Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 ώρες πριν, Burgos είπε

Θα κάνω λίγο hijack το θέμα γιατί άρχισαν να μου μπαίνουν ιδέες. Για το Volvo xc40 έχει κάποιος άποψη; 

Το οδηγάω εδώ και κάποιους μήνες. Τι θες να μάθεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, paylidis είπε

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 


Έλα κ εσωτερική με τα led φώτα απέξω να φωτίζουν στο σούρουπο 

 

 

 

F7CBDFC0-8B71-4137-949C-ECE0B9AFB151.jpeg
 

 

 

 

Αυτά είναι!!!

 

Επιτέλους οθονάρα εκεί που έχει όχι σαν την γκουμούτσα του Q5 που εξείχε σαν πτερύγιο καρχαρία!!!

 

Και εννοείται touch - ελπίζω 😛 - γιατί το πολύ ακριβότερο Q5 είχε έναν πίνακα αφής μπροστά από το κιβώτιο......που έπρεπε να επιλέξεις ξέρω εγώ γράμμα γράμμα την διεύθυνση στο navi.

 

Τέλος χαίρομαι που διαβάζω ελληνικά γιατί μέχρι το 18 δεν είχα δει στο audi.

 

Αλλά παρ' όλα αυτά οδήγηση καύλααααααααα :D

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, chill είπε

Αυτά είναι!!!

Επιτέλους οθονάρα εκεί που έχει όχι σαν την γκουμούτσα του Q5 που εξείχε σαν πτερύγιο καρχαρία!!!

Και εννοείται touch - ελπίζω 😛 - γιατί το πολύ ακριβότερο Q5 είχε έναν πίνακα αφής μπροστά από το κιβώτιο......που έπρεπε να επιλέξεις ξέρω εγώ γράμμα γράμμα την διεύθυνση στο navi.

Τέλος χαίρομαι που διαβάζω ελληνικά γιατί μέχρι το 18 δεν είχα δει στο audi.

Αλλά παρ' όλα αυτά οδήγηση καύλααααααααα :D

εννοειται touch και σε γενικες γραμμες πολυ καλες λειτουργίες.

για πλοηγηση παιζω με carplay - Θα παω απο εβδομαδα να ενεργοποιήσω στην αντιπροσωπεία και το να παιζει στο virtual cockpit to carplay (+wifi carplay) και ειμαι κονιορδος....

 

και ναι τα παντα στα ελληνικά και εξαιρετικό feature η εφαρμογή την οποια δε διαφημιζουν καν (σε συγκριση με το Mercedes που πρωτα για την εφαρμογή σου λενε και μετα για το αμαξι)... αρκει να πω πως εχει ενσωματωμενο gps tracker  και κλειδωνει ξεκλειδωνει απο το κινητο ενω σου βγαζει και σταθμη καυσιμου αυτονομια λοιπες λεπτομερειες του board computer και τυχον προειδοποιησεις...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, tsofras said:

Όσο για τους κωδικούς της Audi αν ισχύουν απο όταν τα κοίταγα σε ένα site

30 = 109-128 hp (81-96 kW)
35 = 147-160 hp (110-120 kW)
40 = 167-201 hp (125-150 kW)
45 = 226-248 hp (169-185 kW)
50 = 281-308 hp (210-230 kW)
55 = 328-368 hp (245-275 kW)
60 = 429-455 hp (320-340 kW)
70 = 536+ hp (400+ kW)

Ο λόγος που η Audi άλλαξε την ονοματολογία είναι η ηλεκτροκίνηση και τα υβριδικά
με την οποία οι ονοματολογίες «1.8 TFSI» καθίστανται παρωχημένες και αταίριαστες στο σύνολο της γκάμας

αφενός προετοιμάζουν το έδαφος για τη μετάβαση δίνοντας και μια μοντέρνα εικόνα
αφετέρου εξομαλύνουν την αίσθηση του κοινού απέναντι στην πολυποίκιλη από πλευράς κινητηρίων συνόλων προϊοντική γκάμα

μαρκετινίστικα δηλαδή

όσο για το Q3, βασίζεται στην MQB πλατφόρμα και έχει το ιδιο μεταξόνιο με τα Tiguan/Leon/Octavia δηλαδή μεγαλύτερο από Karoq/Ateca/Golf/A3

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

δεν αξιζει ο νεος ασσος-ψησταρία powered by weber... (κυριολεκτικα και μεταφορικά).

καθε 20 μερες κατα μ.ο. αρπαζει φωτια ενα πετρελαιο με αυτον τον ντιζελοκινηρα, μακρυα...

δες και το Q2 diesel παιζει κατω απο 22000 με πολύ τιμιο εξοπλισμό ετοιμοπαραδοτο

εαν βρεις ετοιμοπαραδοτο θα το παρεις σε φοβερη τιμή (οριακά κατω απο 30) με πολυ καλο εξοπλισμό. Όταν εκλεισα το δικο μου επαιζε στα 30200 και με ηλεκτρική πανοραμική οροφή αλλα τη φοβήθηκα γιατι θα το κρατησω 10+ χρόνια, οπως επισης στην ιδια τιμή ενα mild hybrid αυτοματο......

εαν εισαι αθηνα ελα να πμ να σε στειλω σε αντιπροσωπεία/πωλητή (ή και εαν εισαι θεσσαλια εχω εξαιρετική προταση)

Βέροια είμαι και έχω σκοπό από βδομάδα να κάνω μια βόλτα Θεςσαλονικη για προσφορα η να δω και με τα ετοιμοπαράδοτα τι παίζει.

39 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Το οδηγάω εδώ και κάποιους μήνες. Τι θες να μάθεις;

Επειδή η εμπειρία μου με Volvo ήταν με ένα 850 και ένα s80 που ήταν ακόμα σουηδικά, τι παίζει τώρα με την ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση και άνεση. Μου έδωσαν αρκετά καλή προσφορά για εταιρικό με 14% έκπτωση και θα βγει το r-design με τα 197 άλογα και με όλα τα έξτρα σχεδόν λίγο πάνω από 40.000

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Ευχαριστώ. Πρωτες εντυπωσεις σε κηφισο και αττικη οδο εξαιρετικε, ωραιο πατημα και παντελως αθορυβο... αφου η γυναικα οταν το εβαζα με νεκρα στην κατηφορα στο γκαραζ και ηταν απεξω να κοζαρει γωνιες καθως εμπαινα πρωτη φορα και ειναι στενο νομιζε οτι μου εσβησε...

Απροβλημάτιστα και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και άλλο ένα βασικό που βλέπω είναι ότι ο κλιματισμός ρυθμίζεται με διακόπτες και κουμπιά και όχι από την οθόνη.

Αυτό σημαίνει ότι όταν οδηγείς δεν "ψάχνεις" την οθόνη για να βρεις/ αλλάξεις τις ρυθμίσεις.....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Kapws είπε

Honda Civic (elegance 1.0): Το είχα τελευταίο στη λίστα για κάποιο λόγο. Μου άρεσε απίστευτα η χαμηλή θέση οδήγησης και ήταν σφιχτό σαν αίσθηση χωρίς όμως να χάνει ιδιαίτερα από άνεση ή να κοπανάει. Νομίζω ερωτεύτηκα... θα πάω να το δω άλλη μια φορά την ερχόμενη εβδομάδα και λογικά θα πάω να το κλείσω. Μελανό σημείο τα service του που ειναι ακριβά (μ.ο. ~250ε/έτος/20κ χλμ)

Καταρχάς μπράβο σου! Καταφανώς έχεις γούστο και γνωρίζεις από αυτοκίνηση! 😁

Πέρα από την πλάκα, είναι ασύλληπτη αμαξάρα το νέο civic. Για εμένα (έχω το 1.5 sport χατς), είναι το καλύτερο αμάξι που μπορείς να πάρεις μέχρι κάποιο (αρκετά) μεγάλο ποσό. Και όσοι το οδηγούν, με επιβεβαιώνουν.

Σε τι τιμή δίνουν το 1.0 elegance με το κλειδί στο χέρι; Στο λέω γιατί εγώ θα σου πρότεινα να πας στο 1.5 sedan comfort στα 20.900 προσφορά που άντε με το κλειδί να σου πάει 21.500. Είναι ασύλληπτο!!! Ο δε κινητήρας ένα ποίημα! Όχι πως ο 1.0 είναι κακός, αλλά υπάρχουν και άλλοι τέτοιοι. Ο 1.5 όμως είναι μοναδικός. Δε συγκρίνεται με κανένα άλλο σε θέματα βιλούδινης λειτουργίας, γκαζιού, οικονομίας κτλ. Οπότε εγώ προτείνω να πας για το σενταν (έβαλα και ένα φίλο μου να το πάρει και είναι ξετρελαμένος!) και κάποιες ελλείψεις που έχει σε οθόνες κτλ. μπορείς να τις βάλεις αργότερα σε αφτερμαρκετ. Το καλό με αυτό το αμάξι είναι ότι είναι από τα παγκόσμια μπεστσελλερς οπότε ειδικά οι Αμερικανοί έχουν βγάλει ένα σωρό αφτερμαρκετ για ότι μπορείς να φανταστείς.

@paylidis 

Από μια βιαστική ψακτική που έκανα στο σαιτ, διαπίστωσα ότι το Q3 150ps το παίρνεις πιο φτηνό και/ή με καλύτερο εξοπλισμό από ότι το A3 150ps. Είναι δυνατόν; Βέβαια, από την άλλη μόνο έτσι θα εξηγούνταν η ομολογουμένως πολύ καλή τιμή του!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, plasTOST said:

Και άλλο ένα βασικό που βλέπω είναι ότι ο κλιματισμός ρυθμίζεται με διακόπτες και κουμπιά και όχι από την οθόνη.

Αυτό σημαίνει ότι όταν οδηγείς δεν "ψάχνεις" την οθόνη για να βρεις/ αλλάξεις τις ρυθμίσεις.....

αυτό είναι σωστό

αλλά από την άλλη
και η οθόνη που έχει το q3 δεν είναι ψηλά σαν κάποια άλλα που έχουν μόνο οθόνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, tsofras said:

Έλα παιδιά λέτε να άξιζε η αναμονή και να μου βγεί σε καλό ?

https://www.inewsgr.com/255/aftoi-einai-oi-neoi-dasmoi-sta-kainouria-kai-metacheirismena-aftokinita.htm

θεωρητικά μόνο

διότι πρακτικά, ένα μέρους του οφέλους θα το προσεταιριστούν οι αντιπροσωπείες
σαν την ιστορία με τη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση ένα πράγμα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, sargus είπε

Καταρχάς μπράβο σου! Καταφανώς έχεις γούστο και γνωρίζεις από αυτοκίνηση! 😁

Πέρα από την πλάκα, είναι ασύλληπτη αμαξάρα το νέο civic. Για εμένα (έχω το 1.5 sport χατς), είναι το καλύτερο αμάξι που μπορείς να πάρεις μέχρι κάποιο (αρκετά) μεγάλο ποσό. Και όσοι το οδηγούν, με επιβεβαιώνουν.

Σε τι τιμή δίνουν το 1.0 elegance με το κλειδί στο χέρι; Στο λέω γιατί εγώ θα σου πρότεινα να πας στο 1.5 sedan comfort στα 20.900 προσφορά που άντε με το κλειδί να σου πάει 21.500. Είναι ασύλληπτο!!! Ο δε κινητήρας ένα ποίημα! Όχι πως ο 1.0 είναι κακός, αλλά υπάρχουν και άλλοι τέτοιοι. Ο 1.5 όμως είναι μοναδικός. Δε συγκρίνεται με κανένα άλλο σε θέματα βιλούδινης λειτουργίας, γκαζιού, οικονομίας κτλ. Οπότε εγώ προτείνω να πας για το σενταν (έβαλα και ένα φίλο μου να το πάρει και είναι ξετρελαμένος!) και κάποιες ελλείψεις που έχει σε οθόνες κτλ. μπορείς να τις βάλεις αργότερα σε αφτερμαρκετ. Το καλό με αυτό το αμάξι είναι ότι είναι από τα παγκόσμια μπεστσελλερς οπότε ειδικά οι Αμερικανοί έχουν βγάλει ένα σωρό αφτερμαρκετ για ότι μπορείς να φανταστείς.

@paylidis 

Από μια βιαστική ψακτική που έκανα στο σαιτ, διαπίστωσα ότι το Q3 150ps το παίρνεις πιο φτηνό και/ή με καλύτερο εξοπλισμό από ότι το A3 150ps. Είναι δυνατόν; Βέβαια, από την άλλη μόνο έτσι θα εξηγούνταν η ομολογουμένως πολύ καλή τιμή του!

H αλήθεια ειναι ότι για το σεντάν ξεκινούσα αλλά έχει κάποια αρνητικά που με κόβουν:
-4.7μ (και τα 4.5 που σκέφτομαι υπερβολή είναι χωρίς δικό μου παρκινγκ)
-4πορτο (οκ σεντάν, απλά αν θες να φορτώσεις κάτι ψηλό, την έκατσες)
-η προσφορά είναι μόνο για μοντέλα του '18. Σαρακάκης είπε σταματάει η παραγωγή (αλήθεια, ψέμα.. δεν ξέρω)
-είναι λίγο φτωχό το comfort και γεροντίζει λίγο (μπορώ να το ξεπεράσω)

Το 1.0 (facelift του '20) το δίνει 22.4 με το κλειδί στο χέρι.

To 1.5 θα ήταν τέλειο combo αλλά φεύγει πάρα πολύ για τα δικά μου οικονομικά κυβικά.

Επεξ/σία από Kapws
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, KoreanW είπε

θεωρητικά μόνο

διότι πρακτικά, ένα μέρους του οφέλους θα το προσεταιριστούν οι αντιπροσωπείες
σαν την ιστορία με τη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση ένα πράγμα

Γιατί θεωρητικά ? Θα ακριβύνουν τις τιμές ? Όταν π.χ. πήγα στη Ford και για 800ε που έκανε η ηλιοροφή έβγαινε πάνω απο 2500ε αύξηση επειδή άλλαζε κλίμακα , δεν θα ωφελήσει τον αγοραστή?

Επίσης ότι δεν θα κοιτάνε να φέρουν μοντέλα που η εργοστασιακή τους αξία είναι κάτω απο 14.000 ή 17.000 και θα έχουν καλύτερο εξοπλισμό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, sargus είπε

Από μια βιαστική ψακτική που έκανα στο σαιτ, διαπίστωσα ότι το Q3 150ps το παίρνεις πιο φτηνό και/ή με καλύτερο εξοπλισμό από ότι το A3 150ps. Είναι δυνατόν; Βέβαια, από την άλλη μόνο έτσι θα εξηγούνταν η ομολογουμένως πολύ καλή τιμή του!

παιζουν αρκετοι παραγοντες ρόλο... το Α3 φευγει απο την αγορά και γενικα το σκοτώνουν αλλα εχουν μεινει και κάποια που εχουν χαζα εξτρα και τα φουσκώνουν (και δε προκειται να φυγουν φυσικα σε αυτη τη τιμη).

Για το Q3 επαιξε πολυ καλη προωθητική, στην πραξη το αμαξι το πηρα 5-6 χιλιαρικα κατω απο την πραγματική του αξια καταλόγου (ή να το πω αλλιώς απο την αξια που θα το επαιρνα προ Covid).

Ωστόσο, ήταν ετοιμοπαραδοτο με ότι αυτο μπορει να εχει αρνητικό, που για εμενα ήταν ότι δε μπορεσα να βαλω την καμερα οπισθοπορείας που ήθελα και τους μπροστα αισθητήρες και επιπλέον οτι εχει λαστιχα τελευταιας εβδομάδας του 2018 και κατασκευη του αυτοκινήτου νομιζω το 2019 και όχι το 2020 (δεν εχει καμια απολυτως σημασία το τελευταίο). Τη καμερα οπισθοπορείας θα τη βάλω σε κανενα εξαμηνο εργοστασιακή, για τους αισθητηρες ψιλοκλαιν και τα λάστιχα επισης δεν εχουν θέμα αλλα ουτως ή αλλιως σκοπευω στη διετία να βάλω runflat καθως δεν εχω ρεζερβα... Κοινως πρακτικα το μονο - ειναι τα "ελαφρως μπαγιατικα" ελαστικα που ποτε δε μπορεις να ελεγξεις εκτος εαν παρεις το αμαξι της βιτρίνας...

11 λεπτά πριν, KoreanW είπε

αυτό είναι σωστό

αλλά από την άλλη
και η οθόνη που έχει το q3 δεν είναι ψηλά σαν κάποια άλλα που έχουν μόνο οθόνη

βασικα θεωρώ ότι ειναι εκει ακριβως που πρεπει... θα περασει το σκ τεστ εργονομίας...

 

κατι οθονες που τις πατανε πανω πανω στο ταμπλώ πραγματικα με ξεπερνάνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

παιζουν αρκετοι παραγοντες ρόλο... το Α3 φευγει απο την αγορά και γενικα το σκοτώνουν αλλα εχουν μεινει και κάποια που εχουν χαζα εξτρα και τα φουσκώνουν (και δε προκειται να φυγουν φυσικα σε αυτη τη τιμη).

Για το Q3 επαιξε πολυ καλη προωθητική, στην πραξη το αμαξι το πηρα 5-6 χιλιαρικα κατω απο την πραγματική του αξια καταλόγου (ή να το πω αλλιώς απο την αξια που θα το επαιρνα προ Covid).

Ωστόσο, ήταν ετοιμοπαραδοτο με ότι αυτο μπορει να εχει αρνητικό, που για εμενα ήταν ότι δε μπορεσα να βαλω την καμερα οπισθοπορείας που ήθελα και τους μπροστα αισθητήρες και επιπλέον οτι εχει λαστιχα τελευταιας εβδομάδας του 2018 και κατασκευη του αυτοκινήτου νομιζω το 2019 και όχι το 2020 (δεν εχει καμια απολυτως σημασία το τελευταίο). Τη καμερα οπισθοπορείας θα τη βάλω σε κανενα εξαμηνο εργοστασιακή, για τους αισθητηρες ψιλοκλαιν και τα λάστιχα επισης δεν εχουν θέμα αλλα ουτως ή αλλιως σκοπευω στη διετία να βάλω runflat καθως δεν εχω ρεζερβα... Κοινως πρακτικα το μονο - ειναι τα "ελαφρως μπαγιατικα" ελαστικα που ποτε δε μπορεις να ελεγξεις εκτος εαν παρεις το αμαξι της βιτρίνας...

Κάτσε μαν , δεν έχεις ρεζέρβα αλλά ούτε runflat ελαστικά ? Το κιτ επισκευής παίζει και με κανονικά ελαστικά ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...