Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, έχω κάνει και εγώ παραγγελία από αυτό το μαγαζί μέσω κάρτας ευτυχώς γιατί όπως βλέπω με αυτόν τον τρόπο υπάρχει κάποια ελπίδα. Παρόλα αυτά άργησα πολύ να καταλάβω ότι κάτι πάει λάθος. Έστειλαν email για να ζητήσουν συγνώμη για την αργοπορία και εγώ τους πίστεψα ότι όντως έχουν θέμα. Στην αρχή η κοπέλα απαντούσε κατευθείαν σε τηλεφωνήματα. Πλέον δεν απαντάει κανένας. Επειδή δεν μπορώ να διαβάσω 103 σελίδες. Και βλέπω σκόρπια ότι κάποιοι λένε ότι παρέλαβαν και άλλοι λένε ότι κάνουν μηνύσεις κλπ. Έχει καταλήξει κανένας από αυτούς που την πάτησαν σαν εμένα στο τι συμβαίνει πραγματικά; τελικά αυτός το μαγαζάκι του το έκλεισε; και αν κάποιος από εσάς την πάτησε και έκανε όλα αυτά τα βήματα που λένε στις πρώτες σελίδες είδε κάποιο φως στο τούνελ; είχε κάποια εξέλιξη; παρακαλώ ενημερώστε με. Ευχαριστώ πολύ. 

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Vassilikigr είπε

Καλησπέρα σας, έχω κάνει και εγώ παραγγελία από αυτό το μαγαζί μέσω κάρτας ευτυχώς γιατί όπως βλέπω με αυτόν τον τρόπο υπάρχει κάποια ελπίδα. Παρόλα αυτά άργησα πολύ να καταλάβω ότι κάτι πάει λάθος. Έστειλαν email για να ζητήσουν συγνώμη για την αργοπορία και εγώ τους πίστεψα ότι όντως έχουν θέμα. Στην αρχή η κοπέλα απαντούσε κατευθείαν σε τηλεφωνήματα. Πλέον δεν απαντάει κανένας. Επειδή δεν μπορώ να διαβάσω 103 σελίδες. Και βλέπω σκόρπια ότι κάποιοι λένε ότι παρέλαβαν και άλλοι λένε ότι κάνουν μηνύσεις κλπ. Έχει καταλήξει κανένας από αυτούς που την πάτησαν σαν εμένα στο τι συμβαίνει πραγματικά; τελικά αυτός το μαγαζάκι του το έκλεισε; και αν κάποιος από εσάς την πάτησε και έκανε όλα αυτά τα βήματα που λένε στις πρώτες σελίδες είδε κάποιο φως στο τούνελ; είχε κάποια εξέλιξη; παρακαλώ ενημερώστε με. Ευχαριστώ πολύ. 

Καλύτερα διάβασε τις τελευταίες 20-30 σελίδες και κρίνε μόνη σου. Υπάρχουν αρκετά άτομα που λένε ότι πήρανε τα κινητά τους κι εδώ και στο φμπ.... κάποιοι είναι δύσπιστοι, για αυτό καλύτερα κρίνε μόνη σου... καλό είναι να κανείς αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στην αστυνομία για ανά εχεις ισως κάποια εξασφάλιση αλλά αυτό θα το αποφασίσεις εσύ  

Δημοσ.

Διάβασα τα μισά περίπου του σύνολου των σχολίων και τα περισσότερα δείχνουν γιατί ακριβώς εξαπατήθηκαν. Με κάθε σεβασμό στην ταλαιπωρία που περνάνε, κάθε κίνηση προς το σκρουτζ είναι χαμένος κόπος και κοστος...

Το σκρουτζ δεν είναι πλατφόρμα άμεσης πληρωμής (όπως το paypal) ούτε καν αγοράς (σαν το ebay) είναι σελίδα κατηγορειποίησης εταιρίων. Είναι σαν να κατηγορεις το efood εαν ενα σουβλατζιδικο δεν σου φερει την παραγγελία.

Το μονο που μπορει να κανει το σκρουτζ ειναι να το βγαλει απο την λιστα του.

Ακομα και θετικες κριτικες να εχει, δεν σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο. Μπορει ο αλλος να φτιαξει το μαγαζι να το δουλεψει εξι μηνες κανονικα και μετα να ριξει το κανονι... 

Δεν ειναι το paypal τοσο πανακια, εξαλλου και Κοτσωβολοι κτλ δεν νομιζω να εχουν, οσο το να ειναι αμεσα διαθεσιμο το προιον, εγω οταν θελω κατι βλεπω διαθεσιμοτητα και πηγαινω και το παιρνω απο το φυσικο καταστημα. Οταν βλεπω 4-10 μερες διαθεσιμο δεν ασχολουμαι καν, οσο ελκυστικο και να ειναι.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, evasotir είπε

Χρόνια πολλά σε όλους, παρακολουθώ το θέμα και θέλω να σχολιάσω τους 2-3 καλοπροαίρετους πιστεύω, εξυπνάκηδες... το νήμα είναι καθαρά για τα άτομα που έχουν μπλέξει και προσπαθούν να ενημερωθούν... και κάποιους που θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές (εδώ πάει το καλοπροαίρετα ).... το να υπάρχουν κάποιοι να λένε τα ίδια και τα ίδια και να την «λένε» σε αυτούς που είναι αντιμέτωποι με αυτήν ταλαιπωρία ή να τους κρίνουν γιατί προσπάθησαν να γλυτώσουν κάποια ευρώ ή να είναι προφήτες μετά Χριστόν δεν εξυπηρετεί σε τίποτα και κουράζει πολλούς.... ας ελπίσουμε να βρεθεί κάποια λύση στο πρόβλημα και να αφήσουμε τον κόσμο να ενημερωθεί και να δραστηριοποιηθεί όπως επιθυμεί, ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων του, καλή χρόνια σε όλους με υγεία 

Χρνια πολλα πρωτα απόλα, με βρισκεις ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟ!

Ειμαι κ εγω ενας απο τουσ πολλουσ..δεν θα πω θυμα, γιατι νομιζω εκανα την ερευνα μου πριν αγορασω..τωρα γιατι δεν χρησιμοποιησα την καρτα μου κ εκανα καταθεση μετρητων, αλλου παπα Ευαγγελιο..εξαπατηθηκα θα ελεγα καλυτερα..

Ειμαι τησ αποψης γενικα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εχουμε ο καθενασ μπορει να λεει την αποψη του.. και συνεχιζω στον φιλο @ikorolis, διαβαζω τα παντα απο την 1η σελιδα, αν κ ειμαι πολυ φρεσκος στο insomnia..ειλικρινα σε καθε αναρτηση, οποιουδηποτε ταλαιπωρημενου απο το εν λογω καταστημα, υπαρχει σχολιο σου απο κατω.. στην αρχη θεωρησα εισαι καλοπροαιρετοσ κ θελεισ να βοηθησεις, μετα απο καποιο σημειο ΑΠΟ ΤΗ  ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!

Χωρις παρεξηγηση ειναι σαν να "φτιαχνεσαι" με την ταλαιπωρια μας ... για ολα κατι εχεις να πεις... δεν εχει περασει απο το μυαλο σου οτι μπορει να εκνευριζεις τον κοσμο που ταλαιπωρειται αυτες τισ ημερες???

Ημαρτον.

Εγω τουλαχιστον θα σεβομουν τον αλλον κ θα ελεγα απο μεσα μου: αυτα να ειναι μαθηματα για ολους μας...να μην την ξαναπατησει κανεις...

 

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.

 

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

17 ώρες πριν, ikorolis είπε

Δεν είσαι απόλυτα ξεκάθαρος/η στην ομάδα του FB έγραψα ακριβώς τι εγώ θεωρώ απόδειξη (όχι ότι είναι 100%) αλλά σίγουρα περιορίζει τις πιθανότητες

φωτογραφία της ταμπέλας του κινητού που να φαίνεται η μάρκα/μοντέλο και να φαίνεται επίσης το IMEI και το SERIAL NUMBER που είναι μοναδικοί αριθμοί για κάθε συσκευή

αυτές οι φωτογραφίες κοντινές εννοείται (όχι από τα 100 μ ή από το 1 χλμ)

φωτογραφίες από γραπτά μηνύματα που στέλνει το κατάστημα ή εταιρεία ταχυμεταφορών προσωπικά δεν τις αποδέχομαι

όπως δεν αποδέχομαι και φωτογραφίες από αποδείξεις του καταστήματος και φυσικά φωτογραφίες της συσκευασίας του κινητού ή του ίδιου του κινητού (τραβηγμένες από 100 μ ή από 1 χλμ μακριά)

όπως θα έχεις δει εδώ υπάρχουν φωτογραφίες (screenshot) από αποδείξεις του καταστήματος ούτε αυτές αποδέχομαι ως αληθινές

επίσης εδώ πέρα είπαν φίλοι πόσο εύκολα φτιάχνεις αποδείξεις/τιμολόγια και φαίνονται αληθινά.

επίσης θα καταλαβαίνεις ότι αυτό που ζητάς από μένα να κάνω (να αποδείξω) δεν είναι εφικτό να γίνει

καθώς δεν έχω καμία μορφή εξουσίας είτε ως αστυνομικός ούτε ως δικαστικός ούτε εκπροσωπώ κάποια αρμόδια αρχή ώστε να ζητήσω είτε από το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία/ιδιοκτήτη στοιχεία ούτε από σας τους πελάτες για να αποδείξω το οτιδήποτε.

αποδείξεις ζητάνε οι αρμόδιες αρχές (αστυνομικές/δικαστικές)

ο χώρος που βρισκόμαστε είναι μια δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα

και ζητάμε βοήθεια για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε και πιθανόν να υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν κάτι παραπάνω από μας

έτσι έγινε και με το θέμα που ανάρτησε κάποιος φίλος πελάτης του συγκεκριμένου καταστήματος/μαγαζιού

είπε το πρόβλημα

απάντησαν αυτοί που γνώριζαν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο ίδιος αλλά και όλοι υπόλοιποι

και τέλος συζήτησης

δεν χρειαζόταν να φτάσει τις 100+ ή τις 200+ σελίδες και να αναλωνόμαστε στις ίδιες και ίδιες ερωτοαπαντήσεις.

Αν θες καθαρά την προσωπική μου άποψη για το θέμα

κανείς δεν έχει παραλάβει κινητό τηλέφωνο όσοι το ισχυρίζονται λένε ψέμματα μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου

οι μηνύσεις που έχουν γίνει στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα είναι μικρότερες σε αριθμό από τα άτομα που έχουν γραφτεί εδώ και στην ομάδα του FB

καθώς όπως καταλαβαίνεις εσύ αλλά και άλλοι αν είχαν γίνει 200 μηνύσεις ή 20.000 μηνύσεις το αποτέλεσμα για εσάς που παραγγείλατε ένα προιόν από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία (πείτε το όπως θέλετε) θα ήταν διαφορετικό

θα είχατε πάρει ή το προιόν ή τα χρήματα σας πίσω

θα είχαν κινηθεί οι αρμόδιες αρχές και το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και κατά συνέπεια ο ιδιοκτήτης θα είχε σοβαρά προβλήματα να λύσει με τις αρμόδιες αρχές και την δικαιοσύνη

αντιθέτως δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα (αν είστε όντως όσοι λέτε ότι παραγγείλατε από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία) γιατί για να μην μπορεί να διαχειριστεί τις παραγγελίες (όπως ισχυρίστηκε ο εκπρόσωπος τους εδώ αλλά και στην ιστοσελίδα τους) αυτό δεν σημαίνει ότι είχε 10-20 παραγγελίες καθώς αυτές τις χειρίζεται ακόμα και το μικρό συνοικιακό κατάστημα της περιοχής μου αλλά 150-200 ίσως και περισσότερες (10.000-20.000) ...

δυστυχώς οι περισσότεροι έχετε αναλωθεί να δημιουργείτε λογαριασμούς είτε εδώ πέρα είτε στην ομάδα του FB

αντί να ακολουθήσετε τα 1-2-3-4-5 βήματα που έχουν γραφεί στην αρχή ώστε να διεκδικήσετε τα χρήματα σας και να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος

και όσο καθυστερείτε είναι εις βάρος σας γιατί στο τέλος η τράπεζα θα απορρίψει το όποιο αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής

και το αποτέλεσμα της καθυστέρησης θα είναι το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και κατά συνέπεια ο ιδιοκτήτης να βγει κερδισμένος από αυτή την ιστορία και εσείς οι χαμένοι

ελπίζω τώρα εσύ και οι υπόλοιποι να έχετε καταλάβει πόσο κρίσιμο είναι το χρονικό περιθώριο για τις συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να κάνετε είτε εσείς είτε οποιοσδήποτε.

αν αφήνετε να περνάει ο χρόνος ανεκμετάλλευτος τότε μαντέψτε ποιος χάνει

εγώ δεν ψώνισα από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί (το έχω αναφέρει από το πρώτο μου μήνυμα)

ουδέποτε θα ψώνιζα ούτε από αυτό ούτε από παρόμοια

προτιμώ τα καταστήματα που είναι επώνυμα και ας πάρω κάτι ακριβότερα

από το να αγοράσω κάτι από ένα κατάστημα που σήμερα υπάρχει και αύριο όχι

επίσης το διαδίκτυο είναι φίλος μας

όπως και οι μηχανές αναζήτησης αλλά και διάφορες ιστοσελίδες που μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες.

εγώ δεν θα σας κουράσω άλλο ότι είχα να πω το είπα.

Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία

και μακάρι όλο αυτό να σας μείνει ως μια κακιά ανάμνηση

εύχομαι να πάρετε αυτό που έχετε παραγγείλει ή να σας επιστραφούν τα χρήματα σας και φυσικά να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος από τις αρμόδιες αρχές με τρόπο τέτοιο που να μην υπάρξει επόμενος

γιατί αν θυμάμαι καλά είναι το τέταρτο περιστατικό...

 

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα να μαζευτείτε όσοι είστε τουλάχιστον εντός Αττικής, να πάτε Ελευσίνα να  του τα πείτε ένα χεράκι αυτοπροσώπως, εκτός κι αν η διεύθυνση που έχει βάλει είναι μαϊμού.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 14/12/2019 στις 2:45 ΜΜ, PopiAlba είπε

Είδα φωτογραφία ταυτότητας του.. μην δείτε μάπα καλύτερα... θα απογοητευτείτε ακόμα περισσότερο. 

Τι εννοείς είδες την ταυτότητα του; πως; 

Δημοσ.

Δυστυχώς τέτοιες περιπτώσεις εμφανίζονται πολύ συχνά (πριλ λίγους μήνες λέγαμε για ένα στη Θεσ/νικη) και συμφωνώ πως είναι 2019, αισίως 2020 και είναι απαράδεκτο κόσμος να είναι τόσο εύπιστος και να κάνει κατάθεση, επίσης φοβόμαστε τις κάρτες μην την πατήσουμε και πάμε με μεγάλη ευκολία και δίνουμε απευθείας σε ένα λογαριασμό 300-500-1,000 ευρώ, μάλλον για να εχουμε το κεφάλι μας ησυχο απο τις διαολεμένες τις κάρτες. Κατάθεση κάνεις μόνο στον πατέρα σου, σε κανέναν άλλο. Στους άλλους κάρτα και όταν πάτε να ψωνίσετε απο κίνκυ σάιτ να βάζετε πιστωτική. 

Πάμε παρακάτω. 

Η μεγαλύτερη συγκέντρωση σκρουτζομάγαζων αλλά και πληθυσμού είναι στην Αθήνα. Πάτε να το δείτε το μαγαζί ρε μάγκες, βλέπετε μια διεύθυνση, που ξέρετε τι είναι; Έτσι εύκολα εμπιστεύεστε τα λεφτά σας; Επίσης όποιος λέει παραλαβή σε 15-20 μέρες αλλά ζητάει τα λεφτά μπροστά, αγοράζει εμπόρευμα με τα δικά σας λεφτά κι ακόμα και τίμιος να είναι, δεν είναι σοβαρή επιχείρηση. Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε το απο ένα μαγαζί που έχει απόθεμα. 

Τέλος θεωρώ απαράδεκτο ένα μαγαζί να κάνει accounts σε φόρουμ κι είτε να βρίζει το σκρουτζ είτε να λέει: ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΚΙ ΕΙΜΑΙ HAPPY, ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΙΣ ΜΗΝΎΣΕΙΣ. Δεν το λες κι υπόδειγμα επαγγελματία ακόμα και αν κάποιοι τυχεροί όντως παραλάβουν και δε τους δαγκώσει. 

ΥΓ. Για να είναι κάποιος απατεώνας, δε χρειάζεται να δαγκώσει και τους 1,000. Και 5/1,000 να μη παραλάβουν ποτέ και να χάσουν τα λεφτά τους ή να τα πάρουν μέσω δικαστικής οδού μήνες αργότερα, πάλι απατεώνας είναι.  

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 15/12/2019 στις 12:05 ΜΜ, BladeRunner είπε

Συγγνώμη αλλά επειδή σαν δικηγόρος δεν άντεξα να μην απαντήσω σε αυτό :

Το οτι το Σκρουτζ εχει κάποιους ΓΟΣ που έχετε συμφωνήσει κατά την εγγραφή σας, δεν σημαίνει οτι αυτοί οι ΓΟΣ δεν είναι καταχρηστικοι. 

Δηλαδή το ότι αποποιείται ευθυνών δεν σημαίνει οτι έτσι είναι....

Άλλο βέβαια ο δικαστικός αγώνας που πρέπει να κάνεις κατά αυτών των ΓΟΣ και αν αξίζει στη τελική... 

Τελικά αξίζει ή όχι; 

Στις 16/12/2019 στις 10:17 ΠΜ, kalaki είπε

https://www.facebook.com/groups/492152434769812/?source=unknown

Μπείτε στην ομάδα, που μόλις ανέβασα!

Η ομάδα αυτή ισχύει ακόμη; καθώς εγώ τώρα αντιλήφθηκα τα περί της εξαπάτησης και ξεκινάω να πράττω αναλόγως. 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

έστειλαν μέιλ σε κάποια παιδια απο fb οτι η παραγγελία τους προχωράει κανονικα, συγνωμες κτλ

Ειμαι μεταξυ αυτων.. τι να πεις.. το λες κ σημαδια ζωης(???)..

Δημοσ.

Τελικά τι γίνεται με τον συγκεκριμένο??? Έχουμε κάτι νεότερο???? Είμαι κι εγω ενα απο τα θύματα που κατέθεσαν χρήματα Αλλά ποτέ δεν παρελαβα κινητό....να σημειωθεί όμως παρεπιμπτωντος οτι η κολλητή μου το ελαβε 😢

Δημοσ.

Παιδια εχω τον αριθμό κατάθεσης 5191 και απαντηση ακομα καμια...Εκτός απο ενα  email να μην ανησυχω θα γινει η παραδοση....έλεος τι θα γίνει δε ξερω....εχουν παθει τα νευρα μου με ολο αυτο.

Έκανα τη κατάθεση βρε παιδιά στις 26/11 και απο τοτε το μόνο που έκανα ηταν να παιρνω τηλ μέρα παρα μέρα και να μου λένε το ίδιο κατεβατο απο βδομάδα και απο βδομάδα..μου στειλαν ενα email και με καθυσηχουσαν  οτι το κιν υπαρχει και θα σταλθει....Τώρα διαβάζω όλα αυτά και μου χει έρθει ο ουρανός σφοντιλι...τι πρέπει να κανω;;; κατατοπιστε με !!!!

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Pitia είπε

Παιδια εχω τον αριθμό κατάθεσης 5191 και απαντηση ακομα καμια...Εκτός απο ενα  email να μην ανησυχω θα γινει η παραδοση....έλεος τι θα γίνει δε ξερω....εχουν παθει τα νευρα μου με ολο αυτο.

Αριθμός Παραγγελίας: 5875
Ημερομηνία Παραγγελίας: 26/11/2019
web banking έμβασμα . Κι εγώ έχω γύρω στα 15 χρόνια στις web αγορές. Ας περάσουν οι αργίες και βλέπουμε πως θα κινηθούμε.
Και σε νομικό επίπεδο δεν χάνεται τόσο γρήγορα το δικαίωμα. Εγώ πιστεύω οτι κάτι κινείται. Δεν μπορεί όλοι που ποστάρουν να είναι απατεώνες ή λογαριασμοί του Αmobiles.
Εγώ τουλάχιστον έχω πολύ παλιό λογαριασμό. 
Εδώ βλέπεις 'έχουμε και τους ειδήμονες που μας αποκαλούν στην ουσία χαζούς που αγοράσαμε από ένα μαγαζί υπαρκτό με reviews (έστω και κάποια αρνητικά. Πολλές εταιρίες έχουν) την στιγμή που πάρα πολλοί αγοράζουν χέρι με χέρι από facabook και car.gr κλπ.
Είναι βλακεία και η αντικαταβολή μας λένε γιατί μπορεί το κουτί να έχει και πέτρα την στιγμή που στην Ελλάδα τουλάχιστον τα 2/3 των αποστολών γίνεται με αντικαταβολή.
Και με τραπεζικό έμβασμα έχω πάρει πράγματα για το σπίτι 2 ίσως και 3 φορές και έχουν έρθει κανονικά.
Ας πηγαίνουν αυτοί λοιπόν στα public Κοτσόβολο κλπ να τα πληρώνουν διπλάσια και τριπλάσια τιμή και στο ταμείο να ζητάνε να ανοίξουν την κούτα μήπως και μεταφέρουν στο σπίτι πέτρες.
 
 
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, kyriako888 είπε
Αριθμός Παραγγελίας: 5875
Ημερομηνία Παραγγελίας: 26/11/2019
web banking έμβασμα . Κι εγώ έχω γύρω στα 15 χρόνια στις web αγορές. Ας περάσουν οι αργίες και βλέπουμε πως θα κινηθούμε.
Και σε νομικό επίπεδο δεν χάνεται τόσο γρήγορα το δικαίωμα. Εγώ πιστεύω οτι κάτι κινείται. Δεν μπορεί όλοι που ποστάρουν να είναι απατεώνες ή λογαριασμοί του Αmobiles.
Εγώ τουλάχιστον έχω πολύ παλιό λογαριασμό. 
Εδώ βλέπεις 'έχουμε και τους ειδήμονες που μας αποκαλούν στην ουσία χαζούς που αγοράσαμε από ένα μαγαζί υπαρκτό με reviews (έστω και κάποια αρνητικά. Πολλές εταιρίες έχουν) την στιγμή που πάρα πολλοί αγοράζουν χέρι με χέρι από facabook και car.gr κλπ.
Είναι βλακεία και η αντικαταβολή μας λένε γιατί μπορεί το κουτί να έχει και πέτρα την στιγμή που στην Ελλάδα τουλάχιστον τα 2/3 των αποστολών γίνεται με αντικαταβολή.
Και με τραπεζικό έμβασμα έχω πάρει πράγματα για το σπίτι 2 ίσως και 3 φορές και έχουν έρθει κανονικά.
Ας πηγαίνουν αυτοί λοιπόν στα public Κοτσόβολο κλπ να τα πληρώνουν διπλάσια και τριπλάσια τιμή και στο ταμείο να ζητάνε να ανοίξουν την κούτα μήπως και μεταφέρουν στο σπίτι πέτρες.
 
 

Εάν θέλεις εξασφάλιση, ΜΟΝΟ ΚΑΡΤΑ. 
Δεν έχει σημασία εάν είναι πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη. Αρκεί να είναι πληρωμή μέσω κάρτας. 

Εγώ έχω αριθμό παραγγελίας 4550 και έγινε την 22/11
Πλήρωσα με πιστωτική κάρτα MasterCard από την Πειραιώς και έχω κάνει αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής.

Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία. 

Επεξ/σία από kostpap
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kyriako888 είπε
Αριθμός Παραγγελίας: 5875
Ημερομηνία Παραγγελίας: 26/11/2019
web banking έμβασμα . Κι εγώ έχω γύρω στα 15 χρόνια στις web αγορές. Ας περάσουν οι αργίες και βλέπουμε πως θα κινηθούμε.
Και σε νομικό επίπεδο δεν χάνεται τόσο γρήγορα το δικαίωμα. Εγώ πιστεύω οτι κάτι κινείται. Δεν μπορεί όλοι που ποστάρουν να είναι απατεώνες ή λογαριασμοί του Αmobiles.
Εγώ τουλάχιστον έχω πολύ παλιό λογαριασμό. 
Εδώ βλέπεις 'έχουμε και τους ειδήμονες που μας αποκαλούν στην ουσία χαζούς που αγοράσαμε από ένα μαγαζί υπαρκτό με reviews (έστω και κάποια αρνητικά. Πολλές εταιρίες έχουν) την στιγμή που πάρα πολλοί αγοράζουν χέρι με χέρι από facabook και car.gr κλπ.
Είναι βλακεία και η αντικαταβολή μας λένε γιατί μπορεί το κουτί να έχει και πέτρα την στιγμή που στην Ελλάδα τουλάχιστον τα 2/3 των αποστολών γίνεται με αντικαταβολή.
Και με τραπεζικό έμβασμα έχω πάρει πράγματα για το σπίτι 2 ίσως και 3 φορές και έχουν έρθει κανονικά.
Ας πηγαίνουν αυτοί λοιπόν στα public Κοτσόβολο κλπ να τα πληρώνουν διπλάσια και τριπλάσια τιμή και στο ταμείο να ζητάνε να ανοίξουν την κούτα μήπως και μεταφέρουν στο σπίτι πέτρες.
 
 

Τα εχεις μπερδεψει λιγο. 

1ον) Κανεις δεν ειπε χαζους τους ανθρωπους που αγορασαν απο το συγκεκριμενο καταστημα,  αν το εκαναν καποιοι κακως το εκαναν. 

2ον) Οσοι αγορασαν απο το συγκεκριμενο καταστημα δεν ειναι χαζοι αλλα αρκετοι δεν εχουν την καταλληλη παιδεια οσο αναφορα την αγορα μεσω ιντερνετ. 

3ον) Η αγορα απο σκρουτζομαγαζα που τα περισσοτερα ειναι μαγαζια μικρης κλιμακας και δεν ξερεις ποτε θα βαρεσουν κανονι ειναι ριψοκινδυνη οποτε ο πιο σωστος τροπος αγορας ειναι η καρτα ωστε να εισαι καλλυμενος αν παει κατι στραβα. 

4ον) Εννοειται η αγορα μεσω αντικαταβολης μπορει να γινει εφοσον το μαγαζι ειναι αξιοπιστο,  στην περιπτωση  που δεν ειμαστςε σιγουροι για την αξιοπιστια του μαγαζιου δεν κανουμε αγορα με αντικαταβολη. 

5ον) Η αγορα μεσω fb ειναι και αυτη ριψοκινδυνη για αυτο και εκει υπαρχουν καποιοι κανονες ωστε αν τους ακολουθησεις την πατας παρα πολυ δυσκολα.  Αυτο που γραφεις οτι καποιοι αγοραζουν χερι με χερι ειναι παρα πολυ καλο γιατι εκει τσεκαρεις την κατασταση του καθε προϊοντος. 

6ον) Το να αγορασεις απο μεγαλο καταστημα σιγουρα σου εξασφαλιζει οτι δεν θα περασεις την ταλαιπωρια που περνάει τώρα τόσος κόσμος απο το να αγορασεις απο ενα καταστημα σχεδον αγνωστο.  Σιγουρα και τα μεγαλα καταστηματα εχουν τα αρνητικα τους.

7ον) Ολος ο κοσμος πρεπει να μαθει να κανει ερευνα αγορας.  Βλεπετε ενα καταστημα που εχει αρνητικες,  λεει οτι φερνει το εμπορευμα μετα απο 15,20 μερες,  με τις χαμηλοτερες τιμες της αγορας,  δεν εκδιδει ευκολα τιμολογιο,  και δεν δεχεται ουτε αντικαταβολη αλλα ουτε και paypal,  τοτε το προσπερναται,  οχι απαραιτητα επειδη θα ειναι απατη αλλα επειδη φαινεται οτι ειναι ενα μαγαζι που δεν εχει χτισει σωστα την εταιρια του. 

Επεξ/σία από godfather0991
  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...