτής δεν θα σας έδινε την τιμή που είχατε συμφωνήσει;  Γιατί προφανώς αυτό έγινε και την πλήρωσαν τόσα άτομα εδώ μέσα. Να χαίρεστε τις πρακτικές της εταιρείας σας!

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, george1807 είπε

Άρα καλά έκανε το σκρουτζ και σας απενεργοποίησε. Δηλαδή αν δεν πιάνατε τον χ στόχο που σας έθεσε ο προμηθευτής σας θα ακυρώνατε όλες τις παραγγελίες των χ-1 πελατών σας επειδή δεν πιάσατε τον στόχο σας και ο προμηθευτής δεν θα σας έδινε την τιμή που είχατε συμφωνήσει;  Γιατί προφανώς αυτό έγινε και την πλήρωσαν τόσα άτομα εδώ μέσα. Να χαίρεστε τις πρακτικές της εταιρείας σας!

Και το ότι έχουν επίσημη σελίδα και δημοσιεύουν τα πράγματα εδώ μέσα άλλο και αυτό . Επίσης χρόνο για να γράφουν εδώ έχουν αλλά για να στείλουν ένα chain email σε όλο το client list δεν έχουν ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, gothakos είπε

Και το ότι έχουν επίσημη σελίδα και δημοσιεύουν τα πράγματα εδώ μέσα άλλο και αυτό . Επίσης χρόνο για να γράφουν εδώ έχουν αλλά για να στείλουν ένα chain email σε όλο το client list δεν έχουν ;

Έχεις δίκιο. Αλλά, επειδή έχω συνεργαστεί με μικρές επιχειρήσεις μπορώ να σε ενημερώσω για τα εξής:

1. Απουσία της απαραίτητης τεχνογνωσίας (κάτι το οποίο κρίνεται και από το web store).
2. Αδυναμία διαχείρισης πληροφορίας ορισμένου όγκου. Πιθανώς δεν τηρούν διαδικασίες καταγραφής email μη ολοκληρωμένων παραγγελιών για διαχείριση τέτοιων καταστάσεων.
3. Ελάχιστο προσωπικό για τον όγκο των παραγγελιών. Κακή διοίκηση μεν, αλλά δεν μπορείς να τους καταδικάσεις για κάτι τέτοιο.

Insomnia, γιατί είναι ένας άμεσος τρόπος επικοινωνίας με την πλειοψηφία του πελατολογίου τους ετούτες τις ημέρες. 70 σελίδες υλικό άλλωστε. Καλύτερα θα ήτανε μέσω της σελίδας τους, αλλά είπαμε, απουσία τεχνογνωσίας κτλ.

υγ: Είμαι έμμεσα πελάτης της, γιατί συγγενικό πρόσωπο προέβη σε παραγγελία και είμαι σε θέση να διαχειριστώ κάπως το όλο ζήτημα για τα άτομα που με ενδιαφέρουν.

Επεξ/σία από Aevum
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Aevum είπε

Έχεις δίκιο. Αλλά, επειδή έχω συνεργαστεί με μικρές επιχειρήσεις μπορώ να σε ενημερώσω για τα εξής:

1. Απουσία της απαραίτητης τεχνογνωσίας (κάτι το οποίο κρίνεται και από το web store).
2. Αδυναμία διαχείρισης πληροφορίας ορισμένου όγκου. Πιθανώς δεν τηρούν διαδικασίες καταγραφής email μη ολοκληρωμένων παραγγελιών για διαχείριση τέτοιων καταστάσεων.
3. Ελάχιστο προσωπικό για τον όγκο των παραγγελιών. Κακή διοίκηση μεν, αλλά δεν μπορείς να τους καταδικάσεις για κάτι τέτοιο.

Insomnia, γιατί είναι ένας άμεσος τρόπος επικοινωνίας με την πλειοψηφία του πελατολογίου τους ετούτες τις ημέρες. 70 σελίδες υλικό άλλωστε. Καλύτερα θα ήτανε μέσω της σελίδας τους, αλλά είπαμε, απουσία τεχνογνωσίας κτλ.

υγ: Είμαι έμμεσα πελάτης της, γιατί συγγενικό πρόσωπο προέβη σε παραγγελία και είμαι σε θέση να διαχειριστώ κάπως το όλο ζήτημα για τα άτομα που με ενδιαφέρουν.

Θα με συγχωρέσεις που είμαι τόσο καχύποπτος αλλά νομίζω είναι δικαιολογημένο μετά από όλων αυτών τον χαμό . Έως ότου πάρω κινητό στα χέρια μου η λεφτά στον λογαριασμό μου δεν εμπιστεύομαι τίποτα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Aevum είπε

Έχεις δίκιο. Αλλά, επειδή έχω συνεργαστεί με μικρές επιχειρήσεις μπορώ να σε ενημερώσω για τα εξής:

1. Απουσία της απαραίτητης τεχνογνωσίας (κάτι το οποίο κρίνεται και από το web store).
2. Αδυναμία διαχείρισης πληροφορίας ορισμένου όγκου. Πιθανώς δεν τηρούν διαδικασίες καταγραφής email μη ολοκληρωμένων παραγγελιών για διαχείριση τέτοιων καταστάσεων.
3. Ελάχιστο προσωπικό για τον όγκο των παραγγελιών. Κακή διοίκηση μεν, αλλά δεν μπορείς να τους καταδικάσεις για κάτι τέτοιο.

Insomnia, γιατί είναι ένας άμεσος τρόπος επικοινωνίας με την πλειοψηφία του πελατολογίου τους ετούτες τις ημέρες. 70 σελίδες υλικό άλλωστε. Καλύτερα θα ήτανε μέσω της σελίδας τους, αλλά είπαμε, απουσία τεχνογνωσίας.

υγ: Είμαι έμμεσα πελάτης της, γιατί συγγενικό πρόσωπο προέβη σε παραγγελία και είμαι σε θέση να διαχειριστώ κάπως το όλο ζήτημα για τα άτομα που με ενδιαφέρουν.

ναι?

αλλά έγραψες αυτό που δεν τιμάει το χώρο αυτό που φιλοξενεί την άποψη σου όπως και την άποψη του καταστήματος

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Το post αποθηκεύτηκε, σε περίπτωση που η δημοκρατία το διαγράψει.

ότι αφορά το κατάστημα a-mobiles.gr @A-mobilesGR λυπάμαι αλλά το skroutz.gr και το bestprice.gr έχουν θεσπίσει κάποιους όρους και κανόνες που ισχύουν για όλα τα καταστήματα μικρά/μεσαία/μεγάλα

είτε συμφωνείς με αυτούς είτε διαφωνείς.

καλύτερα για μένα θα ήταν να πληρώνατε για τεχνογνωσία και εξυπηρέτηση πελατών , σωστή διαχείριση παραγγελιών και διάθεση προιόντων.

καλύτερα να διορθώνατε τα προβλήματα σας και να εξυπηρετούσατε τους πελάτες σας είτε με αποστολή των προιόντων που έχουν παραγγείλει είτε με επιστροφή χρημάτων

παρά το γεγονός ότι δημιουργήσατε λογαριασμό στο insomnia.gr για να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας

αυτό το κάνετε με το να γίνετε σωστοί επαγγελματίες και να σέβεστε τους πελάτες σας (το έχουν κάνει πάρα πολλά συνοικιακά καταστήματα)

και εδώ μπορώ να πω ότι θαυμάζω τους πελάτες σας καθώς έχουν πάρα πολύ μεγάλη υπομονή και πιθανόν να έχετε γλυτώσει τα χειρότερα...έτσι πιθανόν να πάτε και διακοπές για να ξεκουραστείτε από την πίεση των ημερών.

γιατί εγώ που δεν είμαι πελάτης σας (ούτε σκοπεύω να γίνω) αν είχα παραγγείλει κάτι τον 11/2019 δεν θα περίμενα τον 12/2019 ... θα ακολουθούσα τα γνωστά βήματα 1.2.3.4.5 και τελείωσε η ιστορία.

 

 

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Όταν βλέπεις 23/11 ότι δεν μπορείς να προμηθευτείς το εμπόρευμα στην τιμή που υπολόγιζες (άσχετα για ποιο λόγο θα γίνει αυτό και ποιος φταίει - αυτό δεν ενδιαφέρει τον πελάτη και δεν μπορεί να κάνει τον ντετεκτιβ), σταματάς να δέχεσαι παραγγελίες στην μειωμένη τιμή και επιστρέφεις στον κόσμο τα χρήματα από τις παραγγελείες που έγιναν ήδη. Μέχρι αρχές Δεκέμβρη θα έπρεπε να έχει κλείσει το θέμα.  

Δημοσ.

Εγώ από την επικοινωνία με το Σκρουτζ που παρέθεσε η εταιρεία κατάλαβα ότι το Σκρουτζ έσφαλε. Προφανώς και υπάρχουν ποσοτικοί στόχοι και καμία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών δεν μπορεί να έχει λόγο στο πώς δύναται ένα κατάστημα να προσφέρει τις τιμές που προσφέρει. Είναι επίσης αυτονόητο ότι όταν έχεις σαν μαγαζί υπερβολική ζήτηση (χωρίς τις κατάλληλες υποδομές) θα έχεις προβλήματα και καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν η a-mobiles το τραβήξει θα αποζημιωθεί στο τέλος. Οι όροι στα συμβόλαια "μπορούμε να αθετησουμε τους όρους συνεργασίας για οποιαδήποτε λόγο" δεν στέκουν στα δικαστήρια.

  • Like 5
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Εγώ από την επικοινωνία με το Σκρουτζ που παρέθεσε η εταιρεία κατάλαβα ότι το Σκρουτζ έσφαλε. Προφανώς και υπάρχουν ποσοτικοί στόχοι και καμία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών δεν μπορεί να έχει λόγο στο πώς δύναται ένα κατάστημα να προσφέρει τις τιμές που προσφέρει. Είναι επίσης αυτονόητο ότι όταν έχεις σαν μαγαζί υπερβολική ζήτηση (χωρίς τις κατάλληλες υποδομές) θα έχεις προβλήματα και καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν η a-mobiles το τραβήξει θα αποζημιωθεί στο τέλος. Οι όροι στα συμβόλαια "μπορούμε να αθετησουμε τους όρους συνεργασίας για οποιαδήποτε λόγο" δεν στέκουν στα δικαστήρια.

Και γω αυτό κατάλαβα ...ότι το Σκρουτζ έκανε την πατάτα και έβγαλε την ουρά του απ' έξω 

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Εγώ από την επικοινωνία με το Σκρουτζ που παρέθεσε η εταιρεία κατάλαβα ότι το Σκρουτζ έσφαλε. Προφανώς και υπάρχουν ποσοτικοί στόχοι και καμία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών δεν μπορεί να έχει λόγο στο πώς δύναται ένα κατάστημα να προσφέρει τις τιμές που προσφέρει. Είναι επίσης αυτονόητο ότι όταν έχεις σαν μαγαζί υπερβολική ζήτηση (χωρίς τις κατάλληλες υποδομές) θα έχεις προβλήματα και καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν η a-mobiles το τραβήξει θα αποζημιωθεί στο τέλος. Οι όροι στα συμβόλαια "μπορούμε να αθετησουμε τους όρους συνεργασίας για οποιαδήποτε λόγο" δεν στέκουν στα δικαστήρια.

Δεν ξέρω τι έγινε μεταξύ των δύο εταιρειών (skroutz και a-mobiles.gr)

Ξέρω όμως πως μείναμε ΣΤΟ ΣΚΟΤΆΔΙ και μάλιστα για ΠΟΛΛΈΣ ΜΈΡΕΣ με ευθύνη της a-mobiles.gr.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είμαι σίγουρος ότι το σκρουτζ δεν πρέπει να επέμβει αν δει παράξενες τιμές. Δεν ξέρω τι τιμές έβαλε το εν λόγω κατάστημα γιατί δεν παρήγγειλα, αλλά υποθετικά πες ότι εγώ φτιάχνω μια ΙΚΕ και βάλω στο μπλακ φραιντει πχ το τάδε κινητό 300 ευρώ φθηνότερα από το φθηνότερο κατάστημα. Με την προβολή του σκρουτζ μαζεύω 3 - 4 εκατομύρια και κατεβάζω ρολά χωρίς να παραδώσω τίποτε. Δεν θα φάει μετά κράξιμο το σκρουτζ από τους εξαγριωμένους πελάτες μου? Δεν ξέρω τι αλγόριθμους χρησιμοποιούν αλλά ως γνώστες της αγοράς πρέπει να το ψάχνουν λίγο το θέμα αν δουν κάτι που δεν κολλάει.

Δημοσ.

εγώ προτείνω στα "νέα μέλη" τα οποία γράφτηκαν αυτές τις μέρες να διαβάσουν καλύτερα τους όρους και κανόνες που υπάρχουν στις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr και bestprice.gr καθώς δεν είναι τυχαίο που είναι πρώτες μηχανές αναζήτησης αγοράς προιόντων κάτι ξέρουν παραπάνω για την αγορά.

ότι αφορά το θέμα που θίγει ο @patclo μην ανησυχείς έχουν καλούς αλγόριθμους στο λογισμικό τους και γνωρίζουν την αγορά πάρα πολύ καλά

επίσης να επισημάνω ότι κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει το skroutz.gr ή το bestprice.gr είναι μηχανές αναζήτησης προιόντων/τιμών

οποιαδήποτε πρόβλημα κατά την αγορά ο πελάτης κατηγορεί ή κυνηγάει το κατάστημα

στην περίπτωση εδώ το λάθος είναι καθαρά του a-mobiles.gr και όχι του skroutz.gr/bestprice.gr

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...