Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, POS είπε

αν ειναι επαγγελματικος λογ/μος, βαση Ελληνικης νομοθεσιας πρεπει να δηλωθει

Εκεί πάει αλλού το πράγμα. Άλλα για απλό λογαριασμό ιδιώτη στην Revolut δεν πιστεύω οτι χρειάζεται .

  • Απαντ. 11,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Doubt είπε

Να περιμένεις ή να ρωτήσεις το ταχυδρομείο σου. Όλοι έχουν καθυστερήσεις.

Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, asdfnikos είπε

Μιάς όμως δεν είναι κανονικός τραπεζικός λογαριασμός η Revolut Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να γίνει η δήλωση της διότι δεν θα γίνει ανταλλαγή πληροφοριών του ΗΒ με την Ελλάδα για τα e-wallet.

 

1 ώρα πριν, asdfnikos είπε

Εκεί πάει αλλού το πράγμα. Άλλα για απλό λογαριασμό ιδιώτη στην Revolut δεν πιστεύω οτι χρειάζεται .

Και εγώ αυτό θεωρώ, όσο δεν είναι επίσημα τράπεζα τότε δεν χρείαζεταi να το δηλώσουμε. Διαφορετικά θα έπρεπε να δηλώσουμε ακόμα και το paypal σε περίπτωση που είχες υπόλοιπο εκεί. Αντίστοιχο e-wallet είναι μόνο που δεν σου δίνει κάρτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθε ενημέρωση για την αλλαγή στο ποσοστό προμήθειας για τα κρυπτονομίσματα.

 

Αναφορά σε κείμενο

ενημερώνουμε τους όρους κρυπτονομισμάτων μας για τους χρήστες Standard

Όταν ξεκινήσαμε την υπηρεσία κρυπτονομισμάτων μας το 2017, ήταν διαθέσιμη μόνο στους πελάτες μας Premium και Metal. Την προηγούμενη βδομάδα, την καταστήσαμε διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες μας.

Όπως κάθε επιχείρηση, πρέπει να υπολογίσουμε σωστά τα οικονομικά, ενώ πρέπει επίσης να βεβαιωθούμε ότι η συμφωνία για τους πελάτες μας Premium και Metal είναι δίκαιη. Επομένως, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με ορισμένες αλλαγές που πραγματοποιούμε στις προμήθειές μας για τους χρήστες Standard.

Οι προμήθειες αλλάζουν για τους χρήστες Standard

Όταν καταστήσαμε διαθέσιμα τα κρυπτονομίσματα σε όλους την προηγούμενη βδομάδα, σας ενημερώσαμε ότι για την ώρα διατηρούμε την ίδια τιμολογιακή πολιτική για τους πελάτες Standard και για τους χρήστες Premium και Metal, ωστόσο η προμήθεια για τους χρήστες Standard θα αυξηθεί σε 2,5% τον Μάιο.

Τελικά, αποφασίσαμε να σας δώσουμε την ίδια τιμή για λίγο περισσότερο. Ωστόσο, στις 25 Μαΐου 2020, θα αυξήσουμε την προμήθεια για τους πελάτες Standard από 1,5% σε 2,5%. Η προσαύξηση για πελάτες Premium και Metal θα παραμείνει αμετάβλητη στο 1,5%. Όσοι από σας καταπιάνονται με τα νομικά ίσως έχουν παρατηρήσει πως έχουμε ήδη επεξηγήσει αυτήν την αλλαγή στη σελίδα προμηθειών μας.

Για να είμαστε απόλυτα διαφανείς με τους πελάτες, η τιμή που βλέπετε στην οθόνη ανταλλαγών περιλαμβάνει την προσαύξησή μας, οπότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιβεβαιώσετε πως είστε ικανοποιημένοι προτού πραγματοποιήσετε κάποια ανταλλαγή.

Για να δείτε αυτούς τους ενημερωμένους όρους, απλώς πατήστε εδώ. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από την ενημέρωση, μπορείτε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων που παρέχουμε.

Γιατί το κάνουμε αυτό;

Όπως αναφέρουμε και πιο πάνω, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι έχουμε υπολογίσει σωστά τα οικονομικά αυτού του προϊόντος, έτσι ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε και να βελτιώνουμε την υπηρεσία κρυπτονομισμάτων μας στο μέλλον. Πρέπει επίσης να διασφαλίσουμε ότι είναι δίκαιο για τους πελάτες μας Premium και Metal.

Έρχονται περισσότερα πράγματα

Έχουμε μεγάλα σχέδια για τη βελτίωση και την επέκταση της υπηρεσίας κρυπτονομισμάτων μας στο μέλλον και ανυπομονούμε να τα μοιραστούμε μαζί σας. Να έχετε το νου σας για ενημερώσεις μέσω της εφαρμογής, των email και των καναλιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής μας.

 

Επεξ/σία από Doubt
Δημοσ.

μόλις πετάχτηκε notification στο κινητό ότι ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος και μου ζητάνε πληροφορίες..

Έχω στείλει μήνυμα τι ακριβώς θέλουν και περιμένω

Αυτό είναι απαράδεκτο στα καλά καθούμενα να σου μπλοκάρουν το λογαριασμό. Δηλαδή αν ήμουν στο εξωτερικό τώρα και βασιζόμουν στη revolut (εντάξει δεν είμαι τόσο χαζός να το κάνω) τι θα γινόταν; Ποτέ ελληνική τράπεζα δεν έκανε κάτι τέτοιο.

Εντάξει κάνω χρήση της κάρτας, αλλά δε διακινώ και μεγάλα ποσά για να πω ότι χτύπησε καμπανάκι. και ειδικά τώρα είχα 100€ στο λογαριασμό μου. Εκτός αν έφταιγε ότι αυτό το ποσό είχε μπει από τρίτο. Ενώ όλες τις άλλες φορές σχεδόν γινόταν top up από δική μου κάρτα.

Περιμένω να δω σε πόσο χρόνο θα βγάλω άκρη

Πόση ώρα κάνουν αυτοί να απαντήσουν; εδώ και μια ώρα έχω στείλει μήνυμα μέσω της εφαρμογής και τίποτα.....

Τι κάνω; απλά περιμένω;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kleo1 είπε

μόλις πετάχτηκε notification στο κινητό ότι ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος και μου ζητάνε πληροφορίες..

Έχω στείλει μήνυμα τι ακριβώς θέλουν και περιμένω

Αυτό είναι απαράδεκτο στα καλά καθούμενα να σου μπλοκάρουν το λογαριασμό. Δηλαδή αν ήμουν στο εξωτερικό τώρα και βασιζόμουν στη revolut (εντάξει δεν είμαι τόσο χαζός να το κάνω) τι θα γινόταν; Ποτέ ελληνική τράπεζα δεν έκανε κάτι τέτοιο.

Εντάξει κάνω χρήση της κάρτας, αλλά δε διακινώ και μεγάλα ποσά για να πω ότι χτύπησε καμπανάκι. και ειδικά τώρα είχα 100€ στο λογαριασμό μου. Εκτός αν έφταιγε ότι αυτό το ποσό είχε μπει από τρίτο. Ενώ όλες τις άλλες φορές σχεδόν γινόταν top up από δική μου κάρτα.

Περιμένω να δω σε πόσο χρόνο θα βγάλω άκρη

Πόση ώρα κάνουν αυτοί να απαντήσουν; εδώ και μια ώρα έχω στείλει μήνυμα μέσω της εφαρμογής και τίποτα.....

Τι κάνω; απλά περιμένω;

Μην είσαι τόσο σίγουρος. Πειραιώς μου ακύρωσε πιστωτική χωρίς να με ειδοποιήσει για "λόγους ασφαλείας". Και ήμουν όντως στο εξωτερικό τότε και σχεδίαζα να πληρώσω ξενοδοχείο με αυτή...

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Εμφανίστηκε το ATM nearby στο dashboard 

 

11 λεπτά πριν, alfeios είπε

Τι εμφανίστηκε;

Δεν χρησιμοποιώ τη Revolut αυτή τη περίοδο αλλά φαντάζονται ότι εννοεί πως εμφάνισε λίστα με όλα τα ΑΤΜ και με χρήση του GPS σου δίχνει τα κοντινότερά σου.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Ο χάρτης που σου δείχνει τα atm της περιοχής. Τίποτα το ιδιαίτερο!

Για τόπο κατοικίας αδιάφορο. Για διακοπές εντός αλλά κυρίως εκτός Ελλάδος, σούπερ όμως.

Είσαι σε Android ή σε υιό (ios); 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ProponitisTouKanape είπε

Μην είσαι τόσο σίγουρος. Πειραιώς μου ακύρωσε πιστωτική χωρίς να με ειδοποιήσει για "λόγους ασφαλείας". Και ήμουν όντως στο εξωτερικό τότε και σχεδίαζα να πληρώσω ξενοδοχείο με αυτή...

άλλο για λόγους ασφαλείας (εκεί να το δεχτώ) και άλλο σου μπλοκάρουμε το λογαριασμό επειδή θέλουμε κάποια δικαιολογητικά.

Και σε γνωστό μου έγινε το ίδιο σε eurobank (ακύρωση πιστωτικής και έψαχνε να δει τι φταίει, δε τον είχαν ενημερώσει)

Στα καλά καθούμενα μπλοκ και κόψε το λαιμό σου; Είμαστε σοβαροί; Κανονικά πρέπει να σε προειδοποιούν και αν δε τους δώσεις τα διακαιολογητικά που ζητάνε, ας τον κλειδώσουν.

το θέμα είναι ότι έχω διαβάσει και από άλλους τα ίδια χάλια. Και στο Insomnia αν ψάξουμε θα βρούμε παρόμοιες αναφορές γι αυτά τα μαγαζάκια.

Δε μιλάμε για μεγάλα ποσά. Αν βλέπανε χιλιάρικα ας τον μπλοκάρουν.

Ακόμα περιμένω απάντηση, περάσανε 2 ώρες.

Τι διάολο ζητάνε, ξέρετε; Αναφέρουν για bank statement, Pay stub.

Bank statement από ποιον λογαριασμό; να δουν τι δηλαδή;

Δημοσ.
7 minutes ago, MauroPaltoudias said:

Για τόπο κατοικίας αδιάφορο. Για διακοπές εντός αλλά κυρίως εκτός Ελλάδος, σούπερ όμως.

Είσαι σε Android ή σε υιό (ios); 

Σε iOS 

Το αντίστοιχο atm map της Ν26

Spoiler

754E2C42-0772-4564-9FDF-D381E50CA8A6.jpeg.9bc2fa7ec0e4ea775512984ae913f8d8.jpeg

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kleo1 είπε

Ακόμα περιμένω απάντηση, περάσανε 2 ώρες.

Μόλις μάθεις ενημέρωσέ μας διότι σε όσους άλλους συνέβη, απλά ανέφεραν το συμβάν και μετά... εξαφανίστηκαν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...