Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από περιέργεια σταμάτησα σε Φορντ και δίπλα ακριβώς έχει και Πεζω

Το Puma ειναι απλά ένα φιέστα.Καλή θέση οδήγησης, άμα οδηγάς λίγο χαλαρά, το δεξί σου πόδι βρίσκει συνεχώς στα πλάγια.  Τεμπέλης είναι ουσιαστικά σαν να μην υπάρχει, δεν πρέπει να είναι πάνω από 10 εκ και δεν βοηθάει στην στήριξη

Ακομη και το Κορσακι μου έχει καλύτερους χώρους πίσω. Για τα γόνατα οκ, αλλά το κεφάλι ακουμπούσε ουρανό. Και είμαι στο μέσο όρο του ύψους. Γυρνάς το κεφάλι σου και η χειρολαβή του ουρανού είναι στο ύψος των ματιών. Χωρίς ρεζέρβα φυσικά λόγω megabox.  Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πάρεις το πιο άνετο Focus. Είχε και το νέο Kuga. Αμαξαρα, χώροι ποιότητα αλλά ξεκινά από τα 28 Χιλ, νομίζω πολύ ακριβά, πρέπει να ρίξουν τιμή για να πιάσουν τον ανταγωνισμό. Μου άρεσαν πολύ τα τιμόνια, γιατί είναι αφρολεξ επενδεδυμένα με δέρμα

Το 2008 είναι πανέμορφο αλλά το τιμόνι ρε παιδιά, what were they thinking. Πρώτον μόνο κατεβαίνει, γιατί έχει ένα πλαστικό φιλέτο για ομορφιά που το εμποδίζει να ανέβει παραπάνω. Με συνέπεια το άνω μέρος του τιμονιού να σου κρύβει το καντράν. Άμα δε το κατεβάσεις τελείως κάτω δεν μπορείς να το στρίψεις. Εντελώς γτπκ

Και τέλος έχει τα κουμπιά του cruise control σε 3ο λεβιέ κάτω από το λεβιέ του φλας, θυμίζει προηγούμενη δεκαετία. Δλδ ρε καργιολιδες τόσο ντιζάιν βάλατε πόσο δύσκολο ήταν να τα ενσωματώσεις στις ακτίνες του τιμονιού. Άσε που δε τα βλέπεις γιατί τα κρύβει η χοντρουλη ακτίνα του τιμονιού.

 

 

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12.6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Από περιέργεια σταμάτησα σε Φορντ και δίπλα ακριβώς έχει και Πεζω

Το Puma ειναι απλά ένα φιέστα.Καλή θέση οδήγησης, άμα οδηγάς λίγο χαλαρά, το δεξί σου πόδι βρίσκει συνεχώς στα πλάγια.  Τεμπέλης είναι ουσιαστικά σαν να μην υπάρχει, δεν πρέπει να είναι πάνω από 10 εκ και δεν βοηθάει στην στήριξη

Ακομη και το Κορσακι μου έχει καλύτερους χώρους πίσω. Για τα γόνατα οκ, αλλά το κεφάλι ακουμπούσε ουρανό. Και είμαι στο μέσο όρο του ύψους. Γυρνάς το κεφάλι σου και η χειρολαβή του ουρανού είναι στο ύψος των ματιών. Χωρίς ρεζέρβα φυσικά λόγω megabox.  Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πάρεις το πιο άνετο Focus. Είχε και το νέο Kuga. Αμαξαρα, χώροι ποιότητα αλλά ξεκινά από τα 28 Χιλ, νομίζω πολύ ακριβά, πρέπει να ρίξουν τιμή για να πιάσουν τον ανταγωνισμό. Μου άρεσαν πολύ τα τιμόνια, γιατί είναι αφρολεξ επενδεδυμένα με δέρμα

Το 2008 είναι πανέμορφο αλλά το τιμόνι ρε παιδιά, what were they thinking. Πρώτον μόνο κατεβαίνει, γιατί έχει ένα πλαστικό φιλέτο για ομορφιά που το εμποδίζει να ανέβει παραπάνω. Με συνέπεια το άνω μέρος του τιμονιού να σου κρύβει το καντράν. Άμα δε το κατεβάσεις τελείως κάτω δεν μπορείς να το στρίψεις. Εντελώς γτπκ

Και τέλος έχει τα κουμπιά του cruise control σε 3ο λεβιέ κάτω από το λεβιέ του φλας, θυμίζει προηγούμενη δεκαετία. Δλδ ρε καργιολιδες τόσο ντιζάιν βάλατε πόσο δύσκολο ήταν να τα ενσωματώσεις στις ακτίνες του τιμονιού. Άσε που δε τα βλέπεις γιατί τα κρύβει η χοντρουλη ακτίνα του τιμονιού.

Λίγο πολύ ότι έχω πει και εγώ, έτσι για να μην με λέτε περίεργο.

Βασικά για εμένα είτε παίρνεις SUV όπως πρέπει να είναι (C5, kuga, Kodiak, Karoq, Grandland) αλλιώς hatchback

Τα άλλα είναι wannabe SUV 20 λίτρα παραπάνω Πορτ μπαγκαζ και λιγότεροι χώροι μέσα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι γαλλοι εχουν θεματα εργονομιας, εξογκωματα, βαθουλωματα, χανεται πολυς χωρος.

32 λεπτά πριν, tsofras είπε

Λίγο πολύ ότι έχω πει και εγώ, έτσι για να μην με λέτε περίεργο.

Βασικά για εμένα είτε παίρνεις SUV όπως πρέπει να είναι (C5, kuga, Kodiak, Karoq, Grandland) αλλιώς hatchback

Τα άλλα είναι wannabe SUV 20 λίτρα παραπάνω Πορτ μπαγκαζ και λιγότεροι χώροι μέσα

Συμφωνω, απλα πολλοι εχουν θεμα με παρκαρισμα κλπ αθηνα κυριως. Ταυτοχρονα φυσικα θελουν να αισθανονται οτι οδηγουν κατι μεγαλυτερο/ψηλοτερο. Επισης μπες βγες ειναι πιο ευκολο, κατι που προσωπικα ειναι αδιαφορο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, seppy είπε

Οι γαλλοι εχουν θεματα εργονομιας, εξογκωματα, βαθουλωματα, χανεται πολυς χωρος.

Είναι και βρωμίαριδες. Δεν κάνουν μπάνιο και τρώνε βατράχια . 


 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tsofras είπε

Πολύ πλαστικούρα με την χαμηλότερη ροπή σε 1000αρη κινητήρα , με πήρε ο αδερφός της γυναίκας μου που ο αγόρασε πριν λίγους μήνες και δεν είχε ποτέ αμάξι πάνω απο 100 άλογα να μου πεί ότι έβαλε κλίμα και το αμάξι σέρνεται

Το είδα αλλά θα είναι εκτός budget

Θεωρείς το puma downgrade ? Θα ρωτήσω και μία τιμή για το focus st line

Το focus 1.5 ξεφεύγει σε τιμή , το civic είναι 4.5 μέτρα και δεν θέλω τόσο μεγάλο

Πάντως αφού κατέληξα ότι ουσιαστικά μεγαλύτερο κινητήρα δεν μπορώ να πιάσω το puma είναι αυτό που προσφέρει τα περισσότερα απο ότι ζητάω και μου αρέσει πολύ εξωτερικά

Θα πάω ford το απόγευμα να το ξαναδώ μαζί με το focus , απλά σε σχέση με το focus έχω λίγο περισσότερους χώρους στο πορτ μπαγκαζ και το SUV κομμάτι

Πας σε ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το ίδιο και το focus βέβαια αν πας για το 1.0. Εγώ οταν το οδήγησα με το 1.5 πετρέλαιο (επίσης ημιάκαμπτος) δε με ενόχλησε αλλά δεν πίεσα κιολας. Αν δε σε πειράζει καλή πρόταση είναι και τα μικρά της skoda kamiq και scala. Πιο budget προτάσεις βέβαια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Πας σε ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το ίδιο και το focus βέβαια αν πας για το 1.0. Εγώ οταν το οδήγησα με το 1.5 πετρέλαιο (επίσης ημιάκαμπτος) δε με ενόχλησε αλλά δεν πίεσα κιολας. Αν δε σε πειράζει καλή πρόταση είναι και τα μικρά της skoda kamiq και scala. Πιο budget προτάσεις βέβαια. 

Thx man έχω καταλήξει δυστυχώς δεν μπορώ να αλλάξω τίτλο στο ποστ 

Seat Leon , χρονολογία θα δείξει 

Εκτος αν βρεθεί κάτι και μου κινήσει το ενδιαφέρων σε μεταχειρισμένα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Πας σε ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το ίδιο και το focus βέβαια αν πας για το 1.0. Εγώ οταν το οδήγησα με το 1.5 πετρέλαιο (επίσης ημιάκαμπτος) δε με ενόχλησε αλλά δεν πίεσα κιολας. Αν δε σε πειράζει καλή πρόταση είναι και τα μικρά της skoda kamiq και scala. Πιο budget προτάσεις βέβαια. 

Εσυ πρέπει να πας για δοκιμαστής στην f1.

Σοβαρευτιτε λίγο. Για φτηνό αμαξια 150 200 άλογα των 20 30000 ευρώ μιλάμε. Ολα τα ίδια είναι.Δεν θα μπείτε σε πίστα.Δλδ ένταξη διαβαζω και απορώ και ξυστέ με με όσα διαβαζω.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά έχω δίπλωμα εδώ και κάνα 2 χρόνια αλλά όχι αμάξι , σκέφτηκα λοιπόν για αρχή μέχρι να μάθω να οδηγώ καλά και να συνηθίσω να πάρω κάνα μεταχειρισμένο που δεν θα λυπηθώ , έχετε να προτείνετε κάτι το πολύ μέχρι 1500 ? Σκεφτόμουν για Toyota Corolla αλλά δεν ξέρω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/5/2020 στις 5:11 ΜΜ, xgol είπε

Δεν έκανα καμία σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Συγκρίνω την W177 full extra ή έστω με φορτωμένη με εξοπλισμό (που ξεπερνά άνετα τις 40.000) με το entry level W177 που καταλήγει να ..δείχνει χειρότερο απο τα golf στο ίδιο price range.

Δυστυχώς, αν κάποιος νομίζει πως με 25.000 αγοράζει εμπειρία-feeling-"αέρα" merc, αυταπατάται.

Για μένα για παράδειγμα, το amg line exterior,  αναβαθμίζει σε τέτοιο βαθμό  οπτικά το αυτοκίνητο που θα το θεωρούσα προαπαιτούμενο ωστε να το αγοράσω.

Πάντως ούτε 15άρα ζάντα δίνει στη βασικη έκδοση της Α160 ούτε οθόνη κινητού έχει. Αυτά τα δύο όντως υπήρχαν στην W176. Μercedes με την έννοια του γερμανικού κινητήρα με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα ή την πίσω κίνηση φυσικά δεν έχεις. Μέχρι την Α200 έχεις σχεδόν ολόιδιο κινητήρα με τα dacia, τα nissan και τα renault. Αλλά ακόμα και αν το αντίστοιχο golf, auris ή seat έχει κάποιο έξτρα ηλεκτρονικό γκάτζετ, η εσωτερική ποιότητα της Α είναι ίδια είτε στη βασική είτε στην φουλ έκδοση και είναι αρκετές σκάλες πιο ψηλά από τα μοντέλα που ανέφερα. Βασικά η ποιότητα συναρμολόγησης των πλαστικών και τα ηλεκτρονικά είναι στάνταρ καλύτερα από την C που τα έχει τα χρονάκια της.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι τα premium γερμανικά (audi, bmw, merc) είναι τελείως άδεια στις βασικές τους εκδόσεις. Είχα πάει πέρσι να δω τόσο τη σειρά 1 όσο και την Χ1 και απογοητεύτηκα.

Στις 16/5/2020 στις 11:16 ΜΜ, crom251 είπε

Εισαι σιγουρος πως την εχεις δει την νεα Α, και τον εξοπλισμο που προσφερει στην βασικη εκδοση? Γιατι εγω πηγα το ειδα τον Οκτωβριο και επαθα πλακα. Και η τιμη της στην βασικη εκδοση (βενζινη-χειροκινητο) ηταν 25000 (για το sedan, το hatcback μπορει να εβγαινε και φθηνοτερο). Το εσωτερικο της ειναι απλα ...απο αλλο πλανητη.

Και αν θες 17αρες ζαντες και φωτα led με 28000 (για το sedan παλι) πας στην εκδοση progressive.

Αν επιτρεπεται ποτε το πηρες και ποσο? Αυτοματο ή χειροκινητο?

Είναι λίγο περίεργο το πώς ήρθε στα χέρια μου η Α180d, long story short ήταν bonus από την εταιρεία που δουλεύω (κατέληξα να έχω δύο καινούργια αυτοκίνητα πέρσι 😕). Η χειροκίνητη έκδοση που έχω έκανε στο Βέλγιο λίγο κάτω από 35000 και έχει πολλά καλούδια, από την μεγάλη οθόνη μέχρι το σύστημα που παρκάρει μόνο του. Δεν έχει κάποια σπιρτάδα αλλά κινείται σβέλτα και είναι πολύ άνετο. Εμφανισιακά από τη μέση και μπροστά είναι όμορφο, πίσω μου θυμίζει generic ιάπωνα/κορεάτη. Δεν ξέρω αν θα έδινα τα λεφτά πάντως για τέτοιο αυτοκίνητο αλλά με βαριά καρδιά παραδέχομαι ότι η mercedes δεν έρχεται τρίτη και καταϊδρωμένη στα μικρά premium αλλά είναι σοβαρή επιλογή για όσους κοιτάνε προς αυτή την κατηγορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tsofras είπε

Μέσα είναι πολύ όμορφη , έξω μόνο το σήμα , αλλιώς μου είναι τελείως αδιάφορη

Φοβερα ομορφη, με τα τεραστια bezels στις οθονες αριστερα και δεξια 😅😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω δεν είσαι έτοιμος για να πάρεις αυτοκίνητο. Απλά βρήκες δικαιολογία να περιμένεις το Leon.  Κ το leon αν υπήρχε η δυνατότητα να το αγοράσεις τώρα , πιστεύω ότι πάλι κάπου θα κολλούσες.  Δεν υπάρχει λόγος να πιεζεσαι, ζύγισε τις ανάγκες σου, θέσε το ανώτατο όριο των χρημάτων που διαθέτεις και κάνε τον μικρότερο συμβιβασμό. Πχ το seat Leon θα είναι 4,37 m. To  c5  είναι 4.5. Η μια παλάμη δεν νομίζω ότι είναι τρομακτική διαφορά στο παρκάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Πάντως ούτε 15άρα ζάντα δίνει στη βασικη έκδοση της Α160 ούτε οθόνη κινητού έχει. Αυτά τα δύο όντως υπήρχαν στην W176. Μercedes με την έννοια του γερμανικού κινητήρα με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα ή την πίσω κίνηση φυσικά δεν έχεις. Μέχρι την Α200 έχεις σχεδόν ολόιδιο κινητήρα με τα dacia, τα nissan και τα renault. Αλλά ακόμα και αν το αντίστοιχο golf, auris ή seat έχει κάποιο έξτρα ηλεκτρονικό γκάτζετ, η εσωτερική ποιότητα της Α είναι ίδια είτε στη βασική είτε στην φουλ έκδοση και είναι αρκετές σκάλες πιο ψηλά από τα μοντέλα που ανέφερα. Βασικά η ποιότητα συναρμολόγησης των πλαστικών και τα ηλεκτρονικά είναι στάνταρ καλύτερα από την C που τα έχει τα χρονάκια της.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι τα premium γερμανικά (audi, bmw, merc) είναι τελείως άδεια στις βασικές τους εκδόσεις. Είχα πάει πέρσι να δω τόσο τη σειρά 1 όσο και την Χ1 και απογοητεύτηκα.

Είναι λίγο περίεργο το πώς ήρθε στα χέρια μου η Α180d, long story short ήταν bonus από την εταιρεία που δουλεύω (κατέληξα να έχω δύο καινούργια αυτοκίνητα πέρσι 😕). Η χειροκίνητη έκδοση που έχω έκανε στο Βέλγιο λίγο κάτω από 35000 και έχει πολλά καλούδια, από την μεγάλη οθόνη μέχρι το σύστημα που παρκάρει μόνο του. Δεν έχει κάποια σπιρτάδα αλλά κινείται σβέλτα και είναι πολύ άνετο. Εμφανισιακά από τη μέση και μπροστά είναι όμορφο, πίσω μου θυμίζει generic ιάπωνα/κορεάτη. Δεν ξέρω αν θα έδινα τα λεφτά πάντως για τέτοιο αυτοκίνητο αλλά με βαριά καρδιά παραδέχομαι ότι η mercedes δεν έρχεται τρίτη και καταϊδρωμένη στα μικρά premium αλλά είναι σοβαρή επιλογή για όσους κοιτάνε προς αυτή την κατηγορία.

Πραγματικα προσυπογραφω 100% οσα λες για το πισω μερος.. τι σκεφτοταν οταν το σχεδιαζαν? Αποκρουστικό, το λιγότερο. Και ας μην αναφερθω στο νεο Α3 και τα 15000 πολυγωνα/επιπεδα που έχει μεσα - εξω.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 minutes ago, Speculoos said:

Αλλά ακόμα και αν το αντίστοιχο golf, auris ή seat έχει κάποιο έξτρα ηλεκτρονικό γκάτζετ, η εσωτερική ποιότητα της Α είναι ίδια είτε στη βασική είτε στην φουλ έκδοση και είναι αρκετές σκάλες πιο ψηλά από τα μοντέλα που ανέφερα. 

ε καλά δε βάζεις και πουθενά ψηλά τον πήχη της ποιότητας με το auris που αναφέρεις... :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Focus και το Ceed τλκ για ποιους λόγους τα απέρριψες?
Σε ρωτάω επδ είδα ότι ανέφερες ότι σου άρεσαν...
Μακάρι να έρθει σε νορμάλ τιμές κ εξοπλισμό το Leon γτ και γω το περιμένω ώστε να καταλήξω, αν και διάβασα σήμερα ότι όπως έγινε κ με το νέο golf η παραγωγή προς το παρόν σταμάτησε για να διορθωθεί ένα θέμα στο λογισμικό (ελπίζω να μην καθυστερήσει πολύ)
Κάτι τελευταίο....η γυναίκα σου πως σε αντέχει??!! :P Εγώ 2-3 φορές πήγα να της κάνω κουβέντα, να της δείξω τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν και να μου πει την άποψή της (έστω απλά από θέμα ομορφιάς) κ τν πήρε ο ύπνος :D 

Επεξ/σία από Christos Vvs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε

Νομίζω δεν είσαι έτοιμος για να πάρεις αυτοκίνητο. Απλά βρήκες δικαιολογία να περιμένεις το Leon.  Κ το leon αν υπήρχε η δυνατότητα να το αγοράσεις τώρα , πιστεύω ότι πάλι κάπου θα κολλούσες.  Δεν υπάρχει λόγος να πιεζεσαι, ζύγισε τις ανάγκες σου, θέσε το ανώτατο όριο των χρημάτων που διαθέτεις και κάνε τον μικρότερο συμβιβασμό. Πχ το seat Leon θα είναι 4,37 m. To  c5  είναι 4.5. Η μια παλάμη δεν νομίζω ότι είναι τρομακτική διαφορά στο παρκάρισμα.

Κοίτα να δεις εγώ βασικά αυτό που είχα θέλω , απλά βγαίνει το νέο μοντέλο.

Αν με ρωτήσεις αυτό που είχα θεωρώ ότι είναι ομορφότερο και όσο τραγικό και αν ακούγεται έχει φυσικούς διακόπτες για κλίμα , full LED, 18αρες, ηλιοροφή στα 20500

Από το νέο εχει να ζηλέψει τον αυτόματο φρενάρισμα για λόγους ασφαλείας ( αν και αν δεις στο euroncap βαθμολογίες του leon 3 , δεν τις βρήκα πουθενά σε ότι έψαξα) , ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγαλύτερη οθόνη , keyless entry , περισσότερο μαλακά καθίσματα από ότι λένε

Αν η διαφορά τους είναι σταρ 5k , δεν ξέρω καν αν τα αξίζει

Και προφανώς συμφωνώ μαζί σου, δεν είμαι έτοιμος να πάρω άλλο αυτοκίνητο γιατί το δικό μου θα το κραταγα  με χαρά αλλά 10 χρόνια, το έδωσα λόγω προβλημάτων στο κιβώτιο

19 λεπτά πριν, Christos Vvs είπε

Το Focus και το Ceed τλκ για ποιους λόγους τα απέρριψες?
Σε ρωτάω επδ είδα ότι ανέφερες ότι σου άρεσαν...
Μακάρι να έρθει σε νορμάλ τιμές κ εξοπλισμό το Leon γτ και γω το περιμένω ώστε να καταλήξω, αν και διάβασα σήμερα ότι όπως έγινε κ με το νέο golf η παραγωγή προς το παρόν σταμάτησε για να διορθωθεί ένα θέμα στο λογισμικό (ελπίζω να μην καθυστερήσει πολύ)
Κάτι τελευταίο....η γυναίκα σου πως σε αντέχει??!! :P Εγώ 2-3 φορές πήγα να της κάνω κουβέντα, να της δείξω τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν και να μου πει την άποψή της (έστω απλά από θέμα ομορφιάς) κ τν πήρε ο ύπνος :D 

Είμαστε από τα 17 μαζί οπότε με έχει μάθει.

εδώ ήταν με βρογχίτιδα την προηγούμενη εβδομάδα και σκεφτόταν τα αμάξια που είχαμε δει για να την πάρει ο ύπνος 🤣

Και αυτή συμφώνησε Πάντος αφού είδαμε μαζί όλα τα αμάξια ότι ή αυτό που είχα ή τον καινούριο και ειδικά επειδή με ξέρει.

Το focus το απέρριψα λόγω κινητήρα , το Ceed γιατί αν είναι να δώσω 22.000 προτιμώ πάλι το δικό μου

Ναι είναι παράξενο που το λέω αλλά λογικό δεν είναι να τα συγκρίνω όλα με αυτό που είχα?

Ε αν εξαιρέσεις τους τελευταίους εξοπλισμούς γιαε ασφάλειαν και τον ψηφιακό πίνακα δεν υπάρχει κάτι άλλο που του λείπει.

Και μπορεί το δικό μου να ήταν του 13 μοντέλο , αλλά αυτά που έχει τώρα είναι από facelift και έχουν άλλο ηχοσύστημα μέσα κτλ

Ομολογώ πάντως ότι από όσα είδα το Ceed ήταν πιο κοντά στα γούστα ς και έδειχνε πολύ ποιοτικό και φορτωμένο από εξοπλισμό

Μπράβο στη κια για αυτό το αμάξι

Με έβαλες σε σκέψεις πάλι ρε κερατά 😆 δεν ήταν τόσο μακριά από το budget, αν είχε και ηλιοροφή....

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...