Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακόμα περιμένω κάποιον που δεν ρίχνει καμία ευθύνη στις μηχανές αναζήτησης (που πληρώνουν οι έμποροι για να εμφανιστούν) να μου εξηγήσει γιατί οι διπλές τιμές και η αποφυγή έκδοσης τιμολογίων είναι κάτι που  γίνεται αποδεκτό σαν πρακτική τις μηχανές αναζήτησης . 

Η λαμογια είναι μπροστά μας και κανείς δεν μιλάει για τον ελέφαντα μέσα στο δωμάτιο 

  • Like 2
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, akatsim είπε

Ειναι γεγονος οτι το Σκρουτζ εχει χαλασει την αγορα καθως εχει γεμισει μαγαζακια του "κατοπιν παραγγελιας" και "4-10 μερες" και δημιουργησε μια γενια απατεωνων. Απο τα αποτελεσματα τα πρωτα 10 συνηθως δεν κοβουν τιμολογιο, οποτε κλεβουν ΦΠΑ καταφανεστατα. Εχω κανει παραπονα στο Σκρουτζ οτι βαζουν στο σαιτ τους εταιρειες που παρανομουν, αλλα με εγραψαν (προφανως). Διοτι απο αυτα τα κ@λομαγαζα βγαζουν χρηματα καθως η μαζα σαν γυφτο-καταναλωτες ψαχνει να γλυτωσει το 5ευρω. Αν εβαζε default sort "αμεσα διαθεσιμα" θα βλεπαμε μονο τα σοβαρα καταστηματα. 

Εγω πλεον βλεπω στη σειρα τις τιμες αφου φιλτραρω τα αμεσα διαθεσιμα και μετα παω στο site του καταστηματος και το παιρνω απευθειας. Ουτε μισο κλικ πλεον στο Σκρουτζ. Να διαλλεξει και το Σκρουτζ αν θελει σοβαρα καταστηματα και σοβαρους αγοραστες, η αρπακολατζηδες. Και τα 2 δεν γινεται.

Είναι γεγονός ότι απο τότε που ανακαλύφθηκε το μαχαίρι , εμφανίστηκαν άνθρωποι που έκαναν φόνους. Το μαχαίρι είναι η χειρότερη εφεύρεση του κόσμου τελικά.

Αναρωτιέμαι γιατί οσοι έχετε γνώση και πληροφορία η και αποδείξεις ότι κάποιος κλεβει ΦΠΑ γιατί δεν το λέτε εκει που πρέπει και το λέτε στο όποιο Σκρουτζ. Και τι να κάνει το Σκρουτζ να παει απο εκει να δει αν πλήρωσαν το ΦΠΑ του μήνα, να δει αν έχουν ταμειακή κανονική ή μούφα , να στηθεί απέξω και αν ανοίγει όλα τα δέματα που στέλνουν για να δει αν έχουν απόδειξη? καμιά άλλη ιδέα  ίσως?  Δεν κατανοώ τι ζητάς ακριβώς , να πει αααα μου το είπες εσύ και αφού το λές εσύ έτσι είναι θα τον βγάλω άυριο το πρωί επειδή μου το είπες τι σημασία έχει αν ειναι  μια επιχείρηση που μία δημόσια αρχή της έδωσε ΑΦΜ, μία αλλη την έγραψε στο εμπορικό μητρώο, μία συστημική τράπεζα έλεγξε και έδωσε λογαριασμό και epos. Για να λες εσύ οτι αυτός κλέβει ΦΠΑ και μόνο που το λές αποδυκνείεται...

Και για να εξηγηθώ... Δεν λέω ότι δεν κλέβει... ενδεχομένως κάτι περίεργο συμβαίνει.... μπορώ να φανταστώ και να εικάσω πάρα πολλά... λέω ότι ότι και να κάνει οτι και να ειναι αυτό κανείς απο εμάς ούτε το Σκρουτζ ούτε το bestprice ουτε κανένας ότι και να πιστεύει και να νιώθει και να νομίζει , ΔΕΝ μπορεί να καταδικάσει , κλήσει, επιβάλει πρόστιμο, βαλει φυλακή ή οτιδήποτε άλλο στον θύτη.. ΕΙΝΑΙ αλλου δουλειά να βρει τι κάνει αν κάνει και να κάνει ότι πρέπει απο τα παραπάνω. 

Όσο για την διαθεσιμότητα που λες μάλλον δεν έχεις δει το φίλτρο που έχει και μπορεί ο καθένας απο εμάς να το επιλέξει και να εξαφανιστούς τα ΚΠ.
Αν τώρα το έβαζε by default μια και στο ηλεκτρονικό εμπόριου βάση νόμου επιτρέπεται η παράδοση των προϊόντων έως και 30 μέρες μετά την παραγγελία, θα έκρυβε τιμές καλύτερες σε χρήστες που ενδεχομένως όπως λες δεν θα τους ένοιζε να περιμένουν και 10 μέρες για 5 ευρώ φθηνότερα. Επομένως θα ηταν το κακό σκρουτζ που προμοτάρει τους ακριβότερους πελάτες του που εχουν την διαθεσιμότητα και έχουν τα φράγκα , έναντι των μικρών πλυν τίμιων μικροεμπόρων που δεν θέλουν να έχουν μεγάλο κέρδος αρκούνται και με τα λίγα επειδή πάλι θα τα παίρνει απο τους μεγαλοπελάτες του αυτή την φορά. by the way έχω διαβάσει και τέτοια τοποθέτηση στο παρελθόν εδώ.. δεν το λέω απο το κεφάλι μου αυτό :-)

Νομίζω ότι, ότι και να κάνει το Σκρουτζ το bestprice και όλα αυτά τα site πάντα θα φταίνε είτε για την μία περίπτωση είτε για την άλλη. Θα βγάζουν κατάστημα θα φταίνε, δεν θα βγάζουν θα φταίνε , θα κάνουν αυστηρούς ελέγχους θα φταίνε που κάνουν, δεν θα κάνουν αυστηρούς ελέγχους θα φταίνε που δεν κάνουν.  Ανάλογα με το σε ποια θέση ειναι ο καθένας απο εμάς στην εκάστοτε στιγμή. Είναι απλά τα πράγματα. :-)

 

 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από πολλά χρόνια online αγορών, θα προτιμούσα στις πλατφόρμες τύπου skroutz να μην εμφανίζονται αποτελέσματα από προϊόντα διαθέσιμα "κατόπιν παραγγελίας". Θα ανέβαινε κατακόρυφα η εμπειρία πελάτη, αλλά προφανώς θα υπήρχε μεγάλη οικονομική ζημιά σε πλατφόρμα και εμπόρους, άρα μάλλον ζητάω πολλά.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί θεωρείται ελληνάρας και κουτοπόνηρος κάποιος που προτιμάει να αγοράσει στην καλύτερη τιμή της αγοράς. Δεν θα το αναπτύξω παραπάνω, αλλά τέτοιο χαρακτηρισμοί είναι στην καλύτερη άστοχοι.

Όσον αφορά την αποφυγή έκδοσης τιμολογίων και τις διπλές τιμές που αφήνουν υπόνοιες παρανομίας, υπόλογο είναι το κράτος. Ειδικά στην εποχή που ζούμε και κάθε ευρώ φοροδιαφυγής μετράει πολλαπλάσια σε σχέση με την εποχή οικονομικής κανονικότητας. Δεν μπορώ να δεχθώ ότι οι υπηρεσίες δεν είναι ενήμερες και δεν μπορούν να ελέγξουν κάτι που ο κόσμος το έχει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι.

Επεξ/σία από itheodo
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, telis είπε

Ακόμα περιμένω κάποιον που δεν ρίχνει καμία ευθύνη στις μηχανές αναζήτησης (που πληρώνουν οι έμποροι για να εμφανιστούν) να μου εξηγήσει γιατί οι διπλές τιμές και η αποφυγή έκδοσης τιμολογίων είναι κάτι που  γίνεται αποδεκτό σαν πρακτική τις μηχανές αναζήτησης . 

Η λαμογια είναι μπροστά μας και κανείς δεν μιλάει για τον ελέφαντα μέσα στο δωμάτιο 

Το έχουμε αναλύσει πριν καιρό αυτό νομίζω. Δείτε τα σχετικά νήματα... εχουν γραφτεί όλες οι θέσεις στο παρελθόν... Πάντως για την ιστορία και μόνο ούτε οι αρμόδιες αρχές έχουν κάνει τιποτε μέχρι τώρα για το θέμα και έχουν πέσει άπειρες ανώνυμες και επώνυμες καταγγελίες. Οπότε μήπως λέω μήπως δεν ειναι κάτι παράνομο ή παράτυπο εφόσον αυτό γίνεται υπο συνθήκες... νομίζω ότι έτσι είναι ... ψάξε το και θα δεις :-) Τώρα αν αυτός που το κάνει κάτι κρύβει όπως προείπα ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο... Πρέπει αυτοί που είναι αρμόδιοι να το βρουν... και να το βρούμε εγώ και εσύ και να το πουμε δεξια και αριστερα δεν θα αλλάξει κάτι ...

 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, theavenger2 είπε

Το έχουμε αναλύσει πριν καιρό αυτό νομίζω. Δείτε τα σχετικά νήματα... εχουν γραφτεί όλες οι θέσεις στο παρελθόν... Πάντως για την ιστορία και μόνο ούτε οι αρμόδιες αρχές έχουν κάνει τιποτε μέχρι τώρα για το θέμα και έχουν πέσει άπειρες ανώνυμες και επώνυμες καταγγελίες. Οπότε μήπως λέω μήπως δεν ειναι κάτι παράνομο ή παράτυπο εφόσον αυτό γίνεται υπο συνθήκες... νομίζω ότι έτσι είναι ... ψάξε το και θα δεις :-) Τώρα αν αυτός που το κάνει κάτι κρύβει όπως προείπα ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο... Πρέπει αυτοί που είναι αρμόδιοι να το βρουν... και να το βρούμε εγώ και εσύ και να το πουμε δεξια και αριστερα δεν θα αλλάξει κάτι ...

Φίλε μου τα έχω διαβάσει και έχω συμμετοχή στις συζητήσεις. 

Μιλάμε ότι μπαίνεις στα μαγαζιά και βλέπεις διπλες τιμές! Μια μεγαλύτερη με τιμολόγιο και μια μικρότερη με απλή απόδειξη. Τι άλλο θέλεις; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δική μου περίπτωση είναι αγορά κινητών από το σάιτ στις 23 Νοεμβρίου με κάρτα. Επικοινώνησα την Τετάρτη μέρα με άμεση απόκριση κ με μια κοπέλα να δείχνει πως δεν έχει ιδέα για την εξέλιξη της παραγγελίας και ότι είναι μέσα στα χρονικά όρια που αναφέρουν, 4 με 15 εργάσιμες. Λίγες μέρες μετά ξανά το ιδιο. Αποφάσισα να περιμένω όλο το διάστημα για να ξανακαλεσω. Τη 15 μέρα τηλεφωνικό κέντρο άλλοτε κατηλλειμενο άλλοτε χτύπαγε χωρίς καμμία απάντηση. Αρχίζω να ανησυχώ. Κάλεσα στις 00.00 κ ήταν τα τηλέφωνα νεκρά. Εκεί κατάλαβα πως κάτι γίνεται. Το επόμενο πρωί, δηλαδή 16 μέρα, τους στέλνω μαιλ ζητώντας ακύρωση παραγγελίας κ επιστροφής χρημάτων εάν δεν μου απαντούσαν μέχρι το τέλος της ημέρας. Καμμία ανταπόκριση. Παίρνω τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή που με κατευθυνει: 1) να πάω στην Εθνική τράπεζα μέσω της οποίας πλήρωσα και να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγης. Μια αίτηση έκανα χωρίς δικαιολογητικά, για την ακρίβεια χειρόγραφη, αναλύοντας τα γεγονότα και δίνοντας τα στοιχεία της καρτας, ημερομηνία κ πόσο συναλλαγης κ έβγαλαν κ αντίγραφο της ταυτότητας. Έπειτα ακύρωσα την χρεωστική κάρτα μου για την αποφυγή υποκλοπής στοιχείων όπου η επικινδυνοτητα ήταν μεγάλη κ σε συνέχεια ελέγξαμε όλες τις συναλλαγές από την ημέρα της πληρωμής μέχρι την ημέρα ακύρωσης για τυχόν ύποπτες κινήσεις. Όλα καλά καμμία ύποπτη κίνηση. Από την εθνική μου είπαν πως θα χρειαστούν μέγιστο τρεις μήνες για να λάβω απάντηση για το αν μπορεί να επιστραφεί το ποσό η όχι. Δηλαδή τρέχα γυρευε. Εάν πάρω θετική απάντηση θα χρειαστούν άλλο τόσο διάστημα?δεν γνωριζω, ας είναι ομως.

2) έναν δεν λάβω θετική απάντηση από την τράπεζα ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. (Εγώ την έκανα παράλληλα να τελειώνω αν κ έπειτα ο συνήγορος μου την απερριψε). Η καταγγελία γίνεται και μέσα από το σαιτ. Συμπληρώνεις μια αναφορα με τα προσωπικά σου στοιχεία και το ιστορικο της παραγγελίας με απόλυτα σαφή τροπο και την υπογραφεις. Την αποστέλλεις με μαιλ στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση επισυνάπτοντας όλα τα μαιλ επικοινωνίας με το εν λόγω κατάστημα και σκαναριμενη την ταυτότητα για πιστοποίηση. Από κει και έπειτα κινείται ο συνήγορος προς την τραπεζα. Ο συνήγορος μου είπε πως είναι πολύ υψηλό το ποσοστό να δικαιωθουμε όσοι κάναμε αγορά με κάρτα κάτι που μου έδωσε ελπίδα.

 

Όσον αφορά το κατάστημα, πήρα τηλέφωνο σε κατάστημα ελαστικών πλησίον του, και μου είπαν πως το κατάστημα άνοιξε το καλοκαίρι κ εκλεισε.

 

Πήρα επίσης στον οπαπ που εδρεύει στην ίδια διεύθυνση με το κατάστημα και μου είπε πως από την προηγούμενη Πέμπτη είχαν μαζευτεί από έξω 400 ατομα, ότι το κατάστημα είχε ξεκινήσει με 8 κοπέλες κ στο τέλος έμεινε μια, ότι τον καλούν από όλη την Ελλάδα για στοιχεία και από το συνήγορο του καταναλωτή για μαρτυρία. Μου ειπε πως το όνομα παρλεπος Μιχαήλ δεν υπάρχει στην Ελευσίνα και ότι ήταν ένα κατάστημα που στην αρχή είχε κινητικότητα με παραλαβές κλπ (προφανώς για να δημιουργήσει κλίμα εμπιστοσύνης στο αγοραστικό κοινό και να κάνει μπραφ στο black friday, οργανωμένη εξαπάτηση) και την ημέρα Δευτέρα 18/12 ο πρωινός στη βάρδια είδε μια από τις εργαζόμενες κοπέλες να εισέρχεται στο κατάστημα με κούτες (για να μαζέψουν τα τελευταία και να εξαφανιστούν εικάζω εγώ και όχι για παραλαβή από εξωτερικό των παραγγελιών), και ότι πρόκειται για ένα κατάστημα χωρίς καμμία ταμπέλα με φιμε τζάμια Μου είπε πως οι πιο πολλοί απο αυτούς που μαζευτηκαν είναι νεοι, κάτοικοι Αττικής αγοραστές του αιφοουν που μαζί με την παρέα τους κάναν ομαδικές αγορές. Η υπόλοιπη Ελλάδα που δεν έχει εύκολη μετάβαση στην Ελευσίνα απλά περιμένει με την Ελπιδα όπως κι εγώ.

Επεξ/σία από elenag23
Ορθογραφία
  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, itheodo είπε

Μετά από πολλά χρόνια online αγορών, θα προτιμούσα στις πλατφόρμες τύπου skroutz να μην εμφανίζονται αποτελέσματα από προϊόντα διαθέσιμα "κατόπιν παραγγελίας". Θα ανέβαινε κατακόρυφα η εμπειρία πελάτη, αλλά προφανώς θα υπήρχε μεγάλη οικονομική ζημιά σε πλατφόρμα και εμπόρους, άρα μάλλον ζητάω πολλά.

To κάνεις ήδη αυτό, και πολύ εύκολα

Screenshot_38.jpg.331dd0cf7ab46a37c1d4f8e9b7ea153e.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, papp0us είπε

To κάνεις ήδη αυτό, και πολύ εύκολα

Screenshot_38.jpg.331dd0cf7ab46a37c1d4f8e9b7ea153e.jpg

Το θέμα δεν είναι αν μπορείς να το κάνεις.

Πολύ μικρό ποσοστό χρησιμοποιεί τέτοιου είδους φίλτρα, για πολλούς και διάφορους λόγους.

Αν τα καταστήματα υποχρεώνονταν να έχουν απόθεμα προκειμένου να προβληθεί το προϊόν τους, θα γλιτώναμε πολλές κωμικοτραγικές καταστάσεις. Προφανώς η κατώτατη τιμή ενός προϊόντος θα ήταν υψηλότερη σε σχέση με αυτή της "κατόπιν παραγγελίας", όμως λόγω ανταγωνισμού θα ήταν χαμηλότερη σε σχέση με την τωρινή των διαθέσιμων προϊόντων.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, telis είπε

Φίλε μου τα έχω διαβάσει και έχω συμμετοχή στις συζητήσεις. 

Μιλάμε ότι μπαίνεις στα μαγαζιά και βλέπεις διπλες τιμές! Μια μεγαλύτερη με τιμολόγιο και μια μικρότερη με απλή απόδειξη. Τι άλλο θέλεις; 

Επειδή και εγώ το έχω ψάξει αν και πια δεν ειναι τόσο έντονο. Νομίζω ότι κάποια στιγμή  οι μηχανές ζήτησαν για να αποφεύγονται οι ασάφειες προς τους χρήστες ότι δεν ειναι αποδεκτό. Τέσπα επειδή το παρακολούθησα πάρα πολύ αυτό το θέμα όταν ήταν στα φόρτε του γινόταν ως εξής.

ειχαμε τρεις τιμές ... 1 web offer με μια υποσημείωση ότι τα web offers  δίνονται μόνο 1 τεμάχιο ανα καταναλωτή και μόνο για απόδειξη
                                       2 Τιμή λιανικής 100 ευρώ πχ πιο ακριβή από το web offer
                                       3 Τιμή τιμολογίου χωρίς ΦΠΑ η τιμή λιανικής αποφορολογημένη.

Σου θυμίζω λοιπόν ότι η πρώτη εταιρεία που έκανε κάτι αντίστοιχο πριν αρκετά χρόνια σε αρκετά προϊόντα ηταν εταιρεία πολυεθνική που ήρθε στην Ελλάφα αγριεμένη να πάρει μερίδια.

Έβγαζε λοιπόν προϊόντα με τιμές που δεν ειχαμε ξαναδεί ποτέ προσφορών. Όταν πήγαινες να πάρεις την προσφορά πχ σε ένα κινητό και είχες επιχείρηση που πούλαγες πχ υπολογιστές , σου έλεγαν λυπούμαστε δεν μπορούμε να σας δώσουμε όυτε 1 με τιμολόγιο γιατί απευθύνονται σε καταναλωτές οι προσφορές μας και όχι σε επιχειρήσεις που ενδεχομένως μπορεί να τα αγοράζουν και να τα πουλάνε μετά :-). Το ειχα ζήσει εγώ αυτό που λέω επειδή ζήτησα να κοπεί τιμολόγιο στην εταιρεία που εργαζόμουν.

Όποιος λοιπόν το κάνει με αυτό το τρόπο δεν κάνει κάτι παράνομο και δεν μπορεί κανείς να του το απαγορέψει να το κάνει. Επίσης απο την στιγμή που δεν παραβιάζεται κάποια νομοθεσία το κατάστημα μια χαρά ειναι με τις συνεργασίες του προβολής, εμφάνισης κλπ. Ξαναλέω για να μην παρεξηγούμε ... προφανώς αυτό να ειναι καπνός... κάτι δεν παει καλά σε αυτή την περίπτωση,... αλλά αυτό δεν ειναι η φωτιά .. Κάποιος πρέπει να βρει ακριβώς που ειναι η φωτιά και να την σβήσει.

 

 

 

Δημοσ.

Προσωπικά το skroutz το χρησιμοποιώ για να δω τιμές και αγοράζω επί τόπου από το μαγαζί που θα επιλέξω, μόνο με κάρτα και εφόσον έχω κάλεσει να δω την διαθεσιμότητα.

Το προϊόν το ανοίγω μπροστά τους για να το επιστρέψω άμεσα αν έχει οποιοδήποτε θέμα. Φυσικά έχω την τύχη να είμαι Αθήνα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Άρα με λίγα λόγια το Σκρουτζ είναι μια απλή σελίδα αναζητησης κάτι σαν το yahoo και το google ,μήπως να το βάλουμε και σαν αρχική σελίδα αναζητήσης στους πλοηγούς μας.παλι ο κοσμακης φταίει που δεν έμαθε πρώτα από πού κρατάει η σκούφια του κάθε μαγαζιού πριν ψωνίσει.

Δημοσ.

Off topic 

Spoiler

 

Επειδή βλέπω ότι τα βάλατε με το skroutz εγώ να πω ότι το skroutz κάνει σύγκριση τιμών στην πλατφόρμα του με όσα καταστήματα πληρώνουν για τις υπηρεσίες του. Δεν γίνεται κάποια συναλλαγή μέσω του skroutz απλά σε ανακατευθύνει σε site του καταστήματος. 

Αν η x εταιρεία επώνυμη ή μη, παλαιά ή νέα , αν η τράπεζα που διεκπεραιώνει τη συναλλαγή ή η εταιρεία κουριερ πτωχεύσει, εξαπατά κλπ ουδεμία ευθύνη έχει το skroutz. 

Τώρα οποίος πιστεύει ότι το skroutz είναι συνυπαίτιο για όλη αυτή την κατάσταση δικαίωμα του είναι να κάνει καταγγελία, μήνυση, αγωγή. Βασικά όχι μόνο στο skroutz αλλα σε οποιονδήποτε θεωρεί υπαίτιο. 

 

 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
6 hours ago, trib said:

Αν το a-mobiles.gr δεν ήταν στο skroutz κανείς δεν θα αγόραζε, ούτε καν θα γνώριζε ότι υπάρχει το συγκεκριμένο κατάστημα. Καλώς ή κακώς, το skroutz και το κάθε "skroutz" δίνει τα λεπτά δημοσιότητας που επιθυμούν οι επιχειρηματίες με μοναδικό κριτήριο την τιμή.

Η γνώμη μου; Εφόσον ο πελάτης θεωρεί τα καταστήματα του listing αξιόπιστα και εν πάση περιπτώσει υπάρχει κάποια συμφωνία με το skroutz, θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια. Δηλαδή:

- Άμεση ενημέρωση για αφαιρέσεις καταστημάτων

- Έρευνα σε περιπτώσεις που οι αρνητικές αξιολογήσεις έρχονται σωρηδόν για συγκεκριμένα καταστήματα

- Δημιουργία φίλτρου "Επίσημος μεταπωλητής" για το προϊόν που αναζητά ο χρήστης

- Συνεργασίες όχι μόνο με καταστήματα αλλά και προμηθευτές για τη διασταύρωση της σωστής πληροφορίας (iPhone 11 Pro με 750€ μάλλον είναι απάτη πχ)

- Δυνατότητα μόνιμης αφαίρεσης από το listing (ανά χρήστη αν το επιθυμεί) των "μη επίσημων μεταπωλητών"

- Σύγκριση τιμών μεταξύ επίσημων και μη επίσημων μεταπωλητών

- Ημερομηνία καταχώρησης καταστήματος άμεσα διαθέσιμη από την ίδια την αναζήτηση

- Περιοδικός έλεγχος των επιτυχημένων παραγγελιών στα καταστήματα που τρέχουν το script του skroutz

- Listing καταστημάτων by default με 'Αμεσα διαθέσιμα' προϊόντα

- Επιπρόσθετο section με καταστήματα τα οποία αναφέρουν διαθεσιμότητα μετά από 7 μέρες

Και χίλια δυο άλλα πράγματα για να αποφασίσει ο χρήστης έχοντας στη διάθεσή του περισσότερα κριτήρια.

Διαβάζω ότι το skroutz έχει όρους συνεργασίας και τα λοιπά. Συμφωνώ. Και οι πελάτες όμως έχουν δικαιώματα και μάλιστα χρησιμοποιώντας την αναζήτηση φέρνουν χρήματα στην επιχείρηση. Και στην τελική ας γίνουν 1-2-3 βήματα προς το δρόμο της εξασφάλισης της καλύτερης πώλησης. Ας μην γίνουν 40. Ας εκμεταλλευτούμε το χρόνο περνοντας παραδείγματα από περιπτώσεις πωλήσεων που οι πελάτες έμειναν άκρως δυσαρεστημένοι.

Το πως θα γίνουν αυτά τα βήματα, ποια τα προβλήματα που θα προκύψουν και ο οικονομικός παράγοντας, είναι άλλη κουβέντα.

Εγώ ξέρω πως το καλύτερο project σε μια εταιρία βασίζεται ΚΑΙ στο feedback των χρηστών. 83 σελίδες δεν είναι αρκετές λοιπόν;

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν βάζω στο ίδιο τσουβάλι το skroutz με τις περιπτώσεις καταστημάτων που εξαπάτησαν χρήστες ή δεν ολοκλήρωσαν την παραγγελία βάζοντας τους ίδιους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Αντιθέτως, ο απλός χρήστης τάσσεται υπέρ του skroutz αλλά προσωπικά θεωρώ πως χρειαζόμαστε περισσότερη διαφάνεια.

Να κάνει το ίδιο και η Google για κάθε σελίδα που εμφανίζεται στα αποτελέσματα του. Και μετά να βάλει και συνδρομή σε κάθε χρήστη για να μπορεί να πατάει (safe) search! :) 
 

Νομίζω πως προσπαθούμε να χρεώσουμε την ανικανότητα ελέγχου από τις επίσημες αρχές σε τρίτους...

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, theavenger2 είπε

Είναι γεγονός ότι απο τότε που ανακαλύφθηκε το μαχαίρι , εμφανίστηκαν άνθρωποι που έκαναν φόνους. Το μαχαίρι είναι η χειρότερη εφεύρεση του κόσμου τελικά.

Αναρωτιέμαι γιατί οσοι έχετε γνώση και πληροφορία η και αποδείξεις ότι κάποιος κλεβει ΦΠΑ γιατί δεν το λέτε εκει που πρέπει και το λέτε στο όποιο Σκρουτζ. Και τι να κάνει το Σκρουτζ να παει απο εκει να δει αν πλήρωσαν το ΦΠΑ του μήνα, να δει αν έχουν ταμειακή κανονική ή μούφα , να στηθεί απέξω και αν ανοίγει όλα τα δέματα που στέλνουν για να δει αν έχουν απόδειξη? καμιά άλλη ιδέα  ίσως?  Δεν κατανοώ τι ζητάς ακριβώς , να πει αααα μου το είπες εσύ και αφού το λές εσύ έτσι είναι θα τον βγάλω άυριο το πρωί επειδή μου το είπες τι σημασία έχει αν ειναι  μια επιχείρηση που μία δημόσια αρχή της έδωσε ΑΦΜ, μία αλλη την έγραψε στο εμπορικό μητρώο, μία συστημική τράπεζα έλεγξε και έδωσε λογαριασμό και epos. Για να λες εσύ οτι αυτός κλέβει ΦΠΑ και μόνο που το λές αποδυκνείεται...

Και για να εξηγηθώ... Δεν λέω ότι δεν κλέβει... ενδεχομένως κάτι περίεργο συμβαίνει.... μπορώ να φανταστώ και να εικάσω πάρα πολλά... λέω ότι ότι και να κάνει οτι και να ειναι αυτό κανείς απο εμάς ούτε το Σκρουτζ ούτε το bestprice ουτε κανένας ότι και να πιστεύει και να νιώθει και να νομίζει , ΔΕΝ μπορεί να καταδικάσει , κλήσει, επιβάλει πρόστιμο, βαλει φυλακή ή οτιδήποτε άλλο στον θύτη.. ΕΙΝΑΙ αλλου δουλειά να βρει τι κάνει αν κάνει και να κάνει ότι πρέπει απο τα παραπάνω. 

Όσο για την διαθεσιμότητα που λες μάλλον δεν έχεις δει το φίλτρο που έχει και μπορεί ο καθένας απο εμάς να το επιλέξει και να εξαφανιστούς τα ΚΠ.
Αν τώρα το έβαζε by default μια και στο ηλεκτρονικό εμπόριου βάση νόμου επιτρέπεται η παράδοση των προϊόντων έως και 30 μέρες μετά την παραγγελία, θα έκρυβε τιμές καλύτερες σε χρήστες που ενδεχομένως όπως λες δεν θα τους ένοιζε να περιμένουν και 10 μέρες για 5 ευρώ φθηνότερα. Επομένως θα ηταν το κακό σκρουτζ που προμοτάρει τους ακριβότερους πελάτες του που εχουν την διαθεσιμότητα και έχουν τα φράγκα , έναντι των μικρών πλυν τίμιων μικροεμπόρων που δεν θέλουν να έχουν μεγάλο κέρδος αρκούνται και με τα λίγα επειδή πάλι θα τα παίρνει απο τους μεγαλοπελάτες του αυτή την φορά. by the way έχω διαβάσει και τέτοια τοποθέτηση στο παρελθόν εδώ.. δεν το λέω απο το κεφάλι μου αυτό :-)

Νομίζω ότι, ότι και να κάνει το Σκρουτζ το bestprice και όλα αυτά τα site πάντα θα φταίνε είτε για την μία περίπτωση είτε για την άλλη. Θα βγάζουν κατάστημα θα φταίνε, δεν θα βγάζουν θα φταίνε , θα κάνουν αυστηρούς ελέγχους θα φταίνε που κάνουν, δεν θα κάνουν αυστηρούς ελέγχους θα φταίνε που δεν κάνουν.  Ανάλογα με το σε ποια θέση ειναι ο καθένας απο εμάς στην εκάστοτε στιγμή. Είναι απλά τα πράγματα. :-)

Πολυ απλα με το να μην πουλαν με τιμολογιο παραβιαζει τους ορους πωλησης και θα επρεπε να τους βγαλουν απο το Σκρουτζ. Ειδικα τωρα που βγηκε και επισημα εφαρμογη απο την ΑΑΔΕ δεν υπαρχει δικαολογια. Στα παραπονα των χρηστων βεβαια το Σκρουτζ κανει τη παπια (συμπτωση ε?) και αφηνει στη μηχανη του να εμφανιζονται καταστηματα που παρανομουν. Ολες οι σχετικες μηχανες ειναι συν-υπευθυνες για το περιεχομενο που βγαζουν, δεν υπαρχει το ειμαι μηχανη αναζητησης και τελος η ευθυνη μου, διοτι απο αυτο βγαζουν κερδος. Απο τη στιγμη που υπαρχουν δεκαδες αξιολογησεις χρηστων που καταπατουνται τα δικαιωματα τους θα επρεπε να λαβουν μετρα. Ειναι υποχρεωση τους τα καταστηματα που εμφανιζουν να εφαρμοζουν τους νομους.

Αν βαλω αγγελια για ναρκωτικα στο ινσομνια, θα την αφησουν λες?

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως μια χαρά βρήκαν ότι παρανομούν οι ιστοσελίδες που σε παραπέμπουν απλώς με links σε παράνομο περιεχόμενο που δεν φιλοξενούν στους δικούς τους server. Πως γίνεται αυτό, αλλά η σελίδα που σε στέλνει να αγοράσεις από τον οποιοδήποτε κάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, και να μην έχει καμία ευθύνη, έστω ελάχιστη δεν μου κολλάει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...