Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα γράψω κάτι γενικό, έτσι απλά σαν τροφή για σκέψη. Δεν ξέρω αν έχετε δει την συνομοσια του λαμπτήρα. Στο link υπάρχει όλο και μπορείτε να το δείτε:

Η κεντρική ιδέα είναι ότι οι εταιρείες προσπαθούν να πουλήσουν προϊόντα με ημερομηνία λήξης, που να είναι πολύ ακριβά να τα φτιάξεις, έτσι σε αναγκάζει να αγοράσεις ένα νέο, νεότερο. Προφανώς όλοι το υποπτευομαστε το σενάριο, αλλά όταν λειτουργούμε σαν καταναλωτές, μπροστά στην ιδέα αγοράς κάτι καινούργιο, το ξεχνάμε και το βάζουμε στην άκρη. 

Στο τοπικ διαβάζω για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, που η αγορά του έχει φτάσει στα 26000 ευρώ, πραγματικά μεγάλο ποσό για το δεδομένα της εποχής και της χώρας. Που το έχουν φορτώσει με ένα κάρο αξεσουάρ, ένας θεός ξέρει αν αξίζουν στην πραγματικότητα. Δηλ ξαφνικά τα φώτα Led είναι απαραίτητα, οι οθόνες αφής το ίδιο, καθρέπτες που κλείνουν μόνοι τους, πράγματα για την ικανοποίηση άλλων σκοπών σε σχέση με την πραγματική που είναι η οδήγηση ενός καλού αυτοκινήτου. Και η ιδέα του καλού αυτοκινήτου για εμένα είναι καλός κινητήρας, καλή ανάρτηση και άνετο ταξίδι. Τα υπόλοιπα είναι για εμένα δευτερεύοντα. 

Και όλα αυτά στην λογική της εταιρείας ότι θα σου χαλάσει σε λίγα χρόνια και θα πληρώνεις να αγοράσεις καινούργιο. Και σε φορτώνω με ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ώστε να σε έχω εγκλωβισει αφού αρχίσουν να χαλάνε. Αλώστε η εγγύηση 2 ετών είναι αστεία, και λόγος να μην πλησιάζει κανένας για αγορά. Μην ξεχνάμε ότι με το που κάνει κάποιος τα πρώτα 10 μέτρα μετά την αγορά, το αυτοκίνητο εχει χάσει 15% της αξίας του τουλάχιστον. 

Φίλε μου αγόρασε αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη δυνατή εγγύηση κατασκευαστή, με τα λιγότερα μπλιμπλικια και τον καλύτερο συνδυασμό κινητήρα σε δύναμη και ροπή και ανάρτησης. My two cents 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

32 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

Δεν κοιτάς και τις προσφορές στα Mini Countryman, στα 26Κ με 1.5/136, auto, CarPlay (οχι Android), led κτλ. ; Και πολλά φυσικά κουμπιά να τα πατάς και να τα χαίρεσαι...

δεν το λες και τέρας αξιοπιστίας, αλλά είναι κάτω από 4.3, είναι crossover, βγάζεις γούστα και το πουλάς χθες (έχεις και πλούσιο ιστορικό...). Α! Και πολύ καλή θέση οδήγησης 

Έβαλε και η BMW Android Auto 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, telis είπε

Θα γράψω κάτι γενικό, έτσι απλά σαν τροφή για σκέψη. Δεν ξέρω αν έχετε δει την συνομοσια του λαμπτήρα. Στο link υπάρχει όλο και μπορείτε να το δείτε:

Η κεντρική ιδέα είναι ότι οι εταιρείες προσπαθούν να πουλήσουν προϊόντα με ημερομηνία λήξης, που να είναι πολύ ακριβά να τα φτιάξεις, έτσι σε αναγκάζει να αγοράσεις ένα νέο, νεότερο. Προφανώς όλοι το υποπτευομαστε το σενάριο, αλλά όταν λειτουργούμε σαν καταναλωτές, μπροστά στην ιδέα αγοράς κάτι καινούργιο, το ξεχνάμε και το βάζουμε στην άκρη. 

Στο τοπικ διαβάζω για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, που η αγορά του έχει φτάσει στα 26000 ευρώ, πραγματικά μεγάλο ποσό για το δεδομένα της εποχής και της χώρας. Που το έχουν φορτώσει με ένα κάρο αξεσουάρ, ένας θεός ξέρει αν αξίζουν στην πραγματικότητα. Δηλ ξαφνικά τα φώτα Led είναι απαραίτητα, οι οθόνες αφής το ίδιο, καθρέπτες που κλείνουν μόνοι τους, πράγματα για την ικανοποίηση άλλων σκοπών σε σχέση με την πραγματική που είναι η οδήγηση ενός καλού αυτοκινήτου. Και η ιδέα του καλού αυτοκινήτου για εμένα είναι καλός κινητήρας, καλή ανάρτηση και άνετο ταξίδι. Τα υπόλοιπα είναι για εμένα δευτερεύοντα. 

Και όλα αυτά στην λογική της εταιρείας ότι θα σου χαλάσει σε λίγα χρόνια και θα πληρώνεις να αγοράσεις καινούργιο. Και σε φορτώνω με ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ώστε να σε έχω εγκλωβισει αφού αρχίσουν να χαλάνε. Αλώστε η εγγύηση 2 ετών είναι αστεία, και λόγος να μην πλησιάζει κανένας για αγορά. Μην ξεχνάμε ότι με το που κάνει κάποιος τα πρώτα 10 μέτρα μετά την αγορά, το αυτοκίνητο εχει χάσει 15% της αξίας του τουλάχιστον. 

Φίλε μου αγόρασε αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη δυνατή εγγύηση κατασκευαστή, με τα λιγότερα μπλιμπλικια και τον καλύτερο συνδυασμό κινητήρα σε δύναμη και ροπή και ανάρτησης. My two cents 

Καλά όλα τα άλλα, αλλά τα φώτα full led είναι το κάτι άλλο, τα έχω στο Clio και πραγματικά κάνουν τη νύχτα μέρα, φαντάσου έχω τα εργοστασιακά bi-xenon στο superb και καμία σχέση με τα φώτα του clio. Για μένα αξίζουν και το τελευταίο cent.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια παρένθεση που με απασχολεί. Τι γίνεται με το kangaroo effect δηλαδή το δυνατό σκορτσάρισμα κατά την εκκίνηση που έχει παρατηρηθεί στον universal κινητήρα 1,5 ACT του group VAG με manual κιβώτιο? Έχει κάποιος προσωπική έμπειρία θετική ή αρνητική να μοιραστεί?

Επεξ/σία από kalmik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, kalmik είπε

Μια παρένθεση που με απασχολεί. Τι γίνεται με το kangaroo effect δηλαδή το δυνατό σκορτσάρισμα κατά την εκκίνηση που έχει παρατηρηθεί στον universal κινητήρα 1,5 ACT του group VAG με manual κιβώτιο? Έχει κάποιος προσωπική έμπειρία θετική ή αρνητική να μοιραστεί?

Το έχουν λύσει από ότι γνωρίζω εδώ και καιρό

1 ώρα πριν, telis είπε

Θα γράψω κάτι γενικό, έτσι απλά σαν τροφή για σκέψη. Δεν ξέρω αν έχετε δει την συνομοσια του λαμπτήρα. Στο link υπάρχει όλο και μπορείτε να το δείτε:

Η κεντρική ιδέα είναι ότι οι εταιρείες προσπαθούν να πουλήσουν προϊόντα με ημερομηνία λήξης, που να είναι πολύ ακριβά να τα φτιάξεις, έτσι σε αναγκάζει να αγοράσεις ένα νέο, νεότερο. Προφανώς όλοι το υποπτευομαστε το σενάριο, αλλά όταν λειτουργούμε σαν καταναλωτές, μπροστά στην ιδέα αγοράς κάτι καινούργιο, το ξεχνάμε και το βάζουμε στην άκρη. 

Στο τοπικ διαβάζω για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, που η αγορά του έχει φτάσει στα 26000 ευρώ, πραγματικά μεγάλο ποσό για το δεδομένα της εποχής και της χώρας. Που το έχουν φορτώσει με ένα κάρο αξεσουάρ, ένας θεός ξέρει αν αξίζουν στην πραγματικότητα. Δηλ ξαφνικά τα φώτα Led είναι απαραίτητα, οι οθόνες αφής το ίδιο, καθρέπτες που κλείνουν μόνοι τους, πράγματα για την ικανοποίηση άλλων σκοπών σε σχέση με την πραγματική που είναι η οδήγηση ενός καλού αυτοκινήτου. Και η ιδέα του καλού αυτοκινήτου για εμένα είναι καλός κινητήρας, καλή ανάρτηση και άνετο ταξίδι. Τα υπόλοιπα είναι για εμένα δευτερεύοντα. 

Και όλα αυτά στην λογική της εταιρείας ότι θα σου χαλάσει σε λίγα χρόνια και θα πληρώνεις να αγοράσεις καινούργιο. Και σε φορτώνω με ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ώστε να σε έχω εγκλωβισει αφού αρχίσουν να χαλάνε. Αλώστε η εγγύηση 2 ετών είναι αστεία, και λόγος να μην πλησιάζει κανένας για αγορά. Μην ξεχνάμε ότι με το που κάνει κάποιος τα πρώτα 10 μέτρα μετά την αγορά, το αυτοκίνητο εχει χάσει 15% της αξίας του τουλάχιστον. 

Φίλε μου αγόρασε αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη δυνατή εγγύηση κατασκευαστή, με τα λιγότερα μπλιμπλικια και τον καλύτερο συνδυασμό κινητήρα σε δύναμη και ροπή και ανάρτησης. My two cents 

Για την οθόνη αφής χέστηκα με το συμπαθειο , GPS εν έτη 2020 για να μην κολλάω βεντούζα το θεωρώ απαραίτητο , αν έχεις οδηγήσει βράδυ με full LED φώτα θα καταλάβεις την ασφάλεια που σου προσφέρουν και την ορατότητα που έχεις

Τέλος οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες ναι δεν είναι υποχρεωτικοί αλλά δεν πάς γύρω γύρω το αυτοκίνητο όταν παρκάρεις να τους κλείσεις.

Θα προτιμούσα να μην είχε κάμερα , ηλεκτρονικό χειρόφρενο , ψηφιακό κοντέρ , keyless entry , 18αρες ζάντες

Αλλά να είχε GPS, LED, αναδιπλούμενους, αισθητήρες φωτός

Το έχουμε ξαναπεί τα χρόνια περνάνε, η τεχνολογία αλλάζει

Και τηλεοράσεις 8k δεν χρειαζόμαστε μία χαρά βλέπαμε και στις CRT

Δεν διαφωνώ βέβαια με την λογική που παραθέτεις αλλά δυστυχώς έτσι είναι

Και επειδή όπως στα περισσότερα πράγματα πού αγοράζουμε στη ζωή μας είτε είναι μπλούζα, κινητό, αμάξι, σπίτι θέλουμε και να μας αρέσουν , είναι δύσκολο να πεις πάω να πάρω ένα γιαπωνέζικο με 8 χρόνια εγγύηση που δεν βλέπεται επειδή δεν σπάει και έχει κινητήρα της προκοπής.

Και ειλικρινά προσπάθησα πάρα πολύ να μπω σε αυτό το mood αλλά είδα ότι τελικά δεν μπορώ, γιατί αντί να δώσω τα λεφτά σε συνεργεία θα το πληρώνω καθημερινά με την ψυχολογία μου όταν βλέπω το αμάξι μου.

Αυτά και από εμένα άσχετα με το που θα καταλήξω 👍

Υ.γ. Δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση και ευχάριστω πολύ για την ανάλυση της σκέψης σου με την οποία συμφωνώ σε κάποια πράγματα και διαφωνώ σε κάποια άλλα.

1 ώρα πριν, Chuckie667 είπε

Στο Golf 8 , σύμφωνα με το site τους, 1.5 και 1.5 mild hybrid έχουν ίδια ροπή στο ίδιο εύρος, ίδια τελική, δεν ανακοινώνουν 0-100 στο (μάλλον βαρύτερο λόγω μπαταριών) mild hubrid (και δεν είδα βάρη στο vw.gr στον διαμορφωτή...)

Αφού δεν δίνει ροπή παραπάνω, διαθέσιμη από το μηδέν, πως ακριβώς είναι αυτή η διάταξη και τι εξυπηρετεί? Μόνο για coasting και λίγη οικονομία και ρύπους; Και βάρος; Και αυξημένη πολυπλοκότητα ; Αν κάτι παραβλέπω διορθώστε με (χαζοχαζευω και εγώ για αμάξι, περιμένω βέβαια να δω νέα Octavia , αλλά σιγά μην έχουν το VRS κάτω από 35k ,  με μεσαίο εξοπλισμό....Παιζει και το Cupra βέβαια στο μυαλό μου, περιμένω μέχρι Σεπτ να δω μπας και στρετσαρω τα 25–>30k, ξυρίσω και τις γάμπες και....)

Οποτε, για το Leon, προσωπικά θα έκανα skip το hybrid (εκτός αν είναι θέμα το αυτ.κιβώτιο που παντρεύεται με αυτό μόνο). 

Επισης, κάπου πήρε το μάτι μου σε review νομίζω, ότι Golf 150 χόρσα έχει πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Θα βρω το link

Σίγουρα ο Λέοντας δεν έχει ? 

Δεν έχει μου απάντησαν σήμερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, kalmik είπε

Μια παρένθεση που με απασχολεί. Τι γίνεται με το kangaroo effect δηλαδή το δυνατό σκορτσάρισμα κατά την εκκίνηση που έχει παρατηρηθεί στον universal κινητήρα 1,5 ACT του group VAG με manual κιβώτιο? Έχει κάποιος προσωπική έμπειρία θετική ή αρνητική να μοιραστεί?

Εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι προσωπικά. Θα επανέλθω όταν πιάσουν τα κρύα γιατί πιο πολύ είχε παρατηρηθεί σε cold start σε βόρειους με κρύο διάβαζα στα ξένα φόρουμ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικά αστείο εν έτη 2020 ακόμη η συνδεσιμότητα των αυτοκινήτων να είναι θέμα συζήτησης. Όταν το κινητό πλέον είναι απαραίτητο αξεσουάρ για τα πάντα στην ζωή μας,από επικοινωνία μέχρι διασκέδαση και δουλειά, θα περίμενα να είναι πλήρως ενσωματωμένο στα αυτοκίνητα. Είναι σαν να λες ότι θα αγοράσεις 40αρα τηλεόραση που δεν είναι HDMI.

Η τεχνολογία προχωρά, περνάμε αρκετές ώρες μέσα σε ένα αμάξι, δεν ζητάς home cinema, ένα τάμπλετ 7αρι των 50€ ζητας

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, koeltzakoatl είπε

Δεν κοιτάς και τις προσφορές στα Mini Countryman, στα 26Κ με 1.5/136, auto, CarPlay (οχι Android), led κτλ. ; Και πολλά φυσικά κουμπιά να τα πατάς και να τα χαίρεσαι...

δεν το λες και τέρας αξιοπιστίας, αλλά είναι κάτω από 4.3, είναι crossover, βγάζεις γούστα και το πουλάς χθες (έχεις και πλούσιο ιστορικό...). Α! Και πολύ καλή θέση οδήγησης 

Έχω διαβάσει τα χειρότερα για την ανάρτηση του, κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ σαν στυλ.

Χθες δεν το πουλάς όμως είχα παρκάρει κάποια για ένα μήνα και ακόμη εκεί είναι

2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Πραγματικά αστείο εν έτη 2020 ακόμη η συνδεσιμότητα των αυτοκινήτων να είναι θέμα συζήτησης. Όταν το κινητό πλέον είναι απαραίτητο αξεσουάρ για τα πάντα στην ζωή μας,από επικοινωνία μέχρι διασκέδαση και δουλειά, θα περίμενα να είναι πλήρως ενσωματωμένο στα αυτοκίνητα. Είναι σαν να λες ότι θα αγοράσεις 40αρα τηλεόραση που δεν είναι HDMI.

Η τεχνολογία προχωρά, περνάμε αρκετές ώρες μέσα σε ένα αμάξι, δεν ζητάς home cinema, ένα τάμπλετ 7αρι των 50€ ζητας

Εδώ στο c3 aircross στην πλούσια έκδοση έβγαλαν τις ποτηροθηκες για να βάλουν ασύρματη φόρτιση, που οκ το θεωρώ υπερβολή προτιμώ ποτηροθηκες

Και ξαναλέω ζητάω απλά εξοπλισμό που έχει το αμάξι της γυναίκας μου που έκανε 13.000€ , δεν πιστεύω ότι δεν μπορεί να μπει σε αμάξια που κάνουν διπλάσια τιμή

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχας, πήγαινε για ξεμάτιασμα...

Θύμισε μου αφού κοιτάς αμάξια του γκρουπ Vag, γιατί δε κοιτάς το Scala σαν hatchbag, ή το Kamiq που είναι χαμηλό για suv κ οι διαστάσεις του σε βολεύουν. Βάλε κ ηλιοροφή κ είσαι οκ! Η style που τα έχει όλα 22Κ εχει

Αν δεν έπαιρνα το 2008, το καμικ ήταν η επιλογή αλλά ήταν χαμηλή η θέση οδήγησης για αυτό που ήθελα. Κ οπότε θα πήγαινα για Καροκ αλλά είναι μεγάλο για σένα ίσως αλλά κ αυτό 

Επεξ/σία από drgeri79
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, drgeri79 είπε

Καταρχας, πήγαινε για ξεμάτιασμα...

Θύμισε μου αφού κοιτάς αμάξια του γκρουπ Vag, γιατί δε κοιτάς το Scala σαν hatchbag, ή το Kamiq που είναι χαμηλό για suv κ οι διαστάσεις του σε βολεύουν. Βάλε κ ηλιοροφή κ είσαι οκ! Η style που τα έχει όλα 22Κ εχει

Αν δεν έπαιρνα το 2008, το καμικ ήταν η επιλογή αλλά ήταν χαμηλή η θέση οδήγησης για αυτό που ήθελα. Κ οπότε θα πήγαινα για Καροκ αλλά είναι μεγάλο για σένα ίσως αλλά κ αυτό 

Το Scala δεν το λέω άσχημο αλλά αν του βάλω τον εξοπλισμό που θέλω ξεφεύγει και αυτό , το Karoq δεν είναι μεγάλο μέσα στα όρια μου είναι και είναι η επιλογή καβατζα που έχω στην άκρη σε θέμα κινητήρα χώρων άνεσης αν καταλήξω σε μηχανικό

Απλά κυνηγάω το αυτόματο , γιατί τώρα δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα , αν αλλάξει κάτι όμως και κάνω περισσότερα μέσα στην Αθήνα το μηχανικό δεν παλεύεται για εμένα αφού είχα αυτόματο τόσα χρόνια.

Για αυτό το λόγο κοιτάγα Citroen, Ford , BMW επειδή έχουν με μετατροπέα ροπής που λένε ότι είναι το πιο αξιόπιστο αλλά ταυτόχρονα και το φθηνότερο για επισκευή αν βγάλει πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, tsofras είπε

Αυτό το έχω σκεφτεί εδώ και μήνα να στείλω στο παλικάρι που το έδωσα ότι το θέλω πίσω , θα πήγαινα να του φορέσω και ένα DSG6 και θα ήμουν κομπλέ. Τώρα το χάσαμε το τραινο 

καλό το c5 αλλά αν είναι να δώσω 27000€ για 130 άλογα και ελλείψεις σε εξοπλισμό και μηχανικό , αγοράζω το νέοLeon  μηχανικό και βάζω και αυτά που λείπουν με κανα 25αρι και 150 αλογα και μισό επιτόκιο 

 

20200711_115139.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, imr είπε

Ρε συ αφου δεν σε νοιαζουν οι οθονες γιατι δεν παιρνεις το προηγουμενο μοντελο? Θα πετυχεις και καλες τιμες 

Γιατί δεν υπήρχε σε DSG , και σε μηχανικό δεν υπάρχει πλέον fr με ηλιοροφή

24 λεπτά πριν, s2000rr είπε

Τουλάχιστον  πάρτο  με dsg:)

20200711_113957.jpg

Τι δείχνουν οι φωτογραφίες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Γιατί δεν υπήρχε σε DSG , και σε μηχανικό δεν υπάρχει πλέον fr με ηλιοροφή

Τι δείχνουν οι φωτογραφίες?

Φυσικά  είναι  χιούμορ:)) και τα μηχανικά  βγάζουν  θέματα  αν  τα  κυνηγάς..... Υ.Γ παρε αυτόματο....εγώ Προσωπικά  σε αυτό δεν κάνω  καμία  υποχώρηση. Και είχα  στην κατοχή  μου  και  type r και s2000  που είχαν  ονειρικό  σασμαν  μηχανικό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...