Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Natha είπε

αμφισβήτηση συναλλαγής δεν κάνεις εάν δεις οτι πχ υπάρχει μια χρέωση στην κάρτα σου για αγορά που δεν έκανες εσυ; 

Αν δηλαδή κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και το κατάστημα δείξει την παραγγελία σου και πει θα του το δώσουμε αλλά είχαμε καθυστέρηση (αν με λίγα λόγια δείξει οτι συνεργάζεται) και πάλι παίρνεις τα χρήματα σου πίσω;

Τι μου είπαν από την τράπεζα.

Εάν το κατάστημα δεν αποδείξει πως εσύ παρέλαβες την παραγγελία, ή δεν απαντά ή δεν υπάρχει πλέον κατάστημα, παίρνεις αποζημίωση για το σύνολο των χρημάτων που πλήρωσες και επιβαρύνεται η τράπεζα του εμπόρου.

 

Οπότε εάν δεν θέλεις πλέον την παραγγελία, δεν την παραλαμβάνεις 

 

Τώρα εάν την παραλάβεις και δεν έχει αυτό που έχεις παραγγείλει, υποχρεούσαι να επιστρέψεις την παραγγελία με δικά σου έξοδα. Μετά βέβαια μπορείς να διεκδικήσεις τα έξοδα της επιστροφής από τον επιχειρηματία καθώς έστειλε λάθος παραγγελία.

Πρέπει να έχεις φωτογραφία από το τι έστειλε. Καλύτερο είναι το βίντεο.

Με την απόδειξη της επιστροφής, συνεχίζεται η αμφισβήτηση της συναλλαγής.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Natha είπε

αμφισβήτηση συναλλαγής δεν κάνεις εάν δεις οτι πχ υπάρχει μια χρέωση στην κάρτα σου για αγορά που δεν έκανες εσυ; 

Αν δηλαδή κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και το κατάστημα δείξει την παραγγελία σου και πει θα του το δώσουμε αλλά είχαμε καθυστέρηση (αν με λίγα λόγια δείξει οτι συνεργάζεται) και πάλι παίρνεις τα χρήματα σου πίσω;

εννοείται πως κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής για αγορά που δεν έχω κάνει εγώ (αν και με τα μέτρα προστασίας που έχω πάρει για τις κάρτες μου πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να συμβεί)

επειδή όπως ήδη έχω αναφέρει πρόσφατα έφτιαξα το μηχάνημα της υπογραφής μου

στην αρχή ήθελα κάρτα γραφικών της σειράς 1xxx η οποία δεν ήταν διαθέσιμη αν και έλεγε παραγγελία αρκετά γνωστά καταστήματα στο skroutz.gr

έτσι όταν διαπιστώθηκε πρόβλημα παράδοσης από τον προμηθευτή σε αυτόν που την είχα κάνει παραγγελία από μόνο του το κατάστημα με κάλεσε στο τηλέφωνο και μου είπε για ακύρωση της παραγγελίας και άμεσα επιστροφή των χρημάτων μου ώστε να παραγγείλω από όπου αλλού θέλω.

όταν έκανα παραγγελία την κάρτα γραφικών της σειράς 2xxx δεν ήταν επίσης άμεσα διαθέσιμη ούτε 1-3 αλλά ήθελε από 4 μέρες και πάνω (μιλάμε για 600+ ευρώ αγορά...)

περίμενα και την παρέλαβα

προσωπικά περιμένω 10 μέρες άντε μέγιστο 15 αν είναι γνωστό κατάστημα (που έχω συνεργαστεί πάρα πολλές φορές προσωπικά και επαγγελματικά)

σε διαφορετική περίπτωση ακύρωση παραγγελίας - επιστροφή χρημάτων

ή αμφισβήτηση συναλλαγής

αν δεις το προφίλ μου στο skroutz.gr έχω ρίξει και αρνητικές κριτικές σε καταστήματα που ανταποκρίθηκαν άμεσα έτσι έγιναν θετικές

και αρκετές θετικές κριτικές.

προσπαθώ να είμαι δίκαιος και αντικειμενικός

να μην μπλέκω την προσωπική μου σχέση με την επαγγελματική σχέση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Natha είπε

Η ένδειξη GRECA Trustmark είναι αρκετή για την ασφαλή επιλογή καταστήματος;

 

Πρεπει να ειναι ασφαλες, ΟΜΩΣ καποιος μπορει να αντιγραψει και να επικολλησει το σημα στη σελιδα του χωρις να εχει παρει κανενος ειδους εγκριση.

Μολις απεκτησα και γω την αξιοπιστια του οπως βλεπεις.

trustmark_color_GR.png

Οποτε πρεπει να κανεις επιπλεον ερευνα για το site.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

o Καθενας το μακρυ και το κοντο .. α καλα 

Τετοιες λιστες να σου κανω στο excel καμμια 10ρια. Κανενα voucher δεν βλεπω.

Δημοσ.

Ο δεύτερος λογαριασμος επιβεβαιώνει οτι εφοσον η παραγγελια καθυστερησε εστω και μια μερα, πρεπει να ακυρωθει και να διεκδικηθουν τα χρηματα. Τα υπολοιπα απο τον εξαγριωμενο ιδιοκτητη οτι πηγε να κατακτησει την αγορα βαφοντας αυγα με πορδες ανηκουν στην σφαιρα του φανταστικού. 

Δημοσ.
Spoiler

σορρυ για το hijack αλλα μηπως αρκουν οι διδαχες και οι καταναλωτικες οδηγιες? οκ το post count ανεβηκε, ας παραμεινει λιγο καθαρο το θεμα.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

γνωριζει κανεις τις ωρες λειτουργιας του καταστηματος  A-MOBILES.

Ειναι επικίνδυνο να του στειλω το IBAN ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ  για να μου κανει επιστροφη χρηματων?

μηπως μπορεσει να παρει χρηματα απο τον λογαριασμο?

  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, stathisfr είπε

γνωριζει κανεις τις ωρες λειτουργιας του καταστηματος  A-MOBILES.

Ειναι επικίνδυνο να του στειλω το IBAN ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ  για να μου κανει επιστροφη χρηματων?

μηπως μπορεσει να παρει χρηματα απο τον λογαριασμο?

Αν είναι να αναρωτιέσαι τέτοια πράγματα σταμάτα να χρησιμοποιείς το διαδίκτυο και άνοιξε κάποιο βιβλίο που μπορεί να αναπτύξει την κρίση σου.

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stathisfr είπε

γνωριζει κανεις τις ωρες λειτουργιας του καταστηματος  A-MOBILES.

Ειναι επικίνδυνο να του στειλω το IBAN ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ  για να μου κανει επιστροφη χρηματων?

μηπως μπορεσει να παρει χρηματα απο τον λογαριασμο?

Δεν μπορεί να πάρει χρήματα από τον λογαριασμό σου.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, stathisfr είπε

γνωριζει κανεις τις ωρες λειτουργιας του καταστηματος  A-MOBILES.

Ειναι επικίνδυνο να του στειλω το IBAN ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ  για να μου κανει επιστροφη χρηματων?

μηπως μπορεσει να παρει χρηματα απο τον λογαριασμο?

Για να αγοράσαμε προϊόν απο αυτούς και να τους βάλαμε λεφτά πάει να πει ότι ξέρουμε κ εμείς το iban του. Άρα με αυτην την λογική μπορούμε να τον κλέψουμε κ εμείς. Η μηπως όχι;🤣

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PopiAlba είπε

Για να αγοράσαμε προϊόν απο αυτούς και να τους βάλαμε λεφτά πάει να πει ότι ξέρουμε κ εμείς το iban του. Άρα με αυτην την λογική μπορούμε να τον κλέψουμε κ εμείς. Η μηπως όχι;🤣

εχεις απολουτο δικιο που με κοροιδευεις αλλα ξερεις ρωτω απο αγχος η και απο χαζομαρα για τυχον νεα περιστατικα.☺️😂😂😂😂😂😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην αγχώνεσαι καλά κάνεις και ρωτάς όταν δεν έχεις γνώση για κάτι. Φύλαγε τα ρούχα σου να χεις τα μισά που λέει και η παροιμία :-). Εγώ στην θέση σου θα πέρναγα την δευτέρα από το μαγαζί με το iban και φωτοτυπία από το αποδεικτικό κατάθεσης ανά χείρας γιατί από ότι διαβάζω στις προηγούμενες σελίδες μόνο όσοι πέρασαν από εκεί είχαν ελπίδες να εξυπηρετηθούν άμεσα.

Επεξ/σία από patclo
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, patclo είπε

Μην αγχώνεσαι καλά κάνεις και ρωτάς όταν δεν έχεις γνώση για κάτι. Φύλαγε τα ρούχα σου να χεις τα μισά που λέει και η παροιμία :-). Εγώ στην θέση σου θα πέρναγα την δευτέρα από το μαγαζί με το iban και φωτοτυπία από το αποδεικτικό κατάθεσης ανά χείρας γιατί από ότι διαβάζω στις προηγούμενες σελίδες μόνο όσοι πέρασαν από εκεί είχαν ελπίδες να εξυπηρετηθούν άμεσα.

Καλησπερα.ειμαι εκτος αθηνων. και εκανα την αγορα μεσω χρεωστικης καρτας απο το ιντερνετ.

εχω μπλοκαρει την καρτα με την οποια εκανα την παραγγελια φοβουμενος για υποκλοπη. απλα θελω να του στειλω εναν λογαριασμο ΙΒΑΝ να μου επιστρεψει τα χρηματα. αλλα δεν απαντανε στα τηλ  αλλα ουτε στα ημειλ

Επεξ/σία από stathisfr
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, akatsim είπε

Τετοιες λιστες να σου κανω στο excel καμμια 10ρια. Κανενα voucher δεν βλεπω.

Τα βλέπουν αυτοί που αγόρασαν κι επιβεβαιώνουν (βλέπε fb team)..

Αυτο που έχει ενδιαφέρον για μένα είναι ποιος είναι ο αριθμός των παραγγελιών, που είναι σε backorder... 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...