Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, seloner είπε

Παιδια καλησπερα εκανα χτες test drive fiesta st line και 208  allure και μου αρεσε αρκετα πιο πολυ το 208 τοσο εμφανισιακα οσο και οδηγικα . Σκεφτομαι μηπως πηγαινα για την allure plus εκδοση  που βγαινει στα 18.000 αντι για 17.000 της αllure . Εχει extra navigation, ασυρματη φορτιση ,καμερα και διαφορετικα φωτα μπροστα . Λετε αξιζει η διαφορα ; Αν δεν κανω λαθος το infotainment της peugeot  υποστηριζει μονο Αγγλικα ετσι  για φωνητικες εντολες ; Μηπως θα ειναι ψιλο αχρηστο το navigation αν θα πρεπει να βαζεις καθε φορα σε οθονη αφης την διευθυνση και τελικα θα χρησιμοποιω μονο το android auto ; 

Mου κάνει εντύπωση το οδηγικό κομμάτι γιατί όλοι οι δοκιμαστάς του Yt βγάζουν το fiesta κορυφή της κατηγορίας.

Πάντως μόνο τα φώτα, αξίζουν το χιλιάρικο για να βλεπεις το βράδυ. Τα υπόλοιπα χρυσώνουν το χάπι. Το ζυγίζεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πολύ ιδιαίτερο εξωτερικά το Mokka, ομολογώ ότι μου αρέσει πάρα πολύ και αν λάβει κανείς υπόψη ότι το infotainment είναι στραμμένο προς τον οδηγό και έχει και φυσικά κουμπιά, τότε προσωπικά το κάνει ακόμα πιο θελκτικό!! Η μόνη μου ένσταση έχει να κάνει με τους χώρους στα πίσω καθίσματα και το άνοιγμα των πίσω πορτών! Είδα διάφορα βίντεο στο youtube και όλοι φαίνονταν να είναι πολύ στριμωχτά και δυσκολεύονταν να μπουν...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, majnun είπε

Mου κάνει εντύπωση το οδηγικό κομμάτι γιατί όλοι οι δοκιμαστάς του Yt βγάζουν το fiesta κορυφή της κατηγορίας.

Πάντως μόνο τα φώτα, αξίζουν το χιλιάρικο για να βλεπεις το βράδυ. Τα υπόλοιπα χρυσώνουν το χάπι. Το ζυγίζεις.

Μου άρεσε πάρα πολυ το τιμόνι . 10 λεπτά τα οδήγησα δεν μπορεις να καταλάβεις και πολλά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, majnun είπε

Mου κάνει εντύπωση το οδηγικό κομμάτι γιατί όλοι οι δοκιμαστάς του Yt βγάζουν το fiesta κορυφή της κατηγορίας.

Πάντως μόνο τα φώτα, αξίζουν το χιλιάρικο για να βλεπεις το βράδυ. Τα υπόλοιπα χρυσώνουν το χάπι. Το ζυγίζεις.

Προσωπικα θεωρω ότι έδω και 3 δεκαετίες το φιέστα είναι οδηγικά ένα κλικ πάνω από τους ανταγωνιστές της κατηγορίας τους. Οικογενειακά έχουμε αλλάξει 4(!) και τη συμπεριφορά του (και την αξιοπιστία του) δε καταφέραμε να τη βρούμε σε άλλο της κατηγορίας. 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και οι περισσοτεροι δεν το βάζουν στην εξίσωση λόγω κόστους, αναρωτιέμαι αν οδηγικά (και μόνο) είναι καλύτερο το mini λόγω πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Και τη Mito όταν αυτή παραγόταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, tutuyo είπε

Το επομενο αμαξι μου. Εαν το φερουν και με μια σωστη τιμη, εχει φυγει η παραγγελια στο αψε σβησε.

Πανεμορφο

Τουμπανοοο ποσα ps  ξέρουμε; και απο τιμη ποσο υπολογίζεις σωστή Τιμή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, seloner είπε

Παιδια καλησπερα εκανα χτες test drive fiesta st line και 208  allure και μου αρεσε αρκετα πιο πολυ το 208 τοσο εμφανισιακα οσο και οδηγικα . Σκεφτομαι μηπως πηγαινα για την allure plus εκδοση  που βγαινει στα 18.000 αντι για 17.000 της αllure . Εχει extra navigation, ασυρματη φορτιση ,καμερα και διαφορετικα φωτα μπροστα . Λετε αξιζει η διαφορα ; Αν δεν κανω λαθος το infotainment της peugeot  υποστηριζει μονο Αγγλικα ετσι  για φωνητικες εντολες ; Μηπως θα ειναι ψιλο αχρηστο το navigation αν θα πρεπει να βαζεις καθε φορα σε οθονη αφης την διευθυνση και τελικα θα χρησιμοποιω μονο το android auto ; 

Πλην του εξοπλισμου δεν εχουν σοβαρη διαφορα και στη δυναμη?? Στα 17000 το 208 ειναι 100 αλογα αν θυμαμαι καλα οσο εψαχνα μηπως βολευτω με μικροτερη κατηγορια. Το φιεστα βγαινει με τον 125αρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσο μ αρέσει το 208, άλλο τόσο με χαλάει το τιμόνι του . Μια σταλιά λες και είναι ψεύτικο όπως και στα προηγούμενα μοντέλα. Το χρησιμοποίησα περυσι το καλοκαίρι (το προηγούμενο μοντέλο) για κανα μηνα και ελεγα θα το συνηθίσω. Αμ δε . Τι πάνω τι κάτω δεν καθόταν καλά στα δικά μου χέρια με τίποτα. Επίσης νιώθω ότι είναι αρκετά μικρό μέσα. Δηλαδή εγώ π είμαι 1.90 και 100 κιλά δεν ήμουν τελείως άνετα ένιωθα ότι είμαι οριακά. Πάντως εμφανισιακά το καινούργιο 208 είναι Ίσως το πιο ωραίο μικρό π κυκλοφορεί εκεί έξω. 

Επεξ/σία από LabrakisG1992
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Πλην του εξοπλισμου δεν εχουν σοβαρη διαφορα και στη δυναμη?? Στα 17000 το 208 ειναι 100 αλογα αν θυμαμαι καλα οσο εψαχνα μηπως βολευτω με μικροτερη κατηγορια. Το φιεστα βγαινει με τον 125αρη.

Ναι ισχυει αυτο που λες για τα αλογα . 

Γενικότερα εγώ κατέληξα ότι διαφορές ειναι μικρές στα αμάξια αυτής της κατηγορίας και μετά είναι υποκειμενικό τι θα σου κάτσει πιο καλά .

Επεξ/σία από seloner
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, seloner είπε

Ναι ισχυει αυτο που λες για τα αλογα . 

Γενικότερα εγώ κατέληξα ότι διαφορές ειναι μικρές στα αμάξια αυτής της κατηγορίας και μετά είναι υποκειμενικό τι θα σου κάτσει πιο καλά .

Σιγουρα. Επειδη προσφατα πηρε φιλος το 2008 που νομιζω εχουν ιδιο τιμονι, μου εκανε κακη εντυπωση και μενα το μεγεθος. Μπορει να ειναι εργονομικο μεχρι αηδιας αλλα δεν εκπεμπει την ασφαλεια που λες ''πιανω τιμονι εχω ελεγχο'' για μενα παντα. Απο εκει και περα η διαφορα στη δυναμη δεν ειναι αμελητεα απο 100 σε 125 ειναι και μεγαλη μαλιστα. Εμφανισιακα το 208 μου αρεσε πολυ περισσοτερο απο το Φιεστα (εχω το 307 τωρα) αλλα στα ιδια λεφτα θα προτιμουσα το Ford.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Σιγουρα. Επειδη προσφατα πηρε φιλος το 2008 που νομιζω εχουν ιδιο τιμονι, μου εκανε κακη εντυπωση και μενα το μεγεθος. Μπορει να ειναι εργονομικο μεχρι αηδιας αλλα δεν εκπεμπει την ασφαλεια που λες ''πιανω τιμονι εχω ελεγχο'' για μενα παντα. Απο εκει και περα η διαφορα στη δυναμη δεν ειναι αμελητεα απο 100 σε 125 ειναι και μεγαλη μαλιστα. Εμφανισιακα το 208 μου αρεσε πολυ περισσοτερο απο το Φιεστα (εχω το 307 τωρα) αλλα στα ιδια λεφτα θα προτιμουσα το Ford.

εργονομικό το τιμόνι του 2008 ? #not :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο σε εμένα πρέπει να άρεσε το τιμόνι χαχα . Πάντως εξωτερικά σαν design δεν έχουν σύγκριση νομίζω καθώς και εσωτερικά το 208 σου βγάζει κάτι premium ενώ το ford μου φάνηκε βαρετό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Ο χιλιοπεντακοσάρης της Χόντα με τα 182 άλογα είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή σε mainstream αμάξι. 

Το Mokka είναι κουκλί, αλλά 100 ή 130 ίππους μόνο ρε γαμώτο.

ενημερωτικα χωρις προγραμμα δυναμομετρημενος ειναι 204. το εχει ενα φιλος και το πηγαμε για μετρηση. 

Εκανα ταξιδι το προηγουμενο ΣΚ και επαθα σοκ/ερωτα πειτε οτι θελετε.
Αστεια καλο κρατημα , απιστευτο μεσα εξω εμφανησιακα και τεχνολογια με τους τονους. 


 Ειναι πιο κοντα στα 30 βεβαια απο τα 22 που αναφερθηκαν

Επεξ/σία από conkal
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, tsofras είπε

εργονομικό το τιμόνι του 2008 ? #not :D

Ε υποθετω καποιο λογο θα χανε να το κανουν ετσι :P για αυτο το ειπα. Παντως ο φιλος μου λεει οτι του αρεσει παρα πολυ και ειναι και ψηλος με μεγαλα χερια αρα ακομα χειροτερα. Εγω δε τρελαθηκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει στα παρακάτω:

Η 1-series τί ανάρτηση φοράει πίσω; Ημιάκαμπτο ή πολλαπλούς; Επίσης το ίδιο θα ήθελα να μάθηω για την X2.
Η Α-class στην έκδοση A200 φοράει και αυτή ημιάκαμπτο και ας φτάνει τις 40.000? Ο μικρός βενζινοκινητήρας των 1300 κυβικών είναι mercedes ή renault;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...