Προς το περιεχόμενο

Γενική συζήτηση με θέματα σχετικά με τα αυτοκίνητα


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτο οφειλοταν στο αυτοκινητο και στην αντιπροσωπεία να το πηγσινες παλι καθε 2-3 μηνες θα ηθελε να το πηγαινες αμσ ηταν κουσουρλιδικο. Αν ειναι καινουριο ή εστω σχετικα νεο δεν θα εβγαζε κουσουρια ειτε το πηγαινες στην αντιπροσωπεία ειτε σε γενικα συνεργεια. Μονο τις καθιερωμένες εργασιες θα χρειαζοταν, λαδια, μπουζι, φιλτρα κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτο οφειλοταν στο αυτοκινητο και στην αντιπροσωπεία να το πηγσινες παλι καθε 2-3 μηνες θα ηθελε να το πηγαινες αμσ ηταν κουσουρλιδικο. Αν ειναι καινουριο ή εστω σχετικα νεο δεν θα εβγαζε κουσουρια ειτε το πηγαινες στην αντιπροσωπεία ειτε σε γενικα συνεργεια. Μονο τις καθιερωμένες εργασιες θα χρειαζοταν, λαδια, μπουζι, φιλτρα κλπ.

ετσι ακριβως...

 

επισης καποια στιγμή πρεπει να ανοιξουμε ενα τόπικ να γράφουμε παπαριες που κάνουν στις επίσημες αντιπροσωπείες να σας πέσουν τα μαλλια της κεφαλής σας... εχω δει τρελα πραγματα και μάλιστα σε αντιπροσωπείες μεγάλες με 85€ εργατοώρα......και τις εκοψα φυσικα!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο οφειλοταν στο αυτοκινητο και στην αντιπροσωπεία να το πηγσινες παλι καθε 2-3 μηνες θα ηθελε να το πηγαινες αμσ ηταν κουσουρλιδικο. Αν ειναι καινουριο ή εστω σχετικα νεο δεν θα εβγαζε κουσουρια ειτε το πηγαινες στην αντιπροσωπεία ειτε σε γενικα συνεργεια. Μονο τις καθιερωμένες εργασιες θα χρειαζοταν, λαδια, μπουζι, φιλτρα κλπ.

 

Ναι, για να ειμαι δικαιος με τα γεγονοτα, κι εγω το πιστευω αυτο.

Εφτυσα αιμα με τις ζημιες του citroen. Ζημιες, ζημιες, ζημιες!

Και μετα ξερετε....οποιος καει στο χυλο, φυσαει το γιαουρτι....

Οταν πηρα το οπελ, πηρα την αποφαση με την αλλαγη αυτοκινητου, πηρα και την αποφαση για service μονο στην αντιπροσωπεια...

γιατι εβαλα ενα ενδεχομενο οτι μπορει να επαιζε ρολο, εκτος απο το ζημιαρικο αμαξι, και οτι ο μαστορας εκανε τις δουλειες επιφανειακα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, για να ειμαι δικαιος με τα γεγονοτα, κι εγω το πιστευω αυτο.

Εφτυσα αιμα με τις ζημιες του citroen. Ζημιες, ζημιες, ζημιες!

Και μετα ξερετε....οποιος καει στο χυλο, φυσαει το γιαουρτι....

Οταν πηρα το οπελ, πηρα την αποφαση με την αλλαγη αυτοκινητου, πηρα και την αποφαση για service μονο στην αντιπροσωπεια...

γιατι εβαλα ενα ενδεχομενο οτι μπορει να επαιζε ρολο, εκτος απο το ζημιαρικο αμαξι, και οτι ο μαστορας εκανε τις δουλειες επιφανειακα...

 

Μάλλον λάθος απόφαση ήταν που αποφάσισες να πηγαίνεις για service μόνο στην αντιπροσωπεία, αλλά σίγουρα ήταν λάθος η στιγμή που επέλεξες να το κάνεις...!!!

 

Μην παραπονιέσαι πάντως που πληρώνεις τα τριπλά από όσα θα πλήρωνες αλλού, επιλογή σου είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο ερωτησούλες :)

 

Αν φυσήξω το χώρο του κινητήρα με κομπρεσέρ ή φυσητήρα μπορεί να γίνει κάποια ζημιά; Σκεφτόμουν να ρίξω και νερό αλλά είδα ότι δεν είναι και τόσο καλό...

 

Μπαίνει σχάρα με πανοραμική οροφή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο ερωτησούλες :)

 

Αν φυσήξω το χώρο του κινητήρα με κομπρεσέρ ή φυσητήρα μπορεί να γίνει κάποια ζημιά; Σκεφτόμουν να ρίξω και νερό αλλά είδα ότι δεν είναι και τόσο καλό...

 

Μπαίνει σχάρα με πανοραμική οροφή;

 

Με αερα οχι δεν θα παθει το παραμικρο.Και με νερο μπορεις να πλυνεις μοτερ και γενικα στον χωρο του κινητηρα αλλα πρεπει να ξερεις που θα ριξεις νερο,ο εγκεφαλος πχ δεν χρειαζεται επιμονο πλυσιμο,ουτε ο πολλαπλασιαστης ουτε εκει που ειναι μαζεμενες καμια δεκαρια φυσες.Επισης αν αποφασισεις να πλυνεις μοτερ με νερο,ποτε δεν το βαζεις αμεσως μπροστα.Εγω πλενω και το αυτοκινητο και την μηχανη με το πιεστικο (τους κινητηρες εννοειτε) αλλα τα βαζω μπροστα την επομενη μερα και ποτε δεν ειχα θεμα.Τεσπα αν δεν το εχεις ξανακανει μην το προσπαθησεις.Στο συνεργειο που πηγαινα,επλενε τους κινητηρες με πιστολι και βενζινη και μετα τους φυσαγε με αερα.Καλο αποτελεσμα και ασφαλες αλλα θελει εργαλεια (κομπρεσερ αερα,πετρελιερα κτλ).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τον λόγο που το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για επισκευές.

 

Είμαι σε διαδικασία ανακαίνισης του αυτοκινήτου μου, καθώς μετά από πολύ σκέψη θεώρησα τεχνοοικονομικά σωστό να επενδύσω στο υπάρχον αντί να στραφώ στην αγορά νεότερου μεταχειρισμένου.

 

Για να το πετύχω ξύλωσα ολόκληρο το αυτοκίνητο . Μέχρι λαμαρίνα που λέμε. Εκανα βαφή, ταπετσαίες, ουρανό, καθίσματα, πλύσιμο πλαστικών τριμ, κ.λ.π.

Σε οποιοδήποτε μέρος είχε επέμβει η μαστοράτζα, είχα σπασμένα πλαστικά τριμ, κομμένες βάσεις, κολλημένους διακόπτες, ξεκολλημένες τάπες ....

Σε μηχανικά μέρη, είχα ιμιτασιόν της κακιάς ώρας , λάθος ανταλλακτικά (βαλβίδα ψυκράς, βαρελάκι αναθυμιάσεων λαδιού) .

 

Δεν πάει άλλο λοιπόν.

ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ που ξέρουν, έχουν δει , πως να βγάζουν τις ταπετσαίες για να αλλάξουν γρύλο παραθύρου, και δεν σου σπάνε  τον διακόπτη του ηλεκτρικού καθρέφτη, το χερούλι της πόρτας, δεν σου κόβουν την βάση του γρύλου για να βγάλουν την ασφάλεια χειρός .... δεν σου σπάνε τα κουμπώματα της πλεξούδας στο σασί και δεν σου τοποθετούν την ταπετσαρία στην πόρτα με σπασμένα κλιπς ... ή ότι κλιπς νάναι .... δεν  υπολογίζουν την διαφορά κόστους ιμιτασιόν- γνήσιου και να σου χρεώνουν το ιμιτασιόν στο ενδυάμεστο ώστε να κερδίσουν από αυτό ....

Αντιπροσωπεία, που δεν σου βάζουν τα χειρότερα ανταλλακτικά , που ΚΑΝΟΥΝ πως αλλάζουν λάδια, αλλά μόνο συμπληρώνουν ....

Αντιπροσωπεία που αν πάθει το αυτοκίνητο κάτι και είναι σε προβληματική παρτίδα, δεν σε χρεώνουν επισκευή του παλαιου και καρπώνονται το καινούριο το οποίο το πουλούν κερδίζοντας τρίδιπλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι σε διαδικασία ανακαίνισης του αυτοκινήτου μου, καθώς μετά από πολύ σκέψη θεώρησα τεχνοοικονομικά σωστό να επενδύσω στο υπάρχον αντί να στραφώ στην αγορά νεότερου μεταχειρισμένου.

 

Για να το πετύχω ξύλωσα ολόκληρο το αυτοκίνητο . Μέχρι λαμαρίνα που λέμε. Εκανα βαφή, ταπετσαίες, ουρανό, καθίσματα, πλύσιμο πλαστικών τριμ, κ.λ.π.

Σε οποιοδήποτε μέρος είχε επέμβει η μαστοράτζα, είχα σπασμένα πλαστικά τριμ, κομμένες βάσεις, κολλημένους διακόπτες, ξεκολλημένες τάπες ....

Σε μηχανικά μέρη, είχα ιμιτασιόν της κακιάς ώρας , λάθος ανταλλακτικά (βαλβίδα ψυκράς, βαρελάκι αναθυμιάσεων λαδιού) .

 

Δεν πάει άλλο λοιπόν.

ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ που ξέρουν, έχουν δει , πως να βγάζουν τις ταπετσαίες για να αλλάξουν γρύλο παραθύρου, και δεν σου σπάνε  τον διακόπτη του ηλεκτρικού καθρέφτη, το χερούλι της πόρτας, δεν σου κόβουν την βάση του γρύλου για να βγάλουν την ασφάλεια χειρός .... δεν σου σπάνε τα κουμπώματα της πλεξούδας στο σασί και δεν σου τοποθετούν την ταπετσαρία στην πόρτα με σπασμένα κλιπς ... ή ότι κλιπς νάναι .... δεν  υπολογίζουν την διαφορά κόστους ιμιτασιόν- γνήσιου και να σου χρεώνουν το ιμιτασιόν στο ενδυάμεστο ώστε να κερδίσουν από αυτό ....

Αντιπροσωπεία, που δεν σου βάζουν τα χειρότερα ανταλλακτικά , που ΚΑΝΟΥΝ πως αλλάζουν λάδια, αλλά μόνο συμπληρώνουν ....

Αντιπροσωπεία που αν πάθει το αυτοκίνητο κάτι και είναι σε προβληματική παρτίδα, δεν σε χρεώνουν επισκευή του παλαιου και καρπώνονται το καινούριο το οποίο το πουλούν κερδίζοντας τρίδιπλα.

 

Αυτά που περιγράφεις συμβαίνουν μια φορά στο εκατομμύριο, δηλαδή το να πετύχεις τόσο καλή αντιπροσωπεία και τόσο άχρηστα συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας. Όσα από αυτά μπόρεσα να καταλάβω βέβαια, γιατί δεν τα κατάλαβα και όλα.

 

Συνήθως οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι του ίδιου επιπέδου, με τη διαφορά ότι στην αντιπροσωπεία τις πληρώνεις πολύ ακριβότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που περιγράφεις συμβαίνουν μια φορά στο εκατομμύριο, δηλαδή το να πετύχεις τόσο καλή αντιπροσωπεία και τόσο άχρηστα συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας. Όσα από αυτά μπόρεσα να καταλάβω βέβαια, γιατί δεν τα κατάλαβα και όλα.

 

Συνήθως οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι του ίδιου επιπέδου, με τη διαφορά ότι στην αντιπροσωπεία τις πληρώνεις πολύ ακριβότερα.

Οι υπηρεσίες των μεγάλων αντιπροσωπειών δεν έχουν καμία σχέση με αυτές των συνεργείων.

Αν είσαι σχετικός και πιάνουν τα χέρια σου, μπορείς να κάνεις και μόνος σου έναν έλεγχο στο αυτοκίνητο σου να το διαπιστώσεις .

 

Αν κάτι από αυτά που σου γράφω παραπάνω δεν τα καταλαβαίνεις, μπορω να σου τα εξηγήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι υπηρεσίες των μεγάλων αντιπροσωπειών δεν έχουν καμία σχέση με αυτές των συνεργείων.

Αν είσαι σχετικός και πιάνουν τα χέρια σου, μπορείς να κάνεις και μόνος σου έναν έλεγχο στο αυτοκίνητο σου να το διαπιστώσεις .

 

Αν κάτι από αυτά που σου γράφω παραπάνω δεν τα καταλαβαίνεις, μπορω να σου τα εξηγήσω.

 

Τα περισσότερα από αυτά που έγραψες τα κατάλαβα, μερικά όμως από αυτά δεν βγάζουν καν νόημα. Όπως πχ αυτό με τα αυτοκίνητα "προβληματικών παρτίδων", που έγραψες ότι τα συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας καρπώνονται το νέο ανταλλακτικό(που το βρήκαν άραγε) και σε χρεώνουν την επισκευή του παλιού.

 

Η διαφορά μας δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνω, αλλά ότι διαφωνώ με αυτά που γράφεις. Υπάρχουν άπειρες μαρτυρίες ανθρώπων που έχουν πάθει αυτά που περιγράφεις ΚΑΙ σε αντιπροσωπείες, το ότι δεν έτυχε σε σένα(που είσαι μια περίπτωση μέσα σε εκατομμύρια) δεν λέει απολύτως τίποτα.

 

Ένα από τα μεγάλα μείον που έχουν τα συνεργεία στις αντιπροσωπείες είναι ότι ο μόνος τρόπος για να σου φτιάξουν οτιδήποτε είναι βάζοντας ανταλλακτικό καινούργιο και γνήσιο. Πχ σου χάλασε το σινεμπλόκ του ψαλιδιού? Σιγά μην κάτσουν να ασχοληθούν να το φτιάξουν, σου πετάνε πάνω καινούργιο γνήσιο ψαλίδι με κόστος ανταλλακτικού 250€ και τέλος. Σε όλα τα υπόλοιπα συνεργεία όμως έχεις την επιλογή ή να σου πρεσσάρουν νέα σινεμπλόκ, ή να σου βάλουν νέο ψαλίδι με κόστος από 40€ το καρακινέζικο έως 180€ το γνήσιο(ναι το ίδιο ακριβώς που η αντιπροσωπεία πουλάει 250€ για όσους δεν κατάλαβαν).

 

Επίσης άλλο ένα μεγάλο μείον είναι ο τρόπος που τιμολογούν τις εργασίες τους. Ακόμα και όταν κάνουν πολλές εργασίες μαζί στο ίδιο σημείο του αυτοκινήτου χρεώνουν ξεχωριστά την κάθε εργασία.

 

Δεν είναι τυχαίο που όλοι σταματάνε να πηγαίνουν στην αντιπροσωπεία μόλις λήξει η εγγύηση. Όσοι πάνε βέβαια, γιατί πλέον η εγγύηση ισχύει ακόμα και όταν τα σέρβις γίνονται σε οποιοδήποτε νόμιμο συνεργείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δεν είναι τυχαίο που όλοι σταματάνε να πηγαίνουν στην αντιπροσωπεία μόλις λήξει η εγγύηση. Όσοι πάνε βέβαια, γιατί πλέον η εγγύηση ισχύει ακόμα και όταν τα σέρβις γίνονται σε οποιοδήποτε νόμιμο συνεργείο.

^Σε οποιοδήποτε ή σε εξουσιοδοτημένο για τη μάρκα που έχεις;  Γιατί νομίζω κάτι τέτοιο είχα ακούσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Σε οποιοδήποτε ή σε εξουσιοδοτημένο για τη μάρκα που έχεις;  Γιατί νομίζω κάτι τέτοιο είχα ακούσει.

 

Σε οποιοδήποτε νόμιμο, αρκεί ότι βάζεις να καλύπτει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και να σφραγίζεται το βιβλιαράκι.

 

Επίσης εξουσιοδοτημένο = αντιπροσωπεία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσεξε όμως καποια οπελ (πχ astra h) φοράνε καδένα που θέλει άλλαγμα στις 100.000 όπως ξαναείπα...! (Επειδή νομίζω κοιτάς οπελ)

Είμαστε σίγουροι για αυτό;;; Γιατί είμαι κάτοχος οπελ αστρα h 1.4 και δεν το ξέρω-εχω δεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ

Γιατι υπαρχει....δυστοκια να το πω απλα, σε μερικες αντιπροσωπειες με το θεμα 'συναγερμος';

Στην toyota με αποθαρρυναν...

 

Εγω ομως, αν καταληξω στην αγορα, θα τον ηθελα.

 

Θελω ομως τα φωτα σας στο εξης.

Πως μπορω να ζητησω/απαιτησω, να ερθει εξαρχης με εργοστασιακο/μαμισιο συναγερμο;

Κι οχι να παρουν ενα μοντελο(καινουριο) που βρισκεται καπου στην Ελλαδα, και απλα να του φορεσουν στην τοπικη αντιπροσωπεια εναν καποιο συναγερμο;;;;

Παιζει ρολο, ΝΑΙ ή ΟΧΙ, το που θα τοποθετηθει;

Ορθώς επισημαινω οτι ειναι προτιμοτερο να ερθει απο τη μαμα-εταιρια με φορεμενο συναγερμο,

ή αυτο εξαρταται απο την εταιρια (το που γινεται η τοποθετηση δηλαδη)

ή εν τελει δεν παιζει και κανενας απολυτως ρολο; (ποιος θα τον βαλει)

 

Θα ηθελα αν μπει, οχι απλα να μπει για να μπει, και οπως μπει....

Να ειναι επισημα εγκεκριμενος, και επισημα τοποθετημενος.

Αλλα, να ξερω αν γινεται (γιατι ο αντιπροσωπος που παω μπορει να λεει....κουκουναρες-και δεν ξερω αν για καθετι που εχω αμφιβολια πρεπει να τηλεφωνο για επαληθευση στα κεντρικα...),

και αν οντως γινεται,

εγω πως το τσεκαρω.

 

Πειτε μου σας παρακαλω επι των ανωτερω, τις αποψεις σας.

 

 

MONO εργοστασιακός.

Δεν θα κολλήσει ποτέ, συνεργάζεται άψογα με τον εγκέφαλο (αφού είναι μέρος αυτού) και δεν θα έχει πρόσθετους αισθητήρες στη καμπίνα ή πρόσθετη καλωδίωση στο αυτοκίνητο, αλλά θα είναι ενσωματωμένοι στο υπάρχουν trim. Τουλάχιστον εμένα έτσι ήταν...

Μια καλή εγκατάσταση πιθανόν να μη σε απασχολήσει και για 10 χρόνια, αλλά αφού έχεις τη δυνατότητα για εργοστασιακό, εργοστασιακό! Κι ας είναι το αμάξι Κ.Π. να το παραλάβεις 1 μήνα αργότερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MONO εργοστασιακός.

Δεν θα κολλήσει ποτέ, συνεργάζεται άψογα με τον εγκέφαλο (αφού είναι μέρος αυτού) και δεν θα έχει πρόσθετους αισθητήρες στη καμπίνα ή πρόσθετη καλωδίωση στο αυτοκίνητο, αλλά θα είναι ενσωματωμένοι στο υπάρχουν trim. Τουλάχιστον εμένα έτσι ήταν...

Μια καλή εγκατάσταση πιθανόν να μη σε απασχολήσει και για 10 χρόνια, αλλά αφού έχεις τη δυνατότητα για εργοστασιακό, εργοστασιακό! Κι ας είναι το αμάξι Κ.Π. να το παραλάβεις 1 μήνα αργότερα...

 

Καπως ετσι το σκεφτομουν, κι ευχαριστω που επιβεβαιωσες.

 

Γνωριζεις, αν υπαρχει στανταρντ διαδικασια στις εταιριες, ως προς το εξης:

Εργοστασιακος, με παραγγελια κατά την παραγγελια του αυτοκινητου, μπαινει απο το εργοστάσιο ή από την κεντρική αντιπροσωπεία;

Ή ειναι μεν ο official αλλα μπορει δυνητικά να τοποθείται και από τον αποκεντρωμένο εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο;

Στη 2η περιπτωση βεβαια, αν οντως ισχυει, υπαρχει προβλημα αν τον επισημο/εργοστασιακο, τον βαλουν στην αποκεντρωμενη αντιπροσωπεια;

Ή δεν γινεται αυτο και έρχεται απευθειας με συναγερμο απο την κεντρικη αντιπροσωπεια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...