Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον 1,5 έχει , λογικά αυτόν που βάζουν στο q3 , q2, a3. 

Πάντα χειροκίνητο.  Θα αρχίσω να το ψάχνω. 

Επεξ/σία από HALF EVIL
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Άνθρωπε μου το έβλεπα προχθές στην έκδοση edition one αυτόματο κάπου στα 26 κ πάει και έπαθα πλάκα . Μικρό μαζεμένο καλά αλογάκια 140 αν δεν κάνω λάθος .Μου πέρασε από το μυαλό στιγμιαία να δώσω το σουιφτ συν 7 κ που θα δώσω για μηχανή σε ένα μήνα και ότι μείνει να το συμπληρώσω αλλα θα το ρημάξει η γυναίκα. Που να πάω να μπλέξω. Καλύτερα να κάνω το κέφι μου με δυο μηχανεσ.Είπαμε ένα αμάξι θέλω στο σπίτι.   Μιλάμε και γαμω τα αυτοκινητάκια. Χαλάλι τα 25 κ. Τα έδινα ανετα. 18 άρα ζάντα  γκρι  χρωμα  τουμπανο είναι.

18αρα ζάντα σε μικρομεσαίο;

Στους ελληνικούς δρόμους;

Υποψήφιος για Πάρκινσον.... χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Noobios είπε

Αα σορρυ νόμιζα ήταν κούτα το διάβασα πιο πίσω στο θρεντ αλλά το είχα ξεχάσει. Ωραίος. 

Έχω δώσει 5 φορές χρήματα για κούτα και όλες το εχω μετανιωσει ύστερα από την 1η γρατσουνιά-χαρακιά που θα μου χαρίσουν κάποιοι αγαπημένοι συμπολίτες μας (επειδή προφανώς χαίρονται με την προοδο του άλλου 😢) ή μια δική μου μικρή μ@λ@κια (κατά κανόνα κάποιο πεζοδρόμιο, κάποιος κοτσαδορος - κάδος.... 

9 ώρες πριν, tsofras είπε

Οπότε λένε ότι είναι κάπως ανιαρή ηε αίσθηση οδήγησης, πληροφόρηση από τιμόνι και φρενα.

Οχι, νομίζω ότι η πληροφόρηση είναι αρκετά καλή. Οδηγώντας το C5 Aircross (είπαμε test drive 2.500 km) ειχα την ψευδαίσθηση πως "κάθε δρόμος ήταν χαλί" κάτι που ήταν άνετο για τον συνεπιβάτη αλλά επικίνδυνο για τον οδηγό. Λογικό φυσικά αφού αυτός ηταν ο στόχος (η άνεση) . Αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήξερες τι γινόταν στο δρόμο. Επίσης, οι μαλακές αναρτήσεις έφερναν τις αναμενόμενες κλίσεις (τοσο στις στροφές όσο και στα απότομα φρεναρισματα). 

Το ProCeed ήταν ουδέτερο στο στίσιμο. Οχι τόσο άνετο αλλά μπορεί να φταίει κι το λάστιχο που είναι σίγουρα 50% φθαρμενο στα χιλιόμετρα που έχει κάνει (~18.000 με τα δικά μου). 

Τα φρένα του είναι καλά στην λογική. Είναι καλύτερα από το c5 αλλά λίγο διαφορετικά του DS5. Είναι λίγο δύσκολο να το περιγράψω αλλά είναι βέβαιο ότι δεν αποτελούν πρόβλημα. Αν πρέπει να πω ενα αρνητικό για τα φρένα ειναι το εξής: όπως και στο C5 Aircross, κατά το (απότομο) άφημα του πεντάλ του φρένου νιώθεις έναν (ήπιο) γδουπο που μάλλον αντιστοιχεί στα πρωτα 1-2 εκατοστά της διαδρομής του πεντάλ όπου δεν γίνεται τπτ. 🙁 Στο DS δεν το νιώθεις αυτό. Δεν ξέρω αν ρυθμίζεται κάπως. 

Κατανοώ πως πολλά οριακά στοιχεία μπορεί να τα δει κάποιος μόνο σε πίστα ή - καλύτερα - κάποιοι που έχουν τέτοια πείρα. Καθώς είναι προσθιοκίνητο, δεν ήθελα ούτε κατά διάνοια να το κανω να γλιστρήσει. Μέχρι εκεί που το πήγα ήταν "όλα καλά" (και δεν ήταν κοντά στα όρια του ΚΟΚ 😁). Ο κινητήρας εχει 32.5 κιλά ροπής και σίγουρα δεν είναι ψόφιος. Αν μου έδιναν κι άλλα τόσα θα ήταν πιο ... ενδιαφέρον αναμφισβήτητα αλλά.... 

Επειδή έχω μια εβδομάδα περιθώριο για να επιστρέψω το αυτοκίνητο με επιστροφή 100% των χρημάτων (👍 to KIA) δεν φείδομαι στις αρνητικές παρατηρήσεις. Θα έλεγα μάλλον ότι τις αναζητώ (τηρουμένων βέβαια των λογικών προσδοκιών. 

Θα προσπαθήσω να γράψω μερικές εκατοντάδες χλμ ακόμα για να εχω την όσο το δυνατόν καλύτερη ιδέα για το κάρο. Μέχρι στιγμής πάντως θεωρώ ότι είναι μια γήινη επιλογή, τίμια και ρεαλιστική. 

Επεξ/σία από xx1100
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Ναι ρε φίλε, μου έκανε αμέσως κλικ , αν και όντως είναι ακριβό . 150 είναι τα άλογα και 22 κιλά ροπή. Μέγεθος ιδανικό για μένα  που ταξιδεύω ή μόνος ή με άλλα δύο άτομα το πολύ. 

Κι εμένα μου άρεσε πολύ, το είχα αναφέρει εδώ (εάν θυμάμαι καλά) πριν λίγες ημέρες , μου το είχε βγάλει διαφήμιση στο Facebook εάν το δίνουν και με καλή διαμόρφωση σα launch edition ριξτου μια καλή ματιά. 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

18αρα ζάντα σε μικρομεσαίο;

Στους ελληνικούς δρόμους;

Υποψήφιος για Πάρκινσον.... χαχαχα

Φοβούνται ωρε τα παλικάρια; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το Q2 πάει για facelift; Η Audi στη Γερμανία το έβγαλε απο το configurator πάντως...

Είναι να αλλάξει το Q2 κάποια στιγμή ωστόσο τον Ιούνιο που πηρα το δικό μου δεν είχαν καμία ενημέρωση για το ποτέ. Μάλλον μέσα προς τέλος του ‘21 το περίμεναν. Στον αντίποδα για το Α3 μου είχαν πει σταματάει να κατασκευάζεται/πωλείται γιατί αλλάζει το Σεπτέμβριο 

18 ώρες πριν, mp123 είπε

Αν και δεν είμαι φίλος του γκρουπ αυτό ανετότατα το έπαιρνα. Αν σε παίρνει οικονομικά παρτο μανουαλ παρε μια προσφορά  δεν χάνεις τίποτα.Η edition one είναι τουμπανο αυτη και μόνο αυτη τίποτε άλλο.Από ότι βλέπω κάπου στα 23κ μανουαλ θα μπορούσες να κανείς αντιπροσφορά. Σοβαρά τωρα τέτοια αμαξια μου αρέσουν. Τι να κάνω τις μαούνες. 1.5 αν δεν κάνω λάθος κινητήρα φοράει και όχι τον χιλιάρι.

Βλέπω σε τρώει λίγο. Μήπως να τον έκανες μια τσάρκα τον 1.5Τ μπας κ ψηνόσουν; 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Είναι να αλλάξει το Q2 κάποια στιγμή ωστόσο τον Ιούνιο που πηρα το δικό μου δεν είχαν καμία ενημέρωση για το ποτέ. Μάλλον μέσα προς τέλος του ‘21 το περίμεναν. Στον αντίποδα για το Α3 μου είχαν πει σταματάει να κατασκευάζεται/πωλείται γιατί αλλάζει το Σεπτέμβριο 

Βλέπω σε τρώει λίγο. Μήπως να τον έκανες μια τσάρκα τον 1.5Τ μπας κ ψηνόσουν; 😅

Με τρώει και πολυ ένα καλό γρήγορο αυτοκίνητο πάλι. Αυτό το α1 είναι το ιδανικό. Μικρό γρήγορο  για 3 άτομα.Πολυ ωραίο αυτοκίνητο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/8/2020 στις 8:44 ΠΜ, xx1100 είπε

Οδηγικά: πολύ καλή θέση οδήγησης με αυθονες ρυθμίσεις - προσωπικά χαμήλωσα το κάθισμα περίπου στη μέση για να έχω αρκετό αέρα πάνω από το κεφάλι μου. Η στήριξη της μέσης είναι πολύ καλή και η ποιότητα του καθίσματος είναι άριστη (βέβαια, εδώ έχω bucket alcantara ... :) ).

Ορατότητα: πολύ καλή περιμετρικά - ακόμα και πίσω, το τζάμι είναι τελικά αρκετά μεγάλο και βλέπεις "σχεδόν κανονικά" (ειδικά εάν το συγκρίνω με το DS5, όπου βλέπεις το ... 1/3

Τιμόνι καλό, ελαφρύ χαμηλά, βαρύ ψηλά.

Κινητήρας: υπάκουος από χαμηλά. Πρόθυμος ως τα 160. Από 'κει και πάνω (ως τα "σχεδόν" 200) είναι πιο δύσκολα - αλλά ΟΚ - πρόκειται για ένα "γήινο" αμάξι, μην τα θέλουμε όλα. 

Θόρυβος στην καμπίνα: χμμ ... Σε πρώτη φάση το αισθάνθηκα αλλά μετά από λίγες ώρες το συνήθισα. Είναι πάντως περισσότερο από το DS5 ή μια Mercedes, Audi. Πιθανώς συγκρίσιμος με το Toyota CHR. Ενδεχομένως όμως να παίζουν ρόλο και τα ελαστικά. 

Κράτημα και σταθερότητα εξαιρετική. Δεν υπάρχει διαφορά στην αίσθηση από τα 90 στα .. 160. Κατάφερα να το αποσταθεροποιήσω ελάχιστα μόνο σε μια απότομη στροφή 90 μοιρών με λίγο γκάζι. 

Infotainment καλό με Android Auto από την αντιπροσωπεία (το Apple Car είναι ανοιχτό και παίζει άμεσα). Δέχεται δύο κινητά τηλέφωνα ταυτόχρονα.

Αισθητήρας πίεσης ελαστικών: 1η φορά το συναντώ σε αυτοκίνητο και το βρήκα πολύ χρήσιμο (έχω ένα κακό ιστορικό με πρόκες & βίδες τα τελευταία χρόνια). Ήχος: χμμμ... θα ήθελα κάτι "λίγο καλύτερο" αλλά μπορεί να μην έχω εξαντλήσει τις δυνατότητες ρύθμισης [πάντως ένα sub θα βοηθούσε ...]. 

Air Condition: Διζωνικός κλιματισμός που μου έκανε ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΗ εντύπωση. Πολύ καλύτερο από το DS - C5 Aircross - Mercedes E-Class! Χθες είχε καύσωνα - 37 κατά διαστήματα - και το είχα στα 3/4 και κατάφερνε να δροσίσει καλά την καμπίνα. Ο χειρισμός είναι ευκολότατος και λογικότατος! 

Εμφάνιση: Ουάο!!!

Χώροι: πολύ καλοί - ακόμα και πίσω είναι άνετα για μένα με ύψος 186. Ακόμα και τρεις ενήλικες θα χωρέσουν με κάποιους συμβιβασμούς (που σίγουρα θα είναι λιγότεροι απ' ότι στο DS5). 

Κατανάλωση: με φυσιολογική οδήγηση μιλάμε για ~5 λίτρα/100 χλμ [120-150]. Δηλαδή: 5,5 €/100 👍

Τέλη κυκλοφορίας: 110€ 👍

Ετήσια ασφάλιστρα: 460€ [με διατήρηση αξίας αγοράς για 3 χρόνια ... μάλλον καλό ακούγεται 👍]

======================

Ελλείμματα: 

1. Όχι Full Led - δεν ξέρω εάν μπαίνουν εκ των υστέρων 

2. Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός - η καμερα οπισθοπορίας εξυπηρετεί πίσω αλλά την νύχτα είναι ... λίγο ... λίγη ... Υπό βροχή 👎

3. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν ενεργοποιείται μόνο του όταν βγάζεις σβήνεις την μηχανή. Δεν ξέρω πως είναι σε άλλα αυτοκίνητα πέραν του DS5 (νομίζω και στο Q3 που είχα κάνει test drive ενεργοποιούνταν αυτόματα). Δεν έχω δει ακόμα εάν αλλάζει από το menu. 

202008_KIA Proceed_-60.JPG

202008_KIA Proceed_-61.JPG

202008_KIA Proceed_-64.JPG

... και - αν θέλω να βρω ένα ακόμα αρνητικό - ο εσωτερικός καθρέφτης δεν σκοτεινιάζει αυτόματα το βράδυ .... και πρέπει χειροκίνητα να κάνεις ... κλικ (α ρε τι παθαίνει κανείς άμα στα νιάτα του οδηγήσει Mercedes και μετά ανακαλύπτει ότι δεν έιναι τα πάντα δεδομένα .... 😋). 

Καλοτάξιδο με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, poihths είπε

πολύ χαμηλά δεν είναι η τιμή του; μήπως είναι το περσινό;

Τι εννοείς το περσινό ? Έχει κάνει facelift? To 2017 βγήκε το νέο μοντέλο

 

36 λεπτά πριν, eMike είπε

Και δεν πήγες να το πάρεις?.....σοβαρά τώρα....

Δεν έχω cash τα υπόλοιπα , τα 10.000 έχω δώσει προκαταβολή και τα άλλα δόσεις , βέβαια είναι και κόκκινο που δεν μου αρέσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή τιμούλα, αν δεν έχει κάτι "κρυφό" Εκτός αν είναι θέμα cash εφόσον όποιος έχει μια 15άρα, βάζει λίγο δάνειο και παίρνει άλλα οχήματα π.χ. (άσχετο) SX-4 S-Cross 1,4 κομπλέ με 19.000 κλειδί στο χέρι!!

Επίσης με 16Κ παίρνεις ένα από τα εναπομείναντα Leon 1,5ΑCT 130hp προηγούμενο μοντέλο με αρκετά καλό εξοπλισμό!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...