maroulini91 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Καλησπερα και απο μενα!την καρτα την εχω απο περσυ ανοιγμενη με ελληνικη χειρογραφη ταυτοτητα και ΕΥΤΗΧΩΣ δεν μου εχουν ζητησει καμια ταυτοποιηση ξανα ακομα..το αγορι μου ομως που μολις χθες παρελαβε τη καρτα και τον ανοιξε τον λογαριασμο πριν 2 βδομαδες με ταυτοτητα φετινη,του στειλαν για ταυτοποιηση...να παω για αδεισμα ρεβο και ψαξιμο για n26;;επειδη ειδα που λεγατε για τα διπλωματα και τις χειρογραφες μια χαρα ταξιδευεις και με τα 2..το διπλωμα μου ζητηθηκε μαζι με τη χειρογραφη ταυτοτηταοθ ως εξτρα επιβεβαιωση στο ταξιδι μου στο λονδινο και στη τουρκια(απριλιο)και δεν ειχα κανενα θεμα!
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, spartak1 είπε Ναι μονο που υποτίθεται, ότι εξαιτίας αυτού, πριν μερικούς μήνες μας βάλαν να κάνουμε ξανά ταυτοποίηση. Το ιδιο εγινε και σε μενα και μαλιστα αναφερουν στο μαιλ οτι σας ειδοποιήσαμε τον Μάρτη, πρέπει να τους τα εχω στείλει 4-5 φορές, τα χάνουν, δεν ξερω
runner69 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τα ίδια και σε εμένα. Είχα κανει ταυτοποιήση πέρσι με την ταυτότητα (λατινικά-όχι χειρόγραφη) και σήμερα μου ξαναζήτησαν ταυτοποίηση. Ανέβασα πάλι την ίδια ταυτότητα και φωτογραφια και θα περιμενω,γράφουν, έως 72ωρες για τον ελεγχο. Ωστοσο μέχρι τότε μου εχουν ανενεργες τις κάρτες, φυσική και άυλη!!! Από ότι φαίνεται θα το λάβουν όλοι αυτο το μήνυμα γιατί δεν έχουν την ικανότητα να ελέγξουν ποιος είχε ταυτοποιήσει πρόσφατα το λογαριασμό του. Όσοι δεν το έχουν λάβει, λογικά θα το λάβουν στις επόμενες μέρες. Απλά το email τους θα βρίσκεται σε άλλο batch αρχείο. (Δεν μπορούν να σταλούν σε όλους ταυτόχρονα). Πάντως δεν δείχνει και πολλή σοβαρότητα η όλη κατάσταση. Αν ήμουν εξωτερικό και είχα ανάγκη την κάρτα, τι θα έκανα; Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από runner69
Hapatingo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Και σε εμένα γράφουν στο αυτοματοποιημένο email οτι παγώνει ο λογαριασμός αλλά όλα δουλεύουν όπως πρέπει, ομοίως και οι κάρτες. Λίγο τραγικό να ζητούν τέτοια στοιχεία Παρασκευή βράδυ!
revyien Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Και εμένα το ίδιο Επίσης λαμβάνω εδώ και δυο μήνες ενα μήνυμα που μου λέει οτι το top up απο την κάρτα μου στη ρεβολουτ απέτυχε με ωρα παντα 4:02 αυτό κάθε 7-10 μέρες, χωρίς να έχω δοκιμάσει τοπ απ,τι γίνεται; προσπαθεί μόνη της να κάνει τοπ απ χωρίς την άδεια μου και επειδή δεν έχει λεφτά αποτυγχάνει;αν είναι έτσι είναι επικυνδυνοι
soiramk Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Το ιδιο εγινε και σε μενα και μαλιστα αναφερουν στο μαιλ οτι σας ειδοποιήσαμε τον Μάρτη, πρέπει να τους τα εχω στείλει 4-5 φορές, τα χάνουν, δεν ξερω Και εμένα το ίδιο.... Εν τω μεταξύ δεν μου είχε έρθει τέτοιο email... Κάπου στο email που έστειλαν πριν λίγο κάπου αναφέρει Αναφορά σε κείμενο At this point we would have to restrict your account, and reopen it once you’ve submitted a new piece of ID. Πως μπορώ να τσεκάρω αν είναι μπλοκαρισμένος ο λογαριασμός; Τα λεφτά που έχω μέσα τα βλέπω κανονικά. Να πω πως έστειλα την ίδια ταυτότητα με την οποία είχα ανοίξει και τον λογαρισμό κάπου στον προηγούμενο Νοέμβριο. Είναι και με λατινικούς χαρακτήρες. EDIT: 5 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Και σε εμένα γράφουν στο αυτοματοποιημένο email οτι παγώνει ο λογαριασμός αλλά όλα δουλεύουν όπως πρέπει, ομοίως και οι κάρτες. Λίγο τραγικό να ζητούν τέτοια στοιχεία Παρασκευή βράδυ! 2 λεπτά πριν, revyien είπε Και εμένα το ίδιο Επίσης λαμβάνω εδώ και δυο μήνες ενα μήνυμα που μου λέει οτι το top up απο την κάρτα μου στη ρεβολουτ απέτυχε με ωρα παντα 4:02 αυτό κάθε 7-10 μέρες, χωρίς να έχω δοκιμάσει τοπ απ,τι γίνεται; προσπαθεί μόνη της να κάνει τοπ απ χωρίς την άδεια μου και επειδή δεν έχει λεφτά αποτυγχάνει;αν είναι έτσι είναι επικυνδυνοι Αν ισχύει πως δουλεύουν όλα κανονικά, πάω αύριο να σηκώσω ό,τι έχει απομείνει μέσα.. Πραγματικά ευτυχώς που δεν μου έτυχε όταν ήμουν εξωτερικό. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από soiramk
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Τι μαιλ ειναι το παρακατω Nikolaos, γεια σας. Τον Μάρτιο, σας αποστείλαμε ορισμένα email, με τα οποία σας ζητούσαμε να ανεβάσετε ορισμένα έγγραφα ταυτοποίησης στον λογαριασμό σας, με τη μορφή διαβατηρίου ή δελτίου αστυνομικής ταυτότητας. Αυτό το κάναμε προκειμένου να διατηρήσουμε ανοιχτό τον λογαριασμό σας σε περίπτωση μη συμφωνίας για το Brexit. Υπήρξαν βέβαια κάποιες εξελίξεις στο θέμα του Brexit και παρόλο που κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος τι πρόκειται να συμβεί, εμείς πρέπει να προετοιμαστούμε για το πιθανό ενδεχόμενο το Ηνωμένο Βασίλειο να αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς συμφωνία. Σε περίπτωση που αυτό συμβεί και εσείς δεν έχετε ανεβάσει τον σωστό τύπο ταυτότητας στον λογαριασμό σας, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και θα χρειαστεί να κλείσουμε τον λογαριασμό σας και να τον ξανανοίξουμε μόλις υποβάλετε ένα νέο έγγραφο ταυτοποίησης. Σημείωση: Δυστυχώς, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δίπλωμα οδήγησης. Γιατί το ζητάμε αυτό; Αυτήν τη στιγμή, όλοι οι λογαριασμοί των πελατών μας στην ΕΕ έχουν καταστεί δυνατοί βάσει της Άδειας περί ηλεκτρονικού χρήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η άδεια αυτή μεταφέρθηκε (ή «διαβιβάστηκε») σε όλη την Ευρώπη, αλλά εάν το Ηνωμένο Βασίλειο αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς μεταβατική συμφωνία, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε την υπηρεσία αυτή. Ως εκ τούτου, ίσως χρειαστεί να σας μεταφέρουμε στον αδειοδοτημένο μας Οργανισμό Ηλεκτρονικού Χρήματος στην ΕΕ. Παρ΄ όλα αυτά, για κανονιστικούς λόγους, η ευρωπαϊκή μας οντότητα δεν μπορεί να κάνει δεκτό το δίπλωμα οδήγησης ως έγγραφο επαλήθευσης της ταυτότητας. Η ομάδα Revolut
spartak1 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 9 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Τι μαιλ ειναι το παρακατω Nikolaos, γεια σας. Τον Μάρτιο, σας αποστείλαμε ορισμένα email, με τα οποία σας ζητούσαμε να ανεβάσετε ορισμένα έγγραφα ταυτοποίησης στον λογαριασμό σας, με τη μορφή διαβατηρίου ή δελτίου αστυνομικής ταυτότητας. Αυτό το κάναμε προκειμένου να διατηρήσουμε ανοιχτό τον λογαριασμό σας σε περίπτωση μη συμφωνίας για το Brexit. Υπήρξαν βέβαια κάποιες εξελίξεις στο θέμα του Brexit και παρόλο που κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος τι πρόκειται να συμβεί, εμείς πρέπει να προετοιμαστούμε για το πιθανό ενδεχόμενο το Ηνωμένο Βασίλειο να αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς συμφωνία. Σε περίπτωση που αυτό συμβεί και εσείς δεν έχετε ανεβάσει τον σωστό τύπο ταυτότητας στον λογαριασμό σας, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και θα χρειαστεί να κλείσουμε τον λογαριασμό σας και να τον ξανανοίξουμε μόλις υποβάλετε ένα νέο έγγραφο ταυτοποίησης. Σημείωση: Δυστυχώς, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δίπλωμα οδήγησης. Γιατί το ζητάμε αυτό; Αυτήν τη στιγμή, όλοι οι λογαριασμοί των πελατών μας στην ΕΕ έχουν καταστεί δυνατοί βάσει της Άδειας περί ηλεκτρονικού χρήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η άδεια αυτή μεταφέρθηκε (ή «διαβιβάστηκε») σε όλη την Ευρώπη, αλλά εάν το Ηνωμένο Βασίλειο αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς μεταβατική συμφωνία, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε την υπηρεσία αυτή. Ως εκ τούτου, ίσως χρειαστεί να σας μεταφέρουμε στον αδειοδοτημένο μας Οργανισμό Ηλεκτρονικού Χρήματος στην ΕΕ. Παρ΄ όλα αυτά, για κανονιστικούς λόγους, η ευρωπαϊκή μας οντότητα δεν μπορεί να κάνει δεκτό το δίπλωμα οδήγησης ως έγγραφο επαλήθευσης της ταυτότητας. Η ομάδα Revolut Εμένα πάντως μου έβγαλε το μήνυμα της ταυτοποίησης και στην εφαρμογη, εκτός από το email
jstark Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Γεια σας. Ήρθε και σε μένα πριν λίγα λεπτά. Το ωραίο της υπόθεσης είναι πως αύριο έχω ταξίδι στο εξωτερικό... Πάνω στην ώρα που λένε...
ExTaCy1337 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Και εμενα μου ηρθε παιδια και τα ξανα εστειλα πριν καμια ωρα μια-μιση. Δεν μου ηρθε κανενα μυνημα πισω αλλα δοκιμασα μια αγορα στο aliexpress και πετυχε... Την παλευουν μωρε; Πριν 1-2 βδομαδες εκανα το account και ειχα στειλει ταυτοτητα. Εντωμεταξυ το ιδιο και στην αδερφη μου και στην κοπελα μου που εκανα referral. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από ExTaCy1337
asdfnikos Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μίλησα με το live chat της Revolut σχετικά με το θέμα της ταυτότητας που δεν έχω αποστείλει δίπλωμα οδήγησης πότε πάρα μόνο ταυτότητα και μου ξαναζήτησε Με ταυτοποιησαν ξανά μονοί τους και με ενημέρωσαν ότι πρέπει να μιλήσετε με το live chat για να κάνουν την διαδικασία και σε εσάς χωρίς την αποστολή της ταυτότητας σας.!
Hapatingo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 6 minutes ago, asdfnikos said: Μίλησα με το live chat της Revolut σχετικά με το θέμα της ταυτότητας που δεν έχω αποστείλει δίπλωμα οδήγησης πότε πάρα μόνο ταυτότητα και μου ξαναζήτησε Με ταυτοποιησαν ξανά μονοί τους και με ενημέρωσαν ότι πρέπει να μιλήσετε με το live chat για να κάνουν την διαδικασία και σε εσάς χωρίς την αποστολή της ταυτότητας σας.! Βρε παιδιά αυτό το γράφουν ως υστερόγραφο, ως υπενθύμιση. Μάλλον χάθηκε η μετάφραση στα ελληνικά. Note: You cannot use a driving licence as ID, unfortunately.
revyien Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Εμένα μου λύσανε το θέμα στο τσατ χωρίς να ξανά στείλω τίποτα αλλα παραμένει το παρακάτω μήνυμα που παίρνω καθε 7-10 μέρες χωρίς μα έχω δοκιμάσει να κάνω τοπ απ Λυπούμαστε που η φόρτιση μέσω κάρτας απέτυχε. Δυστυχώς, οι περισσότερες ελληνικές χρεωστικές κάρτες δεν υποστηρίζονται λόγω τοπικών κανονισμών. Μην πανικοβάλλεστε! Μπορείτε να φορτίσετε τον λογαριασμό σας Revolut εύκολα σε EUR μέσω τραπεζικής μεταφοράς. Πώς κάνετε φόρτιση μέσω τραπεζικής μεταφοράς 🚀 Εάν η μεταφορά σας είναι σε EUR και η τράπεζά σας βρίσκεται στην περιοχή SEPA (Ενιαίος Χώρος Πληρωμών σε Ευρώ), τότε η μεταφορά στη Revolut θα κοστίσει το ίδιο με οποιαδήποτε μεταφορά σε τράπεζα του εσωτερικού. Για τους περισσότερους πελάτες μας, η υπηρεσία αυτή είναι συνήθως δωρεάν. Μεταβείτε στην ενότητα «Φόρτιση» της εφαρμογής και πατήστε το αναπτυσσόμενο μενού. Θα βρείτε τα απαραίτητα στοιχεία λογαριασμού για να κάνετε τη μεταφορά επιλέγοντας «Τραπεζική μεταφορά». Κατά κανόνα, οι περισσότερες μεταφορές ολοκληρώνονται εντός 1-4 εργάσιμων ημερών.
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 5 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Βρε παιδιά αυτό το γράφουν ως υστερόγραφο, ως υπενθύμιση. Μάλλον χάθηκε η μετάφραση στα ελληνικά. Note: You cannot use a driving licence as ID, unfortunately. Τι εννοείς; το γράφουν και στο μαιλ, δεν δέχονται πλέον δίπλωμα οδήγησης Παντως περα της ρεβο, πρέπει να έχουμε παγκοσμίως τις χειρότερες ταυτότητες Μια με κείνο μια με το άλλο μείναμε με αυτά τα κ@λ@χαρτα στο χέρι . Απο εποχής Χριστοδούλου θυμάμαι 1
asdfnikos Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Με ενα μήνυμα στο support ξεκλειδωνεται άμεσα ο λογαριασμός σας άμα η ταυτότητα που είχατε αποστείλει έχει λατινικούς χαρακτήρες και είναι σε ισχύ (15 χρονιά απο την έκδοση ) . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα