Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν το a-mobiles.gr δεν ήταν στο skroutz κανείς δεν θα αγόραζε, ούτε καν θα γνώριζε ότι υπάρχει το συγκεκριμένο κατάστημα. Καλώς ή κακώς, το skroutz και το κάθε "skroutz" δίνει τα λεπτά δημοσιότητας που επιθυμούν οι επιχειρηματίες με μοναδικό κριτήριο την τιμή.

Η γνώμη μου; Εφόσον ο πελάτης θεωρεί τα καταστήματα του listing αξιόπιστα και εν πάση περιπτώσει υπάρχει κάποια συμφωνία με το skroutz, θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια. Δηλαδή:

- Άμεση ενημέρωση για αφαιρέσεις καταστημάτων

- Έρευνα σε περιπτώσεις που οι αρνητικές αξιολογήσεις έρχονται σωρηδόν για συγκεκριμένα καταστήματα

- Δημιουργία φίλτρου "Επίσημος μεταπωλητής" για το προϊόν που αναζητά ο χρήστης

- Συνεργασίες όχι μόνο με καταστήματα αλλά και προμηθευτές για τη διασταύρωση της σωστής πληροφορίας (iPhone 11 Pro με 750€ μάλλον είναι απάτη πχ)

- Δυνατότητα μόνιμης αφαίρεσης από το listing (ανά χρήστη αν το επιθυμεί) των "μη επίσημων μεταπωλητών"

- Σύγκριση τιμών μεταξύ επίσημων και μη επίσημων μεταπωλητών

- Ημερομηνία καταχώρησης καταστήματος άμεσα διαθέσιμη από την ίδια την αναζήτηση

- Περιοδικός έλεγχος των επιτυχημένων παραγγελιών στα καταστήματα που τρέχουν το script του skroutz

- Listing καταστημάτων by default με 'Αμεσα διαθέσιμα' προϊόντα

- Επιπρόσθετο section με καταστήματα τα οποία αναφέρουν διαθεσιμότητα μετά από 7 μέρες

Και χίλια δυο άλλα πράγματα για να αποφασίσει ο χρήστης έχοντας στη διάθεσή του περισσότερα κριτήρια.

Διαβάζω ότι το skroutz έχει όρους συνεργασίας και τα λοιπά. Συμφωνώ. Και οι πελάτες όμως έχουν δικαιώματα και μάλιστα χρησιμοποιώντας την αναζήτηση φέρνουν χρήματα στην επιχείρηση. Και στην τελική ας γίνουν 1-2-3 βήματα προς το δρόμο της εξασφάλισης της καλύτερης πώλησης. Ας μην γίνουν 40. Ας εκμεταλλευτούμε το χρόνο περνοντας παραδείγματα από περιπτώσεις πωλήσεων που οι πελάτες έμειναν άκρως δυσαρεστημένοι.

Το πως θα γίνουν αυτά τα βήματα, ποια τα προβλήματα που θα προκύψουν και ο οικονομικός παράγοντας, είναι άλλη κουβέντα.

Εγώ ξέρω πως το καλύτερο project σε μια εταιρία βασίζεται ΚΑΙ στο feedback των χρηστών. 83 σελίδες δεν είναι αρκετές λοιπόν;

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν βάζω στο ίδιο τσουβάλι το skroutz με τις περιπτώσεις καταστημάτων που εξαπάτησαν χρήστες ή δεν ολοκλήρωσαν την παραγγελία βάζοντας τους ίδιους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Αντιθέτως, ο απλός χρήστης τάσσεται υπέρ του skroutz αλλά προσωπικά θεωρώ πως χρειαζόμαστε περισσότερη διαφάνεια.

  • Like 8
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Είναι πολύ απλο 

Ρωτάς αν μπορείς να κόψες τιμολόγιο, αν απαντησουν οτιδήποτε εκτος απο "ναι" πας στον επόμενο. Αν λοιπον ναι, ειτε θες οντως τιμολογιο είτε οχι κοιτάς αν δεχετε αντικαταβολή, αν οχι, πας στον επόμενο. 

  • Like 2
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, ikorolis είπε

καμιά δυσκολία δεν υπάρχει να δημοσιεύσεις αρνητική αξιολόγηση για κάποιο κατάστημα ή προιόν

αρκεί να συνοδεύεται από την ανάλογη απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς

αρκεί να τηρείς κάποιους κανόνες φυσικά

το έχω κάνει πάρα πολλές φορές γιατί υπήρχε λόγος να το κάνω όχι γιατί δεν ξέρω π.χ να διαβάσω αυτό που λέγεται "οδηγίες χρήσης",

το οποιοδήποτε skroutz.gr ή bestprice.gr δεν μπορεί να αφαιρέσει κατάστημα που έχει συνεργασία αν δεν έχει λόγο να το κάνει

οι αρνητικές αξιολογήσεις δεν είναι λόγος (αν κάτσεις να διαβάσεις αρνητικές αξιολογήσεις καταστημάτων/προιόντων ειλικρινά θα γελάς μέχρι το πάσχα

αν ήταν το κριτήριο η αρνητική αξιολόγηση ενός καταστήματος ή προιόντος τότε θα δούλευαν με το 1/3 των καταστημάτων/προιόντων που κυκλοφορούν στην χώρα μας

Καθόλου περίεργο δεν είναι ειδικά αν σκεφτείς ότι όλα σχεδόν τα προηγούμενα είχαν ανοίξει θέμα εδώ σε αυτήν την δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα οι πελάτες που τα εμπιστεύτηκαν.

Μην ανησυχείς θα υπάρξει σίγουρα συνέχεια (όπως είπαν και άλλοι συνομιλητές μας) ραντεβού στο επόμενο θέμα "κηδείας/μνημοσύνου" που θα αφορά κάποιο κατάστημα

όσο υπάρχουν πελάτες/καταναλωτές που δεν το ψάχνουν παραπάνω...

θα υπάρχουν τέτοιου είδους καταστήματα...

Το ερώτημα για το skroutz είναι πως ελέγχει την αξιοπιστία των κριτικών που δημοσιεύει.

Πως διασφαλίζει πως οι κριτικές αφορούν όντως πελάτες και όχι φιλαράκια του εμπόρου.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Είναι πολύ απλο 

Ρωτάς αν μπορείς να κόψες τιμολόγιο, αν απαντησουν οτιδήποτε εκτος απο "ναι" πας στον επόμενο. Αν λοιπον ναι, ειτε θες οντως τιμολογιο είτε οχι κοιτάς αν δεχετε αντικαταβολή, αν οχι, πας στον επόμενο. 

Μου φαίνεται ότι θέλει παντού PayPal. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, trib είπε

Αν το a-mobiles.gr δεν ήταν στο skroutz κανείς δεν θα αγόραζε, ούτε καν θα γνώριζε ότι υπάρχει το συγκεκριμένο κατάστημα. Καλώς ή κακώς, το skroutz και το κάθε "skroutz" δίνει τα λεπτά δημοσιότητας που επιθυμούν οι επιχειρηματίες με μοναδικό κριτήριο την τιμή.

Η γνώμη μου; Εφόσον ο πελάτης θεωρεί τα καταστήματα του listing αξιόπιστα και εν πάση περιπτώσει υπάρχει κάποια συμφωνία με το skroutz, θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια. Δηλαδή:

- Άμεση ενημέρωση για αφαιρέσεις καταστημάτων

- Έρευνα σε περιπτώσεις που οι αρνητικές αξιολογήσεις έρχονται σωρηδόν για συγκεκριμένα καταστήματα

- Δημιουργία φίλτρου "Επίσημος μεταπωλητής" για το προϊόν που αναζητά ο χρήστης

- Συνεργασίες όχι μόνο με καταστήματα αλλά και προμηθευτές για τη διασταύρωση της σωστής πληροφορίας (iPhone 11 Pro με 750€ μάλλον είναι απάτη πχ)

- Δυνατότητα μόνιμης αφαίρεσης από το listing (ανά χρήστη αν το επιθυμεί) των "μη επίσημων μεταπωλητών"

- Σύγκριση τιμών μεταξύ επίσημων και μη επίσημων μεταπωλητών

- Ημερομηνία καταχώρησης καταστήματος άμεσα διαθέσιμη από την ίδια την αναζήτηση

- Περιοδικός έλεγχος των επιτυχημένων παραγγελιών στα καταστήματα που τρέχουν το script του skroutz

- Listing καταστημάτων by default με 'Αμεσα διαθέσιμα' προϊόντα

- Επιπρόσθετο section με καταστήματα τα οποία αναφέρουν διαθεσιμότητα μετά από 7 μέρες

Και χίλια δυο άλλα πράγματα για να αποφασίσει ο χρήστης έχοντας στη διάθεσή του περισσότερα κριτήρια.

Διαβάζω ότι το skroutz έχει όρους συνεργασίας και τα λοιπά. Συμφωνώ. Και οι πελάτες όμως έχουν δικαιώματα και μάλιστα χρησιμοποιώντας την αναζήτηση φέρνουν χρήματα στην επιχείρηση. Και στην τελική ας γίνουν 1-2-3 βήματα προς το δρόμο της εξασφάλισης της καλύτερης πώλησης. Ας μην γίνουν 40. Ας εκμεταλλευτούμε το χρόνο περνοντας παραδείγματα από περιπτώσεις πωλήσεων που οι πελάτες έμειναν άκρως δυσαρεστημένοι.

Το πως θα γίνουν αυτά τα βήματα, ποια τα προβλήματα που θα προκύψουν και ο οικονομικός παράγοντας, είναι άλλη κουβέντα.

Εγώ ξέρω πως το καλύτερο project σε μια εταιρία βασίζεται ΚΑΙ στο feedback των χρηστών. 83 σελίδες δεν είναι αρκετές λοιπόν;

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν βάζω στο ίδιο τσουβάλι το skroutz με τις περιπτώσεις καταστημάτων που εξαπάτησαν χρήστες ή δεν ολοκλήρωσαν την παραγγελία βάζοντας τους ίδιους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Αντιθέτως, ο απλός χρήστης τάσσεται υπέρ του skroutz αλλά προσωπικά θεωρώ πως χρειαζόμαστε περισσότερη διαφάνεια.

 

2 λεπτά πριν, kostpap είπε

Το ερώτημα για το skroutz είναι πως ελέγχει την αξιοπιστία των κριτικών που δημοσιεύει.

Πως διασφαλίζει πως οι κριτικές αφορούν όντως πελάτες και όχι φιλαράκια του εμπόρου.

Ρε παιδιά σαν πολλές απαιτήσεις δεν έχετε απο το Skroutz? Σας έχει πει κανείς οτι είναι δημόσια υπηρεσία ή μη κερδοσκοπική οργάνωση. Το Skroutz το ενδιαφέρει να μπουν ΟΣΑ πιο πολλά μαγαζιά γίνεται στην μηχανή του, γιατι πληρώνετε με το κλικ. Δεν είναι αστυνομία ούτε σδόε για να κάνει οικονομικό έλεγχο στον κάθε καταστηματάρχη , ενώ ΦΥΣΙΚΑ και δε θα κάτσει να ελέγχει αν το ΚΑΘΕ προιόν που πουλάει ένα κατάστημα είναι προιόν συναλλαγής με επίσημο μεταπωλητή, ή παραεισαγωγής. 

Σιγά μην πάρει και στο τελωνείο, να δείς τι γίνεται με τα πακέτα του κάθε σκρουτζομάγαζου.

Υπάρχει έρευνα οταν δουν κάτι ύποπτο, αυτο ακριβώς συνέβει σε αυτή εδώ την περίπτωση. Είδαν οτι κάτι βρωμάει και το κατέβασαν. Τι θέλατε να κάνουν; Να βγάλουν ανακοίνωση "Βγάλαμε το a-mobiles γιατι είναι απατεώνες":  Τον δικηγόρο θα τον πληρώνατε εσείς μετά;

Το σκρούτζ έγινε αυτό που έγινε με αυτό τον τρόπο λειτουργίας, και δε βλέπω ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ λογο να αλλάξει οτιδήποτε. Όλοι οι άλλοι προσπαθούν να γίνουν Σκρουτζ, γιατι το σκρουτζ να αλλάξει;

Και ξαναρωτώ: ΑΝ τρωγατε τάπα απο έναν έμπορο που βρήκατε μέσω Car.gr , το οποίο επίσης πληρώνεται απο τους εμπόρους, θα ζητάγατε τα ρέστα απο τη σελίδα επειδή ο άλλος είχε κατεβάσει χιλιόμετρα;

Το σκρουτζ ΔΕΝ πουλάει την υπηρεσία του σε εσάς. Στα καταστήματα την πουλάει. Αν κάποιος μπορεί να διεκδικήσει κάτι απο το σκρουτζ είναι τα καταστήματα.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Είναι πολύ απλο 

Ρωτάς αν μπορείς να κόψες τιμολόγιο, αν απαντησουν οτιδήποτε εκτος απο "ναι" πας στον επόμενο. Αν λοιπον ναι, ειτε θες οντως τιμολογιο είτε οχι κοιτάς αν δεχετε αντικαταβολή, αν οχι, πας στον επόμενο. 

Η αντικαταβολή δεν σε καλύπτει. Μπορεί να έχει μέσα πράγματα ευτελούς αξίας.

Μόνο PayPal ή κάρτες (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη, κλπ)

4 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Μου φαίνεται ότι θέλει παντού PayPal. 

Και με κάρτες είσαι εξαφανισμένος.

Όχι αντικαταβολή.

Όχι έμβασμα, κατάθεση χρημάτων.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, kostpap είπε

Το ερώτημα για το skroutz είναι πως ελέγχει την αξιοπιστία των κριτικών που δημοσιεύει.

Πως διασφαλίζει πως οι κριτικές αφορούν όντως πελάτες και όχι φιλαράκια του εμπόρου.

Tόσες και τόσες πλατφορμες δεν το έχουν λύσει(tripadvisor,booking.AirBnB,Amazon) και θα το λύσει το σκρουτζ?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, papp0us είπε

Το σκρουτζ ΔΕΝ πουλάει την υπηρεσία του σε εσάς.

Δεν θα σχολιάσω τα υπόλοιπα διότι ο καθένας έχει την άποψή του και καλώς την έχει για να γίνεται εποικοδομητικός διάλογος. Μπορεί να κάνω εγώ λάθος, μπορεί εσύ, μπορεί και οι δύο.

Σε αυτό που παρέθεσα όμως θεωρώ πως κάνεις λάθος. Πουλάει και σε "εμάς". Αν δεν μπούμε "εμείς", υπάρχει λόγος να μπουνε τα καταστήματα; Νομίζω οι χρήστες είναι το άλφα και το ωμεγά όχι μόνο στο skroutz, σε όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο.

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Tόσες και τόσες πλατφορμες δεν το έχουν λύσει(tripadvisor,booking.AirBnB,Amazon) και θα το λύσει το σκρουτζ?

Οι θετικές και αρνητικές κριτικές επηρεάζουν την αξιοπιστία των καταστημάτων.

Οπότε πρέπει να γίνεται έλεγχος στην αξιοπιστία των κριτικών που δημοσιεύει το skroutz.

 

Προσωπικά περιμένω να τελειώσει η αμφισβήτηση της συναλλαγής με το a-mobiles.gr και θα προχωρήσω σε καταγγελία κατά της skroutz προς το συνήγορο του καταναλωτή ζητώντας να ερευνήσει το θέμα των κριτικών που δημοσιεύονται στην πλατφόρμα του skroutz.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, trib είπε

Δεν θα σχολιάσω τα υπόλοιπα διότι ο καθένας έχει την άποψή του και καλώς την έχει για να γίνεται εποικοδομητικός διάλογος. Μπορεί να κάνω εγώ λάθος, μπορεί εσύ, μπορεί και οι δύο.

Σε αυτό που παρέθεσα όμως θεωρώ πως κάνεις λάθος. Πουλάει και σε "εμάς". Αν δεν μπούμε "εμείς", υπάρχει λόγος να μπουνε τα καταστήματα; Νομίζω οι χρήστες είναι το άλφα και το ωμεγά όχι μόνο στο skroutz, σε όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο.

Δεν αλλάζει το γεγονός οτι εγώ και εσύ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΑΣΤΕ την υπηρεσία του Skroutz. Αυτοί που την αγοράζουν ειναι τα καταστήματα. Αν εσένα δε σε καλύπτει απλά δεν τη χρησιμοποιείς, δεν μπορείς να έχεις απαίτηση να αλλάξει εκ βάθρων για να βολέψει εσένα, οταν αυτοί που το πληρώνουν είναι ικανοποιημένοι. Το Skroutz δεν πουλάει "ΣΕ" εμάς.  Πουλάει ΕΜΑΣ. 

Εχεις δίκιο εν μέρει, αλλα μην ξεχνάς οτι ο μόνος λόγος που μπαίνουμε κατα εξακολούθηση στο Skroutz είναι επειδή εκει θα βρείς τις χαμηλότερες τιμές. Χωρίς φτηνά καταστήματα δε θα μπαίναμε ούτε εμείς.

4 λεπτά πριν, kostpap είπε

Οι θετικές και αρνητικές κριτικές επηρεάζουν την αξιοπιστία των καταστημάτων.

Οπότε πρέπει να γίνεται έλεγχος στην αξιοπιστία των κριτικών που δημοσιεύει το skroutz.

Προσωπικά περιμένω να τελειώσει η αμφισβήτηση της συναλλαγής με το a-mobiles.gr και θα προχωρήσω σε καταγγελία κατά της skroutz προς το συνήγορο του καταναλωτή ζητώντας να ερευνήσει το θέμα των κριτικών που δημοσιεύονται στην πλατφόρμα του skroutz.

Σου απάντησαν και πιο πάνω φίλε μου, οτι δεν έχει νόημα να κάνεις καμια καταγγελία στον ΣΥΝ.ΚΑ για το Skroutz. Δεν είχες συναλλαγή μαζί του. Αν νομίζεις οτι σε παραπλάνησε, μπορείς να πληρώσεις έναν δικηγόρο και να τους κάνεις μήνυση, ο συνήγορος ελέγχει τις συναλλαγές μεταξύ κοινού και καταστημάτων. 
Παραθέτω απο τη σελίδα του 

"Λειτουργεί ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών"

 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, papp0us είπε

Χωρίς φτηνά καταστήματα δε θα μπαίναμε ούτε εμείς.

Θα πιάσω αυτό το σχόλιο διότι νομίζω μου πέταξες ωραία "πάσα" (και καλύτερα ας μην επεκταθούμε πολύ γιατί είμαστε εκτός θέματος). Έχουμε συνδέσει το Skroutz (τον ήρωα της Walt Disney) με το φθηνή, οικονομική πώληση. Μήπως χρειάζεται να κάνει η εταιρία μία μεταστροφή από αυτή την έννοια και να πάμε στο "Αξιόπιστη πώληση"; Με άλλα λόγια να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στον πελάτη (εμάς δηλαδή) και παράλληλα να αναπτύξει πιο στενές σχέσεις με τις επιχειρήσεις;

Επεξ/σία από trib
  • Like 4
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, corsair04 είπε

στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για την στάση του skroutz......

Οτι δηλαδη λυθηκε το θεμα με το εν λογω καταστημα που εχουμε φτασει τις 85σελιδες και πιασαμε το skroutz τωρα.....

 

44 λεπτά πριν, kostpap είπε

Το ερώτημα για το skroutz είναι πως ελέγχει την αξιοπιστία των κριτικών που δημοσιεύει.

Πως διασφαλίζει πως οι κριτικές αφορούν όντως πελάτες και όχι φιλαράκια του εμπόρου.

Οπως τις διασφαλιζει και το amazon που πανε και αφηνουν αξιολογηση ατομα που δεν το εχουν αγορασει το προιον,που τους επιτρεπει να το κανουν.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οπως τις διασφαλιζει και το amazon που πανε και αφηνουν αξιολογηση ατομα που δεν το εχουν αγορασει το προιον,που τους επιτρεπει να το κανουν.

Μόνο που εκεί μιλάς με το Amazon.

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kostpap είπε

Μόνο που εκεί μιλάς με το Amazon.

Να μια ωραία ιδέα .. Να ζητήσουμε από το Skroutz να προσλάβει τον Bezos ή να ζητήσουμε απο τον Bezos να αγοράσει το Skroutz. Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα γιατί πάλι θα μιλάμε για το Amazon.

:-)

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, theavenger2 είπε

Να μια ωραία ιδέα .. Να ζητήσουμε από το Skroutz να προσλάβει τον Bezos ή να ζητήσουμε απο τον Bezos να αγοράσει το Skroutz. Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα γιατί πάλι θα μιλάμε για το Amazon.

:-)

Όχι, αλλά κάποιος πρέπει να ερευνήσει πως βεβαιώνεται το skroutz πως οι θετικές ψήφοι είναι πραγματικές αγορές.

Για τις αρνητικές ρωτά τον πελάτη του, το κατάστημα.

Για τις θετικές, τι έλεγχο κάνει;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...