Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Γιατί θεωρητικά ? Θα ακριβύνουν τις τιμές ? Όταν π.χ. πήγα στη Ford και για 800ε που έκανε η ηλιοροφή έβγαινε πάνω απο 2500ε αύξηση επειδή άλλαζε κλίμακα , δεν θα ωφελήσει τον αγοραστή?

Επίσης ότι δεν θα κοιτάνε να φέρουν μοντέλα που η εργοστασιακή τους αξία είναι κάτω απο 14.000 ή 17.000 και θα έχουν καλύτερο εξοπλισμό

συμφωνω στο θεωρητικά και μακαρι να βγω ψευτης... το πραγματικό οφελος αμφιβάλλω αν θα είναι εν τελει κανενα 800αρι σε αμαξι 20000 ευρω

(αυτη τη στιγμή οι εταιρείες και ιδιως οι ευρωπαικες γνωριζουν την κατασταση με τους δασμους και αναπροσαρμοζουν τις τιμες των αυτοκινητων για την ελλαδα καθως και των πακέτων, οποτε οταν και αν μεθαυριο απελευθερωθουν απο τις κλιμακες και δεν εχουν τα τσιπροχαρατσια θα δωσουν απλα τις κανονικές τιμες στα πακετα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 minute ago, tsofras said:

Γιατί θεωρητικά ? Θα ακριβύνουν τις τιμές ? Όταν π.χ. πήγα στη Ford και για 800ε που έκανε η ηλιοροφή έβγαινε πάνω απο 2500ε αύξηση επειδή άλλαζε κλίμακα , δεν θα ωφελήσει τον αγοραστή?

Επίσης ότι δεν θα κοιτάνε να φέρουν μοντέλα που η εργοστασιακή τους αξία είναι κάτω απο 14.000 ή 17.000 και θα έχουν καλύτερο εξοπλισμό

δε σου λέω ότι δε θα έχεις καθόλου όφελος
σου λέω ότι το όφελος δε θα είναι στην έκταση που αναλογεί της φοροελάφρυνσης

ναι θα ακριβύνουν τις τιμές σε κάποιο βαθμό από αυτό
αλλά επιπλέον βοηθούμενοι και από την επικείμενη αναθέρμανση της αγοράς αυτοκινήτου

κάποιος χρόνος θα χρειαστεί για να προσαρμοστεί η αγορά
κι εκεί πάνω μπορεί και ναι και όχι να βρεις κάποιες καλές ευκαιρίες

εσύ περισσότερο ελπίζεις και στα launch pack κατά τη γνώμη μου και στις φοροελαφρύνσεις

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Κάτσε μαν , δεν έχεις ρεζέρβα αλλά ούτε runflat ελαστικά ? Το κιτ επισκευής παίζει και με κανονικά ελαστικά ?

το κιτ παιζει ΜΟΝΟ με κανονικά ελαστικα. το runflat δεν εχει ουτε κιτ ουτε τιποτα και δε το χρειαζεται (επιβεβαιωμενα απο συμβαν που ειχα με σκισμενο λαστιχο).

 

το κιτ ειναι πρακτικα ενα κομπρεσερ και ενας αφρος...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

δε σου λέω ότι δε θα έχεις καθόλου όφελος
σου λέω ότι το όφελος δε θα είναι στην έκταση που αναλογεί της φοροελάφρυνσης

ναι θα ακριβύνουν τις τιμές σε κάποιο βαθμό από αυτό
αλλά επιπλέον βοηθούμενοι και από την επικείμενη αναθέρμανση της αγοράς αυτοκινήτου

κάποιος χρόνος θα χρειαστεί για να προσαρμοστεί η αγορά
κι εκεί πάνω μπορεί και ναι και όχι να βρεις κάποιες καλές ευκαιρίες

εσύ περισσότερο ελπίζεις και στα launch pack κατά τη γνώμη μου και στις φοροελαφρύνσεις

Συμφωνώ , σύμφωνα με τα παραπάνω αν περάσουν τα μέτρα μπορεί να αξίζει να περιμένω και λίγο παραπάνω για τον mHybrid που και τεχνολογικά είναι νεότερος και θα έχει 50% έκπτωση στα τέλη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, paylidis said:

βασικα θεωρώ ότι ειναι εκει ακριβως που πρεπει... θα περασει το σκ τεστ εργονομίας...

κατι οθονες που τις πατανε πανω πανω στο ταμπλώ πραγματικα με ξεπερνάνε

θσ το έλεγα κι αυτό με την εξής άποψη:

το ιδανικό κατ' εμέ είναι είτε χειριστήρια εκτός οπτικού πεδίου που να μπορείς όμως να τα χειρίζεσαι χωρίς οπτική επαφή
(πχ παλιοί διακόπτες φώτων «γερμανικού» στυλ)

είτε αν οθόνες αφής, τουλάχιστον μεγάλες και σε σημείο που να τις βλέπεις και να τις χειρίζεσαι
πχ στα Tesla

οθόνες αφής που είτε χρειάζεται να αφαιρέσεις το βλέμμα από το δρόμο
είτε να τεντώσεις το χέρι
για μένα είναι αντιεργονομικές έως επικίνδυνες, και περισσότερο όταν δεν συνοδεύονται από κάποιας μορφής ανάδραση

με την έννοια αυτή, θεωρώ ότι η οθόνη αφής μικρή σχετικά σε μέγεθος και χωρίς ανάδραση, εκτός ύψους οπτικού πεδίου οδηγού
είναι κατά τη γνώμη μου λάθος εντελώς (όχι απλά παλιομοδίτικη δηλαδή)

δεν είναι τυχαία δηλαδή τα συστήματα display πάνω στο παρμπρίζ ή τα καντράν στο συγκεκριμένο έστω ύψος και όχι χαμηλότερα

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, KoreanW είπε

θσ το έλεγα κι αυτό με την εξής άποψη:

το ιδανικό κατ' εμέ είναι είτε χειριστήρια εκτός οπτικού πεδίου που να μπορείς όμως να τα χειρίζεσαι χωρίς οπτική επαφή
(πχ παλιοί διακόπτες φώτων «γερμανικού» στυλ)

είτε αν οθόνες αφής, τουλάχιστον μεγάλες και σε σημείο που να τις βλέπεις και να τις χειρίζεσαι
πχ στα Tesla

οθόνες αφής που είτε χρειάζεται να αφαιρέσεις το βλέμμα από το δρόμο
είτε να τεντώσεις το χέρι
για μένα είναι αντιεργονομικές έως επικίνδυνες, και περισσότερο όταν δεν συνοδεύονται από κάποιας μορφής ανάδραση

με την έννοια αυτή, θεωρώ ότι η οθόνη αφής μικρή σχετικά σε μέγεθος και χωρίς ανάδραση, εκτός ύψους οπτικού πεδίου οδηγού
είναι κατά τη γνώμη μου λάθος εντελώς (όχι απλά παλιομοδίτικη δηλαδή)

δεν είναι τυχαία δηλαδή τα συστήματα display πάνω στο παρμπρίζ ή τα καντράν στο συγκεκριμένο έστω ύψος και όχι χαμηλότερα

το καλό με το δικο μου είναι ότι εχει για τα πάντα και κουμπια ωστε να μη χρειαζεται οπως λες να παρω τα ματια μου απο το δρομο αν ξέρω που ειναι...

το κακο ειναι οτι το κουμπι του ραδιοφώνου (το ποιο βεβαια το χειριζομαι καλυτερα απο το τιμόνι) ειναι σε τερμα ακυρο σημειο (κατω απο τα κουμπια του κλιματισμου). Επ αυτού δε ξερω τι σκεπτοντουσαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, paylidis said:

το καλό με το δικο μου είναι ότι εχει για τα πάντα και κουμπια ωστε να μη χρειαζεται οπως λες να παρω τα ματια μου απο το δρομο αν ξέρω που ειναι...

το κακο ειναι οτι το κουμπι του ραδιοφώνου (το ποιο βεβαια το χειριζομαι καλυτερα απο το τιμόνι) ειναι σε τερμα ακυρο σημειο (κατω απο τα κουμπια του κλιματισμου). Επ αυτού δε ξερω τι σκεπτοντουσαν...

δεν μίλησα τυχαία για τους διακόπτες των φώτων,
διότι με την αφή είχες σε αυτούς μια ανάδραση για τη θέση στην οποία βρίσκονται και δε χρειαζόταν να κοιτάξεις

όταν όμως έχεις χειριστήρια που δεν είναι αποκλειστικά και απαραίτητα θέμα μόνο με τις οθόνες αφής
klimatronik-panel-audi-a3-8l-29404147.jp

στα οποία δε λαμβάνεις ανάδραση και χρειάζεται να ρίξεις το βλέμμα σου για να αντιληφθείς
τότε υπάρχει θέμα ανεξαρτήτως αν είναι φυσικά τα χειριστήρια ή οθόνες αφής

για αυτό για μένα πάντα
έχει μια προτεραιότητα να είναι τα χειριστήρια όσο ψηλά γίνεται ή να υπάρχει μια ανάδραση τουλάχιστον

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, koeltzakoatl είπε

σου κάνει κόπο να μου πεις μοντέλο (ημερομηνία κυκλοφορίας δηλαδή) ; γενικά το έχω ακούσει και εγώ, απλά λένε ότι έχει διορθωθεί πολύ στο νέο μοντέλο.

προσπαθώ να κλείσω για test drive, αλλά δεν ανταποκρίνονται και πολύ αυτήν την περίοδο οι αντιπροσωπείες...

φιλε μου δεν γνωριζω ακριβως το μονο που θυμαμαι ειναι οτι ηταν πετρελαιο και οτι ουτε εγω ουτε ο φιλος ημασταν ικανοποιημενοι απο το ταξιδι και στο λεω εγω που εχω ενα corsa d του 12 πετρελαιο τοσο πολυ σε αυτη τη διαδρομη δεν εχω κουραστει. καθε ανωμαλια του δρομου την νοιωθαμε.το ταξιδι αυτο ειχε γινει το 17 και μαλιστα αποτι μου ειχε πει ο φιλος ηταν εξυπηρετηση και θα πηγαινε για πωληση γυρω στα 19000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Burgos είπε

Επειδή η εμπειρία μου με Volvo ήταν με ένα 850 και ένα s80 που ήταν ακόμα σουηδικά, τι παίζει τώρα με την ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση και άνεση. Μου έδωσαν αρκετά καλή προσφορά για εταιρικό με 14% έκπτωση και θα βγει το r-design με τα 197 άλογα και με όλα τα έξτρα σχεδόν λίγο πάνω από 40.000

Δεν είναι κινεζιά ευτυχώς σε ό,τι αφορά τη συναρμολόγηση. Πολύ καλή ποιότητα, αν μπορέσεις να μπεις να το δεις θα καταλάβεις, παρόλο που φαίνεται τρομερά απλό δεν μοιάζει φτηνιάρικο.

Δεν έχω τόσο ισχυρό κινητήρα (νομίζω πέρσι δεν υπήρχε καν αυτός που αναφέρεις) έχω τον T3 με τα 160 άλογα. Γενικά κάθε χρόνο κάνουν αλλαγές στους κινητήρες, όταν είχε πρωτοβγει το XC40, ο Τ3 είχε νομίζω 150 άλογα αλλά τώρα αύξησαν την ιπποδύναμη για να κάνουν χώρο για τον μικρό Τ2 (που έχει 120-130). Παρόλα αυτά δεν έχω πρόβλημα να κινηθώ με 130-140 άνετα και ήσυχα.

Αν σου αρέσει το r-design τότε πήγαινε προς τα εκεί, απ'ότι έχω διαβάσει είναι το καλύτερο trim από άποψη ποιότητας/τιμής. Προσωπικά δεν τρελαίνομαι για τέτοιες υλοποιήσεις, δε βρίσκω το λόγο ύπαρξης SUV με πιο σκληρή ανάρτηση και σφιχτό πλαίσιο (που btw με 250 ευρώ μπορείς να βάλεις σε οποιοδήποτε trim του ΧC40) και 20άρες ζάντες με χαμηλό προφίλ αλλά περί ορέξεως...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Kapws είπε

H αλήθεια ειναι ότι για το σεντάν ξεκινούσα αλλά έχει κάποια αρνητικά που με κόβουν:
-4.7μ (και τα 4.5 που σκέφτομαι υπερβολή είναι χωρίς δικό μου παρκινγκ)
-4πορτο (οκ σεντάν, απλά αν θες να φορτώσεις κάτι ψηλό, την έκατσες)
-η προσφορά είναι μόνο για μοντέλα του '18. Σαρακάκης είπε σταματάει η παραγωγή (αλήθεια, ψέμα.. δεν ξέρω)
-είναι λίγο φτωχό το comfort και γεροντίζει λίγο (μπορώ να το ξεπεράσω)

Το 1.0 (facelift του '20) το δίνει 22.4 με το κλειδί στο χέρι.

To 1.5 θα ήταν τέλειο combo αλλά φεύγει πάρα πολύ για τα δικά μου οικονομικά κυβικά.

Εγώ επιμένω και σου λέω να το ξανά σκεφτείς για το σενταν. Παίρνεις υπερβολικά πολύ αμάξι στα λεφτά του. Ο φίλος μου το πήρε σε μαύρο, του έβαλε κ φιμε κ ήρθε τις προάλλες επίσκεψη κ ψαρωσα άσχημα!! Γεροντιστικο; Ανάποδα καλύτερα! Πολύ νεανικό κ επιβλητικό-αγριο!!

Τα σέρβις του επουδενι δεν κοστίζουν τόσο. Ποιος στο είπε; Εγώ το έχω 2 χρόνια τώρα (21000 χλμ) και με έχει πάει μια φορά για σέρβις Α (λάδι φίλτρο) κόστους 90 ευρώ και μια φορά για σέρβις Β (διάφοροι έλεγχοι) κόστους 35 ευρώ! Σε κανένα μήνα μου λέει ότι θα χρειαστεί το επόμενο σέρβις (δεν ξέρω ακόμη τι θα χρειαστεί σε αυτό). 

Επεξ/σία από sargus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Shyn είπε

Ενδιαφερον αυτο για τους Diesel κινητηρες, δεν το γνωριζα. Απο την στιγμη που κανω αρκετα χιλιομετρα και ειμαι επαρχια, σκεφτομουν για Diesel. Και μενα μου κακοφαινεται το νεο grill της BMW, αλλα οσο την κοιταω τοσο μ'αρεσει περισσοτερο, σε εκδοση Sport Line ειναι αρκετα ομορφη η 118. 

Ειναι το καλυτερο απο τα hatch, τσεκαρε carwow, autogehühl, whatcar κ.α.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώπα Ώπα, αν ισχύει το άρθρο για τα τ.τ, και άμεσα μάλιστα πρέπει να εκτελωνισω τώρα λόγω απαλλαγης.

τρέχουμε λέμε! 508.

κρίμα για το σιβικι, την επόμενη φορα γιαπωνεζο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, seppy είπε

Ώπα Ώπα, αν ισχύει το άρθρο για τα τ.τ, και άμεσα μάλιστα πρέπει να εκτελωνισω τώρα λόγω απαλλαγης.

τρέχουμε λέμε! 508.

κρίμα για το σιβικι, την επόμενη φορα γιαπωνεζο.

Βλέπω έχουν περάσει οι μισοί 4troxoi από εδώ 😎 ( ή το ανάποδο)

Γιατί που σε επηρεάζει εσένα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμ, έχεις δίκιο δν έχει διαφορά. απλά το έχω στο μυαλό μου όλη την ώρα γτ λογικά οι προ φόρων τιμές θα πάρουν την ανιούσα η τουλαχιστον θα πλησιάσουν την ευρωπη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, sargus είπε

Εγώ επιμένω και σου λέω να το ξανά σκεφτείς για το σενταν. Παίρνεις υπερβολικά πολύ αμάξι στα λεφτά του. Ο φίλος μου το πήρε σε μαύρο, του έβαλε κ φιμε κ ήρθε τις προάλλες επίσκεψη κ ψαρωσα άσχημα!! Γεροντιστικο; Ανάποδα καλύτερα! Πολύ νεανικό κ επιβλητικό-αγριο!!

Τα σέρβις του επουδενι δεν κοστίζουν τόσο. Ποιος στο είπε; Εγώ το έχω 2 χρόνια τώρα (21000 χλμ) και με έχει πάει μια φορά για σέρβις Α (λάδι φίλτρο) κόστους 90 ευρώ και μια φορά για σέρβις Β (διάφοροι έλεγχοι) κόστους 35 ευρώ! Σε κανένα μήνα μου λέει ότι θα χρειαστεί το επόμενο σέρβις (δεν ξέρω ακόμη τι θα χρειαστεί σε αυτό). 

Tί να πω.. να το δω άλλη μία δλδ το σεντάν! χαχαχα
Όσον αφορά τα services, ήταν οι τιμές που πήρα από Σαρακάκη στην προσφορά για το civic.

Για στείλε κανά πμ αν δεν σου κάνει κόπο να μου πεις από πού ψωνίσατε εσύ και ο φίλος, καθώς και που έπαιξαν οι τιμές αυτές για service. :P
Μην χαλάμε και το τοπικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...