Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, AnastasiouD1982 είπε

προφανως φιλε μου η τραπεζα Alpha bank εχει παγωσει τις οποιες πληρωμες.

Εγω απαιτησα τα λεφτα μου κ ειπα οτι κινηθηκα με ολες τις νομικες οδους.

Απο εκει κ περα δεν γνωριζω περισσοτερα κ απλα περιμενα να δω τι θα γινει.

Μια ερώτηση. τα λεφτά τα απαίτησες απο τον κ. Γιώργο; έστειλες mail; ή τα απαίτησες απο την τράπεζα;

Επεξ/σία από mariannaK91
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδια. Μολις εκανα εγγραφή για να σας ενημερώσω σχετικά με το δικο μου θεμα. Ειχα κανει μια παραγγελία απο το συγκεκριμένο σαιτ περιπου 1 μηνα πριν. Ενα λαπτοπ αξιας 570 ευρω. Στις 15 μερες προσπαθησα να επικοινωνήσω μαζι τους αλλα ματαια. Έστειλα μειλ για ακύρωση παραγγελίας 2 φορες χωρις απάντηση και μεσα απο εδω βρηκα ενα τηλέφωνο ενος κυρίου Γιώργου, μιλησα μαζι του και μου ειπε πως τα χρήματα θα επιστραφούν σε όλους και πως εχει ξεκινησει διαδικασιες. Το ειχα αφησει στο φλου εντελως το θεμα και σιγα σιγα αρχισα να πιστεύω πως τα λεφτα χάθηκαν. Σημερα το πρωί οπως καθε μερα κοιτουσα το λογαριασμό μου τραπεζης οπως καθε μερα και έκπληκτος ειδα πως τα χρήματα μου τα επέστρεψε. Ελπιζω και πιστεύω πως θα τα πάρετε ολοι τα λεφτα σας. 

Υ. Γ ειχα κάνει αγορά με μεταφορά μέσω τρίτου. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, sotirisHD είπε

Σε δική μου περίπτ του pos, από την τράπεζα μου είχαν πει ότι αν μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν εισπραχθεί ακυρώνεται αυτοδίκαια αλλά παίρνει πολύ χρόνο.

η άλφα μου είπε 15 ημέρες

2 ώρες πριν, Danae32 είπε

Φίλε μου σε κλέψανε ακύρωσε την παραγγελία ΤΏΡΑ και πήγαινε στην τράπεζα να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγης..... Άμα πάρεις πίσω τα λεφτά σου απλά θα είναι θαύμα 

γιατί θα είναι θαύμα

ξέρεις πολλούς που είχαν δίκιο και έχασαν χρήματα από πιστωτική κάρτα εγώ κανέναν θέλει κανα δυο μήνες αλλά..

Δημοσ.
8 ώρες πριν, mariannaK91 είπε

Παιδιά εγώ σήμερα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μετά απο επικοινωνία που είχα απο την mobilepoint με mail. Μου στείλανε τι πρέπει να κάνω και μια φόρμα για αμφισβήτηση συναλλαγή που εξηγεί ότι ποτέ δεν παρέλαβα το κινητό Βέβαια η τράπεζα μου έδωσε δικιά της φόρμα. Θα περιμένω μήπως μπουν τα χρήματα αλλά έκανα και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αν δεν βγάλουμε άκρη είμαι και γω μέσα για ομαδική καταγγελία

Κ εγώ έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής τηλεφωνικά αλλά δεν μου δώσανε κάποια φόρμα να συμπληρώσω (Πειραιώς). χωρίς να ενοχλήσω το Ίντερ.καταστημα μου στείλανε μνμ ότι επέστρεψαν τα χρήματα χωρίς να επιστραφούν.ξανα μίλησα με τη τράπεζα κ μου είπανε υπομονή κάνα δίμηνο

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα μου στείλανε αυτό :      image.png.0da68cc7bba27fdbeb24c5f6efe03ebd.png

 

Έχει λάβει κανένας τέτοιο μήνυμα ('complete'). Αν ναι, του ηρθε η παραγγελία ή τα χρηματά του? Επίσης η παραγγελία με ποια εταιρία έρχεται?

Επεξ/σία από liner
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mariannaK91 είπε

Μια ερώτηση. τα λεφτά τα απαίτησες απο τον κ. Γιώργο; έστειλες mail; ή τα απαίτησες απο την τράπεζα;

Τα απαιτησε ο δικηγορος που εβαλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια τα εχει παρει κανεις απο καρτα δηλαδη επιστροφη στην καρτα του και αν Ναι σε ποσο διαστημα απο την ακυρωση και το μηνυμα οτι τα στειλανε με VPOS; Επισης ποιος ειναι αυτος ο Κ.Γιωργης που λετε ολοι πως μπορουμε να μιλησουμε με αυτον;

Επεξ/σία από nikos1111114
Δημοσ.
2 ώρες πριν, liner είπε

Εμένα μου στείλανε αυτό :      image.png.0da68cc7bba27fdbeb24c5f6efe03ebd.png

Έχει λάβει κανένας τέτοιο μήνυμα ('complete'). Αν ναι, του ηρθε η παραγγελία ή τα χρηματά του? Επίσης η παραγγελία με ποια εταιρία έρχεται?

Ναι εγώ, περιγράφω πιο πάνω. Σημαίνει ότι το έστειλαν και λογικά θα λάβεις με άλλο email τον αριθμό αποστολής με speedex.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, liner είπε

Εμένα μου στείλανε αυτό :      image.png.0da68cc7bba27fdbeb24c5f6efe03ebd.png

Έχει λάβει κανένας τέτοιο μήνυμα ('complete'). Αν ναι, του ηρθε η παραγγελία ή τα χρηματά του? Επίσης η παραγγελία με ποια εταιρία έρχεται?

Όταν παραλάβεις πες αν είναι όλα οκ γιατί έχουμε και το φαινομενο εκτός όλων των άλλων να στέλνουν και διαφορετικά πράγματα η χαλασμένα.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Όταν παραλάβεις πες αν είναι όλα οκ γιατί έχουμε και το φαινομενο εκτός όλων των άλλων να στέλνουν και διαφορετικά πράγματα η χαλασμένα.

OK! Σ ευχαριστώ πολύ, μόλις παραλάβω θα ενημερώσω!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dre854 είπε

Εντάξει τι να πω! ψάχνουν νέα υποψήφια θύματα.

SharedScreenshot.jpg

Μάγκες είναι,σβήνουν κακές  κριτικές ,βάζουν καλές ,κάνουν δουλειές  με ξένα λεφτά και ότι γουστάρουν,τα βάζουν και με τράπεζες και δεν τους αγγίζει κάνεις.Το ξέρουν καλά το παιχνίδι.

Δημοσ.

Έχει γίνει επιστροφή σε εμένα. Πιέστε με email. Πλήρωσα με τραπεζική κατάθεση.

Μετά από 2 email με αναφορές για καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και αφού στο πρώτο email μου ζήτησαν IBAN και τα σχετικά,δεν έγινε επιστροφή εντός τεσσάρων ημερών όπως είπαν. Στο δεύτερο,μου ζήτησαν πάλι τα στοιχεία και μου έδωσαν την διεύθυνση email του λογιστηρίου. Άμεσα έστειλα email και το βράδυ της ίδιας ημέρας 18/5 ήρθε απάντηση και απόδειξη από την eurobank ότι πιστώθηκαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Έλεγξα στην εφαρμογή της eurobank και ήταν εκεί τα χρήματα.

Καλή τύχη και καλή υπομονή σε όλους.

Πότε ξανά χωρίς αντικαταβολή ή PayPal.

Καλύτερα 10 € παραπάνω και σίγουρα...

 

Δημοσ.

τωρα μολις ελαβα αυτο το μειλ και μαλιστα εχει σε pdf το εξωδικο το οποιο ειναι 3mb και δεν μπορω να το ανεβασω εδω:

 

Αγαπητοί πελάτες

 

σε συνέχεια των προηγουμένων επιστολών μας, σας επισυνάπτουμε την εξώδικη δήλωση που απέστειλε η επιχείρηση μας προς την ALPHA BANK και την εταιρεία διαχείρισης των πιστωτικών καρτών CARDLINK, με την οποία καλούμε την Τράπεζα όπως επιτέλους εκκαθαρίσει τις μεταξύ μας σχέσεις, επιστρέφοντας σας μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών που χρησιμοποιήσατε, τα χρήματα που έχετε ήδη καταβάλλει και τα οποία θα πρέπει να σας επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο και στη συνέχεια χρεώνοντας προς την επιχείρηση μας τον λογαριασμό μας με το αντίστοιχο ποσό του αντιλογισμού.

 

Παρακαλούμε για τη συνδρομή σας για μία τελευταία φορά, προκειμένου δια μέσω της αμφισβήτησης της σχετικής συναλλαγής προς την Τράπεζα σας και της αποστολής από μέρους της επιχείρησης μας του πιστωτικού δελτίου ακύρωσης της συναλλαγής σας και αντιλογισμού του ποσού, να λάβετε τα χρήματα σας πίσω.

 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία σχετικά με τα πιστωτικά δελτία αντιλογισμού του ποσού της παραγγελίας σας που έχει εκδώσει η επιχείρηση μας και έχει αποστείλει προς την ALPHA BANK, μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στην εταιρεία διαχείρισης καρτών CARDLINK στα τηλέφωνα 2106303000.

 

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευχόμαστε να λάβει σύντομα τέλος η ταλαιπωρία σας.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...