Προς το περιεχόμενο

Εργασια στα Public


penikilini

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε μια ελλάδα που θα είχες θα ήθελες ο καταναλωτής να σε κρίνει με βάση το προϊόν/υπηρεσία που του προσφέρεις και όχι άσχετα με τη συναλλαγή σας θέματα, αν χρωστάς ή όχι στο ΙΚΑ / εφορία, αν εκανες δωρεά στο χαμόγελο του παιδιού κλπ

 

Όλα τα παραπάνω απλα διατρεβλώνουν τη σχέση σας και εισάγουν αναποτελεσμάτικότητες και κόστη που κάνουν κακό και στους 2 σας.

 

Σαφώς και δεν θα κάνω (ούτε προτείνω) 10ετή ανάλυση εργασιακού και κοινωνικού background της όποιας επιχείρησης πριν συναναστραφεί κανείς μαζί της.

Από την άλλη όμως κάποια πράγματα βγάζουν μάτι και δημιουργούν (καλό ή κακό) προηγούμενο

Φαντάζομαι ότι θα ξέρεις ότι οι επιχειρήσεις "συνετίζονται" (ή και "τιμωρούνται" αν προτιμάς) σε άλλες κοινωνίες και μόνο από τη συμπεριφορά (aka μποϋκοτάζ) του καταναλωτικού κοινού.

Φυσικά όλα αυτά είναι "ψιλά γράμματα" για εμάς αφού ακόμα θυμάμαι μια προσπάθεια μποϋκοτάζ κρέατος πριν κάποιες 10ετίες (ναι, δεν είμαι πιτσιρικάς :-) ) όπου ενώ είχε προταθεί να μην αγοράσουμε κρέας πχ την Τρίτη και ενώ όντως εκείνη την ημέρα η κίνηση στα κρεοπωλεία ήταν πεσμένη, η γενικότερη προσπάθεια απέτυχε αφού...πολλοί είχαν πάει και ψώνισαν παραπάνω τις προηγούμενες μέρες (η ελληνική βερσιόν του μποϋκοτάζ :P )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 455
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν κάποια στιγμή βρισκόμουν με φράγκα (δεν το βλέπω) και ήθελα να κάνω επιχείρηση στην Ελλάδα (λέμε τώρα) έχω βρει το επιχειρηματικό μοντέλο που θα ακολουθούσα

Κρατος που χρειαζεται χρονια για να εκδωσει μια αποφαση για μια απλη αντιδικια και που την εφαρμοζει μονο εαν το συμφερει ουσιαστικα επιβαλλει το ιδιο τον επιχειρηματια που θα το ανεκτει και θα συμπραξει μαζι του. Ομοιος ομοιω αει πελαζει

 

Αν δεν υπήρχε το θέμα της φορολογίας των επιχειρήσεων η Ελλάδα θα ήταν ήδη επιχειρηματικός παράδεισος

Αν δεν υπηρχε το θεμα της φορολογιας θα υπηρχε το θεμα της γραφειοκρατιας, του contract enforcement, της προσβασης σε πιστωσεις και της προστασιας επενδυτων

οι επιχειρήσεις "συνετίζονται" (ή και "τιμωρούνται" αν προτιμάς) σε άλλες κοινωνίες και μόνο από τη συμπεριφορά (aka μποϋκοτάζ) του καταναλωτικού κοινού.

Θεσμικα ελεγχονται απο τον αρμοδικο κρατικο φορεα, αυτος επιβαλλει τους ορους λειτουργιας της επιχειρησης υπο καθεστως αντικειμενικης ευθυνης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το θέμα θα λυθεί εκεί και τον καταναλωτή δεν τον αφορά περεταίρω.

 

 

Συγνώμη για την παρέμβαση αλλα με αφορά. Δεν ζω εξω απο αυτή την κοινωνία. Πέρα απο καταναλωτης ειμαι και πολιτής και δεν θα ανεχθώ τετοιου ειδους εκμετάλλευση απο κανένα. Μπορεί να μην ξέρω κανένα απο τους εργαζομένους... αλλα τι σημασία έχει? Σημερα ειναι ο αγνωστος Τάκης, αυριο μπορεί να ειναι το παιδί μου ή εγω. Με τον τρόπο μου ως καταναλωτης θα περάσω το μηνυμα που πρεπει εκει που πρέπει. Λεφτά δεν θα δώσω σε κάποιον που λειτουργει με πρακτικές αποικίας στους εργαζομένους του.

 

Οταν αποδειξουν εμπρακτα οτι αλλάξανε ρότα... να το ξαναδούμε.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι κάνεις τρελλά λάθη στον ακυρο παραλληλισμό σου και επιβεβαιώνεις άθελά σου αυτά που γράφω.

 

ΝΑΙ πληρώνεις την τροχαία και γι αυτό το λόγο ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ

 

στη περίτωση αυτή μάλιστα, όχι μόνο δεν χρειάζεται ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ πχ να κάτσεις σε μια διασταυρωση και να κάνεις κουμάντο στη κίνηση, ή να βάζεις παρακάμψεις γύρω από έργα κλπ γιατί απλά μπορεί να προκαλέσεις περισσότερο κακό. Ο ρόλος σου ως οδηγός είναι να ακολυθείς τον ΚΟΚ, και αντιστοιχα ως καταναλωτής να τηρείς τις υποχρεώσεις σου στις συναλλαγές σου.

 

Το να μην κλεινει ένα αμάξει τις διαβάσεις ΑΜΕΑ δεν είναι δουλειά της τροχαίας ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ (του κάθε οδηγου) υποχρέωση με βάση τον ΚΟΚ. Μη κλεινωντας την διάβαση δε βοηθάς δηλαδή τη τροχαία, απλά τηρείς την υποχρέωσή σου. Αυτό που θα κόλλαγε στο επιχείρημά σου, το ότι θα βοηθούσες την τροχαία στη δουλειά της, είναι να γύριζες με εναν γερανό και να σήκωνες αυτοκίνητα από διαβάσεις πεζών ή να έγραφες κλησεις εσύ αντί της τροχάιας, κάτι που φυσικά ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.

 

Αν δεις ένα αυτοκίνητο σε μια δίάβαση και υποψιάζεσαι ότι είναι παρανομα παρκαρισμένο εκεί υποθέτω ότι υπάρχει υπηρεσία ενημέρωσηςς της τροχαίας που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, όπως αντίστοιχα υπάρχει υπηρεσία της επιθεώρησης εργασίας που έχουν κάθε δικαίωμα και λόγο να ενημερώσει ο οποιοσδήποτε αν υποψιάζεται κάτι παράνομο.

 

 

Βεβαια, γιατι το να ρυθμιζεις τη κινηση σε μια διασταυρωση σαν τροχονομος, ειναι ακριβως το ιδιο με το να μην ψωνιζεις απο καποιον που ειναι εν γνωση σου λαμογιο.

 

Αν ο μητσαρας παρκαρει μονιμα πανω στο πεζοδρομιο επειδη ξερει οτι η τροχαια τα ξυνει και δεν προκειται να ρθει ποτε ακομα και μετα απο κληση μου, εγω τι πρεπει να κανω? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεσμικα ελεγχονται απο τον αρμοδικο κρατικο φορεα, αυτος επιβαλλει τους ορους λειτουργιας της επιχειρησης υπο καθεστως αντικειμενικης ευθυνης

 

Σε ένα ιδεατό, ή τουλάχιστον ευνομούμενο κόσμο, έτσι ακριβώς γίνεται

Επειδή όμως καλό είναι να κοιτάμε και την πράξη, επί του παρόντος ή μόνη δύναμη πίεσης που μένει είναι "έξωθεσμική" και πιο συγκεκριμένα ο αμείλικτος νόμος της αγοράς.

Προσφορά και ζήτηση.

Και στο επίπεδο των εργασιακών (εκεί οι εργοδότες μια χαρά το έχουν καταλάβει) και στον τομέα της "κατανάλωσης"

Αν καταλάβουμε τη δύναμη που έχει η "ζήτηση" και είμαστε διατεθειμένοι να το παλέψουμε (γιατί κάτι τέτοιο μπορεί πχ να μας ξεβολέψει πηγαίνοντας σε άλλο μαγαζί από αυτό που είναι κοντά μας ή έχουμε συνηθίσει) τότε κάτι μπορεί να γίνει.

Αν μείνουμε στο "δεν με αφορά"  ας χαλαρώσουμε αισιοδοξόντας ότι το όποιο "κακό" θα αφορά πάντα τους άλλους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλα ο πολιτης εχει υποχρεωση να βοηθαει να λειτουργει σωστα το κρατος γιατι πανω απο ολα το κρατος ειμαστε εμεις οι ιδιοι, οταν λοιπον βλεπεις τετοιες αδικιες πραττεις αναλογα.(...)

 

ο καταναλωτής εχει συνείδηση η θα επρεπε να εχει και πρεπει να κανει το σωστο , δηλαδη αν ξερω ενα μαγαζι που πουλαει λαθραία η κλεμμένα επειδή με συμφερει θα ψωνιζω απο κει

Κατά αυτά συμφωνώ, εννοείται. Απο αυτό ξεκινάει εξάλλου η αξιοκρατεία, να το πω έτσι, αν και ατυχές το παράδειγμα με το λαθραίο ή κλοπιμαίο εμπόρευμα επειδή τότε αν εξακολουθώ εις γνώση μου να ψωνίζω, είμαι κλεπταποδόχος.

 

Γενικά κατανόηση δείχνω μόνο, στην ανάγκη λόγω μειωμένης αγοραστικής ικανότητας. Δεν επικροτώ. :-)

Το κρατος-παρταλι εχει λαβει ηδη εντολη και πορους να εφαρμοσει συγκεκριμενη πολιτικη, η ανικανοτητα του δεν καλυπτεται απο συλλογικοτητες ακτιβιστων που αποφασιζουν και διαταζουν

Γι αυτό ακριβώς ο μόνος δρόμος είναι η ανατροπή του συστήματος αυτού, με "τσιρώτα" δεν γίνεται δουλειά, έτσι λειτουργεί αυτός ο "ιος". Χρειάζεται ολοκληρωμένη θεραπεία.

 

Το ζήτημα είναι παλλαϊκό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 ή μόνη δύναμη πίεσης που μένει είναι "έξωθεσμική"

Φοραω τα φυσεκλικια μου και τρεχω να βρω την Μποφιλιου στο βουνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Comrade mtsalla, τροτσκιστης κι εσυ; :P

 Κρυβε λογια

 

 

post-444272-0-22153800-1512577138_thumb.jpg

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη για την παρέμβαση αλλα με αφορά. Δεν ζω εξω απο αυτή την κοινωνία. Πέρα απο καταναλωτης ειμαι και πολιτής ...

 

... και ως πολιτης έχεις την ευθύνη μέσω των διαδικασιών τους κράτους να ορίζεις τις αρμόδιες υπηρεσίες που ρυθμίζουν την εργασιακή αγορά. Αν αυτές λένε ότι ένα κατάστημα καλώς λειτουργεί τότε αυτό θα πρέπει να αρκεί.

 

 

Για να μη παρεξειγηθούμε, δεν είπα ότι δε μπορεί αν κάποιος γουστάρει να έχει οποιαδήποτε άποψη ή τακτική σε σχέση με τις αγορές του. Χρήματά του είναι τα δίνει όπου γουστάρει και για όποιο λόγο γουστάρει ... αυτό δε σημαίνει πάντα ότι οι λόγοι αυτοί είναι λογικοί.

Βεβαια, γιατι το να ρυθμιζεις τη κινηση σε μια διασταυρωση σαν τροχονομος, ειναι ακριβως το ιδιο με το να μην ψωνιζεις απο καποιον που ειναι εν γνωση σου λαμογιο.

 

Αν ο μητσαρας παρκαρει μονιμα πανω στο πεζοδρομιο επειδη ξερει οτι η τροχαια τα ξυνει και δεν προκειται να ρθει ποτε ακομα και μετα απο κληση μου, εγω τι πρεπει να κανω? 

 

Βάζεις στο στόμα μου πληκτρολογιό μου χαρακτήρες που δεν έγραψα. 

 

Γνωστή τακτική όταν κάποιος δε ξέρει τι να πει.

 

Δεν είπα ότι αυτά τα δυο είναι το ίδιο. Είπα ότι το να μην παραβιάζεις τον κοκ δεν είναι βοήθεια προς την Τροχαία βοήθεια είναι να συμμετέχεις στο έργο κάποιου, όχι να τηρείς τις υποχρεώσεις σου. Το να μη πετάς χαρτιά στο δρομο δεν είναι βοήθεια προς τους οδοκαθαριστές. Είναι απλά υποχρέωσή σου.

 

Εσύ τι προτείνεις να κάνεις στη περίπτωση του Μητσάρα ?

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοραω τα φυσεκλικια μου και τρεχω να βρω την Μποφιλιου στο βουνο

 

Θα το άφηνα εδώ, μια που είναι προφανές ότι μιλάμε για άλλα πράγματα, αλλά μια που σου αρέσει η γραφικότητα (αφού η μόνη διέξοδος που βλέπεις είναι οι κλέφτες και οι αρματολοί) ας σου δώσω κι εγώ μια άλλη εικόνα.

Αφού λοιπόν δεν θέλεις να φορέσεις "φυσεκλίκια" βάλε τουλάχιστον τσίγκινο σωβρακάκι γιατί, αν δεν σε έχουν "ακουμπήσει" ήδη (και δεν είσαι βέβαια $$$τος), έρχεται. Εκτός πια αν νομίζεις ότι στο "δάσος" που ζούμε όλοι (ή σχεδόν όλοι) μαζί, θα καεί μόνο το σπίτι του γείτονα

Φοραω τα φυσεκλικια μου και τρεχω να βρω την Μποφιλιου στο βουνο

 

Α, και μην quotάρεις κομμένες φράσεις για να "φτιάξεις" το point που θέλεις.

 

Εγώ είπα ότι

 

"μόνη δύναμη πίεσης που μένει είναι "έξωθεσμική" και πιο συγκεκριμένα ο αμείλικτος νόμος της αγοράς"

 

κι εσύ κράτησες το

 

" ή μόνη δύναμη πίεσης που μένει είναι "έξωθεσμική".

 

Δε συμφωνείς ότι δεν διαβάζεται το ίδιο; ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το άφηνα εδώ, μια που είναι προφανές ότι μιλάμε για άλλα πράγματα, αλλά μια που σου αρέσει η γραφικότητα (αφού η μόνη διέξοδος που βλέπεις είναι οι κλέφτες και οι αρματολοί) ας σου δώσω κι εγώ μια άλλη εικόνα.

Αφού λοιπόν δεν θέλεις να φορέσεις "φυσεκλίκια" βάλε τουλάχιστον τσίγκινο σωβρακάκι γιατί, αν δεν σε έχουν "ακουμπήσει" ήδη (και δεν είσαι βέβαια $$$τος), έρχεται. Εκτός πια αν νομίζεις ότι στο "δάσος" που ζούμε όλοι (ή σχεδόν όλοι) μαζί, θα καεί μόνο το σπίτι του γείτονα

 

Α, και μην quotάρεις κομμένες φράσεις για να "φτιάξεις" το point που θέλεις.

 

Εγώ είπα ότι

 

"μόνη δύναμη πίεσης που μένει είναι "έξωθεσμική" και πιο συγκεκριμένα ο αμείλικτος νόμος της αγοράς"

 

κι εσύ κράτησες το

 

" ή μόνη δύναμη πίεσης που μένει είναι "έξωθεσμική".

 

Δε συμφωνείς ότι δεν διαβάζεται το ίδιο; ;)

Ειπες αυτο

 

Σε ένα ιδεατό, ή τουλάχιστον ευνομούμενο κόσμο, έτσι ακριβώς γίνεται

Επειδή όμως καλό είναι να κοιτάμε και την πράξη, επί του παρόντος ή μόνη δύναμη πίεσης που μένει είναι "έξωθεσμική" και πιο συγκεκριμένα ο αμείλικτος νόμος της αγοράς.

Υποστηριζοντας αυτο

 

Φαντάζομαι ότι θα ξέρεις ότι οι επιχειρήσεις "συνετίζονται" (ή και "τιμωρούνται" αν προτιμάς) σε άλλες κοινωνίες και μόνο από τη συμπεριφορά (aka μποϋκοτάζ) του καταναλωτικού κοινού.

Αν θες να επιβαλλεις την "σωστη" συμπεριφορα στο καταναλωτικο κοινο για να ικανοποιειται το προσωπικο σου αισθημα περι δικαιου μιλας για διαφορετικο καθεστως οσο και αν το αρνεισαι. Σε αστικο καθεστως, οπου η η πολιτικη "ζητηση" ικανοποιειται απο κομματα σε ελευθερες εκλογες μεσω κρατικων δομων και θεσμων συμβαινει αυτο

 

"Θεσμικα ελεγχονται απο τον αρμοδικο κρατικο φορεα, αυτος επιβαλλει τους ορους λειτουργιας της επιχειρησης υπο καθεστως αντικειμενικης ευθυνης"

 

Μια χαρα με εχουν "ακουμπησει" και ας μην ειμαι πλουσιος. Απλα προσπαθω να φτιαξω οτι δεν λειτουργει, οχι να κανω καριερα πανω στα λαθη των αλλων. Η πολιτικες θεσεις ειναι θεσεις ευθυνης, οσοι δεν το κατανοουν αυτο οδηγουνται στη γραφικοτητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειπες αυτο

 

Υποστηριζοντας αυτο

 

Αν θες να επιβαλλεις την "σωστη" συμπεριφορα στο καταναλωτικο κοινο για να ικανοποιειται το προσωπικο σου αισθημα περι δικαιου μιλας για διαφορετικο καθεστως οσο και αν το αρνεισαι. Σε αστικο καθεστως, οπου η η πολιτικη "ζητηση" ικανοποιειται απο κομματα σε ελευθερες εκλογες μεσω κρατικων δομων και θεσμων συμβαινει αυτο

 

"Θεσμικα ελεγχονται απο τον αρμοδικο κρατικο φορεα, αυτος επιβαλλει τους ορους λειτουργιας της επιχειρησης υπο καθεστως αντικειμενικης ευθυνης"

 

Μια χαρα με εχουν "ακουμπησει" και ας μην ειμαι πλουσιος. Απλα προσπαθω να φτιαξω οτι δεν λειτουργει, οχι να κανω καριερα πανω στα λαθη των αλλων. Η πολιτικες θεσεις ειναι θεσεις ευθυνης, οσοι δεν το κατανοουν αυτο οδηγουνται στη γραφικοτητα

 

Δεν θέλω να επιβάλω τίποτα σε κανένα (δεν ξέρω σε ποιο σημείο φάνηκε αυτό το περί επιβολής).

Μια άλλη οπτική προσπαθώ να δώσω πέρα από το μοιρολατρικό (κατά τη γνώμη μου πάντα) και ουτοπικό πλέον (κατά τη γνώμη μου και πάλι και σύμφωνα με το feedback που παίρνω από τριγύρω) "θα τα φροντίσουν οι αρμόδιοι".

 

Τα περί γραφικότητας, ειδικά μετά από τα "καριοφίλια", ας μην το θίξουμε καλύτερα

Επεξ/σία από haris_216
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να επιβάλω τίποτα σε κανένα (δεν ξέρω σε ποιο σημείο φάνηκε αυτό το περί επιβολής).

Μια άλλη οπτική προσπαθώ να δώσω πέρα από το μοιρολατρικό (κατά τη γνώμη μου πάντα) και ουτοπικό πλέον (κατά η γνώμη μου και πάλι και σύμφωνα με το feedback που παίρνω από τριγύρω) "θα τα φροντίσουν οι αρμόδιοι".

 

Τα περί γραφικότητας, ειδικά μετά από τα "καριοφίλια", ας μην το θίξουμε καλύτερα

Θεωρεις ουτοπικο να παρει κανεις την επιθεωρηση εργασιας και αυτη να πραξει τα δεοντα και προτεινεις αυθορμητα και εναρμονισμενα το καταναλωτικο κοινο να αποκτησει την καταλληλη συμπεριφορα που θα επιβαλλει την εργατικη νομοθεσια.

 

Στο ειπα και πριν, οι πολιτικες θεσεις ειναι θεσεις ευθυνης. Δεν λεμε ποιο χρωμα μας αρεσει εδω, ουτε για το "συστημα της καρδιας μας"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρεις ουτοπικο να παρει κανεις την επιθεωρηση εργασιας και αυτη να πραξει τα δεοντα και προτεινεις αυθορμητα και εναρμονισμενα το καταναλωτικο κοινο να αποκτησει την καταλληλη συμπεριφορα που θα επιβαλλει την εργατικη νομοθεσια.

 

Στο ειπα και πριν, οι πολιτικες θεσεις ειναι θεσεις ευθυνης. Δεν λεμε ποιο χρωμα μας αρεσει εδω, ουτε για το "συστημα της καρδιας μας"

 

Επειδή το πας κάπου συγκεκριμένα θα σου πω ότι πραγματικά θα εκπλαγείς αν με γνωρίσεις.

Οι θέσεις μου περί της καταναλωτικής συνείδησης, δύναμης και ευθύνης δεν συνάδουν με τα γνωστά κλισέ του πολιτικού προσανατολισμού. Άσε που έτσι κι αλλιώς τα παραπάνω δεν έχουν θέση στα "συστήματα καρδιάς" αλλά στον αντίποδά τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...