Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν κάποιος ξερει πώς τις ιδιαιτερότητες του diesel (adblue, dpf , καλο πετρέλαιο κλπ κλπ κλπ) αξίζει να το πάρει... Για πόλη και κίνηση μονο όποιος το παίρνει είναι τουλάχιστον ανίδεος.
Απο την άλλη το υγραέριο είναι ένα παράλληλο σύστημα ψεκασμού με εγκέφαλο που ελέγχεται και ειναι συνδεδεμένος παράλληλα του PCM . Ειναι άμεσα εξαρτημένος απο την σωστή ρύθμιση ( δείτε golemis youtube κάτι μαργαριτάρια που έχουν βγει απο τις αντιπροσωπείες με σύστημα ψεκασμου για καρμπυρατέρ σε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αμάξι) που οκ πλέον δεν συναντάται ευτυχώς . Το συγκεκριμένο έχει την ίδια σχεδόν συμπεριφορά με τη βενζίνη - με 7-10% παραπάνω κατανάλωση . Ο καθένας επιλέγει οτι θέλει ανάλογα τη χρήση , δεν υπάρχει καλό ή οχι παιδιά.. Ο άλλος μπορεί να πάρει ηλεκτρικό και να ''πεθάνει'' τη μπαταρία με λάθος φορτίσεις ή συνεχόμενες ταχυφορτίσεις σε 5 χρόνια. οκ..

Επεξ/σία από Ribopaido
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, pkaramol είπε

Καταρχήν ευχαριστώ όσους μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν.

Κοιτώντας σαν εναλλακτική το Clio παρατηρώ τα εξής.

(οι καταναλώσεις μπορούν να διασταυρωθούν από εδώ ενώ για τις μέσες τιμές LPG/Diesel χρησιμοποιώ την fuelGR android app).

Το use case θα αφορά κύκλο πόλης μια και γι' αυτό ενδιαφέρομαι κυρίως (αν και φαντάζομαι τα αποτελέσματα δε θα διαφέρουν και πολύ στο μεικτό)

Κινητήρας 1.0 ΤCe LPG (100hp/170Nm)

Σε κύκλο πόλης 8.8-10.0 lt/100km LPG, οπότε με μέση τιμή 0.797ευρώ -> περίπου 9.4 (μέση τιμή κατανάλωσης) x 0.797 = 7.5 ευρώ / 100km με LPG

Κινητήρας 1.0 Blue dCi (100hp/260Nm)

Σε κύκλο πόλης 4.8-5.0 lt/100km Diesel, οπότε με μέση τιμή 1.318ευρώ -> περίπου 4.9 (μέση τιμή κατανάλωσης) x 1.318 = 6.45 ευρώ / 100km με Diesel

Άρα το Diesel είναι φτηνότερο (τουλάχιστον για τα δεδομένα κύκλου πόλης) και παίρνεις και την τούμπανη ροπή.

Am I missing something?

Αν δεν έχει γίνει κάποιο λάθος στα παραπάνω, τίθεται το ερώτημα γιατί να προτιμήσει κάποιος LPG (εκτός απο το ότι είναι κάνα χιλιάρικο πιο ακριβός ο Diesel κινητήρας). Μήπως έχει τέλη κυκλοφορίας? Πιο ακριβά service? Πιο ζημιάρικος?

Να σημειωθεί ότι και οι 2 κινητήρες έχουν Euro6D Full κλάση ρύπων και οι εκπομπές διοξειδίου άνθρακα στα ίδια επίπεδα (107-121/2 g/km)

Εγώ πρώτη επιλογή θα είχα το diesel.

Μόνο αν το ήθελα επειγόντως και υπήρχε LPG ετοιμοπαράδοτο κι όχι diesel, θα πήγαινα σε LPG.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ribopaido είπε

Αν κάποιος ξερει πώς τις ιδιαιτερότητες του diesel (adblue, dpf , καλο πετρέλαιο κλπ κλπ κλπ) αξίζει να το πάρει... Για πόλη και κίνηση μονο όποιος το παίρνει είναι τουλάχιστον ανίδεος.

Αρα θα μου πρότεινες το LPG αν το θέλω κυρίως για πόλη και ας βγαίνει πιο ακριβό από το diesel στην καθημερινή χρήση;

 

Αν ναι γιατί; Μήπως φθείρονται πιο γρήγορα τα diesel στην πόλη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταζομαι θα εχουν και την ιδια εγγυηση ... 

Το diesel το θελει το ανοιγμα στην εθνικη μια στο τοσο, θεωριτικα καθαριζει dpf κτλ ενα το ζορισεις λιγο. Πλεον καθαριζονται και τα dpf με λιγα χριματα οποτε δεν πιστευω να εχεισ θεματα.

Εχω audi 2.0 diesel και auris 1.6 lpg ... μονο για λογους οικονομιας κραταω το auris ... 40.000 κμ το χρονο με 2.0 diesel εχει διαφορα στη τσεπη. ΑΛΛΑ απο ανεση κτλ προσπερασματα κτλ δεν συγκρινοντε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι κι εγώ; Σε περίπτωση που μιλάμε για εργοστασιακό lpg (πχ dacia duster, Renault Clio), λένε ότι είναι πιο ενισχυμένα τα μέταλλα κλπ κλπ κλπ για αντοχή σε σχέση με τη βενζίνη. Σε πολλές αντιπροσωπείες δεν κάνουν κάποιο στάνταρ έλεγχο για βαλβίδες πχ. Τι κοιτάμε λοιπόν εμείς; Τι συντήρηση πρέπει να κάνουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, olsi20 είπε

Φανταζομαι θα εχουν και την ιδια εγγυηση ... 

Ναι 5ετή εργοστασιακή και τα 2.

Απλά προσπαθώ να βρώ λόγο να ΜΗΝ πάρω το diesel (πέρα από τα +1500 περίπου) και δε βρίσκω (σε σχέση με το LPG)

Και πιο ροπάτο και πιο οικονομικό στην κίνηση και ίδιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pkaramol είπε

Αρα θα μου πρότεινες το LPG αν το θέλω κυρίως για πόλη και ας βγαίνει πιο ακριβό από το diesel στην καθημερινή χρήση;

 

Αν ναι γιατί; Μήπως φθείρονται πιο γρήγορα τα diesel στην πόλη?

Αν δεν το έχεις συνέχεια κίνηση - το ανοίγεις για το καθαρισμό dpf και βάζεις καλο πετρέλαιο , ουσιαστικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Οτι και να πάρεις πάντως μια προσωπική γνώμη αν θές κράτα pkar. Μην αφήνεις τα λάδια πάνω 15000 χλμ (και άστους να λένε στις αντιπροσωπειες) , μην το οδηγάς τέρμα γκάζι χαμηλές στροφές - αν ειναι χειροκίνητο- και γενικά να εισαι τυπικός στα σέρβις σου. Οτι και να πάρεις αν τα κάνεις αυτα θα εισαι καλυμμένος 100%. Απλα το diesel για να παει euro 6 κλπ έχει ενα περίπλοκο συστημα εξαγωγής με προκαταλυτες κλπ . Μεγιες οτι και να παρεις

Υ.Γ το είχα γράψει τοση ώρα , αλλα μολις με πηρανε για εργασία απο ΔΕΗ .. Α ρε pkar γουρλη θενξ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το diesel. Βλέπω έναν τύπο με toyota auris πετρέλαιο. Τον ρωτάω , τι παίζει από οικονομία; με λέει ότι καίει 7 λίτρα στην πόλη μέσα και ότι θα προτιμούσε τελικά βενζίνη. Η εταιρία toyota δεν το έχει και πολύ με το πετρέλαιο και ξέρω ότι όντως καίει περισσότερο σε σχέση με αυτό που ανακοινώνει. Εντός πόλεως πάει με την σειρά ηλεκτρικό - plugin - full hybrid - mild hybrid. Αν σε ικανοποιεί το yaris hybrid ή το corolla hybrid , έχουν πολύ καλές καταναλώσεις , το πρώτο γύρω στα 4 και το δεύτερο λίγο πιο πάνω από το 5. Κάποιοι τα κυκλοφορούν και με υγραέριο. Το πετρέλαιο είναι ταξιδιάρικο καύσιμο , αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπως τα peugeot που όντως καίνε πολύ λίγο και εντός πόλεως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Jos3ph είπε

για το diesel. Βλέπω έναν τύπο με toyota auris πετρέλαιο. Τον ρωτάω , τι παίζει από οικονομία; με λέει ότι καίει 7 λίτρα στην πόλη μέσα και ότι θα προτιμούσε τελικά βενζίνη. Η εταιρία toyota δεν το έχει και πολύ με το πετρέλαιο και ξέρω ότι όντως καίει περισσότερο σε σχέση με αυτό που ανακοινώνει. Εντός πόλεως πάει με την σειρά ηλεκτρικό - plugin - full hybrid - mild hybrid. Αν σε ικανοποιεί το yaris hybrid ή το corolla hybrid , έχουν πολύ καλές καταναλώσεις , το πρώτο γύρω στα 4 και το δεύτερο λίγο πιο πάνω από το 5. Κάποιοι τα κυκλοφορούν και με υγραέριο. Το πετρέλαιο είναι ταξιδιάρικο καύσιμο , αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπως τα peugeot που όντως καίνε πολύ λίγο και εντός πόλεως. 

Τα renault είναι πολύ καλά σε Diesel.. Δεν είναι τυχαίο ότι οι dci μπαίνουν στα μερσντικα.. Και αξιόπιστος κινητήρας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ison είπε

Τα renault είναι πολύ καλά σε Diesel.. Δεν είναι τυχαίο ότι οι dci μπαίνουν στα μερσντικα.. Και αξιόπιστος κινητήρας. 

δεν διαφωνώ , απλά δεν έχω πετύχει κάτοχο renault diesel

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Jos3ph είπε

για το diesel. Βλέπω έναν τύπο με toyota auris πετρέλαιο. Τον ρωτάω , τι παίζει από οικονομία; με λέει ότι καίει 7 λίτρα στην πόλη μέσα και ότι θα προτιμούσε τελικά βενζίνη. Η εταιρία toyota δεν το έχει και πολύ με το πετρέλαιο και ξέρω ότι όντως καίει περισσότερο σε σχέση με αυτό που ανακοινώνει. Εντός πόλεως πάει με την σειρά ηλεκτρικό - plugin - full hybrid - mild hybrid. Αν σε ικανοποιεί το yaris hybrid ή το corolla hybrid , έχουν πολύ καλές καταναλώσεις , το πρώτο γύρω στα 4 και το δεύτερο λίγο πιο πάνω από το 5. Κάποιοι τα κυκλοφορούν και με υγραέριο. Το πετρέλαιο είναι ταξιδιάρικο καύσιμο , αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπως τα peugeot που όντως καίνε πολύ λίγο και εντός πόλεως. 

Nαι ισχύουν αυτά που λες όντως.

Το yaris hybrid δίνει 4.0lt/100km (WLTP πάντα) μέσο κύκλο. Μια εκτίμηση θα ήταν 4.2-4.3 για κύκλο πόλης κάτι το οποίο επιβεβαιώνουν (πάνω κάτω) διάφορες δοκιμές. π.χ. αυτή. Αλλά ας υποθέσουμε ότι είναι 4.0 ο κύκλος πόλης του (αποκλείεται πρακτικά)

Mέσες τιμές diesel / αμόλυβδης 95 για Αττική, από εδώ.

Κόστος χρήσης Yaris Hybrid στην πόλη

4.0 x 1.663 = 6.652 ευρώ / 100km 

Κόστος κλήσης Renault Clio Blue dCi στην πόλη (παίρνω το άνω όριο του WLTP spec)

5.0 x 1.377 = 6.885 ευρώ / 100km

Στην καλύτερη περίπτωση το καλύτερο (και πιο οικονομικό σε χρήση) hybrid της αγοράς καίει σχεδόν όσο ο diesel της Renault.

Don't get me wrong δεν είμαι κάνας πωλητής της Renault, (ούτε έμπορας diesel). Tα ίδια βλέπω να ισχύουν και με τον diesel κινητήρα της Peugeot που είπε και ο φίλος Jos3ph. (δεν ξέρω μπας και είναι και ο ίδιος κινητήρας βέβαια).

Και μια ερώτηση αν ξέρει κανείς. 

Ξέρει κανείς την πρακτική διαφορά Euro6 Temp από Euro6 Full?

Επεξ/σία από pkaramol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, pkaramol είπε

Κόστος χρήσης Yaris Hybrid στην πόλη

4.0 x 1.663 = 6.652 ευρώ / 100km 

Κόστος κλήσης Renault Clio Blue dCi στην πόλη (παίρνω το άνω όριο του WLTP spec)

5.0 x 1.377 = 6.885 ευρώ / 100km

 

Βασικά τα σενάρια χρήσης του hybrid μέσα στον αστό , και μάλιστα από τα χειρότερα ( πάνω από το 50% του χρόνου οδήγησης είναι σε στάση ) δεν αυξάνουν την κατανάλωση. Αυτό δεν ισχύει για το diesel , το οποίο μπορεί να εκτοξεύσει την κατανάλωση αν δεν υπάρχει start & stop ( υπάρχουν οδηγοί που δεν τους βολεύει και το απενεργοποιούν , και μετά απορούν γιατί ανέβηκε η κατανάλωση εντός πόλεως ) Επίσης πολύ βασική διαφορά είναι αυτόματο vs χειροκίνητο , δυστυχώς τα CVT κιβώτια κάνουν θόρυβο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο το υβριδικό της ΤΟΥΟΤΑ αλλά μόνο για μέσα στην πόλη...

Δυστυχώς είναι ακριβό (στοίχισε 6500€ περισσότερα από το punto, ή 3500€ περισσότερα αν ήταν το punto αυτόματο, με 3 χρόνια διαφορά αγορά) και όπως και το παράδειγμα pkaramol συμφέρει εντός πόλης όπου πετυχαίνει κόστος αντίστοιχο με ένα σύγχρονο πετρέλαιο. Εκτός πόλης καίει τα ίδια +10% παραπάνω από ενός αντίστοιχου βενζινοκίνητου λόγω του επιπλέον βάρους αλλά και τους όχι και τόσο αποδοτικού κιβωτίου που με το παραμικρό ανεβοκατεβάζει σχέση.

+ τον θόρυβο που δεν μου αρέσει καθολου ειδικά εκτός.

Αυτά σε σύγκριση με το προηγούμενο yaris '18 και του δικού μου punto πετρέλαιο '15. Τα 4 λίτρα εντός Αθήνας τα πιάνει το yaris (γενικά παίζει 3,5-4,5), αντίστοιχα το punto είναι τα 4,5-5,5. Εκτός όμως το yaris είναι τα 7-8 (αντίστοιχη κατανάλωση με το passat 1.6 fsi των 1.6 τόνων), όταν το punto είναι 3,5-5,5. Η σύγκριση δεν είναι εργαστηριακή, απλώς προσπαθήσαμε να τα δοκιμάσουμε σε παρόμοιες συνθήκες (ίδια περιοχή οικίας και εργασίας την ίδια ώρα, και κάποια ταξίδια προς Θεσσαλονίκη με 125χλμ/ώρα gps)...

 

Υ.Γ. Τα νούμερα δεν είναι αυτά στο trip όπου για το punto επειδή κλέβει και δείχνει 5% λιγότερο (επιβεβαιωμένα 4,3 είναι πραγματικά 4,5) τα έχω αυξήσει αντίστοιχα, για το yaris ο φίλος λέει ότι δείχνει όσο καίει. Επιπλέον το yaris είναι με τα εργοστασιακά λάστιχα νομίζω 185 60 16 οικονομίας, ενώ στο punto από τον πρώτο χρόνο άλλαξα τα 195/55/16 οικονομίας σε 205/55/16 και καλά σπορ γιατί δεν συμπεριφερόντουσαν όπως ήθελα όπως όλα τα οικονομίας (+10% αύξηση κατανάλωσης σε όλες τις συνθήκες αλλά είναι ασφαλές πλέον). Οπότε αν είχε ίδια λάστιχα θα είχαμε διαφορά εντός πόλης και ακόμα μεγαλήτερη διαφορά εκτός.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@filarhos το punto diesel έχεις?

 

Eπίσης βασική απορία: Είναι αλήθεια ότι για 80% αστική χρήση (συχνά σταμάτα / ξεκίνα όπως και μικρές διαδρομές - σουπερ μαρκετ, γειτονιά κλπ) τα diesel είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ?

Αν ναι, γιατί π.χ. η Renault και η Peugeot (αλλά και η Citroen και η Fiat - π.χ. 500x Urban νομίζω) βγάζουν αυτοκίνητα πόλης με diesel?

Mήπως είναι κάτι το οποίο οι blue dCi το ψιλοαντιμετωπίζουν?

Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη η συμβουλή κάποιου που έχει diesel και το υποβάλει σε τέτοιου είδους χρήση.

Επεξ/σία από pkaramol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...