Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως και τα disputes σε κάρτα έχουν χρονικό όριο. Αν περιμένουν να περάσουν δυο μήνες το πιθανότερο είναι ότι θα απορριφθούν. 

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dsxls είπε

Δυστυχώς η επικοινωνία με το κατάστημα συνεχίζει να είναι όχι προβληματική, αλλά ανύπαρκτη. Το μοναδικό που υπάρχει είναι αυτό το απόλογητικό μήνυμα που εστάλη χθες το βράδυ. Από εκεί και έπειτα καμία απάντηση. Προφανώς οποίος δεν περάσει από το κατάστημα ώστε να ακυρώσει την παραγγελία του και να απαιτήσει επιστροφή των χρημάτων του δεν θα εξυπηρετηθεί. Το θέμα έχει περιπλακει πολύ, οι άνθρωποι έχουν στριμωχτει με ο, τι έχουν συμφωνήσει με τον προμηθευτή τους και εμείς είμαστε στη μέση. 

Τότε τουλάχιστον να πάρουμε πίσω τα χρήματα μας.

Νομίζω η μύνηση είναι πανάκεια

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Androgk είπε

👇🏼

Ασε μας εχουμε το άγχος μας εχουμε και αυτους.

Πηγα ηδη αλλα κατι μου λεγε για τον κούριερ και μου ειπε να το κρατησει αυτη εκει και να παω μετα τις 10 να το παραλάβω.

IMG_8693.JPG

IMG_8692.JPG

😂😂😂😂😂😂😂 Παραλαβη απο ελευσινα ΠΙΚΑΤΣΟΥ..... ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, patclo είπε

Πάντως και τα disputes σε κάρτα έχουν χρονικό όριο. Αν περιμένουν να περάσουν δυο μήνες το πιθανότερο είναι ότι θα απορριφθούν. 

Πολύ σωστά αν περάσει το χρονικό διάστημα απλά θα απορρίψουν το αίτημα.

12 λεπτά πριν, dsxls είπε

 

Ποιος ο λόγος της παράθεσης δικής μου απάντησης.?

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Πολύ σωστά αν περάσει το χρονικό διάστημα απλά θα απορρίψουν το αίτημα.

Ποιος ο λόγος της παράθεσης δικής μου απάντησης.?

Κατά λάθος. Κόλλησε το κινητό. Και δεν μπορώ να το σβήσω. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dsxls είπε

Κατά λάθος. Κόλλησε το κινητό. Και δεν μπορώ να το σβήσω. 

Κανένα πρόβλημα

Συμβαίνει 

Επίσης και εγώ γράφω από τον δρόμο πάω στο ΔΕΔΔΗΕ για δουλειά της εταιρείας που εργάζομαι όπως καταλαβαίνετε θα μου κρατήσετε συντροφιά για αρκετές ώρες που θα είμαι εκεί.

8 λεπτά πριν, panosk0 είπε

Πίκατσου ;;; Υποψιάζομαι πολλά ...

Εμένα μου έρχεται η λέξη Pokemon

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, JayAsk2 είπε

Παρέλαβε τίποτα τελικά κάποιος?

Γράφουν κάποιοι σε αυτό το γκρουπ στο φεισμπουκ ότι έχουν παραλάβει. Εγώ 4 εβδομάδες αναμονής παρέλαβα το μέιλ χθες βράδυ. Το ταμπλετακι που είχα παραγγείλει το παρέλαβα από άλλο κατάστημα.

Επεξ/σία από dsxls
Δημοσ.

Το "πικατσου" θα κάνω μία απίθανη μαντεψιά.

pick-up - τσουβάλι (picka-tsou). Ίσως βγαίνει αυτοματοποιημένα. 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, theavenger2 είπε

2251/1994 Νόμος περί πωλήσεων μέσω διαδικτύου

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε.

Τα στοιχεία αυτά είναι:

α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος,

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική πρακτική και η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που αφορά άμεση ή έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος,

δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής,

ε) η ανάγκη υπηρεσίας, ανταλλακτικού, αντικατάστασης ή επισκευής,

στ) η φύση, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του προμηθευτή ή του αντιπροσώπου του, όπως είναι η ταυτότητα και τα περιουσιακά στοιχεία του, τα προσόντα του, η ιδιότητα, η έγκριση, η εταιρική σχέση, η σύνδεση και η κυριότητα δικαιωμάτων βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας ή τα βραβεία και οι διακρίσεις του,

Όποιος καταλαβαίνει.... καταλαβαίνει !!!!

Μάλλον δεν καταλαβαίνετε τί είναι αυτό που επικολλήσατε

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Μάλλον δεν καταλαβαίνετε τί είναι αυτό που επικολλήσατε

Αφού σου αρέσει να διαβάζεις σε παρακαλώ διάβασε και τους όρους του skroutz.gr που δημοσιεύτηκαν στο παρών θέμα.

Η νομοθεσία μια χαρά τα λέει.

3 λεπτά πριν, witchofangmar είπε

Συμβαίνει και σε κανέναν άλλον?

image.png

Από κινητό σύνδεση 4g COSMOTE μπαίνει κανονικά

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...