Προς το περιεχόμενο

Γενική συζήτηση με θέματα σχετικά με τα αυτοκίνητα


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καποια αμαξια ειχαν απο παντα καδενα...

 

και ξεκαθαρα ναι η καδένα ειναι μακραν καλυτερη, ΑΛΛΑ οχι η καδενα των οπελ που θελει αντικατασταση για καποιο ηλιθιο λόγο περιπου στις 100000 χλμ. Στα αμαξια που εχουμε στην οικογενεια εγω εχω 160.000 και ο πατηρ 290.000 (bmw both) με την εργοστασιακή καδένα και δεν κάνουν κιχ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καποια αμαξια ειχαν απο παντα καδενα...

 

και ξεκαθαρα ναι η καδένα ειναι μακραν καλυτερη, ΑΛΛΑ οχι η καδενα των οπελ που θελει αντικατασταση για καποιο ηλιθιο λόγο περιπου στις 100000 χλμ. Στα αμαξια που εχουμε στην οικογενεια εγω εχω 160.000 και ο πατηρ 290.000 (bmw both) με την εργοστασιακή καδένα και δεν κάνουν κιχ...

 

Ποια 100.000 χλμ? Δε λες καλυτερα στα 80χιλ χιλιομετρα!!!!

Μου ηρθε ταμπλας με την 250αρα €  για την πλακα στο δικο μου οπελ πριν κατι μηνες....

 

Και παω να δω το νεο aygo και οταν του το πα, μ ου λεει η toyota εχει καταργησει τον ιμαντα και εβαλε καδενα στα αμαξια της απο το 2001....και δεν χαλαει σχεδον ποτε....και μενω μλκς, που πληρωσα ενα καρο λεφτα, για τον....ιμαντα!!!!

 

Κρανιωθηκα....

Δεν παει αλλο με κερατιατικα εξοδα συντηρησης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ιμάντας έχει καλύτερες επιδόσεις, ενώ η καδένα αξιοπιστία.

 

Η καδένα δεν έχει αντικαταστήσει τον ιμάντα, συνεχίζουν να φτιάχνονται κινητήρες και με ιμάντα και με καδένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ιμάντας έχει καλύτερες επιδόσεις, ενώ η καδένα αξιοπιστία.

 

Η καδένα δεν έχει αντικαταστήσει τον ιμάντα, συνεχίζουν να φτιάχνονται κινητήρες και με ιμάντα και με καδένα.

 

Thanks για τη διευκρινηση.

Αρκετα εχει βογγηξει η τσεπη μου....και θα ψηφισω αξιοπιστια σε οποια νεα επιλογη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ

Γιατι υπαρχει....δυστοκια να το πω απλα, σε μερικες αντιπροσωπειες με το θεμα 'συναγερμος';

Στην toyota με αποθαρρυναν...

 

Εγω ομως, αν καταληξω στην αγορα, θα τον ηθελα.

 

Θελω ομως τα φωτα σας στο εξης.

Πως μπορω να ζητησω/απαιτησω, να ερθει εξαρχης με εργοστασιακο/μαμισιο συναγερμο;

Κι οχι να παρουν ενα μοντελο(καινουριο) που βρισκεται καπου στην Ελλαδα, και απλα να του φορεσουν στην τοπικη αντιπροσωπεια εναν καποιο συναγερμο;;;;

Παιζει ρολο, ΝΑΙ ή ΟΧΙ, το που θα τοποθετηθει;

Ορθώς επισημαινω οτι ειναι προτιμοτερο να ερθει απο τη μαμα-εταιρια με φορεμενο συναγερμο,

ή αυτο εξαρταται απο την εταιρια (το που γινεται η τοποθετηση δηλαδη)

ή εν τελει δεν παιζει και κανενας απολυτως ρολο; (ποιος θα τον βαλει)

 

Θα ηθελα αν μπει, οχι απλα να μπει για να μπει, και οπως μπει....

Να ειναι επισημα εγκεκριμενος, και επισημα τοποθετημενος.

Αλλα, να ξερω αν γινεται (γιατι ο αντιπροσωπος που παω μπορει να λεει....κουκουναρες-και δεν ξερω αν για καθετι που εχω αμφιβολια πρεπει να τηλεφωνο για επαληθευση στα κεντρικα...),

και αν οντως γινεται,

εγω πως το τσεκαρω.

 

Πειτε μου σας παρακαλω επι των ανωτερω, τις αποψεις σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δικο μου (mazda 6) φοραει καδενα.

 

Μ εχουν πει στα service κτλπ ποσοοο τυχερος εισαι που φοραει καδενα το αμαξι σου και δεν θελει ποτε αλλαγη και ποσα αλλα + εχει.

 

Ισχυει; τοσο καλυτερο ειναι απο τον ιμαντα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δικο μου (mazda 6) φοραει καδενα.

 

Μ εχουν πει στα service κτλπ ποσοοο τυχερος εισαι που φοραει καδενα το αμαξι σου και δεν θελει ποτε αλλαγη και ποσα αλλα + εχει.

 

Ισχυει; τοσο καλυτερο ειναι απο τον ιμαντα;

 

Φαντάζομαι θα έχεις ακούσει πως σε άλλα αυτοκίνητα κόπηκε ο ιμάντας κάνοντας μεγάλη ζημιά(καρφώνονται οι βαλβίδες πάνω στα πιστόνια)... ε τέτοιο πράγμα το δικό σου δεν πρόκειται να πάθει. Όχι μόνο δεν θα χρειαστεί σχεδόν ποτέ αλλαγή η καδένα, αλλά και αν χρειαστεί θα σε προειδοποιήσει πολύ πιο πριν με θόρυβο. Συν το ότι γλιτώνεις τη σκοτούρα της αλλαγής ιμάντα κάθε x χιλιόμετρα ή x μήνες, και το καθόλου ευκαταφρόνητο κόστος φυσικά.

 

Από την άλλη αν ο κινητήρας σου είχε ιμάντα θα στροφάριζε καλύτερα και θα ήταν λιγάκι πιο αθόρυβος.

 

Κρίνε μόνος σου αν είναι τόσο καλύτερο από τον ιμάντα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι θα έχεις ακούσει πως σε άλλα αυτοκίνητα κόπηκε ο ιμάντας κάνοντας μεγάλη ζημιά(καρφώνονται οι βαλβίδες πάνω στα πιστόνια)... ε τέτοιο πράγμα το δικό σου δεν πρόκειται να πάθει. Όχι μόνο δεν θα χρειαστεί σχεδόν ποτέ αλλαγή η καδένα, αλλά και αν χρειαστεί θα σε προειδοποιήσει πολύ πιο πριν με θόρυβο. Συν το ότι γλιτώνεις τη σκοτούρα της αλλαγής ιμάντα κάθε x χιλιόμετρα ή x μήνες, και το καθόλου ευκαταφρόνητο κόστος φυσικά.

 

Από την άλλη αν ο κινητήρας σου είχε ιμάντα θα στροφάριζε καλύτερα και θα ήταν λιγάκι πιο αθόρυβος.

 

Κρίνε μόνος σου αν είναι τόσο καλύτερο από τον ιμάντα.

 

πολύ σωστά όσα γραφει ο Joshua... απλα με την καδενα αν το σκιζεις το αμαξι θα ρημαχτει η καδενα και θα θέλει αλλαγμα πριν της ωρας της (υπαρχει περιπτωση ειδαλλως να μην αλλαχτει και ποτε, εμεις οπως ειπα εχουμε αμαξι με 290.000 με την εργοστασιακή και κελαειδαει)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όπως αναφέρθηκε οι καδένες στα Opel , το σέτ (γνήσιο) στοιχίζει 250 ευρώ.

Σου δίνει σημάδια καθώς μέχρι να τεντωθεί η καδένα ειδικά στην πρωινή εκκίνηση.Είχα στο Corsa C.

Τωρα στο Honda που έχει ιμάντα τον αλλάζω ανά 40000 και πρόσφατα αλλάχτηκε αντλία νερου,θερμοστατης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν καταλαβαινω πως ο ιμαντας που μπηκε στο opel το 2009 κοστισε περι τα 140€ τοτε,

και εν ετει 2017 κοστισε 240€....

Μαλλον η κοστολογηση γινεται αναλογα με το ποσα € λειπουν απο την αντιπροσωπεια...

:(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν καταλαβαινω πως ο ιμαντας που μπηκε στο opel το 2009 κοστισε περι τα 140€ τοτε,

και εν ετει 2017 κοστισε 240€....

Μαλλον η κοστολογηση γινεται αναλογα με το ποσα € λειπουν απο την αντιπροσωπεια...

:(

 

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τον λόγο που το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για επισκευές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τον λόγο που το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για επισκευές.

 

Πηρα αυτη την αποφαση πριν χρονια.

Σωστο; Λαθος; Στη ζωη παντα κατι κερδιζεις, και κατι χανεις.

Αφου με παλαιοτερα αμαξια, ταλαιπωρηθηκα πολυ με τα...'μαστορια' εκει εξω,

και εννοω οτι καθε λιγους μηνες επρεπε να παω για επισκευη,

πηρα την αποφαση τοτε, οταν αλλαξα αμαξι, απο τοτε και περα,

να πηγαινω μονο αντιπροσωπεια.

Ακριβοτερα μεν, αλλα ομως μια φορα το χρονο και ξεμπερδευα.

Γιατι στον μαστορα εζησα οτι 'το φτηνο ειναι ακριβο'....και καθε λιγο επισκεψη.

Κι ειπα τοτε, 'καλυτερα μια κι εξω τα εξοδα, αλλα κεφαλι ησυχο, κι οχι καθε λιγο για επισκευη'.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...