Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 29/7/2020 στις 9:10 ΠΜ, babisskg είπε

    Δεν θυμάμαι ..... 😂😂😂 ....... άσε με να το δω , έχω ένα κάρο συστήματα , οπότε συμπαθα με .

IMG_20200705_182718_921.jpg

Μου αρεσει φοβερα η συληψη του θεματος αυτου. Θα προτιμούσα ομως να ηταν σε landscape format. Νομιζω θα του ταιριαζε περισσοτερο. Οχι?

  • Like 1
  • Απαντ. 415
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Μου αρεσει φοβερα η συληψη του θεματος αυτου. Θα προτιμούσα ομως να ηταν σε landscape format. Νομιζω θα του ταιριαζε περισσοτερο. Οχι?

    Ήταν μια προσπάθεια , όπου αφού στεκομουν σε ένα άσχετο σημείο , έψαχνα να βρω τρόπους να δημιουργήσω , να βρω ίσως κάτι ενδιαφέρον . Μου τράβηξε την προσοχή ο τρόπος που εμφανίζονται οι σκιές στην βάση όπου βρίσκονται οι ομπρέλες , φυσικά με το πρωινό φως . Τράβηξα αρκετές εικόνες , αφού η βάση δεν έχει το απαιτούμενο ύψος και εμφανίζεται μόνον ένα μικρό μέρος της σκιάς . Άλλες φορές , ο κόσμος που περνούσε με εμπόδιζε να τραβήξω αυτό που ήθελα . Αυτή ήταν η σκιά με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον 😂😂😂 φυσικά και τεχνικά η πιο καθαρή από όλες . Μια προσπάθεια , τίποτε σπουδαίο , ευχαριστώ .

   Μακάρι να το εφαρμόσει κάποιος , πιο προσεγμένα , σε άλλο σημείο , να πάρει την αφορμή και να την πάει πιο πέρα .

sketch-1596544307850.jpg

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, babisskg είπε

Τράβηξα αρκετές εικόνες , αφού η βάση δεν έχει το απαιτούμενο ύψος και εμφανίζεται μόνον ένα μικρό μέρος της σκιάς .

Αυτο ακριβως ειναι που μου αρεσει σε αυτη την φωτο. Η τσαντα αναμεσα στα ποδια προσδιδει το κατι παραπανω νομιζω που χρειαζεται.

 

19 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Ήταν μια προσπάθεια , όπου αφού στεκομουν σε ένα άσχετο σημείο , έψαχνα να βρω τρόπους να δημιουργήσω , να βρω ίσως κάτι ενδιαφέρον .

Σημαντικοτατο για ολους. Νομιζω συμβαινει σε ολους οσους ασχολουνται με το κομματι τεχνη. Βλεπεις σε κατι κατα τα αλλα αδιαφορο την οπτικη που το κανει ενδιαφερον. Nice.

19 λεπτά πριν, babisskg είπε

 Άλλες φορές , ο κόσμος που περνούσε με εμπόδιζε να τραβήξω αυτό που ήθελα . Αυτή ήταν η σκιά με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον 😂😂😂 φυσικά και τεχνικά η πιο καθαρή από όλες .

Η διαφορα απο τις φωτο studio που κανουμε pixel peeping. Ναι. Δεν ειναι αρτια φωτο αλλα η συλληψη της σε κραταει εκει να την παρατηρησεις.

Στις 2/8/2020 στις 10:08 ΜΜ, Cntrl+X είπε

Αντίκυρα Βοιωτίας. Η μοναδική, από τις πολλές, φωτογραφίες που έβγαλα στο μέρος και που μου φάνηκε ότι ταίριαζε το ασπρόμαυρο γιατί ήθελα να τονιστούν οι σιλουέτες των γλάρων στο δραματικό ουρανό. Τα χρώματα από τις βάρκες λειτουργούσαν ως distractor.

Antikura.png

Δεν ειναι εδω που ενα HDR απλα θα σου χαλούσε ολη την φωτο σου τελικα?

Στις 3/8/2020 στις 11:40 ΜΜ, Cntrl+X είπε

...που αν έλειπε το καραβάκι θα ήταν αυτό:

 

Action με ευρυγώνιο; Καμιά φορά λες μακάρι να είχα κουμπωμένο τον τηλεφακό. Αλλά και οι υπερευρυγώνιοι μπορεί να κάνουν δουλίτσα. Nikkor 10-20mm:

Diving crop.png

...αρκεί να συμβιβαστείς στην ιδέα πως θα κροπάρεις αρκετά. Η παραπάνω είναι crop αυτής:

Diving.png

 

Εαν ησουν χαμηλα μεσα στο νερο (ακομη καλυτερα κοντα και καπως διαγωνια κατω απο το θεμα σου πχ εκει που ειναι ο αλλος κολυμβητης) ο ευρυγώνιος θα σου εδινε πολυ εντυπωσιακο αποτελεσμα.

Οκ. Το ξερω οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ηταν εφικτο.

Στις 1/8/2020 στις 10:54 ΜΜ, Cntrl+X είπε

Μια φωτογραφία που τράβηξα εξαρχής ασπρόμαυρη:

Itea.jpg

 

Το καδρο ειναι εξαιρετικο!!! Μου αρεσει ακόμη και η φλου φιγουρα των ανθρωπων με τα ποδηλατα. Ειναι σε απολυτη αρμονια με το θολη ατμοσφαιρα της στιγμης.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Αυτο ακριβως ειναι που μου αρεσει σε αυτη την φωτο. Η τσαντα αναμεσα στα ποδια προσδιδει το κατι παραπανω νομιζω που χρειαζεται.

Σημαντικοτατο για ολους. Νομιζω συμβαινει σε ολους οσους ασχολουνται με το κομματι τεχνη. Βλεπεις σε κατι κατα τα αλλα αδιαφορο την οπτικη που το κανει ενδιαφερον. Nice.

Η διαφορα απο τις φωτο studio που κανουμε pixel peeping. Ναι. Δεν ειναι αρτια φωτο αλλα η συλληψη της σε κραταει εκει να την παρατηρησεις.

    Ναι , στο τεχνικό μέρος είναι δύσκολα τα πράγματα . Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι η εξάσκηση της οπτικής , η ανάπτυξη της . Δεν αρνήθηκα ποτέ το τεχνικό κομμάτι , το οποίο υφίσταται και πιστεύω απόλυτα πως δεν γίνεται να τραβάς φωτογραφίες αν δεν γνωρίζεις το σύνολο που κρατάς στα χέρια σου πως λειτουργεί . 

   Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ορθολογιστική προσέγγιση και σειρά . Το τεχνικό μέρος , έχει την αξία του , όμως έπεται . Συνήθως κλέβει την προσοχή , λόγω της γοητείας των στοιχείων του , ο όγκος των στοιχείων είναι τεράστιος και φυσικά κλέβει τον χρόνο από την δημιουργία .

  Μια πιο ορθολογιστική προσέγγιση είναι να μάθει πρώτα κάποιος να βλέπει , πέρα από τα συνηθισμένα , να εξασκήσει το μάτι του , να γνωριστεί με την φωτογραφία . Αφού φτάσει σε ένα σημείο όπου μπορεί πλέον να αποτυπώσει αυτά που θέλει , με τον τρόπο και το δικό του στυλ , τότε είναι η στιγμή να κάνει το επόμενο βήμα , να μπει μέσα στα τεχνικά , να μάθει για την ευκρίνεια , τις χρωματικές αποδόσεις , τα κανάλια , αν χρειάζεται πραγματικά 12 mp η περισσότερα , αν χρειάζεται aps c αισθητήρα η άλλο , αν μπορεί να επέμβει και με ποιο τρόπο στα έτοιμα presets του WB της μηχανής που χρησιμοποιεί , αν πρέπει να πληρώσει για άλλον φακό που δεν έχει τόσο έντονο pincushion σε κάποιο εύρος , αν χρειάζεται πραγματικά αποτύπωση σε raw αρχείο και τι να κάνει μετά με τέτοιο αρχείο , με πιο πρόγραμμα επεξεργασίας και πολλά ακόμη .

  Όμως αν εμπλακούν όλα μαζί την ίδια στιγμή , το πράγμα θα πάρει άλλο δρόμο και ίσως να καταλήξει άδοξα . Σ' αυτό το κομμάτι είναι καλό όλοι να αντιλαμβάνονται πως μπορούν να βγάλουν φωτογραφίες με οποιοδήποτε μέσο στην κυριολεξία αντί να πέφτουν στην παγίδα του είδους ποιο σώμα η ποια μάρκα είναι καλύτερη . Θα μου ήταν εύκολο να πω πως μπροστά στο σώμα μιας Pentax , όλες οι άλλες είναι για κλάματα , πως οι , Nikon έχουν μακράν το γρηγορότερο autofocus module , οι Canon παραμένουν οι Cadillac στις φωτογραφικές και άλλα , όμως με ενδιαφέρει πρωτίστως η φωτογραφία .

  Για να το καταλήξω , η εκτίμηση μου είναι πως προηγείται η φωτογραφία , οι κανόνες της , οι τεχνικές της . Μέσα από αυτό θα γίνει η γνωριμία , αναγκαστικά και με το τεχνικό μέρος . Αυτό που δεν πρέπει είναι να βγουν βιαστικά συμπεράσματα του είδους , μήπως έπρεπε να πάρω κάτι άλλο " καλύτερο " . Ο χρόνος θα δείξει τι ακριβώς χρειάζεται κανείς να αποκτήσει σε hardware και σε τι ακριβώς τεχνικά πρέπει να εμβαθύνει . 

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Ναι , στο τεχνικό μέρος είναι δύσκολα τα πράγματα . Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι η εξάσκηση της οπτικής , η ανάπτυξη της . Δεν αρνήθηκα ποτέ το τεχνικό κομμάτι , το οποίο υφίσταται και πιστεύω απόλυτα πως δεν γίνεται να τραβάς φωτογραφίες αν δεν γνωρίζεις το σύνολο που κρατάς στα χέρια σου πως λειτουργεί . 

   Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ορθολογιστική προσέγγιση και σειρά . Το τεχνικό μέρος , έχει την αξία του , όμως έπεται . Συνήθως κλέβει την προσοχή , λόγω της γοητείας των στοιχείων του , ο όγκος των στοιχείων είναι τεράστιος και φυσικά κλέβει τον χρόνο από την δημιουργία .

  Μια πιο ορθολογιστική προσέγγιση είναι να μάθει πρώτα κάποιος να βλέπει , πέρα από τα συνηθισμένα , να εξασκήσει το μάτι του , να γνωριστεί με την φωτογραφία . Αφού φτάσει σε ένα σημείο όπου μπορεί πλέον να αποτυπώσει αυτά που θέλει , με τον τρόπο και το δικό του στυλ , τότε είναι η στιγμή να κάνει το επόμενο βήμα , να μπει μέσα στα τεχνικά , να μάθει για την ευκρίνεια , τις χρωματικές αποδόσεις , τα κανάλια , αν χρειάζεται πραγματικά 12 mp η περισσότερα , αν χρειάζεται aps c αισθητήρα η άλλο , αν μπορεί να επέμβει και με ποιο τρόπο στα έτοιμα presets του WB της μηχανής που χρησιμοποιεί , αν πρέπει να πληρώσει για άλλον φακό που δεν έχει τόσο έντονο pincushion σε κάποιο εύρος , αν χρειάζεται πραγματικά αποτύπωση σε raw αρχείο και τι να κάνει μετά με τέτοιο αρχείο , με πιο πρόγραμμα επεξεργασίας και πολλά ακόμη .

  Όμως αν εμπλακούν όλα μαζί την ίδια στιγμή , το πράγμα θα πάρει άλλο δρόμο και ίσως να καταλήξει άδοξα . Σ' αυτό το κομμάτι είναι καλό όλοι να αντιλαμβάνονται πως μπορούν να βγάλουν φωτογραφίες με οποιοδήποτε μέσο στην κυριολεξία αντί να πέφτουν στην παγίδα του είδους ποιο σώμα η ποια μάρκα είναι καλύτερη . Θα μου ήταν εύκολο να πω πως μπροστά στο σώμα μιας Pentax , όλες οι άλλες είναι για κλάματα , πως οι , Nikon έχουν μακράν το γρηγορότερο autofocus module , οι Canon παραμένουν οι Cadillac στις φωτογραφικές και άλλα , όμως με ενδιαφέρει πρωτίστως η φωτογραφία .

  Για να το καταλήξω , η εκτίμηση μου είναι πως προηγείται η φωτογραφία , οι κανόνες της , οι τεχνικές της . Μέσα από αυτό θα γίνει η γνωριμία , αναγκαστικά και με το τεχνικό μέρος . Αυτό που δεν πρέπει είναι να βγουν βιαστικά συμπεράσματα του είδους , μήπως έπρεπε να πάρω κάτι άλλο " καλύτερο " . Ο χρόνος θα δείξει τι ακριβώς χρειάζεται κανείς να αποκτήσει σε hardware και σε τι ακριβώς τεχνικά πρέπει να εμβαθύνει . 

Δεν νομιζω να μπορουσα να τα πω καλύτερα!!! ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ.

"Μια πιο ορθολογιστική προσέγγιση είναι να μάθει πρώτα κάποιος να βλέπει , πέρα από τα συνηθισμένα , να εξασκήσει το μάτι του , να γνωριστεί με την φωτογραφία . Αφού φτάσει σε ένα σημείο όπου μπορεί πλέον να αποτυπώσει αυτά που θέλει , με τον τρόπο και το δικό του στυλ , τότε είναι η στιγμή να κάνει το επόμενο βήμα , να μπει μέσα στα τεχνικά,..."

Συνηθως ξεκιναμε με τα τεχνικα ενω η πραγματικη ουσια της φωτογραφιας ειναι αυτο που απεικονιζει και οχι το ποσο αρτια τεχνικα το αποτυπωσε. Αν δεν εχεις φανταστει την φωτογραφια σου πρωτα πως μπορεις να προσπαθεις να την αποτυπωσεις?

Ειναι οπως ενα κείμενο. Οσο αρτιο γραμματικά και συντακτικα κι αν ειναι, εαν αυτο που λεει ειναι αδιαφορο κανενας δεν θα κατσει να ασχοληθει μαζι του. Εαν αυτο που εχεις πεις (μεσω της φωτο σου στην προκειμενη) ειναι ενδιαφερον τότε το τεχνικο θεμα θα το βελτιωσεις εαν σε ενδιαφερει.

Για να πουμε την αληθεια δεν εχουν ολοι το ματι του φωτογραφου. Ειναι και ταλεντο. Η φωτογραφια ειναι τεχνη, ειναι καλλιτεχνια για την ακριβεια. Καποιοι το εχουν περισσοτερο, καποιοι λιγοτερο και καποιοι καθολου ισως.

Αν και οπως λεει και ενας φιλος ολοι μπορουν να τραγουδήσουν, να χορεψουν, να ζωγραφισουν (οποτε θα ελεγα και να φωτογραφισουν) αποδεκτα.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ένα απο τα πιο ωραία θέματα που έχουν ανοιχτεί..

Μη σταματησετε να γράφεται και να ποσταρετε τις συνθέσεις σας να διαβαζουμε οι νέοι και να βλέπουμε και το πίσω απο τη σκηνή, το how to, το γιατί έτσι. 

 

Νεος με καμερα, ουτε μήνα, διαβαζω, χαζευω ομως άπειρο χρονο πολυ καιρό τώρα  περι φωτογραφιας, σύνθεσης γιατί έτσι..

 

Απογοητευτηκα καπως γιατι σε σχέση με το κινητό που τραβουσα δεν μπορω να κανω (τουλάχιστον στα δικα μου ματια) ιδιες όμορφες συνθέσεις και με την dslr..

Αυτο το οφθαλμοσκοπιο μου έφερε τα πανω κατω σε σχέση με την οθονη που ειχα μαθει!

 

Συνεχίζω να τραβαω raw και το ροδακι καρφωμένο στο Μ και το μονο που να προσπαθώ να στρώσω τεχνικά τουλάχιστον ειναι την έκθεση και επικεντρώνομαι στη συνθεση..

Θα βγει πολυ σαπίλα.. δεν θα κατηγορώ τον κιτ φακό ή την καμερα μου αλλα εμενα..

 

Εστιάστε στο νόημα του νηματος και απλα συνεχίστε το!..

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Δεν νομιζω να μπορουσα να τα πω καλύτερα!!! ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ.

"Μια πιο ορθολογιστική προσέγγιση είναι να μάθει πρώτα κάποιος να βλέπει , πέρα από τα συνηθισμένα , να εξασκήσει το μάτι του , να γνωριστεί με την φωτογραφία . Αφού φτάσει σε ένα σημείο όπου μπορεί πλέον να αποτυπώσει αυτά που θέλει , με τον τρόπο και το δικό του στυλ , τότε είναι η στιγμή να κάνει το επόμενο βήμα , να μπει μέσα στα τεχνικά,..."

Συνηθως ξεκιναμε με τα τεχνικα ενω η πραγματικη ουσια της φωτογραφιας ειναι αυτο που απεικονιζει και οχι το ποσο αρτια τεχνικα το αποτυπωσε. Αν δεν εχεις φανταστει την φωτογραφια σου πρωτα πως μπορεις να προσπαθεις να την αποτυπωσεις?

Ειναι οπως ενα κείμενο. Οσο αρτιο γραμματικά και συντακτικα κι αν ειναι, εαν αυτο που λεει ειναι αδιαφορο κανενας δεν θα κατσει να ασχοληθει μαζι του. Εαν αυτο που εχεις πεις (μεσω της φωτο σου στην προκειμενη) ειναι ενδιαφερον τότε το τεχνικο θεμα θα το βελτιωσεις εαν σε ενδιαφερει.

Για να πουμε την αληθεια δεν εχουν ολοι το ματι του φωτογραφου. Ειναι και ταλεντο. Η φωτογραφια ειναι τεχνη, ειναι καλλιτεχνια για την ακριβεια. Καποιοι το εχουν περισσοτερο, καποιοι λιγοτερο και καποιοι καθολου ισως.

Αν και οπως λεει και ενας φιλος ολοι μπορουν να τραγουδήσουν, να χορεψουν, να ζωγραφισουν (οποτε θα ελεγα και να φωτογραφισουν) αποδεκτα.

    Η φωτογραφία όπως και όλα τα πράγματα , απαιτεί εξάσκηση και σ' αυτό το κομμάτι πρέπει κάποιος να διαβάσει τον κανόνα των 10.000 ωρών του Bill Gates , αξίζει τον κόπο .

   Τα τεχνικά στοιχεία , σαφέστατα , ξεκάθαρα και χωρίς αντίρρηση έχουν την σημασία τους αλλά και την σειρά τους . 

   Υπάρχει μια εικόνα εδώ μέσα  με το πορτραίτο μιας γάτας , ένα παράδειγμα για το πώς να γεμίσει κανείς ένα κάδρο . Μπορεί κάποιος να εξασκηθεί στην τεχνική ακόμη κι' αν δεν γνωρίζει πως ακριβώς λειτουργεί το κανάλι SRGB .

34 λεπτά πριν, Ntinlanden είπε

Ένα απο τα πιο ωραία θέματα που έχουν ανοιχτεί..

Μη σταματησετε να γράφεται και να ποσταρετε τις συνθέσεις σας να διαβαζουμε οι νέοι και να βλέπουμε και το πίσω απο τη σκηνή, το how to, το γιατί έτσι. 

Νεος με καμερα, ουτε μήνα, διαβαζω, χαζευω ομως άπειρο χρονο πολυ καιρό τώρα  περι φωτογραφιας, σύνθεσης γιατί έτσι..

Απογοητευτηκα καπως γιατι σε σχέση με το κινητό που τραβουσα δεν μπορω να κανω (τουλάχιστον στα δικα μου ματια) ιδιες όμορφες συνθέσεις και με την dslr..

Αυτο το οφθαλμοσκοπιο μου έφερε τα πανω κατω σε σχέση με την οθονη που ειχα μαθει!

Συνεχίζω να τραβαω raw και το ροδακι καρφωμένο στο Μ και το μονο που να προσπαθώ να στρώσω τεχνικά τουλάχιστον ειναι την έκθεση και επικεντρώνομαι στη συνθεση..

Θα βγει πολυ σαπίλα.. δεν θα κατηγορώ τον κιτ φακό ή την καμερα μου αλλα εμενα..

Εστιάστε στο νόημα του νηματος και απλα συνεχίστε το!..

    Ανεβάστε τις εικόνες σας !

1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

Αυτο ακριβως ειναι που μου αρεσει σε αυτη την φωτο. Η τσαντα αναμεσα στα ποδια προσδιδει το κατι παραπανω νομιζω που χρειαζεται.

Σημαντικοτατο για ολους. Νομιζω συμβαινει σε ολους οσους ασχολουνται με το κομματι τεχνη. Βλεπεις σε κατι κατα τα αλλα αδιαφορο την οπτικη που το κανει ενδιαφερον. Nice.

Η διαφορα απο τις φωτο studio που κανουμε pixel peeping. Ναι. Δεν ειναι αρτια φωτο αλλα η συλληψη της σε κραταει εκει να την παρατηρησεις.

Δεν ειναι εδω που ενα HDR απλα θα σου χαλούσε ολη την φωτο σου τελικα?

Εαν ησουν χαμηλα μεσα στο νερο (ακομη καλυτερα κοντα και καπως διαγωνια κατω απο το θεμα σου πχ εκει που ειναι ο αλλος κολυμβητης) ο ευρυγώνιος θα σου εδινε πολυ εντυπωσιακο αποτελεσμα.

Οκ. Το ξερω οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ηταν εφικτο.

Το καδρο ειναι εξαιρετικο!!! Μου αρεσει ακόμη και η φλου φιγουρα των ανθρωπων με τα ποδηλατα. Ειναι σε απολυτη αρμονια με το θολη ατμοσφαιρα της στιγμης.

    Η εικόνα από τεχνικής πλευράς είναι για κλάματα !

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

Δεν ειναι εδω που ενα HDR απλα θα σου χαλούσε ολη την φωτο σου τελικα?

Ακριβώς. Όσοι είναι εξοικειωμένοι με το ιστόγραμμα, προφανώς κι εσύ, γνωρίζουν ότι το HDR και η φωτογραφία σιλουέτας είναι περίπου αντίθετα πράγματα. Το ζητούμενο δεν είναι πάντα να έχουμε μεγάλο δυναμικό εύρος.

1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

Εαν ησουν χαμηλα μεσα στο νερο (ακομη καλυτερα κοντα και καπως διαγωνια κατω απο το θεμα σου πχ εκει που ειναι ο αλλος κολυμβητης) ο ευρυγώνιος θα σου εδινε πολυ εντυπωσιακο αποτελεσμα.

Πράγματι.

 

1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

Το καδρο ειναι εξαιρετικο!!! Μου αρεσει ακόμη και η φλου φιγουρα των ανθρωπων με τα ποδηλατα. Ειναι σε απολυτη αρμονια με το θολη ατμοσφαιρα της στιγμης.

Ευχαριστώ πολύ. Να ξέρετε, η Φωκίδα είναι μαγικό μέρος. Κάπου διάβασα πως αν κάθε σου φωτογραφία είναι σαν πίνακας ζωγραφικής, τότε είσαι στο Καστελλόριζο. Ε, λοιπόν, αν κάθε σου φωτογραφία αποπνέει ηρεμία, είσαι στη Φωκίδα.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinlanden είπε

Ένα απο τα πιο ωραία θέματα που έχουν ανοιχτεί..

Μη σταματησετε να γράφεται και να ποσταρετε τις συνθέσεις σας να διαβαζουμε οι νέοι και να βλέπουμε και το πίσω απο τη σκηνή, το how to, το γιατί έτσι. 

Νεος με καμερα, ουτε μήνα, διαβαζω, χαζευω ομως άπειρο χρονο πολυ καιρό τώρα  περι φωτογραφιας, σύνθεσης γιατί έτσι..

Απογοητευτηκα καπως γιατι σε σχέση με το κινητό που τραβουσα δεν μπορω να κανω (τουλάχιστον στα δικα μου ματια) ιδιες όμορφες συνθέσεις και με την dslr..

Αυτο το οφθαλμοσκοπιο μου έφερε τα πανω κατω σε σχέση με την οθονη που ειχα μαθει!

Συνεχίζω να τραβαω raw και το ροδακι καρφωμένο στο Μ και το μονο που να προσπαθώ να στρώσω τεχνικά τουλάχιστον ειναι την έκθεση και επικεντρώνομαι στη συνθεση..

Θα βγει πολυ σαπίλα.. δεν θα κατηγορώ τον κιτ φακό ή την καμερα μου αλλα εμενα..

Εστιάστε στο νόημα του νηματος και απλα συνεχίστε το!..

Οπως ξερουν ολοι οι σπουδαστες της Καλων Τεχνων και ολοι οι Αρχιτεκτονες ενα σημαντικό στοιχείο της "εκπαιδευσης" τους ειναι να μελετήσουν δουλειές άλλων. Επιβαλεται να βλεπουμε φωτογραφιες (βραβευμενες ή μη) ωστε να αποκτησουμε παραστάσεις που θα εξελίξουν το προσωπικο μας στυλ.

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Οπως ξερουν ολοι οι σπουδαστες της Καλων Τεχνων και ολοι οι Αρχιτεκτονες ενα σημαντικό στοιχείο της "εκπαιδευσης" τους ειναι να μελετήσουν δουλειές άλλων. Επιβαλεται να βλεπουμε φωτογραφιες (βραβευμενες ή μη) ωστε να αποκτησουμε παραστάσεις που θα εξελίξουν το προσωπικο μας στυλ.

    Έτσι , η εξέλιξη ενός προσωπικού στυλ , τίποτε περισσότερο , τίποτε λιγότερο ! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και η ερώτηση που είχα κάνει χάθηκε μέσα στα μηνύματα όλων να την ξανακάνω και να προσθέσω άλλη μία.

Είστε "αδιάκριτοι" όταν φωτογραφίζετε; Εγώ ας πούμε δεν αισθάνομαι χαλαρός όταν φωτογραφίσω σχετικά κοντά ξένους ανθρώπους για αυτό και δυσκολεύομαι όταν βγαίνω βόλτα στην πόλη μου να φωτογραφίσω προσπαθώντας να βγάλω φωτογραφία δρόμου.

Δεύτερη ερώτηση. Εγώ ως νέος στο χώρο δυσκολεύομαι να δείξω σε άλλους φωτογραφίες μου, εδώ μέσα ας πούμε δεν έχω ανεβάσει καμία. Βλέποντας και τις δικές σας θεωρώ αστείες τις δικές μου.

Γνωρίζω ότι και τα δύο ερωτήματα έχουν να κάνουν με την φωτογραφική νοοτροπία μάλλον αλλά νομίζω αξίζει και αυτά να συζητηθούν.

EDIT: αυτούς τους μπλε ουρανούς στις φωτογραφίες σας, που τους πετυχαίνετε ήθελα να ήξερα...

Επεξ/σία από dimoskoutr
Δημοσ.

Εγω δεν μπορω να φωτογραφίσω άλλους , ούτε επίθεση στο πρόσωπο ούτε γενικά , δηλαδη να με βλέπουν αλλοι να βγάζω ας πούμε κάποιους αλλους από απόσταση πχ ένα ζευγάρι ηλικιωμένων σε ένα παγκάκι.

Ντρέπομαι .

Να δείχνω τις φωτογραφίες μου ομως μου αρέσει για αυτο και ανεβάζω εδώ στο φόρουμ .

Insta δεν έχω διότι δεν έκατσε και βαριέμαι να φτιάχνω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Μιας και η ερώτηση που είχα κάνει χάθηκε μέσα στα μηνύματα όλων να την ξανακάνω και να προσθέσω άλλη μία.

Είστε "αδιάκριτοι" όταν φωτογραφίζετε; Εγώ ας πούμε δεν αισθάνομαι χαλαρός όταν φωτογραφίσω σχετικά κοντά ξένους ανθρώπους για αυτό και δυσκολεύομαι όταν βγαίνω βόλτα στην πόλη μου να φωτογραφίσω προσπαθώντας να βγάλω φωτογραφία δρόμου.

Δεύτερη ερώτηση. Εγώ ως νέος στο χώρο δυσκολεύομαι να δείξω σε άλλους φωτογραφίες μου, εδώ μέσα ας πούμε δεν έχω ανεβάσει καμία. Βλέποντας και τις δικές σας θεωρώ αστείες τις δικές μου.

Γνωρίζω ότι και τα δύο ερωτήματα έχουν να κάνουν με την φωτογραφική νοοτροπία μάλλον αλλά νομίζω αξίζει και αυτά να συζητηθούν.

EDIT: αυτούς τους μπλε ουρανούς στις φωτογραφίες σας, που τους πετυχαίνετε ήθελα να ήξερα...

Η φωτογραφια δρομου που ειναι ενα αντικειμενο που μου αρεσει πολυ, ειναι οπως τα λες "αδιακριτη". Γι αυτο και δεν ειναι ενα ευκολο αντικειμενο. Ειδικα στις μερες μας που ολοι ειναι καχύποπτοι. Ακομη περισσοτερο οταν κουβαλας και μια επαγγελματικη/ημι-επαγγελματικη μηχανη μαζί σου. Ολοι ειναι πιο κουμπωμενοι και πιο καχύποπτοι. Αρκετες φορες και επιθετικοι μαζί σου. Μια πιο διακριτικη μικροτερη σε μεγεθος μηχανη και φακος ειναι παντα προτιμοτερη.

Βεβαια street photo δεν ειναι μονο street πορτρετα αλλα οι ανθρωποι και η ζωή τους αποτελούν ενα σημαντικο κομματι της. Επισης το ζητούμενο ειναι η αποτυπωση της καθημερινης στιγμής. Οποτε η φυσικοτητα και η διακριτικότητα ειναι στοιχεια απαραίτητα. Σιγα σιγα μαθαινεις να ζυγίζεις την ατμόσφαιρα και τα βλέματα του κόσμου. Εχει σημασια και το πως κινείσαι μεσα στο περιβαλλον σου αλλα και γενικότερα η αυρα που ο καθενας μας αποπνεει στον συνανθρωπό του και ειναι διαφορετικη. Υπαρχουν στιγμές που σε αποδεχονται ως μερος της παρεας και ολα κυλανε φυσιολογικα και στιγμές που εισαι απλα ενας intruder. Το να εισαι φιλικός και να χαμογελάς βοηθαει πολυ. Το να συζητας μαζί τους επίσης. Το να ζητάς πολλες φορές και την αδειά τους ποτε δεν βλάπτει αν και αρκετες φορες χάνεται η αυθεντικότητα της εκφρασης. Μπορεις σε καθε περιπτωση να τους δειχνεις τις φωτογραφίες σου και να τους εξηγείς πως θα τις χρησιμοποιήσεις. Πολλες φορες θα δεις και ενθουσιασμό και μεγάλη προθυμία να ποζάρουν.

Μην φοβασαι να δειχνεις τις φωτογραφίες σου. Οτι και να ακούσεις καλό θα σου κανει. Εαν ακουσεις καλα λογια θα ανεβεις ψυχολογικα και θα εμπιστευτεις περισσοτερο τον εαυτό σου. Εαν ακουσεις κριτικη μπορει να την λάβεις υποψην σου (οσο και εαν θελεις) για την επομενη φωτο σου. Φυσικα επειδη η φωτο ειναι τεχνη πολλα πραγματα ειναι εντελως υποκειμενικα. Οποτε ακου την κριτικη και φιλτραρισέ την μεσα απο την δικη σου οπτικη παντα.

Μην πιστευεις οτι ολες οι πολυ εντυπωσιακες φωτο ειναι τραβηγμενες out of the camera. Υπαρχει και το μεγαλο κεφαλαιο που λεγεται post-processing. Και εκει ειναι που ενα αρχειο RAW θα σε βοηθήσει να βγάλεις απο μια φωτο το κοντυνοτερο σε οτι εχεις εσυ φανταστει. Δεν ειναι cheating. Απλα αλλο ενα εργαλείο στα χερια σου.

20 λεπτά πριν, georgerapp είπε

Εγω δεν μπορω να φωτογραφίσω άλλους , ούτε επίθεση στο πρόσωπο ούτε γενικά , δηλαδη να με βλέπουν αλλοι να βγάζω ας πούμε κάποιους αλλους από απόσταση πχ ένα ζευγάρι ηλικιωμένων σε ένα παγκάκι.

Ντρέπομαι .

Να δείχνω τις φωτογραφίες μου ομως μου αρέσει για αυτο και ανεβάζω εδώ στο φόρουμ .

Insta δεν έχω διότι δεν έκατσε και βαριέμαι να φτιάχνω.

Και ακριβως εδώ ειναι που ενας τηλεφακός σου λύνει τα χερια. Βγαζεις close up πορτρετα απο μακρια χωρίς να ενοχλείς κανενα και χωρίς να χανεις την φυσικότητα στην εκφραση των προσωπων.

Η αληλεπιδραση με τα "μοντελα" σου θα σε εκπλήξει. Καποιοι θα ενοχληθούν και θα ζητησουν να τις διαγράψεις. Το κανεις αμεσα και ολοι ειναι ευχαριστημενοι. Καποιοι θα ζητησουν ακομη και να τους στειλεις ενα αντιγραφο. Σε καθε περιπτωση ειναι θετικη εμπειρια θα ελεγα.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dimoskoutr είπε

EDIT: αυτούς τους μπλε ουρανούς στις φωτογραφίες σας, που τους πετυχαίνετε ήθελα να ήξερα...

1) Ο ήλιος να είναι πίσω από τον φωτογράφο.

2) Στο βόρειο ημισφαίριο της γης, ο ήλιος το χειμώνα ανατέλλει νοτιοανατολικά και ακολουθεί μια τροχιά νότια αλλά το καλοκαίρι παρόλο που ανατέλλει βορειοανατολικά, η τροχιά που ακολουθεί δεν είναι τόσο βόρεια όσο νότια είναι το χειμώνα. Μάλιστα, ακόμα και το καλοκαίρι, στο ζενίθ της τροχιάς του φαίνεται πως περνά ελαφρώς νότια. Αυτό έχει συνέπειες για όσους φωτογραφίζουν παραλίες όπου η θάλασσα κοιτά προς το νότο: το μπλέ δεν είναι τόσο βαθύ όσο όταν κοιτάς το βορρά. Έτσι, ειδικά το χειμώνα,  όποιος φωτογραφίζει με κατεύθυνση βόρεια, έχει πλεονέκτημα. Αν είσαι στη Θράκη επομένως, μάλλον δε βλέπεις τον ουρανό πάνω από τη θάλασσα τόσο μπλέ όσο σε άλλα μέρη.

3) Για παραθερισμό προτιμώ τις δυτικές παραλίες. Το πρωί έχω βαθύ μπλέ και βγάζω από νωρίς τις φωτογραφίες που θέλω, ενώ το απόγευμα έχω το ηλιοβασίλεμα. Δεν είναι ότι δε με συγκινεί και η αυγή, αλλά ο πρωϊνός ύπνος με συγκινεί περισσότερο.

4) Πριν τη φωτογραφία: α) πολωτικό φίλτρο β) φίλτρο Gradient ND μπλε.

5) Μετά τη φωτογραφία: με κάποιο καλό RAW editing software, επιλέγεις το μπλε, αυξάνεις τον κορεσμό του και μειώνεις τη φωτεινότητά του.

 

Εδώ μια φωτογραφία από το Γαλαξείδι (σα τη Φωκίδα δεν έχει, να με συγχωρούν οι Χαλκιδικιώτες), όπου συνδυάζονται αρκετοί παράγοντες τονισμού του μπλε ουρανού: ήλιος κάπως πίσω από το φωτογράφο (νοτιοανατολικά για την ακρίβεια), θέα προς το βορρά / βορειοανατολικά, χρήση κυκλικού πολωτικού φίλτρου.

 

Galaxeidi.png

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...