Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή υπήρξαν πολλές απαντήσεις θα προσπαθήσω να τις καλύψω εδώ.

Το καύσιμο είναι υγραέριο - LPG και από όσο κατάλαβα πρόκειται για την 1.4 easy power έκδοση. Όπως ανέφερε και κάποιος, του φυσικού αερίου λέγεται natural power.

Το αμάξι είναι εισαγωγής απο Ιταλία με βιβλίο σέρβις και περίπου 150.000 χλμ.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ενδιαφερόμουν για υγραέριο αλλα προέκυψε σαν προσφορά στα 5 χιλιάρικα. Το αυτοκίνητο το έφερε απο έξω γνωστός μου με συνεργείο εξειδικευμένο σε ιταλικά και είπε ότι είναι πολύ καλό. Φυσικά και θα το οδηγήσω πρώτα. Σκέφτηκα να ρωτήσω και εδώ όμως γιατί όπως είπα το υγραέριο δεν το πολυήθελα. Κυρίως γιατί υπάρχουν περισσότερα εξαρτήματα και αρα μπορεί να χαλάσει κάτι πιο εύκολα. Μπορεί να είναι και χαζομάρα αυτό που σκέφτομαι βέβαια. Ο μάστορας μου είπε πάντως ότι δεν θέλει remapping το άεριο παρά τα χλμ που έχει κάνει. Ένδειξη ότι είναι σε καλή κατάσταση (;).

Η αλλαγή δεξαμενής είναι πολύ καλή παρατήρηση και δεν το είχα σκεφτεί. Φέτος αλλάξαμε στο οικογενειακό. Θα το αναφέρω σίγουρα, πόσο μπορεί να κοστίσει εφόσον είναι εργοστασιακό.

Σαν ιδέα μου έχει περάσει και το να το χρησιμοποιώ μόνο σαν βενζίνη, νομίζω έχει 30+ λτ δεξαμενή. Αν και ακούγεται λίγο ηλίθιο.

Σε καμία εβδομάδα θα το δώ και απο κοντά και θα το οδηγήσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, Iasonas Pav είπε

Σαν ιδέα μου έχει περάσει και το να το χρησιμοποιώ μόνο σαν βενζίνη, νομίζω έχει 30+ λτ δεξαμενή. Αν και ακούγεται λίγο ηλίθιο.

Δεν υπάρχει λόγος τότε να το πάρεις με υγραέριο ... στα χρήματα αυτά μπορείς να βρεις και με φ.α. μιας και βλέπω ότι είσαι Θεσ/νίκη , ΕΑΝ σε ενδιαφέρει η οικονομία ...

Απο κει και πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Iasonas Pav είπε

Σαν ιδέα μου έχει περάσει και το να το χρησιμοποιώ μόνο σαν βενζίνη, νομίζω έχει 30+ λτ δεξαμενή. Αν και ακούγεται λίγο ηλίθιο.

Αν έχεις προβλήματα με την εγκατάσταση υγραερίου, σαφώς κι έχεις την επιλογή να το δουλεύεις σε βενζίνη.

Κατά τ' άλλα δες το σαν ένα μεταχειρισμένο από εξωτερικό με 150.000 χλμ. Π ρ ο σ ε κ τ ι κ ά  δηλαδή. Το υγραέριο δες το σε 2ο πλάνο, οικονομία θα σου προσφέρει κι αν κάτι στο σύστημα του πάσχει το αλλάζεις, δεν είναι ούτε εξωτικό ούτε πανάκριβο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, terry308 είπε

Δεν υπάρχει λόγος τότε να το πάρεις με υγραέριο ... στα χρήματα αυτά μπορείς να βρεις και με φ.α. μιας και βλέπω ότι είσαι Θεσ/νίκη , ΕΑΝ σε ενδιαφέρει η οικονομία ...

Απο κει και πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα 

Να σου πώ την αλήθεια, την ύπαρξη φυσικού αερίου σε αυτοκίνητα την έμαθα απο σένα σε κάποιο post σου :P Είχα ψάξει κάποια αυτοκίνητα με φ.α εδώ στη Θεσσαλονίκη αλλά είχαν πολλά χλμ πάνω και ήταν και λίγο πιο ακριβά. Για παράδειγμα, μου φαίνονται πολλά 6000 για αυτοκίνητο με 180.000+ χλμ και ειδικά απο μαντράδες που δεν τους ξέρω κιόλας.

Θα ρωτήσω και για το κόστος αλλαγής της δεξαμενής και αν δεν μου πέσουν τα μαλλιά θα κινηθώ για το αυτοκίνητο που έχει βρεθεί. Έχω σχεδόν δύο μήνες στην αναζήτηση αυτοκινήτου και θέλω να ξεκόβω απο ΟΑΣΘ όσο πιο σύντομα γίνεται με τις συνθήκες που υπάρχουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Iasonas Pav είπε

Να σου πώ την αλήθεια, την ύπαρξη φυσικού αερίου σε αυτοκίνητα την έμαθα απο σένα σε κάποιο post σου :P Είχα ψάξει κάποια αυτοκίνητα με φ.α εδώ στη Θεσσαλονίκη αλλά είχαν πολλά χλμ πάνω και ήταν και λίγο πιο ακριβά. Για παράδειγμα, μου φαίνονται πολλά 6000 για αυτοκίνητο με 180.000+ χλμ και ειδικά απο μαντράδες που δεν τους ξέρω κιόλας.

Χαίρομαι 😊 , εαν το ψάξεις μπορείς να φέρεις από έξω με εκεί κόστος ~4.000 , κυρίως Ιταλικά ... απο κει και πέρα το ψάχνεις να το φέρεις εσύ μόνος ή μέσω μαντρων που αναλαμβάνουν τη όλη διαδικασία ή μέσω γνωστού όπως το easy power .  

Έχει κάποια από Θεσσαλονίκη-Θέρμη ... και panda έως 5000 και έως 180.000χλμ , για την πόλη είναι πολύ καλά .. έχει και μια αγγελία στο car που είδα τώρα με ένα peugeuot 308 του 2008.. αλλά τα 1000χλμ με 20€ που γράφει με ξινίζουν ..δε ξέρω πώς τα υπολόγισε έτσι 

Όσο διάστημα είχα το punto 2002 16v , με brc υγραέριο είχα διανύσει 200.000χλμ ... το έφτασα συνολικά 365.000χλμ και το πούλησα ...δυστυχώς δεν είχα ψαχτεί νωρίτερα για φ.α 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Doubt είπε

Αν έχεις προβλήματα με την εγκατάσταση υγραερίου, σαφώς κι έχεις την επιλογή να το δουλεύεις σε βενζίνη.

Κατά τ' άλλα δες το σαν ένα μεταχειρισμένο από εξωτερικό με 150.000 χλμ. Π ρ ο σ ε κ τ ι κ ά  δηλαδή. Το υγραέριο δες το σε 2ο πλάνο, οικονομία θα σου προσφέρει κι αν κάτι στο σύστημα του πάσχει το αλλάζεις, δεν είναι ούτε εξωτικό ούτε πανάκριβο.

Έχεις δίκιο. Θα γίνει ενας καλός έλεγχος σε ράμπα και με διαγνωστικό. Αν συμφωνεί η κατάσταση με το βιβλίο σέρβις θα το προχωρήσω το θέμα.

1 λεπτό πριν, terry308 είπε

Χαίρομαι 😊 , εαν το ψάξεις μπορείς να φέρεις από έξω με εκεί κόστος ~4.000 , κυρίως Ιταλικά ... απο κει και πέρα το ψάχνεις να το φέρεις εσύ μόνος ή μέσω μαντρων που αναλαμβάνουν τη όλη διαδικασία ή μέσω γνωστού όπως το easy power .  

Έχει κάποια από Θεσσαλονίκη-Θέρμη ... και panda έως 5000 και έως 180.000χλμ , για την πόλη είναι πολύ καλά .. έχει και μια αγγελία στο car που είδα τώρα με ένα 308 του 2008.. αλλά τα 1000χλμ με 20€ με ξινίζουν ..

Όσο διάστημα είχα το punto 2002 16v , με brc υγραέριο είχα διανύσει 200.000χλμ ... το έφτασα 365.000χλμ και το πούλησα ...δυστυχώς δεν είχα ψαχτεί νωρίτερα για φ.α 

Πολύ ενθαρρυντική η εμπειρία σου με το πούντο. Δύο-τρείς φορές κοίταξα τα pandaκια αλλα δυστυχώς δεν μου κάθονται καθόλου καλά στο μάτι σε θέμα εμφάνισης. Για Mito βενζίνη ξεκίνησα (πανάκριβααα) και καταλήγω σε Punto LPG. Μακάρι να βγεί καλό να πηγαίνω άνετος στη δουλειά μου. Ούτε φωτιές στην άσφαλτο θέλω να βάλω ούτε να κάνω μόστρα στην παραλιακή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους!

Σκέφτομαι να αλλάξω από Fiat Ceicento 1.1 2003 βενζίνη 111.000 με κατανάλωση βενζίνης 10€/100χιλ 98άρα κιόλας σε κάτι παρόμοιο 1.2 80-90hp με υγραέριο 2010+ που αν έχω καταλάβει σωστά θα πάει η κατανάλωση σε <5€/100χιλ.

Καταρχήν για να πάω σε κάτι πιο καινούριο με τις ανάλογες ανέσεις του πιο καινούριου αλλά και για να κάνω οικονομία. Αυτή τη στιγμή κάνω περίπου 8.000χιλ το χρόνο αλλά τα περιορίζω αρκετά γιατί σκέφτομαι το κόστος κίνησης μου και έτσι παίρνω μηχανάκι +1000-1500 που είναι πιο οικονομικό και παρκάρω εύκολα ναι μεν αλλά με περιορίζει ο καιρός και δεν μπορώ να κάνω μεγάλες αποστάσεις. Γενικά θα ήθελα όσο μεγαλώνω να μπορώ να μη σκέφτομαι το κόστος μετακίνησης μου για βόλτα οπουδήποτε αλλά μόνο την ταλαιπωρία να βρω να παρκάρω και να ξεκόψω έτσι το μηχανάκι.

Έχω δει κάποια Corsa 1.2 80hp Και ένα (το οποίο ζαχαρώνω πολύ) Chevrolet Spark 1.2 80hp που κυμαίνονται στα 5.000€-6.000€ με εργοστασιακό LPG . Δεν έχω ελέγξει κανένα μηχανικά.

Αρχικά από ότι διαβάζω πρέπει να υπολογίζω ότι στη 10ετία θα χρειαστώ να αλλάξω δεξαμενή και βαλβίδα περίπου 200-230€ και σε περίπτωση που είναι εργοστασιακό υγραέριο 300€. Ποια η διαφορά του LPG και BRC?

Είναι κάτι άλλο που πρέπει να υπολογίσω? Γενικά το σκέφτομαι σωστά?

Επεξ/σία από gmenex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, gmenex είπε

Έχω δει κάποια Corsa 1.2 80hp Και ένα (το οποίο ζαχαρώνω πολύ) Chevrolet Spark 1.2 80hp που κυμαίνονται στα 5.000€-6.000€ με εργοστασιακό LPG . Δεν έχω ελέγξει κανένα μηχανικά.

Το spark δεν έχει εργοστασιακό κιτ, το έβαζε η εδώ αντιπροσωπεία και το πουλούσαν καινούργιο με εγγύηση και lpg κανονικά.

Chevrolet έχω κι εγώ, οπότε μαντεύω θα έχει tartarini σύστημα. Η τιμή όμως φαίνεται λίγο τσιμπημένη, ποιας χρονιάς είναι και πόσα χλμ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Doubt είπε

Το spark δεν έχει εργοστασιακό κιτ, το έβαζε η εδώ αντιπροσωπεία και το πουλούσαν καινούργιο με εγγύηση και lpg κανονικά.

Chevrolet έχω κι εγώ, οπότε μαντεύω θα έχει tartarini σύστημα. Η τιμή όμως φαίνεται λίγο τσιμπημένη, ποιας χρονιάς είναι και πόσα χλμ;

07/2012 111.000χιλ Ναι είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή αλλά είναι πανέμορφο πιστεύω.

Τώρα κατά λάθος έπεσε το μάτι μου και σε Ford fiesta 1.4 που έχει όμως ίδια κατανάλωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, gmenex είπε

07/2012 111.000χιλ Ναι είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή αλλά είναι πανέμορφο πιστεύω.

4 με 4,5 ανάλογα τον εξοπλισμό κι όχι παραπάνω, άποψη μου βέβαια.

Να ξέρεις πως η Chevrolet έχει ουσιαστικά αποχωρήσει από Δ. Ευρώπη (και Ελλάδα). Πρακτικά δεν σε επηρεάζει τόσο, απλά να το ξέρεις για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Έχω ένα Peugeot 307 2003 75ps με αέριο. Η εγκατάσταση έχει πολλά χρόνια που έχει γίνει και δεν ξέρω καν ποιο κιτ έχει(πώς το βλέπω).

Τώρα τελευταία παρατήρησα ότι σε χαμηλές στροφές ρετάρει σε σχέση με βενζίνη, τι μπορεί να είναι;

Επίσης γνωρίζεται κανένα αξιόλογο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, theo93 είπε

Καλησπέρα,δεν ξέρω καν ποιο κιτ έχει(πώς το βλέπω).

Λογικά θα το αναφέρει στο κουμπί επιλογής βενζίνης/υγραέριου, αλλιώς θα πρέπει να ανοίξεις τη δεξαμενή και να το δεις εκεί... ή επίσης στα Μπεκ στο κινητήρα 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, gmenex είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Σκέφτομαι να αλλάξω από Fiat Ceicento 1.1 2003 βενζίνη 111.000 με κατανάλωση βενζίνης 10€/100χιλ 98άρα κιόλας σε κάτι παρόμοιο 1.2 80-90hp με υγραέριο 2010+ που αν έχω καταλάβει σωστά θα πάει η κατανάλωση σε <5€/100χιλ.

Καταρχήν για να πάω σε κάτι πιο καινούριο με τις ανάλογες ανέσεις του πιο καινούριου αλλά και για να κάνω οικονομία. Αυτή τη στιγμή κάνω περίπου 8.000χιλ το χρόνο αλλά τα περιορίζω αρκετά γιατί σκέφτομαι το κόστος κίνησης μου και έτσι παίρνω μηχανάκι +1000-1500 που είναι πιο οικονομικό και παρκάρω εύκολα ναι μεν αλλά με περιορίζει ο καιρός και δεν μπορώ να κάνω μεγάλες αποστάσεις. Γενικά θα ήθελα όσο μεγαλώνω να μπορώ να μη σκέφτομαι το κόστος μετακίνησης μου για βόλτα οπουδήποτε αλλά μόνο την ταλαιπωρία να βρω να παρκάρω και να ξεκόψω έτσι το μηχανάκι.

Έχω δει κάποια Corsa 1.2 80hp Και ένα (το οποίο ζαχαρώνω πολύ) Chevrolet Spark 1.2 80hp που κυμαίνονται στα 5.000€-6.000€ με εργοστασιακό LPG . Δεν έχω ελέγξει κανένα μηχανικά.

Αρχικά από ότι διαβάζω πρέπει να υπολογίζω ότι στη 10ετία θα χρειαστώ να αλλάξω δεξαμενή και βαλβίδα περίπου 200-230€ και σε περίπτωση που είναι εργοστασιακό υγραέριο 300€. Ποια η διαφορά του LPG και BRC?

Είναι κάτι άλλο που πρέπει να υπολογίσω? Γενικά το σκέφτομαι σωστά?

Γενικά πρόσεξε τα μεταχειρισμένα εισαγωγής με έτοιμο Κιτ . Τα περισσότερα είναι εισαγωγής.

Υπάρχει περίπτωση το Κιτ να μην έχει υποστήριξη , να χρειαστεί αλλαγή η δεξαμενή ή αλλαγή - επισκευή του μειωτηρα πίεσης και των μπεκ.

Προσωπικά θα κοιταζα σκέτο βενζίνη και θα έβαζα εγώ σύστημα εξ αρχής 800-950€ υπολόγιζε.

Γενικά προτίμησε οχήματα με κινητήρα με υδραυλικες βαλβίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, theo93 είπε

Καλησπέρα,

Έχω ένα Peugeot 307 2003 75ps με αέριο. Η εγκατάσταση έχει πολλά χρόνια που έχει γίνει και δεν ξέρω καν ποιο κιτ έχει(πώς το βλέπω).

Τώρα τελευταία παρατήρησα ότι σε χαμηλές στροφές ρετάρει σε σχέση με βενζίνη, τι μπορεί να είναι;

Επίσης γνωρίζεται κανένα αξιόλογο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη;

Ψάξε δές τον εγκέφαλο του υγραερίου. Δές που θα σε οδηγήσει η πλεξούδα από τα μπέκ υγραερίου.

Γενικά θα κοίταζα σε τι κατάσταση είναι μπουζί, φίλτρο αέρος , και φίλτρα υγραερίου εάν δεν έχουν αλλαχτεί . 

Εαν συνέχιζε αφού το είχα δουλέψει 2 ημέρες μόνο βενζίνη , θα κοίταζα περαιτέρω το σύστημα υγραερίου αλλά και την ανάφλεξη ( πολλαπλασιαστες -μπουζοκαλώδια ) αναλόγως τι έχει

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Doubt είπε

4 με 4,5 ανάλογα τον εξοπλισμό κι όχι παραπάνω, άποψη μου βέβαια.

Να ξέρεις πως η Chevrolet έχει ουσιαστικά αποχωρήσει από Δ. Ευρώπη (και Ελλάδα). Πρακτικά δεν σε επηρεάζει τόσο, απλά να το ξέρεις για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως.

Ford Fiesta 2010 1.4 97hp 115.000χιλ με εργοστασιακό BRC γράφει. 6.000 Με πληρωμένο σήμα, Service και αλλαγή δεξαμενής-βαλβίδας και ΚΤΕΟ υγραερίου από εκείνον.

από αυτά που διάβασα εδώ θα πρέπει να μάθω τι σύστημα έχει ακριβώς και να είμαι παρόν όταν γίνει η αλλαγή για να μην κάνουν καμιά λαμογιά. Τι άλλο πρέπει να ρωτήσω και να προσέξω? Ακόμα δεν ξέρω τη διαφορά στα συστήματα και δεν βρήκα κάπου ξεκάθαρα τα θετικά και αρνητικά του άμεσου-έμμεσου ψεκασμού. 

19 ώρες πριν, meletis_m είπε

Γενικά πρόσεξε τα μεταχειρισμένα εισαγωγής με έτοιμο Κιτ . Τα περισσότερα είναι εισαγωγής.

Υπάρχει περίπτωση το Κιτ να μην έχει υποστήριξη , να χρειαστεί αλλαγή η δεξαμενή ή αλλαγή - επισκευή του μειωτηρα πίεσης και των μπεκ.

Προσωπικά θα κοιταζα σκέτο βενζίνη και θα έβαζα εγώ σύστημα εξ αρχής 800-950€ υπολόγιζε.

Γενικά προτίμησε οχήματα με κινητήρα με υδραυλικες βαλβίδες

Πως τα ξεχωρίζω? υπάρχει καμία λίστα για να ξέρω τι μου γίνεται? 

Θα πάρω με δόσεις οπότε δεν θα ήθελα να βάλω και άλλες δόσεις και αναγκαστικά Τσοπελογιάννη για να βάλω μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...