Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια επεσε η καταγγελια για την Ελτα courier που σου στελνει μηνυμα χωρις να εχει περασει οτι ηρθε και δεν σε βρηκε και καλα..............

Σας βαζω και στο spoiler το κειμενο και αν σας συμβει το ιδιο η παρομοιο εχετε εναν καλο μπουσουλα να στειλετε και εσεις.....Οσο πιο πολλοι τοσο καλυτερα.

Κερδισμενοι στο τελος εμεις θα βγουμε!

Σας βαζω και συχνες ερωτησεις απο την ΕΕΤΤ.

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/FAQ/index.html

Spoiler

ΕΔΩ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ.Απο εδω περνετε οτι θελετε και σας βολευει.Οταν δες σας χτυπανε το κουδουνι και οτιδηποτε αλλες λαμογιες....

Καλησπέρα.

Αναμένω δέμα το οποίο έχει παραδοθεί την ΕΛΤΑ Courier με αριθμό αποστολής ##################.

Πρόκειται για ηλεκτρονική παραγγελία που έχω κάνει .

Σήμερα 11/04/20 στην σελίδα αναζητήσεων αποστολών αναγραφόταν «προς παράδοση»(θα ακολουθήσει σχετικό λίνκ) οπότε και εμείς περιμέναμε την παράδοση της αποστολής σήμερα.

Να σημειώσω ότι σήμερα όλο το χρονικό διάστημα και λόγο και των μέτρων για την αποφυγή εξάπλωσης του κορονοϊού, παραμέναμε στην οικία μας. Επίσης υπάρχει κανονικά το όνομα στην οικία -κουδούνι θυροτηλέφωνου που  είναι και 100%  λειτουργικό.

Περίπου την #### ώρα λάβαμε μήνυμα στον αριθμό του κινητού που έχει δηλωθεί στο δέμα από τον αποστολέα ότι «Έγινε προσπάθεια παράδοσης της αποστολής. Για νέα παράδοση καλέστε στο 2105245619»

Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στην ηλεκτρονική σελίδα της συγκεκριμένης εταιρείας για την αναζήτηση αποστολών  https://www.elta-courier.gr/search στην αποστολή μας (##############) αναγράφεται ότι «ο παραλήπτης δεν εντοπίζεται».

Κατέβηκα αμέσως στην είσοδο της οικοδομής όπου διαπίστωσα ότι δεν είχε επικολληθεί η σχετική ειδοποίηση εκ μέρους του διανομέα.

Το  κουδούνι θυροτηλέφωνου δεν χτύπησε , ειδοποίηση δεν βρέθηκε στην είσοδο και καμία κλήση έγινε εκ μέρους του διανομέα η της εταιρεία στο δηλωθέν κινητό μας τηλέφωνο, παρόλο που ήμασταν εντός της οικίας μας.

Αναφέρει η εταιρεία στην ηλεκτρονική σελίδα αναζητήσεων αποστολών της ότι δεν μας εντόπισαν. Κλήση δεν μας έκαναν, μήνυμα (αυτοματοποιημένο) όμως έστειλαν αμέσως. Άρα η εταιρεία δεν έκανε καμία ενεργεία για τον εντοπισμό μας όπως αυτή επικαλείται.

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ!Τα περισσοτερα βαλτε τα στην καταγγελια σας.Τα παραμετροποιειτε αναλογα την περιπτωση σας.

Οπότε τα λογικά συμπεράσματα είναι ένα εκ των δύο:

Α)Δεν πέρασε καθόλου ο μεταφορέας της αποστολής και όταν επέστρεψε στην έδρα της εταιρείας του έκανε τις ανάλογες καταχωρήσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού εντοπισμού ΣΥΔΕΤΑ.

Β) Η αποστολή δεν ξεκίνησε καθόλου από το κέντρο διανομής που έχει αναλάβει την αποστολή μου και μετά το πέρας λειτουργιάς-παραδόσεων έγιναν οι σχετικές καταχωρήσεις στο ΣΥΔΕΤΑ.

Σύμφωνα με τα παραπάνω διαπιστώνεται ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ταχυμεταφορών ενήργησε με δόλο και εν γνώση της πραγματοποίησε  αναληθείς-παραπλανητικές καταχωρήσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού εντοπισμού ΣΥΔΕΤΑ, εξαπατώντας και δημιουργώντας πλάνες  με αυτό τον τρόπο και στον αποστολέα του δέματος αλλά και τον παραλήπτη του(δηλαδή εμάς).Δηλαδή ξεκάθαρες παράτυπες ενέργειες.

Αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών είναι να μην επιτελεί η εταιρεία τον σκοπό της όπου είναι «Οι ταχυμεταφορές (κούριερ) αφορούν στην ειδική επείγουσα διαβίβαση αντικειμένων ταχυμεταφορών (φάκελοι, δέματα κλπ), τα οποία παρακολουθούνται σε όλα τα στάδια της διακίνησής τους, ιδίως κατά την παραλαβή και επίδοση, με την έκδοση αποδεικτικού παραλαβής/επίδοσης και παραδίδονται σε προσυμφωνημένο χρόνο από αδειοδοτημένες εταιρείες με γενική άδεια, υπό καθεστώς ελεύθερου ανταγωνισμού.

Στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας αναγράφεται ότι από τις 07:12 σημερα 11/04/20 έχει ξεκινήσει να παραδοθεί η αποστολή, χωρίς να ξέρουμε το ακριβές χρονικό διάστημα παράδοσης. Όλες οι εταίρες ταχυμεταφορών και η ΕΛΤΑ courier, δεν αναφέρουν ούτε σε ηλεκτρονική σελίδα, ούτε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας το εκτιμώμενο χρονικό διάστημα παράδοσης για  να γνωρίζει ο πελάτης ποιο ακριβώς διάστημα να αναμένει στην οικία του την αποστολή. Δηλαδή ο παραλήπτης πρέπει να περιμένει όλη την ημέρα και στο τέλος δεν παραλαμβάνει κιόλας. Γεγονός εναντία στην εξυπηρέτηση του καθώς η παράδοση δεν γίνεται σε προσυμφωνημένο χρόνο. Όπως έγινε και στη δική μας περίπτωση.

Η ταχυδρομική επιχείρηση επίσης οφείλει:

Α)Να επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον αποστολέα ή τον παραλήπτη, εφόσον αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίδοση και εφόσον έχουν δηλωθεί τα τηλέφωνα επικοινωνίας

Β)προβαίνει σε έγγραφη ειδοποίηση προς τον παραλήπτη σε περίπτωση απουσίας του και επιστροφή του αντικειμένου στο χώρο της ταχυδρομικής επιχείρησης

Φυσικά τίποτα από τα παραπάνω δεν συνέβη όπως σας περιέγραψα παραπάνω.

Να προσθέσω ότι σύμφωνα με την Απόφαση της ΕΕΤΤ ΑΠ. 688/52-2013, οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις ταχυμεταφορών οφείλουν αποζημίωση για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης του περιεχομένου φακέλου με μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής ή δέματος. Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών καθυστερήσει πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, η ταχυδρομική επιχείρηση ταχυμεταφορών καταβάλλει αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης.

Η εταιρεία λοιπόν αυτή ψευδώς αναφέρει ότι μετέβη στην οικία του κάθε παραλήπτη(όπως σε εμάς), δεν τον εντόπισε και εκ των υστέρων προβαίνει σε άρνηση αποζημίωσης προς τον πελάτη με το  πρόσχημα ότι πραγματοποίησε όλες τις απαραίτητες εκ μέρους της ενέργειες και ότι δεν φέρει καμία ευθύνη. Πράγμα αναληθές όπως εύλογα προκύπτει που χρήζει περαιτέρω διερεύνησης εκ μέρους σας.

Λειτουργώντας η εταιρεία αυτή με τον τρόπο αυτό παραβιάζει την Εγχώρια και Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τα δικαιώματα των καταναλωτών-πελατών της, λειτουργώντας αντίθετα και αντιεπαγγελματικά όσο αφορά την εξυπηρέτηση τους.

Σκοπός και αποστολή της ΕΕΤΤ είναι τα η διερεύνηση περιστατικών και του πλαισίου λειτουργιάς των εταιρειών αυτών και επιβολή προστίμων όταν παραβιάζεται το πλαίσιο λειτουργιάς και η νομοθεσία . Σας παρακαλώ όπως πραγματοποιήσετε έρευνα σχετικά με αυτές. Ακόμα και στο google search αναζητήσετε για αξιολογήσεις εταιρειών ταχυμεταφορών ειδικά σε διάφορα σημεία της Αττικής όπου λειτουργούν καταστήματα τους, θα διαπιστώσετε σωρεία παραβάσεων και αντιεπαγγελματικών συμπεριφορών, τόσο της συγκεκριμένης εταιρείας  όσο και άλλων. Δεν μπορεί όλοι αυτοί οι άνθρωποι να είναι τρελοί, ψεύτες η παράλογοι.

Βάση όλων των παραπάνω αιτούμαι την διερεύνηση του περιστατικού αυτού από την επιτροπή σας, την επιβολή των ανάλογων προστίμων προς την εταιρεία αυτή(ΕΛΤΑ Courier) για τις παράτυπες ενέργειες της, την λήψη της σχετικής αποζημίωσης για κάθε ημέρα καθυστέρησης  παράδοσης της αποστολής εκ μέρους της εταιρείας και την αυστηροποίηση του πλαισίου λειτουργιάς των εταιρειών ταχυμεταφορών και ειδικά όσο αφορά την επίδοση και τα δικαιώματα των καταναλωτών όπως αυτά προστατεύονται από την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Καλο βραδυ σε ολους σας.....

Επεξ/σία από donstefano
  • Like 10
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ωραία, και η εταιρεία θα ισχυριστεί ότι ο υπάλληλος ήρθε κανονικότατα χτύπησε για 3 λεπτά και δεν του άνοιξε κανένας. (Χαρτάκι έχουν δηλώσει επίσημα ότι δεν κολλάνε παρά μόνο sms).

Η ΕΕΤΤ ποιον θα πιστέψει;  Είναι ο λόγος ενός πολίτη απέναντι σε μία μεγάλη εταιρεία (που αν δε κάνω λάθος υπάρχει ακόμα συμμετοχή από το ελληνικό δημόσιο).

 

Με το μέρος σου είμαι, ειδικά για την συγκεκριμένη εταιρεία που για μένα είναι η χειρότερη μακράν στη Καλλιθέα που μένω αλλά θεωρώ η ΕΕΤΤ δεν θα ασχοληθεί.

Εξάλλου αναγράφεται ότι πρέπει πρώτα να κάνεις παράπονο στα κεντρικά της εταιρείας και μετά να περιμένεις και αν δε μείνεις ικανοποιημένος να γίνει σύγκληση της επιτροπής επίλυση διαφορών και αν πάλι δε μείνεις ικανοποιημένος (μετά από 2 μήνες δηλαδή) τότε μόνο μπορείς να απευθυνθείς στην ΕΕΤΤ, διαφορετικά την καταγγελία σου ούτε που θα την λάβουν υπόψη,

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, donstefano είπε

Παιδια επεσε η καταγγελια για την Ελτα courier που σου στελνει μηνυμα χωρις να εχει περασει οτι ηρθε και δεν σε βρηκε και καλα..............

Σας βαζω και στο spoiler το κειμενο και αν σας συμβει το ιδιο η παρομοιο εχετε εναν καλο μπουσουλα να στειλετε και εσεις.....Οσο ποιο πολλοι τοσο καλυτερα.

Κερδισμενοι στο τελος εμεις θα βγουμε!

Σας βαζω και συχνες ερωτησεις απο την ΕΕΤΤ.

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/FAQ/index.html

  Απόκρυψη περιεχομένων

ΕΔΩ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ.Απο εδω περνετε οτι θελετε και σας βολευει.Οταν δες σας χτυπανε το κουδουνι και οτιδηποτε αλλες λαμογιες....

Καλησπέρα.

Αναμένω δέμα το οποίο έχει παραδοθεί την ΕΛΤΑ Courier με αριθμό αποστολής ##################.

Πρόκειται για ηλεκτρονική παραγγελία που έχω κάνει .

Σήμερα 11/04/20 στην σελίδα αναζητήσεων αποστολών αναγραφόταν «προς παράδοση»(θα ακολουθήσει σχετικό λίνκ) οπότε και εμείς περιμέναμε την παράδοση της αποστολής σήμερα.

Να σημειώσω ότι σήμερα όλο το χρονικό διάστημα και λόγο και των μέτρων για την αποφυγή εξάπλωσης του κορονοϊού, παραμέναμε στην οικία μας. Επίσης υπάρχει κανονικά το όνομα στην οικία -κουδούνι θυροτηλέφωνου που  είναι και 100%  λειτουργικό.

Περίπου την #### ώρα λάβαμε μήνυμα στον αριθμό του κινητού που έχει δηλωθεί στο δέμα από τον αποστολέα ότι «Έγινε προσπάθεια παράδοσης της αποστολής. Για νέα παράδοση καλέστε στο 2105245619»

Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στην ηλεκτρονική σελίδα της συγκεκριμένης εταιρείας για την αναζήτηση αποστολών  https://www.elta-courier.gr/search στην αποστολή μας (##############) αναγράφεται ότι «ο παραλήπτης δεν εντοπίζεται».

Κατέβηκα αμέσως στην είσοδο της οικοδομής όπου διαπίστωσα ότι δεν είχε επικολληθεί η σχετική ειδοποίηση εκ μέρους του διανομέα.

Το  κουδούνι θυροτηλέφωνου δεν χτύπησε , ειδοποίηση δεν βρέθηκε στην είσοδο και καμία κλήση έγινε εκ μέρους του διανομέα η της εταιρεία στο δηλωθέν κινητό μας τηλέφωνο, παρόλο που ήμασταν εντός της οικίας μας.

Αναφέρει η εταιρεία στην ηλεκτρονική σελίδα αναζητήσεων αποστολών της ότι δεν μας εντόπισαν. Κλήση δεν μας έκαναν, μήνυμα (αυτοματοποιημένο) όμως έστειλαν αμέσως. Άρα η εταιρεία δεν έκανε καμία ενεργεία για τον εντοπισμό μας όπως αυτή επικαλείται.

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ!Τα περισσοτερα βαλτε τα στην καταγγελια σας.Τα παραμετροποιειτε αναλογα την περιπτωση σας.

Οπότε τα λογικά συμπεράσματα είναι ένα εκ των δύο:

Α)Δεν πέρασε καθόλου ο μεταφορέας της αποστολής και όταν επέστρεψε στην έδρα της εταιρείας του έκανε τις ανάλογες καταχωρήσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού εντοπισμού ΣΥΔΕΤΑ.

Β) Η αποστολή δεν ξεκίνησε καθόλου από το κέντρο διανομής που έχει αναλάβει την αποστολή μου και μετά το πέρας λειτουργιάς-παραδόσεων έγιναν οι σχετικές καταχωρήσεις στο ΣΥΔΕΤΑ.

Σύμφωνα με τα παραπάνω διαπιστώνεται ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ταχυμεταφορών ενήργησε με δόλο και εν γνώση της πραγματοποίησε  αναληθείς-παραπλανητικές καταχωρήσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού εντοπισμού ΣΥΔΕΤΑ, εξαπατώντας και δημιουργώντας πλάνες  με αυτό τον τρόπο και στον αποστολέα του δέματος αλλά και τον παραλήπτη του(δηλαδή εμάς).Δηλαδή ξεκάθαρες παράτυπες ενέργειες.

Αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών είναι να μην επιτελεί η εταιρεία τον σκοπό της όπου είναι «Οι ταχυμεταφορές (κούριερ) αφορούν στην ειδική επείγουσα διαβίβαση αντικειμένων ταχυμεταφορών (φάκελοι, δέματα κλπ), τα οποία παρακολουθούνται σε όλα τα στάδια της διακίνησής τους, ιδίως κατά την παραλαβή και επίδοση, με την έκδοση αποδεικτικού παραλαβής/επίδοσης και παραδίδονται σε προσυμφωνημένο χρόνο από αδειοδοτημένες εταιρείες με γενική άδεια, υπό καθεστώς ελεύθερου ανταγωνισμού.

Στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας αναγράφεται ότι από τις 07:12 σημερα 11/04/20 έχει ξεκινήσει να παραδοθεί η αποστολή, χωρίς να ξέρουμε το ακριβές χρονικό διάστημα παράδοσης. Όλες οι εταίρες ταχυμεταφορών και η ΕΛΤΑ courier, δεν αναφέρουν ούτε σε ηλεκτρονική σελίδα, ούτε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας το εκτιμώμενο χρονικό διάστημα παράδοσης για  να γνωρίζει ο πελάτης ποιο ακριβώς διάστημα να αναμένει στην οικία του την αποστολή. Δηλαδή ο παραλήπτης πρέπει να περιμένει όλη την ημέρα και στο τέλος δεν παραλαμβάνει κιόλας. Γεγονός εναντία στην εξυπηρέτηση του καθώς η παράδοση δεν γίνεται σε προσυμφωνημένο χρόνο. Όπως έγινε και στη δική μας περίπτωση.

Η ταχυδρομική επιχείρηση επίσης οφείλει:

Α)Να επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον αποστολέα ή τον παραλήπτη, εφόσον αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίδοση και εφόσον έχουν δηλωθεί τα τηλέφωνα επικοινωνίας

Β)προβαίνει σε έγγραφη ειδοποίηση προς τον παραλήπτη σε περίπτωση απουσίας του και επιστροφή του αντικειμένου στο χώρο της ταχυδρομικής επιχείρησης

Φυσικά τίποτα από τα παραπάνω δεν συνέβη όπως σας περιέγραψα παραπάνω.

Να προσθέσω ότι σύμφωνα με την Απόφαση της ΕΕΤΤ ΑΠ. 688/52-2013, οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις ταχυμεταφορών οφείλουν αποζημίωση για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης του περιεχομένου φακέλου με μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής ή δέματος. Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών καθυστερήσει πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, η ταχυδρομική επιχείρηση ταχυμεταφορών καταβάλλει αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης.

Η εταιρεία λοιπόν αυτή ψευδώς αναφέρει ότι μετέβη στην οικία του κάθε παραλήπτη(όπως σε εμάς), δεν τον εντόπισε και εκ των υστέρων προβαίνει σε άρνηση αποζημίωσης προς τον πελάτη με το  πρόσχημα ότι πραγματοποίησε όλες τις απαραίτητες εκ μέρους της ενέργειες και ότι δεν φέρει καμία ευθύνη. Πράγμα αναληθές όπως εύλογα προκύπτει που χρήζει περαιτέρω διερεύνησης εκ μέρους σας.

Λειτουργώντας η εταιρεία αυτή με τον τρόπο αυτό παραβιάζει την Εγχώρια και Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τα δικαιώματα των καταναλωτών-πελατών της, λειτουργώντας αντίθετα και αντιεπαγγελματικά όσο αφορά την εξυπηρέτηση τους.

Σκοπός και αποστολή της ΕΕΤΤ είναι τα η διερεύνηση περιστατικών και του πλαισίου λειτουργιάς των εταιρειών αυτών και επιβολή προστίμων όταν παραβιάζεται το πλαίσιο λειτουργιάς και η νομοθεσία . Σας παρακαλώ όπως πραγματοποιήσετε έρευνα σχετικά με αυτές. Ακόμα και στο google search αναζητήσετε για αξιολογήσεις εταιρειών ταχυμεταφορών ειδικά σε διάφορα σημεία της Αττικής όπου λειτουργούν καταστήματα τους, θα διαπιστώσετε σωρεία παραβάσεων και αντιεπαγγελματικών συμπεριφορών, τόσο της συγκεκριμένης εταιρείας  όσο και άλλων. Δεν μπορεί όλοι αυτοί οι άνθρωποι να είναι τρελοί, ψεύτες η παράλογοι.

Βάση όλων των παραπάνω αιτούμαι την διερεύνηση του περιστατικού αυτού από την επιτροπή σας, την επιβολή των ανάλογων προστίμων προς την εταιρεία αυτή(ΕΛΤΑ Courier) για τις παράτυπες ενέργειες της, την λήψη της σχετικής αποζημίωσης για κάθε ημέρα καθυστέρησης  παράδοσης της αποστολής εκ μέρους της εταιρείας και την αυστηροποίηση του πλαισίου λειτουργιάς των εταιρειών ταχυμεταφορών και ειδικά όσο αφορά την επίδοση και τα δικαιώματα των καταναλωτών όπως αυτά προστατεύονται από την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Καλο βραδυ σε ολους σας.....

και αυτο γενικη γραμματεια καταναλωτη,. σε κατι αντιστοιχο με χρεωση στον θεο 5ψηφιο δημοσιας επιχειρησης δεν αναφερει πόσο χρεωνεται με αποτελεσμα στον λογαριασμο να χοροπηδαμε. επισης στην εταιρια που ειμαι υπάρχει τιμοκαταλογος και τα βαζει στα 3-4-5ψηφια με αστικη χρεωση χωρις παλι να λεει το ποσό. αρα οτι στελνεις το στελνεις εεττ-γγπκ-εταιρια που απευθύνεσαι με ολα τα στοιχεια. με πολλπλους αποδεκτες στο μεηλ και μετα 1-2μερες σε καλουν εκεινοι να λυθει το θεμα.  δεν ειμαστε χαζοι. απλα καποια πραματα υπηρχαν και επειδη ηταν λιγα τα περιστατικα ή δεν ακουγοντουσαν δεν διναμε σημασια. με πανδημιες-επιδημιες βγηκαν στην επιφανεια και τωρα ακουγονται περισσοτερο. οπως ειπα σε παλιοτερο μηνυμα στο θεμα. ο βοθρος ξεχείλισε και φανηκε η γύμνια του βασιλιά. προβληματα ειχαν-εχουν και θα εχουν. 

1 ώρα πριν, MikeJ είπε

Ωραία, και η εταιρεία θα ισχυριστεί ότι ο υπάλληλος ήρθε κανονικότατα χτύπησε για 3 λεπτά και δεν του άνοιξε κανένας. (Χαρτάκι έχουν δηλώσει επίσημα ότι δεν κολλάνε παρά μόνο sms).

Η ΕΕΤΤ ποιον θα πιστέψει;  Είναι ο λόγος ενός πολίτη απέναντι σε μία μεγάλη εταιρεία (που αν δε κάνω λάθος υπάρχει ακόμα συμμετοχή από το ελληνικό δημόσιο).

Με το μέρος σου είμαι, ειδικά για την συγκεκριμένη εταιρεία που για μένα είναι η χειρότερη μακράν στη Καλλιθέα που μένω αλλά θεωρώ η ΕΕΤΤ δεν θα ασχοληθεί.

Εξάλλου αναγράφεται ότι πρέπει πρώτα να κάνεις παράπονο στα κεντρικά της εταιρείας και μετά να περιμένεις και αν δε μείνεις ικανοποιημένος να γίνει σύγκληση της επιτροπής επίλυση διαφορών και αν πάλι δε μείνεις ικανοποιημένος (μετά από 2 μήνες δηλαδή) τότε μόνο μπορείς να απευθυνθείς στην ΕΕΤΤ, διαφορετικά την καταγγελία σου ούτε που θα την λάβουν υπόψη,

και αυτο γενικη γραμματεια καταναλωτη,. σε κατι αντιστοιχο με χρεωση στον θεο 5ψηφιο δημοσιας επιχειρησης δεν αναφερει πόσο χρεωνεται με αποτελεσμα στον λογαριασμο να χοροπηδαμε. επισης στην εταιρια που ειμαι υπάρχει τιμοκαταλογος και τα βαζει στα 3-4-5ψηφια με αστικη χρεωση χωρις παλι να λεει το ποσό. αρα οτι στελνεις το στελνεις εεττ-γγπκ-εταιρια που απευθύνεσαι με ολα τα στοιχεια. με πολλπλους αποδεκτες στο μεηλ και μετα 1-2μερες σε καλουν εκεινοι να λυθει το θεμα. δεν περιμενεις ουτε στιγμη. ολα τα στοιχεια σε ολους την ιδια στιγμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί βασικά παίζει να έχουν μηχανάκι αποκλειστικά για να κολλάει χαρτάκια ότι πέρασαν και δεν μας βρηκαν

Έτσι σκέτος. Χωρίς δέματα μαζί. 

Μόνο χαρτάκια ότι λειπαμε και ένα στυλό μαζί του. 😋😋

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, stelios18120 είπε

Αυτοί βασικά παίζει να έχουν μηχανάκι αποκλειστικά για να κολλάει χαρτάκια ότι πέρασαν και δεν μας βρηκαν

Έτσι σκέτος. Χωρίς δέματα μαζί. 

Μόνο χαρτάκια ότι λειπαμε και ένα στυλό μαζί του. 😋😋

Και το μηχανάκι, ούτε καν δικό τους ( με outsourcing η δουλειά) :

https://youtu.be/S_F0Pa-hA-w

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, MauroPaltoudias είπε

Και το μηχανάκι, ούτε καν δικό τους ( με outsourcing η δουλειά) :

Ρε ούτε ο στύλος δικός τους. 

Μεγάλες τσιφουτες μιλάμε. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μια χαρά γίνεται τους ληγμένους να τους πληρώσεις μέσω web banking.

Της ΕΥΔΑΠ όχι. Επειδή στα e banking είναι η μόνη εταιρεία που σου ζητάει ημερομηνία λήξης, αν τυχόν την έχει περάσει δεν ολοκληρώνεται η συναλλαγή. Τώρα για πιο λόγο γίνεται αυτό με την ΕΥΔΑΠ δεν το ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Greektrooper είπε

Της ΕΥΔΑΠ όχι. Επειδή στα e banking είναι η μόνη εταιρεία που σου ζητάει ημερομηνία λήξης, αν τυχόν την έχει περάσει δεν ολοκληρώνεται η συναλλαγή. Τώρα για πιο λόγο γίνεται αυτό με την ΕΥΔΑΠ δεν το ξέρω.

Και όμως, προ ημερών κάποιος insomniac έγραψε σε άλλο θέμα πως κατάφερε να πληρώσει ληγμένο λογαριασμό ΕΥΔΑΠ μέσω i-bank, παρόλο που η ημερομηνία λήξης που έβαλε ήταν η σωστή, παρόλο που υπήρχε η σημείωση "Δεν γίνονται αποδεκτές από το σύστημα πληρωμές λογαριασμών που έχουν λήξει".

Επεξ/σία από Joshua21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλαβετε λιγο την ποιοτητα των ανθρωπων. στις φωτογραφιες ειναι οι ανακοινωσεις για την αρση της extra χρεωσης 0.45€ ανα αποστολη απο την ACS Ελλαδος και την ACS Βουλγαριας.

Η ACS Ελλαδος ουτε μια συγνωμη δεν ζηταει απο τους πελατες της για την αναστατωση σε αντιθεση με την ACS Βουλγαριας η οποια ζηταει συγνωμη για κατι που εγινε χωρις να φερει ευθυνη.

Επισης να ξερετε πως η ACS Βουλγαριας ειναι ΑΨΟΓΗ σε ολα της και πρεπει να παραδοσουν μαθηματα στους Ελληνες συναδελφους τους.

DD46DD9F-EA96-4663-85DF-ACAE01723512.jpeg

637F729B-BAC8-4957-B458-72EFE3B1B005.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Και όμως, προ ημερών κάποιος insomniac έγραψε σε άλλο θέμα πως κατάφερε να πληρώσει ληγμένο λογαριασμό ΕΥΔΑΠ μέσω i-bank, παρόλο που η ημερομηνία λήξης που έβαλε ήταν η σωστή, παρόλο που υπήρχε η σημείωση "Δεν γίνονται αποδεκτές από το σύστημα πληρωμές λογαριασμών που έχουν λήξει".

Α, Οκ, δεν το ξέρω αυτό. Μπορεί όντως να υπάρχει κάποιο τρικ γιατί συγκεκριμένα μέσα στην εβδομάδα, μου έδωσε ο πεθερός μου λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ ληγμένο να τον πληρώσω για να μην βγει έξω. Στης Εθνικής το e-banking δεν μπόρεσα να το περάσω, οπότε λέω άστον, ας έρθει και ο επόμενος και τον πληρώνω τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Greektrooper είπε

Α, Οκ, δεν το ξέρω αυτό. Μπορεί όντως να υπάρχει κάποιο τρικ γιατί συγκεκριμένα μέσα στην εβδομάδα, μου έδωσε ο πεθερός μου λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ ληγμένο να τον πληρώσω για να μην βγει έξω. Στης Εθνικής το e-banking δεν μπόρεσα να το περάσω, οπότε λέω άστον, ας έρθει και ο επόμενος και τον πληρώνω τότε.

Όντως προσπάθησες και δεν μπόρεσες, ή δεν το δοκίμασες καν επειδή νόμιζες ότι δεν θα περάσει? Ρωτάω γιατί το μέλος που το έκανε δεν ανέφερε τίποτα για κάποιο τρικ, απλά τα σωστά στοιχεία έβαλε (αριθμό τιμολογίου, ημ. λήξης, ποσό) και η πληρωμή πραγματοποιήθηκε κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Greektrooper είπε

Της ΕΥΔΑΠ όχι. Επειδή στα e banking είναι η μόνη εταιρεία που σου ζητάει ημερομηνία λήξης, αν τυχόν την έχει περάσει δεν ολοκληρώνεται η συναλλαγή. Τώρα για πιο λόγο γίνεται αυτό με την ΕΥΔΑΠ δεν το ξέρω.

Σωστά, αυτό γινόταν παλιότερα που είχα προσπαθήσει. Μέσω Web banking δεν πληρώνω πια, οπότε το μόνο σίγουρο που μπορώ να σου πω είναι ότι ληγμένοι πληρώνονται εκατό τοις εκατό από το e-ΕΥΔΑΠ, το οποίο ωστόσο απαιτεί εγγραφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...